Thursday, February 7, 2019

Ανθρώπινα. " Τα αδέλφια μου, η κούκλα και εγώ." Γιώτα Ιωακειμίδου *


Τα αδέλφια μου, η κούκλα και εγώ.

Αχ ! αυτή η κούκλα ....είχε πάει η μάνα μου να μαζέψει βαμβάκι στον Γιδά  και γυρίζοντας μου αγόρασε αυτήν την κούκλα από την Κοζάνη.....αλλά ....η κούκλα εγκαταστάθηκε πάνω στο κρεβάτι της μάνας μου, η κρεβατοκάμαρα κλειδώθηκε  και εγώ έμεινα με την όρεξη ....στεκόμουν έξω από την πόρτα και έκλαιγα γοερά κάθε μέρα, αλλά εις μάτην....η μάνα αλύγιστη και απόλυτη....μια μέρα ο αδελφός μου παραβίασε την πόρτα, μου έδωσε την πολυπόθητη κούκλα και μέχρι την επόμενη μέρα δεν είχε ούτε χέρια ούτε πόδια. Την παίξαμε μαζί με τις ξαδέρφες μου με τέτοια μανία ,την τραβολογούσαμε η μια από τα χέρια της άλλης και ...δικαιώθηκε η μάνα μου που η μόνιμη επωδός της ήταν ¨θα την χαλάσεις"....

*Γιώτα Ιωακειμίδου
Φιλόλογος-Συγγραφέας

No comments:

Post a Comment

wibiya widget