EFHMERIS

Friday, November 2, 2012

Πακιστάν: Αγρια επίθεση κατά διευθυντή σχολείου για «βλάσφημο» ερώτημα


Αγρια επίθεση από εξαγριωμένο πλήθος δέχθηκε διευθυντής σχολείου στο Πακιστάν, με αφορμή ένα ερώτημα σε γραπτό διαγώνισμα που κρίθηκε προσβλητικό για τον προφήτη Μωάμεθ. Η πακιστανική αστυνομία τον συνέλαβε σήμερα, με την κατηγορία της βλασφημίας.

Πακιστάν: Αγρια επίθεση κατά διευθυντή σχολείου για «βλάσφημο» ερώτημα
Οι μαθήτριες της Στ' τάξης του κολεγίου Φαρούκι της Λαχόρης ενημέρωσαν την Τετάρτη τους γονείς τους ότι μια από τις ερωτήσεις που τους τέθηκε σε ένα διαγώνισμα στα αγγλικά ήταν "περιφρονητική" για τον προφήτη.Περίπου 250 άτομα, μεταξύ των οποίων γονείς μαθητριών, κάτοικοι της συνοικίας και νεαροί άνδρεςεπιτέθηκαν στο σχολείο και έκαψαν τα γραφεία και το αυτοκίνητο του διευθυντή, όπως ανέφερε ο Ταχίρ Ίκραμ, υψηλόβαθμος αξιωματούχος της αστυνομίας της Λαχόρης.Ο διευθυντής του σχολείου Άσιμ Φαρούκι συνελήφθη και μια καθηγήτρια το έσκασε" ανακοίνωσε ένας άλλος αξιωματούχος, ο Αζάμ Μανχάις.ύμφωνα με την αστυνομία, ο διευθυντής και η καθηγήτρια κατηγορούνται με βάση το άρθρο 295C του νόμου περί βλασφημίας το οποίο προβλέπει ακόμη και τηθανατική ποινή για όποιον κριθεί ένοχος για προσβολή του προφήτη Μωάμεθ."Ξεκινήσαμε έρευνα αλλά προς το παρόν δεν μπορούμε να πούμε πολλά επειδή δεν έχουμε συλλάβει και ανακρίνει την καθηγήτρια. Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν πρόκειται για πραγματική υπόθεση βλασφημίας ή για συνωμοσία" σε βάρος του κολεγίου, το οποίο χαίρει άριστης φήμης στη Λαχόρη, πρόσθεσε ο Ίκραμ.Ο αμφιλεγόμενος νόμος περί βλασφημίας βρέθηκε και πάλι στην επικαιρότητα τους τελευταίους μήνες με αφορμή την "υπόθεση Ρίμσα", μιας ανήλικης χριστιανής που κατηγορήθηκε από γείτονές της ότι έκαψε σελίδες με στίχους του Κορανίου.Το κορίτσι φυλακίστηκε αλλά αργότερα αστυνομικοί συνέλαβαν τον ιμάμη της συνοικίας όπου διέμενε η Ρίμσα, με την κατηγορία ότι επινόησε την ιστορία αυτή για να αναγκάσει τους χριστιανούς να εγκαταλείψουν την περιοχή. Η Ρίμσα αφέθηκε ελεύθερη αλλά η υπόθεση εκκρεμεί ακόμη στα δικαστήρια

No comments:

Post a Comment