Friday, September 9, 2016

Επίσκεψη Ελληνοαυστραλού δημοτικού συμβούλου στο Δήμο Γλυφάδας


Επίσκεψη στο Δήμο Γλυφάδας πραγματοποίησε ο ελληνικής καταγωγής δημοτικός σύμβουλος της πόλης του Rockdale της Αυστραλίας, Peter Poulos, με αφορμή την ενίσχυση των σχέσεων των δύο Δήμων. Το Rockdale είναι αδελφοποιημένη πόλη με το Δήμο Γλυφάδας εδώ και 18 χρόνια. Η επίσημη τελετή υποδοχής του κ. Poulos πραγματοποιήθηκε στο Παλαιό Δημαρχείο της Γλυφάδας από τον Δήμαρχο Γιώργο Παπανικολάου, με την παρουσία των αντιδημάρχων και δημοτικών συμβούλων.

Ο κ. Poulos αφού ευχαρίστησε το Δήμαρχο για τη θερμότατη υποδοχή που του επεφύλαξε και για το έργο που έχει πραγματοποιήσει στο Δήμο, αναφέρθηκε αναλυτικά στις προοπτικές ενίσχυσης και ενδυνάμωσης των σχέσεων των αδελφοποιημένων πόλεων, ενώ τόνισε την αγάπη που έχει ο απόδημος ελληνισμός για τη μητέρα πατρίδα, τη νοσταλγία τους και πως ακόμη και σήμερα, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της Ελλάδας. Επιπλέον, μετέφερε τους χαιρετισμούς και επιστολές του Δημάρχου του Rockdale, Bill Saravinovski και του ελληνικής καταγωγής βουλευτή Steve Kamper (Σταύρος Καμπερογιάννης).

Ο κ. Παπανικολάου ευχαρίστησε τον κ. Poulos για την επίσκεψή του στη Γλυφάδα, τόνισε πως και στην πόλη μας υπάρχουν πολλοί κάτοικοι με ρίζες από την Αυστραλία, ενώ τον προέτρεψε να επισκεφθεί εκ νέου ώστε να γνωρίσει καλύτερα τον Δήμο, τις δράσεις και τη λειτουργία του. Έδωσε δε ιδιαίτερη έμφαση στην συμβολή του απόδημου ελληνισμού στην στήριξη και ενίσχυση των ελληνικών θέσεων διεθνώς.

Ο Ορέστης Τσάγκλας, εντεταλμένος σύμβουλος διεθνών και ευρωπαϊκών σχέσεων στο Δήμο, τόνισε πως το συγκεκριμένο γεγονός αποτελεί ιστορική στιγμή για την αναβίωση της αδελφοποίησης και την αναζωπύρωση των σχέσεων των δύο Δήμων και των συνεκτικών τους δεσμών, καθώς μετά από πολλά χρόνια ξεκινάει πάλι μια σημαντική προσπάθεια που επιβεβαιώνει και τους βασικούς σκοπούς της εν λόγω αδελφοποίησης.

Η συνάντηση έληξε με ανταλλαγή εθιμοτυπικών δώρων, επιβεβαιώνοντας την ομόθυμη βούληση για συνεργασία των δύο Δήμων σε πολλαπλά επίπεδα.

Η αδελφοποίηση με το Δήμο του Rockdale, Sydney, Australia πραγματοποιήθηκε το 1998 με σκοπό την προώθηση και σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των κατοίκων των δύο πόλεων για τη δημιουργία όλο και φιλικότερων δεσμών ανάμεσά τους. Επιπλέον, βασικοί στόχοι είναι η ανταλλαγή απόψεων, πληροφοριών και εμπειριών σε θέματα πολιτιστικά, οικονομικά, μορφωτικά και τοπικής αυτοδιοίκησης μέσα σε ένα πνεύμα αμοιβαίας κατανόησης, αμοιβαίου οφέλους, ισότητας και εμπιστοσύνης και η διατήρηση συχνών και στενών επαφών για την ενίσχυση της αδελφοποίησης.




AΘΗΝΑ.Μαρινάκης παίρνει Mega, Κοντομηνάς/Alpha με Καλογρίτσα


Οι δύο νέοι «παίκτες» στο τηλεοπτικό γίγνεσθαι,Βαγγέλης Μαρινάκης και Χρήστος Καλογρίτσαςγνωρίζουν καλά ότι ξεκινούν από μειονεκτική θέση την επιχειρηματική τους προσπάθεια στον χώρο της τηλεόρασης. Σε αντίθεση με τους «παλιούς» Αλαφούζο και Κυριακού δεν διαθέτουν τηλεοπτικό σταθμό και τις υποδομές του, κάτι που συνεπάγεται ότι θα πρέπει να δαπανήσουν ένα σημαντικό ποσό, προκειμένου να στήσουν από την αρχή το τηλεοπτικό τους κανάλι. Το εν λόγω εγχείρημα είναι δαπανηρό, αν αναλογιστεί κανείς ότι το αντίτιμο για την τηλεοπτική άδεια έφτασε σε πολύ υψηλά επίπεδα και οι δύο επιχειρηματίες αναγκάστηκαν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη. Γι΄ αυτό Μαρινάκης και Καλογρίτσας έχουν βάλει σε εφαρμογή το plan B, που προβλέπει συμφωνίες με ήδη υπάρχοντες τηλεοπτικούς σταθμούς που δεν εξασφάλισαν άδεια. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με το Mega, ενώ ο Χρήστος Καλογρίτσας στοχεύει σε συνεργασία με τονΔημήτρη Κοντομηνά και τον Alpha.
O Βαγγέλης Μαρινάκης έχει ανοίξει δίαυλο επικοινωνίας με μετόχους του Mega (γίνεται λόγος για ραντεβού με τον Σταύρο Ψυχάρη) και συζητάει το ενδεχόμενο αγοράς της υλικοτεχνικής υποδομής του καναλιού, που ανήκει στην εταιρία «Τηλέτυπος». Το deal που επεξεργάζεται ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, δεν αφορά την εξ΄ ολοκλήρου αγορά του Mega, γιατί μαζί θα «κληρονομούσε» και τα χρέη της «Τηλέτυπος», αλλά μόνο την υλικοτεχνική υποδομή. Δεν αποκλείεται βέβαια και το ενδεχόμενο το deal που βρίσκεται υπό συζήτηση, να περιλαμβάνει και τη συμμετοχή κάποιων μετόχων του Mega στη νέα επιχειρηματική προσπάθεια ή ακόμα να εμπεριέχει προβλέψεις για την αξιοποίηση του ήδη υπάρχοντος προσωπικού
Οι συνεργάτες του Βαγγέλη Μαρινάκη εκτιμούν, ότι μέσω αυτού του deal, το επιχειρηματικό σχήμα «Alter Ego» θα αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή των εξελίξεων στο τηλεοπτικά δρώμενα και παράλληλα θα κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προκειμένου να αποσβέσει τα χρήματα (73,9 εκατομμύρια ευρώ) που δαπάνησε για να εξασφαλίσει μια τηλεοπτική άδεια πανελλαδικής εμβέλειας.
Επισημαίνουν παράλληλα ότι το Mega αποτελεί μια σίγουρη επένδυση, καθώς διαθέτει την κατάλληλη υποδομή, την τεχνογνωσία αλλά και το brand name και για αυτό εξακολουθεί να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεις των τηλεθεατών.
Σε ότι αφορά στον Χρήστο Καλογρίτσα, εκτιμά με την σειρά του ότι η εξ’ αρχής δόμηση και στελέχωση ενός τηλεοπτικού σταθμού, είναι ιδιαιτέρως δαπανηρή και αναζητά «συμμαχίες» και συνεργασίες στο ευρύτερο τηλεοπτικό πεδίο. Πρώτη επιλογή για επένδυση φαίνεται πως είναι ο Alpha του Δημήτρη Κοντομηνά, με τον οποίο έχουν γίνει επαφές και έχει προκύψει ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος για συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευρές. Η επικοινωνία των δύο πλευρών γίνεται σε καθημερινή βάση, καθώς αμφότερες δείχνουν ενδιαφέρον για την ολοκλήρωση του deal, που θα διατηρήσει τον Alpha εντός του τηλεοπτικού χάρτη.
Θεματικό κανάλι το Star
Σε ότι αφορά στο έτερο μέχρι πρότινος κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας, το Star, ακολουθεί το δικό του «μονοπάτι». Η ιδιοκτήτρια οικογένεια Βαρδινογιάννη φέρεται να έχει πάρει την απόφαση μετατροπής του καναλιού από ενημερωτικό σε θεματικό, με απώτερο στόχο να μειώσει δραστικά το «μπάτζετ» και τα λειτουργικά έξοδα. Το Star αναμένεται να επικεντρωθεί σε θέματα ψυχαγωγίας, με έμφαση το λάιφ στάιλ και την μουσική, εγκαταλείποντας οριστικά και αμετάκλητα την ενημερωτική του διάσταση.

ΣΗΜΕΡΑ 9/9/16..Φρούριο η Αθήνα για τη σύνοδο του Νότου


Περισσότεροι από 1.000 αστυνομικοί βρίσκονται επί ποδός για τη Σύνοδο των μεσογειακών χωρών της Ε.Ε, που πραγματοποιείται ΤΩΡΑ στην Αθήνα και στην οποία θα συμμετέχουν οι ηγέτες της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Πορτογαλίας, της Κύπρου, της Μάλτας, καθώς και εκπρόσωπος της κυβέρνησης της Ισπανίας.
Τα μέτρα ασφαλείας που θα ισχύσουν θα είναι δρακόντεια, ενώ θα ισχύσουν και έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και εκτροπές της κυκλοφορίας στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας, όπως ανακοίνωσε η Ελληνική Αστυνομία. 

Οι ρυθμίσεις αυτές πρόκειται να ισχύσουν από το μεσημέρι έως την αναχώρηση των Ευρωπαίων ηγετών. Σημειώνεται, επίσης, ότι αυστηρότατα θα είναι τα μέτρα ασφαλείας και σε όλη τη διαδρομή από το αεροδρόμιο έως το κέντρο της Αθήνας.

Φρανσουά Ολάντ και Ματέο Ρέντσι είναι μεταξύ των Ευρωπαίων ηγετών που θα βρεθούν στην Αθήνα για να συναντηθούν με τον Έλληνα πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα στο πλαίσιο της Συνόδου των μεσογειακών κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


Λόγω της διεξαγωγής της Συνόδου θα πραγματοποιηθούν, κατά περίπτωση, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και εκτροπές κυκλοφορίας στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας, ανακοίνωσε η Αστυνομία. Τα έκτακτα μέτρα θα ισχύσουν έως την αναχώρηση των Ευρωπαίων ηγετών.
OnAlert

Αθωώθηκε ο τούρκος πιανίστας που συνέκρινε τον παράδεισο με οίκο ανοχής

Thursday, September 8, 2016

Το 1924 ο Ντονμες Κεμάλ Ατατούρκ πουλούσε 400 τόνους οστών Ελλήνων για σαπούνι !


 13 Δεκεμβρίου του 1924: Την ημέρα αυτή έφτασε από το λιμάνι των Μουδανιών (Μαρμαράς),  στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης , το βρετανικό φορτηγό πλοίο “Ζαν”, που στα αμπάρια του μετέφερε ένα ΤΡΑΓΙΚΟ και ΠΕΝΘΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ. 

Ενα φορτίο που υπογράμμιζε ακόμη περισσότερο την ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ των ΦΟΝΙΑΔΩΝ ΤΟΥΡΚΟΚΕΜΑΛΙΚΩΝ, που δεν αρκέστηκαν μόνο να εξοντώσουν και εξαφανίσουν το μεγαλύτερο τμήμα του Ελληνισμού του Πόντου και της Μικράς Ασίας, αλλά κερδοσκόπησαν με τα λείψανα του.

ΤΕΤΡΑΚΟΣΙΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΠΛΟΙΟ, με προορισμό τις γαλλικές βιομηχανίες της (αρχαίας ελληνικής αποικίας )Μασσαλίας. Έτσι οι Γάλλοι που υποστήριξαν με κάθε τρόπο τον Κεμάλ και πρόδωσαν θρασύτατα την Ελλάδα, αφού την χρησιμοποίησαν όταν χρειάστηκε, αγόρασαν τώρα και τα οστά των θυμάτων τους, για “βιομηχανική χρήση”.

Οι εργάτες του λιμένα Θεσσαλονίκης , όταν έμαθαν για το περιεχόμενο του φορτίου, προσπάθησαν να εμποδίσουν τον απόπλου του καραβιού, αλλά με την παρέμβαση του Άγγλου προξένου , τελικά απέπλευσε.
Η Γαλλία και η Ιταλία οι οποίες θεωρούσαν την Συνθήκη των Σεβρών ως διπλωματική νίκη των Άγγλων , όχι μόνο αρνήθηκαν να την υπογράψουν , αλλά ήλθαν και σε συνεννόηση με τον Κεμάλ και του άφησαν φεύγοντας από την Μικρά Ασία πολεμικό υλικό, παρόλο που γνώριζαν ότι αυτό θα χρησιμοποιούνταν εναντίον των Ελλήνων.
Η αφήγηση ενός αιχμαλώτου των Τούρκων
«Ένα πρωί μας παίρνουν καμιά εξηνταριά σκλάβους για μικρή αγγαρεία.  Είναι λίγο όξω απ’ τη Μαγνησία. Δίπλα στις ράγες του σιδηρόδρομου τελειώνει μια μεγάλη χαράδρα, ανάμεσα στο Σίπυλο. Τη λέν «Κηρτίκ-ντερέ». Μες σ’ αυτήν τη χαράδρα λογάριαζαν πως θα σκοτώθηκαν ίσαμε σαράντα χιλιάδες χριστιανοί απ’ τη Σμύρνη και τη Μαγνησία, αρσενικοί και θηλυκοί.
Τις πρώτες μέρες της καταστροφής. Τα κορμιά λιώσανε το χειμώνα, και το νερό της χαράδρας που κατέβαινε από ψηλά έσπρωξε τα κουφάρια προς τα κάτω… Λοιπόν η δουλειά όλη τη μέρα ήταν να σπρώξουμε τα κουφάρια, που ατάχτησαν, προς τη μέσα. Να μη φαίνονται
Στην αρχή μας έκανε κακό να τα πιάνουμε με τα χέρια μας, αγκαλιές αγκαλιές, και να τα κουβαλούμε. Μα σε λίγες ώρες οι πρώτες εντυπώσεις είχαν περάσει. Οι σκλάβοι κάναν και αστεία… Σε κάμποσα καλάμια χεριών, βρίσκαμε διατηρημένο ένα ψιλό σύρμα. Ο χριστιανός θα ‘ταν δεμένος με κάποιον άλλο – μα, με το κατρακύλισμα στη χαράδρα, αυτός ο σύντροφος σκελετός είχε ξεκόψει. Ένας από μας στάθηκε τυχερός. Βρήκε τέσσερα κόκαλα χεριών δεμένα μαζί μαζί. Έτσι μαζί μαζί τα σήκωσε και τα κουβάλησε παραμέσα.
Μεσημέρι. Βαρεμένοι απ’ αυτό το πάνε-έλα. Περπατούμε αργά, ναρκωμένοι από τον φρέσκο ήλιο. Κ’ οι κουβέντες, τ’ άγαρμπα αστεία έχουν σταματήσει. Κανένας δε βγάζει μιλιά. Μοναχά όταν ένας βρήκε ένα μικρό κρανίο το έδειξε στους αλλουνούς.
– Για δέστε, είπε. Ήταν παιδάκι.
– Αλλάχ!… Αλλάχ!… μουρμουρίζει ταραγμένος ο μαφαζάς.
Καθίσαμε να φάμε ψωμί. Κανείς δεν έχει όρεξη. Ένας λέει:
– Πόσων χρονών να ‘ταν;
– Για το παιδάκι λες;
– Ναι.
– Τι θα ‘ταν; Κάνα-δυο χρονών….
Σαν πέσαμε στο δρόμο να γυρίσουμε στο στρατόπεδο ο νους μας δεν μπορούσε να φύγη απ’ τον τόπο που αφήσαμε. Η χαράδρα με τους σκελετούς βάραινε κυριαρχικά -κάτι κουνιόταν, μας παρακολουθούσε βήμα με βήμα.
Σε μια πηγή σταθήκαμε. Π λύναμε τα χέρια μας, τα πρόσωπά μας. Σαν’ αλαφρώσαμε.– Τι θα γίνουν τόσα κόκαλα; Αναρωτιέται μια στιγμή ένας.
Ο Μίλτος τον κοιτάζει ήρεμα.– Δεν ξέρεις τι γίνεται με τα κόκαλα;
– Οχι.
– Κοπριά, σύντροφε.
– Τι έκανε, λέει;
– Κοπριά, σύντροφε. Θα δεις μια μέρα που θα μοσκοπουληθούν. Θα δης…
Ήταν ταξιδεμένος ο Μίλτος. Ήξερε».
* ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΒΕΝΕΖΗ*
Από το βιβλίο του «Το νούμερο 31328. Το βιβλίο της σκλαβιάς», εκδ. Εστία, Αθήνα, 1931, σελ. 217-218.


«…400 τόνους οστών Ελλήνων, από τα Μουδανιά εις την Μασσαλίαν, προς βιομηχανοποίησιν…»
Τις ημέρες του 1922 γραφόταν δύο από τις τελευταίες πράξεις της Γενοκτονίας εναντίον των Ελλήνων της Θράκης, της Μικράς Ασίας, του Πόντου. Μία ήταν καταστροφή της Σμύρνης και η άλλη η ανακωχή των Μουδανιών, με την οποία ο Ελληνισμός υποχρεώθηκε σε φυγή και από τη Θράκη.

Από τον όμορφο αυτό λιμένα όμως της Θρακικής ενδοχώρας, δεκαπέντε μήνες αργότερα θα διαδραματιζόταν η τελευταία και πιο φρικιαστική πράξη του Ελληνικού Ολοκαυτώματος. Μπορεί οι Νεότουρκοι, Τζεμάλ, Ενβέρ και Ταλαάτ πασά και ο Μουσταφά Κεμάλ, να δολοφόνησαν 1.000.000 Έλληνες και Ελληνίδες, αλλά φρόντισαν να τα εξαφανίσουν τα ίχνη τους, με ένα τρόπο που αφού δεν τιμωρήθηκε. επαναλήφθηκε από τον πιστό τους μαθητή Χίτλερ, λίγα χρόνια αργότερα.
Ο Χ. Αγγελομάτης στο βιβλίο του «Χρονικόν Μεγάλης Τραγωδίας» (Αθήνα 1924) αναφέρεται στο μέγεθος του εγκλήματος, τους θύτες και τους συνεργάτες τους: «Οι παλαιότεροι θα ενθυμούνται την δημοσιευθείσαν είδησιν εις τα αθηναϊκάς εφημερίδας, μίαν ημέρα του Φεβρουαρίου του 1924. Το προσεγγίσαν εις την Θεσσαλονίκην αγγλικόν πλοίον “Ζαν”, μετέφερε 400 τόννους οστών Ελλήνων, από τα Μουδανιά της Μικράς Ασίας εις την Μασσαλίαν, προς βιομηχανοποίησιν. Οι εργάται του λιμένος Θεσσαλονίκης, πληροφορηθέντες το γεγονός, εμπόδισαν το πλοίον να αποπλεύσει, επενέβη όμως ο Άγγλος πρόξενος και επετράπη ο απόπλους» .
Έτσι όπως αναφέρει ο διευθυντής του Μουσείο της Γενοκτονίας στο Ερεβάν, Χαΐκ Ντεμογιάν, στην ομιλία του για τη Γενοκτονία των Ελλήνων (Αθήνα, Μάιος 2014) “η τουρκική πολιτική της γενοκτονίας, κατά των Αρμενίων, των Ελλήνων και των Ασσυρίων, αφού παρέμεινε ατιμώρητη, έχει γεννήσει νέο κακό για την ανθρωπότητα.
Η ατιμωρησία και η απροκάλυπτη εύνοια εκ μέρους των παγκόσμιων μεγάλων δυνάμεων προς ένα κράτος-διάδοχο και συνεχιστή της οθωμανικής παράδοσης, δημιούργησαν το γόνιμο έδαφος ώστε να φυτρώσουν σε αυτό νέα σχέδια για τη διάπραξη γενοκτονίας. Η ατιμωρησία και ως επακόλουθο η επιθετική συμπεριφορά του τουρκικού κράτους, οδήγησαν σε νέα εγκλήματα”.
Μπροστά στο έγκλημα κανείς δεν έχει δικαιώμα να σιωπήσει, πόσο μάλλον να το αρνείται. Μπροστά στην σύληση των οστών των δικών μας ανθρώπων, από εκεί απ΄ όπου είναι βγαλμένη η ελευθερία των Ελλήνων, όπως γράφει ο Διονύσιος Σολωμός “εμείς οι απόγονοι αυτών που βίωσαν τη φρίκη της Γενοκτονίας των Αρμενίων, Ελλήνων και Ασσυρίων, όπως λέει ο Αρμένιος συναγωνιστής Χ. Ντεμογιάν, “δεν έχουμε το δικαίωμα να σιωπούμε και να ανεχόμαστε την εγκληματική άρνηση των διαπραχθέντων φρικαλεοτήτων και των συνέπειών τους.
Το ηθικό χρέος της νέας γενιάς των Αρμενίων, Ελλήνων και Ασσυρίων δεν είναι μόνο να τιμά και να θυμάται, αλλά από κοινού, χέρι-χέρι, να συνεχίζει τον αγώνα για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης.
Πρέπει να πιστεύουμε και να είμαστε σίγουροι ότι η δικαιοσύνη θα επικρατήσει, αν είμαστε μαζί στον αγώνα μας και αν είμαστε γεμάτοι πίστη στην επιτυχή κατάληξή του.
Η Πατρίδα των προγόνων μας – είναι και δική μας Πατρίδα, ανεξάρτητα από το πού και πότε εμείς και οι απόγονοί μας θα ζήσουν. Ας μην ξεχνάμε λοιπόν τον πόνο, τους καημούς και τα ανεκπλήρωτα όνειρα των προγόνων μας και μαζί να σηκώσουμε το λάβαρο του αγώνα για να θριαμβεύσει το δίκαιο και η αλήθεια”.
Υ.Γ. Οι 400 τόνοι οστών που μετέφερε το πλοίο από τα Μουδανιά στη Μασσαλία, είναι πολλές χιλιάδες πρόγονοί μας. Πέρα από το σεβασμό,οφείλουμε και την αλήθεια σ΄ αυτούς για τη Γενοκτονία, αυτή που δυστυχώς πολλοί ψευτοπολιτικοί, ψευτοκαθηγητές και ψευτοδιανοούμενοι την αρνούνται και την τοποθετούν μέσα σε εισαγωγικά!
Πηγή: Γράφει ο Θεοφάνης Μαλκίδης
Μέλος της Διεθνούς Ένωσης Ακαδημαϊκών για τη Μελέτη των Γενοκτονιών
πηγές: ellinoistorin.gr
kars1918.wordpress.com



EΠΙΣΤΗΜΗ-Αρχαίοι εξωγήινοι: Διαστημικός σταθμός Σελήνη


Ένα ξεχωριστό επεισόδιο που αξίζει να παρακολουθήσετε!
Αναφέρονται και τονίζονται ορισμένα χαρακτηριστικά της Σελήνης που προκαλούν εντύπωση, αλλά και προβληματισμό.Είναι η Σελήνη Διαστημικός Σταθμός από απόκοσμα όντα ;
Ήταν η καλύτερη στιγμή της ανθρωπότητας, το μεγαλύτερο τεχνολογικό επίτευγμα του 20ου αιώνα - η αποστολή του Apollo 11 στην Σελήνη. Αλλά το πρόγραμμα Απόλλων ήταν βραχύβιο και μετά το Απόλλων 17 το 1972, ποτέ δεν πήγαμε πίσω. Θα μπορούσε να σημαίνει ότι συναντήσαμε κάτι - ή κάποιον - στη Σελήνη; Μήπως οι αστροναύτες του Απόλλων είδαν περισσότερα από αυτά που η NASA θέλει να ξέρουμε;
Η Σελήνη είναι το πιο ορατό ουράνιο σώμα στον νυχτερινό ουρανό και είναι απαραίτητο για τη ζωή στη Γη. Τι γίνεται όμως όταν η Σελήνη δεν είναι το φυσικό αντικείμενο που πιστεύουμε ότι είναι;
Άγνωστα σεληνιακά φωτογραφικά αντικείμενα της NASA μπορεί να υποδηλώνουν εξωγήινες δομές στο φεγγάρι, και, ενδεχομένως, αποδείξεις του τι βρίσκεται κάτω από την επιφάνεια. Μερικοί θεωρητικοί των Αρχαίων Αστροναυτών έχουν προτείνει ότι η Σελήνη είναι στην πραγματικότητα ένα τεχνητό αντικείμενο, που τοποθετήθηκε στη σημερινή του θέση από απόκοσμα όντα πριν από χιλιάδες χρόνια.
Δείτε ολόκληρη τη Σειρά Ντοκιμαντέρ με ελληνικούς

 Δείτε ολοκληρη τη Σειρα Ντοκιμαντέρ με ελληνικούς υπότιτλους στο Cosmos greek Documentaries: ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ



Άποψη. Η σύγχρονη κριση υπονομευει την αξία του ανθρωπισμού

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  ΓΟΓΓΑΚΗ *

Η οικονομική κρίση που διέρχεται η χώρα μας εδώ και περίπου 6 χρόνια, βαθαίνει ολοένα. Η πολιτική και πολιτισμική κρίση έχει γενικευτεί, πλέον, σε όλους τους τομείς. Στην παιδεία, την υγεία, τη δημόσια διοίκηση, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τη δικαιοσύνη, τον ιδιωτικό τομέα. Κυρίως, όμως, η σύγχρονη κρίση αποκαλύπτει το βαθύ πρόβλημα της έλλειψης ανθρωπισμού.
Περπατώντας κανείς στον ρημαγμένο δρόμο της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, που κάποτε έσφυζε κι αυτός από ζωή, διασχίζοντας τα βρώμικα πεζοδρόμια της πόλης -της πιο βρώμικης πρωτεύουσας της Ευρώπης- μια μέρα στην οποία κυριαρχεί η αναστάτωση των πολιτών από την απεργία των μέσων, διαπιστώνει για άλλη μια φορά τα σημάδια της παρακμής.
Ανάμεσα στους διαβάτες κυκλοφορούν νέα ή ηλικιωμένα άτομα με όλα τα χαρακτηριστικά της κατάρρευσης, παραπατώντας τυφλωμένα από τις ναρκωτικές ουσίες ή ζητιανεύοντας. Ανθρώπινα ράκη, πεταμένα σχεδόν στο δρόμο, κοντά στα σκουπίδια, χωρίς καμιά κρατική φροντίδα, αφού η ανθρώπινη ζωή έχει χάσει την αξία της.
Άραγε, οι ανθρώπινες αυτές τραγικές φιγούρες δεν ανήκουν σε καμιά κοινωνία, σε κανένα κοινωνικό κράτος, σε κανέναν πολιτισμό; Δεν έχουν γεννηθεί ανάμεσά μας, και δεν υπάρχει θεσμός που να έχει την υποχρέωση της περίθαλψής τους; Μήπως ζούμε σε μια σκληρή περίοδο επιβίωσης, κατά την οποία επιβιώνει όποιος αντέξει;
Τις προάλλες στην οδό Χαριλάου Τρικούπη ήταν κάποιος ξαπλωμένος μες στη μέση του δρόμου. Όλοι, όλοι ανεξαιρέτως οι οδηγοί έκαναν παράκαμψη από τ’ αριστερά του και… προσπερνούσαν. Κανείς δεν ήθελε να χασομερήσει για ένα ανθρώπινο ράκος και κανείς δεν επιθυμούσε να εμπλακεί. Πώς γίναμε έτσι ανάλγητοι!
Στην αδιέξοδη, απρόσωπη κι ίσως απάνθρωπη πόλη μοναδικά σημεία ζωής είναι ορισμένα καφέ, στα οποία με φτηνό κόστος σπαταλούν οι νέοι τον αξόδευτο λόγω ανεργίας χρόνο τους. «Μοιραίοι, σαν να περιμένουμε όλοι κάποιο θαύμα», έναν Μεσία, έναν από μηχανής θεό, που θα λύσει ως δια μαγείας τα προβλήματα.
Στο μεταξύ, ως χείριστο, ίσως, πάντων, μπορεί να θεωρηθεί η παραχώρηση προς τους δανειστές για 99 έτη του παραγωγικού πλούτου της χώρας. Σε 100 έτη, όμως, θα είμαστε όλοι αστρόσκονη… Έχουν επικρατήσει, επομένως, ο νόμος της ελεύθερης παγκοσμιοποιημένης αγοράς και ο σκληρός οικονομικός ανταγωνισμός, που ευνοούν το κεφάλαιο. Το σύστημα αυτό δημιουργεί μεγάλες ταξικές αντιθέσεις, πάμπλουτους και πάμπτωχους, μεγιστάνες και άστεγους, ενώ το να μην αμείβεται κανείς ανάλογα προς την προσφερόμενη εργασία συνιστά εκμετάλλευση και αντιβαίνει στην ανθρώπινη φύση.
Το χαρακτηριστικό αυτής της κρίσης συνίσταται στο ότι δεν πρόκειται για «αναδιανομή του πλούτου», αλλά για «υπερσυγκέντρωση του πλούτου». Και ως τέτοια δεν βασίζεται στην αξία του ανθρωπισμού. Αντιθέτως, την αγνοεί.
Η παθητικοποίηση, όμως, και ο πολιτικός φετιχισμός δεν αποτελούν λύση.
Η διατύπωση της ωμής πραγματικότητας είναι μια αναγκαία αρχή, η οποία, σταδιακά, θα οδηγήσει σε αναζητήσεις για μια οικουμενικότητα με ορθό λόγο και με ανθρώπινες αξίες. Για έναν καλύτερο κόσμο όπως τον έχουμε ονειρευτεί, με ανθρωπισμό. Γιατί «η ανθρωπιά μου είναι μια νίκη ενάντια στον εαυτό μου», έλεγε ο Νίτσε.

* Η Κωνσταντίνα Γογγάκη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου διδάσκει Εισαγωγή στη Φιλοσοφία & Φιλοσοφία του Αθλητισμού

Το κλίματα έσωσαν από πνιγμό 5μελή οικογένεια στα Τρίκαλα. .

Ο οδηγός πέρασε φουρτουνιασμενο ρέμα που παρέσυρε το αυτοκίνητο ευτυχώς μέσα σε αμπέλι. .
Η πυροσβέστες επενέβησαν σε πολλές περιπτώσεις τ τελευταίο 24 ωρο στα στην περιοχή Τρικάλων.

 Ο Γιώργος Γεωργοπουλος από τη Χαϊδεμένη δείχνει αμπέλι πλημμύρισε ένοπλες, ενώ θα έπρεπε τώρα να είχε τρυγηθεί. 

Έτοιμα να ...πηδηξουν τα κάγκελα της γέφυρας Χαϊδεμένης -Ράξας είναι τα θολόμένα νερά του Παραληθαίου ποταμού 



Πενταμελής οικογένεια παρασύρθηκε χθες βράδυ από ρέμα- ανάμεσα Θεόπέτρας Ριζώματος - αλλά σώθηκε χάρη σε αμπέλι που κατέληξε και συγκρατήθηκε από τα κλίματα.
Την είδηση μετέφερε ο αντιπεριφειαρχης  Τρικάλων κ . Μιχαλακης,πριν λίγα λεπτά μιλώντας στο Ράδιο Ζυγό με τον δημοσιογραφο Κώστα Αργυρούση.

Στο μεταξύ μικροί και μεγάλοι από τα χωριά, Ριζωμα,Πλάτανο, Χαΐδεμενη..κ.ά.
αναρτησαν στο ΦΒ φωτογραφίες και βίντεο
που φανερώνουν την ένταση της καταιγίδας και τις καταστροφές που προκλήθηκαν σε γεωργικες καλλιέργειες, κτηνοτροφία κ.α.



Wednesday, September 7, 2016

Γιατί η Φθινοπωρινή Βροχή, μυρίζει ωραία ... και εκφράζει τόσο πολύ τον άνθρωπο !


Η Ελληνική λέξη για τη μυρωδιά της Βροχής σε ξηρό έδαφος, είναι : " Πετρ΄ιχώρ " < σύνθετη λέξη, απο τα Αρχαιοελληνικά < Πέτρα ( λίθος ) + < Ιχώρ ( αίμα των Θεών ). Η λέξη λοιπόν αυτή, είναι ένας νεολογισμός δυο Αυστραλών Ερευνητών, οι οποίοι και την πρωτοχρησιμοποίησαν, για ένα άρθρο τους, στο Περιοδικό " Nature " το 1964. Στο άρθρο τους λοιπόν αυτό, περιέγραφαν, πως στις πέτρες και στο έδαφος, κατά τη διάρκεια των πιο ξηρών Περιόδων ( όπως είναι το Καλοκαίρι ), συσσωρεύεται ένα μείγμα ελαίων, το οποίο εκκρίνουν τα δέντρα και τα φυτά. ΄Οταν το μείγμα λοιπόν αυτό, ενώνεται με το νερό της Βροχής, απελευθερώνεται εκείνη η υπέροχη μυρωδιά ... που όλοι μας γνωρίζουμε και αποζητάμε !. Εκτός όμως απο την καθαρά Χημική αυτή εξήγηση, για την μυρωδιά της Βροχής, υπάρχει και μια " Πολιτισμική συναισθησία ", η οποία σχετίζεται ασφαλώς ... και με την ευεργετικότητά της στη Φύση, γενικότερα. ΄Ετσι λοιπόν : όσφρηση, όραση, ακοή, ένστικτο επιβίωσης, πείνα και άλλες αισθήσεις και ορμέφυτα, δημιουργούν στον εγκέφαλό μας ... ένα " χαρμάνι " αισθητηριακών εμπειριών, το οποίο και μας ωθεί ... στο να αγαπάμε και να συναισθανόμαστε τη Βροχή !.

ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ ΤΣΙΧΤΗΣ  (ΦΒ)

Tuesday, September 6, 2016

Συνταγες εποχής. Μουστοκούλουρα και μουσταλευριά


Γράφει η Καλυψώ (Ανοιχτό Παράθυρο)
Μια και μιλήσαμε για τρύγο ας πούμε και γι αυτά που πάνε μαζί του χέρι-χέρι!!!
Ο μούστος και το πετιμέζι είναι ένα υπέροχα αρωματικά και γευστικά συστατικά για το μαγείρεμα. Δεν θα σας βάλω στη διαδικασία να «κόψετε» το μούστο. Εύκολα βρίσκετε παντού έτοιμο προς χρήση. Τα υπόλοιπα είναι πραγματικά παιχνίδι. Μουστοκούλουρα και μουσταλευριές αλλά και κρέας σβησμένο με μούστο ή χταπόδι με ξύδι και πετιμέζι όπως το φτιάχνει η Αντωνία στο » Θαλασσάκι».
Υλικά για περίπου 50 μικρά μουστοκούλουρα 
1 ποτήρι μούστο
1 ποτήρι ελαιόλαδο
1 ποτήρι ζάχαρη
μισό φλιτζανάκι του καφέ, κονιάκ
1 κουταλάκι του γλυκού σόδα
1 κουταλάκι σκόνη γαρύφαλλο
1 κουταλάκι σκόνη κανέλλα
1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις (ίσως να μην το χρειαστούμε όλο)

Εκτέλεση: 
Ζεσταίνουμε το λάδι μέχρι να καπνίσει.
Βάζουμε σε μια λεκάνη, κατά προτίμηση πλαστική ή πήλινη (όχι 
inox, για να μην κρυώσει η ζύμη) το λάδι, τη ζάχαρη και τα μυρωδικά. Ρίχνουμε στο κονιάκ τη σόδα και ανακατεύουμε καλά –προσοχή γιατί φουσκώνει – και τα προσθέτουμε στη λεκάνη. Ανακατεύουμε για λίγο, ώσπου να ενωθούν όλα τα υλικά.
Ρίχνουμε σιγά σιγά το αλεύρι και ζυμώνουμε. Όταν έχουμε μια ωραία ζύμη μαλακιά, που δεν κολλάει στα χέρια μας, σταματάμε να προσθέτουμε αλεύρι.
Πλάθουμε κουλουράκια σε ότι σχήμα θέλουμε και τα τοποθετούμε σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί ψησίματος.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 200 βαθμούς τα πρώτα 10 λεπτά και μετά χαμηλώνουμε την θερμοκρασία στους 180 βαθμούς και συνεχίζουμε το ψήσιμο για άλλα 5-8 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν τα κουλουράκια μας, χωρίς όμως να ξεροψηθούν.
Τα διατηρούμε για αρκετό διάστημα, σε κουτί καλά κλεισμένο, μακριά από υγρασίες.
Σημείωση: εάν δεν έχουμε μούστο και έχουμε πετιμέζι, βάζουμε μισό ποτήρι πετιμέζι και γεμίζουμε το υπόλοιπο με νερό. Ανακατεύουμε καλά ώστε να γίνει ένα υλικό και προχωράμε στη συνταγή έχοντας πλέον ένα ποτήρι μούστο.
Για 2 πιατέλες μουσταλευριά
Βάζετε σε μια κατσαρόλα 8 ποτήρια μούστο (σε θερμοκρασία δωματίου) και 1 ποτήρι ψιλό σιμιγδάλι. Τα ανακατώνετε καλά και τα βάζετε στη φωτιά. Ανακατώνετε συνέχεια κι όταν αρχίζει να πήζει προσθέτετε ακόμα μισό ποτήρι κρύο μούστο στον οποίο έχετε διαλύσει 3 κουταλιές της σούπας κορν φλάουερ. Συνεχίζετε το ανακάτωμα όσο ο χυλός βράζει. Η μουσταλευριά είναι έτοιμη όταν ξεκολλάει γύρω-γύρω μια κουταλιά που θα ρίξετε σε κρύο πιάτο.
Μόλις την σερβίρετε την στολίζετε με καβουρδισμένο σουσάμι, αμύγδαλα ή καρύδια και κανέλλα.

wibiya widget