Monday, October 31, 2016

Της ημέρας. Melbourne Cup- Όλος ο κόσμος σήμερα μιλά για τα άλογα στη Μελβούρνη!

Γράφει η 
Denise Gazia

Καλό Μήνα σε όλης της Γης τα πλάσματα!

Αργία εμείς εδώ σήμερα!
Γιορτάζουμε Γιορτή Μεγάλη!


Χαρούλες και γλέντια και φέστιβαλ(!) κοινώς Πανηγύρια, γιατί μάλλον για τα πανηγύρια καταντήσαμε!
Η πρώτη Τρίτη του Νοέμβρη, αφιερωμένη πάντα στους Ίππους και στους Φανατικούς Φιλίππους!
Από κάθε γωνιά της γης οι Φίλιπποι μας κουβαλιούνται εδώ και "ποντάρουν" στο "σίγουρο" Άγιο Άλογο που θα βγει πρώτο στη Μεγάλη κούρσα στις 3.00 μ.μ.
"The Race that stops the Nation"!


Γιατί όντως, την ώρα της μεγάλης κούρσας, σταματάει ολόκληρη η Ήπειρος της Αυστραλίας και με κομμένη ανάσα, παρακολουθεί το Μέγα Γεγονός!
Ο δε ιππόδρομος του Flemington όχι απλά στολισμένος αλλά 250.000 τριανταφυλλιές, ναι, καλά ακούσατε, σήμερα την εποχή που όλα κατά παραγγελία, προγραμματισμένες με μαθηματική ακρίβεια να είναι σήμερα ολάνθιστες!


Κι αν πεις για τον θηλυκόκοσμο διαθέτει μεγάλα ποσά, για να...σημαιοστολιστεί, καλαίσθητα ή όχι, ώστε να ξεχωρίζει η μια από την άλλη!
Ζήτωσαν τα άλογα!
Για μας το φτωχό λαό, απλά μια μέρα ξεκούρασης κι ανάπαυλας από τη ρουτίνα!

Δ.Γ


Τέσσερις ωρες πριν τη μεγάλη κουρσα ο 

 2 new posts


Τέρνα: Παραδίδει τέλη Μαρτίου τον αυτοκινητόδρομο Ξυνιάδα-Τρίκαλα

Περίπου το 15% του αυτοκινητοδρόμου Ξυνιάδα-Τρίκαλα, απομένει για να ολοκληρωθεί το πρώτο σκέλος του Ε65, που αναμένεται να παραδοθεί έως τα τέλη Μαρτίου του 2017.
Στην Τέρνα, έχει ανατεθεί από το υπουργείο Υποδομών και το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που θα κουμπώσει με τον Ε65, που είναι το Λαμία -Ξυνιάδα, το οποίο είχε αφαιρεθεί από την παραχώρηση το 2013, όταν ξεκίνησε η επαναδιαπραγμάτευση των οδικών αξόνων.
Στο Ξυνιάδα – Τρίκαλα, λειτουργούν τρία εργοτάξια (Ανάβρας, Καρδίτσας γέφυρας Πηνειού), στα οποία στο τέλος Σεπτεμβρίου απασχολούνταν περισσότερα από 636 άτομα ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνταν (ιδιόκτητα, κατασκευαστικής κοινοπραξίας αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά) ανερχόταν σε 476.
Με την ολοκλήρωση του Ε65, το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, αντί των 2 ωρών και 30 λεπτά σήμερα. Το έργο αποτελείται από 15 κόμβους, 6 Σταθμούς Εξυπηρέτησης, Αυτοκινητιστών, 3 Σταθμούς Πυροσβεστικής και Τροχαίας, 7 Σήραγγες διπλού κλάδου (Συνολικό Μήκος 18,3 χλμ),146 Γέφυρες, Άνω και Κάτω Διαβάσεις και 88 Διαβάσεις Πανίδας.
Το έργο των 231 χλμ. συνολικά, θεωρείται στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της χώρας και αφορά στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδος (Ε65), από τον ημικόμβο του ΠΑΘΕ στο ύψος των Θερμοπυλών έως τον ανισόπεδο κόμβο με την Εγνατία οδό (συνολικό μήκος 174 χλμ.), καθώς και στη διαχείριση και συντήρηση του τμήματος του Π.Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες Φθιώτιδας συνολικό μήκος 57 χλμ.
Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διασχίζει τον κάμπο της Φθιώτιδας, την οροσειρά της Όθρυος, το Θεσσαλικό κάμπο και τον Πηνειό ποταμό περνώντας πλησίον των πόλεων Καρδίτσας, Τρικάλων, Καλαμπάκας μέχρι τους πρόποδες των Αντιχασίων, τον Ίωνα ποταμό και την οροσειρά των Χασίων για να ενωθεί τελικά με την Εγνατία Οδό, δυτικά των Γρεβενών.
Σύμφωνα με την Κεντρική Οδό που κατασκευάζει το έργο, ο Ε65 συνεισφέρει στην περιφερειακή ανάπτυξη και οικονομική συνοχή, ολοκληρώνει το σύστημα μεταφορών σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, βελτιώνει τις κυκλοφοριακές ταχύτητες, τις συνθήκες ασφαλείας και περιορίζει τα ατυχήματα, συνδέει την κεντρική Ελλάδα με τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, συνδέει τους λιμένες Ηγουμενίτσας και Βόλου και εξασφαλίζει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.
NEWMONEY.gr

Θεσσαλονικη.-Τρατζικ. Οι ερωτευμένοι πουαυτοκτόνησαν με διαφορά 40 ημερών,σε γραμμές τραινου με τον ίδιο οδηγό.

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ 18ΧΡΟΝΟΥ-Η αυτοκτονία της φίλης του.Υπέστει 

σοκ ο μηχανοδηγός του τραίνου που διαμέλησε και τους δυο

Ένα καλά κρυμμένο μυστικό που φύλαγε ως κόρη οφθαλμού ο 18χρονος Ιωακείμ, ήρθε στο φως όταν η κολλητή του φίλη και συνομήλικη του Εύα έδωσε 
τέλος στη ζωή της την περασμένη Παρασκευή με τον ίδιο τραγικό τρόπο που και εκείνος τερμάτισε τη ζωή του, πέφτοντας στις ράγες τρένου.

Ο 18χρονος, σύμφωνα με πληροφορίες των αστυνομικών αρχών της Θεσσαλονίκης, αρκετούς μήνες πριν αυτοκτονήσει, διατηρούσε σχέση με έναν 45χρονο, μέχρι που κάποια στιγμή αποφάσισε να τον καταγγείλει στην αστυνομία. 


Σύμφωνα  όμως με το seleo.gr,το άτυχο αγόρι πριν από ενάμιση χρόνο είχε πέσει θύμα βιασμού από τον 45χρονο παιδόφιλο στη Θεσσαλονίκη. Ο δράστης, που είναι ιδιοκτήτης εταιρείας με ηχοσυστήματα και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, την ερχόμενη εβδομάδα θα καθόταν στο εδώλιο του κατηγορουμένου.
Στην πορεία όμως ο 18χρονος, για άγνωστη αιτία αναίρεσε την καταγγελία του. Η εισαγγελέας όμως που είχε επιληφθεί της υπόθεσης προχώρησε τη διαδικασία και ο 45χρονος θα βρισκόταν στο δικαστήριο με τη κατηγορία της ασέλγειας και αποπλάνησης ανηλίκου. 

Πριν από περίπου 40 μέρες και έχοντας μιλήσει μονάχα στη φίλη του Εύα προχώρησε στο απονεννοημένο διάβημα πέφτοντας στις ράγες του τρένου. 
Η γλυκιά Ευαγγελία, μαθήτρια της Γ´ Λυκείου, δεν άντεξε το χαμό του κολλητού της φίλου και επέλεξε να τον ακολουθήσει στο θάνατο, ακριβώς όπως είχε κάνει ο 18χρονος Ιωακείμ στις 21 Σεπτεμβρίου.

Όπως έγινε γνωστό, η οικογένεια της κοπέλας δεν γνώριζε τον βαθμό που είχε βυθίσει στη θλίψη την κόρη τους η αυτοκτονία του πολύ καλού της φίλου Ιωακείμ. Σύμφωνα με πληροφορίες της αστυνομίας, η νεαρή προερχόταν από πολύ καλή οικογένεια. Ο Ιωακείμ αντίθετα περνούσε δύσκολα καθώς ήταν παιδί χωρισμένων γονιών και ο πατέρας του ομογενής, σεσημασμένος για κλοπές και ληστείες.
Η Εύα είχε δεθεί πολύ με τον Ιωακείμ κι έτσι την περασμένη Παρασκευή, μην αντέχοντας τον θάνατο του αγαπημένου της φίλου, ακολούθησε τα βήματά του... 
Επιβιβάστηκε σε τρένο της γραμμής και από τη Θεσσαλονίκη κατευθύνθηκε προς την Αλεξάνδρεια της Ημαθίας. Όταν αποβιβάστηκε, χωρίς δεύτερη σκέψη, έπεσε στον πρώτο συρμό που βρήκε μπροστά της και ο οποίος εκείνη τη στιγμή διέσχιζε με ταχύτητα τις σιδηροδρομικές γραμμές, με αποτέλεσμα να διαμελιστεί. Η τσάντα της και τα γυαλιά της βρέθηκαν μερικά μέτρα μακριά από το άψυχο σώμα της. 

Η τραγική ειρωνεία είναι πως ο οδηγός του τρένου και στις δυο περιπτώσεις ήταν ο ίδιος άνθρωπος, ο οποίος έχει υποστεί ισχυρό σοκ.


Θεσσαλονίκη: Αυτές είναι οι φοιτήτριες του ΑΠΘ που έγιναν θέμα συζήτησης στα social media [pics]



Η Λήδα Λιούπη και η Παναγιώτα Στεργιοπούλου έγιναν διάσημες και εκτός ΑΠΘ. Τι λένε οι ίδιες για τη μεγάλη επιτυχία τους...
Μεταξύ 130 συμμετοχών, η σχεδιαστική ομάδα του Τμήματος Αρχιτεκτόνων του ΑΠΘ, που αποτελείται από τις φοιτήτριες Λήδα Λιούπη και Παναγιώτα Στεργιοπούλου, απέσπασε εύφημο μνεία στον Διεθνή Διαγωνισμό Αρχιτεκτονικής «Ένα Σχολείο για την Γκάνα που διοργανώθηκε από το Ίδρυμα «Nka Foundation». Το έργο θα υλοποιηθεί από την 1η Ιουλίου έως τις 23 Σεπτεμβρίου του 2017 στο χωριό Abetenim που απέχει 40χλμ. από την πόλη Κουμάσι, στη Γκάνα. Το αγροτικό χωριό χαρακτηρίζεται από έλλειψη βασικών υποδομών ενώ μεγάλο ποσοστό των νέων ανθρώπων, που απαρτίζουν τόσο την κοινότητα του Abetenim όσο και των γύρω αγροτικών περιοχών, δεν είναι σε θέση να διαβάσει ή να γράψει αφού δεν έχει λάβει ούτε τη στοιχειώδη σχολική εκπαίδευση.
«Βασική επιδίωξη της πρότασής μας ήταν να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της τοπικής κοινότητας» αναφέρουν οι φοιτήτριες του ΑΠΘ και επισημαίνουν «Η αρχιτεκτονική πρόταση της σχολικής αίθουσας συνάδει με το πνεύμα του τόπου, μέσα από τη χρήση περιβαλλοντικών πρακτικών, τη δόμηση με τοπικά και ανακυκλώσιμα υλικά, τον σχεδιασμό με παραδοσιακές αλλά και σύγχρονες κατασκευαστικές τεχνικές που μπορούν εύκολα να διδαχθούν στην τοπική κοινότητα και την ενσωμάτωση των πολιτισμικών στοιχείων της περιοχής. Οι σχεδιαστικοί μας στόχοι συνδυάστηκαν με την οικονομική προσιτότητα της κατασκευής ώστε ο προϋπολογισμός να ανταποκρίνεται στις συνθήκες υλοποίησης του έργου».


ΦΩΤΟ από thestival.grΦΩΤΟ από thestival.gr
Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα, η λειτουργικότητα και η υψηλή αισθητική δημιούργησαν μια μοναδική σχολική αίθουσα. Το έργο θα πραγματοποιηθεί με τη συνεργασία της σχεδιαστικής ομάδας, των εθελοντών και της τοπικής κοινότητας με τη μορφή workshop. Η ομάδα θα απαρτίζεται από 30 εθελοντές. Το κόστος συμμετοχής ανά εθελοντή είναι 400€ και καλύπτει τη χρηματοδότηση της κατασκευής (υλικά και ορισμένο εργατικό δυναμικό). Ωστόσο, η ομάδα του workshop προσπαθεί να μειώσει το κόστος των εθελοντών μέσω αναζήτησης χορηγιών και διοργάνωσης εκδηλώσεων οικονομικής ενίσχυσης.
Από την πραγμάτωση αυτού του έργου ανθρωπιστικής αρχιτεκτονικής, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πρακτική κατασκευαστική εμπειρία σε παραδοσιακές και σύγχρονες τεχνικές και θα εξοικειωθούν με τη χειρωνακτική εργασία. Ταυτόχρονα, θα έρθουν σε επαφή με την τοπική κοινότητα και κουλτούρα, τόσο μέσω της κατασκευής όσο και μέσω παράλληλων δραστηριοτήτων.
H Nka Foundation δραστηριοποιείται από το 2005 στην Αφρική, με βασικό σκοπό να φέρει σε επαφή ανθρώπους και ομάδες για να δημιουργήσουν τοπικές και παγκόσμιες ανθρωπιστικές δραστηριότητες μέσω της χρήσης των τεχνών. Το 2009 ενσωματώθηκε ως εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα υπό τους νόμους της Δημοκρατίας της Γκάνας ώστε να συνεχίσει το έργο της.
 thestival.gr

wibiya widget