Friday, February 15, 2019

O Mιχάλης Βιολάρης: Καταγγέλλει επίθεση από τον φίλο του Γιώργο Νταλάρα

Ο Μιχάλης Βιολάρης σε ανάρτησή του υποστηρίζει ότι ο Γιώργος Νταλάρας τού επιτέθηκε φραστικά

Το βράδυ της Τετάρτης όπως υποστηρίζει ο 75χρονος τραγουδιστής Μιχάλης Βιολάρης στη σελίδα του στο Facebook, δέχτηκε ενώ βρισκόταν στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης φραστική επίθεση από τον παλιό του φίλο, Γιώργο Νταλάρα.
Δεν απάντησε, όπως λέει, επειδή τα έχασε και επειδή ο συνάδελφος και πρώην φίλος του, δεν τον άφησε ν’ αρθρώσει λέξη!
Έτσι περιγράφει το περιστατικό:
«Είμαστε φίλοι κάποτε με τον Νταλάρα…
Εχθές, στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ, αναμένοντας την έναρξη της παράστασης, με πλησιάζει ,και χωρίς να πάρει ανάσα, μου επιτίθεται λεκτικά λέγοντας μου ότι τον βρίζω σε διάφορες εφημερίδες…
Τον ενημερώνω ότι λόγω χαρακτήρα, δεν έχω βρίσει ποτέ κανένα σε καμμιά εφημερίδα…
Ρε Γιώργο, δεν περίμενα στα 70 σου χρόνια,( εγώ είμαι σαφώς μεγαλύτερος σου), να έχεις τόσες ανασφάλειες μετά από τόσα πράγματα που έχεις καταφέρει να κάνεις στο τραγούδι…
Και να σου πω κάτι πρώην φίλε μου, κάνω τόσο ενδιαφέροντα πράγματα στη ζωή μου, που ειλικρινά, δεν έχω το χρόνο να σε βρίζω σε διάφορες εφημερίδες…
Πάντως, είμαι στη διάθεση σου, όταν θέλεις να μιλήσουμε, γιατί εχθές, δεν με άφησες να αρθρώσω λέξη!!!….».
Ειμαστε φιλοι καποτε με τον Νταλαρα...
Εχθες,στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ,
αναμενοντας την εναρξη της παραστασης,με πλησιαζει,και χωρις να παρει ανασα,μου επιτιθεται λεκτικα λεγοντας μου οτι τον βριζω σε διαφορες εφημεριδες...
Τον ενημερωνω οτι λογω χαρακτηρα,δεν εχω βρισει ποτε κανενα σε καμμια εφημεριδα...
Ρε Γιωργο,δεν περιμενα στα 70 σου χρονια,( εγω ειμαι σαφως μεγαλυτερος σου), να εχεις τοσες ανασφαλειες μετα απο τοσα πραγματα που εχεις καταφερει να κανεις στο τραγουδι...
Και να σου πω κατι πρωην φιλε μου,κανω τοσο ενδιαφεροντα πραγματα στη ζωη μου,που ειλικρινα,δεν εχω το χρονο να σε βριζω σε διαφορες εφημεριδες...
Παντως,ειμαι στη διαθεση σου,οταν θελεις να μιλησουμε,γιατι εχθες, δεν με αφησες να αρθρωσω λεξη!!!....
😊🎶😊🎵😊🎤😊🎼🌹...

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΣΤΟ "ΕΘΝΟΣ"


Χρήστος Νομικός λυπάμαι προσωπικά ως λάτρης του Ελληνικού τραγουδιού...επειδη σε γνώρισα και εχω τη τιμή να σε έχω φιλο ξέρω ότι αυτά τα πράγματα είναι ανυπόστατα για σένα λόγω χαρακτήρα...θα ήταν καλό για την ιστορία του τραγουδιού μας να σε προσεγγίσει ο Γιώργος...και να ελέγχει...τις "πηγές" πληροφόρησης του!!

8

  • Christina Demetriou για να το λέει κάτι θα έχει "διαβάσει"... ως εκ τούτου ας ελέγξει πρώτα το ποιόν και το ήθος του αρθρογράφου, δεύτερον ας ελέγξει την εγκυρότητα του εντύπου ... συμφωνώ με τον Χρήστο Νομικό... πρώτα ελέγχουμε τις πηγές !!!!! δεν είναι όλες αξιόπιστες....
    6
  • Kostis Zouzounis Σαν καλλιτέχνες ειστε και οι δυο σπουδαίοι.
    Σαν χαρακτήρες όμως η διαφορά σας είναι τεράστια.
    Ο κόσμος γνωρίζει πολύ καλά και κρίνει αναλόγως...Δείτε περισσότερα
  • Βιβη Κανελλοπουλου Μιχάλη μου σε ξέρω 46 χρόνια δεν έχω ακούσει ποτέ να λες για κανέναν συνάδελφο σου τίποτα
    Είσαι κύριος ασχολείσαι με τον εαυτό σου και με τα πράγματα που σε αφορούν και δεν σε ενδιαφέρουν τα κουτσομπολιά τόσο καλοί φίλοι είμαστε και δεν ξέρω τίποτα προσωπικό σου δεν έχεις κατηγορήσει ποτέ κοπέλα και ήσουν πάντα αγαπητός σε όλους αστους να λενε
    6
  • Anthie Zevga Δεν παμε καλα Μονο αυτο δεν περιμενα να ακουσω Μιχαλη μου Ξερουν ολοι τι ανθρωπος εισαι και πρεπει να σου ζητησει συγγνωμη τουλαχιστον
    7
  • Baggelis Ioannou Mιχάλη μου , οσοι σε γνωρίζουν εχουν ιδίαν γνώμη για εσένα , και δεν μπορεί να μας την αλάξει κανένας.
    2
  • Evita Pavlatou Μιχάλη μου, επειδή εγώ σε γνωρίζω από πολύ μικρή και πολύ στενά, αρνούμαι να δεχτώ ότι εσύ θα μπορούσες ποτέ να συκοφαντησεις κάποιον δημόσια. Γιατί δεν είναι τού χαρακτήρα σου. Ακόμη κι αν ξέρεις, πολλά και για πολλούς....!
    4
  • Katerina Koumis Κρίμα πολύ κρίμα για τον κύριο Νταλάρα !!!!!Αν σε ήξερε έστω και λίγο θα γνώριζε ότι το ήθος και η αξιοπρέπεια που σε διακρίνουν δεν θα σου επέτρεπαν ποτέ να πέσεις τόσο χαμηλά!!!!!!
    4
  • Mixalis Giatrakis Φίλε Μιχάλη στεναχωριέμαι για το γεγονός αυτό.. Γνωριζόμαστε πάνω από είκοσι χρόνια και ξέρω ότι ποτέ δεν θα μιλούσες με άσχημα λόγια για οποιονδήποτε άνθρωπο, λόγω της καλής συμπεριφοράς και της παιδείας που έχεις!!
    2
  • Giorgos Mavromatis Πολυ ευστοχη η απαντηση σου Μιχαλη!!!
  • Andreas Niakaris Ευγε για το κείμενο σου Μιχάλη ως ανθρωπος που εχω συνεργαστει μαζι σου 2 ετη βεβαιώνω το ηθος και το μιλειχιο στυλ απαντησεων που εχεις σε πιθανο διαλογο με καποιον...πραγματι η ανασφαλεια εδω, καθοδηγει τον ανθρωπο αυτόν!
    3
  • Ioannis Lianakis Δεν πειράζει Μιχάλη είσαι αυτός που ήσουν, ενώ αυτός έχει κατεβάσει τον πήχη πολύ. Τα τραγούδια του είναι αυτά που τον κράτησαν ψηλά, όχι η προσωπικότητα του. Ας τον αυτός χάνει. Εσύ είσαι σταθερός στις αξίες σου.
    5
  • Anna Delaka ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΒΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΕΧΕΙ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ
    2
  • Angelos Hadjipavlis Πρέπει να έχει ο Γιώργος κάποια λάθος πληροφορία δεν εξηγείται αλλιώς. Από τότε που είμαστε σ’ αυτή την φωτογραφία κατά την άφιξη μας στην Νότιο Αφρική το 1975? γνωρίζω πως αγαπάς και εκτιμάς τον Γιώργο και τον θεωρείς φίλο σου. Δεν θα έλεγες ποτέ κακή λέξη για τον Γιώργο αλλά ούτε και για άλλον γι’ αυτό είσαι αυτός που είσαι.
    1
  • Kostas D. Katehis Ο Νταλάρας είναι γνωστός για τα πολλά ατοπήματά του κ.Βιολάρη .... εσείς όμως ποτέ δεν έχετε ακουστεί...μην στεναχωριέστε και ο κόσμος ξέρει καλά...και τα ξέρει όλα...
    5
  • Sakis Theodoros Areianara Γιατί δεν του είπες Μιχάλη,φέρε μου τις εφημερίδες να τις δώ!!.Οι εφημερίδες μάλλον είναι ψέμμα!..Υποψιάζομαι οτι κάποιος κακοπροαίρετος του εχει πεί ψέμματα για σένα!..
    1
  • Ερρίκος Τζινιόλης Καλημερα Μιχαλη μου.Σε ξερω απο της συνεργασιες μας πολλα χρονια οπως γνωριζω και τον [κυριο αυτο....] καποτε στη πεινα τον βοηθουσα οταν μεγαλωσε εκανε πως δε με ξερει.Μην δινεις σημασια ολα ειναι ανασφαλεια.Πολλα φιλια..
    1
  • Ειρήνη Αποστολίδου Ο πατέρας μου ήταν δημοσιογράφος στον "Πήγασο" (Ντομινό, Ρομάντζο κ.λ.π.) και μέσω εκείνου γνωρίσαμε πολλούς καλλιτέχνες και κάποια πράγματα περί ήθους κ.Μιχάλη. Καλή δύναμη!
  • Anna Panagiotopoylou Ο εν λόγο τραγουδιστής μάλλον θα έχει κάποιο υπαρξιακό πρόβλημα μην ασχολήσαι Μιχάλη είσαι άνθρωπος με ήθος
    3
  • Kwstas Agas Κύριε Μιχάλη, έχω διαβάσει συνεντεύξεις σας στον τύπο και στο ίντερνετ , σε όλες δώσατε πολύ ωραίες απαντήσεις και .... δεν θυμάμαι ΟΥΤΕ ΣΕ ΜΙΑ να έχετε πει το παραμικρό για κανέναν !! Διότι είναι τέτοιος ο χαρακτήρας σας ... Και εντέλει ... αν θέλει οΔείτε περισσότερα
    2
  • Πέτρος Βιολαρης Θείε ξέρω ότι η ηθική σου δεν σου το επιτρέπει, αλλά εγώ μπορώ να το γράψω: jimmys panousis, jimmys panousis jimmys panousis jimmys panousis
  • Nikos Veropoulos Εχει πλάκα το θέμα Μιχάλη, έχω να σου πω εγώ ιστορίες με τον εν λόγω κυριούλη....
  • Mixalis Dorgias Σέ ζηλεύουν αγαπητέ μου φίλε και λυπάμαι πολύ για τον κύριο Νταλάρα κρίμα και ντροπή λίγο σεβασμό και εκτίμηση !!!!!
    1
  • Mairi Kalotychou Ο Θεός να σε φυλάει, από το άδικο.!!! Σε γνωρίζω,Μιχάλη από τα φοιτητικά μας χρόνια,στην Φιλοσοφική και όλη η μετέπειτα πορεία της ζωή σου ,αποτελεί πρότυπον ηθικής. Αντιθέτως ,κάποιοι γνωστοί ,για; την προκλητική παρουσία τους ,στο Δημόσιο γίγνεσθαι,συνεχίζουν να προκαλούν ,με το θράσος ,που διαθέτουν !!! Η περιφρόνηση και μόνο αυτή τους αξίζει. !!!!!
    1
  • Nota Skafida Katsila Όσοι είχαμε την ΑΤΥΧΊΑ της γνωριμίας μαζί του...ΞΈΡΟΥΜΕ...ο καθρέφτης του θα του απομείνει....
    Βλέπει τον ίσκιο του_έλεγε η γιαγιά μου_και θαρρεί πως ειναι δύο....
    4
  • Maria Lianaki Ο νοών νοείτω Μιχάλη μου . Οι αξίες σου είναι σταθερές και γνωστές ... όπως γνωστά και τα ΅ παραπατήματα ΅ του Νταλάρα . Να είσαι υπηρεφάνος για τον χαρακτήρα σου και την προσφορά σου στο Ελληνικό τραγούδι . Μην αναλώνεσαι με την μικροψυχία κακόβουλων και τοξικών ανθρώπων .🎶
    5
  • Μάρθα Κατέχη Γιώργος Καραμπάτος Καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται . Έχετε την αγάπη μας και τις καλύτερες ευχές πολλών απλών ανθρώπων . Συνεχίστε να μας προσφέρετε τα ωραία σας τραγούδια . Ο κόσμος έχει ανάγκη από αγνούς και γνήσιους καλλιτέχνες . Εσείς έχετε χαρίσματα και ο Θεός και ο λαός είναι δίπλα σας......
    2
  • Christos Constandinou Ας μας πή ο Νταλάρας γιατι η κόρη του Ρασούλη του απαγόρευσε να βάλη στεφάνι στη κηδεία του πατέρα της.
    3
  • Christos Constandinou Και να μας πή και ποιες μεθόδους χρησιμοποίησε για να πή το τραγούδι οι κυβερνήσεις πέφτουνε. Επειδή άλλος έπρεπε να το πή.
    2
  • Pavlos Kouros Νταλαρας..Ποιος ασχολείται!!!?
    5
  • Pambos Violaris Κάποτε καθόμουνα με τις ώρες στην κιθάρα, για να μάθω τα τραγούδια του. Με τα χρόνια όμως και αντιλαμβανόμενος το ποιόν του τύπου, απλά αηδίασα...
    3
  • Konstantinos Adrianos Ρε συ Μιχάλη ,πιάνεται φίλος ο νταλάρας ποτέ? Ακόμα δεν τον έμαθες? Επρεπε να του ρίξεις καμιά δεκαριά μπινελίκια και να φύγεις. Νταλάρας είναι επάγγελμα .
    6
  • Elli Stavropoulou Αφού έτσι κάνει με
    Όλους πάσχει από σύνδρομο καταδίωξης κ στην τελική σιγά τα πράγματα που έχει.ποτε δεν θε διέθετα ένα ευρώ να παω να τον ακούσω .
    2
  • ΒΟΥΛΑ ΠΛΟΥΜΠΗ Καλημέρα σας κύριε Βιολάρη. Με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό σας υπάρχει κάποιο ντοκουμέντο που να αποδεικνύει όσα λέτε? Ο Γιώργος Νταλάρας πάντα υπήρξε ευπρεπής. Γιατί η αλήθεια είναι ότι διάβασα όλα τα άρθρα που γίνανε με βάση τη δήλωσή σας αλλά δεν βρήκα πουθενά κάποιον να υποστηρίζει ότι έγιναν όσα λέτε. Γιατί αυτή σας η δήλωση?
    5
  • Κωστας Παυλιδης Σοβαρός άνθρωπος σε πικαρε Μιχάλη. Οι τσιγγάνοι είναι ένας υπέροχος λαός αυτός είναι ότι να'ναι και Μην ξεχνάμε και την αλλαγή του επιθέτου που ούτε πατέρας του το ήθελε.
    3
  • Γιάννης Παπασάββας Ασε φιλε Μιχαλη μην ασχολεισαι με τον ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΑ
    1
  • Efi Parmaxidou Τυχαία έπεσα πάνω σε αυτό το ποστ και είδα στα σχόλια μια συνέντευξη.Δεν είπε κάτι κακό για τον Νταλάρα.Διηγήθηκε μία προσωπική στιγμή που στην τελική, δικαιούται να την μοιραστεί μετά από 50 χρόνια στο τραγούδι.Ο καθένας έχει την πορεία του.Προσωπικά Δείτε περισσότερα
    1
  • Adonis Michaelides Για να λεει ετσι ο Νταλαρας σημαινει οτι εχει τις πληροφοριες του!!Ας τις παρουσιασει φυσικα η αν καποιος γνωριζει κατι να το βαλει εδω να το δουμε και μεις!!!(χωρις να αμφιβαλλουμε σε τιποτε)!!!Οποτε ας περιμενουμε πριν βριζουμε και κατηγορουμε!! ΑΠΛΟ!!! εναν τζαι εναν καμουν θκιο!!
  • Eva Krv ... το πρωτο πραγμα που μου ερχεται στο μυαλο να πω σε καποιον ενοχλητικο "πολυπραγμονα" ειναι " δεν μας χεζεις ρε Νταλαρα", κε Βιολαρη εισαστε ευγενεστατος και αξιοπρεπεστατος, ανθρωπος μην ασχολειστε με κομπορρημονες.
    2
  • Eva Krv .....παραλειψη και εξαιρετικος καλλιτεχνης!!!

  • Γράψτε ένα σχόλιο...




    No comments:

    Post a Comment

    wibiya widget