Αποσυμπίεση ανάγκασε τους κυβερνήτες να στρίψουν δυτικά - Δεν πρόλαβαν να βάλουν τις μάσκες οξυγόνου και έχασαν τις αισθήσεις τους
[Πρωτο ΘΕΜΑ 23:27,12/03/14]
Πυκνώνει το μυστήριο με την εξαφάνιση του αεροσκάφους των μαλαισιανών αερογραμμών που χάθηκε από τα ραντάρ προ πέντε ημερών, λίγες ώρες από την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ.
Την ώρα που οι αρχές δώδεκα χωρών καταβάλουν προσπάθειες για να εντοπίσουν το αεροπλάνο με τους 239 επιβαίνοντες, διεξάγοντας έρευνες σε διευρυμένες περιοχές χωρίς ωστόσο κανένα αποτέλεσμα, ένα νέο σενάριο προκύπτει που παραπέμπει στις τραγικές στιγμές της πτήσης 522 των κυπριακών αερογραμμών Helios.
Όπως μετέδωσε το δίκτυο Sky News υπάρχει το ενδεχόμενο η τραγωδία που έχει βυθίσει στο θρήνο τη Μαλαισία, να προκλήθηκε από ξαφνική αποσυμπίεση του θαλάμου, ό,τι συνέβη δηλαδή με πτήση της αεροπορικής εταιρίας Helios το 2005 που συνετρίβη σκορπώντας το θάνατο σε 121 ανθρώπους.
Ο δημοσιογράφος του δικτύου πήρε μέρος σε προσομοίωση πτήσης με αεροσκάφος όπως αυτό της πτήσης MH 370 που αγνοείται, με τον κυβερνήτη, Άλιστερ Ροζενσάιν, να δίνει τη δική του εξήγηση στην μυστηριώδη υπόθεση.
Αναπαριστώντας ξαφνική αποσυμπίεση στο πιλοτήριο ο κυβερνήτης δήλωσε πως οι μάσκες οξυγόνου πέφτουν ώστε να τις φορέσουν οι πιλότοι, ωστόσο οι Μαλαίσιοι πιλότοι προτίμησαν να στρίψουν το αεροσκάφος επιχειρώντας να επιστρέψουν στην Κουάλα Λουμπούρ, προφανώς γιατί διαπίστωσαν κάποιο πρόβλημα.
Την ώρα που οι αρχές δώδεκα χωρών καταβάλουν προσπάθειες για να εντοπίσουν το αεροπλάνο με τους 239 επιβαίνοντες, διεξάγοντας έρευνες σε διευρυμένες περιοχές χωρίς ωστόσο κανένα αποτέλεσμα, ένα νέο σενάριο προκύπτει που παραπέμπει στις τραγικές στιγμές της πτήσης 522 των κυπριακών αερογραμμών Helios.
Όπως μετέδωσε το δίκτυο Sky News υπάρχει το ενδεχόμενο η τραγωδία που έχει βυθίσει στο θρήνο τη Μαλαισία, να προκλήθηκε από ξαφνική αποσυμπίεση του θαλάμου, ό,τι συνέβη δηλαδή με πτήση της αεροπορικής εταιρίας Helios το 2005 που συνετρίβη σκορπώντας το θάνατο σε 121 ανθρώπους.
Ο δημοσιογράφος του δικτύου πήρε μέρος σε προσομοίωση πτήσης με αεροσκάφος όπως αυτό της πτήσης MH 370 που αγνοείται, με τον κυβερνήτη, Άλιστερ Ροζενσάιν, να δίνει τη δική του εξήγηση στην μυστηριώδη υπόθεση.
Αναπαριστώντας ξαφνική αποσυμπίεση στο πιλοτήριο ο κυβερνήτης δήλωσε πως οι μάσκες οξυγόνου πέφτουν ώστε να τις φορέσουν οι πιλότοι, ωστόσο οι Μαλαίσιοι πιλότοι προτίμησαν να στρίψουν το αεροσκάφος επιχειρώντας να επιστρέψουν στην Κουάλα Λουμπούρ, προφανώς γιατί διαπίστωσαν κάποιο πρόβλημα.
Ωστόσο, ενώ όριζαν τις συντεταγμένες για την επιστροφή τους στο αεροδρόμιο, έχασαν τις αισθήσεις τους.
Στο μεταξύ το αεροσκάφος συνέχισε στην πορεία του με τον αυτόματο πιλότο στρίβοντας στην προεπιλεγμένη κατεύθυνση, παραμένοντας στο ίδιο υψόμετρο και καταλήγοντας στο να καταναλώσει όλα του τα καύσιμα.
Όπως εξήγησε ο κυβερνήτης αεροσκαφών το αεροσκάφος, στο σημείο που οι πιλότοι έχουν πέσει λιπόθυμοι, έχει στη διάθεσή του καύσιμα για ακόμα 3.000 μίλια, αρκετά για μία απόσταση μέχρι τα μισά του Ινδικού Ωκεανού, σημείο όπου ενδέχεται να έχει πέσει το εξαφανισμένο αεροσκάφος των Malaysia Airlines.
Τόνισε, πως ανάλογο περιστατικό σημειώθηκε με την πρόσκρουση του αεροσκάφους της αεροπορικής εταιρίας Helios, που απογειώθηκε από τη Λάρνακα και είχε προορισμό την Αθήνα, όπου πραγματοποιήθηκε ξαφνική αποσυμπίεση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να λιποθυμήσουν. Παρόλα αυτά σε εκείνη τη δραματική περίπτωση, το υπόλοιπο πλήρωμα και οι επιβάτες διατήρησαν τις αισθήσεις τους για περίπου 20 λεπτά, καθώς ανάμεσα στους νεκρούς υπήρχαν πολλοί που φορούσαν μάσκες οξυγόνου. Τελικά, όμως, όπως εξήγησε ο Ροζενσάιν, το αεροσκάφος κατανάλωσε όλα τα καύσιμα και συνετρίβη στο έδαφος.
Την ίδια στιγμή, ανοιχτό παραμένει ακόμα το σενάριο της τρομοκρατικής ενέργειας, έπειτα και από τις δηλώσεις του επικεφαλής της CIA, Τζον Μπρέναν, ο οποίος υποστήριξε ότι αυτό το ενδεχόμενο είναι ακόμα ανοιχτό. Λέγεται, μάλιστα, ότι τα εκρηκτικά μπορεί να πέρασαν στο αεροσκάφος μέσα σε υποδήματα επιβάτη.
Παρόλα αυτά, το φλέγον ερώτημα είναι ένα: πώς μπορεί ένα υπερσύγχρονο αεροσκάφος απλώς να εξαφανιστεί από προσώπου γης, χωρίς να εκπέμψει σήμα και δίχως κάποιο ραντάρ να το εντοπίζει.
Στο μεταξύ το αεροσκάφος συνέχισε στην πορεία του με τον αυτόματο πιλότο στρίβοντας στην προεπιλεγμένη κατεύθυνση, παραμένοντας στο ίδιο υψόμετρο και καταλήγοντας στο να καταναλώσει όλα του τα καύσιμα.
Όπως εξήγησε ο κυβερνήτης αεροσκαφών το αεροσκάφος, στο σημείο που οι πιλότοι έχουν πέσει λιπόθυμοι, έχει στη διάθεσή του καύσιμα για ακόμα 3.000 μίλια, αρκετά για μία απόσταση μέχρι τα μισά του Ινδικού Ωκεανού, σημείο όπου ενδέχεται να έχει πέσει το εξαφανισμένο αεροσκάφος των Malaysia Airlines.
Τόνισε, πως ανάλογο περιστατικό σημειώθηκε με την πρόσκρουση του αεροσκάφους της αεροπορικής εταιρίας Helios, που απογειώθηκε από τη Λάρνακα και είχε προορισμό την Αθήνα, όπου πραγματοποιήθηκε ξαφνική αποσυμπίεση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να λιποθυμήσουν. Παρόλα αυτά σε εκείνη τη δραματική περίπτωση, το υπόλοιπο πλήρωμα και οι επιβάτες διατήρησαν τις αισθήσεις τους για περίπου 20 λεπτά, καθώς ανάμεσα στους νεκρούς υπήρχαν πολλοί που φορούσαν μάσκες οξυγόνου. Τελικά, όμως, όπως εξήγησε ο Ροζενσάιν, το αεροσκάφος κατανάλωσε όλα τα καύσιμα και συνετρίβη στο έδαφος.
Την ίδια στιγμή, ανοιχτό παραμένει ακόμα το σενάριο της τρομοκρατικής ενέργειας, έπειτα και από τις δηλώσεις του επικεφαλής της CIA, Τζον Μπρέναν, ο οποίος υποστήριξε ότι αυτό το ενδεχόμενο είναι ακόμα ανοιχτό. Λέγεται, μάλιστα, ότι τα εκρηκτικά μπορεί να πέρασαν στο αεροσκάφος μέσα σε υποδήματα επιβάτη.
Παρόλα αυτά, το φλέγον ερώτημα είναι ένα: πώς μπορεί ένα υπερσύγχρονο αεροσκάφος απλώς να εξαφανιστεί από προσώπου γης, χωρίς να εκπέμψει σήμα και δίχως κάποιο ραντάρ να το εντοπίζει.
ΔΕΙΤΕ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ απο τα Ελληνικά ΜΜΕ
No comments:
Post a Comment