Friday, August 19, 2016

Ρίο 2016 - Βάδην: Ο δρομέας τα έκανε πάνω του! [pics]

Όταν είσαι πρώτος δεν σταματάς για τίποτα! Προφανώς, αυτό σκέφτηκε ο Γάλλος δρομέας του βάδην, Γιοάν Ντινίζ και δεν σταμάτησε!








Το χρυσό μετάλλιο είναι όπως και να το κάνουμε κίνητρο! Και έτσι ο δρομέας της κούρσας των 50 χιλιομέτρων βάδην τα έκανε πάνω του! Προφανώς ο άνθρωπος δεν μπορούσε να κρατηθεί και συνέχισε να τρέχει.
Όπως αποδείχθηκε στην συνέχεια, ο συγκεκριμένος δρομέας δεν αισθανόταν και πολύ καλά και λίγη ώρα αργότερα σωριάστηκε στον δρόμο. Οι υπεύθυνοι του προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες και εκείνος σηκώθηκε και συνέχισε τον αγώνα.
Τελικώς ο Γάλλος δρομέας, παρά το πέσιμο και... την άλλη ατυχία που τον βρήκε, κατάφερε να τερματίσει 8ος.



πηγη: sport24.gr

Σαν Σήμερα. Η Δολοφονία του Λόρκα


Στις 19 Αυγούστου του 1936 εκτελέστηκε από τους εθνικιστές του Φράνκο ο σπουδαίος Ισπανός ποιητής και θεατρικός συγγραφέας Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα. Ήταν 38 ετών και η χώρα του βίωνε τις πρώτες μέρες του Εμφυλίου Πολέμου, που κράτησε ως το 1939. Έργα του, όπως το Σπίτι της Μπερνάντα ΆλμπαΓέρμα και Ματωμένος Γάμος έχουν κερδίσει την παγκόσμια αναγνώριση κι έχουν ανέβει επανειλημμένα και στη χώρα μας. Το μείζον ποιητικό του έργοΡομανθέρο Χιτάνο (Ρομανσέρο Γκιτάνο, όπως είναι γνωστό στα ελληνικά) έχει μεταφρασθεί (εν μέρει) από τον Οδυσσέα Ελύτη και έχει μελοποιηθεί από τον Μίκη Θεοδωράκη.
Ο τάφος του Λόρκα δεν βρέθηκε ποτέ και αποτελεί ένα μυστήριο μέχρι σήμερα. Πολλοί ερευνητές υποθέτουν ότι πρέπει να είναι θαμμένος στον τόπο της εκτέλεσής του στα περίχωρα της Γρανάδας. Οι μέχρι τώρα ανασκαφές δεν έχουν αποδώσει. Στα τέλη του 2008 ο γνωστός Ισπανός δικαστής Μπαλτάθαρ Γκαρθόν άνοιξε το φάκελο Λόρκα και προχώρησε στις αναγκαίες ανακριτικές πράξεις για τη διαλεύκανση της δολοφονίας του.
Άλλωστε έχουν αναπτυχθεί κατά καιρούς διάφορες θεωρίες για τα κίνητρα που όπλισαν το χέρι των εκτελεστών του. Η κρατούσα άποψη υποστηρίζει ότι ο Λόρκα δολοφονήθηκε από φαλαγγίτες του Φράνκο, που δεν του συγχώρησαν τη συμπόρευσή του με το κυβερνόν Λαϊκό Μέτωπο (σοσιαλιστές, κομμουνιστές, αναρχικοί).
Στον αντίποδα, έχει διατυπωθεί η θεωρία ότι τα κίνητρα της εκτέλεσής του μπορεί να μην ήταν αμιγώς πολιτικά. Η δεδηλωμένη ομοφυλοφιλία του είχε ενοχλήσει πολλούς στη συντηρητική Ανδαλουσία και περισσότερο κάποιους συγγενείς του, που επιζητούσαν ένα τρόπο να ξεπλύνουν το οικογενειακό όνειδος. Όσοι ακολουθούν αυτή τη θεωρία στηρίζουν την άποψή τους και στο γεγονός ότι ο Λόρκα δεν είχε κομματικές συμπάθειες και διατηρούσε φιλίες με πρόσωπα και από τις δύο παρατάξεις, όπως με τον αρχηγό των φαλαγγιτών Χοσέ Αντόνιο Πρίμο ντε Ριβέρα, με τον οποίο συνήθιζε να γευματίζει κάθε Παρασκευή.
Σαν Σήμερα. gr

Ζαν-Λικ Γκοντάρ στο περιοδικό «SoFilm» :«Οι Γερμανοί είναι καθάρματα»

Η Ευρώπη και η Γερμανία πρέπει να γονατίσουν μπροστά στην Ελλάδα και να της πουν: «Ευχαριστώ». Φιλελληνική επίθεση του Ζαν-Λικ Γκοντάρ

Η Ευρώπη και η Γερμανία πρέπει

 να γονατίσουν μπροστά στην Ελλάδα 

και να της πουν: «Ευχαριστώ». 

Φιλελληνική επίθεση του Ζαν-Λικ Γκοντάρ

Για τρίτη φορά από τότε που ξέσπασε η οικονομική
κρίση, ένας από τους μεγαλύτερους εν ζωή σκηνοθέτες
 του παγκόσμιου κινηματογράφου, ο Ζαν-Λικ Γκοντάρ
 (η τελευταία ταινία του οποίου «Αποχαιρετισμός στη
Γλώσσα» κυκλοφόρησε πρόσφατα στις ελληνικές
αίθουσες) εκφράζεται με τα πιο θερμά λόγια για την Ελλάδα.
Από τον Ορέστη Ανδρεαδάκη

«Οι Γερμανοί είναι καθάρματα» λέει γελώντας ο Ζαν-Λικ Γκοντάρ στο περιοδικό «SoFilm».
«Διαγράψαμε όλα τους τα χρέη, ξαναχτίσαμε τα σπίτια τους, και τους επιτρέπεται να εισβάλλουν στην Ελλάδα ως τουρίστες».
Προκλητικός και αιρετικός όπως πάντα, ο Ζαν-Λικ Γκοντάρ, στα 84 του χρόνια, αναστάτωσε το πρόσφατο Φεστιβάλ Καννών χωρίς καν να πατήσει το πόδι του εκεί.
Σκηνή από την ταινία «Αποχαιρετισμός στη Γλώσσα» του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, που  προβάλλεται στις αίθουσες από τις 4 Ιουνίου
Σε μια μεγάλη συνέντευξή του στο κινηματογραφικό περιοδικό «SoFilm» μιλάει για τα πάντα – το σινεμά, τους φίλους του, τα όνειρά του και την οικονομική κρίση στην Ελλάδα.
Θυμίζουμε ότι τον Μάιο του 2010 είχε αρνηθεί να παρευρεθεί στην πρεμιέρα της προηγούμενης ταινίας του «Film Sosialisme» στο Φεστιβάλ Καννών, επικαλούμενος «προβλήματα ελληνικού τύπου» όπως έγραφε στο λακωνικό φαξ που είχε στείλει.
Λίγους μήνες αργότερα είχε δηλώσει ότι η Ελλάδα δεν χρωστάει τίποτα, εν αντιθέσει με τους Ευρωπαίους και τον υπόλοιπο κόσμο, οι οποίοι σύμφωνα με τον Γκοντάρ θα έπρεπε να δίνουν δέκα δολάρια στην Ελλάδα κάθε φορά που χρησιμοποιούν τη λέξη «επομένως».
Ο Γκοντάρ είχε υποστηρίξει ότι πάνω σε αυτήν τη λέξη - θεμελιώδη λίθο της Αριστοτελικής σκέψης - έχει οικοδομηθεί ολόκληρος ο σύγχρονος πολιτισμός.
«Και η γλώσσα μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες». Σχέδιο του Γκοντάρ
Το ίδιο επαναλαμβάνει και στην τωρινή του συνέντευξη στο «SoFilm» απαντώντας στον δημοσιογράφο Τιερί Λούνας σχετικά με το αν οι Έλληνες έχουν δίκιο να ζητούν πολεμικές αποζημιώσεις από την Γερμανία.
«Φυσικά κι έχουν δίκιο! Και σας προτείνω να δείτε την ταινία «Η Κληρονομιά της Κουκουβάγιας» του Κρις Μαρκέρ στην οποία αντιλαμβανόμαστε ότι όλα τα χρωστάμε στην ελληνική σκέψη, η οποία διήρκησε για χιλιάδες χρόνια».
Ο Γκοντάρ αναφέρεται στο διάσημο εξαιρετικό ντοκιμαντέρ του Κρις Μαρκέρ, «Η Κληρονομιά της Κουκουβάγιας», το οποίο αποτελείται από 13 είκοσι-πεντάλεπτα επεισόδια και προβλήθηκε πρώτη φορά στη γαλλική τηλεόραση το καλοκαίρι του 1989.
«Η ταινία μας δείχνει πώς η ελληνική σκέψη επηρέασε ακόμη και την Ιαπωνία. Αφιερώστε ένα βράδυ στο να δείτε την ταινία «Η Κληρονομιά της Κουκουβάγιας» και το πρόβλημα ανάμεσα στην Γερμανία, την Ευρώπη και την Ελλάδα θα έχει διευθετηθεί για εσάς. Η Ευρώπη και η Γερμανία πρέπει να γονατίσουν μπροστά στην Ελλάδα και να της πουν: "ευχαριστώ"».
«Αυτό είναι όλο. Κάθε φορά που φτιάχνετε μια πρόταση και που λέτε «επομένως», οι Έλληνες θα πρέπει να λαμβάνουν δέκα δολάρια ως δικαιώματα συγγραφέα, και δεν θα υπήρχε πλέον ελληνικό χρέος».

ΜΕΛΕΤΑΤΕ...ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ..Τί ακριβώς πιστεύετε; Αγία Γραφή και Χριστιανοί


Υπάρχει πιο ανεγκέφαλος κάποιος που δηλώνει ότι είναι πιστός κάπου χωρίς να έχει μελετήσει το βιβλίο της πίστης του και δεν ξέρει ποιοι, πότε, γιατί και για πιο λόγο το έγραψαν και μπουσουλάει σε εικόνες και κομμένα ξεραμένα κομμάτια πτωμάτων ενώ θα έπρεπε να το ξέρει απέξω κι ανακατωτά και να προσπαθεί συνεχώς να εφαρμόσει αυτά που απαιτούνται 
Θα ξεράσω....Πατηστε και διαβάστε 

https://el.wikipedia.org/wiki/Αγία_Γραφή

Ζαν-Λικ Γκοντάρ στο περιοδικό «SoFilm» :«Οι Γερμανοί είναι καθάρματα»

Η Ευρώπη και η Γερμανία πρέπει να γονατίσουν μπροστά στην Ελλάδα και να της πουν: «Ευχαριστώ». Φιλελληνική επίθεση του Ζαν-Λικ Γκοντάρ

Η Ευρώπη και η Γερμανία πρέπει

 να γονατίσουν μπροστά στην Ελλάδα 

και να της πουν: «Ευχαριστώ». 

Φιλελληνική επίθεση του Ζαν-Λικ Γκοντάρ

Για τρίτη φορά από τότε που ξέσπασε η οικονομική
κρίση, ένας από τους μεγαλύτερους εν ζωή σκηνοθέτες
 του παγκόσμιου κινηματογράφου, ο Ζαν-Λικ Γκοντάρ
 (η τελευταία ταινία του οποίου «Αποχαιρετισμός στη
Γλώσσα» κυκλοφόρησε πρόσφατα στις ελληνικές
αίθουσες) εκφράζεται με τα πιο θερμά λόγια για την Ελλάδα.
Από τον Ορέστη Ανδρεαδάκη

«Οι Γερμανοί είναι καθάρματα» λέει γελώντας ο Ζαν-Λικ Γκοντάρ στο περιοδικό «SoFilm».
«Διαγράψαμε όλα τους τα χρέη, ξαναχτίσαμε τα σπίτια τους, και τους επιτρέπεται να εισβάλλουν στην Ελλάδα ως τουρίστες».
Προκλητικός και αιρετικός όπως πάντα, ο Ζαν-Λικ Γκοντάρ, στα 84 του χρόνια, αναστάτωσε το πρόσφατο Φεστιβάλ Καννών χωρίς καν να πατήσει το πόδι του εκεί.
Σκηνή από την ταινία «Αποχαιρετισμός στη Γλώσσα» του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, που  προβάλλεται στις αίθουσες από τις 4 Ιουνίου
Σε μια μεγάλη συνέντευξή του στο κινηματογραφικό περιοδικό «SoFilm» μιλάει για τα πάντα – το σινεμά, τους φίλους του, τα όνειρά του και την οικονομική κρίση στην Ελλάδα.
Θυμίζουμε ότι τον Μάιο του 2010 είχε αρνηθεί να παρευρεθεί στην πρεμιέρα της προηγούμενης ταινίας του «Film Sosialisme» στο Φεστιβάλ Καννών, επικαλούμενος «προβλήματα ελληνικού τύπου» όπως έγραφε στο λακωνικό φαξ που είχε στείλει.
Λίγους μήνες αργότερα είχε δηλώσει ότι η Ελλάδα δεν χρωστάει τίποτα, εν αντιθέσει με τους Ευρωπαίους και τον υπόλοιπο κόσμο, οι οποίοι σύμφωνα με τον Γκοντάρ θα έπρεπε να δίνουν δέκα δολάρια στην Ελλάδα κάθε φορά που χρησιμοποιούν τη λέξη «επομένως».
Ο Γκοντάρ είχε υποστηρίξει ότι πάνω σε αυτήν τη λέξη - θεμελιώδη λίθο της Αριστοτελικής σκέψης - έχει οικοδομηθεί ολόκληρος ο σύγχρονος πολιτισμός.
«Και η γλώσσα μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες». Σχέδιο του Γκοντάρ
Το ίδιο επαναλαμβάνει και στην τωρινή του συνέντευξη στο «SoFilm» απαντώντας στον δημοσιογράφο Τιερί Λούνας σχετικά με το αν οι Έλληνες έχουν δίκιο να ζητούν πολεμικές αποζημιώσεις από την Γερμανία.
«Φυσικά κι έχουν δίκιο! Και σας προτείνω να δείτε την ταινία «Η Κληρονομιά της Κουκουβάγιας» του Κρις Μαρκέρ στην οποία αντιλαμβανόμαστε ότι όλα τα χρωστάμε στην ελληνική σκέψη, η οποία διήρκησε για χιλιάδες χρόνια».
Ο Γκοντάρ αναφέρεται στο διάσημο εξαιρετικό ντοκιμαντέρ του Κρις Μαρκέρ, «Η Κληρονομιά της Κουκουβάγιας», το οποίο αποτελείται από 13 είκοσι-πεντάλεπτα επεισόδια και προβλήθηκε πρώτη φορά στη γαλλική τηλεόραση το καλοκαίρι του 1989.
«Η ταινία μας δείχνει πώς η ελληνική σκέψη επηρέασε ακόμη και την Ιαπωνία. Αφιερώστε ένα βράδυ στο να δείτε την ταινία «Η Κληρονομιά της Κουκουβάγιας» και το πρόβλημα ανάμεσα στην Γερμανία, την Ευρώπη και την Ελλάδα θα έχει διευθετηθεί για εσάς. Η Ευρώπη και η Γερμανία πρέπει να γονατίσουν μπροστά στην Ελλάδα και να της πουν: "ευχαριστώ"».
«Αυτό είναι όλο. Κάθε φορά που φτιάχνετε μια πρόταση και που λέτε «επομένως», οι Έλληνες θα πρέπει να λαμβάνουν δέκα δολάρια ως δικαιώματα συγγραφέα, και δεν θα υπήρχε πλέον ελληνικό χρέος».

Επιστροφή θανάτου στο Βαρώσι - Η σφαγή στα περβόλια της Περτζιένας" ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΡΟΥΤΗΣ, 17.08.2016



Αδιάψευστη μαρτυρία, η φωτογραφία
 την οποία κατά πάσαν πιθανότητα
 τράβηξε μέλος της ΟΥΝΦΙΚΥΠ που 
βρισκόταν στην περιοχή.
Σαν σήμερα στις 17 Αυγούστου του 1974 στον δρόμο Δερύνειας -Αμμοχώστου, έγινε η σφαγή στα Περβόλια της Πέρτζιενας.
Ο «Π» δημοσιοποιεί σήμερα φωτογραφία που τραβήχθηκε εκείνο το πρωινό της 17ης Αυγούστου 1974 στη συγκεκριμένη περιοχή, όπου απεικονίζονται αυτοκίνητα ένθεν και ένθεν του δρόμου αλλά και σοροί σκεπασμένων όπως-όπως με κάποια ρούχα
Σαν σήμερα, 17 Αυγούστου 1974, τα ίχνη αριθμού αγνοουμένων Ελληνοκυπρίων χάθηκαν σε μια περιοχή μεταξύ Δερύνειας και Αμμοχώστου, γνωστή στους Βαρωσιώτες ως «Περβόλια της Πέρτζιενας».
Πρόκειται για αρκετούς Ελληνοκύπριους οι οποίοι ακούγοντας μια παραπλανητική και επικίνδυνη, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, ανακοίνωση που μετέδωσε την 16η Αυγούστου 1974 το ραδιόφωνο του ΡΙΚ, ότι «οι κάτοικοι της Αμμοχώστου μπορεί να επιστρέψουν στα σπίτια τους», επιχείρησαν να πάνε πίσω στην πόλη τους. Στον δρόμο της επιστροφής από τη Δερύνεια προς την Αμμόχωστο, στην περιοχή «Περβόλια της Πέρτζιενας», έπεσαν σε ενέδρα (road block) που είχαν στήσει Τούρκοι στρατιώτες και Τουρκοκύπριοι ένοπλοι.
Σύμφωνα με μαρτυρίες που έχουν συλλεγεί, αρκετοί από όσους επιχείρησαν να επιστρέψουν το πρωινό της 17ης Αυγούστου δολοφονήθηκαν εν ψυχρώ. Κάποιοι άλλοι συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν σε γειτονική περιοχή και τα ίχνη τους έκτοτε έχουν επίσης χαθεί, ενώ αρκετοί άλλοι πιάστηκαν αιχμάλωτοι και αφέθηκαν ελεύθεροι με τη διαδικασία της ανταλλαγής στο τέλος Σεπτεμβρίου - αρχές Οκτωβρίου του 1974.
Ενδεικτικό της ανοργανωσιάς που επικρατούσε εκείνες τις μέρες είναι η μαρτυρία που κατέθεσε στον «Π» Αμμοχωστιανός ο οποίος ήταν μεταξύ αυτών που επιχείρησαν να επιστρέψουν εκείνη την ημέρα και συνελήφθη αιχμάλωτος: «Πέρα από την ανακοίνωση που ακούσαμε στο ΡΙΚ την προηγουμένη μέρα, στην έξοδο της Δερύνειας προς την Αμμόχωστο συναντήσαμε και αξιωματικό της ΕΦ (σ.σ. μας τον κατονόμασε) ο οποίος μας διαβεβαίωσε ότι μπορούμε να πάμε χωρίς οποιοδήποτε πρόβλημα. Τελικά μας έστειλε στο στόμα του λύκου», κατέληξε.
Η φωτογραφία-ντοκουμέντο
Εκείνη την ημέρα της 17ης Αυγούστου 1974 κάποιος, μάλλον μέλος της ΟΥΝΦΙΚΥΠ, τράβηξε μια φωτογραφία από το επίμαχο σημείο του δρόμου όπου είχε στηθεί η ενέδρα, αντίγραφο της οποίας εξασφάλισε και δημοσιεύει σήμερα και ο «Π». Η φωτογραφία μιλά από μόνη της. Σε αυτήν εικονίζονται γύρω στα δέκα μικρά (σαλούν και βαν) αυτοκίνητα ακινητοποιημένα ένθεν και ένθεν του δρόμου, κάποια από αυτά με ανοικτές πόρτες και πορτ μπαγκάζ. Το πιο συγκλονιστικό κομμάτι είναι στο πρώτο πλάνο της φωτογραφίας, όπου είναι ακινητοποιημένο ένα ταξί με αριθμούς εγγραφής (....). Στο δεξιό πίσω ελαστικό του είναι εμφανής μια λίμνη αίματος στην άσφαλτο ενώ λίγο πιο πέρα  υπάρχουν σωροί πτωμάτων σκεπασμένων όπως-όπως με κάποια ρούχα. Στη φωτογραφία φαίνεται επίσης και ένα παιδικό καροτσάκι.
Το ταξί μάρκας OPEL RECORD, με τους συγκεκριμένους αριθμούς εγγραφής, όπως καταφέραμε να μάθουμε από το αρχείο που διατηρεί το Τμήμα Οδικών Μεταφορών είναι ιδιοκτησία προσώπου, το όνομα του οποίου περιλαμβάνεται στον κατάλογο των αγνοουμένων.
Ο Σωτήρης Κουτσού
Στο ίδιο σημείο, την 17η Αυγούστου φέρεται να χάθηκε και ο πατέρας του πρώην βουλευτή Νίκου Κουτσού, Σωτήρης, από την Περιστερωνοπηγή Αμμοχώστου. Ο Σωτήρης Κουτσού, ηλικίας τότε 50 χρόνων, οδηγώντας το αυτοκίνητό του με αρ. εγγραφής ΗΑ221 και έχοντας ως επιβάτες τους δύο γιους του (ετεροθαλή αδέλφια του Νίκου Κουτσού) Παναγιώτη και Αναστάση επιχείρησαν το πρωί της 17ης Αυγούστου να διέλθουν από τη συγκεκριμένη περιοχή. Ανακόπηκαν στην ενέδρα. Ο Σωτήρης Κουτσού αναγνωρίσθηκε από Τουρκοκύπριο ο οποίος τον μετέφερε σε γειτονική περιοχή. Έκτοτε το όνομά του βρίσκεται στον κατάλογο των αγνοουμένων. Τα δύο παιδιά του πιάστηκαν αιχμάλωτοι.
Σύμφωνα με μαρτυρίες ανθρώπων που επέζησαν, οι Τούρκοι στρατιώτες εκείνους τους οποίους δεν εκτέλεσαν επί τόπου τους συγκέντρωναν σε παρακείμενη περιοχή. Τους έδεναν τα χέρια πισθάγκωνα και τους υποχρέωναν να καθίσουν οκλαδόν σχηματίζοντας κύκλους. Τουρκοκύπριοι με συγκεκριμένες φωτογραφίες στα χέρια, εάν αναγνώριζαν κάποιους που αναζητούσαν, τους οδηγούσαν και τους φόρτωναν σε μικρά φορτηγά. Σύμφωνα με μαρτυρία ανθρώπου που επέζησε, άτομα τα οποία απομακρύνθηκαν με αυτόν τον τρόπο θα πρέπει να εκτελέστηκαν σε γειτονική περιοχή, διότι λίγη ώρα μετά τη μεταφορά τους ακούγονταν ριπές αυτομάτων. Όσοι γλύτωσαν συνελήφθησαν αιχμάλωτοι και αφέθηκαν ελεύθεροι με τη διαδικασία της ανταλλαγής.

«Την μια ημέρα είσαι Τούρκος τζιαι την άλλη Χριστιανός; Έλα να σε πάρω στη γεναίκα σου ρε...»
Η ιστορία του Δημήτρη Χριστοδούλου – Φικρί
Η πιο συγκλονιστική ιστορία είναι αυτή του Δημήτρη Χριστοδούλου (Σουτζούκου) από την Αχερίτου.
Όπως έχουμε πληροφορηθεί, ο Δημήτρης Χριστοδούλου τη δεκαετία του 1960 εργαζόταν ως γκαρσόνι στην Αμμόχωστο. Ήταν νυμφευμένος με τη Σταυρούλα από την Περιστερωνοπηγή και είχε αποκτήσει μαζί της 5 παιδιά. Ο Δημήτρης, ωστόσο, δημιούργησε μια παράλληλη σχέση με μια Τουρκοκύπρια, η οποία κατοικούσε στον θύλακα της Αμμοχώστου. Ένα βράδυ ο Χριστοδούλου εξερχόμενος από το σπίτι της Τουρκοκύπριας ανακόπηκε από συγγενικά της πρόσωπα που του ζήτησαν εξηγήσεις. Ο Χριστοδούλου τους διαβεβαίωσε ότι την αγαπούσε και ότι ήθελε να την παντρευτεί. Οι Τουρκοκύπριοι έθεσαν όμως ως προϋπόθεση ότι θα έπρεπε προηγουμένως να ασπασθεί τον μουσουλμανισμό. Θέλοντας και μη ο Χριστοδούλου, ηλικίας τότε 30 περίπου χρόνων, αλλαξοπίστησε. Η τελετή της περιτομής έγινε δημοσίως και αξιοποιήθηκε δεόντως από τους Τουρκοκύπριους, λόγω και των πρώτων διακοινοτικών ταραχών του 1963-64. Λέγεται μάλιστα ότι στην τελετή παρέστη και ο Ραούφ Ντενκτάς, ο οποίος έφθασε με πάσα μυστικότητα από τη Λευκωσία στον τ/κ θύλακα της Αμμοχώστου. Ο Δημήτρης εγκατέλειψε την Ε/Κ σύζυγό του και τα παιδιά του, προσέθεσε στο όνομά του και το «Fikri» και για κάποια χρόνια διέμενε με την Τουρκοκύπρια στον θύλακα της Αμμοχώστου. Γύρω στο 1970 την εγκατέλειψε όμως και επέστρεψε αρχικά στο πατρικό του σπίτι στην Αχερίτου, ενώ τα χρόνια πριν από την τουρκική εισβολή κατοικούσε στην Αμμόχωστο, όπου και εργαζόταν.
 Επιχείρηση επιστροφής
Το πρωί της 17ης Αυγούστου 1974 ο Δημήτρης Χριστοδούλου, μαζί με άλλα τέσσερα πρόσωπα, τον Φώτη Σωκράτους, τον Γεώργιο Κακουλλή, τον Μιχάλη Φυλακτού και τον Δήμο Φωτίου επιχείρησαν να επιστρέψουν στην Αμμόχωστο. Το όχημα στο οποίο επέβαιναν, ένα ταξί μάρκας Mercedes με αριθμούς εγγραφής TER789 της εταιρείας «Vassos Papadopoulos TAXI Acropolis», το οποίο οδηγούσε ο Σωκράτους, ανακόπηκε από Τούρκους στρατιώτες και Τουρκοκύπριους ενόπλους στην περιοχή «Περβόλια της Πέρτζιενας». Ένας Τουρκοκύπριος αναγνώρισε τον Δημήτρη, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των υπολοίπων, και φέρεται να του είπε τα εξής: «Φικρί είνταμ που κάμνεις; Έρκεσαι στη γεναίκα σου; (σ.σ. την Τουρκοκύπρια). Την μια ημέρα είσαι Τούρκος τζιαι την άλλη Χριστιανός;». Στη συνέχεια τον πήρε από το χέρι και με οργίλο ύφος συμπλήρωσε: «Έλα να σε πάρω στη γεναίκα σου, ρε π...βεγκε».
Οι υπόλοιποι επιβαίνοντες πιάστηκαν αιχμάλωτοι, όμως τα ίχνη του Δημήτρη Χριστοδούλου από εκείνη την ώρα χάθηκαν.
 «Δύσκολη περίπτωση»
Το 2006, στο πλαίσιο συνέντευξής του στην τ/κ εφημερίδα «Κίμπρις» (δημοσίευμα «Π» 23/09/2006), ο τότε βοηθός τ/κ μέλους της Διερευνητικής Επιτροπής για τους Αγνοουμένους, Αχμέτ Ερντεγκίζ, αναφέρθηκε στον εντοπισμό των λειψάνων του Δημήτρη Χριστοδούλου, σε περιοχή της Μεσαορίας. Όμως στη συνέχεια τα λείψανα που είχαν εντοπισθεί αποδείχθηκε (με την ταυτοποίηση) ότι δεν ανήκαν σε αυτόν.
Ωστόσο είναι ενδιαφέρον να θυμίσουμε τα όσα είπε σε εκείνη τη συνέντευξη ο κ. Ερντεγκίζ. Υποστήριξε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση είναι ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση. «Το στοιχείο που ξεχωρίζει τη συγκεκριμένη υπόθεση, όπως είπε, από τις υπόλοιπες των Ελληνοκυπρίων, Ελλαδιτών και Τουρκοκυπρίων αγνοουμένων είναι το γεγονός ότι ο Δημήτρης Χριστοδούλου αρκετά χρόνια πριν δολοφονηθεί (το 1974) και αφού είχε χωρίσει με την Ελληνοκύπρια σύζυγό του νυμφεύθηκε στη συνέχεια με Τουρκοκύπρια, ασπάστηκε τον μουσουλμανισμό και άλλαξε το όνομά του σε Δημήτρης Φικρί αντικαθιστώντας το επώνυμό του με το μικρό όνομα (Φικρί) που του δόθηκε πλέον ως Τουρκοκύπριου». Η ΔΕΑ λοιπόν τώρα, όπως είπε το 2006 ο κ. Ερντεγκίζ, «προβληματίζεται για το κατά πόσο τα οστά που εντοπίστηκαν στη Μεσαορία και πιστεύεται ότι ανήκουν στον Χριστοδούλου θα πρέπει να επιστραφούν στη μια ή στην άλλη οικογένεια».
Η Ida Pershitz
Με αφορμή τη σφαγή στα «Περβόλια της Πέρτζιενας» αναζητήσαμε να μάθουμε και από πού πήρε το όνομά της η συγκεκριμένη περιοχή. Σύμφωνα με το βιβλίο του Γιάγκου Κλεόπα «Αμμόχωστος: Ατέλειωτη ιστορία», τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα, κυρίως τη δεκαετία του 1930, «καταφθάνει στην Αμμόχωστο μικρός αριθμός Εβραίων εσπεριδοκαλλιεργητών, γεγονός το οποίο βοήθησε στη βελτίωση και συστηματοποίηση της καλλιέργειας, ενώ εκσυγχρονίζεται και το σύστημα συσκευασίας και φόρτωσης (σ.σ. εσπεριδοειδών) το οποίο αποτελεί σημαντική πηγή εργασίας. Πολύ γνωστή στην Αμμόχωστο ήταν η οικογένεια Pershitz και ιδιαίτερα η δυναμική Ida Pershitz, η αποκαλούμενη Πέρτζιενα. Ήλθαν από τη Ρωσία και την Παλαιστίνη και δημιούργησαν τα περβόλια της Πέρτζιενας, όπου εγκατέστησαν μεγάλες μηχανές που κινούσαν ηλεκτροτουρμπίνες για πότισμα των δένδρων και εισήγαγαν σύγχρονες μεθόδους καλλιέργειας. Η ίδια ήταν πολύ δραστήρια στις πολιτιστικές εκδηλώσεις της πόλης (Γιορτή του Πορτοκαλιού, Ανθεστήρια κ.λπ.) και για την εβραϊκή κοινότητα. Η ζωή της οικογένειας της Πέρτζιενας ήταν άνετη (κυκλοφορούσαν με άμαξες, είχαν ίσως και το πρώτο ψυγείο στην πόλη) ενώ η Ida ήταν από τις πρώτες γυναίκες που φόρεσε παντελόνι στην Κύπρο....».
Να ανοίξουν τα αρχεία της UNFICYP
Στο τέλος Ιουλίου του 2003 ο Ανδρέας Παράσχος δημοσίευσε στον «Π» πληροφορίες για γραπτά στοιχεία, του Αυγούστου του 1974, από αναφορά του αποσπάσματος της UNFICYP με έδρα την Αμμόχωστο, σχετικά με νεκρούς που βρέθηκαν σε δρόμους και πεζοδρόμια της πόλης και που η «τ/κ ηγεσία» της Αμμοχώστου αρνήθηκε να θάψει. Η σχετική αναφορά βρίσκεται καταχωρισμένη στο αρχείο της Ειρηνευτικής Δύναμης Κύπρου (UNFICYP) και σε αυτήν συγκεκριμένα σημειώνεται: «17 Αυγούστου. Αμμόχωστος. Η UNCIVPOL (Αστυνομία της Ειρηνευτικής Δύναμης) ανακάλυψε ένα νεκρό πρόσωπο στην οδό ..., δύο νεκρούς άνδρες και μια νεκρή γυναίκα στην οδό..., όλοι πολίτες. Τα πτώματα βρίσκονταν στους δρόμους και σε πεζοδρόμια. Όλα πυροβολημένα. Από την τουρκοκυπριακή ηγεσία της Αμμοχώστου ζητήθηκε όπως μετακινήσει τα πτώματα. Στις 18 Αυγούστου ήταν ακόμα εκεί, γι’ αυτό η UNCIVPOL τα έθαψε. Ουδέν στοιχείο ταυτότητας».
Συνεπώς με αφορμή και το σημερινό δημοσίευμα, επανέρχεται επιτακτικά το θέμα των αρχείων και κυρίως αυτών της UNFICYP.
Ευχαριστούμε την Eva Cool 

Χάρης Κοντόπουλος Οταν τα φασιστοειδή του Σύριζα τρολάριζαν στο διαδίκτυο ήταν καλά;



Ενόχλησε τα φασιστοειδή του Σύριζα η ανάρτηση για τους δύο υπουργούς.
Και θέλουν να φιμώσουν το διαδίκτυο.
Ας έρθουν
Τους περιμένουμε.
Μόνο να τους θυμίσουμε κάποια πράγματα, όπως τα αναφέρει φίλος:

Giorgos Gkiokas
1. ''Μπηκαμε στο μνημονιο επειδη ο Γιωργακης και ο Αντρικος σορταρανε τα ασφαλιστρα κινδυνου της χωρας προκειμενου να κονομησουν στις πλατες μας''. Διατυπωνοταν καθημερινα απο μερικες εκατονταδες εως χιλιαδες προφιλ, απο εμμισθα συριζοτρολ εως ανοητους συριζοταλιμπαν που αμισθι εφαγαν προλογο. Ο μονος που μηνυθηκε ηταν ο Πανος Καμμενος, ουδεποτε κανενας απλος χρηστης του διαδικτυου ή των σοσιαλ μιντια απτους χιλιαδες που το αναπαρηγαγαν. Ποτε ο Συριζα αποδοκιμασε αυτη την λασπη;

2.''Η Μαργαριτα Παπανδρεου ηταν στην λιστα Λαγκαρντ". Αναπαρηχθη μαζικα απο χιλιαδες συριζοτρολ προκειμενου σπιλωνοντας την οικογενεια Παπανδρεου να θεμελιωσουν το ψευδος ''μπηκαμε στο μνημονιο επειδη δεν ηθελαν να πιασουν την λιστα Λαγκαρντ που ηταν οι ιδιοι μεσα!"" Ποτε ο Συριζα αποδοκιμασε αυτη την λασπη;

3. Ο συγκυβερνητης και ΥΠΕΘΑ Πανος Καμμενος, εχει δημοσιως ισχυριστει οτι ο Ανδρεας Παπανδρεου ηταν ο αρχηγος της 17 Νοεμβρη ητοι ηθικος αυτουργος για 23 δολοφονιες. Ποτε ο Συριζα αποδοκιμασε αυτη την λασπη;

4. Μερικες δεκαδες Καραμανλικοι αναπαραγουν καθημερινα την λασπουρια οτι τις φωτιες του 2007 τις εβαλαν ΠΑΣΟΚτζηδες σε συνεργασια με Τουρκικες μυστικες υπηρεσιες που ηθελαν να βλαψουν την κυβερνηση Καραμανλη. Ποτε ο Συριζα αποδοκιμασε αυτη την λασπη;

5. Ο δημοσιογραφος Καλαμουκης γραφει το 2011 αυτο
http://attikanea.blogspot.co.uk/2013/05/pasok-e.html
το οποιο γινεται σημειο αναφορας για ολα τα συριζοτρολ, στο οποιο γραφει οτι ο Βαγγελης Βενιζελος εχει κανει 1,5 χρονο φυλακη, επειδη ειχε στησει συμμορια που αντεγραφε στο πανεπιστημιο, τον παρουσιαζει ως αδιστακτο αριβιστα κλπ κλπ. Ποτε ο Συριζα αποδοκιμασε αυτη την λασπη;

Και μερικες δεκαδες ακομα περιπτωσεις που μου ερχονται στο μυαλο οσο γραφω αυτες τις γραμμες...
Στην σημερινη ιστορια, απο την αρχη ημουν επιφυλακτικος. Γιατι αν και εφοσον δεν ηταν διασταυρωμενη η πληροφορια, αυτος που την αναμετεδιδε ηταν ΠΟΛΙΤΙΚΑ εκθετος.
Ο Συριζα ωστοσο ειναι ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ που μπορει να παραπονεθει για λασπη, για πολωση ή για οτιδηποτε αλλο.
Στην λασπη επανω εχτισε και βασισε την υπαρξη του.
Ποτε δεν διατυπωσε πολιτικη.
Ποτε δεν ειχε προτασεις.
Ποτε δεν ειχε κυβερνητικη λυση.
Ποτε δεν ειχε καμμια τεκμηριωση για οτιδηποτε και αν ελεγε.
Επι εξι χρονια ολοι οι συριζαιοι ελεγαν ενα σωρο αρλουμπες τις οποιες ποτε δεν τεκμηριωναν αλλα μεσω της μαζικης αναπαραγωγης τους προσπαθουσαν να τις εμπεδωσουν ως συνειδηση στις μαζες.
Το μονο που εκανε ο Συριζα ηταν να αφοριζει τους παντες, να λασπωνει, να κατακρεουργει καθε πολιτικο του αντιπαλο με τροπο ιταμο και ανηθικο.
Ειναι ο ορισμος του πολιτικου αμοραλισμου.
Τωρα επιασε ο πονος τους συριζαιους για τα ανωνυμα δημοσιευματα του διαδικτυου;
Οταν τα εργαλειοποιουσαν για να χτισουν το αντιμνημονιακο κτηνος πανω στο οποιο πατησαν για να φτασουν απο το 4% στο 40% ηταν καλα;
Η.Κ.

Μισθοί πείνας και μερική απασχόληση «κυριαρχούν» στην Ελλάδα


Μισθοί κάτω των 400 ευρώ και συμβάσεις μερικής απασχόλησης συνθέτουν το «καθεστώς» των νέων προσλήψεων στον εργασιακό χώρο
Σοφοκλέους. In
 To θετικό ισοζύγιο προσλήψεων-απολύσεων των πρώτο επτάμηνο του 2016 αποτελεί την μία όψη του νομίσματος για την πορεία της απασχόλησης στη χώρα μας. Το άλλο που αφορά κυρίως τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσλήψεων και όσων έχουν το «προνόμιο» της εργασίας, καταδεικνύει ότι επικρατούν οι  μισθοί… πείνας και οι συμβάσεις μερικής απασχόλησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά το τελευταίο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου, μία στις δύο συμβάσεις ήταν μερικής ή εκ περιτροπής απασχόλησης.
Αυτό που προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Εργασίας, είναι ότι μικρά αμειβόμενες και συνάμα ευέλικτες μορφές εργασίας τείνουν να γίνουν καθεστώς στην Ελλάδα. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και αναδεικνύουν την αλλαγή «κουλτούρας» και πρακτικής στις εργασιακές σχέσεις στη χώρα μας.
Μόνο τον Ιούλιο μια στις δύο από τις 201.793 προσλήψεις έγιναν με συμβάσεις μερικής ή εκ περιτροπής απασχόλησης. Αναλυτικότερα σε 201.793 προσλήψεις που έλαβαν χώρα τον Ιούλιο, το 38,87% αφορούσε μερική απασχόληση και  το 15,29% εκ περιτροπής εργασία.
Ένα εξίσου ποιοτικό χαρακτηριστικό αυτών υποαμοιβόμενων προσλήψεων το τελευταίο επτάμηνο, αποτελεί το γεγονός ότι οι εργοδότες επιλέγουν νεότερους σε ηλικία εργαζόμενους, κυρίως κάτω από τα 30, έναντι των μεγαλύτερων σε ηλικία που κοστίζουν και περισσότερο… Μόνο τον Ιούλιο έγιναν 22.533 προσλήψεις εργαζομένων από 15 έως 24 ετών και 2.004 προσλήψεις στις ηλικίες 25 έως 29 ετών.
Οι ηλικιακές κατηγορίες άνω των 30 έχουν τα πρωτεία στις απολύσεις, που ήταν κατά 4.088 περισσότερες από τις προσλήψεις. 
 Μέσω αυτών των στοιχείων δίνεται μια σαφή εικόνα για τις ισχυρές μεταβολές που έχουν υποστεί οι εργασιακές σχέσεις στην Ελλάδα. Η εργασία πλήρους απασχόλησης τείνει να γίνει είδος προς εξαφάνιση, τη στιγμή που ο μισθοί ολισθαίνουν ολοένα και πιο πολύ…

Συνταγη. Γεμιστα Καραγκουνοσαρακατσάνικα. Ελένης Κα'ι'μά.


ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΚΙΜΑ.
ΥΛΙΚΆ.
ΓΙΑ ΈΝΑ ΜΈΤΡΙΟ ΤΑΨΊ ΦΟΎΡΝΟΥ
8 πιπεριες μέτριες
12ντομάτες
1κιλό πατατες
1μεγάλο κρεμμύδι
Αλατι .πιπεροι
200 γραμμάρια κιμα ανάμικτο
1και μισό ποτήρι λάδι
Εκτέλεση
Κόβουμε το κρεμμύδι στον τρίφτη βασουμε λιγο λαδι στην κατσαρόλα..καθαρίζουμε της ντομάτες απο μεσα και της ψιλικοβουμε την κοιλίτσα της και τη Ρίχνουμε μέσα στο λάδι.Ρίχνουμε κ και τον κιμά,αλάτι,πιπερι
Οταν αρχίσει να βράζει ριχνουμε ενα ποτήρι νερό .το αφήνουμε 10λεπτά σε μέτρια θερμοκρασία κ ριχνουμε μετα μισό ποτηρ ριζι καρολινα
Το αφήνουμε να βράσει 10λεπτά και γεμιζούμε ντοματες κ πιπεριές.Κόβουμε της πατάτας κιβακια και ριχνουμε ενα ποτηρι νερό,και το υπόλοιπο λάδι από πανω.το βάζουμε σε φούρνο στους 180βαθμους για 1 ωρα .

Ευχαριστούμε την  καλή μας φίλη
ΕΛΈΝΗ ΚΑ'Ι'ΜΑ
για τη συνταγή της.

Thursday, August 18, 2016

Σαν Σήμερα. Τζιμ Λόντος 1897 – 1975. Βιογραφία

Ο 13χρονος από το Κουτσοπόδι του Άργους, το μικρότερο από τα 13 παιδιά, έφυγε μόνος του για την Αμερική κι έγινε Θρύλος. .

Σούπερ σταρ της επαγγελματικής πάλης (κατς), που πρόσφερε ώρες χαράς και ξεγνοιασιάς στους δοκιμαζόμενους από το οικονομικό κραχ Αμερικανούς. Ο Τζιμ Λόντος (Jim Londos) γεννήθηκε στις 2 Ιανουαρίου1897 στο Κουτσοπόδι του Άργους ως Χριστόφορος Θεοφίλου και ήταν το μικρότερο από τα 13 παιδιά της οικογένειάς του.
Η μητέρα του ήθελε να γίνει ιερέας, ενώ ο πατέρας του τον ονειρευόταν στρατιωτικό. Ο ίδιος προτίμησε να γίνει μετανάστης και σε ηλικία μόλις 13 ετών εγκατέλειψε το σπίτι του, ταξίδεψε στην Αμερική κι έπιασε δουλειά ως λαντζέρης σ' ένα εστιατόριο της Νέας Υόρκης.
Η ιδέα να ασχοληθεί με την πάλη τού δημιουργήθηκε όταν βρέθηκε τυχαία σ' έναν αγώνα, καθώς «εξερευνούσε» τους δρόμους του Μανχάταν, λίγες ημέρες μετά την άφιξή του. Με τα πρώτα χρήματα που κέρδισε από τη δουλειά του, γράφτηκε σ' ένα προπονητήριο και άρχισε να μαθαίνει τα μυστικά του αθλήματος.
Πολύ σύντομα, προσέλκυσε το ενδιαφέρον των οργανωτών αγώνων, καθώς διέφερε απ' όλους τους άλλους παλαιστές. Ήταν μικρόσωμος και χωρίς κανένα ψεγάδι τερατομορφίας, ενώ διέθετε δύναμη, ευκινησία, ευστροφία και πονηριά. Αυτή η διαφορετικότητά του ταύτιζε τους θεατές μαζί του, στο ρόλο του «καλού» που μάχεται και τελικά νικάει τον γιγαντόσωμο «κακό» αντίπαλό του. Δεκάδες χιλιάδες κόσμου συνέρεαν σε κάθε αγώνα του για να παρακολουθήσουν τα κατορθώματά του και να απολαύσουν τις θεαματικές λαβές και τα «αεροπλανικά» του.
Ο Τζιμ Λόντος -προσωνύμιο που του δόθηκε από τον αθλητικογράφο Ρόσκο Φόσετ, έπειτα από μία νίκη του στην ομιχλώδη αρένα «Λονδίνο» (London) του Πόρτλαντ- υπήρξε από τους πρωτεργάτες τους είδους της πάλης που αργότερα έγινε γνωστό διεθνώς ως «κατς». Στις 8 Ιουνίου του 1930 ανακηρύχθηκε από την Ομοσπονδία Πάλης της Πολιτείας της Νέας Υόρκης παγκόσμιος πρωταθλητής βαρέων βαρών, τίτλο που κράτησε έως το 1946, οπότε και αποσύρθηκε. Σε αυτά τα 16 χρόνια έδωσε περισσότερους από 2.500 αγώνες και ηττήθηκε σε λιγότερους από δέκα!
Οι Έλληνες τον απολάμβαναν κατά καιρούς στο Παναθηναϊκό Στάδιο, όταν ερχόταν για να κατατροπώσει τον Κβαριάνι, τον Μεμέτ Αλή, τον Βάντερβαλντ και το 1959 (στα 64 χρόνια του!) κάποιον άγγλο παλαιστή τριάντα χρόνια νεότερό του...
Η λαμπρή πορεία του στα ρινγκ υπήρξε ιδιαίτερα προσοδοφόρα για τον Λόντο. Αλλά και ο ίδιος υπήρξε γενναιόδωρος, προσφέροντας σημαντικά χρηματικά ποσά για τα ελληνόπουλα που έμειναν ορφανά κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Πέθανε στην Καλιφόρνια στις 19 Αυγούστου 1975, από ανακοπή καρδιάς.







,
https://youtu.be/C_gLHRvPnbs

wibiya widget