Tuesday, August 23, 2016

Ο Νίκος Μπάρκουλης για τον πατερα του: Σαγαπάω άγγελέ μου


  • Ο γιος του Μπάρκουλη:Σ’ αγαπάω να προσέχεις άγγελέ μου

    23/Αύγ/2016 - 20:48

    Κοινωνία

    Ο γιος του Μπάρκουλη:Σ’ αγαπάω να προσέχεις άγγελέ μου
    «Άγγελε μου σ’ αγαπάω. Να προσέχεις εκεί που είσαι. Μου λείπεις. Θα μείνω δυνατός για να τους αποδείξω ότι θα ζεις για πάντα μέσα από εμένα. Έφτιαξες πολιτισμό και ιστορία στον ελληνικό κινηματογράφο. Σ’ αγαπάω να προσέχεις άγγελέ μου», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Νίκος Μπάρκουλης και συνόδευσε το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του με μια οικογενειακή φωτογραφία.
    Δείτε την ανάρτηση του Νίκου Μπάρκουλη εδώ:
    Δείτε επίσης:

Επιστολή του Νταβούτογλου παρέδωσε ο τούρκος πρεσβευτής στον Τσίπρα


Σύναντηση με τον τούρκο πρεσβευτή στην Αθήνα Κερίμ Ουράς είχε σήμερα, Τρίτη, ο Αλέξης Τσίπρας, κατά την οποία ο πρωθυπουργός παρέλαβε από τον διπλωμάτη επιστολή του τούρκου πρώην πρωθυπουργού Αχμέτ Νταβούτογλου σχετικά με τις εξελίξεις στην Τουρκία.
Ο πρώην πρωθυπουργός της Τουρκίας, που παραιτήθηκε μετά τη διαφωνία του με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, παραθέτει στην επιστολή του στοιχεία για την οργάνωση που στηρίζει τον Γκιουλέν, τον οποίο ο Τούρκος πρόεδρος κατηγορεί ως ενορχηστρωτή του αποτυχημένου πραξικοπήματος.
Επιπλέον, ενημερώνει τον Αλέξη Τσίπρα για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην Τουρκία, εκφράζοντας τις πάγιες θέσεις της Άγκυρας, και εκφράζει τις ευχαριστίες του στον Έλληνα πρωθυπουργό για τη στήριξη της ελληνικής κυβέρνησης στην Άγκυρα, αμέσως μόλις έγινε γνωστή η απόπειρα πραξικοπήματος.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του κ. Νταβούτογλου να απευθυνθεί σε ξένους ηγέτες, προσβλέποντας στην υποστήριξη της Τουρκίας από δυτικές χώρες.
Σύμφωνα με κυβερνητικούς κύκλους, την συνάντηση δεν απασχόλησαν άλλα διπλωματικά ή διμερή θέματα.
Η Ελλάδα ήταν η πρώτη χώρα, η οποία καταδίκασε την απόπειρα πραξικοπήματος στην Τουρκία.
 In.gr

Monday, August 22, 2016

Μηχανή του Χρόνου: Σωτηρία Μπέλλου. Ο γάμος, το βιτριόλι και η φυλακή

Στα 18 της η Σωτηρία Μπέλλου παντρεύτηκε και έριξε βιτριόλι στον σύζυγό της, επειδή την ξυλοκοπούσε καθημερινά. Φυλακίστηκε και όταν βγήκε, τσακώθηκε με τους γονείς της και έφυγε από το σπίτι της
Η Σωτηρία Μπέλλου, η τελευταία ρεμπέτισσα του ελληνικού τραγουδιού, γεννήθηκε στις 22 Αυγούστου του 1921 σε ένα χωριό της Χαλκίδας και μεγάλωσε μέχρι τα έξι της χρόνια με τη γιαγιά και τον ιερέα παππού της. Οι γονείς της διατηρούσαν μπακάλικο και επειδή δούλευαν πολλές ώρες, ανέθεσαν την ανατροφή της στους παππούδες. Η Σωτηρία είχε άλλα τέσσερα αδέλφια και μεγάλωσε δίπλα στον ιερέα παππού της. Ως παιδί περνούσε πολλές ώρες στην εκκλησία, όπου έψελνε, ενώ όπου διασκέδαζε να χτυπά την καμπάνα.
AdTech Ad
Όταν έκλεισε τα έξι, επέστρεψε στο πατρικό της και τους γονείς της για να γραφτεί στο σχολείο. Παρόλο που μεγάλωσε με έναν ιερέα, η ίδια είχε περιγράψει τον εαυτό της σαν «διαβολάκι». Ήταν άτακτη, πείραζε τους γύρω της και ήταν πολύ απαιτητική και πεισματάρα. Αυτά τα στοιχεία του χαρακτήρα της χρησιμοποίησε αργότερα για να καταφέρει να κάνει πράξη το όνειρό της. Να γίνει τραγουδίστρια. Η ιδέα μπήκε στο μυαλό της όταν ήταν ακόμα μαθήτρια και είδε στον κινηματογράφο την ταινία «Προσφυγοπούλα» με τη Σοφία Βέμπο.
Μαγεύτηκε από την ερμηνεία της Βέμπο και άρχισε να τη μιμείται περνώντας πολλές ώρες μπροστά στον καθρέφτη, όπου αντέγραφε τις πόζες και τις κινήσεις της τραγουδίστριας. Όσο ήταν μικρή, όλα αυτά έμοιαζαν για τους γονείς της σαν ένα χαριτωμένο παιχνίδι και πίστευαν ότι θα τα ξεχνούσε μεγαλώνοντας. Όταν όμως διαπίστωσαν πως η Σωτηρία το εννοούσε ότι θα γινόταν τραγουδίστρια, αντέδρασαν. Την περίοδο εκείνη οι καλλιτέχνες και ιδιαίτερα οι γυναίκες αυτού του χώρου, είχαν κακή φήμη. Ο πατέρας της ήθελε να την παντρέψει, να κάνει οικογένεια και να ζήσει μια ήσυχη ζωή στο χωριό. Η ζωή της, όπως αποδείχτηκε, μόνο ήσυχη δεν ήταν.
Το 1938 η Μπέλλου γνώρισε τον Βαγγέλη Τριμούρα, έναν ελεγκτή λεωφορείων που τη φλέρταρε και μετά από λίγους μήνες παντρεύτηκαν. Ο έγγαμος βίος όμως ήταν μαρτύριο για εκείνη. Ο άντρας της ξενυχτούσε καθημερινά, έπινε και όταν του έκανε παράπονα τη χτυπούσε. Όταν ήταν έγκυος, τη χτύπησε τόσο πολύ, που τελικά απέβαλε. Η Μπέλλου έκανε υπομονή και δεν έπαιρνε την απόφαση να χωρίσει.
Όταν έμαθε ότι ο σύζυγός της την απατούσε έχασε την ψυχραιμία της και κατά τη διάρκεια ενός καυγά, του έριξε βιτριόλι στο πρόσωπο, με αποτέλεσμα να συλληφθεί και να οδηγηθεί στη φυλακή. Η αρχική ποινή ήταν 3 χρόνια φυλάκιση, αλλά τελικά έμεινε κρατούμενη έξι μήνες. Η φυλακή όμως τη στιγμάτισε για πάντα. Επέστρεψε στο σπίτι της, αλλά πλέον ήταν δακτυλοδεικτούμενη τόσο από την οικογένειά της, όσο και από την τοπική κοινωνία. Γρήγορα οργανώθηκε στην αριστερά. Ήταν κομμουνίστρια, τραγουδίστρια και πρώην φυλακισμένη.

Τα δύσκολα χρόνια στην Αθήνα της Κατοχής

Στις 29 Οκτωβρίου του 1940 η Μπέλλου έφυγε από το σπίτι με προορισμό την Aθήνα, που βρισκόταν σε πολεμικό συναγερμό από την Ιταλική εισβολή στην ελληνο-αλβανική μεθόριο. «Φεύγω, αλλά μια μέρα θα γυρίσω στη Χαλκίδα μεγάλη και τρανή», είπε στους γονείς της. Sotiria_BellouΤο τρένο ήταν γεμάτο φαντάρους και ένας στρατιώτης, που την είδε πεινασμένη και ταλαιπωρημένη, της έδωσε μια φρατζόλα ψωμί. Από την ευμάρεια του σπιτιού της, είχε περάσει στην ελεημοσύνη των ξένων.
Οι μέρες στην Αθήνα είναι πολύ δύσκολες και η Σωτηρία Μπέλλου αναγκάζεται να κάνει διάφορες δουλειές για να ζήσει. Έπλενε πιάτα, πουλούσε τσιγάρα και παστέλια, έκανε τον αχθοφόρο στους σταθμούς τρένων και λεωφορείων. Σπίτι δεν είχε και έτσι κοιμόταν σε βαγόνια τρένων. «Εγκατέλειψα τα πλούτη και ήρθα εδώ και έκανα την υπηρέτρια. Και λαντζιέρισα έγινα και Ριζοσπάστη πουλούσα», είχε πει σε συνέντευξή της. Οι δυσκολίες την ανάγκασαν να επιστρέψει στο σπίτι της, αλλά εκεί τα πράγματα ήταν χειρότερα. Ο πατέρας της τη χτυπούσε και η Μπέλλου επέστρεψε στην Αθήνα, αποφασισμένη να αντέξει τις κακουχίες και να κυνηγήσει το όνειρό της. Οργανώθηκε στην Αντίσταση, συνελλήφθη από τους Γερμανούς και βασανίστηκε. Όταν δεν ήταν στα κρατητήρια, έπαιζε μουσική με την κιθάρα της, που είχε αγοράσει κάνοντας οικονομία, σε ταβέρνες. Το 1945 έπαιζε κιθάρα και τραγουδούσε στην ταβέρνα του Καλλέργη στα Εξάρχεια. Ένα βράδυ την άκουσε να τραγουδά, ο Βασίλης Τσιτσάνης. Το αλάνθαστο αυτί του της άνοιξε το δρόμο για μια μεγάλη καριέρα.

Κούγιας: Κάποιοι δεν θέλουν να αποκαλυφθεί ποιοι επέβαιναν στο μοιραίο σκάφος


O Αλέξης Κούγιας μιλά στο NEWS 247 και αποτυπώνει τα 7 βασικά αναπάντητα ερωτήματα της απίστευτης τραγωδίας στην Αίγινα. Οι παραλείψεις και οι συγκαλύψεις. Γιατί αποκαλεί τον υπουργό Ναυτιλίας “εκπρόσωπο Τύπου” του φερόμενου ως χειριστή

Για μία προσπέραση ο Μπαρμπαρούσης και το σόι του έστειλαν στο νοσοκομείο τον αστυνομικό


Αναζητείται από την Αστυνομία ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Κώστας Μπαρμπαρούσης, ο 61χρονος πατέρας του, ο 26χρονος ξάδερφός του και δύο άγνωστοι συνεργοί τους, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για πρόκληση επικίνδυνων σωματικών βλαβών και για παράβαση του Νόμου περί όπλων.
AdTech Ad

Οι δράστες επιτέθηκαν στις δύο το μεσημέρι σε βάρος ενός 26χρονου αστυνομικού, του αδελφού του και ενός ακόμη θαμώνα σε καφενείο στις Φυτείες Ξηρόμερου Αγρινίου και χρειάστηκε να μεταφερθούν στο Νοσοκομείο Αγρινίου, όπου νοσηλεύονται με τραύματα στο πρόσωπο και το κεφάλι από σιδηρολοστούς και σιδηρογροθιές!
Όλα ξεκίνησαν στις τρεις τα ξημερώματα επί της Επαρχιακής Οδού Κατούνας- Ξηρομερίου, όταν ο 26χρονος ξάδερφος του βουλευτή της Χρυσής Αυγής πραγματοποίησε αντικανονική προσπέραση με το αυτοκίνητό του στον αστυνομικό, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει μεταξύ τους φραστικό επεισόδιο.
Σήμερα και λίγο μετά τη μία το μεσημέρι, ο βουλευτής, μαζί με τον ξάδερφό του, τον πατέρα του και δύο αγνώστους μέχρι στιγμής συνεργούς τους, μετέβησαν με δύο αυτοκίνητα στο καφενείο του χωριού Φυτείες Ξηρόμερου Αγρινίου, όπου έπινε στην αυλή του καφενείου τον καφέ του ο νεαρός αστυνομικός, όντας εκτός Υπηρεσίας, καθώς εκεί είναι η ιδιαίτερη πατρίδα του και πραγματοποιούσε τις διακοπές του εκεί, μαζί με άλλα τέσσερα άτομα.
Οι πέντε δράστες κρατώντας σιδηρολοστούς και φορώντας σιδηρογροθιές επιτέθηκαν στους θαμώνες και τραυμάτισαν με συνεχή χτυπήματα τον νεαρό αστυνομικό και έναν ακόμη θαμώνα, ενώ στη συνέχεια επιβιβάστηκαν και πάλι στα δύο οχήματά τους και τράπηκαν σε φυγή με αυτά.
Από εκείνη τη στιγμή πραγματοποιούνται αναζητήσεις για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους στα πλαίσια του αυτοφώρου, από την αυτεπάγγελτη δίωξη που τους ασκήθηκε. Ο μόνος που γλιτώνει το αυτόφωρο είναι ο βουλευτής για τον οποίο θα ακολουθηθεί η γνωστή διαδικασία άρσης της βουλευτικής του ασυλίας μέσω της Βουλής. Για τους υπόλοιπους που έχουν διαφύγει, οι αναζητήσεις συνεχίζονται στην γύρω περιοχή.

Sunday, August 21, 2016

Σαν Σήμερα. Μιχάλης Μενιδιάτης 1932 – 2012 -Βιογραφία



Έλληνας τραγουδιστής και επιχειρηματίας στον χώρο της ψυχαγωγίας. Μεγαλούργησε στις πίστες τις δεκαετίες του ‘60 και ‘70 και αναδείχθηκε ένας από τους σπουδαιότερους ερμηνευτές του λαϊκού τραγουδιού.
Ο Μιχάλης Μενιδιάτης (Καλογράνης ήταν το πραγματικό του επώνυμο), γεννήθηκε στο Μενίδι (Αχαρνές) στις 29 Ιουνίου 1932. Από μικρό τον συγκινούσε ο ήχος του μπουζουκιού και μετά την Απελευθέρωση άρχισε να «γρατζουνάει» το κακοχαρακτηρισμένο εκείνη την εποχή όργανο.
Για πρώτη φορά ανέβηκε στο πάλκο το 1953 στο κοσμικό κέντρο Δροσιά στο Μενίδι, παρά τις αντιρρήσεις του πατέρα του, που εργαζόταν ως φύλακας στη Λαχαναγορά. Εκεί εμφανίζονταν οι Μιχάλης Δασκαλάκης, Τάκης Μπίνης, Γιώργος Λαύκας και ο μαέστρος Γεράσιμος Κλουβάτος, ο οποίος έγραψε το πρώτο του τραγούδι με τίτλο Θα χτίσω μια καλύβα, που κυκλοφόρησε το 1957.
H καριέρα του Μενιδιάτη αρχίζει να απογειώνεται μετά τη συνεργασία του με τον Απόστολο Καλδάρα στα τέλη της δεκαετίας του '50, όταν αλλάζει δισκογραφική εταιρεία και από την Odeon του Μάτσα, που δεν τον πρόσεξε ιδιαίτερα, μετακομίζει στην Columbia του Λαμπρόπουλου.
«Τον Καλδάρα τον είδα για πρώτη φορά γύρω στο '52-'53, να παίζει μπουζούκι και να τραγουδάει στη «Ζούγκλα», στην πλατεία Βάθης. Πιτσιρικάς ήμουν, περνούσα και άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα. Είχε ένα δικό του στυλ, βυζαντινός σαν συνθέτης και ωραίος ερμηνευτής. Τραγουδούσε πολύ καλά. Δεν έχει σημασία που δεν έπιασε η φωνή του στους δίσκους» λέει για τον μέντορά του στο τραγούδι. Θα ερμηνεύσει μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Καλδάρα, όπως τα τραγούδια Μην περιμένεις πιαΠεριφρόνα με, γλυκιά μουΛίγο λίγο θα με συνηθίσεις καιΠετραδάκι-πετραδάκι.
Το 1965, συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον Άκη Πάνου και ηχογραφεί το τραγούδι του Ξημέρωσε, καλή μου, που σημειώνει μεγάλη επιτυχία. «Ο Άκης ήταν ο νέος Τσιτσάνης. Είχε φαντασία, διορατικότητα και ήταν τελειομανής. Η μελωδία, αλλά και ο στίχος του ήταν κάτι διαφορετικό για το λαϊκό τραγούδι» είπε σε μια συνέντευξή του για τον λαϊκό βάρδο. Μενιδιάτης και Πάνου θα συνεχίσουν την επιτυχημένη συνεργασία, με τραγούδια όπως ταΧαραμίστηκε η ζωή μουΕίδα τα μάτια σου κλαμέναΠαράνομη αγάπηΣτους πέντε δρόμους βρέθηκαΕπτά φορές τη μάζεψα και Το μέτρο της αγάπης.
Το 1976, σε μια συνεργασία - έκπληξη για την εποχή εκείνη, τραγουδά τη σύνθεση του Διονύση Σαββόπουλου Θητεία ή Λαϊκός Τραγουδιστής, που ακούγεται στην ταινία του Παντελή Βούλγαρη Χάππυ Νταίη. Ο Μιχάλης Μενιδιάτης τραγούδησε ακόμη Μανώλη Χιώτη (Αγωνίες), Γιάννη Καραμπεσίνη (Πήραν τα στήθια μου φωτιά, Βασίλη Βασιλειάδη (Η καρδιά της ανήκει αλλού), Τάκη Μουσαφίρη (Ένα τραγούδι πες μου ακόμα, Σταμάτη Κραουνάκη (Κατίνα) κ.ά.
Το 1970 ο Μιχάλης Μενιδιάτης ανοίχτηκε στον επιχειρηματικό στίβο. Μαζί με τα αδέλφια του δημιούργησε το κοσμικό κέντρο Φαντασία στην παραλία του Αγίου Κοσμά, που αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τη νυχτερινή διασκέδαση στην Αθήνα της δεκαετίας του '70.
Ο Μιχάλης Μενιδιάτης, κατά κόσμον Μιχάλης Καλογράνης, πέθανε στις 21 Αυγούστου 2012, σε ηλικία 80 ετών. Την οικογενειακή παράδοση στο τραγούδι συνεχίζει ο γιος του, Χρήστος Μενιδιάτης.


Βάνα Μπάρμπα: Έγινε 50 και φωτογραφίζεται με την κούκλα κόρη της Φαίδρα [photos]

Η Βάνα Μπάρμπα έγινε 50 ετών και φωτογραφήθηκε μαζί με την κόρη της, Φαίδρα, για τις ανάγκες γνωστού περιοδικού και μιλάει για το πόσο την άλλαξε ο ερχομός της. Η γνωστή ηθοποιός μίλησε και φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Down Town.

Η Βάνα Μπάρμπα μίλησε για το πως νιώθει στα 50 της: 'Έχει και τα καλά του, έχει και τα κακά του. Τα άσχημα είναι ότι βλέπεις το σώμα να αλλάζει. Όλα αυτά τα σημεία που έβλεπαν τον ουρανό, τώρα βλέπουν το πάτωμα. Προσπαθείς να μην τα πατήσεις. Και αυτό πονάει. Το καλό είναι ότι βλέπεις εντελώς διαφορετικά τα πράγματα. Παύεις να είσαι χειριστικός και εγωκεντρικός. Δεν είσαι πια εσύ το επίκεντρο του μικρόκοσμού σου και αυτό είναι απελευθερωτικό. Έχει γοητεία να φεύγει η ομορφιά και να μένει πίσω. Κάποτε υπήρξα όμορφη, τώρα έχω άλλα πράγματα να κοιτάξω. Πριν ζούσα μόνο για μένα, ήμουν το κέντρο του κόσμου, ήμουν νάρκισσος, ματαιόδοξη και κακομαθημένη'.

Όσο για το πόσο άλλαξε η ζωή της με τον ερχομό της κόρη της:'Η Φαίδρα με άλλαξε. Κατάλαβα ότι για να κερδίσεις την αγάπη πρέπει να ταπεινωθείς. Πρέπει να σεβαστείς και πάνω απ' όλα να αφήσεις ελεύθερο τον άλλον. Η ζωή μου χωρίζεται σε δύο κεφάλαια: είναι προ Φαίδρας και ένα μετά Φαίδρας. Είμαι μια άλλη γυναίκα'.
life.gr

Μετρούσε το μέγεθος στους αρχαίους Έλληνες;



Όσοι από εσάς ισχυρίζεστε ότι δεν έχετε κοιτάξει ποτέ, έστω και για μία στιγμή, τα πέη στα κλασικά γυμνά αγάλματα, σίγουρα ψεύδεστε. Κι ενώ μπορεί να μην ακούγεται σαν το πιο λόγιο θέμα, οι ιστορικοί τέχνης δεν έχουν αγνοήσει το θέμα των γεννητικών οργάνων στα αρχαία ελληνικά αγάλματα. Εξάλλου, οι γλύπτες είχαν εργαστεί τόσο σκληρά σε εκείνο το σημείο, όσο και στο υπόλοιπο έργο τους και αποδεικνύεται ότι πίσω από αυτά τα μάλλον μικρά πέη, υπάρχει μια καλά ανεπτυγμένη ιδεολογία.
Στην αρχαία Ελλάδα, όπως φαίνεται, ένα μικρό πέος ήταν περιζήτητο για τις ιδανικές αναλογίες του τέλειου αρσενικού.
'Οι Έλληνες συνέδεαν τα μικρά και 'πεσμένα' πέη με τη μετριοπάθεια, που ήταν μία από τις βασικές αρετές όσον αφορά στην ιδανική αρρενωπότητα' εξηγεί ο καθηγητής κλασικής αρχαιολογίας, Άντριου Λίαρ, που διδάσκει το Χάρβαρντ, το Κολούμπιο και το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης. 'Υπάρχει η διαφορά μεταξύ των μικρών γεννητικών οργάνων των ιδανικών ανδρών (ήρωες, θεοί, γυμνοί αθλητές) και των υπερβολικά μεγάλων και όρθιων γεννητικών οργάνων των Σατύρων (μυθικά τέρατα, που συνήθως ήταν μεθυσμένοι και εξωφρενικά λάγνοι) αλλά και των μη ιδανικών ανδρών. Οι ηλικιωμένοι και οι υπέργηροι, για παράδειγμα, εμφανίζονταν συχνά με μεγάλα πέη'.
Παρόμοιες ιδέες αντικατοπτρίζονται και στην αρχαία ελληνική γραμματεία, λέει ο Λίαρ. Για παράδειγμα στις 'Νεφέλες' του Αριστοφάνη, ένα μεγάλο πέος συνοδευόταν από τους όρους 'χλωμή επιδερμίδα', 'επίπεδο στήθος' και την 'μεγάλη λαγνεία' ως χαρακτηριστικά των μη αθλητών και επαίσχυντων νέων της Αρχαίας Αθήνας.
Μόνο οι αλλόκοτοι, ανόητοι άνδρες με μεγάλες σεξουαλικές ορμές είχαν μεγάλα πέη στην αρχαία Ελλάδα. Η ιστορικός τέχνης και μπλόγκερ Έλεν Όρεντσον, σημειώνει στην ιστοσελίδα της πως τα αγάλματα της εποχής εκείνης έδιναν έμφαση στην ισορροπία και τον ιδεαλισμό.
'Το πρότυπο του ιδανικού άνδρα στην αρχαία Ελλάδα διακρινόταν για την λογική, την πνευματικότητα και την αξιοπιστία του' γράφει. 'Μπορεί να έκανε πολύ σεξ, αλλά αυτό ήταν άσχετο με το μέγεθος του γεννητικού του οργάνου, και το μικρό πέος του επέτρεπε να παραμένει ψύχραιμος'.
Υπάρχουν διάφορες θεωρίες ως προς το γιατί το 'ιδανικό' μέγεθος πέους άλλαξε από μικρό που ήταν στην αρχαία Ελλάδα, στο μεγάλο του σήμερα. Ο Λίαρ πιστεύει πως πιθανώς η άνοδος του πορνό, αλλά και η άποψη πως οι γυναίκες ζητούν κάτι παραπάνω, βρίσκονται πίσω από την σύγχρονη έμφαση για μεγάλο μέγεθος.
Αλλά ο Λίαρ, προσθέτει πως και στις δύο κοινωνίες, οι απόψεις για το μέγεθος του πέους είναι εντελώς 'άσχετες με την πραγματικότητα ή την αισθητική'. Αντίθετα με τον δημοφιλή μύθο, δεν υπάρχει καμία σαφής ένδειξη πως ένα μεγάλο πέος συσχετίζεται με την σεξουαλική ικανοποίηση. Ούτε αποδεικνύει πως ένα μικρό γεννητικό όργανο είναι δείγμα μετριοπάθειας.
'Οι Έλληνες έβλεπαν συνέχεια ο ένας τον άλλον γυμνό στα γυμναστήρια, οπότε γνώριζαν, πως δεν είχε μικρό πέος κάθε αξιοθαύμαστος άνδρας όπως επίσης και πως κάθε μεθυσμένος, χωρίς μέτρο και άνανδρος άνδρας δεν είχε απαραιτήτως μεγάλο γεννητικό όργανο' προσθέτει ο Λίαρ. 'Το θέμα ήταν η ισορροπία και ο ιδεαλισμός'.

Μετρούσε λοιπόν το μέγεθος στους αρχαίους Έλληνες; Φυσικά και ναι, αλλά για τελείως διαφορετικό λόγο από αυτόν που πιστεύουμε σήμερα.
Πηγή: Quartz/ΕΘΝΟΣ.gr

Οι Ηπειρώτες της Γλυφάδας πάλι γλεντουν 10 Σεπτεμβρίου



Ο Σύλλογος Ηπειρωτών Γλυφάδας «Η ΠΙΝΔΟΣ» σας προσκαλεί να μας τιμήσετε με την παρουσία σας στην εκδήλωση του Συλλόγου μας «ΑΝΤΑΜΩΜΑ 2016», το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016 και ώρα 20:30 στo Πατητήρι (Τέρμα Κων.Αθανάτου - Άνω Γλυφάδα). Σας περιμένουμε σε μία αυθεντική Ηπειρώτικη βραδιά με παραδοσιακή μουσική και χορό για όλους με τον Χρήστο Τζιτζιμίκα και  την Άννα Κάτση. Κλαρίνο: Κώστας Λιόντος, λαούτο: Βασίλης Τριάντης, βιολί: Κώστας Κίκιλης, ντέφι: Ανδρέας Δρακόπουλος.(Είσοδος ελεύθερη).
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ  ΖΩΪΔΗΣ
Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΤΑΣΟΣ ΚΑΤΟΠΟΔΗΣ

Saturday, August 20, 2016

Οι ..επισκεπτες έφεραν ελονοσία σε 12 πόλεις της Ελλάδας


Σε προσωρινό αποκλεισμό από οποιαδήποτε αιμοδοσία βρίσκονται οι κάτοικοι, εργαζόμενοι αλλά και επισκέπτες περιοχών 12 δήμων της χώρας.

Ο λόγος για τον οποίο οι περιοχές αυτές τέθηκαν σε «συναγερμό» από τους υπευθύνους του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας και του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων είναι ο εντοπισμός κρουσμάτων ελονοσίας, μιας νόσου που από το 2009 και μετά απασχολεί όλο και πιο συχνά τις υγειονομικές αρχές, καθώς σε ετήσια βάση καταγράφονται περιστατικά εγχώριας μετάδοσής της.
Σύμφωνα με τα επιδημιολογικά στοιχεία που συλλέγει το ΚΕΕΛΠΝΟ, από τις αρχές του έτους έως τα μέσα Αυγούστου είχαν δηλωθεί στο Κέντρο 65 κρούσματα ελονοσίας, εκ των οποίων τα 61 έχουν χαρακτηρισθεί εισαγόμενα – που σημαίνει ότι οι ασθενείς είχαν προσβληθεί σε χώρα του εξωτερικού. Από τα 61 εισαγόμενα κρούσματα ελονοσίας, τα 50 αφορούσαν σε μετανάστες από ενδημικές χώρες (43 από χώρες της Ινδικής χερσονήσου και επτά από χώρες της Αφρικής), και τα 11 κρούσματα αφορούσαν σε ταξιδιώτες που επέστρεψαν από ενδημική χώρα της Αφρικής. Από τα 50 κρούσματα σε μετανάστες, τα 8 καταγράφηκαν σε κέντρα φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών σε νησιά του Βορείου Αιγαίου.
Από το σύνολο των κρουσμάτων που είχαν δηλωθεί εφέτος έως τα μέσα Αυγούστου, σε τέσσερις ασθενείς υπάρχουν ενδείξεις εγχώριας μετάδοσης. Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2015, οπότε δηλώθηκαν 85 κρούσματα, ενδείξεις ότι ο ασθενής προσβλήθηκε «εντός των τειχών» είχαν εντοπιστεί σε έξι περιστατικά, ενώ οι χρονιές όπου είχε σημάνει στην Ελλάδα «κόκκινος» συναγερμός λόγω εγχώριας μετάδοσης της νόσου ήταν το 2011 και το 2012 (42 και 20 περιστατικά, αντίστοιχα). Οπως αναφέρεται στην έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης του ΚΕΕΛΠΝΟ, στην Ελλάδα η νόσος εκριζώθηκε το 1974, έπειτα από εντατικό και επίπονο πρόγραμμα καταπολέμησης. Μέχρι και το 2008 καταγράφονταν στην Ελλάδα περίπου 20 – 50 κρούσματα ετησίως, που σχετίζονταν στη μεγάλη τους πλειονότητα με ταξίδι ή παραμονή σε ενδημική για την ελονοσία χώρα. Εως το 2008 δηλώθηκαν στο ΚΕΕΛΠΝΟ μόνο λίγα σποραδικά κρούσματα ελονοσίας, χωρίς ιστορικό ταξιδιού τα έτη 1991, 1999 και 2000. Από το 2009 και μετά, ωστόσο, κρούσματα ελονοσίας με ενδείξεις εγχώριας μετάδοσης καταγράφονται σχεδόν κάθε έτος σε διάφορες περιοχές της χώρας, κυρίως ως σποραδικά, αλλά και σε συρροές.
Για την περίοδο αυτή ως «επηρεαζόμενες» από ελονοσία περιοχές έχουν χαρακτηρισθεί από τις υγειονομικές αρχές και άρα έχουν τεθεί σε περιορισμούς σχετικά με την αιμοδοσία περιοχές των δήμων Φαρκαδόνας και Τρικκαίων (Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων), Παλαμά (Π.Ε. Καρδίτσας), Ευρώτα (Π.Ε. Λακωνίας), Χαλκιδέων (Π.Ε. Ευβοίας), Θηβαίων (Π.Ε. Βοιωτίας), Τεμπών (Π.Ε. Λάρισας), Μαραθώνος (Π.Ε. Ανατολικής Αττικής), Δυτικής Αχαΐας (Π.Ε. Αχαΐας), Ανδραβίδας – Κυλλήνης (Π.Ε. Ηλείας) και Λαγκαδά και Πυλαίας (Π.Ε. Θεσσαλονίκης). Ως μέτρα πρόληψης για την ασφάλεια του αίματος είναι ο αποκλεισμός από την αιμοδοσία όσων κατοικούν και εργάζονται σε αυτές τις περιοχές, καθώς και όσων τις έχουν επισκεφθεί (τουλάχιστον μία διανυκτέρευση).
kathimerini.gr

wibiya widget