Wednesday, February 13, 2019

Το Ζεϊμπέκικο είναι μοναχικός χορός

Ο μοναχικός θρήνος – το ζεϊμπέκικο
Το ζεϊμπέκικο δύσκολα χορεύεται. Δεν έχει βήματα· είναι ιερατικός χορός με εσωτερική ένταση και νόημα που ο χορευτής οφείλει να το γνωρίζει και να το σέβεται. Είναι η σωματική έκφραση της ήττας.
Η απελπισία της ζωής. Το ανεκπλήρωτο όνειρο.
Είναι το «δεν τα βγάζω πέρα». Το κακό που βλέπεις να έρχεται. Το παράπονο των ψυχών που δεν προσαρμόστηκαν στην τάξη των άλλων. Το ζεϊμπέκικο δεν χορεύεται ποτέ στην ψύχρα ει μη μόνον ως κούφια επίδειξη. Ο χορευτής πρέπει πρώτα «να γίνει», να φτιάξει κεφάλι με ποτά και όργανα, για να ανέβουν στην επιφάνεια αυτά που τον τρώνε.
Η περιγραφή της προετοιμασίας είναι σαφής: Παίξε, Χρήστο, το μπουζούκι, ρίξε μια γλυκιά πενιά, σαν γεμίσω το κεφάλι, γύρνα το στη ζεϊμπεκιά.

(Τσέτσης)  Ο αληθινός άντρας δεν ντρέπεται να φανερώσει τον πόνο ή την αδυναμία του· αγνοεί τις κοινωνικές συμβάσεις και τον ρηχό καθωσπρεπισμό.
Συμπάσχει με τον στίχο ο οποίος εκφράζει σε κάποιον βαθμό την προσωπική του περίπτωση, γι’ αυτό επιλέγει το τραγούδι που θα χορέψει και αυτοσχεδιάζει σε πολύ μικρό χώρο ταπεινά και με αξιοπρέπεια. Δεν σαλτάρει ασύστολα δεξιά κι αριστερά· βρίσκεται σε κατάνυξη.
Η πιο κατάλληλη στιγμή για να φέρει μια μαύρη βόλτα είναι η στιγμή της μουσικής γέφυρας, εκεί που και ο τραγουδιστής ανασαίνει. Ο σωστός χορεύει άπαξ· δεν μονοπωλεί την πίστα.
Το ζεϊμπέκικο είναι σαν το «Πάτερ Ημών». Τα είπες όλα με τη μία. Τα μεγάλα ζεϊμπέκικα είναι βαριά, θανατερά:
Ίσως αύριο χτυπήσει πικραμένα του θανάτου η καμπάνα και για μένα. (Τσιτσάνης)
Τι πάθος ατελείωτο που είναι το δικό μου, όλοι να θέλουν τη ζωή κι εγώ το θάνατό μου. (Βαμβακάρης)
Το ζεϊμπέκικο δεν σε κάνει μάγκα*· πρέπει να είσαι για να το χορέψεις.
Οι τσιχλίμαγκες με το τζελ που πατάνε ομαδικά σταφύλια στην πίστα εκφράζουν ακριβώς το χάος που διευθετεί η εσωτερική αυστηρότητα και το μέτρο του ζεϊμπέκικου. Το ζεϊμπέκικο δεν χορεύεται σε οικογενειακές εξόδους ή γιορτές στο σπίτι· απάδει προς το πνεύμα. Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν κουτσούβελα που κυκλοφορούν τριγύρω παντελώς αναίσθητα. Είναι χορός μοναχικός.
Όταν το μνήμα χάσκει στα πόδια σου, ο τόπος δεν σηκώνει άλλον. Είναι προσβολή να ενοχλήσει μια ξένη κι απρόσκλητη παρουσία. Γι’ αυτό κάποιοι ανίδεοι αριστεροί διανοούμενοι ερμήνευσαν την επιβεβλημένη ερημία του χορού με τα δικά τους φοβικά σύνδρομα· αποκάλεσαν το ζεϊμπέκικο «εξουσιαστικό χορό», που περιέχει, δήθεν, μια «αόρατη απειλή».

Είδαν, φαίνεται, κάποιον σκυλόμαγκα να χορεύει και τρόμαξαν. Όμως, και έναν κυριούλη αν ενοχλήσεις στο βαλσάκι του, κι αυτός θα αντιδράσει. Το ζεϊμπέκικο δεν είναι γυναικείος χορός.
Απαγορεύεται αυστηρώς σε γυναίκα να εκδηλώσει καημούς ενώπιον τρίτων· είναι προσβολή γι’ αυτόν που τη συνοδεύει. Αν δεν είναι σε θέση να ανακουφίσει τον πόνο της, αυτό τον μειώνει ως άντρα και δεν μπορεί να το δεχτεί.
Και στο μάτι δεν κολλάει. Μια γυναίκα δεν είναι μάγκας· είναι θηλυκό ή τίποτα.
Κι ένας άντρας, πρώτα αρσενικό και μετά όλα τ’ άλλα. Αυτό είναι το αρχέτυπο. Κι αν το εποικοδόμημα γέρνει καμιά φορά χαρωπά, η βάση μένει ακλόνητη. Εξαιρούνται οι γυναίκες μεγάλης ηλικίας που μπορεί να έχουν προσωπικά βάσανα: χηρεία ή πένθος για παιδιά. (Κι όμως είδα σπουδαίο ζεϊμπέκικο από δύο γυναίκες· τη Λιλή Ζωγράφου, που αυτοσχεδίαζε έχοντας αγκαλιάσει τον εαυτό της από τους ώμους με τα χέρια χιαστί σαν αρχαία τραγωδός· και μια νεαρή πουτάνα σε ένα καταγώγιο των Τρικάλων, πιο αυτεξούσια απ’ όλους τους αρσενικούς εκεί μέσα.)
Η μεγάλη ταραχή είναι οι χωρικοί. Σε πλατείες χωριών, με την ευκαιρία του τοπικού πανηγυριού ή άλλης γιορτής, κάτι καραμπουζουκλήδες ετεροδημότες χορεύουνε ζεϊμπέκικο στο χώμα· προφανώς για να δείξουνε στους συγχωριανούς τους πόσο μάγκες γίνανε στην πόλη.
Οι άνθρωποι της υπαίθρου δεν έχουν μπει στο νόημα κι ούτε μπορούν να εννοήσουν. Τα δικά τους ζόρια είναι κυκλικά· έρχονται, περνάνε και ξαναέρχονται σαν τις εποχές του χρόνου.
Δεν είναι όλη η ζωή ρημάδι. Γι’ αυτό χορεύουν εξώστρεφα, κάνουν φούρλες, σηκώνουν το γόνατο ή όλο το πόδι, κοιτάνε τους γύρω αν τους προσέχουν, χαμογελάνε χορεύοντας. Μιλάνε με τον Θεό των βροχών και του ήλιου, όχι τον σκοτεινό Θεό του χαμόσπιτου και των καταγωγίων.
Δεν γίνεται καν λόγος για το τσίρκο που χορεύει επιδεικτικά, σηκώνει τραπέζια με τα δόντια και ισορροπεί ποτήρια στο κεφάλι του. Ή τη φρικώδη καρικατούρα ζεϊμπέκικου που παρουσιάζουν οι χορευτές στις παλιές ελληνικές ταινίες και προσφάτως στα τηλεοπτικά σόου.
Το ζεϊμπέκικο είναι κλειστός χορός, με οδύνη και εσωτερικότητα. Δεν απευθύνεται στους άλλους. Ο χορευτής δεν επικοινωνεί με το περιβάλλον.
Περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του, τον οποίο τοποθετεί στο κέντρο του κόσμου. Για πάρτη του καίγεται, για πάρτη του πονάει και δεν επιζητεί οίκτο από τους γύρω.
Τα ψαλίδια, τα τινάγματα, οι ισορροπίες στο ένα πόδι είναι για τα πανηγύρια. Το πολύ να χτυπήσει το δάπεδο με το χέρι «ν’ ανοίξει η γη να μπει». Και, όσο χορεύει, τόσο μαυρίζει.
Πότε μ’ ανοιχτά τα μπράτσα μεταρσιώνεται σε αϊτό που επιπίπτει κατά παντός υπεύθυνου για τα πάθη του και πότε σκύβει τσακισμένος σε ικεσία προς τη μοίρα και το θείο.
Τα παλαμάκια που χτυπάνε οι φίλοι ή οι γκόμενες καλύτερα να λείπουν. Ο πόνος του άλλου δεν αποθεώνεται. Το πιο σωστό είναι να περιμένουν τον χορευτή να τελειώσει και να τον κεράσουν.
Να πιούνε στην υγειά του· δηλαδή να του γιάνει ο καημός που τον έκανε να χορέψει. Ειπώθηκε πως το ζεϊμπέκικο σβήνει. Ο αρχαϊκός χορός της Θράκης που τον μετέφεραν οι ζεϊμπέκηδες στη Μικρά Ασία και τον επανέφεραν στην Ελλάδα οι πρόσφυγες του 1922 έχει ολοκληρώσει τον ιστορικό του κύκλο· δεν έχει θέση σε μια νέα κοινωνία με άλλα αιτήματα και άλλες προτεραιότητες.
Μπορεί και να γίνει έτσι. Αν χαθούν η αδικία, ο έρωτας και ο πόνος· αν βρεθεί ένας άλλος τρόπος που οι άντρες θα μπορούν να εκφράζουν τα αισθήματά τους με τόση ομορφιά και ευγένεια, μπορεί να χαθεί και το ζεϊμπέκικο.
Όμως βλέπεις μερικές φορές κάτι παλικάρια να γεμίζουν την πίστα με ήθος και λεβεντιά που σε κάνουν να ελπίζεις όχι απλώς για τον συγκεκριμένο χορό, αλλά για τον κόσμο ολόκληρο.
* Ο μάγκας είναι άντρας σεμνός, καλοντυμένος και μοναχικός. Δεν είναι επιδεικτικό κουτσαβάκι και αλανιάρης.
Όπως αναφέρεται και στο Μείζον Ελληνικό Λεξικό, «μάγκας: έξυπνος και με συμπεριφορά που ταιριάζει σε άντρα».
Άρθρο του Διονύση Χαριτόπουλου στην εφημερίδα Τα Νέα,
Αντικλείδι
TRIKKIPRESS.GR

Tuesday, February 12, 2019

" Χιόνια" στην καλοκαιρινή Μελβουρνη ! "Μας ψεκάζουν ..τουρτουρίζουμε"


Οι φίλοι μου της Μελβούρνης ξύπνησαν σημερα (Φλεβαριάτικα, ή Αυγουστιάτικα αν προτιματε) σοκαρισμένοι: :
Κρυώνω..τουρτουρίζουμε. ..αναψα σόμπα. ..

Και η Φωτεινή μαζί με το ρεπορτάζ του Herald, κραυγή.
"Χιόνι κατακαλόκαιρα στην Μελβούρνη
Και μετά κάτι εξυπνάκηδες δήθεν ορθολογιστές μου λέτε ότι δεν μας ψεκάζουν γκρρρρρρ".Φωτεινή Πετρου.


Θα περάσει παιδιά.. σας λέω με τη σειρά μου ποιητικά:
"Αν η Μελβούρνη έχει λιακάδα
Τύφλα να χει η Ελλαδα.."
Αυτό ήταν το στιχάκι μου που έλεγα κάθε φορά που μέσα από τα συνεφα,τις βροχές, τις αστραπές και τους φρικτούς  αέρηδες που νόμιζα ότι θα με γκρεμιζαν το σπίτι, ξεπρόβαλε ο βασιλεύς ήλιος. .
Δυστυχώς σήμερα ο καιρός κυριαρχείται από τον Άίολο και η κατάσταση είναι τραγική. . Θα πέσει και χιόνι όπως ..κηρύσσει και ο γραπτός  κήρυκας της και οι φωτογραφίες φέρνουν μνήμες καθόλου ευχάριστες.
*Κάποτε στα 1970 θυμάμαι μπήκε στο παλιό κτήριο του ΝΈΟΥ ΚΌΣΜΟΥ έντρομη η Φράνσις για να μας πει πώς παραλίγο να πνιγεί και να έχανε και την  καινούργια Μερσεντες στη Ράσελ στρητ που είχε μετατραπεί σε χείμαρρο.
"Κολυμπούσα δίπλα από το αυτοκίνητο και κρατούσα το τιμόνι για να μη πέσει σε κολώνα η τοιχο .."

*Θυμάμαι την Πατρούλα,  νονά της πρώτης κόρης μας να λέει έναν άλλο καλοκαιρινό μηνα: Μα σήμερα που κάναμε δοκιμή τις εισπράξεις για να πουλήσουμε το "Φις εντ Τσιπς" χιόνισε; ποτέ δεν ξανάγινε αυτό. ."

Τι να πρωτοθυμηθω..
*τη Γεναριατικη εκδρομή των Τρικαλινων στο Φίλιπ Άιλαντ που ενώ μας έλεγαν όλα τα ΜΜΕ και η Ρένα με το Ντίνο από το ράδιο  ότι η θερμοκρασία θα φτάσει τους 42 βαθμους Κελσίου.. τρεμαμε φτάνοντας από το κρύο γιατί με το ζόρι πλησίασε τους 12 ;

τα πολλά πρωινά που βάζαμε αιρκοντισιον το πρωΐ στο αυτοκίνητο για να δροσιστουμε και γυρίζοντας το απόγευμα θέρμανση για να ζεσταθουμε..

Θέλετε κι άλλα;
Με στίχο άρχισα , με τραγούδι μου τελειωνω:
Σαν της Μελβούρνης τον καιρό
π αλλάζει μέσα στο λεπτό. ..
Έτσι κι εσύ κατάντησες
Και τη ζωή μου μαύρισες. .!!

Θα σε πάρω θα σε πάρω
στην Ελλάδα να σε πάω. .
Μήπως με τη αλλαγή
Και αλλάξεις τακτική. .
C. ΔΠ

ΚΑΙ ΤΟ ΣΛΌΓΚΑΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
Αν δεν σ αρεσει ο καιρός της Μελβούρνης, περίμενε 5 λεπτά!
Δημήτρης Παπαγεωργίου
Τερψιθέα..

ΤΙ γραΦέι η HERALD SUN
Ψυχρό μέτωπο στη Μελβουρνη με χιόνια. .
heraldsun.com.au
It may still be summer but a vigorous cold front could leave Victoria’s alpine…



https://www.heraldsun.com.au/news/victoria/cold-front-sweeps-victoria-bringing-strong-winds-rain-and-possible-snow/news-story/e2ab483bb94b9e2cc638ffe8cf3d16b4

Πέθανε ο σφαγέας της Θάσου, Θεόφιλος Σεχίδης - Τεμάχισε την οικογένειά του

Πέθανε στα 46 του χρόνια, στο ψυχιατρείο του Κορυδαλλού από παθολογικά αίτια

Η υπόθεσή του, είχε σοκάρει το πανελλήνιο κι ο Θεόφιλος Σεχίδης έμεινε στην ιστορία ως ένας από τους πιο αιμοσταγείς δολοφόνους και το έγκλημά του, είναι από τα πιο ειδεχθή που έχουν καταγραφεί στα δικαστικά χρονικά της χώρας.
«Τον πατέρα μου και τον θείο μου τους σκότωσα με όπλο. Τη μητέρα μου, την αδελφή μου και τη γιαγιά μου τις αποκεφάλισα με δύο μαχαίρια», είπε στην κυνική του ομολογία ο Θεόφιλος Σεχίδης.
Ο τότε 24χρονος ξεκλήρισε σε μια μέρα όλη του την οικογένεια. Οι δολοφονίες έλαβαν χώρα στη Θάσο τον Μάιο του 1996 κι αποκαλύφθηκαν τον Αύγουστο του ίδιου έτους.







Θεόφιλος Σεχίδης

Ο φοιτητής της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κομοτηνής είχε δολοφονήσει με απίστευτη αγριότητα τον πατέρα του, Δημήτρη, που ήταν δάσκαλος και τη μητέρα του Μαρία, που ήταν νοικοκυρά. Από την λύσσα του, δεν ξέφυγε και η μεγαλύτερη αδελφή του, η Ερμιόνη, που έπασχε από σχιζοφρένεια. Τα άλλα θύματά του ήταν ο θείος του και η γιαγιά του.

Πώς ξετυλίχθηκε το κουβάρι της υπόθεσης

Η Ελένη Σεχίδη, γυναίκα του θείου του Θεόφιλου, κατήγγειλε στη βελγική αστυνομία ότι είχε χάσει τα ίχνη του άντρας της, όπως και των υπόλοιπων μελών της οικογένειας. Ο Θεόφιλος απαντούσε στις τηλεφωνικές της κλήσεις, λέγοντάς της ότι όλοι έλειπαν στο εξωτερικό. Η θεία του τα μάζεψε και πήγε στην Ελλάδα. Ταξίδεψε στη Φλώρινα, απ΄ όπου καταγόταν η οικογένεια, προσπαθώντας να εντοπίσει τα ίχνη του άντρα της. Στις 3 Αυγούστου πήγε και ο δράστης του εγκλήματος στη Φλώρινα, ο οποίος «έπαιζε θέατρο» αναζητώντας δήθεν τη μάνα του, τον πατέρα του, την αδερφή του και τον θείο του, ρωτώντας με αγωνία τους χωριανούς, τους συγγενείς και τους φίλους.








Λίγους μέρες νωρίτερα, στις 21 Ιουλίου σε έλεγχο που είχε γίνει στο αυτοκίνητό του στην περιοχή της Καβάλας, είχαν βρεθεί μια κοντόκανη καραμπίνα, ένα κυνηγετικό όπλο και φυσίγγια.
Καταδικάστηκε σε δεκάμηνη φυλάκιση και πρόστιμο 700.000 δρχ. Οι αντιφάσεις του, ωστόσο και οι απαντήσεις που δεν ήταν πειστικές, έβαλαν τις Αρχές σε υποψίες. Τελικά, έπειτα από πολύωρες ανακρίσεις, ομολόγησε ότι σκότωσε πέντε μέλη της οικογένειάς του.


«Ήταν άρρωστοι και ήθελα να τους λυτρώσω»


Ομολόγησε ότι σκότωσε τον πατέρα, τη μητέρα, την αδελφή, τον θείο και τη γιαγιά του. «Ήταν άρρωστοι και ήθελα να τους λυτρώσω» δήλωσε, αρχικά, στους εμβρόντητους αξιωματικούς της αστυνομίας και αργότερα πρόσθεσε: «Ήθελαν να με βγάλουν από τη μέση και πρόλαβα να τους σκοτώσω πρώτος. Υπήρχε συνωμοσία σε βάρος μου. Βρισκόμουν εν αμύνη. Μου έκαναν ψυχολογικό πόλεμο επειδή ήξερα ότι ήμουν άλλης μάνας παιδί και δεν μου έλεγαν την αλήθεια. Τους ξέκανα για να μην με ξεκάνουν».






Θεόφιλος Σεχίδης

Πρώτο θύμα ο θείος, ακολούθησαν οι υπόλοιποι


«Προσπάθησε να με χτυπήσει με ένα μαχαίρι. Τον έσπρωξα και έπεσε σε γκρεμό, από ύψος 10 μέτρων. Κατέβηκα κάτω και τον είδα να ψυχορραγεί. Και για να μη βασανίζεται άλλο, του έκοψα με το μαχαίρι το κεφάλι», είπε ο Θεόφιλος

Αφού έκρυψε το πτώμα σε θάμνους, έφυγε, αγόρασε ένα καινούριο πουκάμισο και ένα μονόκαννο κυνηγετικό όπλο και πήγε σπίτι να περιμένει τους υπόλοιπους της οικογένειας. Γύρω στις 7:30 της ίδιας μέρας μπήκε στο σπίτι ο πατέρας του Θεόφιλου, ο Δημήτρης, και τότε ξέσπασε νέος καυγάς. «Ο πατέρας μου είχε ένα μαχαίρι, φοβήθηκα», είπε. «Μόλις γύρισε για να πάει στην τουαλέτα, τον πυροβόλησα και έπεσε νεκρός. Μετά του έκοψα την καρωτίδα μ’ ένα μαχαίρι».







Επόμενο θύμα, η μάνα: «Κρατούσε κι αυτή μαχαίρι. Της άρπαξα το χέρι, την αφόπλισα και της έκοψα τον λαιμό με το μαχαίρι», είπε ο Σεχίδης, αλλά ο ιατροδικαστής διαπίστωσε ότι είχε κι αυτή πυροβοληθεί στο κεφάλι.

Ακολούθησε η αδελφή: «Μου όρμησε και τη σκότωσα με τον ίδιο τρόπο», συμπλήρωσε.

Έπεσε για ύπνο, ξύπνησε και τους τεμάχισε με Τσαϊκόφσκι


Ο Σεχίδης, μάζεψε τα πτώματα, καθάρισε το σπίτι κι έπεσε για ύπνο. Την επομένη, μπήκε η γιαγιά στο σπίτι «κρατώντας κι αυτή μαχαίρι» για να αποδεθχεί κι αυτή την προδιαγεγραμμένη μοίρα της και να σφαγιαστεί από τον εγγονό της.

Έβαλε να ακούσει Τσαϊκόφσκι, άρχισε να τεμαχίζει τα πτώματα κι εν συνεχεία τα τοποθέτησε σε μαύρες σακούλες σκουπιδιών. Οι λεπτομέρειες είναι φρικιαστικές. Έκοψε τα κρανία με σιδεροπρίονο κι αφαίρεσε τους εγκεφάλους των θυμάτων, τους έβαλε στο ψυγείο για να τους μελετήσει και στη συνέχεια να τους φάει για να τους τιμωρήσει...

«Δυο-τρεις εγκεφάλους τους έβγαλα και τους έβαλα στο ψυγείο. Είχα κάποιες ψυχιατρικές και ιατρικές γνώσεις και ήθελα να εξετάσω την ανατομία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Αυτό είναι όλο. Δεν μετάνιωσα για τίποτα, καλά έκανα. Το ένα κεφάλι ήδη είχε σπάσει, τα μυαλά είχαν βγει, οπότε γιατί να μην τα βάλω στο ψυγείο...»






upl59ed9a737f252.jpg

Τρεις μέρες μετέφερε τα πτώματα με το φέρι της γραμμής


Επί τρεις ημέρες με το φέρι μποτ της γραμμής Θάσου- Κεραμωτής, μετέφερε τις σακούλες με τα διαμελισμένα κορμιά των συγγενών στην Καβάλα. Όταν έπεφτε η νύχτα έθαβε τα πτώματα στον σκουπιδότοπο της Πέρνης.

Η δίκη και η ποινή


Η δίκη διεξήχθη στις 20 Ιουνίου 1997 στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Δράμας. Το δικαστήριο τον καταδίκασε σε πέντε φορές ισόβια για τις ανθρωποκτονίες κατά συρροή και σε ποινή φυλάκισης 7,5 ετών για οπλοχρησία, οπλοκατοχή, οπλοφορία και για περιύβριση νεκρού. Τη Δευτέρα 12 Αυγούστου, ο Θεόφιλος Σεχίδης μεταφέρθηκε στις Δικαστικές Φυλακές Κομοτηνής. Ζήτησε «να ακούω Μπαχ ή αν αυτό δεν είναι εφικτό, κλασική μουσική και να διαβάζω βιβλία». Λίγο πριν από τον Σεπτέμβρη του 1997 μεταφέρθηκε στον Κορυδαλλό για ψυχιατρική παρακολούθηση, καθώς παρουσίασε ψυχολογικές διαταραχές και δεν επικοινωνούσε με το περιβάλλον. Η γνωμάτευση της αξονικής τομογραφίας εγκεφάλου, στην οποία υποβλήθηκε, έδειξε «εγκεφαλικά ευρήματα που δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν φυσιολογικά».

Παρότι κατέθεσε αίτηση αποφυλάκισης από το 2016 αυτή δεν έγινε δεκτή από το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο


ΕΘΝΟΣ.gr


Oρκίστηκε βουλευτής ο Κουίκ: «Θα στηρίξω την κυβέρνηση μέχρι την τελευταία μέρα»

Ορκίστηκε βουλευτής το απόγευμα της Δευτέρας ο υφυπουργός Εξωτερικών, Τέρενς Κουίκ, ο οποίος αντικατέστησε τον Θανάση Παπαχριστόπουλο που παραιτήθηκε μετά την υπερψήφιση του πρωτοκόλλου ένταξης της Βόρειας Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ.
Μάλιστα, ο βουλευτής, πλέον, κ. Κουίκ γνωστοποίησε με επιστολή του ότι «θα στηρίξω την κυβέρνηση μέχρι την τελευταία μέρα της συνταγματικής προθεσμίας της».

Αναλυτικά η επιστολή του:

«Μετά τη σημερινή ορκωμοσία μου ως 22ος ανεξάρτητος βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου σας ενημερώνω ότι ασκώντας το δικαίωμα που μου παρέχει το Σύνταγμα, να ψηφίζω κατά συνείδηση, θα στηρίζω τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης με βάσει το σύνολο του κυβερνητικού προγράμματος που ψήφισαν δύο φορές, τον Ιανουάριο και τον Σεπτέμβριο του 2015 τα τότε συγκυβερνώντα κόμματα, ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, όπως και αυτές που απορρέουν από τον τελευταίο προϋπολογισμό που επίσης ψήφισαν στο σύνολό τους τον Δεκέμβριο του 2018 τα τότε συγκυβερνώντα κόμματα, ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
»Δηλαδή, ισχύει ότι είχα πει στο ταραχώδες υπουργικό συμβούλιο και τα επανέλαβα με πρόσφατες δηλώσεις μου. Θα στηρίξω την κυβέρνηση μέχρι την τελευταία ημέρα της συνταγματικής προθεσμίας της.
»Με τη δεδηλωμένη αυτή πρόθεσή μου δεν κάνω στην άκρη για να διευκολύνω την απόπειρα επιστροφής εκείνων που κατέκλεψαν την Ελλάδα και ελπίζουν σε κουκουλώματα των ανομημάτων τους».
Tribune

Ο ΣΚΑΪ «δεν βλέπεται»! Μονοψήφια το δελτίο, το κοινό γύρισε πλάτη στα τουρκοριάλιτι


Στον ΣΚΑΪ επικρατεί προβληματισμός, που τείνει να εξελιχτεί σε κατάθλιψη.

Ο λόγος, οι χαμηλές τηλεθεάσεις που σημειώνει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, με τη Σία Κοσιώνη.

Βεβαίως, για να λέμε και της Σίας Κοσιώνη το δίκιο, δεν ευθύνεται εκείνη για τη στρατευμένη και λαϊκίστικη γραμμή της ενημέρωσης του καναλιού.

Μια γραμμή που το καθιστά «εχθρικό» για ανθρώπους που δεν ασπάζονται την ιδεολογία ενός Μπογδάνου ή ενός Άδωνι.

Πώς ένας μετριοπαθής πολίτης να παρακολουθήσει το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ;

Πώς να το παρακολουθήσει δίχως να αλλάξει κανάλι ή να μην κλείσει την τηλεόραση;

Το χθεσινό «τηλεοπτικό χτύπημα» που δέχτηκε το δελτίο ειδήσεων ήταν ισχυρό. Έκανε μονοψήφια νούμερα.

Σίγουρα τα πράγματα εξελίσσονται άσχημα για τον ΣΚΑΪ, αλλά πώς να αλλάξει το κλίμα η Σία Κοσιώνη, όταν το κανάλι είναι η «φωνή» του Άδωνι;

Την Δευτέρα στην πρώτη θέση της τηλεθέασης του δυναμικού κοινού, βρέθηκε ο Alpha με 22,8%, ακολούθησε ο ΑΝΤ1 με 16,8% και τρίτο ήρθε το STAR με 15%.

Ο ΣΚΑΪ έκανε ένα 7,9% και το Open βρέθηκε στην προτελευταία μόνο πάνω από την ΕΡΤ με 3,6%.

ΣΚΑΪ και τουρκοριάλιτι


Οι ιθύνοντες του ΣΚΑΪ αρχίζουν να αναθεωρούν σχετικά με το κατά πόσο τα τουρκικής παραγωγής ριάλιτι έχουν θέση στο πρόγραμμά του.

Χαμηλή η τηλεθέαση του φετινού «Survivor» και το κοινό γύρισε την πλάτη στον 2ο κύκλο του «Power of Love».

Έτσι το κανάλι έρχεται αντιμέτωπο με χαμηλότατες πτήσεις στο γενικό σύνολο της τηλεθέασης, κάτι που δεν αναμενόταν σε καμία περίπτωση.

Σύμφωνα με τις «Τυπολογίες», τα δεδομένα της συνεργασίας του καναλιού του Φαλήρου με την Acun Media εισέρχονται σε νέα βάση.

Η μεταξύ τους συμφωνία λήγει στο τέλος τς σεζόν και μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει πρόθεση για ανανέωση.

Το ρεπορτάζ θέλει το ριάλιτι αγάπης να ολοκληρώνει τον κύκλο του στον ΣΚΑΪ, ενώ άγνωστη παραμένει η τύχη του «Survivor».

Ο ΣΚΑΪ από τη μεριά του, σκοπεύει να επενδύσει περισσότερο σε προγράμματα του στυλ «Ράδιο Αρβύλα και «Βινύλιο».

Η ανταπόκριση του κοινού σε αυτά είναι μεγάλη.

Πρόκειται για σαφώς πιο ποιοτικά προγράμματα τα οποία δεν σχολιάζονται αρνητικά από το σύνολο του τηλεοπτικού κοινού.
Τribune

wibiya widget