Wednesday, August 9, 2017

Έλληνας στις ΗΠΑ επικαλείται το Χριστό για να αποφύγει τις ευθύνες του σε παρά λίγο τροχαίο

Το βίντεο που εντοπίσαμε στο videomanείναι απολαυστικό και οφείλουμε να παραδεχτούμε πως γελάσαμε αρκετά παρόλο που οι πρωταγωνιστές του δείχνουν πραγματικά αγανακτισμένοι.
Ο οδηγός του αυτοκινήτου είναι Έλληνας, κάτι το οποίο θα διαπιστώσετε κι εσείς αν ακούσετε τη λέξη «Χριστός» που χρησιμοποιεί στο 0:13.
Ο διαπληκτισμός είναι έντονος, ενώ ο πεζός τον κατηγορεί για απροσεξία μετά από ένα παρά λίγο ατύχημα. Ο οδηγός από την άλλη, όπως ξεκάθαρα φαίνεται στο βίντεο, δεν μπορεί να συγκρατήσει το θυμό του, εξαπολύοντας απειλές προς όλους!
«Θες να πας φυλακή;», ακούγεται να του λέει κάποια στιγμή ο πεζός ενώ ο Έλληνας απαντά: «Εσύ θες να πας στο νεκροταφείο;»


Δείτε το λεπτομερώς και θα καταλάβετε.
Haffpost. gr

Πώς το Brexit θα οδηγήσει στην επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα


Eπί δεκαετίες η Ελλάδα απαιτεί την επιστροφή των "Ελγίνειων Μαρμάρων" από το Βρετανικό Μουσείο και το Brexit θα μπορούσε να δώσει ένα τέλος σε αυτήν την ατελείωτη ιστορία» γράφει η «Welt». Η γερμανική εφημερίδα περιγράφει το ιστορικό της αποκόλλησης των Μαρμάρων του Παρθενώνα το 1816, την πώλησή τους στο Βρετανικό Μουσείο και τη σχεδόν άμεση έγερση του αιτήματος της επιστροφής των κλοπιμαίων εκ μέρους των άρτι απελευθερωθέντων από τους Οθωμανούς Ελλήνων. Η «Welt» αναφέρεται, επίσης, στην επίμονη άρνηση των βρετανικών κυβερνήσεων, οι οποίες «αγνόησαν ακόμα και τους καλούς βρετανικούς τρόπους», όπως γράφει χαρακτηριστικά.
Πηγή:EUROKINISIS

Ο πρώην δήμαρχος του Λονδίνου, Μπόρις Τζόνσον, νυν υπουργός Εξωτερικών της Μ. Βρετανίας και υπέρμαχος του Brexit, ο οποίος είχε αρνηθεί, επίσης, την επιστροφή τους στην Αθήνα μετά τη σχετική καμπάνια του Τζορτζ Κλούνεϊ, θα πρέπει τώρα να αντιμετωπίσει πάλι το θέμα, αφού θα βρεθεί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για την έξοδο της χώρας του από την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεδομένου ότι «οι Έλληνες θεωρούν πως με την αποχώρηση της Μ. Βρετανίας από την ΕΕ, ήρθε και η ώρα να ξαναφέρουν τον καλλιτεχνικό θησαυρό πίσω την Αθήνα», σημειώνει η γερμανική εφημερίδα.
«Οι Βρετανοί χρειάζονται για όλα όσα θέλουν (να επιτύχουν) τη συγκατάθεση του ελληνικού Κοινοβουλίου», λέει ο Αλέξης Μανθεάκης, πρόεδρος της Διεθνούς Επιτροπής Δράσης για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα. «Οι πιθανότητεςτης επιστροφής τους δεν είναι αμελητέες.
Οι Έλληνες γνωρίζουν καλά ότι χωρίς τη συγκατάθεσή τους μπορεί μεν η Μ. Βρετανία να αποχωρήσσει από την ΕΕ, αλλά μία οικονομική συμφωνία μπορεί να γίνει μόνο με αυτούς, διότι θα πρέπει να ψηφιστεί από όλα τα εθνικά Κοινοβούλια. Η επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα ως αντάλλαγμα είναι ένα θέμα, το οποίο δεν θέτει μόνο ο Αλέξης Μανθεάκης, αφού και Ελληνες κοινοβολευτικοί έχουν ήδη εκφραστεί παρομοίως» παρατηρεί η Welt.
H γερμανική εφημερίδα τονίζει, ακόμη, ότι «το επιχείρημα της Βρετανίας ήταν μέχρι τώρα το "σμογκ" της Αθήνας, αλλά μετά την ανέγερση του Μουσείου της Ακρόπολης στην Αθήνα έχει καταπέσει. Για τη νομιμότητα της μεταφοράς των Μαρμάρων δεν υπάρχει εν τούτοις αμφιβολία κατά τους Βρετανούς. Ο λόρδος Έλγιν είχε πράγματι την γραπτή άδεια των Τούρκων να πάρει έργα τέχνης από την Ακρόπολη. Γινόταν, όμως, λόγος για "μερικές πέτρες", επομένως κατά την ελληνική ανάγνωση δεν μπορούσαν να εννοούνται πέτρες βάρους 220 τόνων...».
CNN.gr

Tuesday, August 8, 2017

Σχόλιο . Ο ...βόθρος του "σεβασμιώτατου"


Ετούτος ο «σεβασμιώτατος» άνοιξε το στόμα και βγήκε από μέσα του ο βόθρος.
http://efhmeris.blogspot.gr/2017/08/blog-post_44.html?m=1
 Όλοι οι εκλεγόμενοι από τον λαό, είναι κατ’ αυτόν, σάπιοι, άχρηστοι και κοπρίτες! (διαβάστε εδώ τι αναφώνησε http://www.vimaorthodoxias.gr/eipan/kozanis-pavlos-enas-vothros-einai-i-vouli-ton-ellinon-foto/). Μόνο αυτός είναι τίμιος, καλός και ικανός, που «εξελέγη» από ένα στενό κύκλο ομοίων του ως μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης (και πληρώνεται από το Δημόσιο –μην το ξεχνάμε!)
Πριν μερικές δεκαετίες, ένας άλλος ιερωμένος που κατείχε αυτή τη θέση, ο Μητροπολίτης Ιωακείμ (κατά κόσμον Απόστολος Ιωαννίδης) είχε το σθένος να στείλει την 1/8/1936 επιστολή διαμαρτυρίας στον βασιλιά και στην κυβέρνηση για παραμέληση της περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας. Αυτό δεν άρεσε στον Μεταξά, που σαν προχθές (4/8/1936) κατήργησε τον κοινοβουλευτισμό και επέβαλε τη δικτατορία -όπως πιθανότατα επιθυμεί και ο κ.Παύλος- και μια από τις πρώτες του ενέργειες ήταν να τον εξορίσει στον Άθω.
Ο Μητροπολίτης Ιωακείμ ήταν από τους ελάχιστους ιερωμένους που πήραν μέρος στην Εθνική Αντίσταση και έμεινε ως φωτεινό παράδειγμα στην ιστορία μαζί με τον Ηλείας Αντώνιο και τον Ιωακείμ της Χίου.
Πιθανόν και ο σημερινός άρχων της ίδιας μητρόπολης να μείνει στην ιστορία, αλλά για άλλους λόγους. Ως ένα υπόδειγμα, δηλαδή, φωνασκούντος αρνητή των δημοκρατικών διαδικασιών και εν τέλει, ως θαυμαστής του «τιμώμενου» αυτές τις μέρες Ιωάννη Μεταξά!

Γιώργος Γούσιας
Θεσσαλονικη

Μας άφησε γεια στα 72 η μοναδική Αρλετα



«Η μοναδική μας Αρλέτα έφυγε πριν λίγο ήρεμα και τρυφερά όπως έζησε. Καλό ταξίδι .  
  Την τελευταία της πνοή σε ηλικία 72 χρόνων άφησε το απόγευμα της Τρίτης η τραγουδίστρια Αρλέτα μετά απο πολύμηνη νοσηλεία στην εντατική μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο.
Η Αρλέτα γεννήθηκε στην Αθήνα και το πραγματικό της όνομα ήταν Αργυρώ-Νικολέτα Τσάπρα. Σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Ξεκίνησε τη δισκογραφική της καριέρα τη δεκαετία του 1960, συμμετέχοντας στο λεγόμενο νέο κύμα της ελληνικής μουσικής. Στα πρώτα της δισκογραφικά βήματα συνεργάστηκε με αρκετούς συνθέτες, όπως ο Γιάννης Σπανός, ο Μάνος Χατζιδάκις, και ο Μίκης Θεοδωράκης.

Το 1981 ηχογράφησε τον πρώτο δίσκο με δικό της υλικό (Ένα Καπέλο με Τραγούδια). Το 1984 και το 1985 γνώρισε μεγάλη επιτυχία με τραγούδια που της έγραψαν ο συνθέτης Λάκης Παπαδόπουλος και η στιχουργός Μαριανίνα Κριεζή στους δίσκους Περίπου και Τσάι Γιασεμιού. Γνωστές επιτυχίες της είναι τα: «Μια Φορά Θυμάμαι», «Τα Μικρά Παιδιά», «Το Λέει Και Το Τραγούδι», «Ο Λύκος», «Το Τραγούδι Της Δραχμής», «Καφενείο», «Σερενάτα», «Έρχεται Κρύο», «Τσάι Γιασεμιού», «Τα Ήσυχα Βράδυα», «Batida de Coco, «Μπαρ το Ναυάγιο», «Λεωφορείο το 2».

Το 1997 κυκλοφόρησε το βιβλίο «Από πού πάνε για την Άνοιξη» με κείμενα, στίχους, σχέδια και ζωγραφιές της. (Εκδόσεις «Καστανιώτη»).

Monday, August 7, 2017

Μητροπολίτης. ".ξεχέζει" την κυβέρνηση κι ο Βούτσης τον χαϊδεϋει


Απάντηση σε φερόμενες δηλώσεις ιεράρχη έδωσε ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης.

«Τις προηγούμενες ημέρες και ενώ η συζήτηση για την Παιδεία στη Βουλή βρισκόταν σε εξέλιξη, αναπαράχθηκε σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες μια κυριολεκτικά απίστευτη φερόμενη ως δήλωση του Μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλου, όπου ανάμεσα στα άλλα αναφέται η Βουλή ως “βόθρος” και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κοινοβουλίου ως “η κόπρος του Αυγεία”» αναφέρει σε δήλωσή του, ο πρόεδρος της Βουλή Νίκος Βούτσης.

Όπως σημειώνει ο κ. Βούτσης: «Ήλπιζα ότι θα υπήρχε διάψευση ή έστω ανασκευή επί των δηλώσεων που φαίνεται ότι έγιναν. Σε κάθε περίπτωση, δηλώσεις που πέραν των απαράδεκτων χαρακτηρισμών εμφορούνται και από ακραία φονταμενταλιστική, εν προκειμένω ορθόδοξη, αντίληψη δεν μπορούν να τυγχάνουν ασυλίας και να μην αποδοκιμάζονται από τους αρμόδιους πολιτειακούς και βέβαια θρησκευτικούς παράγοντες».

«Επαναλαμβάνω, ελπίζω έστω και σήμερα οι εν λόγω δηλώσεις να διαψευστούν» καταλήγει η δήλωση του προέδρου της Βουλής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/  iefimerida.gr

Sexy.Της μουρλής στη Μύκονο με το στήθος της Μαριάννας Καλλέργη - Δεν χωρούσε στο μαγιό!










Μία από τις πιο σέξι παίκτριες του 
Survivorsσε μια εμφάνιση που... έσπασε 
τα θερμόμετρα.
Sportdog.gr
Η Μαριάννα Καλλέργη ήταν ίσως η πιο "καυτή" παρουσία στο διάσημο ριάλιτι επιβίωσης, που τελείωσε πριν μερικές ημέρες και κάθε της εμφάνιση προκαλεί... καρδιακά.
Στην πιο πρόσφατη εθεάθη με απίθανο μαύρο μπικίνι σε παραλία της Μυκόνου και έκανε τους... λουόμενους να μην παίρνουν τα μάτια τους από το "εκρηκτικό" μπούστο της!
Απολαύστε την!






Τα ταξίδια στο διάστημα αλλάζουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο BY NIKOS KAIMAKAMIS


Το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν σε μία μελέτη του έφτασε στο συμπέρασμα ότι ο εγκέφαλος των αστροναυτών μπορεί να υποστεί αλλαγές από τα ταξίδια στο διάστημα. 
Σύμφωνα με τα στοιχεία των ερευνητών, το σχήμα των εγκεφάλων των αστροναυτών φαίνεται να αλλάζει από τα ταξίδια στο διάστημα, ένα βασικό στοιχείο που απασχολεί όσους ασχολούνται με τη διαστημική ιατρική. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα ταξίδια στο διάστημα μπορούν να κάνουν τους εγκεφάλους των αστροναυτών να συμπιέζονται ή να επεκτείνονται ανάλογα με το χρόνο που περνούν στο διάστημα.
Η μελέτη αυτή, σύμφωνα με το Slashgear, θεωρείται ότι είναι η πρώτη του είδους της, καθώς λαμβάνει υπόψη της όχι απλώς και μόνο τις συνέπειες που μπορούν να έχουν τα ταξίδια στο διάστημα στον άνθρωπο, αλλά συγκεκριμένα στις αλλαγές που μπορεί να επιφέρει το αφιλόξενο διαστημικό περιβάλλον στη δομή του ανθρώπινου εγκεφάλου. Για τους σκοπούς της μελέτης, μελετήθηκαν τα εγκεφαλογραφήματα των αστροναυτών που πέρασαν δύο εβδομάδες στο διάστημα σε σχέση με εκείνους που πέρασαν έξι μήνες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.
Η κίνηση σε ένα περιβάλλον έλλειψης βαρύτητας θεωρείται ότι είναι ένας από τους παράγοντες που επιφέρουν αλλαγές στη δομή του εγκεφάλου σε όσους περνούν αρκετό χρόνο στο διάστημα. Στο μέλλον αναμένονται νέες μελέτες για τις επιπτώσεις στον γνωσιακό τομέα και εκείνον της πνευματικής απόδοσης από τα ταξίδια στο διάστημα.
Pestaola.gr

Sunday, August 6, 2017

Νέος πρόωρος θάνατος στα Τρίκαλα

5η Αυγούστου 2017
 Αναδημοσιεύεται από  trikalanews 



Στην λίστα Τρικαλινών που έφυγαν πρόωρα από την ζωή, προστέθηκε ο Γρηγόριος Νταούλας 51 ετών.

Ο εκλιπών, κηδεύεται αύριο στις 11 το πρωί από τον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Πυργετού Τρικάλων, αφήνοντας πίσω τους γονείς του  Κων/νο και Ζωή, την αδερφή του Γεωργία, τον γαμπρό του Ιωάννη Αποστόλου και ανίψια.

Από την ενημερωτική ομάδα τουtrikalanews.gr θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του εκλιπόντα.

Ιστοριες ξενητιας. Από τα καπνοχώραφα του Κλείτους ..στις φάμπρικες της Γερμανίας

Γράφει η φιλόλογος




ΓΙΏΤΑ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ

Από τα καπνοχώραφα  του Κλείτους ..στις φάμπρικες της Γερμανίας

( Προδημοσίευση )

Μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και τον εμφύλιο ,αρχές δεκαετίας του 50,στο χωριό επικρατούσε μεγάλη φτώχεια. Η καλλιέργεια του καπνού δεν μπορούσε να συντηρήσει τις οικογένειες και οι ανάγκες ήταν πολλές και επιτακτικές. Τότε ξεκίνησε το μεγάλο μεταναστευτικό ρεύμα στην τότε Δυτική Γερμανία. Το χωριό άδειασε ξαφνικά και πίσω έμειναν οι γυναίκες, οι γέροι και τα παιδιά. Ο αγώνας για την επιβίωση ήταν πολύ σκληρός ,όσοι έμειναν πίσω εξακολουθούσαν να καλλιεργούν καπνά, το ίδιο έκανε και η δική μου μάνα. Τα χρόνια περνούσαν, τα παιδιά μεγάλωναν και η ζωή στο χωριό άρχισε να καλυτερεύει, μια και τα εμβάσματα από την Γερμανία συνετέλεσαν ώστε να κτιστούν νέα σπίτια, τα παιδιά να πάνε στο Γυμνάσιο ,ένα μόνον δεν άλλαξε η νοσταλγία της πρώτης γενιάς για την πατρίδα.
Η Γερμανία μετά την οικονομική και πολιτική κατάρρευση ήθελε φτηνά εργατικά χέρια .Οι γερμανικές επιτροπές μετανάστευσης επέλεγαν εργάτες υγιείς και τους προωθούσαν στα μεγάλα βιομηχανικά κέντρα. Όσοι ήθελαν να πάνε στην Γερμανία έκαναν αίτηση στην Κοζάνη και μετά πήγαιναν στην Θεσσαλονίκη για περάσουν από ιατρικές εξετάσεις. Ακόμα και ένα χαλασμένο δόντι να είχε κάποιος ,τον έκοβαν ,η Γερμανία δεν ήθελε να πληρώνει χρήματα για την αποκατάσταση της υγείας αυτών των ανθρώπων.
Οι συνθήκες για την πρώτη εκείνη γενιά μεταναστών ήταν πολύ δύσκολες. Έφταναν στον σταθμό του Μονάχου με μια ξύλινη βαλίτσα και πολλά όνειρα και τα τραγούδια του Καζαντζίδη να τους παρηγορούν τις γκρίζες Κυριακές τους . Η απόσταση που τους χώριζε από τα καπνοχώραφα του Κλείτους μέχρι τα γερμανικά εργοστάσια ,από την οικογένεια τους μέχρι τις εργατικές εστίες ,ήταν πολύ μεγάλη και με συναισθηματικό κόστος . Η αναχώρηση γινόταν από Θεσσαλονίκη με το τρένο και αποβιβάζονταν στην γραμμή 11 του Μονάχου ,την γραμμή της ελπίδας όπως την αποκαλούσαν .Από εκεί προωθούνταν στα εργοστάσια της Νυρεμβέργης ,Στουτγάρδης ,Κολωνίας ,Ντίσελντορφ. Το ταξίδι από Θεσσαλονίκη για Μόναχο διαρκούσε 40 ώρες περίπου.
Έτσι έφυγε στην Γερμανία και ο δικός μου πατέρας ,αρχές της δεκαετίας του 60 ,αφού απέτυχε η επιχείρηση με τον νερόμυλο που είχε στήσει στο χωριό μας. Μια μέρα στις αρχές του 62 έφυγε από το χωριό ,δεν την θυμάμαι καν αυτήν την μέρα ,γιατί ήμουνα πολύ μικρή. Σχεδόν είχα ξεχάσει την μορφή του ,δεν τον ήξερα πια ,όταν ήρθε για πρώτη φορά ,νομίζω το 65 ήτανε, δεν τον πλησίασα, πήγα και κρύφτηκα .Χρειάστηκε να μου δείξει τα δώρα μου για να τον πλησιάσω. Ήταν ένα υπέροχο πράσινο παλτό με ίδιο σκουφάκι πλεχτό, ένα γούνινο άσπρο καπέλο με ένα βελούδινο φιόγκο πίσω και ένα φουστάνι .
Οι συγχωριανοί μας μετανάστευσαν ομαδικά σχεδόν στις ίδιες περιοχές, για να μην νιώθουν μόνοι. Άφησαν πίσω στο χωριό οικογένειες, ξεριζώθηκαν για δεύτερη φορά κυνηγώντας την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο. Λένε πως «πρώτα γίνεσαι φτωχός και μετά μετανάστης»,αυτό είναι αλήθεια ,η φτώχεια στο χωριό μας ήταν μεγάλη και οι συνθήκες εξόδου από αυτήν ανύπαρκτες. Με όπλο την ψυχική αντοχή και το όραμα μιας καλύτερης ζωής έφυγαν οι περισσότεροι για Γερμανία και λίγες οικογένειες για Αμερική και Αυστραλία.
Στην Γερμανία οι συγχωριανοί μας δούλεψαν σε βαριές δουλειές για να κερδίσουν περισσότερα ,διακρίθηκαν και εκεί για την μεγάλη τους εργατικότητα και την τιμιότητα τους. Τα πρώτα χρόνια ήταν πέτρινα, πολύ δύσκολα. Οι Γερμανοί τους θεωρούσαν τότε προσωρινούς, φιλοξενούμενους εργάτες .Έμεναν στα λεγόμενα «χάιμ» ,τις εστίες δηλαδή , ομαδικά . Κάθε εργάτης είχε στη διάθεσή του ένα κρεβάτι σε κουκέτα, ένα ντουλάπι που κλείδωνε, μια θέση στο τραπέζι του φαγητού και μια καρέκλα ανά άτομο. Οι εστίες, χωρισμένες ανά φύλο (αν υπήρχαν αντρόγυνα έπρεπε να χωρίσουν), συχνά αποτελούσαν τμήμα των εργοστασιακών εγκαταστάσεων. Πολλοί συγγενείς μας υπέστησαν ένα πολιτισμικό σοκ προσπαθώντας να ενταχθούν σε μια νέα κοινωνία ,έναν διαφορετικό τρόπο ζωής ,μια άλλη κουλτούρα. Δεν λύγισαν όμως ,δεν ήθελαν να γυρίσουν ηττημένοι. Πάλεψαν με νύχια και με δόντια και άρχισαν σιγά σιγά να γυρίζουν στο χωριό με αυτοκίνητα και έναν
ευρωπαϊκό αέρα ,ο οποίος είναι αλήθεια ότι αρχικά ξένισε όσους είχαν μείνει πίσω. Δεν ήταν λίγες οι φορές που τα καμώματα τους προκαλούσαν θυμηδία.
Τα παιδιά έμειναν πίσω με τους παππούδες και τις γιαγιάδες ή ακόμα και σε θείες και σε άλλους συγγενείς. Οι πληγές δεν έκλεισαν ποτέ ,πονάνε ακόμα .Οι γονείς έβλεπαν τα παιδιά να μεγαλώνουν μέσα από μια φωτογραφία, τα παιδιά ένιωθαν την παρουσία των γονιών μέσα από τα δέματα με τα ρούχα που έστελναν οι γονείς τους με συγγενείς και φίλους. Απάλυναν τον πόνο τους με την δικαιολογία ότι «ό,τι κάνουν το κάνουν για το καλό των παιδιών τους».
Όσοι έμειναν πίσω συνεχίζουν τους ρυθμούς τους στο χωριό. Καλλιεργούν καπνά ,λίγα σιτάρια και περιμένουν τα μάρκα από την Γερμανία
 (απόσπασμα από το υπό έκδοση βιβλίο μου )
Γ.Ι.

Friday, August 4, 2017

Κατήγγειλε στην Αστυνομία κλοπή, όμως όταν αρνήθηκε να υπογράψει με το ζόρι ότι είναι Χριστιανός Ορθόδοξος όλα άλλαξαν...


Ο Γιάννης Οικονόμου, γλωσσολόγος και μεταφραστής, απασχολούμενος σήμερα στη Γενική Διεύθυνση Μετάφρασης της Κομισιόν, έκανε το λάθος να έρθει διακοπές στην πατρίδα του

Χτες βράδυ τον έκλεψαν και όπως ήταν απαραίτητο -για να μπορέσει να βγάλει καινούργια έγγραφα το συντομότερο πριν επιστρέψει στο Βέλγιο όπου ζει- πήγε στην Αστυνομία. Είχε το θάρρος να μη δεχτεί να υπογράψει κάτι το οποίο ήταν ψευδές, κι όμως η Αστυνομία σύμφωνα με τα λεγόμενά του σχεδόν του επέβαλλε να ψευδομαρτυρήσει. Απ' τη στιγμή που δεν το έκανε, λέει πως αντιμετωπίστηκε με αγένεια και αδιαφορία.

Ο Γιάννης Οικονόμου, γλωσσολόγος και μεταφραστής με εξαιρετικές επιδόσεις, απασχολούμενος σήμερα στη Γενική Διεύθυνση Μετάφρασης της Κομισιόν είχε δώσει μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη πρόσφατα στο LIFO.gr και τον Θοδωρή Αντωνόπουλο. 

Αυτή είναι η αφήγησή του και τη δημοσιεύουμε με την άδειά του:

Χθες τη νύχτα μου έκλεψαν το σακίδιομε τα προσωπικά μου αντικείμενα και μετρητά στον Άρειο Πάγο, κάτω από την Ακρόπολη.
Πήγα σήμερα να το καταγγείλω αφού χθες τη νύχτα η Ασφάλεια ήταν κλειστή.
Επιστρέφω μόλις από το αστυνομικό τμήμα και αισθάνομαι διπλά ως θύμα. Αισθάνομαι να έχει ποδοπατηθεί η προσωπικότητά μου ως πολίτη.

Το γραφείο ήταν γεμάτο καπνό, δεν μπορούσα να αναπνεύσω, παρόλο που επιγραφή (βλ. φωτο) απαγόρευε το κάπνισμα.
Αλλά ας είναι...

Τη βιβλιοθήκη του γραφείου κοσμούσαν θρησκευτικά βιβλία, και στον τοίχο κρεμόταν ορθόδοξη εικόνα (βλ. φωτο) κι ας πρόκειται για δημόσια υπηρεσία που οφείλει να εξυπηρετεί κάθε πολίτη, ασχέτως θρησκεύματος.
Αλλά ας είναι...

Έδωσα λοιπόν την κατάθεσή μου για την κλοπή στον φιλικό αστυνομικό. Ώσπου μου έδωσε την κατάθεσή μου για να την υπογράψω.

Και τότε διαπίστωσα εμβρόντητος (μετά από χρόνια που είχα σχέσεις μόνο με το βελγικό αστυνομικό τμήμα της γειτονιάς μου) ότι η κατάθεσή μου με εμφάνιζε ως Χριστιανό Ορθόδοξο.

Παρατήρησα ευγενικά στον αστυνομικό ότι 1) δεν είμαι Χριστιανός, και 2) ό,τι και να είμαι, δεν έχει καμία σχέση ούτε με τη χθεσινοβραδινή κλοπή ούτε με το ελληνικό κράτος.

Τότε ο αστυνομικός υπηρεσίας άλλαξε άρδην:
Μου εκτύπωσε άλλη κατάθεση στην οποία με ανέφερε ως άθεο, παρόλο που δεν είχα αναφέρει αν και ποιο θρήσκευμα είχα.

Και άρχισε τότε να μου φωνάζει με τσαμπουκά και αγενέστατα στον ενικό εξηγώντας μου γιατί πρέπει να αναφέρεται το θρήσκευμα στα δημόσια έγγραφα.

Και ήρθε τότε το καψόνι,η εκδίκηση του ψυχολογικά αδύνατου Χριστιανού Ορθόδοξου μπάτσου:

Ενώ του είχα εξηγήσει ότι χρειάζομαι αντίγραφο της κατάθεσής μου το ταχύτερο δυνατό ώστε να ανανεώσω τις κλεμμένες πιστωτικές μου κάρτες και την επίσης κλεμμένη άδεια οδήγησής μου τώρα που (έχω την ατυχία να) βρίσκομαι στην Ελλάδα, και ενώ του είχα πει ότι θα βρίσκομαι λίγες μόνο μέρες ακόμα στην Ελλάδα όντας μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, μου λέει με ύφος όλο χαιρεκακία:
"Πέρνα σε 20 μέρες να πάρεις το αντίγραφό σου".
Μάλιστα
Με έκλεψαν, έχασα χρήματα, τα προσωπικά μου αντικείμενα, πέρασα μια άυπνη νύχτα βλέποντας τον κλέφτη να εισβάλλει στην προσωπική μου ζωή, ΚΙ ΕΧΩ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΤΟΒΛΕΤΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΓΑΜΑΕΙ ΤΗΝ ΗΔΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΨΥΧΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΛΜΗΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.

Τώρα πώς θα ανανεώσω την άδεια οδήγησής μου;

Και κυρίως, πώς θα μπορέσω να ξανανιώσω ότι ανήκω σ' αυτή τη γαμημένη τριτοκοσμική χώρα που με εκδικείται επειδή επέλεξα να μην πιστεύω στον επίσημο Θεό της;
ΆΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ /LIFO.GR 

wibiya widget