Wednesday, March 22, 2017

Ο δικηγόρος υπεράσπισης του Αρτέμη Σώρρα δηλωνει


ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ΄ ΑΡΕΙΩ ΠΑΓΩ
Β.Νουλέζα Συνηγόρου Υπεράσπισης Αρτ Σώρρα ,για τα ομόλογα.
Τα ομόλογα αξίας 600 δις .ευρώ Αρτ. Σώρρα ,που μεταβιβάζει,εκχωρεί στην Ελληνικη Δημοκρατία ο Αρτ Σώρρας,και καταγγέλλονται απο συστημικές εφημερίδες και ΜΜΕως μη γνήσια,η άνευ αντικρύσματος με ευκολία από κάθε τυχάρπαστο,έχουν σχέση με το αμερικάνικο Δημόσιο -οφειλέτη και την CIA που ενεργεί για τις ΗΠΑ,έτσι μόνο δικαιολογείται η σπουδή ,πίεση και ανάγκη να καταδικαστεί οπωσδήποτε με πολυετή κάθειρξη ,να εγκλεισθεί στην φυλακή,να εξοντωθεί,να ισοπεδωθεί..
Συνάμα από τον οποιονδήποτε καταγγέλλεται ως απατεών ,απο εκείνους που δέν έχουν μελετήσει τήν υπόθεση και ενδεχομένως έχουν σχέση συνεργασίας με τήν CIA,που έχει το καλύτερο δίκτυο στήν χώρα μας .
Αραγε ποιά ομόλογα τα αληθινά η τα παραποιημένα,(απο ποιόν?)νοθευμένα είναι μη έγκυρα ,σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές της Αμερικής?
Η δε δίωξη εναντίον του πολιτικού φορέα Ε.ΣΥ.που ίδρυσε ο διωκόμενος εντολέας μου είναι αμιγώς πολιτική,ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΝΕΊς ΌΤΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΔΙΑΦΟΡΆ 23.000 ΕΥΡΏ ΤΟΥ ΕΠΙΒΛΉΘΗΚΕ ΠΟΙΝΉ ΚΑΘΕΊΡΞΕΩΣ 8 ΕΤΏΝ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΈΛΛΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΗ Η ΕΦΕΣΗ ,η δε ΜΑΓΕΙΡΕΜΈΝΗ κατηγορία περί δήθεν"εγκληματικής οργάνωσης'ανυπόστατη και τουλάχιστον αβάσιμη αλλά και αστεία τυγχάνει..
Λοιδωρούν και υβρίζουν αναίσχυντα τον απο 30 ετίας ελεύθερο επαγγελματια και επιχειρηματία (χωρις δανεικά,θαλασσοδάνεια η ΕΣΠΑ)Αρτ Σώρρα (ΠΟΥ ΟΥΔΈΠΟΤΕ ΙΣΧΥΡΊΣΘΗΚΕ ΌΤΙ ΔΙΑΘΈΤΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΤΟΥ δικα του 600 ΔΙς ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΆΠΕΖΑ)εκείνοι πού χρεοκόπησαν την πατρίδα μας ,την ξεπουλούν και παριστάνουν τούς ανυποχώρητους διαπραγματευτές ενω είναι εθνικοί μειοδότες.
Σύντομα ο υποφέρων ελληνικός λαός που δυστυχεί ,έχει χάσει την αξιοπρέπεια του και δεν μπορεί να αποτινάξει τα δεσμά της οικονομικής κατοχής και τυρανίας ,που έχει επιβληθεί στήν εκποιούμενη χώρα του,θα πληροφορηθεί την συγκλονιστική αλήθεια..υπομονή λιγάκι.
Βασ.Νουλέζας
Δικηγόρος

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ. Αυνανισμός: Έννοια Παρεξηγημένη και Κακοποιημένη

Αναστάσιος Δ. Καλαντζής,
 Χειρουργός Ουρολόγος - Ανδρολόγος



Με τον όρο αυνανισμός, αναφερόμαστε στην διέγερση των ιδίων γεννητικών οργάνων με στόχο την πρόκληση οργασμού και αυτοϊκανοποίησης της γενετήσιας ορμής και ηδονής χωρίς να υπάρξει σεξουαλική επαφή με άλλο πρόσωπο.

Εκτός από τους ανθρώπους, ο αυνανισμός συναντάται και σε μεγάλο αριθμό ειδών του ζωικού βασιλείου.

Η λέξη προέρχεται από το όνομα του βιβλικού προσώπου Αυνάν, απογόνου του Ιακώβ. Ο Αυνάν δεν αυτοϊκανοποιούνταν ακριβώς αλλά - παραβαίνοντας την υποχρέωση που είχε αναλάβει συνάπτοντας ανδραδελφικό γάμο (ένα είδος γάμου στον οποίο ο αδερφός του θανόντος άνδρα υποχρεούται να νυμφευτεί τη χήρα του αδερφού του, και αντίστοιχα η χήρα υποχρεούται να παντρευτεί τον αδερφό του θανούντος συζύγου της) - είχε διακεκομμένη συνουσία (coitus interruptus: "τραβιόταν" πριν την εκσπερμάτωση, η αρχαιότερη μέθοδος αντισύλληψης) με τη γυναίκα του και χήρα του αδελφού του Ηρ. Ο Αυνάν δεν επιθυμούσε να αποκτήσει απόγονο που θα συνέχιζε την οικογενειακή γραμμή του νεκρού αδελφού του, αλλά απέβλεπε στην απόκτηση της κληρονομιάς των πρωτοτοκίων του.

Αναφορές για ανδρικό αυνανισμό συναντάμε από προϊστορικές αναφορές λαξευμένες σε πέτρες σε διάφορα μέρη του κόσμου. Μία αναπαράσταση από άργιλο της 4ης χιλιετίας π.Χ. που βρέθηκε σε χώρο αρχαίου ναού στη Μάλτα παρουσιάζει μία γυναίκα αυνανιζόμενη. Βέβαια, στους άνδρες ο αυνανισμός ήταν πιο συχνός. Ο ανδρικός αυνανισμός στη αρχαία Αίγυπτο είχε σπουδαία θέση, ειδικά όταν γινόταν από κάποιο Θεό όπου και θεωρείτο δημιουργική, μαγική, θεϊκή πράξη. Πίστευαν δε ότι ο θεός Ατούμ δημιούργησε το σύμπαν αυνανιζόμενος μέχρι την εκσπερμάτωση, και οι διακυμάνσεις του Νείλου αποδίδονταν στη συχνότητα των εκσπερματώσεων του.

Οι αρχαίοι έλληνες ήταν πιο διαλλακτικοί όσον αφορά τον αυνανισμό, θεωρώντας τον σαν ένα φυσιολογικό και υγιεινό υποκατάστατο για άλλες μορφές σεξουαλικής ηδονής. Ασχολούνταν με τον γυναικείο αυνανισμό σε κάθε μορφή τέχνης τους. Γι’ αυτούς ο αυνανισμός ήταν μια βαλβίδα ασφαλείας έναντι της σεξουαλικής απραξίας και ανυπαρξίας. Μία ηθική θεώρηση του αυνανισμού έγινε από τον Έλληνα φιλόσοφο Διογένη τον Κυνικό. Ο Διογένης απέδιδε την επινόηση του αυνανισμού στον θεό Ερμή, ο οποίος και λυπήθηκε τον γιο του Πάνα που κυνηγούσε την Ηχώ αλλά φάνηκε ανίκανος να την σαγηνεύσει, και έτσι του έμαθε το τέχνασμα του αυνανισμού για να ανακουφίζεται. Ο Παν με την σειρά του δίδαξε αυτήν την πρακτική στους νεαρούς βοσκούς οι οποίοι την διέδωσαν.

Σύμφωνα με τον Δίωνα Χρυσόστομο, ο ίδιος ο Διογένης συχνά αυνανιζόταν δημοσίως μπροστά στο πλήθος που μαζευόταν γύρω από το πιθάρι του. Ο Διογένης επιχειρηματολογούσε πώς, αφού δεν είναι ανήθικο να τρως και να πίνεις, πράξεις που κάνεις με το χέρι σου, δεν είναι ανήθικο ούτε και να αυνανίζεσαι. Όταν κάποτε τον ρώτησαν εάν ντρέπεται, αυτός απάντησε «μακάρι να μπορούσα να ανακουφίσω και την πείνα μου, τρίβοντας την κοιλιά μου».

Η επίσημη ονομασία του όρου στην Ορθόδοξη Εκκλησία είναι «η κατά μόνας αμαρτία». Σύμφωνα με το Εκκλησιαστικό Δίκαιο της Ορθόδοξης εκκλησίας, αν ένας κληρικός προκαλέσει την έκκριση του σπέρματός του μέσω αυνανισμού, τιμωρείται με αργία από τα καθήκοντά του για ένα έτος, ενώ αν την ασκεί κατ' εξακολούθηση τότε καθαιρείται. Αν ο αυνανιζόμενος είναι λαϊκός ή μοναχός, τότε τιμωρείται με απλό αφορισμό σαράντα ημερών, τις οποίες θα πρέπει να περάσει με ξηροφαγία (αποφυγή κατανάλωσης κρέατος, γαλακτοκομικών και αυγών, και κατανάλωση μόνο ξηρών γευμάτων, όπως ψωμί, λαχανικά και φρούτα) και εκατό γονυκλισίες ημερησίως. Κατά τον π. Φιλόθεο Φάρο, σύμφωνα με την Ορθόδοξη Παράδοση και την Ορθόδοξη Πατερική διδασκαλία, σημασία δεν έχει η πράξη όσο το κίνητρο. Η πράξη είναι αμαρτία εφόσον το κίνητρο είναι η ικανοποίηση του εγωισμού.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Ιστορίας Thomas W. Laqueur του Πανεπιστημίου του Berkeley στην Καλιφόρνια, ο χαρακτηρισμός του αυνανισμού ως «κακό» ή φαυλότητα υπήρξε δημιούργημα του Διαφωτισμού και όχι της παραδοσιακής θρησκευτικής ηθικής. Ο αυνανισμός δεν ανησύχησε τους συντηρητικούς, οι οποίοι τον θεωρούσαν για αιώνες ένα από τα πολλά σαρκικά αμαρτήματα. Αντίθετα, εκείνοι που πρώτοι ανησύχησαν για τον αυνανισμό και τον δαιμονοποίησαν, κατ’ αρχήν ηθικώς και κατόπιν ιατρικώς, ήταν οι προοδευτικοί διαφωτιστές, οι οποίοι αντιμετώπιζαν μεν θετικά τη σεξουαλική απόλαυση, όμως προσπαθούσαν να δημιουργήσουν µια ηθική φιλοσοφία µε επίκεντρο το αυτεξούσιο στο οποίο, κατά την αντίληψή τους, ο αυνανισμός αντιτίθετο.

Μέχρι το 1920 κυκλοφορούσαν στο εμπόριο ζώνες ασφαλείας και για άντρες και για γυναίκες οι οποίες παρεμπόδιζαν τον αυνανισμό, ενώ χρησιμοποιούνταν και η κλειτοριδεκτομή (χειρουργική επέμβαση γυναικείας περιτομής) για την αντιμετώπιση του γυναικείου αυνανισμού. Από την άλλη πλευρά, κατά το 19ο αι. ο αυνανισμός χρησιμοποιήθηκε από ψυχαναλυτές για τη «θεραπεία» της υστερίας στις γυναίκες.

Ο αυνανισμός θεωρείτο επιβλαβής για τη σωματική και ψυχική υγεία του ατόμου, και φημολογείτο ότι μπορεί να οδηγήσει σε κώφωση και τύφλωση, να προκαλέσει κύφωση, και επικρατούσε επίσης η αντίληψη ότι, κατά τον αυνανισμό, αφαιρείται ουσία από το μυελό των οστών. Αυτές οι αντιλήψεις θεωρούνται άτοπες και απόλυτα αναληθείς από τους επιστήμονες και πλέον ο αυνανισμός δεν συνδέεται με κανενός είδους παρενέργειες, σωματικές ή ψυχικές, εκτός βέβαια από τις περιπτώσεις όπου η πράξη γίνεται με υπερβολική συχνότητα και υποκαθιστά τη φυσιολογική σεξουαλική ζωή του ενήλικου ατόμου.

Δεν υπάρχει ιατρικά αποδεκτό κριτήριο το οποίο να καθορίζει τα όρια του "φυσιολογικού" αυνανισμού.

Αποτελεί σεξουαλική πράξη τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες, και εκδηλώνεται συνήθως για πρώτη φορά κατά την διάρκεια της εφηβείας, περίπου στο δέκατο με δωδέκατο έτος. Είναι ταμπού για τους περισσότερους ανθρώπους, ενώ κατά την εφηβεία μπορεί να αποτελέσει “πηγή ενοχών”. Συναισθήματα όπως ενοχή, ντροπή και μειονεξία απορρέουν μερικές φορές από αυτόν, εξαιτίας της ελλιπούς σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, της κακής ενημέρωσης, των αρνητικών μηνυμάτων γύρω από τη σεξουαλικότητα και των κοινωνικών προκαταλήψεων. Έρευνες σε βρέφη και νήπια έχουν αποδείξει ότι η άντληση ευχαρίστησης από την επαφή με τα γεννητικά όργανα συναντάται ήδη και σε αυτές τις ηλικίες. Γάλλοι επιστήμονες και ερευνητές δημοσίευσαν μελέτη, τεκμηριωμένη με φωτογραφικό υλικό, ότι και στην ενδομήτρια ζωή του εμβρύου λαμβάνει χώρα ο αυνανισμός.

Ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων αυνανίζεται και μετά την ενηλικίωση, είναι μία δραστηριότητα που δεν εγκαταλείπεται ούτε από τον άντρα ούτε από την γυναίκα (σε μικρότερο ποσοστό βέβαια). Ακόμα και κατά την διάρκεια μιας σχέσεις ή μέσα στον γάμο, αν και σε μικρότερη συχνότητα, ο αυνανισμός υφίσταται σαν πράξη σεξουαλικής ικανοποίησης.

Ο αυνανισμός στους άνδρες είναι «υπόθεση προσωπική», σπάνια συμμετέχει η γυναίκα. Ακόμα και στο γάμο, η σύζυγος δεν έχει συχνά την ευκαιρία να παρακολουθήσει τη δραστηριότητα αυτή του άνδρα της. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανδρών, η συχνότητα με την οποία αυνανίζονται κυμαίνεται από μία φορά το μήνα σε δύο με τρεις φορές την ημέρα.

Αν και ο αυνανισμός γίνεται συνήθως με τη χρήση των χεριών, μπορεί να χρησιμοποιούνται και άλλα αντικείμενα, όπως σεξουαλικά βοηθήματα. Παραλλαγή αποτελεί ο αμοιβαίος αυνανισμός, μια μορφή σεξουαλικής επαφής κατά τον οποίο δυο άτομα διαφορετικού ή του ίδιου φύλου ερεθίζουν το ένα το άλλο με σκοπό να φτάσουν σε οργασμό.

Οι περισσότερες γυναίκες αυτοϊκανοποιούνται, ορισμένες όμως προτιμούν να τις αυνανίζει ο ερωτικός σύντροφός τους, γιατί η αυτοϊκανοποίηση τους γεννά ενοχές. Για άλλες πάλι, ο αυνανισμός έχει γίνει διαδικασία ρουτίνας, για να ανακουφιστούν από τις σεξουαλικές παρορμήσεις τους και, ακόμα όταν κάνουν έρωτα, καταφεύγουν στην αυτοϊκανοποίηση για να φτάσουν σίγουρα στην αποκορύφωση.

Σύμφωνα με τις στατιστικές, μόνο το 30% των γυναικών έχουν οργασμό κατά τη συνουσία, ενώ κατά 80% φτάνουν στην αποκορύφωση με τον αυνανισμό, και οι περισσότερες γυναίκες βρίσκουν την έμμεση διέγερση της κλειτορίδας πιο ευχάριστη και ερεθιστική.

Σύμφωνα με κάποιες ενδείξεις, όσοι αυνανίζονται χωρίς ενοχές εκδηλώνουν πιο ελεύθερα τη σεξουαλικότητά τους, γνωρίζουν καλύτερα τις αντιδράσεις τους στα ερωτικά καλέσματα και απολαμβάνουν το σεξ περισσότερο.

Συνήθως ο αυνανισμός ευοδώνεται μέσα από ερωτικές φαντασιώσεις.

Η φαντασίωση είναι μια φυσιολογική ψυχική λειτουργία η οποία, όσο ασυνήθιστη και να είναι, δεν διέπεται από τα όρια και τους κανόνες που επιβάλει ο καθωσπρεπισμός και το Savoir Vivre (ευπρεπής συμπεριφορά). Είναι φυσιολογικό ένα άτομο να έχει φαντασιώσεις και όταν κάνει έρωτα και είναι υγιές να τις μοιράζεται με τον ερωτικό του σύντροφο, έτσι ώστε να εμπλουτίσουν τη σεξουαλική τους ζωή.

Ο μόνος “κίνδυνος” που θα μπορούσε να προκαλέσει ο αυνανισμός είναι μια μορφή εθισμού και ψυχολογικής εξάρτησης που παθαίνουν άνθρωποι με έντονο άγχος όταν χρησιμοποιούν τον αυνανισμό σαν ένα είδος πρόσκαιρου ηρεμιστικού. Ο αυνανισμός φαίνεται να λειτουργεί ως ένας μηχανισμός ψυχολογικής αποσυμπίεσης και ισχύει για όλες τις ηλικίες και για τα δύο φύλα.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, και με την πάροδο της ηλικίας, ο αυνανισμός θα πρέπει να παραχωρήσει τη θέση του στο συντροφικό σεξ.

Πολλές φορές όμως, κατά την διάρκεια της ζωής μας, νοιώθουμε την ανάγκη ή αναγκαζόμαστε να απομακρυνθούμε από τους γύρω μας και να απομονωθούμε στον μικρόκοσμό μας, με αποτέλεσμα να βρίσκουμε την ευχαρίστηση στην αυτοϊκανοποίηση.

Φαινόμενο και πρόβλημα μεγάλο της εποχής μας, που μας ωθεί αναγκαστικά στην αυτοϊκανοποίηση, είναι η έλλειψη κοινωνικότητας και επικοινωνίας, η δειλία, η εσωστρέφεια και η ανασφάλεια.

Είναι λογικό οι έφηβοι και τα νέα παιδιά, λόγω περιορισμένης ελευθερίας, αλλά και λόγω έλλειψης εμπειρίας, να καταφεύγουν στον αυνανισμό. Είναι όμως πολύ θλιβερό και απογοητευτικό οι ενήλικες να μην μπορούν να διαχειριστούν και να εκμεταλλευτούν την ελευθερία την γνώση και τις εμπειρίες της ηλικίας τους. Προσηλωμένοι στην καριέρα τους και επαγγελματική τους καταξίωση, προσπαθώντας να αυξήσουν τις οικονομικές απολαβές τους, να καλυτερεύσουν το βοιωτικό τους επίπεδο, παρέα με την οθόνη ενός υπολογιστή, κάποιοι από εμάς καθίστανται ανίκανοι και συναισθηματικά ανεπαρκείς να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε διαπροσωπική σχέση και να διεκδικήσουν την συντροφικότητα την οποία τόσο ποθούν. Πρόκειται για τομα που φοβούνται να αναζητήσουν έναν ερωτικό σύντροφο και να αποκαταστήσουν την χαμένη σεξουαλική τους ζωή. Όμως, τελικά, αυτή είναι η ανταμοιβή των κόπων μας?

Γνωστοί και διάσημοι αναφέρουν τις προσωπικές τους εμπειρίες σχετικά με τον οργασμό, όπως τον έζησαν και όπως τον νοιώθουν…
- “Μην υποτιμάς τον αυνανισμό. Είναι σεξ με ένα αγαπημένο πρόσωπο”. Γούντι Άλεν
- “Το καλό πράγμα με τον αυνανισμό είναι πως δεν χρειάζεται να ντυθείς γι’ αυτόν”. Τρούμαν Καπότε
- “Τα πνευματικά καλλιεργημένα άτομα αυνανίζονται χωρίς ενδοιασμούς. Το κάνουν για λόγους υγείας, ησυχίας, προνοητικότητας και εξαιτίας της αξιοσημείωτης τελειότητας των αόρατων συντρόφων”. Π. Τζ. Ο’Ρουρκ
- “Έχουμε λόγο να πιστεύουμε πως ο άνθρωπος αρχικά περπάτησε όρθιος για να απελευθερώσει τα χέρια του για τον αυνανισμό”. Λίλυ Τόμλιν
- “Η φιλοσοφία είναι για τον πραγματικό κόσμο αυτό που είναι και ο αυνανισμός για το σεξ”. Καρλ Μαρξ.

- “Αυνανισμός: η πρωταρχική σεξουαλική δραστηριότητα της ανθρωπότητας. Το δέκατο ένατο αιώνα ήταν ασθένεια. Τον εικοστό έγινε θεραπεία”. Tomas Szasz (Ούγγρος Ψυχίατρος)

Στα Ιεροσόλυμα ο Τσίπρας για την αναστύλωση του ..Πανάγιου Ταφου

 Όπως μετεδωσε το ΑΠΕ-ΜΠΕ έφτασε αργά απόψε (Τρίτη) στο Ισραήλ ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ο οποίος θα παραστεί αύριο το πρωί, στην τελετή παράδοσης του έργου συντήρησης, προστασίας και αποκατάστασης του Ιερού Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου.
Τον πρωθυπουργό συνοδεύει η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λυδία Κονιόρδου, ενώ την τελετή θα παρακολουθήσουν επίσης, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Αμανατίδης, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παντής, ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ Κώστας Τσιάρας, η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφη Γεννηματά και ο πρύτανης του ΕΜΠ Ιωάννης Γκόλιας. Θα παραστούν ο γενικός πρόξενος Χρήστος Σοφιανόπουλος και ο αναπληρωτής γενικού προξένου, Βασίλης Κοΐνης.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα ο κ. Τσίπρας, αύριο στις 9.15 το πρωί θα φτάσει στην είσοδο της Παλαιάς Πόλης, στη συνέχεια θα έχει κατ ιδίαν συνάντηση με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο και τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Αμέσως μετά, θα μεταβεί μαζί με τους δύο Πατριάρχες στον Πανάγιο Τάφο.
Η τελετή θα γίνει μπροστά στο Ιερό Κουβούκλιο του Παναγίου Τάφου τον οποίο έχουν την ευθύνη να διαφυλάσσουν οι Τρεις Θρησκευτικές Κοινότητες - το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο, το Τάγμα των Φραγκισκανών Μοναχών και το Αρμένικο Πατριαρχείο. Στη συνέχεια παρουσία του πρωθυπουργού, η επιστημονικώς υπεύθυνη των εργασιών Τώνια Μοροπούλου θα παρουσιάσει το έργο στην αίθουσα του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.
Νωρίτερα σήμερα, η Φώφη Γεννηματά συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο στον οποίο εξέφρασε την αμέριστη συμπαράσταση της για την ολοκλήρωση του έργου.
Το έργο πραγματοποιήθηκε από διεπιστημονική ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου με τη συνεργασία δύο συντηρητών του ΥΠΠΟΑ, υπό την διεύθυνση της κ. Μοροπούλου. Οι εργασίες για τη συντήρηση και αποκατάσταση του Ιερού Κουβουκλίου διήρκεσαν επτά μήνες και το κόστος τους προσέγγισε τα τρία εκατομμύρια ευρώ. Με τον τρόπο αυτό αντιμετωπίστηκαν οι επικίνδυνες εξωτερικές παραμορφώσεις στο κάτω μέρος του μνημείου, ώστε να επιτραπεί και η απομάκρυνση της μεταλλικής προστατευτικής κατασκευής που είχε τοποθετηθεί περιμετρικά του.

Tuesday, March 21, 2017

Εν Eυρώποις και εν ..μαντρίοις.. Η κοίμηση του μακαριστού Καλαμπάκας


Μετά πολλών τιμών δακρύων Πλήθος κόσμου αποχαιρέτισε τον Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων Σεραφείμ .

Αν και έκπτωτος απο τις 13 Ιουλίου 1974, (αλλά ...τιτουλάριος μετά)ο ελληνικός λαός πλήρωσε πολλές  χιλιάδες ευρώ για να θάψει το  ..σκήνωμά του (το άψυχο σαρκίον του). Μόνο οι μετακινήσεις των ιεραρχών και για άλλους "πληθώρα χαραμοφάηδων" ανα την επικράτεια κόστισαν πακτωλό χρημάτων σε βενζίνες,μάσες,διαμονέςκλπ.κλπ, σε μια εποχή που τα φάρμακα για τους Έλληνες ασθενείς λιγόστεψαν ενώ άλλοι δεν μπορουν ούτε μια επ΄σκεψη να κάνουν στο γιατρό στερούμενοι των πάντων..

Μόνο ένας ...πολύ πιστός και εγγράμματος λαός   θα έτρεχε κοντά σ αυτά που θα διαβάσετε και θα δείτε απο θρήσκους ενημερωτές της πόλης του Ασκληπιού..


 Κανόνισαν και καθημερινή την κηδεία του για να είναι όλοι εκεί..

Με ιερά αφοσίωση οι ένστολοι ηγέτες μας απότισαν φόρο τιμής στον ..κεκοιμηθέντα  του εκ Φαναρίου Μαγούλας καταγόμενον ..

Ευτυχώς  η Γραικία μπορεί να διαθέτει 8000 γιατρούς για τους ταλαίπωρους βυζαντινοχριστιανούς ,αλλα υπερηφάνως οι ...πνευματικοί μας ηγέτες παπάδες και καλόγριες και γκισέμια ξεπερνούν τις 10 000! 

Ο Μητροπολίτης Σεραφείμ (κατά κόσμο Βύρων) γεννήθηκε στο Φανάρι του Νομού Καρδίτσας το 1932.
Φοίτησε στην Θεολογική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 1955.
Χειροτονήθηκε Διάκονος το 1965 και Πρεσβύτερος το 1966.
Στις 31 Μαΐου 1970, εξελέγη Μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και χειροτονήθηκε σε Επίσκοπο.
Στις 13 Ιουλίου 1974 κηρύχθηκε έκπτωτος του Μητροπολιτικού Θρόνου της Ιεράς Μητροπόλεως Τρίκκης και Σταγών
.
Αμέσως μετά την έκπτωσή του ανακηρύχθηκε σε Τιτουλάριο Μητροπολίτη με την τίτλο της Πάλαι Ποτέ Διαλαμψάσης Επισκοπής Ωρεού.
Στις 10 Σεπτεμβρίου 1991, εξελέγη Μητροπολίτης της προσωποπαγούς Ιεράς Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων, η οποία μονιμοποιήθηκε με απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος στις 9 Οκτωβρίου 2015


Δείτε βίντεο όπου ανάρτησαν ιστοσελίδες των Τρικάλων, ευχαριστώντες τους



ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πλήθος κόσμου αποχαιρέτισε τον Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων Σεραφείμ ΦΩΤΟ



Επίθεση Παπανδρέου σε Καραμανλή για το Βατοπαίδι. «Κι όμως αυτή τη φορά βιάστηκε να μιλήσει."

Ανακοίνωση με την οποία επιτίθεται στον Κώστα Καραμανλή για τα λεγόμενά του μετά την αθωωτική απόφαση για το σκάνδαλο της Μονής Βατοπαιδίου, εξέδωσε ο Γιώργος Παπανδρέου.
Ο πρώην πρωθυπουργός τονίζει τα εξής:
«Κι όμως αυτή τη φορά ο κ. Καραμανλής βιάστηκε να μιλήσει." 



Οχτώ χρόνια μετά την πλήρη αφωνία, ο πρώην Πρωθυπουργός αντί να μιλήσει για τη χώρα, αντί να εξηγήσει πώς την οδήγησε σε πλήρη εκτροχιασμό, βγήκε σήμερα ως αγανακτισμένος, για να πανηγυρίσει την απόφαση του Βατοπαιδίου. Από την οποία μάλλον κατάλαβε ότι δικαιώθηκε…
Να επισημάνουμε στον κ. Καραμανλή ότι οι «παραπλανηθέντες Υπουργοί» του, με τη σημερινή δικαστική απόφαση παύουν να θεωρούνται «παραπλανημένοι», αφού το Δικαστήριο απεφάνθη ότι οι κατηγορούμενοι – υπάλληλοι «εκτελούσαν κυβερνητικές εντολές» (της δικής του δηλαδή Κυβέρνησης).
Επίσης, ότι η έκταση που μεθόδευε με άκρα επιμέλεια το κυβερνητικό του επιτελείο να παραχωρηθεί στη Μονή Βατοπεδίου για να ανταλλαγεί κατόπιν με πολυτελή δημόσια ακίνητα, αναγνωρίζεται με την σημερινή απόφαση ότι είναι «δημόσια». Ότι δηλαδή με τις κυβερνητικές του μεθοδεύσεις αντηλλάγησαν δημόσια ακίνητα που χαρίστηκαν, με δημόσια ακίνητα.
Οι επισημάνσεις αυτές ισχύουν και για όλους τους συμπανηγυρίζοντες, που σπεύδουν να μιλήσουν για φούσκα και δήθεν σκάνδαλο.
Είναι θλιβερό για τους Έλληνες και τη χώρα, ότι κ. Καραμανλής, αν και πρώην πρωθυπουργός, μίλησε σήμερα ως άρχοντας της συγκάλυψης και του σκότους, μόνο και μόνο για να ρίξει εκ νέου σκιά στις δικές του ανομίες.
Αυτά ως αρχή.

Απο το Γραφείο του Κινήματος

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 



http://efhmeris.blogspot.com/2012/05/blog-post_2904.html

Τι συμβάινει με τη γαλακτοβιομηχανία ΤΡΙΚΚΗ των Τρικάλων.. Γράφει ο Κώστας Τόλης


Την ώρα που η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Τρικάλων αιτείται να υπαχθεί στην προπτωχευτική διαδικασία του σχετικού νόμου ζητώντας, ταυτόχρονα, κούρεμα δανείων, ρύθμιση ασφαλιστικών οφειλών, νέα τραπεζική χρηματοδότηση και προστασία έναντι των πιστωτών της, αποδεικνύεται ότι η ίδια με τις αποφάσεις της έχει υποθηκεύσει το μέλλον και την αξία του σημαντικότερου περιουσιακού της στοιχείου που είναι το εργοστάσιο γάλακτοςΤΡΙΚΚΗ.

Το thessaliaeconomy.gr αποκαλύπτει ότι το σύνολο των μετοχών που κατέχει η Ένωση στο εργοστάσιο γάλακτος και αντιστοιχούν στο 85% του μετοχικού του κεφαλαίου, δεν βρίσκεται πια στα χέρια της. Έχει ενεχυριαστεί έναντι χρέους 3.700.000  ευρώ στην εταιρεία ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ η οποία εδρεύει στη Λάρισα, ύστερα από αθέτηση συμφωνίας παράδοσης, προς την τελευταία, ποσοτήτων βαμβακιού για τις οποίες υπήρχαν συμβόλαια με την Ένωση. Η συγκεκριμένη επιχείρηση, ως προς την απαίτησή της, δικαιώθηκε από τα ελληνικά και τα ξένα δικαστήρια στα οποία προσέφυγε.
Μεταξύ των άλλων διασφαλίσεων η ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ απαίτησε και πέτυχε την ενεχυρίαση των μετοχών του ΤΡΙΚΚΗ με την μεταφορά των σχετικών τίτλων σε χέρια τρίτου αξιόπιστου προσώπου, το οποίο ορίστηκε ως μεσεγγυούχος,  με την δέσμευση να διατηρήσει τους τίτλους αυτούς στο Ταμείο Παρακαταθηκών, σε τραπεζική θυρίδα ή αλλού μέχρι να εξοφληθεί πλήρως το χρέος, κάτι που προβλέπεται να γίνει το 2023.  Μάλιστα η συγκεκριμένη συμφωνία ενεχυρίασης των μετοχών, η οποία υπογράφτηκε τον Αύγουστο του 2014, προβλέπει την εκχώρηση ουσιωδών δικαιωμάτων ιδιοκτησίας του εργοστασίου γάλακτος ΤΡΙΚΚΗ καθώς αναφέρει ρητά ότι: «Η δανείστρια (ενεχυριούχος δανειστής) δύναται να προβεί κατά τη νόμιμη διαδικασία σε εκποίηση των ενεχυριαζόμενων μετοχών, εν όλω ή εν μέρει, για την είσπραξη του ποσού οιασδήποτε εκ των συμφωνημένων δόσεων για την εξόφληση της απαίτησης σε περίπτωση κατά την οποία δεν πληρωθεί αυτή από τον οφειλέτη ή τους «εγγυητές»…». (άρθρο δ του ιδιωτικού συμφωνητικού).
Με άλλα λόγια η ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ μπορεί ανά πάσα στιγμή, αν σταματήσουν να τις δίνουν τα οφειλόμενα, να πουλήσει τις μετοχές ή μέρος αυτών σε όποιον θέλει…
Η συμφωνία φράζει δε κάθε οδό διαφυγής για το γαλατάδικο της Ένωσης από την απαίτηση της ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ, καθώς, όπως συμφωνήθηκε ρητά  «σε περίπτωση αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας ΤΡΙΚΚΗ ΑΕ και απόκτησης εκ μέρους της  νέων μετοχών, ονομαστικών ή ανώνυμων, ο ενεχυριάζων οφειλέτης υποχρεούται δια του παρόντος να παραδώσει τους νέους τίτλους που του αναλογούν  ως ενέχυρο στην δανείστρια…», δηλαδή στην ΒΙΟΛΑΡ. (άρθρο η του συμφωνητικού).
Το «Ιδιωτικό συμφωνητικό ενεχύρου επί ονομαστικών μετοχών» συντάχθηκε στα Τρίκαλα την 1η Αυγούστου 2014 και φέρει τις υπογραφές του προέδρου της ΕΑΣ Αχιλλέα Λιούτα, του  εξουσιοδοτημένου νομικού εκπροσώπου της ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ, αλλά και του τρίτου προσώπου το οποίο ορίστηκε ως μεσεγγυητής άνευ αμοιβής.
Η ύπαρξη της συμφωνίας υποσκάπτει ουσιαστικά την ίδια την αίτηση του Συνεταιρισμού προς το δικαστήριο για υπαγωγή του στην προπτωχευτική διαδικασία και βέβαια συνάφθηκε εν αγνοία των αγροτών και της κοινής γνώμης καθώς ποτέ δεν δόθηκε στην δημοσιότητα.
Ουσιαστικά το εργοστάσιο γάλακτος ΤΡΙΚΚΗ πληρώνει ακριβά τα  λάθη και τις παραλείψεις των ιθυνόντων του σε αλλότριες για το ίδιο δραστηριότητες, καθώς είναι μεν θυγατρική της ΕΑΣ, έχει άλλο ΑΦΜ, αλλά βέβαια δεν πουλάει βαμβάκι. Τίθεται λοιπόν το ερώτημα με ποιο δικαίωμα οι διοικούντες την  Ένωση το ενέπλεξαν σε αποτυχημένες εμπορικές συμφωνίες οδηγώντας το σε μια άνευ προηγουμένου οικονομική αιμορραγία που δίχως άλλο το απαξιώνει.
Η σημερινή αποκάλυψη είναι και μια απάντηση προς τον οικονομικό διευθυντή της ΕΑΣ και της ΤΡΙΚΚΗΣ Ιωάννη Πολύζο, ο οποίος με περισσή άνεση ισχυρίζονταν ότι το εργοστάσιο ΤΡΙΚΚΗ δεν έχει καμιά σχέση με της ΕΑΣ Τρικάλων (Ράδιο Ζυγός 14 Μαρτίου 2017), ενώ γνωρίζει καλά ότι η όποια απόφαση του δικαστηρίου δεν αφορά μόνο την Ένωση αλλά συμπαρασύρει και τις θυγατρικές της. Έκανε μάλιστα λόγο περί «άθλιας δημοσιογραφίας» και όχι μόνο, στρεφόμενος κατά του συντάκτη του ρεπορτάζ ο οποίος προέβη στην αποκάλυψη ότι η Ένωση υπέβαλε αίτηση υπαγωγής στην προπτωχευτική διαδικασία του σχετικού νόμου. Για το συγκεκριμένο και όσα άλλα συκοφαντικά εκτόξευσε εναντίον μας θα λογοδοτήσει στην δικαιοσύνη.
Κώστας Τόλης

Ελλάς... Όλοι αθώοι για το Βατοπαίδι !

Το Τριμελές Εφετείο κακουργημάτων έκρινε αθώους όλους τους κατηγορούμενους της πολύκροτης υπόθεσης. Ποιο είναι το σκεπτικό του δικαστηρίου.

 Η πολύκροτη υπόθεση του Βατοπαιδίου, ένα «σκάνδαλο» που απασχόλησε έντονα τηνπολιτική ζωή του τόπου και αποτέλεσε πεδίο σφοδρής κομματικής αντιπαράθεσης, έχοντας παράλληλα σοβαρές κοινωνικές-ηθικές προεκτάσεις, έλαβε σήμερα τέλος, τουλάχιστον στην ποινική του πτυχή. Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων έκρινε αθώους όλους τους κατηγορούμενους, για την υπόθεση των ανταλλαγών του ελληνικού δημοσίου με την Μονή Βατοπεδίου. Το σκεπτικό της αθωωτικής απόφασης έγκειται κυρίως στο γεγονός, ότι το δικαστήριο αναγνωρίζει ότι η λίμνη Βιστωνίδα και οι παραλίμνιες έκτασης αυτής ανήκουν στο δημόσιο.
Με βάση το παραπάνω, οι δικαστές έκριναν ότι δεν στοιχειοθετούνται τα αδικήματα της φυσικής ή ηθικής αυτουργίας σε κακουργηματική απιστία και ψευδείς βεβαιώσεις, που κατά περίπτωση αποδόθηκαν στους 14 εμπλεκομένους για την ανταλλαγή της λίμνης Βιστωνίδας και των παραλιμνίων εκτάσεων της με ακίνητα του Δημοσίου. 
Αθωωτική για τους κατηγορούμενους ήταν και η «ετυμηγορία» της εισαγγελέας της έδρας Βασιλικής Κρίνα, η οποία υποστήριξε ότι δεν προέκυψε δόλο για τους κατηγορουμένους, από κάθε κατηγορία. Μάλιστα αναφορικά με τους εμπλεκόμενους μοναχούς, η εισαγγελέας έκρινε ότι δεν διέπραξαν κάποια αξιόποινη πράξη (απάτη, ξέπλυμα μαύρου χρήματος, ενώ για τους κρατικούς υπαλλήλους εκτίμησε ότι εκτελούσαν κυβερνητικές αποφάσεις-εντολές και ως εκ τούτου «ήταν πεπεισμένοι ότι εκτελούσαν σύννομες ενέργειες».
Ποιοι ήταν οι κατηγορούμενοι
Μεταξύ των 14 κατηγορουμένων ήταν οηγούμενος Εφραίμ, ο μοναχός Αρσένιος, η συμβολαιογράφος Κατερίνα Πελέκη, ο πατέρας και ο αδελφός της Διονύσης και Δημήτρης Πελέκης (δικηγόροι και οι δύο), ο πρώην πρόεδρος και ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου Πέτρος Παπαγεωργίου και Κωνσταντίνος Γκράτσιος, ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Γεωργίας Κωνσταντίνος Σκιαδάς, ο πρώην διευθυντής της υπηρεσίας διαχείρισης ακινήτων της ΚΕΔ Γεώργιος Μητρόπουλος και ο πρώην αντιπρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους Γρηγόρης Κρόμπας.
 Sofokleousin.gr 

Monday, March 20, 2017

Τι είδε ο Αμερικανός πρέσβης στα Τρίκαλα 2 μερες;

Για ζητήματα αναπτυξιακού χαρακτήρα του Δήμου Τρικκαίων ενημερώθηκε σήμερα ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Τζέφρι Πάιατ, από τον δήμαρχο Τρικκαίων, Δημήτρη Παπαστεργίου, ολοκληρώνοντας τη διήμερη επίσκεψή του στα Τρίκαλα.
Συνοδευόμενος από τη γενική πρόξενο των ΗΠΑ στη Θεσσαλονίκη, Ρεμπέκα Φονγκ, ο πρέσβης ενημερώθηκε με προβολή αναλυτικών στοιχείων για τις οικονομικές και επιχειρηματικές επιδόσεις του δήμου, ενώ στο τραπέζι της συζήτησης τέθηκαν και άλλα ζητήματα, τα οποία αφορούν την τεχνολογία που έχει βρει μέχρι σήμερα εφαρμογή στην πόλη των Τρικάλων, το «σχέδιο Ασκληπιός» αλλά και τις ιαματικές πηγές στο Ρίζωμα.
Ο κ. Πάιατ έδειξε ενδιαφέρον για την αδελφοποιημένη αμερικανική πόλη Τιουσόν της Αριζόνα, που με ορίζοντα την 23η Οκτωβρίου 2019, όπως ανακοινώθηκε από τη δημοτική Αρχή, όταν θα συμπληρώνονται 70 χρόνια από τις εκδηλώσεις αδελφοποίησης στα Τρίκαλα, θα υπάρξει ένας ειδικός σχεδιασμός για την επανεκκίνηση των σχέσεων ανάμεσα σε δύο πόλεις.
Επίσης, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Μουσείου Τσιτσάνη είχε την ευκαιρία να μάθει για τον μεγάλο Έλληνα συνθέτη, ακούγοντας και τη «Συννεφιασμένη Κυριακή» από Τρικαλινούς μουσικούς.
Η διήμερη επίσκεψη του πρέσβη των ΗΠΑ στα Τρίκαλα έκλεισε με βόλτα με ποδήλατα «ματρακάδες» που έφερε ο κοσμήτορας της Σχολής Επιστήμης, Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΣΕΦΑΑ) Τρικάλων, Ιωάννης Κουτεντάκης, αλλά και με ένα λεύκωμα-δώρο του πρωταθλητή ποδηλασίας Στέλιου Βάσκου.
Τέλος, σημειώνεται ότι ο κ. Πάιατ παραβρέθηκε στην τελετή παράδοσης βεβαιώσεων σε 42 μαθήτριες που μετείχαν στο πρόγραμμα Code Girls 2.0. Σύμφωνα με τον Δήμο Τρικκαίων, πρόκειται για ένα πρόγραμμα, το οποίο υλοποείται στα Τρίκαλα για δεύτερη χρονιά, με 42 συμμετέχουσες, από το μη κερδοσκοπικό εργαστήρι επιχειρηματικού πολιτισμού «Ματαρόα», με τη συνδιοργάνωση της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Ελλάδα και την υποστήριξη του δήμου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


«Κλαίει» ο Ερντογάν επειδή η ΔΟΕ δεν έδωσε τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Τουρκία

Μετά τις βολές κατά πολλών πολιτικών μεγάλων ευρωπαϊκών χωρών, ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, αφού πρώτα εξόργισε την Ευρώπη, επιτέθηκε και στην Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή.
Ο Ερντογάν, ισχυρίστηκε ότι η ΔΟΕ χρησιμοποίησε «κόλπα» προκειμένου να μην ανατεθεί η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Κωνσταντινούπολη.
Από τα πρώτα χρόνια της πολιτικής σταδιοδρομίας του, ο Ερντογάν κατέβαλλε προσπάθειες για να διοργανώσει η Τουρκία Ολυμπιακούς Αγώνες και να γίνει η πρώτη μουσουλμανική χώρα που θα το καταφέρει.
Χωρίς αποτέλεσμα όμως, αφού η γειτονική χώρα μέτρησε πέντε αποτυχημένες υποψηφιότητες στις ισάριθμες τελευταίες ψηφοφορίες.
«Μπορεί να μην καταφέραμε να φέρουμε τους Ολυμπιακούς
Αγώνες στη χώρα μας ακόμα, αλλά επίσης γνωρίζετε για τα κόλπα που παίχτηκαν εδώ... Τα έχω βιώσει προσωπικά», δήλωσε σε διεθνή ποδοσφαιρική σύνοδο που έγινε στην Κωνσταντινούπολη, χωρίς όμως να διευκρινίσει ποια είναι τα κόλπα που χρησιμοποιήθηκαν.
«Δεν μας ανέθεσαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ακόμη και όταν είχαμε το δικαίωμα. Έδωσαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες για δεύτερη φορά σε αυτούς που τους φιλοξένησαν και παλαιότερα», πρόσθεσε ο Ερντογάν.
Το 2013 το Τόκιο αναδείχθηκε νικήτρια πόλη στην ψηφοφορία για τους Αγώνες του 2020, αφού επικράτησε της Κωνσταντινούπολης και της Μαδρίτης.
Ο Ερντογάν, ο οποίος στο παρελθόν υπηρέτησε ως δήμαρχος της Πόλης (1994-98), υποστήριξε ότι η Τουρκία έχει αποδείξει την ικανότητά της να φιλοξενήσει μεγάλες διοργανώσεις με την κατασκευή μεγάλων αθλητικών έργων κατά την διάρκεια των τελευταίων 14 χρόνων, που ο ίδιος βρέθηκε στην ηγεσία της χώρας. 
koutipandoras.gr

Λεγόταν Μιλόσεβιτς, τον θυμάστε;


Ως γνωστόν ο Μιλόσεβιτς ήταν «χασάπης». Και «εγκληματίας». Και «δολοφόνος». Και έκανε «γενοκτονία». Και ειδικά στο Κόσσοβο έκανε και «εθνοκάθαρση». Για να καταλάβετε πόσο «κάθαρμα» ήταν, ακόμα κι αυτός ο Πρετεντέρης - όπως έγραφετότε - μόλις τον είδε στο εδώλιο της Χάγης (τον Μιλόσεβιτς ) «ανατρίχιασε» (ο Πρετεντέρης...).

Του Νίκου Μπογιόπουλου

Στις 11 Μαρτίου 2006, ο Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς πέθανε στις φυλακές της Χάγης. Προηγουμένως είχε καταγγείλει τους δεσμοφύλακές του ότι τον οδηγούσαν στο θάνατο, αρνούμενοι να του παράσχουν την αναγκαία ιατροφαρμακευτική αγωγή για τα καρδιακά προβλήματα που αντιμετώπιζε.

Δέκα χρόνια αργότερα, πριν από ένα περίπου μήνα, ο Μιλόσεβιτς… αθωώθηκε. Το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης τον απάλλαξε – μετά θάνατο – από την κατηγορία για την υποτιθέμενη συνενοχή του Βελιγραδίου στη σφαγή 8.000 Βοσνίων μουσουλμάνων στη Σρεμπρένιτσα, τον Ιούλιο του 1995.

Φυσικά η είδηση της αθώωσης του Μιλόσεβιτς πέρασε στα «ψιλά». Τα βαποράκια του ΝΑΤΟ, που μετά έγιναν βαποράκια του ΔΝΤ, όσοι τότε έγραφαν λιβέλους διεκδικώντας ρόλο νεκροθάφτη στο γουέστερν της Νέας Τάξης, όσοι ελεεινολογούσαν πάνω στο φέρετρο του Μιλόσεβιτς, τα «κοράκια» και οι «αντικειμενικοί» αναλυτές, τα αθύρματα που εκτόξευαν μύδρους κατά του «χασάπη» με ταυτόχρονους επαίνους για την... κακομοίρα τη Δύση που ήθελε (!) αλλά «δεν κατάφερε να αποτρέψει τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας» (!), δεν ψέλλισαν λέξη.

«Και συ πρόστυχη πένα και ψοφίμι, του βούρκου λιβανίζετε την μπόχα», που έλεγε ο Βάρναλης.

Δεν θα ασχοληθούμε άλλο μαζί τους. Αρκετά με το φύραμά τους. Οι ίδιοι «αμερικανόδουλοι» με τον Οτσαλάν, οι ίδιοι ΝΑΤΟφρονες στο Γιουγκοσλαβικό, οι ίδιοι «ενσωματωμένοι» στο Ιράκ, οι ίδιοι «πρόθυμοι» του ΔΝΤ και πάντα δραγουμάνοι της πλουτοκρατίας.

Θα σταθούμε στην Ιστορία. Και η ιστορία λέει ότι ο Μιλόσεβιτς αρνήθηκε να υπογράψει την κατοχή της χώρας του από το ΝΑΤΟ. Αυτό έγινε το 1999 στο Ραμπουγέ, δυο μήνες πριν τους βομβαρδισμούς. Η κατάπτυστη συμφωνία (άρθρο 8), που ζητούσε η Ολμπράιτ, προέβλεπε ότι:

«Το προσωπικό του ΝΑΤΟ θα απολαμβάνει, μαζί με τα οχήματα, σκάφη, αεροσκάφη και υλικά του, ελεύθερη και απεριόριστη διάβαση και ανεμπόδιστη πρόσβαση σε όλη την ομοσπονδιακή δημοκρατία της Γιουγκοσλαβίας, περιλαμβανομένου του εναέριου χώρου και των χωρικών υδάτων. Αυτό θα περιλαμβάνει (αλλά δεν περιορίζεται σε αυτά) τα δικαιώματα σε στρατοπέδευση, γυμνάσια, καταυλισμούς και χρήση οποιασδήποτε περιοχής ή διευκολύνσεων, όπως απαιτείται, για υποστήριξη, εκπαίδευση και επιχειρήσεις».

Γι' αυτό έγινε η εισβολή του ΝΑΤΟ στη Γιουγκοσλαβία. Όχι γιατί ο Μιλόσεβιτς ήταν «χασάπης» ή «Χίτλερ» κατά τους διώκτες του, αλλά επειδή αρνήθηκε να υπογράψει κάτι αντίστοιχο με αυτό που ζητούσε ο Μουσολίνι από τον ελληνικό λαό το 1940.

Αν την ιστορία την έγραφαν τα «κοράκια» και οι «νεκροθάφτες», η ανθρωπότητα δε θα γνώριζε τι σημαίνει το «Όχι». Ευτυχώς, ακόμα κι αν το τίμημα είναι βαρύ, η Ιστορία των λαών δεν γράφεται έτσι. Παρά μόνο των «ραγιάδων».

Ο Μιλόσεβιτς δολοφονήθηκε. Οι εκτελεστές του Μιλόσεβιτς, πριν τον βγάλουν από τη μέση, είχαν εκτελέσει τη χώρα του, βομβαρδίζοντάς την ανελέητα για 78 μέρες και νύχτες. Οι δολοφόνοι του Μιλόσεβιτς, πριν εφαρμόσουν το «δίκαιο» της Χάγης, είχαν εφαρμόσει το «δίκαιο» των «έξυπνων όπλων»:
  • Μέσα σε αυτές τις 78 μέρες, το ΝΑΤΟ, επιστρατεύοντας 1.000 και πλέον βομβαρδιστικά, πραγματοποίησε 35.788 (!) αεροπορικές επιδρομές στο έδαφος της Γιουγκοσλαβίας και επιτέθηκε εναντίον 200 (!) γιουγκοσλαβικών πόλεων. Από αυτές, η πρωτεύουσα του Κοσσυφοπεδίου, η Πρίστινα - την οποία υποτίθεται ότι οι ΝΑΤΟικοί ήθελαν να σώσουν από την «εθνοκάθαρση» - βομβαρδίστηκε 374 φορές, το Πρίζρεν 232, το Ουρόσεβατς 205, το ίδιο το Βελιγράδι βομβαρδίστηκε 212 φορές...
  • Μέσα σε αυτές τις 78 μέρες, το έδαφος της Γιουγκοσλαβίας δέχτηκε 35.450 «δέσμες» από το είδος των απαγορευμένων (μέσα από διεθνείς συμβάσεις) βομβών. Από τις 2.500.000 βόμβες που έπεσαν στη Γιουγκοσλαβία, οι 500.000 περιείχαν εξασθενημένο ουράνιο. Το ουράνιο προκαλεί καρκίνο... Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι τουλάχιστον 10.000 θάνατοι από καρκίνο στην πρώην Γιουγκοσλαβία σχετίζονται με τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ...
  • Μέσα σε αυτές τις 78 μέρες, οι «έξυπνες» βόμβες κατέστρεψαν 480 εκπαιδευτικά ιδρύματα της Γιουγκοσλαβίας (μεταξύ αυτών το 50% των σχολείων του Κοσσυφοπεδίου), 350 μοναστήρια, πολιτιστικά κέντρα και ιστορικά μνημεία, 33 νοσοκομεία και ιατρικά κέντρα, 14 αεροδρόμια, 61 γέφυρες, 5 εθνικούς και 23 επαρχιακούς δρόμους, 121 εργοστάσια και βιομηχανικές εγκαταστάσεις, 29 εγκαταστάσεις παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και ύδρευσης...
  • Μέσα σε αυτές τις 78 μέρες, το ΝΑΤΟ προκάλεσε τόσες υλικές ζημιές στη Γιουγκοσλαβία που θα χρειαστούν 40 χρόνια για την αποκατάστασή τους, ανάγκασε 600.000 εργάτες να ζουν άνεργοι και 2.500.000 ανθρώπους να μη διαθέτουν το ελάχιστο προς το ζην...
  • Μέσα σε αυτές τις 78 μέρες, το ΝΑΤΟ δολοφόνησε, σύμφωνα με τη Γιουγκοσλαβία, πάνω από 2.000 ανθρώπους. Οι τραυματίες ανήλθαν σε περισσότερους από 6.000. Μετά τη λήξη των βομβαρδισμών, οι ίδιοι οι Αμερικανοί υπολόγιζαν ότι ο αριθμός των νεκρών ξεπέρασε τους 5.000... Από τις ανθρώπινες απώλειες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Γιουγκοσλαβίας, το 30% των νεκρών ήταν παιδιά... Παιδιά ήταν και το 40% των τραυματισμένων... Μετά τη λήξη των βομβαρδισμών, η γιουγκοσλαβική επιτροπή συνεργασίας με τη UNISEF ανακοίνωσε ότι τουλάχιστον «ένα παιδί τη μέρα έχανε τη ζωή του στο διάστημα των ΝΑΤΟικών βομβαρδισμών κατά της Γιουγκοσλαβίας»...
Αυτός ήταν ο «ανθρωπισμός» που επέδειξαν στη Γιουγκοσλαβία οι «δίκαιοι δικαστές» του Μιλόσεβιτς.

Ήταν οι ίδιοι που εκτός από τον «γενοκτόνο» ρόλο του Μιλόσεβιτς στη Σρεμπρένιτσα είχαν ανακαλύψει και τον εξίσου «γενοκτόνο» ρόλο του στο Κοσσυφοπέδιο, το οποίο έσπευσαν να… σώσουν.

Αλλά, ας θυμηθούμε:

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΗΕ, από την 1/3/1998 έως τις 24/3/1999 (μέρα έναρξης των βομβαρδισμών), οι πρόσφυγες του Κοσσυφοπεδίου δεν ξεπερνούσαν τους 197.330. Από αυτούς οι 55.000 είχαν μεταναστεύσει στη Σερβία (επομένως, κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι ήταν «κυνηγημένοι Αλβανοί»), ενώ οι 100.000 είχαν μεταναστεύσει στην Ευρώπη.

Ακόμα κι αν αποδεχτούμε ότι οι τελευταίοι έφυγαν από τις εστίες τους γιατί εκδιώχτηκαν από τους Σέρβους (και όχι για να βρουν, λόγω οικονομικής δυσπραγίας, καλύτερη τύχη στις χώρες της Δύσης, όπου, άλλωστε, ζουσαν από χρόνια χιλιάδες Αλβανοί Κοσσοβάροι), τότε πως εξηγείται:
  • α)Στον ένα χρόνο που πέρασε πριν το NATO επιτεθεί στο Κοσσυφοπέδιο (και όπου υποτίθεται συντελείτο «γενοκτονία») είχαν μεταναστεύσει εκτός Κοσσυφοπεδίου 100.000 άνθρωποι. Όσο διάστημα διήρκεσαν οι βομβαρδισμοί μετανάστευσαν περίπου 1.000.000!
  • β)Σύμφωνα με την Υπατη Αρμοστεία, στις 78 μέρες των βομβαρδισμών, οι πρόσφυγες Κοσσοβάροι που είχαν καταφύγει ειδικά στην Αλβανία ανέρχονταν στις 778.500. Αντίθετα, ο αριθμός των προσφύγων προς την Αλβανία, μέχρι τις 24 Μάρτη, την ημέρα που ξεκίνησαν οι βομβαρδισμοί, ήταν 18.500...
Αν υπήρξε, λοιπόν, «γενοκτονία», είναι προφανές ποιος την διέπραξε.

Μήπως, όμως, τους ήταν άγνωστα τα πραγματικά στοιχεία, όταν ένα από τα προσχήματα του ΝΑΤΟ για να εξαπολύσουν το βομβαρδισμό εναντίον της Γιουγκοσλαβίας ήταν ότι ήθελαν να σταματήσουν την «εθνοκάθαρση» που συντελούνταν, τάχα, στο Κοσσυφοπέδιο;

Ας δούμε:
  • Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες μέχρι και της CIA που «έσκαψε» όλο το Κοσσυφοπέδιο ούτε «ομαδικοί τάφοι» ανακαλύφθηκαν ούτε «γενοκτονία» προέκυψε («Βήμα», 22/10/99).
  • Από τους 100.000 «εκτελεσμένους» Αλβανούς που «είδε» ο υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ το Μάη του 1999, για να δικαιολογήσει τους βομβαρδισμούς, ακόμα και το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο, τέσσερις μήνες αργότερα, δεν μπόρεσε να μιλήσει για πάνω από 2.108 νεκρούς, αφού τόσους είχε «ανακαλύψει», θύματα του πολέμου, που ούτε καν η Κάρλα ντελ Πόντε μπορούσε να εμφανίσει σαν «θύματα γενοκτονίας».
  • Ο Ισπανός ιατροδικαστής ΕμίλιοΠερέθΠουγιόλ, που οι Δυτικοί τον έστειλαν να «ανακαλύψει» τους περίφημους «90 ομαδικούς τάφους», μετά από τρεις μήνες σκάψιμο, αναγκάστηκε στις 12 Σεπτέμβρη 1999 να ανακοινώσει ότι στην περιοχή δε βρέθηκαν πάνω από 187 θύματα, ως αποτέλεσμα των εχθροπραξιών και όχι κάποιας «εκκαθάρισης».
  • Σε διακοίνωσή του στις 28 Δεκέμβρη 1998 προς το Διοικητικό Δικαστήριο της Κάτω Σαξονίας, το υπουργείο Εξωτερικών της Γερμανίας, ανέφερε:
  • «Κατά την κρίση και γνώση του υπουργείου Εξωτερικών, τα μέτρα των δυνάμεων ασφαλείας της Γιουγκοσλαβίας έχουν ως στόχο, κυρίως, την καταπολέμηση του UCK, που, χρησιμοποιώντας τρομοκρατικά μέσα, παλεύει για την ανεξαρτησία του Κοσσυφοπεδίου, σύμφωνα δε, με μερικούς εκπροσώπους τους και για τη δημιουργία της "Μεγάλης Αλβανίας"».
  • Με διακοίνωσή του στις 15 Μάρτη 1999, εννέα μόλις μέρες πριν από την έναρξη των ΝΑΤΟικών βομβαρδισμών κατά της Γιουγκοσλαβίας, το υπουργείο Εξωτερικών της Γερμανίας τόνιζε προς το Διοικητικό Δικαστήριο του Μάιντς:«Όπως αναφέρεται στην έκθεση, στις 18 Νοέμβρη 1998, ο UCK, μετά την εν μέρει αποχώρηση των σερβικών δυνάμεων ασφαλείας, επανακατέλαβε τις θέσεις του, έτσι ώστε τώρα να ελέγχει και πάλι εκτεταμένες εκτάσεις στην περιοχή των συγκρούσεων. Και πριν από την έναρξη της άνοιξης του 1999 υπήρχαν συγκρούσεις μεταξύ του UCK και των δυνάμεων ασφαλείας, αν και δεν είχαν φτάσει να έχουν την ένταση των μαχών του καλοκαιριού/ άνοιξης του 1998»(Δηλαδή, όπως ομολογούσε ένας εκ των επιτιθέμενων, η Γερμανία, η κατάσταση στο Κοσσυφοπέδιο, λίγο πριν από την εισβολή του NATO, ήταν υποτονική, συγκρινόμενη με τα προ έτους γεγονότα και σε κάθε περίπτωση δε συνιστούσε «εθνοκάθαρση », αλλά πολεμική σύγκρουση μεταξύ αντιμαχομένων).
  • Από το υπουργείο Εξωτερικών της Γερμανίας προς το Διοικητικό Δικαστήριο του Τριρ, σε αναφορά της 12/1/1999, με αριθμό πρωτοκόλλου (ΑΖ: 514 - 516 80/32 426), σημειωνόταν:
  • «Ακόμα και στο Κόσσοβο ένας ανοιχτός διωγμός που να έχει σχέση με την αλβανική εθνότητα δεν είναι επαληθεύσιμος. Οι ενέργειες των σερβικών δυνάμεων ασφαλείας δεν κατευθύνονται κατά των Κοσσοβο-Αλβανών, ως εθνοτικά προσδιορισμένη ομάδα, αλλά εναντίον του στρατιωτικού αντιπάλου...».
  • Στην απόφαση του Διοικητικού Δικαστηρίου της Βαυαρίας, της 29/10/1999 με αριθμό πρωτοκόλλου (ΑΖ: 22 ΒΑ 94,34252), τονιζόταν:
  • «Οι αποφάσεις του υπουργείου Εξωτερικών της Γερμανίας της 6/5, 8/6 και 13/7 του 1998, δεν επιτρέπουν την εξαγωγή του συμπεράσματος ότι υπάρχει ομαδικός διωγμός εθνοτικών Αλβανών από το Κόσσοβο... Ένα (γιουγκοσλαβικό) κρατικό πρόγραμμα διωγμών που έχουν ως στόχο ολόκληρη την εθνοτική ομάδα των Αλβανών ούτε υπάρχει τώρα ούτε υπήρξε νωρίτερα...».
  • Στις 11 Μαρτίου 1999, δυο βδομάδες μόλις πριν την έναρξη των ΝΑΤΟικών βομβαρδισμών, στην απόφαση του Ανώτατου Διοικητικού Δικαστηρίου του Μίνοτερ (ΑΖ: 13Α 3894/94 Α), τονιζόταν: «Οι εθνοτικοί Αλβανοί στο Κόσσοβο ούτε εξετέθησαν ούτε εκτίθενται τώρα σε τοπικούς ή καθ' άπασαν τη χώρα διωγμούς στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γιουγκοσλαβίας»!

Πότε, λοιπόν, έλεγαν αλήθεια το NATO, η ΕΕ και τα στελέχη τους, όπως ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας ή ο τότε «κεντροαριστερός» Γερμανός υπουργός Εξωτερικών Γ. Φίσερ;

Όταν διά επίσημων εγγράφων ομολογούσαν ότι στο Κοσσυφοπέδιο δεν συντελούνταν «εθνοκάθαρση » ή όταν λίγες μέρες αργότερα δολοφονούσαν αμάχους για να τους «σώσουν» από την ...«εθνοκάθαρση »;

Όσο για τα εγχώρια ΝΑΤΟ - «παπαγαλάκια» τέτοιες απορίες δεν είχαν και δεν έχουν.

Όσοι είχαν μάτια έβλεπαν τι πραγματικά συνέβαινε στα Βαλκάνια και τι πραγματικά ξεκινούσε για τον κόσμο πριν από δυο δεκαετίες.

Το προφανέςμόνο οι απροκάλυπτα ΝΑΤΟφρονες δεν αποδέχονταν, τότε (και σήμερα), και παρέμεναν «ενσωματωμένοι» στα ρεπορτάζ του CNN που ξεχείλιζαν από ιστορίες εκδιωγμένων Αλβανόφωνων από Σέρβους.

Μόνο οι ψυχή τε και σώματι «ανήκοντες εις την Δύσιν» δεν έβλεπαν τότε (και σήμερα) πίσω από τις ΝΑΤΟικές βόμβες την πραγματική γενοκτονία και την πραγματική εθνοκάθαρση.

Μόνο οι υπέρμαχοι του ευρωατλαντισμούσυνέχιζαν τότε (και σήμερα) να ισχυρίζονται ότι το έγκλημα του ΝΑΤΟ και της ΕΕ έγινε για «ανθρωπιστικούς» λόγους.

Μόνο οι «αμερικανοτσολιάδες» και οι «ευρωτσολιάδες» έβλεπαν παντού τον – αθωωμένο - Μιλόσεβιτς, αλλά πουθενά τα «έξυπνα» όπλα του ΝΑΤΟ και της ΕΕ.

wibiya widget