Sunday, October 23, 2016

ΥΓΕΙΑ και ΣΕΞ -Τι κοιτάνε οι γυναίκες στον άντρα – Τι τις ελκύει;

Άβυσσος της γυναίκας η καρδιά, η ψυχή, αλλά και οι επιθυμίες. Σε ότι αφορά το σωματότυπου του άντρα, τις ακούς να λένε διάφορα, όπως… για το χαμόγελο, τα δάκτυλα των χεριών κλπ. όμως οι έρευνες άλλα αποδεικνύουν.
Όπως κοιτάει ο άντρας τα ζουμερά στήθη και τα σφριγηλά οπίσθια, έτσι και οι γυναίκες κοιτάνε τα φουσκωτά αντρικά στήθη και τις μεγάλες πλάτες. Παράλληλα τσεκάρουν πολύ τις συμπεριφορές και κυρίως απέναντι στις άλλες γυναίκες και στην οδήγηση.
Ο καθρέπτης της προσωπικότητας ενός άντρα είναι το πώς οδηγάει – συμπεριφέρεται στο δρόμο και αυτό το ξέρουν καλά οι περισσότερες, Δεν αρέσουν στις γυναίκες οι τσαμπουκάδες στο τιμόνι, η επιθετική οδήγηση, οι σφήνες κλπ. Τις αρέσουν όμως η σβέλτη-ασφαλής οδηγική συμπεριφορά του άντρα οδηγού και η ευγένεια. Παράλληλα αντρας που πίνει και οδηγεί τους προκαλεί τεράστια ανασφάλεια (λογικό…).
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο Western Illinois, αυτά τα χαρακτηριστικά κοιτούν οι γυναίκες σε έναν άντρα:
1. Οι σφικτοί κοιλιακοί – Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι γραμμωμένοι, αλλά οι.. πατσάδες και οι… μπυροκοιλιές, δεν αρέσουν.
2. Οι φαρδιοί ώμοι – Οι γυμνασμένοι ώμοι μαζί με τα χέρια υποδηλώνουν στα μάτια μιας γυναίκας, προστασία αλλά και σεξουαλική ικανοποίηση…

3. Τα σφιχτά-τσουπωτα οπίσθια – Ναι τα κοιτάνε και αυτα
4. Τα σφιχτά μπράτσα – Μία απο τα ίδια με το “3”
6. Μεγάλη πλάτη – Μια φαρδιά πλάτη σε σχήμα V, τραβάει τα βλέμματα των γυναικών.
7. Το στήθος – Ο όγκος σε αυτό το σημείο είναι αφροδισιακό για μία γυναίκα. Ετσι λένε οι ερευνητές…
8. Η σωστή ποσότητα στα γένια – Ξέχνα τα μούσια αλλα ZZ-Top και τα καλοσχηματισμένα μουσάκια. Στις περισσότερες γυναίκες αρέσουν τα επιμελώς… ατημέλητα μούσια 3-4 ημερών. Οχι βέβαια για όλα τα πρόσωπα…
9. Πρόσωπο – Σύμφωνα με άλλη μια έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολομβίας, οι γυναίκες ελκύονται περισσότερο από έναν άνδρα μελαγχολικό. Δυνατά σαγόνια και ζυγωματικά τις τρελαίνουν. Επίσης δεν μπορούν να βλέπουν τρίχες στη μύτη και τα αυτιά…
10. Κεφάλι,  μαλλί – Δε λένε οχι στην φαλάκρα, αρκεί το σχήμα της κεφαλής να το επιτρέπει. Άλλωστε οι περισσότερες θεωρούν ως sex symbol τον αρρενωπό Jason Statham. Δε θέλουν κούρεμα α-λα κομάντο, αλλά ούτε τους μαλιάδες των 80’s hevy metal συγκροτημάτων.msn.com/Takis Trakousellis

SOK. Γερμανία: Περαστικοί ενθάρρυναν έφηβο μετανάστη να πηδήξει στο κενό

 

Περαστικοί στην πόλη Σμελν της Θουριγγίας, παρότρυναν έναν έφηβο μετανάστη που σκεφτόταν να αυτοκτονήσει, να πέσει στο κενό, φωνάζοντάς του «πήδα!», όπως επιβεβαιώνει και ο δήμαρχος της πόλης. Λίγη ώρα αργότερα το αγόρι πηδούσε από τον πέμπτο όρο ενός συγκροτήματος κατοικιών, βάζοντας τη ζωή του.

Ο αρμόδιος για τη φροντίδα μιας ομάδας νεαρών μεταναστών κάλεσε την αστυνομία την Παρασκευή το βράδυ σε αυτή την πολυκατοικία στο Σμελν της Θουριγγίας, λέγοντας ότι ένας 17χρονος Σομαλός παρουσίαζε αυτοκτονικές τάσεις. Όταν οι δυνάμεις ασφαλείας έφτασαν στο σημείο είδαν τον νεαρό να κάθεται στο περβάζι ενός παραθύρου του πέμπτου ορόφου.

«Κάποιοι περαστικοί έμειναν αρκετή ώρα να παρακολουθούν το συμβάν και φαίνεται ότι ακούστηκαν κάποιοι να φωνάζουν: “άντε, πήδα”», δήλωσε ο δήμαρχος της πόλης, Σβεν Σράντε. Η αναφορά της αστυνομίας που εκδόθηκε λίγο πριν τις δηλώσεις του Σράντε δεν κάνει λόγο για τέτοιου είδους προτροπές.

«Δεν μπορούμε παρά να καταδικάσουμε κάτι τέτοιο», πρόσθεσε. «Αν κάποιος αντιμετωπίσει το συμβάν αυτό σαν να παρακολουθεί ταινία και μετά σκεφτεί ότι πρέπει να ενθαρρύνει κιόλας, είναι μια απίστευτη πράξη», κατήγγειλε ο Σράντε.

Όπως μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός MDR, το αγόρι ζούσε στην περιοχή από τον Απρίλιο και είχε επιστρέψει στο διαμέρισμα όπου ζούσε στο Σ μελν μαζί με άλλους μετανάστες νωρίτερα την Παρασκευή, αφού είχε περάσει μία εβδομάδα νοσηλευόμενος σε ψυχιατρική κλινική καθώς έπασχε από κατάθλιψη.
SKAI.gr

Saturday, October 22, 2016

ΙΣΤΟΡΙΑ -Η μάχη του Ελ Αλαμέιν και η ελληνική συμμετοχή - Φώτο Ντοκουμέντο VIDEO



 Η δεύτερη μάχη του Ελ Αλαμέιν πραγματοποιήθηκε μεταξύ 23 Οκτωβρίου και 5 Νοεμβρίου 1942, στην τοποθεσία Ελ Αλαμέιν, δυτικά της Αλεξάνδρειας της Αιγύπτου. Η μάχη υπήρξε σημείο καμπής των επιχειρήσεων του Άξονα και σήμανε την έναρξη της υποχώρησης των ιταλογερμανικών δυνάμεων στο βορειοαφρικανικό μέτωπο. Η επιτυχία των συμμαχικών δυνάμεων στη μάχη απέτρεψε οριστικά το ενδεχόμενο απώλειας της στρατηγικής σημασίας διώρυγας του Σουέζ και των πετρελαιοπαραγωγικών περιοχών της Μέσης Ανατολής.

Το σχέδιο των Συμμάχων απέβλεπε στην εξαπάτηση του εχθρού σχετικά με τις πραγματικές προθέσεις τους και στη συντριβή του αντιπάλου με επιθετικές ενέργειες στην τοποθεσία Ελ Αλαμέιν. Την επιχείρηση ανέλαβε η 8η βρετανική Στρατιά, υπό τον ίδιο τον Μοντγκόμερι, αποτελούμενη από το 30ο Σώμα Στρατού στον βόρειο τομέα και το 13ο Σώμα Στρατού στο νότιο τομέα.

Το σχέδιο των επιχειρήσεων των Γερμανών προέβλεπε άμυνα στην κατεχόμενη τοποθεσία Ελ Αλαμέιν, με ιδιαίτερη βαρύτητα στον βόρειο τομέα. Οι δυνάμεις του Άξονα διέθεταν στην περιοχή υπό τον στρατηγό Έρβιν Ρόμελ, το 21ο Σώμα Στρατού στον βόρειο τομέα και το 10ο στο νότιο τομέα.













Η επίθεση

Η συμμαχική επίθεση εκδηλώθηκε στις 22.00 το βράδυ της 23ης Οκτωβρίου 1942. Η αντίσταση των γερμανοϊταλικών στρατευμάτων ήταν ιδιαίτερα σθεναρή, αποτρέποντας τη δυνατότητα στους Συμμάχους να διασπάσουν την αμυντική τους γραμμή.

Τη νύχτα 2 προς 3 Νοεμβρίου δημιουργήθηκε ρήγμα στον βόρειο τομέα και στον νότια στις 3 Νοεμβρίου. Από την επόμενη μέρα, άρχισε η καταδίωξη των υποχωρούντων δυνάμεων του Άξονα. Οι ιταλικές μεραρχίες, εγκαταλελειμμένες στην έρημο χωρίς εφόδια και τροφή, είτε διαλύθηκαν είτε παραδόθηκαν στους Συμμάχους. Τα γερμανικά στρατεύματα συνέχισαν να υποχωρούν, εγκαταλείποντας την Κυρηναϊκή και τελικά εγκαταστάθηκαν στη γραμμή Μπάρετ στην Τυνησία.

Διαβάστε Περισσότερα - Ελ Αλαμέϊν: Το τέλος της γερμανικής κυριαρχίας - ΒΙΝΤΕΟ



















Η ελληνική συμμετοχή

Στις επιχειρήσεις συμμετείχε και τμήμα του ελληνικού εκστρατευτικού σώματος της Μέσης Ανατολής με την 1η Ταξιαρχία υπό τον συνταγματάρχη Παυσανία Κατσώτα, η οποία υπαγόταν στην βρετανική 50η Μεραρχία. Από τις 19 ως τις 23 Οκτωβρίου συμμετείχε σε εικονικές επιθέσεις στο νότιο τομέα, εντεταγμένες στο σχέδιο περιπλάνησης του αντιπάλου. Επίσης, εκτέλεσε πολλές περιπολίες και νυχτερινές επιχειρήσεις προξενώντας σημαντικές απώλειες στον εχθρό.

Το διάστημα 23 Οκτωβρίου-3 Νοεμβρίου εκτέλεσε πολλές επιδρομές εναντίον των εχθρικών γραμμών. Μετά την έναρξη της γερμανικής υποχώρησης, η 1η ελληνική Ταξιαρχία ανέλαβε την καταδίωξη του εχθρού στον τομέα της, προελαύνοντας σε βάθος 100 χιλιομέτρων.




























Η μάχη του Ελ Αλαμέιν υπήρξε η πρώτη αποφασιστική νίκη των Συμμάχων και σημείωσε την αρχή της απομάκρυνσης των δυνάμεων του Άξονα από τη Βόρεια Αφρική.



Οι απώλειες των Συμμάχων ανήλθαν σε 3.500 νεκρούς και 10.000 τραυματίες. Οι απώλειες των ελληνικών δυνάμεων ανήλθαν σε 6 αξιωματικούς και 83 οπλίτες νεκρούς και 26 αξιωματικούς και 202 οπλίτες τραυματίες. Επειδή η νίκη αυτή συνδέθηκε με το όνομα του Αγίου Μηνά, παραχωρήθηκε από τους Συμμάχους στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας ο τόπος όπου βρίσκονταν τα ερείπια αρχαίου Ναού του για επανοικοδόμηση του Ναού

Πηγή - WikipediaΓΕΣ

O Λάκης Γαβαλάς για την κηδεία Επισκόπου «Καλύτερα λούσο εν ζωή παρά εν θανάτω...!»

«Καλύτερα λούσο εν ζωή
παρά εν θανάτω...!»


Tο ενδιαφέρον και του Λάκη Γαβαλά προκάλεσε η εικόνα από την κηδεία του Επισκόπου Φθιώτιδας Θαυμακού, Καλλίνικου, καθώς η εξόδιος ακολουθία έγινε με τον Μητροπολίτη όχι σε φέρετρο, αλλά στον μητροπολιτικό θρόνο που τον μετέφεραν ιερείς.
Οι σχετικές εικόνες έκαναν το γύρο του διαδικτύου προκαλώντας πολλά αρνητικά σχόλια. Ένας από αυτούς που σχολίασαν το γεγονός ήταν και ο Λάκης Γαβαλάς.
Ο γνωστός σχεδιαστής ανάρτησε στο Facebook μια φωτογραφία του ίδιου, στην οποία φορά μια τεράστια τιάρα με νεκροκεφαλή και πολλά άλλα στολίδια.
«Καλύτερα λούσο εν ζωή παρά εν θανάτω...!» ήταν η φράση που συνόδευε τη φωτογραφία.






Καθημερινη: Οργισμένη, ανοικτή επιστολή Ελλήνων του Μονάχου


Αποφράδα ημέρα για τον ελληνισμό του Μονάχου χαρακτηρίζουν οι εκεί Ελληνες τη 19η Οκτωβρίου 2016. Προχθές ελήφθη –με ψήφους 78 υπέρ και 2 κατά– η τελική απόφαση της Ολομέλειας του Δήμου Μονάχου υπέρ του γκρεμίσματος του ελληνικού σχολείου, όνειρο δεκαετιών του ελληνισμού στο Μόναχο.

Η υπόθεση ξεκίνησε το 2001, όταν ο δήμος παραχώρησε στην ελληνική κυβέρνηση οικόπεδο στο Μόναχο για να χτισθεί σχολείο για τα Ελληνόπουλα της Βαυαρίας. Βασικός όρος της παραχώρησης, οι εργασίες να ολοκληρωθούν εντός προθεσμίας. Στις 20 Ιουλίου 2016, και έπειτα από 15 χρόνια παρατάσεων στην αρχική προθεσμία, «το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε να μην παράσχει περαιτέρω παράταση και να αξιοποιήσει το δικαίωμα εξαγοράς του ακινήτου στην οδό Hachinger-Bach-Strasse 14a», όπως ανέφερε σε επιστολή του ο αντιδήμαρχος του Μονάχου Josef Schmid.

Προχθές, ήλθε η απόφαση για το γκρέμισμα του σκελετού του σχολείου, που είχε κατασκευαστεί αλλά ποτέ δεν προχώρησε. Ετσι, σε μια οξύτατη ανοιχτή επιστολή η Ελληνική Κοινότητα Κάρλσφελντ Μονάχου λέει: «Ανίκανοι εκπρόσωποι όσων κυβέρνησαν από το 2001 μέχρι σήμερα, καταφέρατε με την προμελετημένη απόφασή σας να χάσουμε μετά από τόσες θυσίες, αγώνες και αγιασμούς με κορδέλες, το όνειρό μας. Η Ελληνική Κοινότητα σας καταγγέλλει ανοιχτά στον ελληνικό λαό και καλεί την επίσης ανίκανη σημερινή κυβέρνηση αν έχει το θάρρος να αναλάβει να ξεσκεπάσει τους υπευθύνους για το αποτέλεσμα. Καλούμε επίσης την δικαστική εξουσία να ρίξει φως στην υπόθεση». Και κατόπιν θέτει στο υπ. Παιδείας (υπεύθυνος για τον απόδημο ελληνισμό είναι ο υφυπουργός Θεοδόσιος Πελεγρίνης) μεταξύ άλλων τα εξής ερωτήματα: «Γιατί η νέα πρόταση από τις 6 Σεπτεμβρίου 2016, που κατατέθηκε μετά βαΐων και κλάδων, τελικά ήταν χωρίς αντίκρισμα; Οι πληροφορίες μας –που δυστυχώς συνεχώς επιβεβαιώνονται– λένε ότι καμία απολύτως παρέμβαση σε υψηλό πολιτικό επίπεδο δεν έγινε στους Γερμανούς. Μόνο κάποιος γραμματέας πήρε τηλέφωνο. Τελικά άλλη μία “σκληρή διαπραγμάτευση”;».

Οι υπεύθυνοι Παιδείας Μάξιμος Χαρακόπουλος και Απόδημου Ελληνισμού Αναστάσιος Δημοσχάκης της Ν.Δ. δήλωσαν ότι «παρά τις επανειλημμένες επισημάνσεις μας για τη δυσμενή τροπή της εθνικής υπόθεσης, ο κ. Φίλης και ο κ. Πελεγρίνης “αγρόν ηγόραζαν”. Αναλίσκονται σε καθησυχαστικές δηλώσεις και σε κριτική για λάθη του παρελθόντος».

Από την πλευρά του ο κ. Πελεγρίνης δήλωσε στην «Κ»: «Πότε έως τώρα δεν μίλησα για τις ευθύνες των προηγούμενων. Το κάνω τώρα γιατί προκαλούμαι. Επί 15 χρόνια οι κυβερνήσεις δεν έκαναν τίποτα. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε την καχυποψία των Βαυαρών λόγω της αβελτηρίας των προηγούμενων κυβερνήσεων. Προσπαθήσαμε να προχωρήσουμε τις εργασίες, ωστόσο δεν καταφέραμε να αναστρέψουν το κλίμα αναξιοπιστίας που μας κληροδότησαν. Παρ’ όλα αυτά θα συνεχίσουμε τον δικαστικό αγώνα για το θέμα».
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ

Της ημέρας. Καζαντζίδης και πατριωτισμός .. Κώστας Κολλιας

Κωστας Κόλλιας
Υπ.Δημοτικός Σύμβουλος Γλυφάδας 
Αφορμη ηταν το τραγουδι του ΚΑΖΑΤΖΙΔΗ "ακου και μην μιλας." 
Σε αυτη την χωρα που ολοι μιλανε και κανενας ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ δεν ακουει θα γραψω δυο λογια, 

Λοιπον κυριοι ειναι Εθνικο καθηκον με αφορμη την επικειμενη αφιξη του ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΜΠΑΜΑ επανειλημενα εχει εκφραστει υπερ της ελαφρυνσης του χρεους.Ας μην επαναλαβουμε εδω την καθοριστικη σημασια των μετρων.Μονο ετσι ξεκλειδωνει η ενταξη της χωρας στην χαλαρωσει και ετσι ανοιγει ο δρομοςστις επενδυσεις και στις αγορες.Απο την αποψη αυτη ειναι κορυφαιο ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑ.Ο κ.ΟΜΠΑΜΠΑ φευγοντας απο εδω θα παει στο βερολινο και θα κριθουν παρα πολλα.Λοιπον αφηστε τις ταμπελες και τις σημαιουλες διοτι δεν κρινετε καποια ΝΙΚΗ κυβερνητικη η αντιπολιτευτικη.ΑΛΛΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΚΑΒΓΑΕΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΑΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. 

Δεν καθαίρεσαν τον ιερέα που καταδικάστηκε για τον βιασμό της ανιψιάς του !


Λευκωσία
Μπορεί σε άλλες περιπτώσεις η εκκλησία να ενεργεί άμεσα και να έφτασε μέχρι και το σημείο του αφορισμού, εντούτοις στην περίπτωση του ιερέα που καταδικάστηκε σε 10 χρόνια φυλακή για τον βιασμό της 26χρονης ανιψιάς του στη Λευκωσία, ακόμη δεν τον έχει καθαιρέσει.
Ο ιερέας Παπανδρέας Αθανάση, κυκλοφορεί στις Κεντρικές φυλακές με τα ράσα του ενώ ακόμη βρίσκεται στον κατάλογο με τους ιερείς.
Ακολούθως, ο ιερέας κάθισε στο κρεβάτι της και άρχισε να της μιλά. Στη συνέχεια άρχισε να της κάνει μασάζ στην πλάτη ενώ εκείνη φορούσε τα ρούχα της με αποτέλεσμα να την πάρει ο ύπνος.
Στη συνέχεια η 26χρονη άρχισε να σκέφτεται ότι ο θείος της την βλέπει ερωτικά, αλλά δεν έδωσε σημασία.
Την επόμενη μέρα πήγε για να κάνει ένα ντους ώστε να πάει στη δουλειά της. Βγαίνοντας από το μπάνιο και φορώντας το μπουρνούζι της, ο ιερέας την περίμενε στο σαλόνι. Εκείνη πήγε στο δωμάτιό της για να ντυθεί και ο θείος της μπήκε, εισέβαλε φορώντας το εσώρουχό του και με το πουκάμισό του μισάνυχτο.
Κάθισε δίπλα της στο κρεβάτι και άρχισε να της μιλά για τις γυναίκες και για τις σεξουαλικές σχέσεις. Πριν προλάβει μάλιστα εκείνη να αντιδράσει της έπιασε τα χέρια, την έριξε στο κρεβάτι και άρχισε να τη φιλά και να τη χαϊδεύει σε όλο της το σώμα. Η κοπέλα προσπάθησε να τον απωθήσει, εκείνος όμως συνέχισε χωρίς να την ακούει και τελικά τη βίασε.
Αφού μάλιστα ικανοποίησε τα αρρωστημένα ένστικτά του απειλούσε την κόρη του αδελφού του να μην πει τίποτα για ό,τι συνέβη γιατί θα τη σκότωνε, ενώ της πρότεινε να της δώσει και χρήματα για να τα ξεχάσει όλα.
Ντίνα Κλεάνθους 19/10/2016

Η κηδεία που προκάλεσε πανελλήνιο ενδιαφέρον, καθιστός στο θρόνο του ο νεκρός Επίσκοπος Φθιώτιδας

 

Βαρύτατο πένθος στην Εκκλησία των Γνήσιων Ορθόδοξων Χριστιανών, καθώς εκοιμήθη ο Επίσκοπος Φθιώτιδας και Θαυμακού, Καλλίνικος, ωστόσο η εξόδιος ακολουθία προκάλεσε εντύπωση στο πανελλήνιο

Η υγεία του ήταν ιδιαίτερα επιβαρυμένη τα τελευταία χρόνια και λόγω της μεγάλης του ηλικίας, ωστόσο αφήνει παρακαταθήκη το μεγάλο φιλανθρωπικό του έργο.

Το πρωί της Τετάρτης τη σορό του μακαριστού Καλλινίκου επισκέφθηκε στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνα ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Φθιώτιδας, κ Νικόλαος προκειμένου να ασπασθεί το Λείψανο του Γέροντα που εκτέθηκε για προσκύνημα και να παραστεί στην εξόδιο ακολουθία, αλλά και να συλλυπηθεί τους συγγενείς του Μακαριστού από την Μύκονο. Η κοινή τους Κυκλαδίτικη καταγωγή ήταν άλλωστε σημείο αναφοράς για τους πιστούς των δύο εκκλησιών, που συμβιώνουν αρμονικά κατά το Ορθόδοξο πνεύμα.

Η ταφή ακολούθησε στην Ιερά Μονή του Οσίου Αθανασίου στο Άνυδρο Φθιώτιδας.


Η κηδεία, προκάλεσε το πανελλήνιο ενδιαφέρον, γιατί η εξόδιος ακολουθία του μακαριστού Μητροπολίτη Φθιώτιδος και Θαυμακού Καλλίνικου, έγινε με όσα προβλέπουν οι Παλαιοημερολογίτες,(Εκκλησία Γνήσιων Ορθόδοξων Χριστιανών). Ο αοίδιμος Μητροπολίτης, δεν ήταν σε φέρετρο, αλλά στον μητροπολιτικό θρόνο που τον μετέφεραν ιερείς.
 

Επικαιρη Ποιηση .Η ΒΡΟΧΉ. Της Γιώτας Ιωακειμιδου

Η  βροχή

θέλω να περπατήσω   μαζί  σου  στην βροχή
θέλω μια καλύβα στο ποτάμι με συγκάτοικο ένα χελιδόνι
θέλω να ανάψουμε φωτιές και να καούμε
θέλω να γίνεις κυνηγός και εγώ ελάφι
θέλω να γίνω φωτιά και εσύ ο αέρας που την φουντώνει
θέλω να γίνεις ο ήλιος μου και εγώ η σκιά σου
θέλω να γίνεις σκοτάδι και εγώ το φως σου
θέλω να γίνεις σύννεφο και εγώ η βροχή σου
βροχούλα μου ...

Γ.Ι.

Friday, October 21, 2016

Χρ.Γιανναράς – Εύχομαι να ανακαλύψουν τα σημερινά παιδιά ότι Έλληνας δε γεννιέσαι, γίνεσαι…


Kύριε Γιανναρά, υπάρχει η αίσθηση ότι σήμερα βιώνουμε το τέλος μιας εποχής. Ποιες είναι οι συνέπειες στην Eλλάδα;
Tις συνέπειες τις βιώνουμε, με οδύνη και πανικό, κάθε μέρα. Aλλά ο περιγραφικός εντοπισμός τους μάλλον κουράζει και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να τις αναχαιτίσει.
Πώς αντιλαμβάνεστε την οικονομική κρίση που μας έπληξε τα τελευταία χρόνια; Yπήρχε, άραγε, εναλλακτική λύση;
Πιστεύω ότι υπήρχε εναλλακτική λύση. Aυτή θα μπορούσε να είναι η επικέντρωση όλων των προσπαθειών στην «κατά κεφαλήν καλλιέργεια», αλλά και στη συνειδητοποίηση των κριτηρίων «ποιότητας» της ζωής. Γιατί τη Φινλανδία ή την Eλβετία δεν τις διαλύει η «κρίση»;
Tις προηγούμενες δεκαετίες είχε επικρατήσει ευρέως η «φιγούρα» και η υπερκατανάλωση. Πιστεύετε ότι η κρίση μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά σε επίπεδο αξιών;
H ζωή προχωρεί με βάση τις ανάγκες των ανθρώπων, όχι τις αφηρημένες «αξίες». Στις προηγούμενες δεκαετίες, ανάγκη των Eλλαδιτών ήταν η φιγούρα και η καταναλωτική απληστία. Kαι κάπως έτσι φτάσαμε στη σημερινή καταστροφή: στον πρωτογονισμό της εξουσίας με ανυπαρξία λαϊκής αντίδρασης.
O στόχος της E.E. ήταν η σύγκλιση (η πολιτική, η οικονομική, η πολιτιστική). Tι έχει μείνει απ’ όλα αυτά; Eίναι, πια, απλώς μία παρακαταθήκη; Ή παραμένει σοβαρή ως προοπτική;
H «σύγκλιση» με την Eυρώπη κατανοήθηκε στην Eλλάδα, μόνο σαν ξιπασμένη μίμηση, σαν ένας επιδερμικός πιθηκισμός. Kαι η ένταξή μας αρχικά στην Eυρωπαϊκή Eνωση και έπειτα στη Nομισματική Eνωση, όλα έγιναν με την ξιπασιά του μειονεκτικού επαρχιώτη. Φοβούμαι πως δεν υπάρχει «κάθαρση» σε τόσο φτηνιάρικες τραγωδίες.
Greek-mentalityΠιστεύετε ότι αυτή τη στιγμή λείπουν οι πολιτικοί ηγέτες από την Eλλάδα, αλλά και από την υπόλοιπη Eυρώπη; Yπάρχει η αίσθηση ότι έχουμε πολιτικούς-μάνατζερ, χωρίς μακρόπνοα σχέδια, οι οποίοι βλέπουν το πολιτικό αξίωμα ως μία μόνο δουλειά για το βιογραφικό τους.
Aπό ποια σχολεία να βγουν οι ηγέτες, από ποιο κοινωνικό κλίμα; Σε κάθε παραμικρή πτυχή του κοινού βίου η ποιότητα είναι εν διωγμώ, η αναξιοκρατία ο κανόνας, η αριστεία θεσμικά αποκλεισμένη από παντού. Mετρείστε πόσοι μικρονοϊκοί καραγκιόζηδες έχουν περάσει από υπουργικούς θώκους, πόσοι από τον υπόκοσμο στελεχώνουν τα μέσα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, πόσες κωμικές φιγούρες λανσάρονται σαν κορυφαίοι της διανόησης και της Tέχνης.
Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας σήμερα;
Kατά τη γνώμη μου, πιθανόν εσφαλμένη, η μεθοδική θεσμική εξάλειψη κάθε αξιολόγησης. Eχει καταργηθεί κάθε δυνατότητα να ξεχωρίσει ο ικανός από τον ανίκανο, ο εργατικός από τον φυγόπονο, ο συνεπής από τον μπαγαπόντη, ο αξιοπρεπής από τον πουλημένο, ο ευφυής από τον εξυπνάκια. Mια κοινωνία με καταργημένη τη λειτουργία της κριτικής αποτίμησης, είναι καταδικασμένη να εξαφανιστεί ιστορικά.
Iστορικά ποιες είναι οι ευκαιρίες που έχασε η Eλλάδα για να γίνει σύγχρονο κράτος;
Δεν μπορώ να τολμήσω επιγραμματική απάντηση σε ένα τέτοιο ερώτημα. Δεν ξέρω κι αν υπήρξαν «ευκαιρίες».
Aπό τώρα και στο εξής τι θα μπορούσε να γίνει για να πάνε τα πράγματα καλύτερα; Yπάρχουν περιθώρια για μία εμπράγματη αισιοδοξία;
Περιθώρια για αισιοδοξία υπάρχουν, όταν υπάρχουν στόχοι. Aκούσατε ποτέ κάποιον από τους υπεύθυνους για την πορεία της χώρας να μιλάει για στόχο άλλον από την αύξηση της καταναλωτικής ευχέρειας; Oσο παίζουμε όλοι στο ίδιο γήπεδο του ιστορικο-υλιστικού μηδενισμού, μαρξιστικού ή καπιταλιστικού, το ίδιο κάνει: Eλπίδα για ανάκαμψη δεν υπάρχει.
Ποια πράξη θεωρείτε επαναστατική σήμερα;
Kάθε πράξη που προάγει την ποιότητα, σε οποιαδήποτε πτυχή του βίου.
Tι συμβουλεύετε τους νέους ανθρώπους για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν εκείνοι στην εποχή τους;
Oι συμβουλές είναι άγονη πρακτική. Θα ευχόμουν μόνο να ανακαλύψουν τα σημερινά παιδιά, ότι Eλληνας δεν γεννιέσαι, γίνεσαι. H ελληνικότητα θα είναι πάντα προσωπική ανακάλυψη, άσχετη με την τραγωδία του αποτυχημένου κράτους.
Νομιμοποιήθηκε το πλιάτσικο του κοινωνικού χρήματος
Eμείς, τελικά, τι κάναμε λάθος ως κοινωνία; Ποιες είναι οι ευθύνες μας, αλλά και οι αιτίες που μας έφεραν σε αυτήν την οικονομική κρίση και στα Mνημόνια;
Aφεθήκαμε παθητικά στον «κοινωνικό μετασχηματισμό» του Aνδρέα. Eπεισε τη μάζα ότι «όλα επιτρέπονται», εξάλειψε την αίσθηση του «δημοσίου συμφέροντος», την έγνοια για το «κοινό καλό». Aπό τότε σαν να νομιμοποιήθηκε το πλιάτσικο του κοινωνικού χρήματος, η λωποδυσία κάθε κοινωνούμενου αγαθού. O Eλλαδίτης κλέβει τις κουρτίνες των θαλάμων και τα σκεπάσματα από τη λεκάνη τουαλέτας στα νοσοκομεία. Kαταστρέφει τα σήματα της Tροχαίας και τις πινακίδες μόνο για να ικανοποιήσει την αρρωστημένη αντικοινωνική του επιθετικότητα. Kαι, βέβαια, ο βανδαλισμός των σχολικών και πανεπιστημιακών κτιρίων κραυγάζει την παρακμή μας.
  Συνέντευξη του Χρήστου Γιανναρά στον Γιώργο Βαϊλάκη

Ησυνέντευξη δημοσιεύθηκε πριν 2 χρόνια  στην imerisia όπου και μπορείτε να δείτε όλες τις λεπτομερειες.

wibiya widget