Friday, February 9, 2018

Σάκης Παπαδόπουλος: «Δεν θέλουμε να δούμε κρεμάλες στο Σύνταγμα, αλλά τους υπεύθυνους για τα σκάνδαλα» (audio) 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018


Πρωταγωνιστει ο Τρικαλινός βουλευτής του Σύριζα  Σάκης Παπαδόπουλος στην αποκάλυψη του σκανδάλου της ΝΟΒΑΡΤΙΣ,όπου πριν λίγο η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι προχωρει σε προανακριτική επιτροπή.

Ξεπερνά τα 80 δις ευρώ το πάρτι στην υγεία τα τελευταία χρόνια, δήλωσε στο Πρώτο Πρόγραμμα και στους Θάνο Σιαφάκα και Γιώργο Νερούτσο ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Σάκης Παπαδόπουλος, επισημαίνοντας ότι δεν θέλουμε να δούμε κρεμάλες στο Σύνταγμα, αλλά τους υπεύθυνους για αυτά τα σκάνδαλα που έφεραν τη χώρα στην κρίση και τα μνημόνια. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ


Πηγή: Πρώτο Πρόγραμμα

Καλλιρόη Παρρέν: Η δασκάλα από την Κρήτη που εξέδωσε την πρώτη φεμινιστική εφημερίδα


Το απόσπασμα με τη βιογραφία της Καλλιρόης Παρρέν που θα διαβάσετε παρακάτω, προέρχεται από το βιβλίο της καθηγήτριας Ελένης Βαρίκα, «Η εξέγερση των Κυριών». Το βιβλίο πραγματεύεται τη ζωή, αλλά και τη θέση των γυναικών στην Ελλάδα, από την απελευθέρωση μέχρι και τα μέσα του 20ου αιώνα. 
Γεννημένη στην Κρήτη το 1861, είχε σπουδάσει δασκάλα και είχε ήδη εργαστεί ως διευθύντρια ελληνικών παρθεναγωγείων στη Ρωσία και τα Βαλκάνια. Μετά το γάμο της με τον Ιωάννη Παρρέν, γάλλο δημοσιογράφο από την Κωνσταντινούπολη και ιδρυτή του Αθηναϊκού Πρακτορείου, εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και ανέλαβε την έκδοση της Εφημερίδος των Κυριών σχεδόν μόνη της. Γράφοντας μόνη της τα περισσότερα άρθρα στα πρώτα τεύχη με διάφορα γυναικεία αρχικά, κατάφερε παρ’ όλα αυτά να συγκεντρώσει γύρω της ένα σημαντικό αριθμό μόνιμων συνεργατριών. Ανάμεσά τους ορισμένες από τις πιο γνωστές παιδαγωγούς και συγγραφείς της εποχής, με τις οποίες η Κ.Παρρέν είχε συνδεθεί κατά τη διάρκεια της διδασκαλικής σταδιοδρομίας της στη διασπορά: Σαπφώ Λεοντιάς, Υπατία Στάμπα, Αγαθονίκη Αντωνιάδου, Μαριέττα Μπέτσου και άλλες. Μέσα σε ένα χρόνο η Εφημερίς των Κυριών διαθέτει λοιπόν όχι μόνο ένα μόνιμο επιτελείο συνεργατριών, αλλά και ένα δίκτυο υποστήριξης που διασχίζει το ανεξάρτητο κράτος και ένα μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Η ανεξάντλητη ενεργητικότητα της διευθύντριας, το οργανωτικό της δαιμόνιο, η χρησιμοποίηση σύγχρονων διαφημιστικών μεθόδων για την εξάπλωση του περιοδικού, τέλος η σημαντική προσωπική της εργασία αποτελούν αποφασιστικούς παράγοντες μακροβιότητας αυτού του πρωτοφεμινιστικού εντύπου.  Η συμβολή της Παρρέν δεν περιοριζόταν στην τεχνική πλευρά της έκδοσης του περιοδικού. Παρά την ύπαρξη μόνιμης συντακτικής ομάδας είκοσι περίπου γυναικών που επωμίζεται ένα σημαντικό μέρος της σύνταξης, παρά την ύπαρξη μίας περιφέρειας συνεργατριών η Εφημερίς των Κυριών καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την προσωπικότητα της διευθύντριάς της. Αυτή είναι που δίνει τον τόνο στην επεξεργασία των αιτημάτων και της στρατηγικής, αυτή είναι που γίνεται ο κύριος στόχος των επιθέσεων ή των χλευαστικών σχολίων. Αυτή είναι που διατηρεί τους πιο στενούς δεσμούς με τον διεθνή φεμινισμό και εξασφαλίζει την αντιπροσώπευση της Εφημερίδος των Κυριών στα διεθνή συνέδρια. Τέλος, αυτή θεωρείται φυσική ηγέτης του πρώτου φεμινιστικού ρεύματος τόσο από τους φίλους όσο και από τους εχθρούς της.

Εργαζόμενη ως δημοσιογράφος συγχρόνως με την έκδοση της Εφημερίδος των Κυριών σε μεγάλες καθημερινές εφημερίδες όπως η Ακρόπολις και η Εστία, συνδέεται φιλικά και έχει σχέσεις ίσης προς ίσους με ορισμένους από τους πιο γνωστούς διανοούμενους της γενιάς του 1880. Πολύ σύντομα αρχίζει να συχνάζει στα γνωστότερα φιλολογικά σαλόνια της Αθήνας και να δημιουργεί ένα δικό της σαλόνι, όπου συναντώνται οι πιο στενές της συνεργάτριες, αλλά και διάφοροι συγγραφείς, ποιητές και καλλιτέχνες τα, όπως ο Ξενόπουλος, ο Παλαμάς, ο Γρυπάρης, ο Δελμούζος, ο Χρηστομάνος και άλλοι. Χάρη στην καλλιέργεια και τη γλωσσομάθειά της (μιλάει  με άνεση γαλλικά, αγγλικά, ιταλικά και ρώσικα), τα συχνά της ταξίδια στο εξωτερικό όπου καταφέρνει να εκδώσει τα έργα της, αλλά κυρίως χάρη στην προσωπική της ακτινοβολία γίνεται μία από τις πνευματικές προσωπικότητες της καμπής του αιώνα. Ο Παλαμάς γράφει μια διθυραμβική κριτική για το μυθιστόρημά της και της αφιερώνει τους γνωστούς στίχους από την Ασάλευτη ζωή:
«Χαίρε, Γυναίκα Εσύ, Αθηνά, Μαρία, Ελένη, Εύα!
Να η ώρα σου! Τα ωραία φτερά δοκίμασε και ανέβα,
Και καθώς είσαι ανάλαφρη, και πια δεν είσαι σκλάβα,
Προς τη μελλόμενη άγια γη πρωτύτερα εσύ τράβα,
Κ’ ετοίμασε τη νέα ζωή, μιας νέας χαράς υφάντρα.
Κι ύστερα αγκάλιασε, ύψωσε και φέρε εκεί τον άντρα.»
Ο Ξενόπουλος μιλάει με ενθουσιασμό για την επιτυχία του έργου της Νέα γυναίκα, χαρακτηρίζοντας τη «γυναίκα που είναι γεννημένη δια να νικά»…
Αλλά αυτή η προσωπική επιτυχία, που αναμφισβήτητα τροφοδοτεί την αυτοπεποίθησή της, δεν τη θαμπώνει. Η Κ. Παρρέν δεν φαίνεται να έχει πολλές ψευδαισθήσεις σχετικά με τις δυσκολίες του δρόμου που διάλεξε να ακολουθήσει ούτε να αγνοεί τις επιφυλάξεις του χώρου αυτού απέναντι σε μια ουσιαστική χειραφέτηση των γυναικών. Και αν, όπως είναι σχεδόν αναπόφευκτο για την εποχή της, παίζει καμιά φορά εκ των πραγμάτων τον ρόλο της «εξαίρεσης», έχει πλήρη συνείδηση του διπλού λόγου που βαραίνει πάνω στις φεμινίστριες μέσα σε αυτούς τους κύκλους, όπου μπορεί κανείς να πίνει άνετα σαμπάνια στην επέτειο της ίδρυσης ενός γυναικείου φεμινιστικού περιοδικού, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζει επί σκηνής τις φεμινίστριες σαν πλάσματα έτοιμα «αίματα ανδρικά να χύσουν»…
Στις 15 Ιανουαρίου 1940, η σπουδαία αυτή αγωνίστρια του γυναικείου κινήματος έφυγε από τη ζωή, αφού υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο, έχοντας πριν τιμηθεί με το «Χρυσό Σταυρό του Τάγματος του Γεωργίου Β’». Το έργο της αναγνωρίστηκε από την Ακαδημία Αθηνών και το Δήμο Αθηναίων, ο οποίος θέλησε να αποδώσει φόρο τιμής στη μνήμη της, τοποθετώντας το 1992 προτομή της στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών. Η Καλλιρρόη Παρρέν φαίνεται να έφυγε πλήρης και ευτυχισμένη από τη μέχρι τώρα αγωνιστική της πορεία, ενώ πριν το θάνατό της είχε δηλώσει: 
«Είμαι ευτυχής και ήσυχη πλέον μπορώ να αναπαυθώ, εφ’ όσον αισθάνομαι ότι αφήνω μίαν ανθηράν βλάστησιν της σποράς, την οποίαν εμείς, αι ολίγαι πρωτοπόροι, εσπείραμεν εις την τότε άγονον και πετρώδη γην και είμαι βεβαία ότι από σας, καλαί μου συνεργάτιδες, θα δημιουργηθή η τελεία γυναίκα της αύριον».
.bovary.gr

Η Τσικνοπέμπτη στη Θεσσαλονίκη είναι διαφορετική..με γατούλες,χήρες κ.α.



Ο αέρας της Θεσσαλονίκης μύριζε από νωρίς τσίκνα. Οι ψησταριές είχαν πάρει φωτιά. Κυριολεκτικά.
Στο Μοδιάνο, στην Αριστοτέλους και σε άλλες γωνιές της Θεσσαλονίκης ο κόσμος πηγαινοέρχεται, τρώει, χορεύει γελάει. Αγόρια και κορίτσια με μάσκες και στολές είτε απλά με λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε Απόκριες, γίνονται ένα. 
Οι Θεσσαλονικιές, εντυπωσιακές. Γατούλες, χήρες, μίνι μάους, μπάτμαν. Με γκλιτερ, λουλούδια στα μαλλιά, γυαλιά, καπέλα και καλτσοδέτες.Με τέλειο μακιγιάζ και τα μαλλιά προσεγμένα. Πάντα με χάρη και στιλ. Κι ένα χαμόγελο μεγάλο.
Οι δρόμοι της πόλης αποκτούν ζωή. Κανείς δεν είναι στο σπίτι. Ακόμη και οι τουρίστες γίνονται ένα με το πλήθος κι ας μην γνωρίζουν τι θα πει Τσικνοπέμπτη

ΣΚΑΝΔΑΛΟ Νovartis: Αιτήσεις για άνοιγμα λογαριασμών σε Ελβετία και Κύπρο για να φανούν οι πληρωμές

Οι εισαγγελείς κάνουν αιτήματα δικαστικής συνδρομής σε Κύπρο και Ελβετία ώστε να βρεθεί ο δρόμος του χρήματος μέσα από από τους οποίους γίνονταν «πληρωμές», όπως λένε οι προστατευόμενοι μάρτυρες.
Το νήμα ξετύλιξε η «Κατερίνα Κελέση» η οποία μίλησε στη δικαιοσύνη για 2 τροφοδότες λογαριασμούς, με έδρα την Ελβετία και χρησιμοποιούνταν ο καθένας για διαφορετικό σκοπό: ο ένας για τις πληρωμές σε γιατρούς, και ο άλλος για τις δωροδοκίες πολιτικών προσώπων, τον οποίο-για ποσά μέχρι 1.000.000 ευρώ- διαχειριζόταν, όπως υποστηρίζει, ο πρώην αντιπρόεδρος Κώστας Φρουζής.
Οι πληρωμές στους γιατρούς γίνονταν από τον λογαριασμό με την κωδική ονομασία τύπου Β, «για εν μέρει ή συνολικά εικονικά συμβόλαια, που αφορούσαν τυπικά ομιλίες σε συνέδρια, τα οποία στην πραγματικότητα κάλυπταν αμοιβές γιατρών για την προώθηση φαρμάκων της εταιρίας”.
Η εταιρία διατηρούσε όμως και δεύτερο λογαριασμό, για τους πολιτικούς.
«Ο Φρουζής διακινούσε εκτός τραπεζικού συστήματος μεγάλα χρηματικά ποσά, τα οποία παρέδιδε σε πολιτικά πρόσωπα από το 2008 έως το 2015. Τα χρηματικά αυτά ποσά τα οποία προέρχονταν από λογαριασμό της εταιρίας, αφού τα ξέπλενε με διάφορους τρόπους, τα παρέδιδε σε δεσμίδες χαρτονομισμάτων με πορτοκαλί ταινίες, όπου ήταν τυπωμένα τα ποσά, σε φακέλλους κίτρινους και μέσα σε βαλίτσες τύπου τρόλευ. Ο ανωτέρω είχε πάντα στην διάθεση του μεγάλα χρηματικά ποσά πριν τις συναντήσεις του και μόνο με πολιτικούς και λοιπούς αξιωματούχους, τα οποία πάντα μετέφερε μαζί του στις συναντήσεις αυτές και προφανώς τα παρέδιδε», λέει η Κελέση, στην δικογραφία για την Novartis, η οποία έχει βρίσκεται στη βουλή.
Στο στόχαστρο των εισαγγελέων και η Κύπρος και συγκεκριμένα εταιρίες, οι οποίες φέρεται να χρησιμοποιήθηκαν για να γίνονται παράνομες πληρωμές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τόσο οι μαρτυρικές καταθέσεις όσο και οι έφοδοι των εισαγγελέων και της οικονομικής αστυνομίας στα γραφεία της εταιρίας έχουν φέρει στο φως εταιρίες των οποίων οι λογαρισμοί ζητείται να ανοίξουν, προκειμένου να ερευνηθεί η διαδρομή των εμβασμάτων που έφευγαν από αυτούς.

Παράδοση: Κτίστης ή Φυτευτής;


«Ένα κείμενο της Παράδοσης, αγνώστου συγγραφέα, λέει ότι κάθε άνθρωπος μπορεί να υιοθετήσει δύο στάσεις: να χτίζει ή να φυτεύει. Οι χτίστες μπορεί να χρειαστούν χρόνια για το έργο τους, κάποτε όμως τελειώνουν αυτό που χτίζουν. Τότε σταματούν και περιορίζονται από τους ίδιους τους τοίχους τους. Όταν ολοκληρώνεται το χτίσιμο, η ζωή χάνει το νόημά της. Υπάρχουν όμως κι εκείνοι που φυτεύουν. Μερικές φορές οι καταιγίδες και οι εποχές τούς προκαλούν προβλήματα και σπάνια ξεκουράζονται. Σε αντίθεση με τα κτίρια όμως, ένας κήπος δε σταματά ποτέ να αναπτύσσεται. Και, παρόλο που απαιτεί την προσοχή του κηπουρού, του δίνει παράλληλα και τη δυνατότητα να ζήσει τη ζωή του σαν μια μεγάλη περιπέτεια.
Οι κηπουροί αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλον, γιατί ξέρουν ότι στην ιστορία του κάθε φυτού βρίσκεται η δημιουργία όλης της Γης».

εισαγωγή από την Brinda του Paulo Coelho..αφιερωμένο σε  όσους  απλά αισθάνονται κηπουροί ..
Το διαβάσαμε στο ΦΒ της φίλης μας
Vicky Degaiti  και το θεωρήσαμε καλό να το μοιραστούμε μαζί σας.

Thursday, February 8, 2018

"Μακεδονία Ξακουστή" από τους μαθητές του Γυμνασίου και Δημοτικού Αμαρουσίου


"Μακεδονία Ξακουστή" από τους μαθητές

 του Γυμνασίου και Δημοτικού Αμαρουσίου


KAKOYΡΓΗΜΑ. 1 εκατομμύριο για πυροπλήκτους Ηλείας πήγαν στο..Ρεχάγκελ!


Κατηγορία σε βαθμό κακουργήματος απαγγέλθηκε από την Εισαγγελία σε βάρος του πρώην προέδρου της ΕΠΟ Βασίλη Γκαγκάτση για την υπόθεση μεγάλου χρηματικού ποσού της UEFA που προορίζονταν προς ενίσχυση πυρόπληκτων περιοχών μετά τις μεγάλες πυρκαγιές στην Ηλεία το 2007 χωρίς να διατεθεί ποτέ για τον σκοπό αυτό.

Η δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος του τότε επικεφαλής της ΕΠΟ και νυν γενικού διευθυντή της Super League αφορά στο αδίκημα της απιστίας που απαγγέλθηκε βάσει των διατάξεων του νόμου περί διαφθοράς και ήδη η δικογραφία ανατέθηκε σε ανακριτή Διαφθοράς.
Σύμφωνα με τη δικογραφία που σχηματίστηκε πριν από επτά χρόνια, η υπόθεση αφορά την οικονομική ενίσχυση, ύψους ενός εκατομμυρίου ελβετικών φράγκων, που είχε σταλεί στην ΕΠΟ από τον Μισέλ Πλατινί και την UEFA ως ενίσχυση για τις πυρόπληκτες περιοχές της Ηλείας.
Τα χρήματα, που σύμφωνα με τους δωρητές αφορούσαν την ανακατασκευή καμένου σταδίου στις πληγείσες περιοχές, δεν παραδόθηκαν ποτέ στους δικαιούχους. Αντίθετα, όπως αναφέρεται στα στοιχεία της έρευνας που διενεργήθηκε από τους Εισαγγελείς Διαφθοράς, κατέληξαν σε λογαριασμό του πρώην προπονητή της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου Ότο Ρεχάγκελ ως μπόνους.
Στο εισαγγελικό πόρισμα που έχει συνταχθεί για την υπόθεση επισημαίνεται πως δεν υπήρχε καμία συμβατική υποχρέωση που να δικαιολογεί την κατάθεση του ποσού αυτού στον Γερμανό προπονητή.

Η υπόθεση είχε φτάσει στην Δικαιοσύνη μετά από καταγγελία που υπέβαλε Ελληνοαμερικανός, με καταγωγή από τις πυρόπληκτες περιοχές, ο οποίος τόνιζε πως τα χρήματα της UEFA δεν κατέληξαν ποτέ σε εκείνους για τους οποίους είχαν χορηγηθεί.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Wednesday, February 7, 2018

ΕΠΙΚΑΙΡΟ/Ο Σαράντος Καργάκος για το Σκοπιανό β μέρος



Στο δεύτερο μέρος της συνέντευξής του, ο ιστορικός μιλά στη Μαρία Γιαχνάκη,για
τα σχέδια των μεγάλων δυνάμεων να διαλύσουν τις χώρες με ιστορία και παράδοση/


iEllada News
Published on Jan 14, 2018
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ  ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ 

ΓΙΑΤΙ ΞΑΦΝΙΑΖΟΜΑΣΤΕ που το Σκοπιανό έγινε «Μακεδονικό»;;; Του Νίκου Ε. Σκουλά, τ. Υπουργού

Τώρα ξυπνήσαμε; Πού 
ζούσαν οι πολιτικές μας 
ηγεσίες, οι διπλωμάτες
 μας και εμείς, 
οι… Έλληνες πολίτες;;;
Τον Σεπτέμβριο του 1960, έφτασα 
στο Τορόντο του Καναδά ως 
μετανάστης, για δουλειά και 
σπουδές, χωρίς να γνωρίζω 
κανέναν. Την πρώτη εβδομάδα είδα 
μια ταμπέλα σε ένα 
μικρό φαγάδικο με το όνομα “Macedonia και μπήκα 
μέσα για να φάω κάτι (εργένης γαρ τότε).

- Γεια σου πατριώτη τον προσφώνησα.
- Από πού είσαι; Με ρώτησε.
- Από την Κρήτη, απάντησα.
- Δεν είμαστε πατριώτες, μου ανταπαντάει.
- Πώς όχι; Ξαναρώτησα, ξαφνιασμένος.
- Εγώ είμαι Μακεδόνας, μου λέει, σε έναν τόνο που δεν 

μου άρεσε.
- Και εγώ είμαι Κρητικός. Είμαστε και οι δυο Έλληνες.
- Όχι..!! Εγώ είμαι Μακεδόνας, επιμένει πιο αποφασιστικά,

 αυτή τη φορά.
- Στάσου μια στιγμή, φίλε. Η Μακεδονία δεν είναι στην

 Ελλάδα; Εκεί δεν   μιλάμε Ελληνικά; Ο Μέγας Αλέξανδρος 
και ο Φίλιππος ποια γλώσσα   μιλούσε;
- Μακεδόνικα, μου απαντάει, με στόμφο αυτή τη φορά.
Κατάλαβα πως δεν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε και 
έφυγα πολύ προβληματισμένος.
Άρχισα να το ψάχνω και ιδού τι έμαθα: Εκείνη την εποχή
 του ψυχρού πολέμου και της αντικομουνιστικής
υστερίας στον Δυτικό Κόσμο, δεν συνέφερε τους 
μετανάστες να λένε ότι είναι από τη Γιουγκοσλαβία,
 τη Σοβιετική Ένωση ή άλλες χώρες του Ανατολικού μπλοκ.
 Δήλωναν λοιπόν, Μακεδόνες, Κροάτες, Ουκρανοί 
(αντικομουνιστές δηλαδή) και αυτό βόλευε τις Δυτικές 
Κυβερνήσεις που ενίσχυαν αυτή την αντίληψη με πρακτικές
 παρεμβάσεις.Το φαινόμενο ήταν πιο έντονο στις Ηνωμένες
 Πολιτείες και στον Καναδά αλλά και σε Ευρωπαϊκές χώρες
 του ΝΑΤΟ.

Σε καλοκαιρινή εκδρομή σε μεγάλο πάρκο του Οντάριο, είδα 

ένα τεράστιο πανό με τη λέξη “ILINDEN” που ρώτησα και 
έμαθα ότι σημαίνει «Απελευθέρωση» (από την Ελλάδα εννοείται…)


Προσπάθησα να μεταφέρω την πληροφορία στους τοπικούς Έλληνες διπλωμάτες οι οποίοι, με τη στάση τους, σαν να μη συνέβαινε τίποτε, 
μου έδωσαν να καταλάβω ότι «κομίζω γλαύκα εις Αθήνας».


Στο πλαίσιο του σχεδίου του Τίτο, οι άνθρωποι αυτοί, επί 7
0 χρόνια, τρεις γενεές, είναι αντικείμενα προπαγάνδας και εμποτίστηκαν με την πεποίθηση ότι είναι Μακεδόνες (κι ας 
είναι Σλάβοι που ήρθαν στην Βαλκανική χερσόνησο τον 7ο
 Μετά Χριστόν αιώνα), η γλώσσα τους είναι η Μακεδονική (κι 
ας είναι Σλαβική)  και ανήκουν στο Μακεδονικό έθνος, η Μακεδονία 
είναι δική τους και είναι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου.


Τι έκαναν οι διπλωμάτες μας, οι πολιτικές μας ηγεσίες και 
εμείς οι πολίτες όλα αυτά τα χρόνια; Τους αφήσαμε να 
προβάλλουν την κίβδηλη ταυτότητά τους, τις αλυτρωτικές
τους εμμονές που έχουν εδραιώσει στο Σύνταγμά τους 
καθώς και την ονομασία Δημοκρατία της Μακεδονίας που,
 λόγω της αδράνειάς μας, έχει αναγνωριστεί από τις 
περισσότερες χώρες-μέλη του ΟΗΕ.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ 

ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ ΜΑΣ.
Δεν αρκεί όμως να ντρεπόμαστε. Οφείλουμε να συνέλθουμε, 

να ομονοήσουμε και να συστρατευτούμε, όπως κάναμε 
σ’ όλους τους κρίσιμους σταθμούς της ιστορίας μας.


Ας μη ξεχνάμε ότι άλλο πατριωτισμός και άλλο ακραίος εθνικισμός 
και πατριδοκαπηλία που αντί να βοηθούν, προκαλούν τον εθνικό
 διχασμό – τον διχασμό που έχουμε πληρώσει τόσο ακριβά. Και, 
επίσης, δεν είναι καιρός για μικροκομματικά παιχνίδια..
ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΑΥΤΗ ΚΑΜΠΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ, 
ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ: ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ 
ΚΑΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΑ ΘΕΣΗ. Όποιος καταλάβει, κατάλαβε.. 

Νίκος Ε.Σκουλάς

Άλεξ Τρεμούλης, ο ελληνοαμερικανός που μπήκε στο Πάνθεον του αυτοκινήτου.




Άλεξ Τρεμούλης, ο ελληνοαμερικανός που μπήκε στο Πάνθεον του αυτοκινήτου. Σχεδίασε το θρυλικό «Tucker 48» με 4 πόρτες, στο οποίο χωρούσαν 3 άτομα μπροστά και 3 πίσω. Εμπνεύστηκε το διαστημικό λεωφορείο... 

Η ζωή του Ελληνοαμερικανού σχεδιαστή αυτοκινήτων Άλεξ Τρεμούλη ήταν πάνω σε τέσσερις ρόδες. To θρυλικό μοντέλο «Tucker 48» αποτελεί την πιο γνωστή δημιουργία του. Το μεγαλύτερο σύμφωνα με εκείνον όμως επίτευγμα είναι ότι εκπαίδευσε 140 διαφορετικούς σχεδιαστές αυτοκινήτων. Οι καινοτόμες ιδέες του επηρέασαν καθοριστικά τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας και γι΄αυτό έλαβε τη μεγαλύτερη τιμή για τις αυτοκινητιστικές επιχειρήσεις, αφήνοντας το όνομα του στο πάνθεον του αυτοκινήτου. H έμπνευση της φωτογραφίας Από πολύ μικρή ηλικία γοητεύτηκε από τα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα από τα Duesenbergs. Η φωτογραφία του Tommy Milton, ενός σπουδαίου οδηγού αγώνων, ο οποίος το 1920 διαμόρφωσε παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με ένα Duesenberg, χαράχτηκε στο μυαλό του. «Ήταν η πιο σκοτεινή φωτογραφία που έχω δει. Υπήρχε κάτι το υπνωτιστικό σε αυτή». Για τον Τρεμούλη αυτή η εικόνα ήταν η βάση για να σχεδιάζει αυτοκίνητα, αλλά και η γνωριμία του με τη μάρκα η οποία τον συγκλόνισε.... 

Διαβάστε όλο το άρθρο στηmixanitouxronou.gr

wibiya widget