Thursday, March 23, 2017

«Η Χίος μετά την καταστροφή της». Tης Γιώτας Ιωακειμίδου

 Η Χίος μετά την καταστροφή της
ΓΙΩΤΑ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ*

Η Χίος μετά την καταστροφή της το 1822, γνώρισε την απίστευτη τουρκική ωμότητα και αγριότητα. Μόνον τα προξενεία σωθήκαν και μερικά σπίτια Ευρωπαίων. Όλα τα υπόλοιπα κτίσματα καταστράφηκαν ολοσχερώς. Από τους άντρες του νησιού ελάχιστοι σώθηκαν, ενώ τα γυναικόπαιδα αιχμαλωτίστηκαν.

Σύμφωνα με τον επιτετραμμένο της Ολλανδίας Gaspar, η Κωνσταντινούπολη είχε μεταβληθεί σ’ ένα απέραντο σκλαβοπάζαρο. Οι Χιώτισσες πωλούντο μαζί με άλλα κλεμμένα πολύτιμα αντικείμενα. Γράφει λοιπόν ο Gaspar στον υπουργό εξωτερικών A.W.C.de Nagel Tot Ampsen «Το πιο σπαρακτικό θέαμα είναι τα σκλαβωμένα γυναικόπαιδα που έφεραν από τη Χίο εδώ και λίγες μέρες. Μερικά ανήκουν στις πιο αξιοσέβαστες οικογένειες του νησιού. Αγόρια και κορίτσια σέρνονται στους δρόμους δεμένα το ένα με το άλλο και οδηγούνται στα σκλαβοπάζαρα. Κοπέλες κρατούσαν στο χέρι ένα χαρτί με το όνομα των τούρκων κυρίων τους που έμειναν στη Χίο. Μη μπορώντας να τις συνοδέψουν οι ίδιοι τις έστελναν στη διεύθυνση των σπιτιών τους σην Πόλη».
Ο Άγγλος πρόξενος της Σμύρνης F. Werry γράφει σε μια αναφορά του προς την Levant Company: «Στον δρόμο των φράγκων οδηγούνται πάνω-κάτω κοπάδια από παιδιά της Χίου για πούλημα. Τα παιδιά αυτά έβγαιναν για ζητιανιά στους δρόμους με την άδεια των αφεντικών τους, για να μαζέψουν τα λύτρα και να εξαγοράσουν την ελευθερία τους».
Στο φύλλο της εφημερίδας «courrier Francais» στις 10 Ιουλίου 1822 υπάρχει η εξής δημοσίευση: «βλέπεις φανατικούς μουσουλμάνους να τρέχουν ομαδικά, να αγοράζουν 30 γρόσια το θύμα τους και να το σφάζουν αμέσως για να κερδίσουν σπουδαία θέση στους ουρανούς…..χιλιάδες γυναίκες, κορίτσια και αγόρια πουλιόνταν κάθε μέρα στο παζάρι. Πολλά από αυτά τα δυστυχισμένα πλάσματα αυτοκτόνησαν κατά την μεταφορά. Βλέπεις γυναίκες να μην δέχονται τροφή για να πεθάνουν από την πείνα». Μια άλλη εφημερίδα γερμανική, η Allgemeine Zeitung γράφει : «όσα παιδιά είναι κάτω των επτά ετών,ακατάλληλα για το παζάρι, δένονταν μαζί και ρίχνονταν στην θάλασσα.»
Ο Άγγλος ιερέας της αγγλικής πρεσβείας στην Κωνσταντινούπολη R.Walsh, κατέγραψε συστηματικά όσα είδε εκείνες τις μέρες στα σκλαβοπάζαρα της Πόλης. Αυτός μας περιέγραψε τη γενναία στάση πολλών γυναικών από τη Χίο. Η αρπαγή και το εμπόριο σκλάβων γινόταν από τούρκους χαμηλής υποστάθμης: καϊξήδες, χαμάληδες, κακοποιά στοιχεία κάθε είδους που πήγαιναν στην εκστρατεία σαν εθελοντές με σκοπό τη λαφυραγωγία. Η μέθοδος που ακολουθούσαν ήταν πάντα ίδια: σκότωναν τα αρσενικά μέλη της οικογένειας, αιχμαλώτιζαν γυναίκες και παιδιά και έπαιρναν τα πολύτιμα αντικείμενα. Στη συνέχεια πήγαιναν τη λεία τους στο κοντινό τελωνείο και έπαιρναν το λεγόμενο «τεσκερέ» δηλαδή ειδικό πιστοποιητικό του σκλάβου. Από εκείνη τη στιγμή οι σκλάβοι ήταν ιδιοκτησία τους καθώς και των απόγονων τους. Ο Άγγλος κληρικός μας πληροφορεί ότι εκδόθηκαν από την Χίο 41.000 τεσκερέδες μέχρι 1η Μαΐου 1822. Από αυτούς τους σκλάβους οι 5000 πουλήθηκαν στην Πόλη. Η τιμή κάθε σκλάβου ήταν 300 γρόσια και οι αγοραπωλησίες γίνονταν στο Αουρούτ Μπαζάρ, το γυναικοπάζαρο. Ήταν μια μεγάλη αυλή ενός κτηρίου, γύρω-γύρω με εξέδρες. Εκεί υπήρχαν γυναίκες λευκές και Αφρικανές. Οι λευκές και οι γυναίκες μεγαλύτερης αξίας ήταν κλεισμένες μέσα σε κάμαρες με καφασωτά παράθυρα. Όμως οι Χιώτισσες ήταν τόσες πολλές που τις πουλούσαν στους δρόμους και στις πλατείες. Οι πιο πολλές πουλήθηκαν στην ψαραγορά, στο Μπαλουκ-Παζάρ. Ο Άγγλος ιερέας Walsh είδε εκεί στις 15 Ιουνίου 1822, κορίτσια 12 έως 15 ετών να πωλούνται «όπως τα ζώα στις αγγλικές αγορές». Πολλά ήταν μισόγυμνα, τρόμος και αγωνία ήταν ζωγραφισμένα στα πρόσωπά τους, το πιο σπαρακτικό θέαμα που είδε ποτέ στη ζωή του. Οι Τούρκοι, κατά την περιγραφή πάντα του ιερέα, τις μεταχειρίζονταν με την έσχατη περιφρόνηση: τις εξέταζαν, τις πασπάτευαν, όπως οι χασάπηδες τα αρνιά, και τις αγόραζαν 100 γρόσια το κεφάλι, τιμή πολύ κατώτερη από αυτή που ίσχυε . Περίπου 500 Χιώτισσες πουλήθηκαν στην ψαραγορά, μαζί με τα ψώνια της μέρας γύριζαν σπίτι τους και με μια σκλάβα από τη Χίο.
Πολλές όμορφες Χιώτισσες στάλθηκαν πεσκέσια σε ισχυρούς, όπως έκανε ο καπουδάν πασάς, ο οποίος έστειλε σε τούρκο μεγιστάνα μια νεαρή Χιώτισσα. Η αιχμάλωτη θηρίο ανήμερο αρνιόταν να υποταχτεί, ώσπου μια μέρα προκάλεσε τη μοίρα της. Άρπαξε το τσιμπούκι του αφέντη της, έσπασε ένα καθρέφτη και επί τόπου της πήρε το κεφάλι ο τούρκος. Τέτοιου είδους περιστατικά αφηγούνται πολλά.
Φριχτή ήταν και η μοίρα των παιδιών. Κάποια τα έκλεισαν σε χαρέμια, άλλα κρατήθηκαν σε κακόφημους χώρους του Γαλατά και άλλα κατέληξαν σε καφενέδες, στη διάθεση κάθε Οθωμανού. Πολλά από αυτά τα παιδιά εξισλαμίστηκαν ομαδικά.
Οι γυναίκες αποτελούσαν σπάνιο είδος στη Χίο μετά την καταστροφή, έμειναν πίσω μόνον οι άσχημες και οι μεγάλες σε ηλικία. Γράφει ο Φωτεινός: «όθεν ούτως αγαθή τύχη ανέτειλε και δ΄αυτάς και άμα πάσαι παρήλικες και δυσειδεις υπανδρεύθησαν αμειφθείσαι υπό της θείας Προνοίας ….» 
Γιώτα Ιωακειμίδου*
Φιλόλογος / 
schooltime.gr

Συνέντευξη Τύπου ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ για Σώρρα και εκλογές στο Κάραβελ. Μιλούν δικηγόρος και μέλη

Με διαδηλώσεις και διάφορες εκδηλώσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα τα μέλη των Ελλήνων Συνέλευσης (Ε.ΣΥ) συνεχίζουν τον αγώνα τους για ελευθερία και δημοκρατία των Ελλήνων .
Δείτε τα παρακάτω VIDEO καθώς και την αίτηση αναστολής της μη εκτέλεσης της καταδικαστικής απόφασης του δικαστηρίου όπου κατέθεσε ο κ. Σώρρας




ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ Ε.ΣΥ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ
 ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝ ΨΕΜΑΤΑ


Ο Αρτέμης Σώρρας έκανε αίτηση για αναστολή

 εκτέλεσης της ποινής φυλάκισής του

Η αίτηση που κατέθεσε ο δικηγόρος του Αρτέμη Σώρρα

O Γιώργος Σκαμπαρδώνης μιλά για το νέο του βιβλίο 'Τα δεδουλευμένα'

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΑΜΠΑΡΔΩΝΗΣ

Το βιβλίο του Τα δεδουλευμένα (εκδόσεις Πατάκη), μια ανθολόγηση διηγημάτων από την αρχή της συγγραφικής του πορείας, είναι η αφορμή της συζήτησής μας με τον Γιώργο Σκαμπαρδώνη. Στα Δεδουλευμένα καταγράφεται η αρχική διαδρομή, οι διακυμάνσεις, οι σταθερές και οι μεταβλητές μιας πεζογραφικής πορείας-χελώνα όπως ο ίδιος τη χαρακτηρίζει – που πασχίζει διαρκώς να επιταχύνει και να εκπτερωθεί.


Συνέντευξη στη Χαριτίνη Μαλισσόβα /diastixo.gr

Ο Γιώργος Σκαμπαρδώνης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1953 και σπούδασε γαλλική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Εργάστηκε σε εφημερίδες, στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση, έγραψε σενάρια για τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ και το σενάριο για την ταινία του Παντελή Βούλγαρη Όλα είναι δρόμος σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη. Διεύθυνε την εφημερίδα Θεσσαλονίκη και τα περιοδικά Θ-97 (Βραβείο Ιπεκτσί), Τάμαριξ και Χίλια δέντρα. Διετέλεσε διευθυντής του καλλιτεχνικού περιοδικού Πανσέληνος της Κυριακάτικης Mακεδoνίας, που τιμήθηκε με το European Newspaper design Awards 2000. Η συλλογή διηγημάτων του Η Στενωπός των υφασμάτων τιμήθηκε με το κρατικό βραβείο διηγήματος το 1993. Συνεργάστηκε επί δύο χρόνια με την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία. Το 2010 τιμήθηκε με το βραβείο του Ιδρύματος Μπότση. Το 2012 έλαβε το βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών «Πέτρος Χάρης» για το βιβλίο του Περιπολών περί πολλών τυρβάζω (Εκδόσεις Πατάκη).

Το πρόσφατο βιβλίο σας με τίτλο Τα δεδουλευμένα είναι μια ανθολόγηση διηγημάτων σας από την αρχή της συγγραφικής σας πορείας. Πρόκειται και για μια εκ νέου γνωριμία σας με το (νεότερο) αναγνωστικό κοινό;
Αυτές οι πέντε πρώτες συλλογές διηγημάτων είχαν εξαντληθεί από καιρό. Οι αναγνώστες που τις αναζητούσαν μπορούν τώρα να τις βρούνε όλες μαζί σε αυτό τον τόμο, στα Δεδουλευμένα. Κι όσοι νέοι ενδιαφέρονται έχουν πια αυτή τη δυνατότητα. Αλλά μπορεί και να δει κανείς, έχοντάς τες όλες σε ένα βιβλίο, να διακρίνει την πορεία, τις αναζητήσεις, την εσωτερική ανέλιξη αυτών των κειμένων που στεγάζονται πια σε αυτό τον τόμο.
Ποια είναι τα συναισθήματά σας για τα πρώτα σας διηγήματα;
Αν έχω κάποια αίσθηση για τα βιβλία μου είναι κυρίως η μνήμη της κόπωσης, του μόχθου, αλλά και της απόλαυσης των χρόνων που τα έγραφα. Συχνά, ξαναδιαβάζοντάς τα, αναρωτιέμαι αν είμαι εγώ που τα έγραψα, εφόσον μεταβάλλεται κανείς μέσα στον χρόνο αενάως και κάθε τι δεν μπορεί να γραφεί παρά μόνο σε μια ορισμένη φάση. Ποτέ νωρίτερα, ή αργότερα.
Σας γνωρίσαμε ευρύτερα μέσα από τα μυθιστορήματά σας που μεταφέρθηκαν στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Εσείς ποιο από τα βιβλία σας θεωρείτε αρτιότερο;
Κατ’ εμέ όλα είναι εξίσου επεξεργασμένα σε απώτατο βαθμό. Αλλιώς δεν θα τα εξέδιδα. Έπειτα, η λέξη «άρτιο» είναι αόριστη. Τα κριτήρια είναι πολλά, υποκειμενικά, και ρευστά. Απλώς νιώθεις κάποια στιγμή πως ένα βιβλίο, ύστερα από πολλή δουλειά, ότι τελείωσε. Ότι δεν υπάρχει περιθώριο περαιτέρω βελτίωσης. Αν και υπάρχει η άποψη πως στην Τέχνη τίποτε δεν τελειώνει, απλώς εγκαταλείπεται.
Δεν τελειώνει αυτή η θητεία. Πάντα γράφει κανείς, όταν γράφει, ακόμα και όταν είναι σε φάση που δεν γράφει. Το γράψιμο είναι μια στάση όρασης και ζωής.
Τελευταία γίνεται πολύς λόγος για την πορεία του μυθιστορήματος στη χώρα μας. Υπάρχουν άξιοι μυθιστοριογράφοι; Ποια είναι η άποψή σας;
Φυσικά και υπάρχουν πολύ καλοί μυθιστοριογράφοι. Απ’ την άλλη δεν υπάρχει καμιά ιδέα του αντικειμενικά τέλειου-ιδανικού μυθιστορήματος. Τι θα πει «τέλειο»; Ποιος βάζει τα όρια και τα κριτήρια; Αν θες να βρεις αδυναμίες τις βρίσκεις και στον Ντοστογιέφκσι, και στον Μπαλζάκ. Είναι υποκειμενικό θέμα. Και κάθε μυθιστοριογράφος ανοίγει νέους δρόμους, φτιάχνει νέα κλειδιά – δεν υπάρχουν θεϊκά σταθμά. Ούτε σταθερά μέτρα στα οποία να συμφωνούμε όλοι, εφόσον και ο καθένας μας είναι σε διαρκή αλλαγή.
Συγγραφή, θεατρική απόδοση και μουσική επένδυση. «Ολοκληρώνεται» ένα βιβλίο όταν πλαισιωθεί με τις άλλες τέχνες;
Ένα βιβλίο είναι ή όχι ολοκληρωμένο καθεαυτό και εν εαυτώ. Έχει απόλυτη αυτονομία. Όταν μεταφέρεται σε μια άλλη τέχνη, τότε έχουμε ένα άλλο έργο, εμπνευσμένο από το πρώτο. Μπορεί να έγιναν εκατό διαφορετικές σκηνοθεσίες της Οδύσσειας στο σινεμά ή στο θέατρο, αλλά η Οδύσσεια είναι η Οδύσσεια.
Πόσο βοήθησε η τεχνολογία και η χρήση του διαδικτύου και της κοινωνικής δικτύωσης τους συγγραφείς;
Από τεχνική άποψη, και από άποψη επεξεργασίας κειμένου, πάρα πολύ. Επίσης όσον αφορά κάποια θέματα πληροφόρησης. Αλλά μεγάλη λογοτεχνία γίνονταν και πριν το διαδίκτυο. Αυτή υπάρχει στα μυαλά των δημιουργών κι όχι στην τεχνολογία, που είναι απλώς ένα μέσο γραφής.Γιώργος Σκαμπαρδώνης: συνέντευξη στη Χαριτίνη Μαλισσόβα
Χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ποια η άποψή σας γι’ αυτά;
Στοιχειωδώς. Δεν είμαι στο facebook και στα λοιπά, γιατί αφενός δεν προλαβαίνω, και αφετέρου μ’ αρέσει πολύ η προστατευμένη ιδιωτικότητα. Δεν νιώθω κάποιον λόγο να επικοινωνώ συνέχεια και για ασήμαντους λόγους με διάφορους ανθρώπους. Ήδη το πολύ χρήσιμο e-mail νομίζω ότι μου είναι υπεραρκετό, έως και καταχρηστικό, μερικές φορές. Όλα, βέβαια, έχουν καλές και κακές πλευρές – είναι θέμα χρήσης.
Στην εποχή μας τα δεδουλευμένα δεν αποδίδονται όσο στο παρελθόν και σίγουρα λιγότερο από όσο αξίζουν. Πόσο αδικεί τη νέα γενιά η κατάσταση αυτή;
Όλες οι γενιές είναι αδικημένες και μη αδικημένες. Υπάρχουν χειρότερα και καλύτερα. Υπάρχει μια τυφλή ροή των πραγμάτων. Σίγουρα τώρα περνάμε μια πολύ δύσκολή φάση. Αλλά, σκεφτείτε, τώρα είναι χειρότερα, διότι πριν ήταν καλύτερα. Δεν υπάρχει ευθύγραμμη ιστορία. Και υπάρχουν μεν οι γενιές, όντως, αλλά υπάρχει και η προσωπική ευθύνη του καθενός. Κανείς δεν οφείλει τίποτε σε κανέναν.
Τι θα πει «τέλειο»; Ποιος βάζει τα όρια και τα κριτήρια; Αν θες να βρεις αδυναμίες τις βρίσκεις και στον Ντοστογιέφκσι, και στον Μπαλζάκ. Είναι υποκειμενικό θέμα. Και κάθε μυθιστοριογράφος ανοίγει νέους δρόμους, φτιάχνει νέα κλειδιά – δεν υπάρχουν θεϊκά σταθμά.
Ποια αξία θεωρείτε αδιαπραγμάτευτη;
Δεν υπάρχει τέτοια αξία, εφόσον όλα τα καθορίζει ο άνθρωπος μέσα στη συγκυρία. Είναι θέμα λέξεων και εννοιών, ή ανάγκης. Υπάρχει σχετικότητα μέσα στην Ιστορία. Όλα μεταβάλλονται. Και όλα διαμεσολαβούνται από τη γλώσσα.
Θέλετε να αναφερθείτε και στο εντυπωσιακό εξώφυλλο με τη χελώνα που έχει εκπτερωθεί;
Είναι μια ανάγκη όλων μας η απογείωση, η υπέρβαση, η εκπτέρωση. Η συνομιλία με τα υψηλά. Η απαγκίστρωση απ’ όσα μας καθηλώνουν. Νομίζω ότι είναι ένα επιτυχημένο, κάπως ειρωνικό εξώφυλλο.
Ετοιμάζετε κάποιο νέο βιβλίο;
Δεν τελειώνει αυτή η θητεία. Πάντα γράφει κανείς, όταν γράφει, ακόμα και όταν είναι σε φάση που δεν γράφει. Το γράψιμο είναι μια στάση όρασης και ζωής.

Η Σία Αναγνωστοπούλου απαντά στον Ντάισελμπλουμ υπογράφοντας ως «πουτάνα» του Νότου


Με μια αιχμηρή ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Facebook, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Σία Αναγνωστοπούλου απάντα στον επικεφαλής του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ για τη δήλωσή του ότι οι χώρες του Νότου ξόδεψαν όλα τα λεφτά τους σε ποτά και γυναίκες.
«Η Ευρώπη της Δημοκρατίας, της διαλεκτικής, της ισότητας επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά δια στόματος Ντάισελμπλούμ. Οι Νότιοι φάγανε τα λεφτά στις γυναίκες και το αλκοόλ. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς; Ότι η πολιτική διεξάγεται με όρους πολιτισμικών χαρακτηριστικών; Δεν υπάρχουν ιδεολογίες, δεν υπάρχουν πολιτικές, υπάρχουν οι "Νότιοι" και οι "Βόρειοι" (κατά το χριστιανοί-μουσουλμάνοι). Ότι οι γυναίκες για την Ευρώπη των δικαιωμάτων και της έμφυλης ισότητας είναι το "λάφυρο" των απολίτιστων Νότιων που τρώνε τα λεφτά των πολιτισμένων Βόρειων (η πολιτική ανάμεσα σε άνδρες, οι γυναίκες "λάφυρο"). Ότι οι Νότιες είναι λίγο ως πολύ "πουτάνες" (άβουλα πλάσματα που τρέφονται από τους απολίτιστους); Η Ευρώπη γιορτάζει τα 60 χρόνια της, και ο κ. Ντάισελμπλουμ (και διάφοροι άλλοι) διαφεντεύουν το μέλλον της» σημειώνει η κ. Αναγνωστοπούλου.
«Καλώ τις "πουτάνες" γυναίκες του Νότου να υπογράψουμε διακήρυξη η οποία πρέπει να σταλεί στη Ρώμη και να διαβαστεί. Καλώ τις "πουτάνες" του Νότου να αναδείξουμε το ματσό πρόσωπο του νεοφιλελευθερισμού (περί αυτού πρόκειται), να αναδείξουμε το αντιδημοκρατικό πρόσωπο της νεοφιλελεύθερης Ευρώπης. Το ζήτημα δεν είναι "γυναικεία" υπόθεση. Αλλά, όπως έλεγε η Σιμόν ντε Μποβουάρ, στις περιόδους κρίσης (πόλεμος, φτώχεια, κλπ) οι γυναίκες (όπως και οι αδύναμες κοινωνικά τάξεις) πληρώνουν πρώτες τη νύφη» προσθέτει η κ. Αναγνωστοπούλου η οποία υπογράφει στο τέλος ως «"πουτάνα" του Νότου».

Wednesday, March 22, 2017

Ιστορία Ελλήνων.Λιαντίνης - "Θοδωράκης Κολοκοτρώνης" και το 21

Ο  ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Προωθήστε το




Ομιλία του Λιαντίνη στην Τρίπολη, στις 13 Φλεβάρη του 1993, καλεσμένος του φιλοτεχνικού συλλόγου της πόλης. Θέμα της
 ομιλίας: «Θοδωράκης Κολοκοτρώνης».
http://www.liantinis.org

Λιαντίνης - Οι θρησκείες θα αφανίσουν τον άνθρωπο.


.

Λιαντίνης - Οι θρησκείες θα αφανίσουν τον άνθρωπο.

Ηχητικό απόσπασμα από το τελευταίο μάθημα του Δημήτρη
Λιαντίνη προς τους μετεκπαιδευόμενους δασκάλους του 
Μαράσλειου Διδασκαλείου.

Παραίτηση Ντάισελμπλουμ ζητά ο Ρέντσι,για τις "χαζές του δηλώσεις"

Αιχμηρός εμφανίστηκε ο Ματέο Ρέντσι αναφορικά με τις δηλώσεις του Γερούν Ντάισελμπλουμ για τις δηλώσεις του εναντίον των χωρών του ευρωπαϊκού Νότου ότι ξόδεψαν τα ευρωπαϊκά λεφτά σε «ποτά και γυναίκες», ζητώντας την άμεση παραίτησή του.
Συγκεκριμένα, με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Ιταλός πρώην πρωθυπουργός ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «ο πρόεδρος του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ, έχασε μια καλή ευκαιρία να σιωπήσει. Σε συνέντευξή του σε γερμανική εφημερίδα προτίμησε να προβεί σε χαζά αστεία -δεν μπορώ να βρω καλύτερες λέξεις- ενάντια στις χώρες της Νότιας Ευρώπης».
Ήρθε η ώρα να έχουμε περισσότερη δημοκρατία, παντού» αναφέρει.
«Νομίζω ότι ο Ντάισελμπλουμ δεν αξίζει να παίζει τον ρόλο που έχει. Θα ήταν καλύτερο να παραιτηθεί το συντομότερο δυνατόν»...

Τρόμος στο Λονδίνο- 4 νεκροί μετά από τρομοκρατική επίθεση και.. μέσα στη βουλή.

Διπλή επίθεση πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες  ώρες έξω από το βρετανικό κοινοβούλιο, ένα χρόνο μάλιστα από τις τρομοκρατικές επιθέσεις στις Βρυξέλλες.


Συγκεκριμένα, δύο άνθρωποι δέχτηκαν πυρά έξω από το κοινοβούλιο της Βρετανίας και το κτίριο έχει αποκλειστεί, δήλωσε αξιωματούχος του Westminster, όπως μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Από τη μεριά του τo ΒΒC μεταδίδει ότι ένας αστυνομικός μαχαιρώθηκε ενώ το Bloomberg αναφέρει ότι πιθανόν πρόκειται για δύο διαφορετικές επιθέσεις.
Νοσοκόμοι θεάθηκαν να προσφέρουν φροντίδες σε δύο ανθρώπους μέσα στον περίβολο του κτιρίου. Νωρίτερα ακούστηκαν ισχυροί κρότοι έξω από τη Βουλή. Αστυνομικοί θεάθηκαν να τρέχουν προς την έξοδο της Βουλής.
Φωτοειδησεογράφος του πρακτορείου ειδήσεων Reuters είδε τουλάχιστον δώδεκα τραυματίες στη γέφυρα του Westminster, πολύ κοντά στο κτίριο του βρετανικού κοινοβουλίου. Τέσσερις είχαν ακατάσχετη αιμορραγία.

Ένας άνδρας φέρεται ότι σκοτώθηκε μέσα στο κοινοβούλιο από πυρά αστυνομικών, ανέφερε στέλεχος της Βουλής των Κοινοτήτων, πληροφορία η οποία επιβεβαιώθηκε. Η πρωθυπουργός Τheresa May είναι ασφαλής, ανακοίνωσε η αστυνομία. Παράλληλα, μετά από εντολή της αστυνομίας έχουν αποκλειστεί και όλες οι συγκοινωνίες.
 Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Αστυνομίας οι νεκροί είναι 4: Ο δράστης, ένας αστυνομικός που μαχαιρώθηκε στο Κοινοβούλιο και δύο πολίτες που χτύπησε με το αυτοκίνητο στη γέφυρα Ουέστμινστερ. Οι τραυματίες είναι τουλάχιστον 20
Υπουργός έδωσε μάχη για να σώσει τη ζωή του αστυνομικού
Ο Τομπάιας Ελγουντ έκανε ό,τι μπορούσε για να σώσει τη ζωή του αστυνομικού, τον οποίο μαχαίρωσε ο δράστης της επίθεσης.
Ο υφυπουργός Εξωτερικών, σύμφωνα με την Telegraph, έκανε τεχνητή αναπνοή στον τραυματισμένο αστυνομικό και περιόρισε την αιμορραγία πιέζοντας τα τραύματά του.
Ο Ελγουντ, πρώην στρατιωτικός, έμεινε με τον αστυνομικό μέχρι να φτάσει το ασθενοφόρο- ελικόπτερο στην πλατεία του κοινοβουλίου. Αργότερα, τον είδαν με ματωμένα χέρια να μιλά σε αξιωματούχους, πριν επιστρέψει στο γραφείο του.
Ζωντανή ανασύρθηκε γυναίκα που πήδηξε στον Τάμεση για να σωθεί
Σύμφωνα με πληροφορίες του BBC, μια γυναίκα στην προσπάθεια της να σωθεί από τον μανιακό τρομοκράτη στη γέφυρα του Ουεστμινστερ πήδηξε στον ποταμό Τάμεση. Μετά από αρκετή ώρα, τα σωστικά συνεργεία κατάφεραν να την ανασύρουν ζωντανή.
  ΥΠΕΞ: Η Ελλάδα καταδικάζει απερίφραστα την τρομοκρατία
Εκφράζουμε τον αποτροπιασμό μας για την ειδεχθή και άνανδρη τρομοκρατική ενέργεια που σημειώθηκε, σήμερα, στο Λονδίνο.
Αυτό αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας, σε ανακοίνωσή του για την τρομοκρατική επίθεση έξω από το βρετανικό κοινοβούλιο.
Όπως αναφέρεται, «η Ελλάδα καταδικάζει απερίφραστα την τρομοκρατία και στέκεται στο πλευρό της κυβέρνησης και του λαού του Ηνωμένου Βασιλείου».
Η Πρεσβεία της Ελλάδας στο Λονδίνο παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις σε συνεργασία με τις αρμόδιες βρετανικές Αρχές, αναφέρει το ΥΠΕΞ.
Δήλωση Μητσοτάκη για την επίθεση στο Λονδίνο
 Με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, ο Κυριάκος Μητσοτάκης καταδίκασε την επίθεση στο Λονδίνο.
«Καταδικάζουμε την επίθεση στο #Λονδίνο. Πρώτη μας προτεραιότητα η #ασφάλεια των πολιτών. Η σκέψη μας είναι με τις οικογένειες των θυμάτων», έγραψε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

 




Το κίνημα για την ..αθώωση και τους πανηγυρισμους Παπαγγελοπουλου


Από το Γραφείο Τύπου του Κινήματος, εκδόθηκε 22.3.17, η ακόλουθη ανακοίνωση:

Ένα σχόλιο για τους πανηγυρισμούς του κ. Παπαγγελόπουλου και την κατά αυτόν «αθώωση» του κρυπτόμενου κυβερνητικού εταίρου της σημερινής κυβέρνησης, του κ. Καραμανλή.
Ο κ. Παπαγγελόπουλος, ως πρώην Εισαγγελέας, πρώην Διοικητής της ΕΥΠ επί Καραμανλή και νυν Αναπληρωτής Υπουργός Δικαιοσύνης, προφανώς γνωρίζει αλλά εμπαίζει τον Ελληνικό λαό όταν προσποιείται πως δεν καταλαβαίνει τη χθεσινή δικαστική απόφαση για το Βατοπέδι.
Συγκεκριμένα, πως οι απαλλαγές των κατηγορουμένων «ελλείψει δόλου» στηρίζονται στο σκεπτικό πως οι κατηγορούμενοι ακολουθούσαν ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ. Ποιος είναι ο αθώος εδώ; Αυτοί που δεν δικάστηκαν ποτέ, λόγω παραγραφής;
Σε ό,τι αφορά το πολιτικό όσο και αισθητικό σκέλος, του αν ο λόγος του κ. Παπαγγελόπουλου υπηρετεί το ήθος της Αριστεράς κατά τον κ. Τσίπρα, έχουμε λάβει απάντηση με τον πιο επίσημο τρόπο, στις ανάλογου ύφους τοποθετήσεις τόσο του κ. Πολάκη, όσο και του Καραμανλικού συνδέσμου με το Μαξίμου, του κ. Καμμένου.

Ο κόσμος το χει τούμπανο κι αυτοί ...κρυφό καμάρι. Έτσι γελάνε μαζί τους στο διαδίκτυο. .Ε

Αμανατίδης: «Οι παίκτες των Τρικάλων ζουν για το παιχνίδι με τον Άρη»!Νίκησαν τη Λαμία 1,-0


Με νίκη συνέχισαν τα Τρίκαλα, αυτή τη φορά σε βάρος της Λαμίας και ο προπονητής της θεσσαλικής ομάδας Περικλής Αμανατίδης αναφέρθηκε στο σημερινό παιχνίδι, αλλά και στο ερχόμενο με τον Άρη.
Για το παιχνίδι σημείωσε:  «Ήταν ένα Δυνατό και αμφίρροπο παιχνίδι χωρίς μεγάλο θέαμα. Έπαιξαν δύο ανταγωνιστικές ομάδες, η Λαμία πρώτη, υποψήφια πρωταθλήτρια, και εμείς έχουμε βρει ξανά τον εαυτό μας κερδίσαμε τον κόσμο μας και έχουμε γίνει μια μεγάλη οικογένεια. Μπήκαμε με ορμή στο γήπεδο μας βοήθησε το γρήγορο γκολ, η Λαμία ισορρόπησε στην συνέχεια  αλλά δεν έκανε καμία ευκαιρία. Μετά το πρώτο τέταρτο στην επανάληψη ξέραμε ότι θα είχαμε ευκαιρίες γα γκολ για τι η ομάδα της Λαμίας θα ανοιγόταν. Ο πρώτος μας σκόρερ έχασε ένα σίγουρο  γκολ αλλά ήταν  σπουδαία και η απόκρουση του τερματοφύλακα,  δεν λυγίσαμε στην συνέχεια και κρατήσαμε το αποτέλεσμα».
Για το παιχνίδι με τον Άρη τόνισε: «Όπως είπαμε συνεχίζουμε  χωρίς ανάσα. Πάμε και για το ματς με τον Άρη και όπως άκουσα και στα αποδυτήρια ζουν οι παίκτες γι’ αυτό το παιχνίδι».
Ο τερματοφύλακας του ΑΟΤ Αποστολίδης τόνισε:  «Πολλά συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για μία ακόμη νίκη. Εκμεταλλευτήκαμε την ορμή που μας έδωσε το  γρήγορο γκολ. Είχαμε ευκαιρίες να τελειώσουμε το παιχνίδι, δυστυχώς όμως δεν μπορέσαμε να σημειώσουμε ακόμη ένα γκολ. Ο κόσμος ήταν σήμερα ο δωδέκατος παίκτης μας»

Ο δικηγόρος υπεράσπισης του Αρτέμη Σώρρα δηλωνει


ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ΄ ΑΡΕΙΩ ΠΑΓΩ
Β.Νουλέζα Συνηγόρου Υπεράσπισης Αρτ Σώρρα ,για τα ομόλογα.
Τα ομόλογα αξίας 600 δις .ευρώ Αρτ. Σώρρα ,που μεταβιβάζει,εκχωρεί στην Ελληνικη Δημοκρατία ο Αρτ Σώρρας,και καταγγέλλονται απο συστημικές εφημερίδες και ΜΜΕως μη γνήσια,η άνευ αντικρύσματος με ευκολία από κάθε τυχάρπαστο,έχουν σχέση με το αμερικάνικο Δημόσιο -οφειλέτη και την CIA που ενεργεί για τις ΗΠΑ,έτσι μόνο δικαιολογείται η σπουδή ,πίεση και ανάγκη να καταδικαστεί οπωσδήποτε με πολυετή κάθειρξη ,να εγκλεισθεί στην φυλακή,να εξοντωθεί,να ισοπεδωθεί..
Συνάμα από τον οποιονδήποτε καταγγέλλεται ως απατεών ,απο εκείνους που δέν έχουν μελετήσει τήν υπόθεση και ενδεχομένως έχουν σχέση συνεργασίας με τήν CIA,που έχει το καλύτερο δίκτυο στήν χώρα μας .
Αραγε ποιά ομόλογα τα αληθινά η τα παραποιημένα,(απο ποιόν?)νοθευμένα είναι μη έγκυρα ,σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές της Αμερικής?
Η δε δίωξη εναντίον του πολιτικού φορέα Ε.ΣΥ.που ίδρυσε ο διωκόμενος εντολέας μου είναι αμιγώς πολιτική,ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΝΕΊς ΌΤΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΔΙΑΦΟΡΆ 23.000 ΕΥΡΏ ΤΟΥ ΕΠΙΒΛΉΘΗΚΕ ΠΟΙΝΉ ΚΑΘΕΊΡΞΕΩΣ 8 ΕΤΏΝ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΈΛΛΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΗ Η ΕΦΕΣΗ ,η δε ΜΑΓΕΙΡΕΜΈΝΗ κατηγορία περί δήθεν"εγκληματικής οργάνωσης'ανυπόστατη και τουλάχιστον αβάσιμη αλλά και αστεία τυγχάνει..
Λοιδωρούν και υβρίζουν αναίσχυντα τον απο 30 ετίας ελεύθερο επαγγελματια και επιχειρηματία (χωρις δανεικά,θαλασσοδάνεια η ΕΣΠΑ)Αρτ Σώρρα (ΠΟΥ ΟΥΔΈΠΟΤΕ ΙΣΧΥΡΊΣΘΗΚΕ ΌΤΙ ΔΙΑΘΈΤΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΤΟΥ δικα του 600 ΔΙς ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΆΠΕΖΑ)εκείνοι πού χρεοκόπησαν την πατρίδα μας ,την ξεπουλούν και παριστάνουν τούς ανυποχώρητους διαπραγματευτές ενω είναι εθνικοί μειοδότες.
Σύντομα ο υποφέρων ελληνικός λαός που δυστυχεί ,έχει χάσει την αξιοπρέπεια του και δεν μπορεί να αποτινάξει τα δεσμά της οικονομικής κατοχής και τυρανίας ,που έχει επιβληθεί στήν εκποιούμενη χώρα του,θα πληροφορηθεί την συγκλονιστική αλήθεια..υπομονή λιγάκι.
Βασ.Νουλέζας
Δικηγόρος

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ. Αυνανισμός: Έννοια Παρεξηγημένη και Κακοποιημένη

Αναστάσιος Δ. Καλαντζής,
 Χειρουργός Ουρολόγος - Ανδρολόγος



Με τον όρο αυνανισμός, αναφερόμαστε στην διέγερση των ιδίων γεννητικών οργάνων με στόχο την πρόκληση οργασμού και αυτοϊκανοποίησης της γενετήσιας ορμής και ηδονής χωρίς να υπάρξει σεξουαλική επαφή με άλλο πρόσωπο.

Εκτός από τους ανθρώπους, ο αυνανισμός συναντάται και σε μεγάλο αριθμό ειδών του ζωικού βασιλείου.

Η λέξη προέρχεται από το όνομα του βιβλικού προσώπου Αυνάν, απογόνου του Ιακώβ. Ο Αυνάν δεν αυτοϊκανοποιούνταν ακριβώς αλλά - παραβαίνοντας την υποχρέωση που είχε αναλάβει συνάπτοντας ανδραδελφικό γάμο (ένα είδος γάμου στον οποίο ο αδερφός του θανόντος άνδρα υποχρεούται να νυμφευτεί τη χήρα του αδερφού του, και αντίστοιχα η χήρα υποχρεούται να παντρευτεί τον αδερφό του θανούντος συζύγου της) - είχε διακεκομμένη συνουσία (coitus interruptus: "τραβιόταν" πριν την εκσπερμάτωση, η αρχαιότερη μέθοδος αντισύλληψης) με τη γυναίκα του και χήρα του αδελφού του Ηρ. Ο Αυνάν δεν επιθυμούσε να αποκτήσει απόγονο που θα συνέχιζε την οικογενειακή γραμμή του νεκρού αδελφού του, αλλά απέβλεπε στην απόκτηση της κληρονομιάς των πρωτοτοκίων του.

Αναφορές για ανδρικό αυνανισμό συναντάμε από προϊστορικές αναφορές λαξευμένες σε πέτρες σε διάφορα μέρη του κόσμου. Μία αναπαράσταση από άργιλο της 4ης χιλιετίας π.Χ. που βρέθηκε σε χώρο αρχαίου ναού στη Μάλτα παρουσιάζει μία γυναίκα αυνανιζόμενη. Βέβαια, στους άνδρες ο αυνανισμός ήταν πιο συχνός. Ο ανδρικός αυνανισμός στη αρχαία Αίγυπτο είχε σπουδαία θέση, ειδικά όταν γινόταν από κάποιο Θεό όπου και θεωρείτο δημιουργική, μαγική, θεϊκή πράξη. Πίστευαν δε ότι ο θεός Ατούμ δημιούργησε το σύμπαν αυνανιζόμενος μέχρι την εκσπερμάτωση, και οι διακυμάνσεις του Νείλου αποδίδονταν στη συχνότητα των εκσπερματώσεων του.

Οι αρχαίοι έλληνες ήταν πιο διαλλακτικοί όσον αφορά τον αυνανισμό, θεωρώντας τον σαν ένα φυσιολογικό και υγιεινό υποκατάστατο για άλλες μορφές σεξουαλικής ηδονής. Ασχολούνταν με τον γυναικείο αυνανισμό σε κάθε μορφή τέχνης τους. Γι’ αυτούς ο αυνανισμός ήταν μια βαλβίδα ασφαλείας έναντι της σεξουαλικής απραξίας και ανυπαρξίας. Μία ηθική θεώρηση του αυνανισμού έγινε από τον Έλληνα φιλόσοφο Διογένη τον Κυνικό. Ο Διογένης απέδιδε την επινόηση του αυνανισμού στον θεό Ερμή, ο οποίος και λυπήθηκε τον γιο του Πάνα που κυνηγούσε την Ηχώ αλλά φάνηκε ανίκανος να την σαγηνεύσει, και έτσι του έμαθε το τέχνασμα του αυνανισμού για να ανακουφίζεται. Ο Παν με την σειρά του δίδαξε αυτήν την πρακτική στους νεαρούς βοσκούς οι οποίοι την διέδωσαν.

Σύμφωνα με τον Δίωνα Χρυσόστομο, ο ίδιος ο Διογένης συχνά αυνανιζόταν δημοσίως μπροστά στο πλήθος που μαζευόταν γύρω από το πιθάρι του. Ο Διογένης επιχειρηματολογούσε πώς, αφού δεν είναι ανήθικο να τρως και να πίνεις, πράξεις που κάνεις με το χέρι σου, δεν είναι ανήθικο ούτε και να αυνανίζεσαι. Όταν κάποτε τον ρώτησαν εάν ντρέπεται, αυτός απάντησε «μακάρι να μπορούσα να ανακουφίσω και την πείνα μου, τρίβοντας την κοιλιά μου».

Η επίσημη ονομασία του όρου στην Ορθόδοξη Εκκλησία είναι «η κατά μόνας αμαρτία». Σύμφωνα με το Εκκλησιαστικό Δίκαιο της Ορθόδοξης εκκλησίας, αν ένας κληρικός προκαλέσει την έκκριση του σπέρματός του μέσω αυνανισμού, τιμωρείται με αργία από τα καθήκοντά του για ένα έτος, ενώ αν την ασκεί κατ' εξακολούθηση τότε καθαιρείται. Αν ο αυνανιζόμενος είναι λαϊκός ή μοναχός, τότε τιμωρείται με απλό αφορισμό σαράντα ημερών, τις οποίες θα πρέπει να περάσει με ξηροφαγία (αποφυγή κατανάλωσης κρέατος, γαλακτοκομικών και αυγών, και κατανάλωση μόνο ξηρών γευμάτων, όπως ψωμί, λαχανικά και φρούτα) και εκατό γονυκλισίες ημερησίως. Κατά τον π. Φιλόθεο Φάρο, σύμφωνα με την Ορθόδοξη Παράδοση και την Ορθόδοξη Πατερική διδασκαλία, σημασία δεν έχει η πράξη όσο το κίνητρο. Η πράξη είναι αμαρτία εφόσον το κίνητρο είναι η ικανοποίηση του εγωισμού.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Ιστορίας Thomas W. Laqueur του Πανεπιστημίου του Berkeley στην Καλιφόρνια, ο χαρακτηρισμός του αυνανισμού ως «κακό» ή φαυλότητα υπήρξε δημιούργημα του Διαφωτισμού και όχι της παραδοσιακής θρησκευτικής ηθικής. Ο αυνανισμός δεν ανησύχησε τους συντηρητικούς, οι οποίοι τον θεωρούσαν για αιώνες ένα από τα πολλά σαρκικά αμαρτήματα. Αντίθετα, εκείνοι που πρώτοι ανησύχησαν για τον αυνανισμό και τον δαιμονοποίησαν, κατ’ αρχήν ηθικώς και κατόπιν ιατρικώς, ήταν οι προοδευτικοί διαφωτιστές, οι οποίοι αντιμετώπιζαν μεν θετικά τη σεξουαλική απόλαυση, όμως προσπαθούσαν να δημιουργήσουν µια ηθική φιλοσοφία µε επίκεντρο το αυτεξούσιο στο οποίο, κατά την αντίληψή τους, ο αυνανισμός αντιτίθετο.

Μέχρι το 1920 κυκλοφορούσαν στο εμπόριο ζώνες ασφαλείας και για άντρες και για γυναίκες οι οποίες παρεμπόδιζαν τον αυνανισμό, ενώ χρησιμοποιούνταν και η κλειτοριδεκτομή (χειρουργική επέμβαση γυναικείας περιτομής) για την αντιμετώπιση του γυναικείου αυνανισμού. Από την άλλη πλευρά, κατά το 19ο αι. ο αυνανισμός χρησιμοποιήθηκε από ψυχαναλυτές για τη «θεραπεία» της υστερίας στις γυναίκες.

Ο αυνανισμός θεωρείτο επιβλαβής για τη σωματική και ψυχική υγεία του ατόμου, και φημολογείτο ότι μπορεί να οδηγήσει σε κώφωση και τύφλωση, να προκαλέσει κύφωση, και επικρατούσε επίσης η αντίληψη ότι, κατά τον αυνανισμό, αφαιρείται ουσία από το μυελό των οστών. Αυτές οι αντιλήψεις θεωρούνται άτοπες και απόλυτα αναληθείς από τους επιστήμονες και πλέον ο αυνανισμός δεν συνδέεται με κανενός είδους παρενέργειες, σωματικές ή ψυχικές, εκτός βέβαια από τις περιπτώσεις όπου η πράξη γίνεται με υπερβολική συχνότητα και υποκαθιστά τη φυσιολογική σεξουαλική ζωή του ενήλικου ατόμου.

Δεν υπάρχει ιατρικά αποδεκτό κριτήριο το οποίο να καθορίζει τα όρια του "φυσιολογικού" αυνανισμού.

Αποτελεί σεξουαλική πράξη τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες, και εκδηλώνεται συνήθως για πρώτη φορά κατά την διάρκεια της εφηβείας, περίπου στο δέκατο με δωδέκατο έτος. Είναι ταμπού για τους περισσότερους ανθρώπους, ενώ κατά την εφηβεία μπορεί να αποτελέσει “πηγή ενοχών”. Συναισθήματα όπως ενοχή, ντροπή και μειονεξία απορρέουν μερικές φορές από αυτόν, εξαιτίας της ελλιπούς σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, της κακής ενημέρωσης, των αρνητικών μηνυμάτων γύρω από τη σεξουαλικότητα και των κοινωνικών προκαταλήψεων. Έρευνες σε βρέφη και νήπια έχουν αποδείξει ότι η άντληση ευχαρίστησης από την επαφή με τα γεννητικά όργανα συναντάται ήδη και σε αυτές τις ηλικίες. Γάλλοι επιστήμονες και ερευνητές δημοσίευσαν μελέτη, τεκμηριωμένη με φωτογραφικό υλικό, ότι και στην ενδομήτρια ζωή του εμβρύου λαμβάνει χώρα ο αυνανισμός.

Ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων αυνανίζεται και μετά την ενηλικίωση, είναι μία δραστηριότητα που δεν εγκαταλείπεται ούτε από τον άντρα ούτε από την γυναίκα (σε μικρότερο ποσοστό βέβαια). Ακόμα και κατά την διάρκεια μιας σχέσεις ή μέσα στον γάμο, αν και σε μικρότερη συχνότητα, ο αυνανισμός υφίσταται σαν πράξη σεξουαλικής ικανοποίησης.

Ο αυνανισμός στους άνδρες είναι «υπόθεση προσωπική», σπάνια συμμετέχει η γυναίκα. Ακόμα και στο γάμο, η σύζυγος δεν έχει συχνά την ευκαιρία να παρακολουθήσει τη δραστηριότητα αυτή του άνδρα της. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανδρών, η συχνότητα με την οποία αυνανίζονται κυμαίνεται από μία φορά το μήνα σε δύο με τρεις φορές την ημέρα.

Αν και ο αυνανισμός γίνεται συνήθως με τη χρήση των χεριών, μπορεί να χρησιμοποιούνται και άλλα αντικείμενα, όπως σεξουαλικά βοηθήματα. Παραλλαγή αποτελεί ο αμοιβαίος αυνανισμός, μια μορφή σεξουαλικής επαφής κατά τον οποίο δυο άτομα διαφορετικού ή του ίδιου φύλου ερεθίζουν το ένα το άλλο με σκοπό να φτάσουν σε οργασμό.

Οι περισσότερες γυναίκες αυτοϊκανοποιούνται, ορισμένες όμως προτιμούν να τις αυνανίζει ο ερωτικός σύντροφός τους, γιατί η αυτοϊκανοποίηση τους γεννά ενοχές. Για άλλες πάλι, ο αυνανισμός έχει γίνει διαδικασία ρουτίνας, για να ανακουφιστούν από τις σεξουαλικές παρορμήσεις τους και, ακόμα όταν κάνουν έρωτα, καταφεύγουν στην αυτοϊκανοποίηση για να φτάσουν σίγουρα στην αποκορύφωση.

Σύμφωνα με τις στατιστικές, μόνο το 30% των γυναικών έχουν οργασμό κατά τη συνουσία, ενώ κατά 80% φτάνουν στην αποκορύφωση με τον αυνανισμό, και οι περισσότερες γυναίκες βρίσκουν την έμμεση διέγερση της κλειτορίδας πιο ευχάριστη και ερεθιστική.

Σύμφωνα με κάποιες ενδείξεις, όσοι αυνανίζονται χωρίς ενοχές εκδηλώνουν πιο ελεύθερα τη σεξουαλικότητά τους, γνωρίζουν καλύτερα τις αντιδράσεις τους στα ερωτικά καλέσματα και απολαμβάνουν το σεξ περισσότερο.

Συνήθως ο αυνανισμός ευοδώνεται μέσα από ερωτικές φαντασιώσεις.

Η φαντασίωση είναι μια φυσιολογική ψυχική λειτουργία η οποία, όσο ασυνήθιστη και να είναι, δεν διέπεται από τα όρια και τους κανόνες που επιβάλει ο καθωσπρεπισμός και το Savoir Vivre (ευπρεπής συμπεριφορά). Είναι φυσιολογικό ένα άτομο να έχει φαντασιώσεις και όταν κάνει έρωτα και είναι υγιές να τις μοιράζεται με τον ερωτικό του σύντροφο, έτσι ώστε να εμπλουτίσουν τη σεξουαλική τους ζωή.

Ο μόνος “κίνδυνος” που θα μπορούσε να προκαλέσει ο αυνανισμός είναι μια μορφή εθισμού και ψυχολογικής εξάρτησης που παθαίνουν άνθρωποι με έντονο άγχος όταν χρησιμοποιούν τον αυνανισμό σαν ένα είδος πρόσκαιρου ηρεμιστικού. Ο αυνανισμός φαίνεται να λειτουργεί ως ένας μηχανισμός ψυχολογικής αποσυμπίεσης και ισχύει για όλες τις ηλικίες και για τα δύο φύλα.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, και με την πάροδο της ηλικίας, ο αυνανισμός θα πρέπει να παραχωρήσει τη θέση του στο συντροφικό σεξ.

Πολλές φορές όμως, κατά την διάρκεια της ζωής μας, νοιώθουμε την ανάγκη ή αναγκαζόμαστε να απομακρυνθούμε από τους γύρω μας και να απομονωθούμε στον μικρόκοσμό μας, με αποτέλεσμα να βρίσκουμε την ευχαρίστηση στην αυτοϊκανοποίηση.

Φαινόμενο και πρόβλημα μεγάλο της εποχής μας, που μας ωθεί αναγκαστικά στην αυτοϊκανοποίηση, είναι η έλλειψη κοινωνικότητας και επικοινωνίας, η δειλία, η εσωστρέφεια και η ανασφάλεια.

Είναι λογικό οι έφηβοι και τα νέα παιδιά, λόγω περιορισμένης ελευθερίας, αλλά και λόγω έλλειψης εμπειρίας, να καταφεύγουν στον αυνανισμό. Είναι όμως πολύ θλιβερό και απογοητευτικό οι ενήλικες να μην μπορούν να διαχειριστούν και να εκμεταλλευτούν την ελευθερία την γνώση και τις εμπειρίες της ηλικίας τους. Προσηλωμένοι στην καριέρα τους και επαγγελματική τους καταξίωση, προσπαθώντας να αυξήσουν τις οικονομικές απολαβές τους, να καλυτερεύσουν το βοιωτικό τους επίπεδο, παρέα με την οθόνη ενός υπολογιστή, κάποιοι από εμάς καθίστανται ανίκανοι και συναισθηματικά ανεπαρκείς να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε διαπροσωπική σχέση και να διεκδικήσουν την συντροφικότητα την οποία τόσο ποθούν. Πρόκειται για τομα που φοβούνται να αναζητήσουν έναν ερωτικό σύντροφο και να αποκαταστήσουν την χαμένη σεξουαλική τους ζωή. Όμως, τελικά, αυτή είναι η ανταμοιβή των κόπων μας?

Γνωστοί και διάσημοι αναφέρουν τις προσωπικές τους εμπειρίες σχετικά με τον οργασμό, όπως τον έζησαν και όπως τον νοιώθουν…
- “Μην υποτιμάς τον αυνανισμό. Είναι σεξ με ένα αγαπημένο πρόσωπο”. Γούντι Άλεν
- “Το καλό πράγμα με τον αυνανισμό είναι πως δεν χρειάζεται να ντυθείς γι’ αυτόν”. Τρούμαν Καπότε
- “Τα πνευματικά καλλιεργημένα άτομα αυνανίζονται χωρίς ενδοιασμούς. Το κάνουν για λόγους υγείας, ησυχίας, προνοητικότητας και εξαιτίας της αξιοσημείωτης τελειότητας των αόρατων συντρόφων”. Π. Τζ. Ο’Ρουρκ
- “Έχουμε λόγο να πιστεύουμε πως ο άνθρωπος αρχικά περπάτησε όρθιος για να απελευθερώσει τα χέρια του για τον αυνανισμό”. Λίλυ Τόμλιν
- “Η φιλοσοφία είναι για τον πραγματικό κόσμο αυτό που είναι και ο αυνανισμός για το σεξ”. Καρλ Μαρξ.

- “Αυνανισμός: η πρωταρχική σεξουαλική δραστηριότητα της ανθρωπότητας. Το δέκατο ένατο αιώνα ήταν ασθένεια. Τον εικοστό έγινε θεραπεία”. Tomas Szasz (Ούγγρος Ψυχίατρος)

Ψάξε στην Εφημερίδα efhmeris.blogspot.com

wibiya widget

There was an error in this gadget