100 ακτιβιστές καθαρού αέρα αναβοσβήνουν το μεγαλύτερο auto show παγκοσμίως
Φρανκφούρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2017 - Ακολουθώντας την επίσκεψη της Γερμανικής καγκελαρίου, την έναρξη της περιοδείας της Angela Merkel στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτων της IAA, 100 ακτιβιστές της Greenpeace στη Γερμανία παρουσίασαν μια απόδοσή τους για να ζητήσουν προστασία από τις επιπτώσεις της ντίζελ στην υγεία. Ντυμένοι ως άρρωστοι ασθενείς, οι ειρηνικοί διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν σιωπηλά σε μία από τις αίθουσες εκθέσεων και έκαναν μια θεατρική παράσταση. Αργότερα, έσκαψαν σε βήχα και άφησαν πίσω τους τις μάσκες αναπνοής στα περίπτερα των κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Η Greenpeace Germany επιδιώκει να τονίσει ότι, ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία στο IAA ανακοινώνει την έναρξη πολλών νέων μοντέλων ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια, εξακολουθεί να προτίθεται να επικεντρωθεί στην πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης για τα επόμενα χρόνια. Τα αυτοκίνητα με μηχανές καύσης έχουν σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία των ανθρώπων.
Τα ντίζελ είναι η κύρια πηγή διοξειδίου του αζώτου (NO 2 ) στις πόλεις. Το τοξικό αέριο προκαλεί αναπνευστικά νοσήματα όπως το άσθμα και απειλεί την υγεία των παιδιών και των ηλικιωμένων, ειδικότερα. Μια μελέτη που έδωσε εντολή από τη Greenpeace Germany έδειξε ότι ακόμη και μια μικρή αύξηση των 10 μικρογραμμαρίων ανά m 3 αυξάνει την πιθανότητα εμφάνισης άσθματος στα παιδιά κατά 15% κατά μέσο όρο. [1] Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος, το NO 2 προκαλεί 68.000 πρόωρους θανάτους ετησίως στην ΕΕ. [2]
Παρά τα φαινομενικά "κατανοητά του μηνύματος", τα στελέχη της εταιρείας αυτοκινήτων εξακολουθούν να μιλούν για τους κινητήρες ντίζελ που είναι «ουσιαστικοί» και «καθαροί» και εξακολουθούν να παρουσιάζουν πολλά μεγάλα SUV και λιμουζίνες στο φετινό IAA ως ένδειξη της συνεχιζόμενης δέσμευσης τους για βρώμικα και υγιεινά -θεραπεία τεχνολογία.
"Η προσθήκη μιας ηλεκτρικής επιλογής σε κάθε μοντέλο δεν είναι αρκετή", δήλωσε η Andree Boehling, Greenpeace Germany Expert Transport. "Αυτό που πραγματικά χρειάζεται είναι η δέσμευση να τεθεί τέρμα στην παραγωγή ρυπογόνων αυτοκινήτων που τροφοδοτούνται με ντίζελ και βενζίνη".
Ενώ τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα γίνονται πιο καθαρά σε χαρτί, ο αέρας στις πόλεις παραμένει βρώμικος. Οι εκπομπές στην πραγματική ζωή εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλότερες από τις εκπομπές υπό επίσημες συνθήκες δοκιμών. Οι δοκιμές του Διεθνούς Συμβουλίου για τις Καθαρές Μεταφορές της ICCT έδειξαν ότι ακόμα και τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα Euro 6 έχουν εκπομπές που είναι κατά μέσον όρο πενταπλάσια σε σχέση με το νόμιμο όριο. [3]
"Τα αυτοκίνητα Diesel είναι κατάλληλα στις κεντρικές πόλεις ως περιοχές καπνίσματος σε νοσοκομείο", συνέχισε ο Boehling. "Κανείς δεν πρέπει να ξεγελαστεί από τους ισχυρισμούς του« καθαρού πετρελαίου »σε αυτή την παράσταση, οι κατασκευαστές πωλούν ακόμα εκατομμύρια αυτοκίνητα ντίζελ που αποτελούν απειλή για την υγεία μας. Το αυτοκίνητο ντίζελ πρέπει να εξαφανιστεί και οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις πρέπει να κατέχουν την ευθύνη των εταιρειών αυτοκινήτων ». [4]
"Τα αυτοκίνητα Diesel είναι κατάλληλα στις κεντρικές πόλεις ως περιοχές καπνίσματος σε νοσοκομείο", συνέχισε ο Boehling. "Κανείς δεν πρέπει να ξεγελαστεί από τους ισχυρισμούς του« καθαρού πετρελαίου »σε αυτή την παράσταση, οι κατασκευαστές πωλούν ακόμα εκατομμύρια αυτοκίνητα ντίζελ που αποτελούν απειλή για την υγεία μας. Το αυτοκίνητο ντίζελ πρέπει να εξαφανιστεί και οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις πρέπει να κατέχουν την ευθύνη των εταιρειών αυτοκινήτων ». [4]
ENDS
Εικόνες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με φωτογραφίες / βίντεο, μπορείτε να επικοινωνήσετε:
Φωτογραφίες: +49 40 30618 376; Βίντεο: +49 175 1102036
Φωτογραφίες: +49 40 30618 376; Βίντεο: +49 175 1102036
Σημειώσεις στους συντάκτες
[1] Η μελέτη στη γερμανική καθώς και μια σύντομη ενημέρωση της Greenpeace με βάση τη μελέτη βρίσκεται εδώ .
[2] Μπορείτε να διαβάσετε εδώ τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος, την έκθεση για την ποιότητα του αέρα στην Ευρώπη 2016 .
[4] Το 2016, 49,9% των ταξινομήσεων οχημάτων ήταν ντίζελ και μόνο 1,1% ήταν ηλεκτρικά στην ΕΕ15 σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Επαφές
Gregor Kessler, Λειτουργός Τύπου, Greenpeace Γερμανία +49 151 72702918; gregor.kessler@greenpeace.org
Benjamin Stephan, Greenpeace Γερμανίας Ειδικός Μεταφορών :; +49 151 57208151; benjamin.stephan@greenpeace.org
Διεθνές Γραφείο Τύπου Greenpeace, +31 (0) 20 718 2470 (διατίθεται 24 ώρες), pressdesk.int@greenpeace.org
Διεθνές Γραφείο Τύπου Greenpeace, +31 (0) 20 718 2470 (διατίθεται 24 ώρες), pressdesk.int@greenpeace.org
No comments:
Post a Comment