Thursday, September 28, 2017

ΑΕΚ: Δεν ξέρει να χάνει, 2-2 με Λιβάγια στο 90' !


Η ΑΕΚ ήταν ανώτερη από την Αούστρια σε όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης και αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ με 2-1 κατάφερε να φτάσει στην ισοφάριση στο 90' του αγώνα με τον Λιβάγια και να πάρει ένα πολύτιμο βαθμό για τη συνέχεια.
Aλύγιστη για δεύτερο σερί παιχνίδι παρέμεινε η ΑΕΚ με τους παίκτες του Μανόλο Χιμένεθ να δείχνουν ότι φέτος δεν συμβιβάζονται με την ήττα και παλεύουν τα ματς μέχρι τη λήξη τους.
Μάλιστα το τελικό 2-2 με την Αούστρια που διαμορφώθηκε στο 90' της αναμέτρησης με το γκολ του Λιβάγια αδικεί την ΑΕΚ που άξιζε τη νίκη με βάση την απόδοση της καθώς οι γηπεδούχοι είχαν 23 τελικές εκ των οποίων οι 11 προς την εστία αλλά βρήκαν απέναντι τους έναν τρομερό γκολκίπερ, τον Πεντς, που έπιανε τα άπιαστα.
Με αυτό το βαθμό που απέσπασε η ΑΕΚ και σε συνδυασμό με τη νίκη της Μίλαν επί της Ριέκα με 3-2 οι "κιτρινόμαυροι" έμειναν στη δεύτερη θέση του ομίλου τους αλλά παραμένουν σε θέση ισχύος ενόψει της συνέχειας.

ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ

Η ΑΕΚ παρατάχθηκε με αλλαγές σε σχέση με το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό καθώς ο Χιμένεθ στο 4-3-3 που χρησιμοποίησε παρέταξε τον Ανέστη κάτω από τα γκολπόστ ενώ η αμυντική τετράδα ήταν η μοναδική που έμεινε αναλλοίωτη με τους Γκάλο, Βράνιες, Τσόσιτς και Μπακάκη. Στο κέντρο έπαιξαν οι Αϊντάρεβιτς, Γιόχανσον και Χριστοδουλόπουλος ενώ στην επίθεση ο Χιμένεθ χρησιμοποίησε τους Λιβάγια, Μάνταλο και Αραούχο.
Από την άλλη πλευρά ο Τόρστεν Φινκ κατέβασε την Αούστρια σε σχηματισμό 4-3-3 με τους Πεντς, Κλάιν, Μοχάμεντ, Ζέρμπεστ, Μαρτσίνκο, Χόλτσχαουζερ, Ντε Πάουλα, Αλάσαν, Φελίπε Πίρες, Τατζούρι και Μόνσχαϊν στο αρχικό σχήμα.













Η βαθμολογία του ομίλου
1. Μίλαν 6 (8-3)
2. ΑΕΚ 4 (4-3)
3. Αούστρια Βιέννης 1 (3-7)
4. Ριέκα 0 (3-5)

Έκανε μάγια ο Λιβάγια

Η ΑΕΚ ήταν καλύτερη σε όλη την διάρκεια του αγώνα, έπαιξε πολύ καλό ποδόσφαιρο, με τη μπάλα κάτω δημιούργησε αρκετές ευκαιρίες και αν ο Πεντς δεν έκανε την εμφάνιση της ζωής του θα έπαιρνε σίγουρα τη νίκη.
Οι γηπεδούχοι είχαν μόνο ένα κακό εικοσάλεπτο στο ματς, στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου και στην αρχή του δεύτερου όπου δέχθηκαν και τα δυο γκολ από την Αούστρια που όμως σίγουρα φεύγει ευχαριστημένη με τον ένα βαθμό που απέσπασε στο ΟΑΚΑ με την εικόνα που είχε η αναμέτρηση.


Γήπεδο: ΟΑΚΑ
Διαιτητής: Πάβελ Γκιλ (Πολωνία)
Βοηθοί: Κόνραντ Σαπέλα (Πολωνία), Ράντοσλαβ Σιέϊκα (Πολωνία)
Επιπρόσθετοι: Γιάροσλαβ Πρζίμπιλ (Πολωνία), Πιότρ Λάσικ (Πολωνία)
4ος: Πάβελ Σοκολνίτσκι (Πολωνία)
ΑΕΚ (Μανόλο Χιμένεθ): Ανέστης, Γκάλο, Βράνιες, Τσόσιτς (23' Τζανετόπουλος, 80' Μπακασέτας), Μπακάκης, Γιόχανσον, Αϊνταρεβιτς (53' Γαλανόπουλος), Μάνταλος, Χριστοδουλόπουλος, Λιβάγια, Αραούχο.
ΑΟΥΣΤΡΙΑ ΒΙΕΝΝΗΣ (Τόρστεν Φινκ): Πεντς, Κλάιν, Μοχάμεντ, Ζέρμπεστ, Μαρτσίνκο, Χόλτσχαουζερ, Ντε Πάουλα (90+ Λι), Αλάσαν (59' Πρόκοπ), Φελίπε Πίρες, Τατζούρι, Μόνσχαϊν (73' Φρίζενμπιχλερ).
Γκολ: 28'-90' Λιβάγια /43' Μόνσχαϊν, 49' Τατζούρι
Κίτρινες: 62' Γκάλο, 74' Βράνιες, 76' Λιβάγια/15' Αλάσαν

Κόκκινες:
Η ΑΕΚ μπήκε στο ματς με την Αούστρια με φόρα από τη νίκη επί του Ολυμπιακού λίγες μέρες νωρίτερα και άρχισε να απειλεί τους φιλοξενούμενους με στόχο να προηγηθεί στο σκορ. Η πρώτη καλή στιγμή για τους παίκτες του Χιμένεθ χάθηκε στο 9' όταν σε εκτέλεση φάουλ από τα δεξιά ο Χριστοδουλόπουλος "πάτησε" στον Αϊντάρεβιτς, ο οποίος έκανε τη σέντρα, ο Βράνιες πήρε την κεφαλιά, αλλά ο Πεντς μπλόκαρε την μπάλα.
Οι παίκτες της ΑΕΚ συνέχισαν να έχουν την υπεροχή και την κατοχή της μπάλας και οι παίκτες της Αούστρια από την πλευρά τους να ψάχνουν μια καλή φάση στην αντεπίθεση. Με μια τέτοια "χτύπησαν" στο 17' αλλά αρχικά ο Ανέστης και εν συνεχεία το οριζόντιο δοκάρι έσωσαν την ΑΕΚ. Ο Τατζούρι έκανε το γύρισμα απ' τα αριστερά, ο Μόνσχαϊν έπιασε το σουτ στην κίνηση, ο γκολκίπερ των γηπεδούχων απέκρουσε και στη συνέχεια της φάσης η μπάλα τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι.

ΑΝΟΙΞΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ Ο ΛΙΒΑΓΙΑ

Η ΑΕΚ απάντησε δυο λεπτά αργότερα όταν κόρνερ που κέρδισε το εκτέλεσε με πανέμορφη κομπίνα. Ο Χριστοδουλόπουλος έδωσε πλασαριστά στον Μάνταλο, ο οποίος έστρωσε στον Αϊντάρεβιτς που έκανε το σουτ, η μπάλα κόντραρε στον Ζέρμπεστ, κατέληξε στον Τσόσιτς, αλλά ο Πεντς απέκρουσε εντυπωσιακά το σουτ του Σέρβου με το πόδι. Οκτώ λεπτά αργότερα ο Λιβάγια συνεργάστηκε με τον Μάνταλο, ο οποίος έκανε το σουτ, αλλά ο Πεντς και πάλι έδιωξε σε κόρνερ.
Οι γηπεδούχοι βρήκαν το γκολ που έψαχναν, έστω και με αρκετή δόση τύχης, στο 28' με τον Λιβάγια που άνοιξε λογαριασμό με τα αντίπαλα δίχτυα ως παίκτης της ΑΕΚ. Ο Μάνταλος είδε τη κίνηση του Αραούχο στον χώρο του πέρασε έξυπνα τη μπάλα με τον Αργεντινό να πλασάρει και τον Πεντς να αποκρούει με το σώμα του αλλά η μπάλα στη συνέχεια σε διώξιμο των παικτών της Αούστρια κόντραρε στον Λιβάγια και πήρε τροχιά προς τα δίχτυα για το 1-0 της ΑΕΚ.

ΓΚΟΛ ΣΕ ΚΑΙΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ Η ΑΟΥΣΤΡΙΑ

Η Αούστρια που δεν είχε απειλήσει από το 17' μπόρεσε να ισοφαρίσει στην επόμενη καλή στιγμής της και σε ένα καίριο χρονικό σημείο, δυο λεπτά πριν το τέλος του πρώτου ημιχρόνου. Ήταν το 43' όταν ο Πίρες βγήκε στην πλάτη της άμυνας της ΑΕΚ, έκανε το γύρισμα στο ύψος της μικρής περιοχής και ο Μόνσχαϊν με κοντινή προβολή νίκησε τον Ανέστη και διαμόρφωσε το 1-1.
Μάλιστα οι φιλοξενούμενοι στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου λίγο έλειψε να πάρουν και το προβάδισμα όταν ο Χόλτσχαουζερ εκτέλεσε συρτά το κόρνερ από τα αριστερά, ο Τατζούρι έπιασε το σουτ στην κίνηση, αλλά ο Ανέστης έδιωξε σε κόρνερ.






Οι δυο ομάδες μπήκαν χωρίς αλλαγές στο δεύτερο μέρος με την Αούστρια να παίρνει γρήγορα το προβάδισμα καθώς στο 49' μετά από μια οργανωμένη της επίθεση ο Πιρές έδωσε στον Αλάσαν, ο οποίος προσποιήθηκε, η μπάλα κατέληξε στον Τατζούρι που ήταν στα δεξιά κι αυτός με υπέροχο πλασέ έστειλε τη μπάλα στην απέναντι γωνία του ανήμπορου να αντιδράσει Ανέστη και έκανε το 2-1.

ΕΞΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΣΕ ΕΝΝΙΑ ΛΕΠΤΑ Η ΑΕΚ

Το γκολ που δέχθηκε η ΑΕΚ επηρέασε για λίγο τους ποδοσφαιριστές του Χιμένεθ αλλά οι "κιτρινόμαυροι" έψαξαν με καλό ποδόσφαιρο και αξιώσεις την ισοφάριση αλλά έπεσαν πάνω στον Πεντς που ήταν ανίκητος. Η είσοδος του Γαλανόπουλου μάλιστα αντί του Αϊντάρεβιτς στο 53' βοήθησε τους "κιτρινόμαυρους".
Αρχικά στο 51' ο  Μάνταλος βρήκε με το κεφάλι τον Αραούχο, η μπάλα κατέληξε στον Λιβάγια, ο οποίος έκανε το σουτ, αλλά ο Πεντς έδιωξε εντυπωσιακά σε κόρνερ.
Τρία λεπτά αργότερα ο Μάνταλος βρέθηκε στη περιοχή από τα δεξιά, απέφυγε τον Ζέρμπεστ, έκανε το σουτ αλλά ο Πεντς και πάλι ήταν εκεί και έδιωξε σε κόρνερ. Στην εκτέλεση του κόρνερ η μπάλα έφτασε στον Γκάλο στα δεξιά με τον μπακ των "κιτρινόμαυρων" να κάνει τη σέντρα απ' τα δεξιά, τον Βράνιες να παίρνει την κεφαλιά, και την μπάλα να περνάει ελάχιστα δίπλα απ' το δεξί δοκάρι του Πεντς.
Η ΑΕΚ κέρδισε φάουλ σε καλή θέση στο 58' και όλοι περίμεναν από τον Χριστοδουλόπουλο να... κάνει το θαύμα του. Ο Έλληνας επιθετικός εκτέλεσε απευθείας, πέρασε τη μπάλα πάνω από το τείχος αλλά και πάλι ο Πεντς με επέμβαση στην αριστερή του γωνία έδιωξε σε κόρνερ ο Πεντς. Κόρνερ το οποίο εκτέλεσε ο ριστοδουλόπουλος ο Αραούχο έκανε το τακουνάκι, αλλά η μπάλα πέρασε άουτ.
Η πολιορκία της ΑΕΚ έληξε στο 60' όταν ο Λιβάγια έγινε αποδέκτης της μπάλας έξω από την περιοχή, έκανε το σουτ με τη μπάλα να περνάει λίγο έξω από την εστία του Πέντς. Οι παίκτες της Αούστρια σε αυτό το δεκάλεπτο "φωτιά" απλά παρακολουθούσαν τους παίκτες των γηπεδούχων χωρίς να μπορούν να κάνουν τίποτα. 

ΔΥΟ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΕΣ ΜΕ ΛΙΒΑΓΙΑ-ΑΡΑΟΥΧΟ

Οι γηπεδούχοι θα μπορούσαν να φέρουν το ματς στα ίσια στο 67' όταν σε παρόμοια φάση με αυτή του πρώτου γκολ ο Λιβάγια επωφελήθηκε από τις κόντρες και έγινε αποδέκτης της μπάλας, μπήκε στην περιοχή από τα αριστερά και πλάσαρε με τον Πεντς να διώχνει με το αριστερό πόδι.
Έξι λεπτά αργότερα η ΑΕΚ απείλησε και πάλι όταν ο Γιόχανσον έκλεψε τη μπάλα στο κέντρο, έδωσε στον Αραούχο που έφυγε στην αντεπίθεση από τα αριστερά, ο Αργεντινός μπήκε στη περιοχή έκανε και το σουτ η μπάλα κόντραρε και έφυγε λίγο έξω σε κόρνερ.

Η ΤΡΙΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΕΦΕΡΕ ΤΟ 2-2

Ο Χιμένεθ έκανε ακόμα πιο επιθετική την ομάδα του προκειμένου να ψάξει το γκολ τουλάχιστον της ισοφάρισης. Ο Ισπανός έριξε στο ματς τον Μπακασέτα αντί του Τζανετόπουλου και έπαιξε με 3-5-2 και φόρτωσε την επίθεση του.
Οι παίκτες της ΑΕΚ προσπαθούσαν να βρουν διαδρόμους προς την εστία του Πεντς αλλά η Αούστρια είχε κλειστεί στην άμυνα της.
Ο Λάζαρος προσπάθησε να απειλήσει την εστία του Πεντς με σουτ αρκετά έξω από την περιοχή και τη μπάλα να φεύγει λίγο έξω από το δοκάρι.
Οι γηπεδούχοι που έδειξαν σε ένα ακόμη ματς ότι δεν έχουν μάθει να χάνουν βρήκαν το γκολ της ισοφάρισης στο 90' της αναμέτρησης και πάλι με τον Λιβάγια. Ο Αραούχο έγινε κάτοχος της μπάλας στα αριστερά, έκανε το γύρισμα στο ύψος της μικρής περιοχής και ο Λιβάγια που φάνηκε να είναι εκατοστά πιο μπροστά ισοφάρισε στο τελικό 2-2, ένα γκολ που δικαιούταν η ΑΕΚ με βάση την απόδοση της.

Η ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η χαμένη ευκαιρία του Λιβάγια στο 67'. Σε μια παρόμοια φάση με αυτή του πρώτου γκολ ο Λιβάγια βρέθηκε σε θέση τετ α τετ με τον Πεντς, έκανε σωστά το πλασέ αλλά ο γκολκίπερ των Αυστριακών έβγαλε με το πόδι εντυπωσιακά. Αν εκεί γινόταν το 2-2 τότε σίγουρα η ΑΕΚ θα έφτανε στη νίκη.

Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ


Ο Πάβελ Γκιλ από την Πολωνία. Πολύ καλή η διαιτησία του Πολωνού ρέφερι στο ΟΑΚΑ. Απέφυγε τα λάθη, μοίρασε σωστά τις κίτρινες κάρτες και φυσικά δεν φέρει ευθύνη στη φάση του δεύτερου γκολ της ΑΕΚ όπου ο Λιβάγια όπως φαίνεται μόνο από το ριπλέι είναι λίγο πιο μπροστά.

Ο ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟΣ

Ο Πεντς. Ο τρίτος γκολκίπερ της Αούστρια βρέθηκε στην ενδεκάδα από το... παράθυρο. Πραγματοποίησε όμως μια εκπληκτική εμφάνιση και έπιασε τα άπιαστα με κάθε τρόπο. Με τα χέρια, με τα πόδια απομάκρυνε συνέχεια τους κινδύνους και ήταν ο μοναδικός υπεύθυνος για το 2-2 στο ΟΑΚΑ.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ


Η μεστή εμφάνιση της ΑΕΚ. Πολύ καλή εμφάνιση της ΑΕΚ που αδικείται από το τελικό σκορ. Ιδίως το δεκάλεπτο από το 50' έως το 60' και οι κλασικές ευκαιρίες που έκαναν οι γηπεδούχοι ήταν πραγματικά εκπληκτικές.

ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

Ο Αϊντάρεβιτς. Πολύ κακό παιχνίδι από τον Σουηδό μέσο και δεν είναι τυχαίο ότι με το που μπήκε ο Γαλανόπουλος η ΑΕΚ ήταν καλύτερη. Ίσως ο Χιμένεθ έπρεπε να επιλέξει από την αρχή τον νεαρό μέσο.
Photo Credits: Eurokinissi /SPORT 247

Ο Χιου Χέφνερ θα θαφτεί δίπλα από την Μέριλιν Μονρόε

Ο Χέφνερ το 1992 είχε αγοράσει τον χώρο δίπλα από τον τάφο της Μονρόε στο Westwood Memorial Park, έναντι 75.000 δολλαρίων.


Ό Χιου Χέφνερ, ο άνθρωπος που ξεκίνησε την σεξουαλική επανάσταση του 1950 και έχτισε την αυτοκρατορία του Playboy άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών, καθώς πέθανε από φυσικά αίτια.

 Ο ίδιος, ο οποίος δεν άφησε τίποτα στη ζωή του στην τύχη του, είχε προετοιμάσει και το επόμενο βήμα μετά τον θάνατο του, καθώς είχε επιλέξει ο ίδιος που θα θαφτεί. Η επιλογή του ήταν να θαφτεί δίπλα στην γυναίκα που πόζαρε στο πρώτο εξώφυλλο του περιοδικού του, την Μέριλιν Μονρόε.
Μάλιστα, ο Χέφνερ το 1992 είχε αγοράσει τον χώρο δίπλα από τον τάφο της Μονρόε στο Westwood Memorial Park, έναντι 75.000 δολαρίων.
H πρώτη έκδοση του περιοδικού με την Μέριλιν Μονρόε να ποζάρει στο εξώφυλλο, κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 1953 και πούλησε 50.000 αντίτυπα. 
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
6 «κουνελάκια» του Χιου Χέφνερ αποκαλύπτουν πως ήταν η ζωή δίπλα του 

6 «κουνελάκια» του Χιου Χέφνερ αποκαλύπτουν πως ήταν η ζωή στην Playboy Mansion (pics)


Η βίλα του Χιου Χέφνερ αποτελούσε και εξακολουθεί να αποτελεί ως... φιλοσοφία την απόλυτη ανδρική φαντασίωση. Όμως ήταν όλα τόσο ονειρικά για όσους και όσες ζούσαν εκεί; Όχι πάντα.
Αυτό τουλάχιστον μπορεί να καταλάβει κάποιος, διαβάζοντας τις απαντήσεις που έχουν δώσει κατά καιρούς τα... κουνελάκια της Playboy Mansion, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες για την ζωή τους δίπλα στον άνθρωπο που έφερε την... επανάσταση στο ερωτικό περιεχόμενο των περιοδικών και άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών.
Katie Price έδωσε λίγα στοιχεία για τα όσα έζησε εκεί σε 1,5 μήνα: «Έζησα στο Playboy Mansion για περίπου έξι εβδομάδες, αλλά δεν ήμουν ποτέ το κορίτσι του Χιού. Διότι για να είσαι το κορίτσι του, θα πρέπει να κοιμάσαι και μαζί του, κάτι που εγώ δεν το έκανα. Και αυτό διότι δεν το ήθελα. Είναι βέβαια ένας εκπληκτικός άνθρωπος, αλλά εγώ δεν ήθελα να κάνω κάτι μαζί του. Είχα περάσει καλά. Δεν ήταν σχέση, όμως, απλά ήμουν μεθυσμένη και έτσι πλαγιάσαμε μαζί. Όταν είμαι νηφάλια δεν τα κάνω αυτά».

Αποτέλεσμα εικόνας για Katie Price playboy
Η Crystal Harris τώρα, έζησε την πιο light έκδοση του Χιου Χέφνερ, καθώς όπως είπε: «Τώρα ο Χεφ είναι πιο μεγάλος πια, και έχει ζήσει όλες τις φάσεις, με πολλές φιλενάδες και όλα τα σχετικά. Τώρα είναι ξέρεις... Αλλιώς. Αγκαλιαζόμαστε στον καναπέ, βλέπουμε καμιά ταινία ή παίζουμε επιτραπέζιο. Μαζευόμαστε με τα κορίτσια και παίζουμε Uno…», ενώ όταν ρωτήθηκε για τις σεξουαλικές επαφές, αρνήθηκε να απαντήσει, περιοριζόμενη σε ένα... «ουδέν σχόλιο».

Αποτέλεσμα εικόνας για Crystal Harris playboy
Οι εμπειρίες της Holly Madison, δεν ήταν και τόσο καλές, όπως εύκολα μπορεί να καταλάβει κάποιος από αυτά που είπε: «Ήταν μια συνεχόμενη μάχη. Προσπαθούσα να πουλήσω την εικόνα του στυλ, ότι όλα είναι τόσο τέλεια εδώ, αλλά ήμουν δυστυχισμένη μέσα μου. Δε μου άρεσε να είμαι κλώνος. Ήταν σίγουρα κάτι που με ενοχλούσε όλη την ώρα. Δεν υπήρχε εμπιστοσύνη, αλλά χειραγώγηση... Υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός με τα άλλα κορίτσια. Έμαθα να μην εμπιστεύομαι ορισμένα άτομα. Υπήρχε μεγάλος φόβος. Ο Χέφνερ ήταν ένας άνθρωπος επιθετικός και αξιολύπητος, ήθελε να χειραγωγεί τους ανθρώπους συναισθηματικά και ως εραστής ήταν απογοητευτικός, ήταν ο χειρότερος εραστής που είχα ποτέ στην ζωή μου».
Αποτέλεσμα εικόνας για Holly Madison playboy
Από την πλευρά της, η Κendra Wilkinson είπε: «Μου ζήτησε να γίνω ένα από τα κορίτσια του και τότε η ιδέα μού φάνηκε καλή. Δεν ήξερα τι ακριβώς σήμαινε αυτό, αλλά δέχθηκα. Τότε ζούσα σε ένα πολύ μικρό διαμέρισμα, είχα μία χάλια ζωή και προσευχόμουν να μπορέσω να φύγω από εκεί. Οταν ο Χιου Χέφνερ μου ζήτησε να μετακομίσω στην έπαυλη του Playboy Mansion, δέχτηκα αμέσως, ωστόσο δεν είχα καταλάβει πως σε όλο αυτό συμπεριλαμβανόταν και το σεξ. Σε ρωτούσε αν θα ήθελες να πας μαζί του στον επάνω όροφο. Και αυτό ήταν. Ημουν 18 και αυτός 78. Δεν ήσουν υποχρεωμένη να πας, ήταν δική σου επιλογή. Ήμουν περίεργη να δω τι συνέβαινε με τα ''κορίτσια του'', γιατί πάντα έπαιρνε στο δωμάτιό του από δύο κοπέλες και πάνω».
Αποτέλεσμα εικόνας για kendra wilkinson playboy
Το 2015, οι αδελφές Carla και Melissa Howe μίλησαν για τους κανόνες που υπήρχαν, αλλά και το πως η οικονομική κρίση έπληξε τον Mr Playboy: «Όταν είστε εδώ, θα πρέπει να γυρνάτε μέχρι τις 21:00. Δεν επιτρέπεται να καλείτε φίλους. Σίγουρα απαγορεύονται οι άντρες επισκέπτες. Έαν παραβείς τους κανόνες, σου απαγορεύεται η είσοδος. Όταν βγεις, δεν μπορείς να επιστρέψεις. Η πιστωτική κρίση έχει οδηγήσει σε περικοπές, με αποτέλεσμα να έχει περικοπεί και το επίδομα των 630 λιρών ανά εβδομάδα στα κουνελάκια. Τώρα πρόκειται απλά για δωρεάν στέγαση και διατροφή στην έπαυλη. Κάποτε η Playmate της χρονιάς έπαιρνε δώρο μια Porche και τώρα ένα Mini Cooper που πρέπει να επιστρέψει μετά από ένα χρόνο». 

Χάος στα αεροδρόμια του πλανήτη: Κατέρρευσαν τα συστήματα τσεκ-ιν!


Μεγάλες καθυστερήσεις σε αεροδρόμια σε ΗΠΑ, Αγγλια, Γαλλία, Ελβετία, Νότια ΑφρικήΧάος έχει επέλθει στα αεροδρόμια όλου του πλανήτη, από βλάβη σε λογισμικό.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο Telegraph, το πρόβλημα εντοπίστηκε στο λογισμικό της διαδικασίας τσεκ-ιν που έχει προκαλέσει μεγάλες καθυστερήσεις στις πτήσεις.
Μέ τις μέχρι τώρα πληροφορίες έχουν πληγεί τα αεροδρόμια του Γκάτγουικ στο Λονδίνο, του Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, το Ρήγκαν στην Ουάσινγκτον, το Τσανγκί στη Σιγκαπούρη και τα αεροδρόμια της Ζυρίχης και του Γιοχάνεσμπουργκ.
Στο διεθνές αεροδρόμιο της Βαλτιμόρης αλλά και στο Τσανγκί της Σινγκαπούρης, το πρόβλημα παραμένει εδώ και περίπου δύο. ώρες.

Στο αεροδρόμιο του Γκάτγουικ, ένας εκπρόσωπος ανέφερε ότι το πρόβλημα, λίγα λεπτά μετά τη 1 το μεσημέρι αποκαταστάθηκε μετά από «ένα στιγμιαίο κόλλημα στο σύστημα».



Όπως αναφέρθηκε, το σφάλμα επηρεάζει το λογισμικό Amadeus Altea, το οποίο χρησιμοποιούν οι μεγαλύτερες αεροπορικές  εταιρείες παγκοσμίως. Όπως αναφέρθηκε, πάνω από 125 αεροπορικοί κολοσσοί «χτυπήθηκαν» από το διαδικτυακό σφάλμα.

Οι ταξιδιώτες δήλωσαν ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τσεκ-ιν για τις πτήσεις τους με αρκετές αεροπορικές εταιρείες -όπως η British Airways, η Air France, η KLM, η Qantas, η Lufthansa και η Southwest- μετά την κατάρρευση των συστημάτων.

Wednesday, September 27, 2017

Της ημέρας. Καμμία επιτροπή πατριάρχη δεν έχει δικαιωμα να αναμειχθεί




Επιλέγει η Γιώτα Ιωακειμίδου
==============
Ν. Καζαντζάκης..ο σωτήρας των  Ποντίων

27 Σεπτεμβρίου 1919

«Κατόρθωσα  από τα 20.000.000 που έχουν προπληρωθεί τα πέντε να κοπούν και να διατεθούν υπέρ των Ελλήνων νότιας Ρωσίας , Καυκάσου και Πόντου.Στέλνω με τον Αγγελάκη στο Βατούμ, οικονομικό αντιπρόσωπο της Κυβέρνησης να διαχειρίζεται όλα τα ποσά που στέλνονται στους Ποντίους  κ.λ.π  Καμιά επιτροπή πατριάρχη, δεν έχει το δικαίωμα ν΄ αναμιχθεί Από τα πέντε αυτά εκατομμύρια στείλαμε 20 κιλά κινίνο ,12.000 διδακτικά βιβλία και σήμερα προκηρύχνω μειοδοσία για 400.000 πήχες εξώρουχα και εσώρουχα .Υπόδηση  θα ρυθμιστεί στο Αικατερινοντάρ,  όπου υπάρχει το μέγα εργοστάσιο του Φωτιάδη για εντόπια υπόδηση . Όλη η προσοχή του Υπουργείου μας στρέφεται προς το ζήτημα του Πόντου και έτσι ελπίζω σε μεγάλα πράματα. Ωστόσο διαπραγματεύομαι με   ευρωπαϊκούς και αμερικανικούς οίκους για οικοδομή χιλιάδων  σπιτιών στη Μακεδονία »

 Επιστολή στον φίλο του Γ. Σταυριδάκη

Ανατριχίλα: Οι Ρώσοι κανίβαλοι τάιζαν ανυποψίαστους φαντάρους πίτες με ανθρώπινο κρέας


Ανατριχιάζουν οι αποκαλύψεις στην υπόθεση του ζευγαριού που
 σκότωσε και έφαγε τουλάχιστον 30 ανθρώπους στη Ρωσία


Συγκλονίζουν οι εξελίξεις της αστυνομικής έρευνας στη Ρωσία για το ζευγάρι κανιβάλων, το οποίο φέρεται να σκότωσε και να έφαγε τουλάχιστον 30 ανθρώπους από το 1999 μέχρι σήμερα.

Τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης έδωσαν στη δημοσιότητα τα στοιχεία και τις φωτογραφίες των δύο πρωταγωνιστών της φριχτής υπόθεσης: Πρόκειται για τον 35χρονο Dmitry Baksheev και τη 42χρονη σύζυγό του Natalia Baksheeva, οι οποίοι δεν αρκούνταν μόνο στο να δολοφονούν αθώους ανθρώπους και να τρώνε τις σάρκες τους αλλά επιχείρησαν να κάνουν κανίβαλους και σπουδαστές στρατιωτικής ακαδημίας.
Το σχέδιό τους ήταν απλό, σατανικό και συνάμα φρικιαστικό. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, η 42χρονη η οποία εργαζόταν σε στρατιωτική ακαδημία (σ.σ.: άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι ήταν στο ιατρικό προσωπικό και άλλες ότι εργαζόταν στην κουζίνα)  φρόντιζε να δίνει στους ανυποψίαστους σπουδαστές πίτες και με ανθρώπινο κρέας, ελπίζοντας ότι θα τους αρέσουν και έτσι θα γίνονταν και αυτοί κανίβαλοι.
O Dmitry Baksheev

























H Natalia Baksheeva

Η φρικιαστική δράση του ζευγαριού τελείωσε όταν εργαζόμενοι του δήμου βρήκαν το κινητό τηλέφωνο του 35χρονου που περιείχε selfie του ιδίου να ποζάρει με ανθρώπινα μέλη.
Ρωσικά ΜΜΕ υποστηρίζουν ότι μια από τις μεθόδους που χρησιμοποιούσε το ζευγάρι για να προσελκύσει τα θύματά του ήταν μέσω ιστοσελίδων γνωριμιών.
Τα ευρήματα στο σπίτι τους ήταν εξίσου φρικιαστικά καθώς υπάρχουν αναφορές για βάζα με ανθρώπινα μέλη σε άλμη.
Μια εικόνα του σπιτιού του ζευγαριού στην πόλη Κράσνονταρ δίνει το βίντεο από την έρευνα της ρωσικής αστυνομίας:

Μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιωθεί οι δολοφονίες δύο γυναικών, ωστόσο η 42χρονη φέρεται να έχει αναγνωρίσει τουλάχιστον 30 γυναίκες ανάμεσα στις φωτογραφίες αγνοούμενων προσώπων που της έδειξαν οι Ρώσοι αστυνομικοί.
(Με πληροφορίες από Daily Mail, φωτογραφίες-βίντεο: Rubtly TV, East2West News) news247

Ο Ολυμπιακός, Πάλεψε, αλλά δεν άντεξε έχασε 2-0 απ'τη Γιουβέντους


Ο Τάκης Λεμονής άλλαξε πρόσωπα και πράγματα και με το δικό του στήσιμο ο Ολυμπιακός πάλεψε εναντίον της Γιουβέντους. Η είσοδος του Ιγκουαΐν έγειρε την πλάστιγγα υπέρ των γηπεδούχων, που νίκησαν με 2-0. Ο Οτζίτζα Οφόε κορυφαίος των ερυθρόλευκων.
O Ολυμπιακός άλλαξε πρόσωπο με τον Τάκη Λεμονή στον πάγκο και παρουσιάστηκε ανταγωνιστικός εναντίον της Γιουβέντους στη 2η αγωνιστική του ομίλου του Champions League. Σφιχτοί πίσω απ'την μπάλα και με θάρρος στις αντεπιθέσεις, οι ερυθρόλευκοι άντεξαν μέχρι να μπει ο Ιγκουαΐν, που στο 69' άνοιξε το σκορ.


Η Γηραιά Κυρία είχε αλλαγή στην ενδεκάδα που είχε επιλέξει. Ο Μίραλεμ Πιάνιτις αντιμετώπισε πρόβλημα τραυματισμού στο ζέσταμα και έτσι τη θέση του στο πλευρό του Ματουϊντί πήρε ο 20χρονος Μπετανκούρ. Σε σχέση με τον Σαββατιάτικο αγώνα με την Τορίνο, ο Μασιμιλιάνο Αλέγκρι άλλαξε την Γιουβέντους στην άμυνα.
Ο Μπαρτσάλι ξεκίνησε δίπλα στον Κιελίνι αντί του Μπενάτια και ο Στουράρο αντί του Λιχστάινερ στο δεξί άκρο της άμυνας.Ντούγκλας Κόστα και Κουαδράδο ξεκίνησαν στα άκρα και ο Ντιμπάλα πίσω απ'τον Μάντζουκιτς, με τον Ιγκουαΐν να μένει ξανά στον πάγκο.
Ο Τάκης Λεμονής στο πρώτο παιχνίδι της τέταρτης θητείας του στον Ολυμπιακό έκανε αρκετές αλλαγές. Ο Νικολάου πήρε φανέλα βασικού στην άμυνα δίπλα στον Ένχελς κι έτσι ο Ρομαό πήγε στη θέση του αμυντικού χαφ. Μπροστά του ξεκίνησε ο Ζντιέλαρ, με τον πάντα βασικό Ζιλέ να μένει στον πάγκο, μαζί με τον Οφόε, σε ένα 4-1-4-1.
Ο Εμενίκε κράτησε τη θέση του στην κορυφή της επίθεσης, αλλά στα άκρα Πάρντο-Σεμπά πήραν τη θέση των Μάριν-Καρσελά.
Εννοείται πως κάτω απ'τα γκολπόστ κάθισε ο Πρότο, αφού ο Καπίνο δεν ταξίδεψε στην Ιταλία μετά τον Κυριακάτικο "υποβιβασμό" του στη δεύτερη ομάδα, ενώ στο αριστερό άκρο της άμυνας επέστρεψε ο Κούτρης.
Ο Ολυμπιακός κατέβηκε στο Τορίνο με βασικούς μόνο τέσσερις απ'αυτούς που ξεκίνησαν κόντρα στην Σπόρτινγκ στην πρεμιέρα του ομίλου, με τον Ένχελς να είναι ο μοναδικός(!) που ξεκίνησε στην ίδια θέση.

Πάλεψε ο άψογα στημένος Ολυμπιακός

Γήπεδο: Allianz Stadium
Διαιτητής: Tobias Stieler (GER)
Βοηθοί: Mike Pickel (GER), Jan Seidel (GER)
Επιπρόσθετοι βοηθοί: Marco Fritz (GER), Harm Osmers (GER)
Τέταρτος διαιτητής: Christian Gittelmann (GER)

ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ (Μασιμιλιάνο Αλέγκρι): Μπουφόν, Στουράρο (81' Μπενατιά), Κιελίνι, Μπαρτσάλι, Σάντρο, Πιάνιτς, Ματουϊντί, Κουαδράδο (60' Ιγκουαΐν), Ντούγκλας Κόστα (84' Μπερναρντέσκι), Ντιμπάλα, Μάντζουκιτς

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Tάκης Λεμονής): Προτό, Φιγκέιρας, Νικολάου, Ένχελς, Κούτρης, Ζντιέλαρ (77' Φορτούνης), Ρομαό, Οτζίτζα Οφόε, Πάρντο (71' Μπεν), Σεμπά, Εμενίκε (88' Μάριν)

Γκολ: 69' Ιγκουαΐν, 80' Μάντζουκιτς /
Κάρτες: /

ΕΓΚΛΩΒΙΣΕ ΤΗΝ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ: 1ο ΣΟΥΤ ΕΝΤΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΟ 45'

Κομβική ήταν η συμπεριφορά των Πάρντο-Σεμπά. Οι ακραίοι των ερυθρόλευκων ακολουθούσαν τα ανεβάσματα των Σάντρο-Στουράρο και γίνονταν σχεδόν ακραίοι μπακ, με τους Φιγκέιρας-Κούτρη να έχουν τις απαραίτητες βοήθειες απέναντι σε Κουαδράδο και Ντούγκλας Κόστα.
Στον άξονα η Γιουβέντους είχε απόντα τον "εγκέφαλο" Πιάνιτς, τον κινητήρα της επιθετικής λειτουργίας της Γιουβέντους. Ο Μπετανκούρ που πήρε τη θέση του δεν μπορούσε να ανησυχήσει τον Ολυμπιακό και ο Ρομαό τα πήγε εξαιρετικά στα κάθετα τρεξίματα του Μαντουϊντί.
Το πλάνο του Λεμονή λειτούργησε εξαιρετικά, με τον Ντιμπάλα να μη βρίσκει χώρους κεντρικά και την Γιουβέντους να εγκλωβίζεται στα άκρα. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως οι γηπεδούχοι βρήκαν το πρώτο τους σουτ εντός περιοχής στο 45', όταν ο Ντιμπάλα εκτέλεσε άμεσα με το αριστερό και τον Προτό να διώχνει εύκολα σε κόρνερ.

Ο ΠΡΟΤΟ ΑΠΕΚΡΟΥΣΕ ΤΙΣ ΚΕΦΑΛΙΕΣ

Πρώτο σουτ εντός περιοχής στο 45', για μια Γιουβέντους που ήταν αναγκασμένη να καταφύγει σε μακρινά σουτ και σέντρες. Ο Ένχελς είχε τέσσερις απομακρύνσεις με το κεφάλι, δείχνοντας πως μπορεί μακριά απ'την περιοχή να είναι βαρύς, αλλά στην περιοχή είναι αποτελεσματικός.








Το μόνο πρόβλημα για τον Ολυμπιακό στο πρώτο ημίχρονο ήταν το γεγονός πως ο Μάντζουκιτς επέλεξε τον Νικολάου ως τον αδύναμο κρίκο.Ο μικρός έχασε δύο κεφαλιές απ'τον Κροάτη στο 34' και στο 40', αλλά ο Πρότο απέκρουσε και τις δύο φορές, ενώ το ίδιο έκανε και στο 35' σε κεφαλιά που κέρδισε ο Στουράρο σε κόρνερ.

ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΟΜΒΙΚΟΣ Ο ΟΦΟΕ

Το πλάνο των ερυθρόλευκων δεν ήταν μόνο εξαιρετικό στην αναχαίτιση, αλλά και στην απειλή. Κομβικός σ'αυτό ήταν ο εξαιρετικός Οτζίτζα Οφόε. Ο Βέλγος μπορεί να έχασε κάποιες μονομαχίες και να παραχώρησε φάουλ κοντά στην περιοχή του Ολυμπιακό, αλλά με την μπάλα έκανε πράγματα και θαύματα.








Κάθε φορά που ο Ολυμπιακός προσπαθούσε να βγάλει την μπάλα απ'την περιοχή του, ο Οφόε ήταν εκεί για να γίνει κάτοχος και να κάνει απειλητικά μέτρα με την μπάλα, να ψάξει την αντεπίθεση.

ΘΑΡΡΟΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΕΙΣ

Στο 14' έκλεψε ψηλά και έδωσε στον Σεμπά εντός περιοχής, με τον Βραζλιάνο να εκτελεί με το δεξί ψηλά πάνω απ'το δοκάρι του Μπουφόν. Στο 42' ο ΟΦόε έκανε κούρσα από πολύ χαμηλά και έδωσε στον Πάρντο, που είδε τον Μπουφόν να μπλοκάρει εύκολα το σουτ που δοκίμασε εκτός περιοχής.
Βέβαια, η πιο επικίνδυνη αντεπίθεση του Ολυμπιακού θα μπορούσε να είναι αυτή του 36', όταν ο Εμενίκε έφυγε σφαίρα στο κενό χώρο, διέσχισε το μισό γήπεδο με την μπάλα στα πόδια, μπήκε στην περιοχλη, αλλά δεν είχε καθαρό μυαλό στο φινάλε: πάσαρε στον Σεμπά αντί να εκτελέσει και έτσι η κόντρα έληξε χωρίς τελική.

ΙΔΙΟ ΜΟΤΙΒΟ, ΑΛΛΑΓΗ Ο ΑΛΛΕΓΚΡΙ

Το δεύτερο ημίχρονο κύλησε στο ίδιο μοτίβο: η Γιουβέντους έκανε μακρινά σουτ ή σήκωνε την μπάλα απ'το πλάι. Ο Πρότο έβγαζε τις κεφαλιές του Μάντζουκιτς και ο Ολυμπιακός δοκίμαζε την τύχη του στις αντεπιθέσεις, με τον Σεμπά στο 57' να σημαδεύει ξανά ψηλά άουτ και τον Μπουφόν να μπλοκάρει στο 66' το σουτ του Οφόε.
Ο Αλέγκρι είδε τις συνθήκες του αγώνα και προσαρμόστηκε σ'αυτές. Στο 60' ο Ιγκουαΐν πέρασε στη θέση του Κουαδράδο κι έτσι η Γιουβέντους πήγε σε ένα "βαρύ" 4-4-2, με Ιγκουαΐν στην κορυφή, Μάντζουκιτς στα αριστερά και τον Κόστα στα δεξιά.

ΤΟ "ΚΑΘΑΡΙΣΕ" Ο ΙΓΚΟΥΑΪΝ

Και δεν πέρασαν δέκα λεπτά πριν η Γιουβέντους βρει το γκολ που έψαχνε. Στο 69' ο Κιελίνι πέρασε κάθετα την μπάλα στα αριστερά, ο Φιγκέιρας ακολούθησε τον Μάντζουκιτς, αλλά ο Σεμπά δεν έκανε το ίδιο με τον Σάντρο. Ο αριστερός μπακ των γηπεδούχων είχε για πρώτη φορά χώρο και χρόνο και ο Ιγκουαΐν έκανε με δεύτερη προσπάθεια γκολ το γύρισμα του συμπαίκτη του.








Ο Ολυμπιακός προσπάθησε να αντιδράσει με τον Λεμονή πρώτα να φρεσκάρει τα άκρα του με τον Μπεν στη θέση του Πάρντο και αργότερα να δίνει το σύνθημα με την είσοδο του Φορτούνη στη θέση του Ζντιέλαρ.
Όμως, πλέον οι γραμμές είχαν ανοίξει και έτσι στο 80' ο Ιγκουαΐν άνοιξε στον Ντιμπάλα που πλάσαρε τον Προτό. Ο Ένχελς έτρεξε και έδιωξε πριν η μπάλα περάσει τη γραμμή, αλλά ένας φορ σαν τον Μάντζουκιτς δεν τα αφήνει αυτά. Ο Κροάτης κυνήγησε τη φάση, κατάλαβε που θα γίνει το διώξιμο και με κεφαλιά έστειλε την μπάλα στην κενή εστία για να γράψει το 2-0 και να τελειώσει τον αγώνα.

Η ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Το πρώτο γκολ της Γιουβέντους. Ο Ολυμπιακός δεν είχε μεγάλο πρόβλημα με τις σέντρες, είχε καταφέρει να αναγκάσει τους γηπεδούχους να σηκώσουν πολύ την μπάλα. Η πρώτη φορά που η Γιουβέντους βρήκε κενό με την μπάλα κάτω έφερε το 1-0 και κάπου εκεί ο αγώνας τελείωσε.

Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ

Άρχοντας, άψογος, απαρατήρητος.

Ο ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟΣ

Η συνολική παρουσία του Οφόε ήταν εξαιρετική. Όμως, ο Ιγκουαΐν ήταν αυτός που καθόρισε το ματς. Ο Αργεντινός μπορεί να είναι βαρύς, μπορεί πλέον να μην ξεκινάει σε κάθε ματς, αλλά ήρθε απ'τον πάγκο για να ανοίξει το σκορ και μετά να ταϊσει κάθετα τον Ντιμπάλα στη φάση που έγινε το 2-0.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

Το στήσιμο του Ολυμπιακού και ο Οφόε. Ο Λεμονής προφανώς και δεν έχει προλάβει να δείξει πράγματα στους παίκτες του και να αλλάξει τον Ολυμπιακό, αλλά αλίμονο αν δεν μπορούσε να στήσει ένα σφιχτό 4-1-4-1 και να δώσει οδηγίες στους παίκτες για τη σωστή αμυντική συμπεριφορά.
Χάρις στο σχέδιο και τις ανάσες που έδινε ο Οφόε, χάρις στην τακτική συνέπεια των Πάρντο-Σεμπά (εκτός απ'την ολιγωρία του Βραζιλιάνου στο 1ο γκολ) ο Ολυμπιακός στάθηκε για 69' και ήταν ανταγωνιστικός στο Τορίνο. Δεν το λες και λίγο για μια ομάδα που είχε την εικόνα των ερυθρόλευκων στις τελευταίες ομάδες.

ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

Ο τρόπος παιχνιδιού της Γιουβέντους. Εξαιρετικό το στήσιμο του Ολυμπιακού, σημαντική η απουσία του Πιάνιτς, αλλά δεν μπορεί κοτζάμ Γιουβέντους να μην έχει άλλον τρόπο χωρίς τον Βόσνιο. Σέντρα στη σέντρα και μακρινά σουτ, για μια ομάδα που θα έπρεπε να μπορεί να κάνει περισσότερα.
sport24.gr /
Photo Credits: Eurokinissi

Νέο χάος με την Ryanair: Ανακοίνωσε 18.000 χιλιάδες ακυρώσεις πτήσεων και στην Ελλάδα


Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα ότι ακυρώνει ακόμη 18.000 πτήσεις που αναμένεται να επηρεάσουν περίπου μισό εκατομμύριο επιβάτες που θα ταξίδευαν μεταξύ Νοεμβρίου και Μαρτίου.   
Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι έχει στείλει με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ειδοποίηση σε όλους τους πελάτες, προσφέροντάς τους την επιλογή μεταξύ επιστροφής χρημάτων ή εναλλακτικής πτήσης.   
Θα λάβουν επίσης ένα ταξιδιωτικό κουπόνι για επιστροφή χρημάτων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κράτηση μιας πτήσης Ryanair για ταξίδια μεταξύ Οκτωβρίου και Μαρτίου 2018.  
 Ο αερομεταφορέας ανακοίνωσε την προσωρινή αναστολή 34 δρομολογίων κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται αρκετά στη Βρετανία.   
Η κίνηση σημαίνει περαιτέρω διαταραχή για τους επιβάτες της Ryanair, αφού ο αερομεταφορέας ανακοίνωσε σχέδια για να ακυρώσει έως και 50 πτήσεις την ημέρα μέχρι τις 31 Οκτωβρίου, αναφέροντας πως προκλήθηκε ένα χάος με τις άδειες των πιλότων. 
Η πρώτη παρτίδα ακυρώσεων προκάλεσε τεράστια ζημιά στη φήμη της εταιρίας και επηρέασε 315.000 πελάτες.   
Ανακοινώνοντας τις τελευταίες ακυρώσεις την Τετάρτη, ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας, Michael O'Leary, ζήτησε συγνώμη στους πελάτες για δεύτερη φορά αυτό το μήνα, αλλά είπε ότι οι αλλαγές ήταν «λογικές».   
«Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη στους πελάτες που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις πτήσεων την περασμένη εβδομάδα ή τις λογικές αλλαγές του χρονοδιαγράμματος που ανακοινώθηκαν σήμερα», δήλωσε. 
  Η Ryanair χαρακτήρισε την κίνηση ως «επιβράδυνση της ανάπτυξής της», λέγοντας ότι πλέον θα πετούν 25 λιγότερα αεροσκάφη από τον στόλο των 400, προκειμένου να «εξαλείψει κάθε κίνδυνο περαιτέρω ματαίωσης πτήσεων, επειδή η βραδύτερη ανάπτυξη δημιουργεί πολλά κενά στα αεροσκάφη και τα πληρώματα στις 86 βάσεις της Ryanair αυτό το χειμώνα».
   Μεταξύ των πτήσεων είναι και αρκετές στην Ελλάδα όπως οι συνδέσεις Χανιά- Αθήνα, Χανιά-Πάφος, Χανιά-Θεσσαλονίκη, Αμβούργο-Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη- Μπρατισλάβα, Θεσσαλονίκη-Παρίσι και Θεσσαλονίκη-Βαρσοβία.   



  www.lifo.gr

Tuesday, September 26, 2017

Χαμός με την χειρονομία του Πρίγκιπα Harry στη φωτογραφία του με την Melania Trump


Το Σαββατοκύριακο η Melania Trump συνάντησε τον Πρίγκιπα Harry στα Invictus Games του Tορόντο. Πριν καθίσουν μαζί να συζητήσουν, πόζαραν στους φωτογράφους. Όμως ο γαλαζοαίματος Harry προβλημάτισε τον διεθνή Τύπο με μια χειρονομία που έκανε κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης. Βάζοντας τα μισά δάχτυλα του χεριού του μέσα από το σακάκι και αφήνοντας τα άλλα έξω δημιούργησε ένα καταιγισμό σχολίων στα social media που έκαναν λόγο ότι αυτή η κίνηση είναι «το σύμβολο του διαβόλου».
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων η ιστοσελίδα Hiffington Post ρώτησε την ειδική στην ερμηνεία της γλώσσας του σώματος, Patti Wood, η οποία εξήγησε ότι αυτό που ισχυρίζονται τα media δεν είναι σωστό καθώς η συγκεκριμένη χειρονομία φανερώνει την ύπαρξη κακών πνευμάτων και είναι ένα σύμβολο προστασίας. Όσο για το ότι ο Harry ακούμπησε το χέρι του στο στομάχι του, η Wood είπε ότι αυτό είναι μια κίνηση που δηλώνει ότι ο άλλος νιώθει άνετα. Μάλιστα η ίδια ισχυρίζεται ότι έχει δει αρκετούς ηγέτες κρατών να εναποθέτουν το χέρι στο στομάχι τους, όταν φωτογραφίζονται με τον Trump ή με άλλους.

wibiya widget