Saturday, May 23, 2015

Ομάδα αντεξουσιαστών πυρπόλησε τρόλευ έξω από το Πολυτεχνείο

ΑΦΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ

=====================

Ένας ακόμη εμπρησμός τρόλευ, ο τρίτος τους τελευταίους μήνες, σημειώθηκε το απόγευμα σήμερα, έξω από το Πολυτεχνείο, από ομάδα αντεξουσιατών.

Ομάδα αντεξουσιαστών πυρπόλησε τρόλευ έξω από το Πολυτεχνείο
Οι δράστες, όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, έβαλαν έναν κάδο απορριμμάτων στην οδό Τοσίτσα και αφού σταμάτησαν, στις 4.15, ένα διερχόμενο τρόλευ και κατέβασαν τον οδηγό και τους επιβάτες, το πυρπόλησαν με βόμβες μολότοφ.

Επενέβη αμέσως το Πυροσβεστικό Σώμα και πέτυχε να σβήσει τις φλόγες έγκαιρα, πριν καταστρέψουν ολοσχερώς το τρόλευ.
“Βλέπω ορισμένους απ' αυτούς, περίπου 10 άτομα, να πετούν μολότοφ στο μπροστινό μέρος. Πριν όμως κατέβασαν κάτω τον κόσμο”, δηλώνει αυτόπτης μάρτυρας.

Ακολούθησαν επεισόδια μεταξύ των κουκουλοφόρων, που χρησιμοποίησαν το Πολυτεχνείο ως ορμητήριο για να εξαπολύουν επιθέσεις με πέτρες και μολότοφ κατά των αστυνομικών δυνάμεων, όπως και οδομαχίες στους γύρω δρόμους. Οι δυνάμεις των ΜΑΤ απάντησαν κάνοντας περιορισμένη χρήση δακρυγόνων.
Ομάδα αντεξουσιαστών πυρπόλησε τρόλευ έξω από το Πολυτεχνείο

Όπως καταγγέλλουν υπάλληλοι της εταιρείας, όταν ζήτησαν από τους νεαρούς να σταματήσουν να πετούν πέτρες, προκειμένου να ρυμουλκήσουν το κατεστραμμένο όχημα, δέχτηκαν και αυτοί επίθεση από τους κουκουλοφόρους.

Τα επεισόδια διήρκεσαν δύο ώρες, ενώ η αστυνομία δεν προχώρησε σε προσαγωγές.

«Ναι» στο γάμο ομοφυλοφίλων είπε το 62,3% των Ιρλανδών

«Ναι» στο γάμο ομοφυλοφίλων είπε το 62,3% των Ιρλανδών

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα από τη δημόσια τηλεόραση RTE και αφορούν την πλειονότητα των περιφερειών

Η Ιρλανδία έγινε σήμερα η πρώτη χώρα στον κόσμο που επέτρεψε με δημοψήφισμα τον γάμο μεταξύ ομοφύλων, γυρίζοντας την πλάτη στον συντηρητισμό που ενσαρκώνεται από την Καθολική εκκλησία, η οποία επιχείρησε τα πάντα για να αντιταχθεί στο σχέδιο και να σταματήσει τη μείωση της επιρροής της στην ιρλανδική κοινωνία.

Το "ναι" κέρδισε με ευρεία πλειοψηφία 62,3% των ψήφων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δόθηκαν στη δημοσιότητα από τη δημόσια τηλεόραση RTE για 40 από τις 43 περιφέρειες και δεν αφήνουν πλέον καμιά πιθανότητα νίκης στο στρατόπεδο του "όχι".

Η Ιρλανδία γίνεται έτσι η 19η χώρα, η 14η στην Ευρώπη, που νομιμοποιεί το γάμο μεταξύ ομοφύλων. Είναι αντίθετα η μοναδική χώρα που το έκανε έπειτα από δημοψήφισμα, καθώς οι άλλες επέλεξαν την κοινοβουλευτική οδό.

"Είναι ιστορική ημέρα", υπογράμμισε ο υπουργός Υγείας Λίο Βάραντκαρ. Το δημοψήφισμα αυτό, πρόσθεσε, αποτελεί "μια πολιτιστική επανάσταση" σε μια χώρα που ήταν για καιρό συντηρητική και στην οποία η ομοφυλοφιλία αποποινικοποιήθηκε μόλις το 1993.

"Είμαι τόσο υπερήφανος σήμερα που είμαι Ιρλανδός", έγραψε στο Twitter ο Άονταν Ο Ριόρνταν, υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Ισότητας, ενώ στους δρόμους του Δουβλίνου Ιρλανδοί, άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, γιόρταζαν και αγκαλιάζονταν.

"Είναι μια τεράστια νίκη για την ισότητα στην Ιρλανδία, η οποία θα μείνει στην Ιστορία της χώρας", είπε ο 54χρονος Νόελ Σάτον μπροστά από ένα κέντρο καταμέτρησης ψηφοδελτίων.
Πριν καν τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων, ένας από τους κύριους υπεύθυνους της εκστρατείας του "όχι", ο Ντέιβιντ Κουίν, είχε παραδεχθεί την ήττα του στρατοπέδου του. "Είναι μια σαφής νίκη για το στρατόπεδο του ναι", είχε δηλώσει, δίνοντας συγχαρητήρια στους υποστηρικτές του γάμου των ομοφυλοφίλων.

Στην ιρλανδική πρωτεύουσα, η αυλή του κάστρου του Δουβλίνου έχει καταληφθεί από εκατοντάδες υποστηρικτές του "ναι" που κρατούν σημαίες με τα χρώματα του ουράνιου τόξου και γιορτάζουν τη νίκη τους.

"Η Ιρλανδία άλλαξε. Πριν από μερικά χρόνια, δεν θα είχε δεχθεί ποτέ μια τέτοια μεταρρύθμιση", είπε συγκινημένη η Κάρεν Μπρέιντι, μια 27χρονη Ιρλανδή που ήρθε από τον Καναδά ειδικά για να ψηφίσει.

Η συνταγματική μεταρρύθμιση που εγκρίθηκε από τους Ιρλανδούς επιτρέπει "το γάμο μεταξύ δύο προσώπων χωρίς διάκριση φύλου". Πρόκειται να τεθεί σε ισχύ αυτό το καλοκαίρι και οι πρώτοι γάμοι θα τελεσθούν πριν από το τέλος της χρονιάς.

Θρήνος για το θάνατο 32χρονης Τρικαλινής



4

Ο καρκίνος χτυπάει συνέχεια 

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 32 ετών η Γεωργία Παπακωνσταντίνου.
Η άτυχη 32χρονη εργαζόταν στην Eurobank και τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα υγείας (είχε χτυπηθεί από τον καρκίνο) και σήμερα τα ξημερώματα έχασε τη μάχη να κρατηθεί στη ζωή.
Η κηδεία της έγινε σήμερα στις 6.30 το απόγευμα στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής στα Σαράγια.
Αφήνει πίσω της τον πατέρα της Χρήστο Παπακωνταντίνου, την μητέρα της Ελένη και μια αδελφή.
Σημείωση EFHMERIS .Δυστυχώς στα Τρίκαλα ο καρκίνος χτυπάει αλύπητα και το κάπνισμα μεταξύ γυναικών αυξάνεται ραγδαία. 
Δεν αναφερόμαστε στην ατυχη Γεωργία που δεν ξέρουμε αν κάπνιζε, αλλά γενικά η κατάσταση στην πόλη είναι εξωφρενική και άνδρες γυναίκες καπνίζουν συνέχεια λες και το πήραν απόφαση να αυτοκτονήσουν ομαδικά. 
Κανείς δεν νοιάζεται για την υγεία καικαπνίζεις δεν καπνίζεις θα γυρίσεις σπίτι βρωμοκοπώντας τσιγαριλα. 
Ντροπή για μια από τις αρχαιότερες  πόλεις της γης να πνίγεται στην πίσσα και τη νικοτίνη.. και οι διοικουντες να τους.. καθαρίζουν τα τασάκια αντί να εφαρμόσουν τους στοιχειώδης κανόνες υγιεινής.. 

Απίστευτο..Τη 17η φορά Γέννησε τετράδυμα 65χρονη Γερμανίδα !!


 Για 17η φορά έγινε μητέρα 65χρονη Γερμανίδα που έφερε στον κόσμο τετράδυμα σε νοσοκομείο του Βερολίνου, όπως μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο RTL.
Η γυναίκα αυτή, που πλησιάζει στη σύνταξη, είναι πλέον η μεγαλύτερη σε ηλικία μητέρα τετράδυμων, σύμφωνα με το RTL.Τα μωρά, τρία αγόρια και ένα κορίτσι, γεννήθηκαν πρόωρα στην 26η εβδομάδα της εγκυμοσύνης και βρίσκονται σε θερμοκοιτίδες, όμως έχουν «καλές πιθανότητες επιβίωσης», αναφέρει ανακοίνωση του τηλεοπτικού δικτύου.
Η 65χρονη Ανεγκρέτ Ράουνιγκ, καθηγήτρια αγγλικών και ρωσικών, είναι ήδη μητέρα 13 παιδιών και γιαγιά 7 εγγονιών. Προκειμένου να μείνει και πάλι έγκυος υποβλήθηκε σε πολλές θεραπείες τεχνητής γονιμοποίησης στην Ουκρανία, η τελευταία από τις οποίες στέφθηκε με επιτυχία.

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ.gr

Friday, May 22, 2015

"Ο Κόσμος στις Φλόγες"Του Χένρι Κίσιντζερ, «The world in flames».

Τώρα που όλος ο κόσμος άρχισε να αναρωτιέται  που πάμε , βλέποντας στις ειδήσεις ότι Το «μαργαριτάρι της ερήμου» έπεσε,σε στύλ παρόμοιο με τις καταστροφές που προκάλεσαν οι χριστιανοί  στον αρχαίο Ελληνικό κόσμο,πρέπει νομίζουμε να σκεφτούμε τα πράγματα πιο σοβαρά. 
Το κλίμα είναι (ή κάποιοι το δημιούργησαν) πολύ βαρύ και διαρκώς γίνεται χειρότερο.. Φυσικά η ΕFΗΜΕRΙS το μόνο που δεν θα ήθελε είναι να δημοσιεύει άρθρο του "σφαγέα της Κύπρου και του Ελληνισμού.." Χ.Κ  (έστω κι αν γράφτηκε τον Αύγουστο του 2014),αλλά όταν οι φωτιές ανάβουν και οι καταστροφές  χτυπούν  πάλι το Ελληνικό φώς απο μια ..θρησκεία που έχει για μήτρα την Ιουδαιοχριστιανική φιλοσοφία,καλα είναι να ρίχνουμε και μια ματια γύρω μας και να μην ασχολούμαστε αποκλειστικα με το "αν μας τα δώσουν οι ..εταίρες και οι εταίροι μας .."!!
Δυστυχώς απο την αρχαία Σπάρτη -που δε ρωτούσαν ποτέ "πόσοι έιναι οι εχθροί" παρα μόνο έλεγαν "που είναι οι εχθροί" για να τους εξουδετερώσουν- φτάσαμε να παρακαλούμε σαν σταχτοπούτες να αλλάξουμε τα παπούτσια ή να κόψουμε τα παντοφλάκια μας για να ταιριάσουν με τις επιθυμίες των αδίστακτων που σταμάτησαν απο καιρό να αισθάνονται άνθρωποι και διορίζουν  κατα βούληση πρωθυπουργούς και ότι άλλο χρειάζονται..!!
Ο νοών ..νοείτο. Μοναδικός στόχος μας να αρχίσουμε να σκεπτόμαστε και μόνοι μας να αναλύουμε φιλικά ή εχθρικά κείμενα.
Π.ΔΕΛΤΑΣ 


Χένρι Κίσιντζερ: Πρέπει να επιλέξουμε μεταξύ ασφάλειας και ηθικής…


Την άνοιξη του 1947 ο Αιγύπτιος δάσκαλος και θρησκευτικός ακτιβιστής Χασάν αλ Μανά πρότεινε στον τότε βασιλιά Φαρούκ την ίδρυση ενός θρησκευτικού ισλαμικού κράτους. Ο αλ Μπανά εξέφρασε τότε τις αρχές και τις προσδοκίες των Αιγύπτιων Αδελφών Μουσουλμάνων, η οποία ιδρύθηκε το 1928, με σκοπό να πολεμηθεί η δυτική επιρροή στον παραδοσιακό τρόπο ζωής των μουσουλμάνων Αιγυπτίων.
Του Χένρι Κίσιντζερ, «The world in flames», 31 Αυγούστου 2014
ΠΗΓΗ: http://www.thesundaytimes.co.uk/
ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ: Παντελής Καρύκας

Η Δύση, κατά τον αλ Μπανά, είναι χρεοκοπημένη και παρηκμασμένη. Ο αλ Μπανά είπε, ουσιαστικά, ότι η παγκόσμια τάξη, όπως την δημιούργησε η Δύση, είχε χάσει την ισχύ αλλά και τη νομιμοποίηση. Στην πραγματικότητα «παγκόσμια τάξη» δεν υπήρξε ποτέ. Το σύγχρονο πολιτικό οικοδόμημα δημιουργήθηκε περίπου 400 χρόνια πριν, στη Βεστφαλία, μετά από έναν αιώνα πολέμων στην Ευρώπη. Βασίστηκε σε ένα σύστημα ανεξάρτητων κρατών και στον περιορισμό των φιλοδοξιών εκάστου από αυτά, μέσα από έναν μηχανισμό ισορροπίας δυνάμεων. Το σύστημα που δημιουργήθηκε με την Συνθήκη της Βεστφαλίας (1648), εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο, λόγω της εξάπλωσης των ευρωπαϊκών κρατών σε όλες τις ηπείρους.
Ο αλ Μπανά δήλωσε όμως πως είχε φτάσει η στιγμή να δημιουργηθεί μια νέα παγκόσμια τάξη, βασισμένη στο Ισλάμ. Αν μια κοινωνία είναι αφοσιωμένη στις αυθεντικές αξίες του Ισλάμ και δημιουργήσει μια τάξη βασισμένη σε Κοράνι, τότε δημιουργείται ένα ισλαμικό κράτος στην ολότητά του, το οποίο όλοι οι μουσουλμάνοι του κόσμου θα υποστηρίζουν. Αποτέλεσμα αυτού θα ήταν η ισλαμική και η αραβική ενότητα, με τελικό στόχο την εξάπλωση του ισλαμικού οράματος σε όλο τον κόσμο.



Απέναντι στους μη μουσουλμάνους, για όσο δεν αντιστέκονται στο Ισλάμ και το σέβονται, η τότε Μουσουλμανική Αδελφότητα υποσχόταν προστασία, μετριοπάθεια και ισότητα. Το 1949 ο αλ Μπανά δολοφονήθηκε πριν προλάβει να εξηγήσει τον τρόπο υλοποίησης του οράματος του ισλαμικού μετασχηματισμού του κόσμου, βάσει των αρχών της ανοχής και της διαπολιτισμικότητας. Από τότε όμως πολλοί ισλαμιστές στοχαστές, αλλά και ισλαμικά κινήματα, εγκατέλειψαν το σκεπτικό της ανοχής και του θρησκευτικού πλουραλισμού, προτάσσοντας την παγκόσμια ισλαμική, θρησκευτική κυριαρχία.
Το 1964 ο ιεροδιδάσκαλος και θεωρητικός της Μουσουλμανικής Αδελφότητας Σαΐντ Κουτμπ πρότεινε το Ισλάμ να ανατρέψει με πόλεμο την υπάρχουσα παγκόσμια τάξη. Η πρόταση αυτή αποτελεί το θεμέλιο της σκέψης των σύγχρονων ισλαμιστών. Κατά τη θεωρία του Κουτμπ το Ισλάμ είναι ένα καθολικό σύστημα, η μόνη πραγματική μορφή ελευθερίας, αφού ελευθερώνει από την εξουσία άλλων ανθρώπων, από τα ανθρώπινα δόγματα, το χρώμα, τη φυλή, τη γλώσσα, τη χώρα, τα όποια εθνικά συμφέροντα.
Αποστολή του Ισλάμ είναι, κατά τον Κουτμπ, να αποτινάξει όλα αυτά και να τα αντικαταστήσει με την παγκόσμια εφαρμογή των δογμάτων του κορανίου. Όπως όλες οι ουτοπίες, για την πραγματοποίηση αυτής, χρειάζονται ακραία μέτρα. Αν και οι περισσότεροι ακόλουθοί του δεν αποδέχτηκαν τις ακραίες μεθόδους που πρότεινε, σχηματίστηκε ένας σκληρός πυρήνας οπαδών του, με τις αυτές αντιλήψεις. Σε μια παγκοσμιοποιημένη, κοσμική κοινωνία οι απόψεις του Κουτμπ φαίνονται ακραίες και ανάξιες λόγου. Όμως για τους ισλαμιστές φονταμενταλιστές οι απόψεις αυτές εμπεριέχουν αλήθειες πέραν της υφιστάμενης διεθνούς τάξης.
Αποτελούν την πολεμική ιαχή των ακραίων και των τζιχαντιστών στη Μέση Ανατολή και πέραν αυτής, εδώ και δεκαετίες. Τις αναπαράγουν η αλ Κάιντα, η Χαμάς, η Χεζμπολάχ, οι Ταλιμπάν, η ιρανική θεοκρατία, το Κόμμα της Απελευθέρωσης (Χιζμπ ουτ Ταχρίρ), που δραστηριοποιείται στη Δύση, τη Μπόκο Χαράμ στη Νιγηρία, το Μέτωπο αλ Νούσρα στην Συρία και το Ισλαμικό Κράτος του Ιράκ, το οποίο εκτόξευσε τη μεγάλη του επίθεση.
Η ισλαμική αγνότητα και όχι η σταθερότητα, είναι η βασική αντίληψη της νέας αυτής παγκόσμιας τάξης. Ωστόσο, κατά την αντίληψη αυτή το ισλαμικό κράτος δεν μπορεί να αποτελεί την αφετηρία ενός διεθνούς ισλαμικού συστήματος, αφού το κράτος είναι κοσμικό και άρα άνομο. Στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να υπάρξει ένα είδος επαρχιακής-περιφερειακής οργάνωσης, κατά τη διαδικασία μετάβασης προς την παγκόσμια θρησκευτική ισλαμική ενοποίηση. Η μη ανάμιξη στα εσωτερικά των άλλων κρατών, που θεσμοθετήθηκε στη Βεστφαλία, δεν μπορεί να ισχύσει στην προκειμένη περίπτωση, αφού η προσήλωση στο κράτος–έθνος αποτελεί παραβίαση της αληθινής πίστης. Άλλωστε ο πραγματικός τζιχαντιστής έχει καθήκον να αλλάξει τη ζωή των απίστων.
Για μια στιγμή, στα τέλη του 2010, με την Αραβική Άνοιξη, γεννήθηκαν ελπίδες οι αυταρχικές και οι φανατικές δυνάμεις θα παρασύρονταν από ένα κύμα μεταρρυθμίσεων. Το αίτημα όμως για φιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις, σύντομα, εγκαταλείφθηκε ή συντρίφθηκε από την στρατιωτική και θρησκευτική ισχύ των συντηρητικών δυνάμεων. Καθώς ένα νέο στρατιωτικό καθεστώς εγκαθιδρύθηκε στην Αίγυπτο, οι ΗΠΑ, αντιμετωπίζουν και πάλι το δίλημμα μεταξύ ασφάλειας ή υποστήριξης νόμιμων κυβερνήσεων.
Η συριακή επανάσταση, στην αρχή της, φάνταζε ως συνέχεια της αντίστοιχης αιγυπτιακής. Οι ΗΠΑ πίεσαν για «πολιτική λύση», προδικάζοντας την απομάκρυνση του προέδρου Άσαντ και την εγκατάσταση μιας κυβέρνησης συνεργασίας. Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ όμως απέτρεψε, με Βέτο, τους αμερικανικούς σχεδιασμούς. Άλλωστε, όταν η συριακή αντίσταση άρχισε ένοπλο αγώνα μόνο δημοκρατική και μετριοπαθής δεν εμφανίστηκε.



Από τότε η διαμάχη ξεπέρασε το θέμα του Άσαντ. Οι βασικοί δρώντες εντός της Συρίας είδαν τον πόλεμο ως διαμάχη εξουσίας, που καμία σχέση δεν είχε με τη δημοκρατία. Ένας πόλεμος που διεξάγεται μόνο για την επιβολή του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, χωρίς γεωστρατηγικό ή γεωθρησκευτικό ενδιαφέρον, δεν έχει νόημα. Ο πόλεμος, όπως εξελίχθηκε, δεν διεξάγετε μεταξύ ενός δικτάτορα και των δημοκρατικών δυνάμεων, αλλά μεταξύ των διαφόρων συριακών σεκτών και των θρησκευτικών υποστηρικτών τους, εκτός Συρίας. Το αποτέλεσμα του πολέμου πρόκειται να κρίνει ποια σέκτα θα κυριαρχήσει σε ό,τι απομείνει από το συριακό κράτος.
Οι περιφερειακές δυνάμεις παραχώρησαν χρήματα όπλα και λογιστική υποστήριξη στην Συρία στις εκλεκτές τους σέκτες, έκαστος. Η Σαουδική Αραβία και οι χώρες του Κόλπου ενίσχυσαν τους σουνίτες. Το Ιράν ενίσχυσε τον Άσαντ, μέσω της Χεζμπολάχ. Καθώς οι μάχες όμως έχουν καταλήξει σε αδιέξοδο, ο πόλεμος κυριαρχείται πλέον από ακραίες ομάδες, που μάχονται με εξαιρετική σκληρότητα, παραβιάζοντας, απόλυτα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η σύγκρουση, παρόλα αυτά, έχει αρχίσει να επανασχεδιάζει τον χάρτη στην Συρία και ίσως στην ευρύτερη περιοχή. Οι Κούρδοι της Συρίας έχουν δημιουργήσει μια αυτόνομη πολιτική οντότητα στα σύνορα με την Τουρκία, η οποία, συν τω χρόνω, θα ενωθεί με την αντίστοιχη κουρδική πολιτική οντότητα του Ιράκ.
Οι Δρούζοι και οι χριστιανοί, φοβούμενοι την επανάληψη των εναντίον τους ακροτήτων από την Μουσουλμανική Αδελφότητα στην Αίγυπτο, στάθηκαν στο πλευρό του καθεστώτος που τους παρείχε ασφάλεια, ή δημιούργησαν δικές τους αυτόνομες κοινότητες. Οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (IS) από την άλλη, δημιούργησαν ένα χαλιφάτο στις περιοχές που κατέλαβαν από την Συρία και το δυτικό Ιράκ, με τη Δαμασκό και τη Βαγδάτη να μην μπορούν πλέον να τους αντιμετωπίσουν.
Οι ΗΠΑ αρχικά αρνήθηκαν να εμπλακούν. Η κίνησή τους αυτή μεταφράστηκε, από ορισμένους, ως αμερικανική υστεροβουλία, με σκοπό την προσέγγιση με το Ιράν, ή τη μη διατάραξη της ισορροπίας δυνάμεων στη Μέση Ανατολή. Όταν οι Αμερικανοί έκαναν λόγο για τα χημικά όπλα στη Συρία, Κίνα και Ρωσία αντέδρασαν. Εξετάζοντας την συριακή κρίση μέσα από το πρίσμα των δικών τους συμφερόντων και έχοντας υπόψη ότι οι αφοσιωμένοι σουνίτες είναι και αφοσιωμένοι τζιχαντιστές, δεν μπορούσαν να αποδεχτούν μια νίκη των αντιπάλων του Άσαντ, με δεδομένο ότι στα εδάφη τους έχουν και οι δύο χώρες μεγάλες μουσουλμανικές μειονότητες.
Χωρίς κοινή γραμμή από τη διεθνή κοινότητα και με δεδομένο τον κατακερματισμό της συριακής αντιπολίτευσης, η συριακή εξέγερση εξελίχθηκε σε μεγάλη ανθρωπιστική καταστροφή και στην καταστροφή της περιφερειακής τάξης. Σε ένα λειτουργικό περιφερειακό και διεθνές σύστημα ασφαλείας η καταστροφή αυτή θα είχε αποφευχθεί, ή τουλάχιστον περιοριστεί. Όμως τα εθνικά συμφέροντα επικράτησαν και το κόστος της σταθεροποίησης πολύ αμφίβολο. Μια μαζική εξωτερική επέμβαση, στο αρχικό στάδιο, μπορεί να είχε αποτέλεσμα, αλλά θα απαιτείτο η μόνιμη παρουσία, για μεγάλο διάστημα ισχυρών στρατιωτικών δυνάμεων. Στον απόηχο των πολέμων στο Ιράκ και το Αφγανιστάν, οι ΗΠΑ μόνες τους, δεν μπορούσαν να ενεργήσουν.
Μια πολιτική συμφωνία στο Ιράκ ίσως τερμάτιζε την σύγκρουση στα σύνορα με την Συρία. Όμως η σιιτική κυβέρνηση της Βαγδάτης και οι υποστηρικτές της την εμπόδισαν. Η διεθνής κοινότητα θα μπορούσε να επιβάλει εμπάργκο όπλων στη Συρία και τους τζιχαντιστές. Κάτι τέτοιο αποτράπηκε από την αντίδραση των άλλων μελών του Συμβουλίου Ασφαλείας. Αν η τάξη δεν μπορεί να επιβληθεί με συναίνεση ή με την δύναμη των όπλων, θα υπάρξει καταστροφικό χάος, με μεγάλο κόστος σε ανθρώπινες ζωές. Η ιστορική ειρωνεία είναι ότι ο καλύτερος σύμμαχος των δυτικών δημοκρατιών είναι η Σαουδική Αραβία, μια χώρα χωρίς δημοκρατία. Η Σαουδική Αραβία αποτελεί σύμμαχο της Δύσης από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, αν και είναι μια αραβική, ισλαμική, φυλετική, θεοκρατία.
Το μεγάλο στρατηγικό σφάλμα όμως της δυναστείας των Σαούντ είναι ότι πιστεύουν πως μπορούν να ενισχύσουν και να καθοδηγήσουν το ακραίο Ισλάμ, χωρίς κινδύνους για τους ίδιους στο εσωτερικό της χώρας τους. Το 2003, οι πρώτες κινήσεις της αλ Κάιντα στη χώρα, απέδειξαν το λάθος. Τυχόν αναταραχή στην Σαουδική Αραβία θα είχε σοβαρές συνέπειες στην παγκόσμια οικονομία, το μέλλον του μουσουλμανικού κόσμου και την παγκόσμια ειρήνη
.


Όπως απέδειξαν οι εξεγέρσεις στον αραβικό κόσμο, οι ΗΠΑ δεν μπορούν να θεωρούν βέβαιο πως σε περίπτωση κατάρρευσης της δυναστείας των Σαούντ, θα υπάρξει ένα δημοκρατικό καθεστώς στη χώρα, με δυτικές «ευαισθησίες». Η Σαουδική Αραβία αποτελεί το υπέρτατο έπαθλο για σουνίτες και σιίτες, γεγονός που πρέπει να αξιολογηθεί ανάλογα από τις ΗΠΑ.
Η Συρία και το Ιράκ υπήρξαν κάποτε τα προπύργια του αραβικού εθνικισμού. Τώρα και οι δύο χώρες φαίνεται ότι δεν μπορούν πλέον να παραμείνουν ενιαία κράτη. Ο πόλεμος στο Ιράκ και την Συρία έχει οδηγήσει στη διάλυση των κρατών και στη δημιουργία φυλετικών-θρησκευτικών οντοτήτων. Έτσι οι αμερικανικές εκκλήσεις, στο Ιράκ, για τον σχηματισμό μιας δημοκρατικής κυβέρνησης συνεργασίας, δεν έχουν βάση.
Το παράδειγμα Σίσι στην Αίγυπτο διδάσκει. Κατά συνέπεια οι ΗΠΑ οφείλουν να επιλέξουν μεταξύ ασφάλειας και ηθικής. Στο Ιράκ η συντριβή του σουνιτικού καθεστώτος του Σαντάμ Χουσεΐν, δεν είχε ως αποτέλεσμα την εγκαθίδρυση της δημοκρατίας, καθώς το ζητούμενο ήταν η εκδίκηση. Στη Λιβύη, μετά τον Καντάφι, επικράτησαν οι φυλετικές ομάδες, οι οποίες δεν έχουν τίποτε κοινό μεταξύ τους. Η υποτιθέμενη κυβέρνηση της Τρίπολης, απλώς δεν μπορεί να ασκήσει εξουσία.
Όταν οι χώρες δεν κυβερνώνται στην ολότητά τους, η διεθνής ή η περιφερειακή τάξη διασαλεύεται. Η κατάρρευση ενός κράτους μετατρέπει το έδαφός του σε βάση τρομοκρατών. Αυτή την στιγμή οι ζώνες ακυβερνησίας στον μουσουλμανικό κόσμο επηρεάζουν τη Λιβύη, την Αίγυπτο, την Υεμένη, τη Λωρίδα της Γάζα, τον Λίβανο, τη Συρία, το Ιράκ, το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, τη Νιγηρία, το Μάλι, το Σουδάν και την Σομαλία. Έτσι η Μέση Ανατολή βιώνει σήμερα μια σύγκρουση που μοιάζει, αλλά είναι ευρύτερη από αυτή της Ευρώπης των θρησκευτικών πολέμων του 17ου αιώνα.
Οι εσωτερικές και οι εξωτερικές συγκρούσεις ενισχύουν οι μεν τις δε. Η θρησκεία καθίσταται όπλο στην εξυπηρέτηση γεωπολιτικών στόχων και οι άμαχοι καταδικάζονται σε εξόντωση, για τη θρησκεία ή το δόγμα τους. Η σύγκρουση που διεξάγεται τώρα είναι και θρησκευτική και γεωπολιτική. Ένας σουνιτικός όμιλος κρατών που αποτελείται από την Σαουδική Αραβία, τις χώρες του Κόλπου και σε κάποιο βαθμό την Αίγυπτο και την Τουρκία, είναι αντιμέτωπος με έναν όμιλο, με ηγέτη το σιιτικό Ιράν, το οποίο υποστηρίζει το υπό τον Άσαντ τμήμα της Συρίας, τη Βαγδάτη και τις ιρακινές σιιτικές ομάδες, τη Χεζμπολάχ στον Λίβανο και τη Χαμάς στη Γάζα.
Οι σουνίτες υποστηρίζουν τους αντικαθεστωτικούς στη Συρία κατά του Άσαντ και στο Ιράκ υποστηρίζουν τους αντιπάλους της Βαγδάτης. Ο στόχος του Ιράν για περιφερειακή κυριαρχία περνά από την εσωτερική υπονόμευση των αντιπάλων του. Οι μετέχοντες στην σύγκρουση αυτή αναζητούν εξωτερική υποστήριξη από την Ρωσία και τις ΗΠΑ.
Ο στρατηγικός στόχος της Ρωσίας είναι, στη χειρότερη περίπτωση, να αποτρέψει τους τζιχαντιστές του Ιράκ και της Συρίας να εξαπλώσουν την επιρροή τους στις ρωσικές μουσουλμανικές περιοχές και στην καλύτερη περίπτωση, σε ευρύτερο επίπεδο, να βελτιώσει τη θέση της έναντι των ΗΠΑ. Οι ΗΠΑ από, την πλευρά τους, αντιμετωπίζουν το δίλημμα Άσαντ ή αλ Κάιντα και εξτρεμιστικές ισλαμικές ομάδες. Ούτε οι ΗΠΑ, ούτε η Ρωσία δεν έχουν αποφασίσει που θα συνεργαστούν και που θα αντιπαραταχθούν, αν και τα γεγονότα της Ουκρανίας μπορεί να οδηγήσουν σε νέο Ψυχρό Πόλεμο.
Σε μια εποχή ακραίων τρομοκρατικών φαινομένων και όπλων μαζικής καταστροφής οι περιφερειακές θρησκευτικές συγκρούσεις αποτελούν σοβαρή απειλή για την παγκόσμια σταθερότητα. Απαιτείται λοιπόν συνεργασία από όλες τις υπεύθυνες δυνάμεις ώστε να επιτευχθεί ένα μίνιμουμ, τουλάχιστον, περιφερειακής σταθερότητας. Αν η σταθερότητα δεν επιτευχθεί υπάρχει ο κίνδυνος μια τεράστια περιοχή να περιέλθει στην απόλυτη αναρχία και σε διάφορες μορφές εξτρεμισμού, που όμως θα εξαπλωθούν και σε άλλες περιοχές. Ο κόσμος λοιπόν αναμένει από τις ΗΠΑ και άλλες δυνάμεις να επιβάλουν μια νέα περιφερειακή τάξη.

ΑΠΟ: defence.point.gr



Ομιλία του Δ. Κουτσούμπα σε εκδήλωση για τα 10 χρόνια από τον θάνατο του Χ. Φλωράκη

Ομιλία του Δ. Κουτσούμπα σε εκδήλωση για τα 10 χρόνια από τον θάνατο του Χ. Φλωράκη

Επίθεση σε όσους από τις γραμμές του ΣΥΡΙΖΑ και άλλες ομάδες της Αριστεράς, επιχειρούν να σφετεριστούν τη μνήμη του Χαρίλαου Φλωράκη, εξαπέλυσε ο γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στο πλαίσιο εκδήλωσης της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος, για τα 10 χρόνια από τον θάνατο του Χ. Φλωράκη.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Επιμορφωτικό Κέντρο «Χ. Φλωράκης» στο Χαλάνδρι, ο κ. Κουτσούμπας εξήρε το ρόλο του Χ. Φλωράκη στην οργανωτική ανασυγκρότηση του κόμματος μετά από 27 χρόνια παρανομίας, καθώς και την «αποφασιστική συμβολή του στη λεγόμενη «πλατιά Ολομέλεια της ΚΕ», το 1990, καθώς και στο 13ο Συνέδριο του ΚΚΕ (Φλεβάρης 1991), τότε που επιχειρήθηκε η «μεγάλη έφοδος» για τη διάχυση του ΚΚΕ στον τότε Συνασπισμό. Τότε που το Κόμμα μας χτυπήθηκε από μέσα, στο όνομα της «ανανέωσης», που σήμαινε την προσαρμογή του ΚΚΕ στο σύστημα».
Στο ίδιο πλαίσιο, ο γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ αναφέρθηκε στους «καλοθελητές, γνωστούς εκπροσώπους της αστικής ιδεολογίας, αλλά και άλλους γνωστούς οπορτουνιστές και αναθεωρητές της κομμουνιστικής κοσμοθεωρίας και ιδεολογίας, παραχαράκτες της Ιστορίας, που συνωστίζονται σήμερα, είτε στο ΣΥΡΙΖΑ είτε στις εντός συνιστώσες και τάσεις του, όπως το Αριστερό ρεύμα και άλλοι, είτε στις εκτός συνιστώσες και τάσεις, όπως ο «Εργατικός Αγώνας», η «Νέα Σπορά» και άλλοι που δραστηριοποιούνται κυρίως στο διαδίκτυο και προσπαθούν απεγνωσμένα να σφετεριστούν τη μνήμη του συντρόφου μας, αποδίδοντάς του θέσεις και πρακτικές, έξω από τις αρχές και τα πιστεύω του, να τον φέρουν σε αντιπαράθεση με την σημερινή πορεία του Κόμματος στην σύγχρονη πραγματικότητα».
«Το ίδιο κάνουν και με τον άλλον ιστορικό ηγέτη του ΚΚΕ, τον Νίκο Ζαχαριάδη» σημείωσε ο κ. Κουτσούμπας. Και τους δύο ηγέτες του ΚΚΕ, οι «σφετεριστές» τους αποσπούν συνειδητά από τις συνθήκες του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος, μέσα στις οποίες έδρασαν: «Διακηρυγμένος στόχος τους, είναι να σύρουν και το ΚΚΕ στον ολισθηρό δρόμο που οι ίδιοι ακολουθούν, των θολών αντιμνημονιακών μετώπων, της άσκησης δήθεν πίεσης για μια φιλολαϊκή διαπραγμάτευση μέσα στην ΕΕ, ή άλλοι για αλλαγή νομίσματος, ως φάρμακο στα αδιέξοδά τους, επιλέγοντας άλλη ιμπεριαλιστική, νομισματική ή γενικότερα χρηματοπιστωτική ένωση, φυσικά χωρίς ανατροπή της καπιταλιστικής ιδιοκτησίας, του σημερινού τρόπου παραγωγής, χωρίς ριζική ανατροπή, άνοιγμα του δρόμου για πέρασμα στο σοσιαλισμό».
Ο κ. Κουτσούμπας διέκρινε τη «λαθολογία» στην οποία επιδίδονται οι «οπορτουνιστές» εχθροί του κόμματος, από την οργανωμένη συζήτηση με τις κομματικές δυνάμεις και τη δημόσια συζήτηση με τους «πρωτοπόρους εργάτες και εργαζόμενους», η οποία δίνει και απαντήσεις στο ερώτημα, κάτω από ποιους όρους το ΚΚΕ οδηγήθηκε σε κρίση, ή λάθος επιλογές:
«Η κριτική εξέταση και επανεκτίμηση θέσεων και πολιτικών επιλογών, που προκύπτει από την αναζήτηση της ιστορικής αλήθειας, δεν συνιστά λαθολογία, δεν ανοίγει δρόμο στον αναθεωρητισμό και οπορτουνισμό» υπογράμμισε ο κ. Κουτσούμπας. Αντίθετα, τον μηδενισμό παράγει η «λαθολογία», δηλαδή «η χρησιμοποίηση των λαθών για άρνηση της ηρωικής ιστορίας της ταξικής πάλης στην Ελλάδα με την καθοδήγηση του ΚΚΕ, για εγκατάλειψη ιδεολογικών αρχών, για αιτιολόγηση οπορτουνιστικών επιλογών». Ο Χαρίλαος Φλωράκης είναι γέννημα του ΚΚΕ, του οποίου οι ηρωικοί αγώνες τον ανέδειξαν σε λαϊκό ηγέτη, που τον εκτιμούν και πολλοί εργαζόμενοι που δεν ταυτίζονται με την ιδεολογία του ΚΚΕ – διατράνωσε μεταξύ άλλων ο κ. Κουτσούμπας.
Nerit.gr-22 Μαΐου 2015 - 21:39

Thursday, May 21, 2015

Η πίτσα πρόδωσε τον βασανιστή και δολοφόνο του Ελληνοαμερικανού επιχειρηματία Σάββα Σαββόπουλου και της οικογένειάς του

    O ύποπτος της τετραπλής δολοφονίας που διαπράχθηκε σε μία εύπορη συνοικίατης Ουάσιγκτον αναγνωρίστηκε από την αστυνομία χάρη στα ίχνη DNA του που εντόπισαν οι αρχές στα υπολείμματα μιας πίτσας, μετέδωσαν σήμερα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης.


Η αστυνομία γνωστοποίησε σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε ότι έχει εκδώσει ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Ντάρον Ντίλον Ουιντ στο πλαίσιο της έρευνας που διεξάγει για τον θάνατο ενός πλούσιου επιχειρηματία, του Ελληνοαμερικανού Σάββα Σαββόπουλος, της συζύγου του Έιμι, του γιου τους 10 ετών και μίας οικιακής βοηθού, της Βεραλίσια Φιγκερόα.
Οι φόνοι διαπράχθηκαν την 13η Μαΐου στην οικία του πολυεκατομμυριούχου και της οικογένειάς του. Τα θύματα τα είχαν δέσει και τα είχαν κακοποιήσει, ενώ ο δράστης είχε βάλει φωτιά στο σπίτι, εξήγησε η αστυνομία.
Ο Σαββόπουλος ήταν διευθύνων σύμβουλος της American Iron Works, μίας εταιρείας που εδρεύει στο Μέριλαντ και η οποία κατασκευάζει υλικά οικοδομών. Η μπλε του Πόρσε, που είχε κλαπεί, βρέθηκε εγκαταλειμμένη και καμμένη σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων από τον τόπο του εγκλήματος, σύμφωνα με την αστυνομία.
Η εφημερίδα The Washington Post, όπως επίσης και πολλά αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, έγραψε σήμερα ότι η αστυνομία μπόρεσε να σημειώσει ταχεία πρόοδο στις έρευνές της χάρη στην ταυτοποίηση του DNA του Ουιντ, 34 ετών, στην κρούστα μιας πίτσας που φαίνεται πως είχε παραγγείλει την 13η Μαΐου, αφού είχε δέσει και απομονώσει τα θύματά του.
Ο ίδιος καταζητείται για δολοφονίες και σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης η αστυνομία δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να είχε συνεργούς.
Σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα, που επικαλείται πηγές που δεν κατονομάζει και δικαστικά έγγραφα, ένας συνεργάτης του Σαββόπουλος είχε αφήσει ένα δέμα που περιείχε 40.000 δολάρια σε χαρτονομίσματα λίγο προτού ξεσπάσει η πυρκαγιά.
Το έγκλημα διαπράχθηκε σε μία εύπορη συνοικία της Ουάσιγκτον, σε κοντινή απόσταση από την οικία του αντιπροέδρου Τζο Μπάιντεν και πολλές ξένες πρεσβείες και έδρες διπλωματικών αποστολών.

ΣΧΕΤΙΚΟ

Φρίκη: Βασάνισαν και σκότωσαν οικογένεια ομογενών 

Ζ. Κωνσταντοπούλου: Την ώρα που οι καρκινοπαθείς δεν είχαν φάρμακα, τα κανάλια δεν πλήρωναν


Ζ. Κωνσταντοπούλου: Την ώρα που οι καρκινοπαθείς δεν είχαν φάρμακα, τα κανάλια δεν πλήρωναν


Αρχικά η Ζ. Κωνσταντοπούλου εξέφρασε τη δυσφορία της όταν οι δημοσιογράφοι τη σταμάτησαν ενώ προσερχόταν σε εκδήλωση του Συνηγόρου του Πολίτη και τη ρώτησαν για το χθεσινό περιστατικό
Στη συνέχεια, προέβη στην εξής δήλωση:
«Ζήτησα να αποκατασταθεί η εικόνα του Κοινοβουλίου που δεν είναι ένα Κοινοβούλιο εχθρικό προς τους πολίτες, ακόμη κι όταν οι πολίτες διαμαρτύρονται. Θα περίμενα λοιπόν αυτά τα θέματα να είναι που αναδεικνύονται, τα δίκαια αιτήματα, οι προσπάθειες των υπουργών να αντιμετωπίσουν μια κατάσταση που δημιούργησαν τα μνημόνια, και όχι να αποπροσανατολίζεται η συζήτηση και όχι να δημιουργούνται εντυπώσεις με μια άνευ προηγουμένου εκστρατεία παραπληροφόρησης, την οποία οργανώνουν εκείνα τα μέσα ενημέρωσης τα οποία έχουν επωφεληθεί από μία χαριστική πολιτική των μνημονιακών περιόδων.
Διότι την ώρα που δεν είχαν οι καρκινοπαθείς φάρμακα, την ώρα που δεν υπήρχαν φάρμακα στα νοσοκομεία κάποιοι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν πλήρωναν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις. Και θα χαρώ πολύ αν δω ότι αυτό που μόλις τώρα σας παιχτεί στα κεντρικά δελτία ειδήσεων όπως παίζονται σχόλια παραπληροφόρησης».

Παρέμβαση M. Γλέζου στην Ευρωβουλή: Να σταματήσει ο στραγγαλισμός της Ελλάδας (Video)


Ηχηρή παρέμβαση στο Ευρωκοινοβούλιο πραγματοποίησε ο Μανώλης Γλέζος, καλώντας τους δανειστές να σταματήσουν τον στραγγαλισμό του ελληνικού λαού και της Ελλάδας.
«Ευημερούν οι αριθμοί αγαπητοί συνάδελφοι και υποφέρουν οι λαοί. Αυξάνονται τα κέρδη των μονοπωλίων και οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε κόλαση. Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική από αυτήν που αναφέρεται στην έκθεση», ανέφερε αρχικά ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρόσθεσε:
«Η ανεργία σε ολόκληρη την Ευρώπη μεγεθύνεται, ο υποσιτισμός αυξάνεται. Το κλείσιμο τον καταστημάτων συνεχίζεται και οι αυτοκτονίες ανθρώπων που δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα οικονομικά εξακολουθούν. Για να ξεφύγουμε από αυτή την κατάσταση πρέπει να σταματήσει ο στραγγαλισμός από τους δανειστές και ιδιαίτερα ο στραγγαλισμός του ελληνικού λαού, ο στραγγαλισμός τις Ελλάδας.

Σας αναφέρω μονάχα ένα στοιχείο. Όλα αυτά τα χρόνια μας έδωσαν 226 δισεκατομμύρια ευρώ και δώσαμε πίσω 270, 44 επιπλέον», κατέληξε το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς.



Μανώλης Γλέζος: «Να βγούμε στους δρόμους για τις γενιές που έρχονται». Καμαρώστε Ευρώπη και Θεσμούς!!!


Έκκληση, «αύριο κιόλας να βγει ο λαός στους δρόμους», απευθύνει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλης Γλέζος σε δήλωσή του στην οποία, παράλληλα, καταγγέλλει την ασφυξία που επιβάλλουν οι εταίροι στον ελληνικό λαό.
Ο κ. Γλέζος περιγράφει με τη λέξη «ασφυξία», «εκείνο που σαδιστικά κάνουν επί 4 μήνες σε βάρος του λαού μας και της κυβέρνησής του οι περίφημοι Εταίροι, υπό τις συνεχείς επιδοκιμασίες των εγχώριων συνεργατών τους».
Είναι, όπως αναφέρει, «σαν να έχουν περάσει μια πλαστική σακούλα στο κεφάλι κάθε πολίτη της χώρας, από τη στιγμή που τόλμησε, ύψωσε το ανάστημά του και είπε: φτάνει πια»!
"Καμαρώστε Ευρώπη και θεσμούς!" συνεχίζει ο Μανώλης Γλέζος και καταγγέλλει "καθημερινές λοιδορίες από τα κλιμάκια της εξουσίας, ύπουλες διαρροές, ψέματα ειπωμένα με τη βεβαιότητα πως του ψευδόμενου η φωνή είναι στο τέλος και η μόνη που θα ακουστεί, γιατί έχει την τύχη να είναι ισχυρός (αν και διαπλεκόμενος) Γερμανός, σεβάσμιος Λουξεμβουργιανός (χωρίς αυτό να τον εμποδίζει να ζει σε φορολογικό παράδεισο), ευυπόληπτος Γάλλος (μολονότι ασπόνδυλος και αμνήμων), τυχάρπαστος (και απατεωνίσκος) Ολλανδός, αλλά ειδικός στο να προσπέφτει με χάρη στα πόδια των ισχυρών". .
"Λυπάμαι που αυτή την ώρα είμαι μακριά από την Ελλάδα. Αλλά πιο πολύ θα λυπηθώ αν δεν δω, από αύριο κιόλας, το Λαό μας να βγαίνει στους δρόμους με όλη τη θυμωμένη του αξιοπρέπεια, με τη δίκαιη οργή του που τη μεταπλάθει σε πολιτική πράξη απέναντι σ' αυτούς που σχεδιάζουν την εξόντωσή του", αναφέρει ο Μανώλης Γλέζος
"Συνέλληνες, τώρα είναι η ώρα να αποδείξουμε σε όλους ότι διατηρούμε τη μνήμη της ελευθερίας, την ιδεολογία της αντίστασης", καταλήγει το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς.
Ολόκληρη η δήλωση: 
"Ασφυξία! Μόνο αυτή η λέξη μπορεί να περιγράψει εκείνο που σαδιστικά κάνουν επί 4 μήνες σε βάρος του λαού μας και της κυβέρνησής του οι περίφημοι Εταίροι, υπό τις συνεχείς επιδοκιμασίες των εγχώριων συνεργατών τους. Σαν να έχουν περάσει μια πλαστική σακούλα στο κεφάλι κάθε πολίτη της χώρας, από τη στιγμή που τόλμησε, ύψωσε το ανάστημά του και είπε: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
Καθημερινές λοιδορίες από τα κλιμάκια της εξουσίας, ύπουλες διαρροές, ψέματα ειπωμένα με τη βεβαιότητα πως του ψευδόμενου η φωνή είναι στο τέλος και η μόνη που θα ακουστεί, γιατί έχει την τύχη να είναι ισχυρός (αν και διαπλεκόμενος) Γερμανός, σεβάσμιος Λουξεμβουργιανός (χωρίς αυτό να τον εμποδίζει να ζει σε φορολογικό παράδεισο), ευυπόληπτος Γάλλος (μολονότι ασπόνδυλος και αμνήμων), τυχάρπαστος (και απατεωνίσκος) Ολλανδός, αλλά ειδικός στο να προσπέφτει με χάρη στα πόδια των ισχυρών.
Καμαρώστε Ευρώπη και Θεσμούς!
Κι εμείς; Τι θα κάνουμε εμείς; Τι θα κάνουμε όλοι οι Έλληνες; Θα μείνουμε παθητικά στο σπίτι μας, μπροστά στην τηλεόραση, ελπίζοντας ‒έξω από κάθε λογική‒ ότι η συμφορά ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της χώρας θα μείνει έξω από τη δική μας πόρτα;
Λυπάμαι που αυτή την ώρα είμαι μακριά από την Ελλάδα. Αλλά πιο πολύ θα λυπηθώ αν δεν δω, από αύριο κιόλας, το Λαό μας να βγαίνει στους δρόμους με όλη τη θυμωμένη του αξιοπρέπεια, με τη δίκαιη οργή του που τη μεταπλάθει σε πολιτική πράξη απέναντι σ' αυτούς που σχεδιάζουν την εξόντωσή του.
Χρωστάμε στις γενιές που έρχονται να βγούμε στο δρόμο, για να πούμε στους τοκογλύφους πως δεν έχουμε άλλο αίμα να δώσουμε. Να βγούμε στο δρόμο για να πούμε και στην κυβέρνησή μας πως είμαστε δίπλα της, αρκεί να μην κάνει βήμα πίσω.
Στα μέσα του 1ου αιώνα μ.Χ., κάποιος, που η Ιστορία δεν κράτησε το όνομά του, έγραψε: «Όσο διατηρείται η μνήμη της ελευθερίας και απασχολεί τον υπόδουλο λαό, αυτός την αποζητά και προβάλλει αντίσταση. Όταν όμως υπερισχύσει το κακό και οι άνθρωποι δεν συζητούν πια πώς θα το βγάλουν από πάνω τους, αλλά πώς θα ζήσουν ευκολότερα μαζί του, τότε η καταστροφή είναι πλήρης».
Συνέλληνες, τώρα είναι η ώρα να αποδείξουμε σε όλους ότι διατηρούμε τη μνήμη της ελευθερίας, την ιδεολογία της αντίστασης".
ΝΕΡΙΤ-ΑΥΓΗ

wibiya widget