Thursday, June 6, 2013

Η αρχέγονη ιστορία των Ελλήνων του Πόντου!.Toυ ΠΕΡΙΚΛΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗ



Πολλοί έγραψαν για τον Πόντο, για την αλησμόνητη ομορφιά του...
Πολλοί μιλούν για τον Πόντο, με δάκρυα στα μάτια και αβάσταχτο πόνο στην  καρδιά...
Πόσα γνωρίζουμε, όμως, γι΄ αυτό το κομμάτι της ελληνικής ιστορίας, που επιμένει να μένει – και γιατί άραγε - εκτός των σχολικών βιβλίων; Η ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού άρχισε πριν 3.000 χρόνια, με τις πρώτες ελληνικές αποικίες.
Ωστόσο, αυτό που επιχειρείται, εξυπηρετώντας ανθελληνικά συμφέροντα, με την απαξίωση ή και τον αφανισμό της αρχέγονης ιστορίας των Ποντίων, είναι η παραχάραξη της ιστορίας με βίαιο και ανίερο τρόπο, καθώς και η καταστρατήγηση κάθε έννοιας απονομής Δικαιοσύνης.
Στο έργο του, «Αποσπάσματα από την Ανατολή» (1845), ο Γιάκομπ Φίλιπ Φαλμεράυερ περιγράφει τις επαφές του με χριστιανούς ελληνόφωνους Ποντίους, που συναντά ταξιδεύοντας τον Εύξεινο Πόντο και αποφαίνεται πως πρόκειται για «Βυζαντινούς Έλληνες»,  χαρακτηρίζει δε την γλώσσα τους, ως «ελληνικά της Ματσούκας» και τους περιγράφει ως ελληνόφωνους, που προσκυνούν την Παναγία Σουμελά. Σκόπιμα, αποσιωπάται η ιστορία των Ελλήνων του Πόντου, από τα μυκηναϊκά χρόνια τουλάχιστον και περιορίζεται η εις βάθος ιστορία τους, η οποία αποδεικνύει ότι,  ήσαν Έλληνες Ίωνες και δεν προσκυνούσαν καμία Σουμελά. Η ιστορία τους δεν ξεκινά από την μεταβυζαντινή εποχή. Αντιθέτως, τότε ξεκινά ο εκφυλισμός των Ποντίων!
Το θέμα είναι ότι, θέλουν να παρουσιάσουν τους Ποντίους σαν αναπόσπαστο κομμάτι του βίαιου εκχριστιανισμού που υπέστησαν, κρύβοντάς τους την αληθινή τους καταγωγή και προβάλλοντας, ως αρχή της ύπαρξής τους την βυζαντινή ή και μεταβυζαντινή περίοδο, παρουσιάζοντάς τους ως προσκολλημένους θρησκομανείς και συνδέοντάς τους με μοναστήρια, αγίους, χριστιανισμό, προσκυνήματα και μοναχούς που ακολουθούσαν μία εικόνα για να χτίσουν το μοναστήρι της παναγίας, η οποία όμως, τί ειρωνεία, τους άφησε αβοήθητους! Μία ακόμη χριστιανική προπαγάνδα, στην προσπάθεια επιβολής λήθης.  
Παρ’ ότι ο Φαλμεράυερ έχει αποδειχθεί εμπαθής και αντιεπιστημονικός, συνεχίζει να στηρίζεται, ακόμη και σήμερα, από αρκετούς εκπαιδευτικούς και οι έρευνες των Ελλήνων καθηγητών που αποδεικνύουν τα ψεύδη του, αποσιωπούνται πλήρως και δεν διδάσκονται στα παιδιά.
Ποιος, όμως, ρυθμίζει τί διδάσκεται και τί αποσιωπάται;
Η μεγάλη και μακραίωνη ιστορία αυτού του τόπου και του λαού, δεν φτάνουν πολλές σελίδες για να καταγραφεί, αφού η αφετηρία της ιστορίας του Ποντιακού Ελληνισμού βυθίζεται μέσα στην αχλύ του θρύλου της Αργοναυτικής εκστρατείας και ο θρύλος αυτός έχει την αρχή του στο μύθο του Φρίξου και της Έλλης. Αυτή αποτελεί την πρώτη επαφή του μητροπολιτικού ελληνισμού με τον Πόντο, με τη μυθική της βέβαια, έκφραση. Η δεύτερη επαφή, πιο δυναμική και προγραμματισμένη, έγινε με την Αργοναυτική εκστρατεία, στην χώρα της Κολχίδας για το χρυσόμαλλο δέρας.
Επίσης, δεν μπορεί να παραβλεφθεί το ότι, η ίδρυση της Σινώπης, στα βόρεια παράλια της Μικράς Ασίας, από Ίωνες ναυτικούς, περί το 800 π.Χ., σηματοδοτεί  την επίσημη αφετηρία της ιστορίας του Ελληνισμού στον Πόντο και είναι, τουλάχιστον, ιεροσυλία η άρνηση ή και η περιφρόνηση της ιστορίας του. Πάμπολλες οι ανασκαφές, που έχουν γίνει στα δυτικά παράλια του Ευξείνου Πόντου και έφεραν στο φως Μυκηναϊκά αγγεία και ευρήματα. 
Έτσι, αρχίζει ο μύθος της έλευσης των πρώτων Ελλήνων στον Εύξεινο Πόντο, για να καταλήξει 3.000 χρόνια μετά, στον τραγικό ξεριζωμό και την επιστροφή στην προαιώνια πατρίδα. Οι Έλληνες, με την εγκατάστασή τους στις ακτές του Ευξείνου Πόντου, κατά τη διάρκεια του 8ου αιώνα, δημιούργησαν μια σειρά από ελληνικές αποικίες, στις παραλίες του τόπου. Ηράκλεια, Σινώπη, Κοτύωρα, Κερασούντα, Τραπεζούντα, Φάσις, Διοσκουριάς, Παντικάπαιον, Όλβια, Θεοδοσία, Οδησσός κλπ. Τέλος, το 562 π.χ. οι Ίωνες της Φώκαιας ίδρυσαν την Αμισό (Σαμψούντα).
Την Τραπεζούντα, ο Ξενοφών, περιγράφοντας την πορεία των Μυρίων από την περιοχή, στο βιβλίο του «Κύρου Ανάβασις», την αναφέρει «πόλεως ελληνίδος οικουμένης, εν τω Ευξείνω Πόντω». Ο Διογένης ο «Κυνικός», Έλληνας φιλόσοφος, γεννήθηκε στη Σινώπη περίπου το 412 π.χ., (σύμφωνα με άλλες πηγές το 399 π.χ.) Από τον Πόντο καταγόταν ο αρχαίος αστρονόμος Ηρακλείδης ο Ποντικός καθώς και ο ιστορικός και γεωγράφος Στράβων. Άλλες μορφές της εποχής που αξίζει να αναφερθούν , είναι  ο Δίφιλος ο Σινωπεύς (κωμικός ποιητής του 4. π.χ. αι.)
Διονυσόδωρος από την Αμισό (μαθηματικός του 2. π.χ. αι.)
Τυραννίων από την Αμισό (λόγιος και γραμματικός του 1. π.χ. αι.)
Βάττων από τη Σινώπη (ιστοριογράφος) και πολλά άλλα σημαντικά πρόσωπα και γεγονότα της πραγματικής μας ιστορίας !
Μ' αυτόν τον τρόπο, η ελληνική φυλή απέκτησε μια δεσπόζουσα παρουσία ανάμεσα στις άλλες φυλές του τόπου και η ελληνική δραστηριότητα ρίζωσε στη μακρινή χώρα της βόρειας Μ. Ασίας. Οι άποικοι συνέχισαν να επικοινωνούν με την μητροπολιτική Ελλάδα και να τροφοδούνται πνευματικά από την μητέρα πατρίδα. Εργάστηκαν σκληρά, πολέμησαν με τους ντόπιους στον περίγυρό τους, πρόκοψαν και αναπτύχθηκαν, διατηρώντας, συγχρόνως, τον πλούσιο κόσμο από παραδόσεις, θρύλους, έθιμα και πολιτισμό. Κράτησαν άσβεστη την έντονη συνείδηση της ελληνικότητάς τους και της εθνικής τους ενότητας με τους Ελλαδίτες, συνείδηση που παρέμεινε αναλλοίωτη, αν όχι επαυξημένη, σ' όλη τη διάρκεια των κατοπινών αιώνων, ως την ύστερη ώρα του ξεριζωμού, το 1922. Οι Πόντιοι λοιπόν ήσαν εκείνοι που μετελαμπάδευσαν στην περιοχή το ελληνικό δαιμόνιο, βάζοντας τα θεμέλια μιας καινούριας Ελλάδας στην Ανατολή. Οι Πόντιοι ήσαν εκείνοι που, εκτός από τα ήθη και έθιμα των Ελλήνων, μετέφεραν στην Ανατολή το ελληνικό πνεύμα, την ελληνική σκέψη, την ελληνική δημοκρατική οργάνωση των πόλεων-κρατών, τους ελληνικούς νόμους, την ελληνική γλώσσα και θρησκεία. Αλλά και αντίστροφα, οι Έλληνες γνώρισαν τους μεγάλους πολιτισμούς της Aνατολής, πήραν πολλές γνώσεις απ' αυτούς και ο ελληνισμός δημιούργησε μια νέα πολιτιστική σύνθεση, που έβαλε τα θεμέλια του κλασικού ελληνικού πολιτισμού με την φιλοσοφία, την ιστορία, τις τέχνες, την ποίηση και το θέατρο. Ανάμεσα στο 363-302 π.χ. ιδρύεται ανεξάρτητο κράτος που έφτασε στη μεγαλύτερη ακμή του, κατά τους χρόνους του Μιθριδάτη ΣΤ' του Ευπάτορα (120-63 π.χ.), ο οποίος συνετέλεσε και στη διάδοση του ελληνικού πολιτισμού, καθώς ο ίδιος είχε ελληνική παιδεία. H ελληνική γλώσσα καθιερώθηκε στο βασίλειο ως επίσημη γλώσσα επικοινωνίας των πολυάριθμων, άρα και πολύγλωσσων εθνοτήτων της Mικράς Aσίας. Η ποντιακή διάλεκτος προέρχεται από την αρχαία Ιωνική, κυρίως της καταγωγής των αποίκων του Πόντου, δηλαδή από την Ιωνική Μίλητο. Οι επιδράσεις που δέχτηκε στο πέρασμα των 26 αιώνων ζωής, προέρχονται από την κοινή των Αλεξανδρινών Χρόνων και από τη Μεσαιωνική κοινή του Βυζαντίου. Επηρεάστηκε επίσης από τους Γενουάτες και τους Βενετσιάνους της Τραπεζούντας, τους Πέρσες και τους Γεωργιανούς καθώς και από τους Τούρκους.  Αξιοσημείωτο όμως είναι ότι παρά τις προσμίξεις με ξένες λέξεις αυτές δεν έμειναν αναφομοίωτες αλλά εξελληνίστηκαν και εντάχθηκαν στο κλιτικό σύστημα της ελληνικής, συμμετέχοντας έτσι στην εξέλιξη της γλώσσας. Tο δωδεκάθεο του Ολύμπου ειρηνικά αφομοίωσε τις περισσότερες περσικές και ντόπιες εθνότητες. H ελληνική θρησκεία και λατρεία κυριάρχησαν παντού. Στους ναούς που χτίστηκαν προς τιμή των ελληνικών θεοτήτων, λατρεύονταν οι θεοί Aπόλλωνας, Aθηνά, Διόνυσος, Νίκη, Δίας, Aσκληπιός, Ποσειδώνας, Πάνας,  Hρακλής, Eρμής. O περσικός θεός Mίθρας, χωρίς να εκλείψει ποτέ, χρόνο με το χρόνο ελληνοποιήθηκε και αντικαταστάθηκε από τον Ήλιο, τον Aπόλλωνα και τον Eρμή. Και επί Ρωμαϊκής κυριαρχίας, δεν εμποδίστηκε η πρόοδος του Ποντιακού Ελληνισμού. Την εποχή του Μ. Κωνσταντίνου, ο Πόντος αποκτά ιδιαίτερη σημασία για το ανατολικό κράτος και για ολόκληρο τον ελληνισμό, παίζοντας τον ρόλο του προπυργίου και του φάρου της Ανατολής και, επί Ιουστινιανού, ο Πόντος γίνεται η ασπίδα του Βυζαντίου από τις βαρβαρικές επιδρομές των Περσών, των Αράβων και αργότερα των Τούρκων. Εκεί, έδρασαν οι Ακρίτες, δημιουργώντας τους θρύλους της λαϊκής παράδοσης του Πόντου, με κορωνίδα όλων το λόγιο έπος του «Βασίλειου Διγενή Ακρίτα», που αποτελεί το νεότερο έπος του Ελληνισμού. Το Ποντιακό κράτος, αν και έζησε 257 χρόνια χωριστά από τα άλλα ελληνικά κρατίδια, αναδείχθηκε σ' ένα προπύργιο του ελληνισμού και διατηρήθηκε ως το 1461, δηλαδή 8 χρόνια μετά την άλωση της Πόλης. Η υπηρεσία που προσέφερε στους Έλληνες κατοίκους του τόπου και γενικότερα στον ελληνισμό, στάθηκε τεράστια. Όχι μόνο διατήρησε τον ελληνικό πολιτισμό του, αλλά τον ανέπτυξε και τον στέριωσε, ώστε ν' αντέξει στην επόμενη δοκιμασία του, κατά τα χρόνια της τουρκοκρατίας. Η άλωση της Τραπεζούντας από τους Τούρκους σήμανε βέβαια για τον Ελληνισμό του Πόντου το τέλος της πολιτικής ελευθερίας και ανεξαρτησίας του, αλλά όχι και της εθνικής του συνείδησης. Η τελευταία δεν χάθηκε, δεν έσβησε, γι’ αυτό και ο Ποντιακός Ελληνισμός δεν εξαφανίστηκε, όπως συνέβη με δεκάδες φυλές και εθνότητες της Μικρασίας που τούρκεψαν, που εξισλαμίσθηκαν και έλειψαν για πάντα από το πρόσωπο της ιστορίας. Διετήρησε δε, την ποντιακή διάλεκτο, η οποία  προέρχεται από την αρχαία Ιωνική, όπως και δεν πέρασε ποτέ στη λήθη ο διάσημος πολεμικός Πυρρίχιος χορός, ο οποίος χορεύεται με όπλα και σε φάσεις άμυνας και επίθεσης. ο Πυρρίχιος (χορός της φωτιάς) που αποτελεί αρχαιοελληνική πολιτισμική κληρονομιά. Τον χόρεψαν οι Κουρήτες, οι Αθηναίοι στα Παναθήναια και οι Λάκωνες στα Διοσκούρεια. Οι Έλληνες του Πόντου τον διατήρησαν ζωντανό έως τις μέρες μας.
Σήμερα, με άλλοθι την βραχεία μνήμη και την αδιαφορία επί θεμάτων που άπτονται της ελληνικότητας, μέσω της επίσημης εκπαίδευσης και της απαράδεκτης παρέμβασης  της θρησκείας, σε θέματα παιδείας και εκπαίδευσης, επιχειρείται άμβλυνση και υποβάθμιση της ιστορίας των Ελλήνων του Πόντου και, εν γένει, της ιστορίας του Ελληνισμού.
Μήπως τελικά, ο πραγματικός εχθρός μας είναι η ιστορική μας άγνοια και  η πολιτιστική μας υποβάθμιση; Διότι, πώς επιτρέπουμε σήμερα, εν έτει 2012,  στους έχοντες πιστοποιητικό  «Ελληνοφροσύνης»,  οι οποίοι πρόδωσαν και ξεπούλησαν την πατρίδα μας, προκάλεσαν τόσες εθνικές τραγωδίες, παρέδωσαν τους Πομάκους της Θράκης στους Τούρκους, αφελληνίζουν τους Έλληνες, να έχουν το θράσος να είναι τιμητές των εχθρών του Ελληνισμού, ενώ είναι επιτακτική ανάγκη να ξαναβρούμε και να οριοθετήσουμε τα παγκόσμια - πολιτισμικά σύνορα του Ελληνισμού, με πρώτο και κύριο μέλημα να διατηρήσουμε τα πλείστα εκείνα στοιχεία του πολιτισμού μας, κληρονομημένα από τα προχριστιανικά χρόνια;
Η μνήμη των προσφυγικών πληθυσμών και η τραγική ιστορική περιπέτεια εξοβελίστηκαν συνειδητά από την εκάστοτε εξουσία - όπως και από την εκάστοτε αντιπολίτευση – στην μετά το ’22 Ελλάδα. Η ιστορία των Ελλήνων του Πόντου σταμάτησε, μετά από τρεις χιλιάδες χρόνια το 1922-24, όταν μεσολάβησαν οι
συμμαχικές δυνάμεις και η Ελληνική κυβέρνηση συμφώνησε, ουσιαστικά, για την γενοκτονία ενός λαού με ανώτερο πολιτισμό, ο οποίος συνεχίζει, με ελληνική συνείδηση και εθνική ταυτότητα, να επιβιώνει και δεν αφομοιώνεται.
Οι πρόσφυγες εκ Πόντου, όχι μόνον δεν σταμάτησαν ποτέ να «αναστορούν τα παλαιά», αλλά και προσπαθούν να μάθουν στις επόμενες γενιές την ιστορία και τον πολιτισμό του Ποντιακού Ελληνισμού και, κυρίως, να μεταλαμπαδεύσουν σ’ αυτές την αγάπη τους, για την αλησμόνητη πατρίδα!


Μελβούρνη  31/05/2012
Περικλῆς Γιαννουλίδης
Η αρχέγονη ιστορία των Ελλήνων του Πόντου!

Για κακούργημα ,βιάστηκαν, να παραπέμψουν τον Παπακωνσταντίνου."Είμαι εξιλαστήριο θύμα "λεει ο ίδιοις



Με ψήφους 234 υπέρ, 21 κατά και επτά «παρών», η Ολομέλεια της Βουλής ψήφισε τη διεύρυνση του κατηγορητηρίου εις βάρος του πρώην υπουργού Οικονομικών με το αδίκημα της απιστίας

Στην απολογία του, πριν από την ψηφοφορία, ο κ. Παπακωνσταντίνου «είδε» παντού εχθρούς, υποστηρίζοντας ότι ο ίδιος είναι εξιλαστήριο θύμα. Επιχείρησε παράλληλα να επιρρίψει ευθύνες για τη μη αξιοποίηση και απόκρυψη της λίστας Λαγκάρντ στον Ευάγγελο Βενιζέλο και τον Ιωάννη Διώτη.

«Με την παραπομπή μου, κάποιοι στην κυβέρνηση νομίζουν ότι θα κάνουν την κοινωνία να ξεχάσει το γεγονός ότι εφαρμόζουν σε πιο σκληρή εκδοχή αυτά που μέχρι τις περυσινές εκλογές κατήγγειλαν» είπε χαρακτηριστικά.

«Κάποιοι στην κυβέρνηση θεωρούν ότι, διασύροντας έναν άνθρωπο που σε σημαντικό βαθμό συμβόλισε την προηγούμενη κυβέρνηση, θα μπορέσουν να ξεγελάσουν την κοινωνία» σημείωσε επίσης.

«Κάποιοι στην αντιπολίτευση» είπε επίσης, «προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο με παραμύθια, όπως ότι "αν είχε αξιοποιηθεί η λίστα Λαγκάρντ, δεν θα είχε χρειαστεί να κοπούν μισθοί και συντάξεις"».

Επιμένοντας στην εκδοχή περί «προσπάθειας ενοχοποίησής» του, ο κ. Παπακωνσταντίνου επιτέθηκε με σφοδρότητα τόσο στο διάδοχό του στο υπουργείο Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο, αλλά και στον πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ, Ιωάννη Διώτη.

Σύμφωνα με το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" σε μια εμφανή προσπάθεια να βάλει στο «κάδρο» τον νυν πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Παπακωνσταντίνου είπε χαρακτηριστικά: «... Από τη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε  η επιστολή των Γάλλων, παρακολούθησα με κατάπληξη τις αντιδράσεις του κ. Διώτη και του κ. Βενιζέλου. "Αν ήξερα το πώς ήρθε η επιστολή, θα την χειριζόμουν διαφορετικά" λέει ο ένας. "Ουδέποτε ενημερώθηκε ο κ. Βενιζέλος..." ακούμε από το ΠΑΣΟΚ. Σοβαρολογούμε; Τους εμπόδισε η έλλειψη του χαρτιού των Γάλλων για να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές, την ώρα που το ΣΔΟΕ μπορεί και οφείλει να αξιοποιεί ακόμα και ανώνυμες πληροφορίες;» σχολίασε.

Έκανε μάλιστα λόγο για «θράσος» του κ. Βενιζέλου, ο οποίος τον έβαλε πρόσφατα στην ίδια πρόταση με τον Άκη Τσοχατζόπουλο. «Δεν είμαι εγώ αυτός που υπερασπίστηκε στη Βουλή τον Άκη Τσοχατζόπουλο» είπε χαρακτηριστικά.





«Γιατί τα στοιχεία αυτά παραδόθηκαν από τον κ. Διώτη στο διάδοχό μου, υπουργό Οικονομικών και μετά καταχωνιάστηκαν σε ένα συρτάρι επί 16 ολόκληρους μήνες; Ποιον κοροϊδεύουμε εδώ πέρα; Και αλήθεια, αυτό ήταν το πρόβλημα; Τότε γιατί δεν με ρωτούσαν να τους διευκρινίσω πώς ακριβώς ήρθαν τα στοιχεία; Τηλέφωνα δεν  υπήρχαν; Γιατί δεν σήκωνε το τηλέφωνο ο κ. Διώτης να μου πει: "Υπουργέ, προβληματίζομαι πώς να τα χρησιμοποιήσω τα στοιχεία που μου έδωσες. Μου ξαναλές πώς τα πήρες; Κανένα χαρτί είχαμε;"».

«Και γιατί δεν σήκωσε το τηλέφωνο ο κ. Βενιζέλος; Ή γιατί  δεν με ρώτησε, στο περιθώριο των  αναρίθμητων συσκέψεων που βρεθήκαμε από κοινού, "που τα βρήκες αυτά τα στοιχεία που έδωσες στον Διώτη και δεν ξέρουμε τώρα τι να τα κάνουμε;". Ή, αν δεν ήθελε να ρωτήσει εμένα, γιατί δεν ρώτησε την κυρία Λαγκάρντ, με την οποία είχε τακτικές συναντήσεις στα Συμβούλια Υπουργών Οικονομικών εν πάση περιπτώσει;» σχολίασε ο κ. Παπακωνσταντίνου.

«Και καθώς αναφέρομαι στον κ. Βενιζέλο, ο οποίος είχε στη διάθεσή του επί τόσους μήνες το περίφημο USB, πιστεύοντας -όπως ισχυρίζεται- ότι πρόκειται για αντίγραφο και ότι το ΣΔΟΕ συνεχίζει την έρευνα, υπάρχει ένα απλό ερώτημα: τι ακριβώς έκανε ο ίδιος για τη λίστα αυτή; Ζήτησε ποτέ ενημέρωση επί τόσους μήνες από τον κ. Διώτη για την πορεία των ερευνών;» συμπλήρωσε.

Όσο για τις ενέργειές του, ο κ. Παπακωνσταντίνου επιχείρησε να πείσει ότι έδωσε αρχικά μόνο 20 από τα ονόματα της λίστας, επειδή γνώριζε τα προβλήματα σε τέτοιες υποθέσεις και, όπως είπε, ήθελε «η προσπάθεια να επικεντρωθεί σε πρώτη φάση στα μεγαλύτερα ποσά, προκειμένου να έχει αποτέλεσμα, αντί να διαχυθεί και να μην γίνει τίποτα στο τέλος με προφάσεις του είδους "2.000 ονόματα, που να προλάβουμε να τα ψάξουμε;"».

Επιμένοντας στην αθωότητά του, τέλος, ο πρώην υπουργός αναφέρθηκε σε όλα όσα έγιναν επί θητείας του στο υπουργείο Οικονομικών, σε μια απόπειρα να καταδείξει ότι ουδέποτε έκανε «ρουσφέτια» ή ευνόησε κάποιον... Διαβάστε περισσότερα εδώ

ΦΕΡΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ στο ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ του PRESTON Και το περιοδικό ΠΙΣΤΑ

Στην Ελληνική αγορά του Πρέστον θα βρειτε ολόκληρη την Ελλάδα το ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΑΘΗΝΑ..
Της ΑΘΗΝΑΣ και του ΔΗΜΗΤΡH ΚΑΤΣΑΡΟΥ..
ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΙΣΤΑ που  κυκλοφορεί σε ολόκληρη την Ελλάδα σε τιμή σχεδόν ίδια με την Ελληνική. Αν ετοιμάζεστε για γλέντια ΄ταξίδια προμηθευτείτε το περιοδικό με δωρο τα πολλά CD kai DVD. Χαρείτε τα αθάνατα Ελληνικά τραγούδια σε τιμή λιγότερο απο 3 δολλάρια το κάθε CD
ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ της Μελβούρνης  ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΑΘΗΝΩΝ
Λαικα δημοτικά με τη.ν Πιστα
ΚΛΑΡΙΝΑ-ΚΛΑΡΙΝΑ- ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ


HΑθηνά και όλο το προσωπικό, παντα με χαμόγελο κάνουν το παν να σας εξυπηρετήσουν

  1. Athina's DELI - Food/Grocery | 

    www.facebook.com/.../Athinas-DELI/134083690113...

    Translate this page
    Athina's DELI. Food/Grocery. 28 THE CENTREWAY PRESTONMARKET, Melbourne, VIC. +61 3 9478 3877

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΣΠΟΤ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ.ΚΟΠΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΒΛΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ!

Συντάχθηκε απο τον/την Scorpio Στις .
spot apagoreumeno
Απαγορεύτηκε από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο το τηλεοπτικό διαφημιστικό μήνυμα που έφτιαξε ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων στο πλαίσιο της διεθνούς καμπάνιας του με τίτλο «Τα μνημεία δεν έχουν φωνή, εσύ έχεις»
Στόχος των αρχαιολόγων που συμμετέχουν στην κίνηση του ΣΕΑ είναι να εκφράσουν την πικρία, το θυμό και την αντίθεσή τους στα νέα, αυστηρά μέτρα λιτότητας, τα οποία απειλούν το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον την Ελλάδας.
Το βίντεο είναι εμπνευσμένο από τη μεγάλη ληστεία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας, κάτι που προκάλεσε την ομόφωνη αντίδραση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου.
Ένα κοριτσάκι επισκέπτεται με τη μητέρα της το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και κάποια στιγμή απομακρύνεται από αυτήν και περιφέρεται στις αίθουσες του Μουσείου.
Σταματά μπροστά στο άγαλμα της Φρασίκλειας, με την οποία κάνει μια κρυφή «συνομιλία» και το κοριτσάκι χαμογελά. Όμως, ξαφνικά ένα χέρι τραβά απότομα το κορίτσι σαν κάποιος να το απαγάγει, χωρίς να προλάβει να ζητήσει βοήθεια. Πέφτει μια καρτέλα, που γράφει «Δεν υπάρχει μέλλον».
Στην επόμενη σκηνή, το κορίτσι είναι στη θέση του, λείπει όμως από τη βάση της η Φρασίκλεια. Η επόμενη καρτέλα που πέφτει γράφει «Χωρίς παρελθόν».
 Το σποτάκι τελειώνει με τη φράση «Τα μνημεία δεν έχουν φωνή, εσύ έχεις», που είναι και το κεντρικό σύνθημα της διεθνούς εκστρατείας, που έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Μάρτιο.

Wednesday, June 5, 2013

Τα Χρώματα της Ελλάδας σε έκθεσ στη Μελβούρνη


The FILOTEXNO Art Gallery faithful at the rendezvous with the art viewers returns with a new group exhibition The Colours of Greece from 1st of June 2013 at the Philanthropic Society of Kaloneri Kozanis in Oakleigh.

The FILOTEXNO Art Gallery was established by Evangelos Parameritis in 1997 and since then has obtained substantial experience and expertise in the sector of visual arts. Today, it operates in the separate showrooms where permanent artwork exhibitions of the best-known Greek artists are taking place. The love and passion for art as well as the ongoing search are the qualities that make us effective in an outstanding way in the selection of the most valuable works of art. 

Ημέρα του περιβάλλοντος και τι λέει γι αυτο ο αρχηγός των Ινδιάνων το 1854

  
 5/6/13        Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
"Η Διακήρυξη για το Περιβάλλον"
-Του αρχηγού των Ινδιάνων Seattle το 1854
-Ένας λόγος που αποτελεί παγκόσμιο ύμνο για τη Φύση και τη σχέση του Ανθρώπου με αυτή!
-'...'Για το λαό μου, καθετί πάνω σ’ αυτή τη γή είναι ιερό. Κάθε λαμπερή πευκοβελόνα. Κάθε αμμουδερή ακρογιαλιά. Κάθε κομματάκι ομίχλης. Κάθε ξέφωτο στα σκοτεινά δάση. Στη μνήμη του λαού μου, κάθε βούϊσμα εντόμου, είναι ιερό. Είμαστε κομμάτι της γης, και αυτή πάλι ένα κομμάτι από μας...''


Πρόκειται για την απάντηση που δόθηκε το 1854 εκ μέρους του αρχηγού των Ινδιάνων Seattle (Σηάτλ), προς τον πρόεδρο των ΗΠΑ Φραγκλίνο Πήρς, όταν ο τελευταίος ζήτησε να αγοράσει τη γη της φυλής των Ντουάμι.

" Ο ουρανός που μας φαίνεται αιώνιος και αμετάβλητος, είχε πάντα ένα δάκρυ συμπόνιας για το λαό μου, τώρα όμως κάτι έχει αλλάξει. Σήμερα ο ουρανός είναι καθαρός, αύριο ίσως σκεπαστεί με σύννεφα. τα λόγια μου όμως είναι σαν τα αστέρια που ποτέ δεν αλλάζουν. Σ’ αυτά λοιπόν που θα πει ο Σηάτλ, μπορεί ο Μεγάλος Λευκός Αρχηγός της Ουάσινγκτον να βασιστεί με σιγουριά. Όπως βασίζεται στις εναλλαγές των εποχών...

Ο Μεγάλος Αρχηγός της Ουάσινγκτον μας στέλνει μήνυμα πως θέλει να αγοράσει τη γη μας. Καλοσύνη του, παρ’ όλο που ξέρουμε ότι δεν έχει ανάγκη τη φιλία μας. Την πρότασή του πάντως θα τη σκεφτούμε καλά, γιατί ξέρουμε πως αν δε δεχτούμε, ο λευκός θα θελήσει με τα όπλα ν’ αρπάξει τη γη μας. Ρωτάω όμως:

Πώς μπορεί κανείς να πουλά ή να αγοράζει τον ουρανό ή τη ζεστασιά της γης; Η ιδέα μας φαίνεται περίεργη. Επειδή ακριβώς δε μας ανήκουν ουτε η δροσιά του αέρα ουτε και η διαύγεια του νερού. Πώς λοιπόν είναι δυνατόν να τα αγοράσετε;

Για το λαό μου, καθετί πάνω σ’ αυτή τη γή είναι ιερό. Κάθε λαμπερή πευκοβελόνα. Κάθε αμμουδερή ακρογιαλιά. Κάθε κομματάκι ομίχλης. Κάθε ξέφωτο στα σκοτεινά δάση. Στη μνήμη του λαού μου, κάθε βούϊσμα εντόμου, είναι ιερό. Είμαστε κομμάτι της γης, και αυτή πάλι ένα κομμάτι από μας.
Οι χυμοί που τρέχουν μέσα στα δέντρα μεταφέρουν τις μνήμες του ερυθρόδερμου ανθρώπου. Τα ευωδιαστά λουλούδια είναι αδελφές μας. Tο ελάφι, το άλογο, ο μεγάλος αετός είναι τ’ αδέλφια μας. Οι απότομες, ψηλές κορυφές, τα καταπράσινα λιβάδια, η ζεστασιά του αλόγου, ο άνθρωπος, όλα ανήκουν στην ίδια οικογένεια.

Καταλαβαίνει λοιπόν τι μας ζητάει ο Μεγάλος Αρχηγός της Ουάσινγκτον, όταν μας παραγγέλνει ότι θέλει ν’ αγοράσει τη γη μας; Γρήγορα θα κατακλύσετε όλη τη χώρα. Ο Μεγάλος Αρχηγός μας παραγγέλνει ότι θα μας εξασφαλίσει ένα μέρος έτσι που να μπορούμε να ζούμε άνετα μεταξύ μας.
Όπως ο πατέρας που αποφασίζει για τα παιδιά του. Ξέρουμε όμως ότι ο λευκός δεν καταλαβαίνει τους τρόπους μας. Ένα κομμάτι γης μοιάζει σ’ αυτόν μ’ ένα οποιοδήποτε άλλο κομμάτι γης, γιατί είναι ένας ξένος που έρχεται μέσα στη νύχτα και παίρνει ό,τι έχει ανάγκη.

Η γη δεν είναι σύντροφός του αλλά εχθρός του. Με την απληστία του θα την καταβροχθίσει και δε θ’ αφήσει πίσω του τίποτα παρά μόνο έρημο.
Βρίσκουμε χαρά στα δάση… Ίσως να μην το καταλαβαίνετε, γιατί οι συνήθειές μας είναι διαφορετικές απ’ τις δικές σας.
Το πεντακάθαρο νερό που κυλά στα ρυάκια και στα ποτάμια μεταφέρει στο διάβα του και το αίμα των προγόνων μας. Το μουρμουρητό του είναι η φωνή τους. Κάθε φευγαλέα αντανάκλαση του φωτός πάνω στο διάφανο νερό των λιμνών εξιστορεί γεγονότα και παραδόσεις απ’ τη ζωή του λαού μας.
Τα ποτάμια είναι αδέρφια μας. Σβήνουν τη δίψα μας, μεταφέρουν τα κανώ μας, και τρέφουν τα παιδιά μας. Αν σας πουλήσουμε τη γη μας, μην ξεχάσετε να μάθετε και στα δικά σας παιδιά πως τα ποτάμια είναι αδέρφια όλων μας.

Οι τρόποι μας είναι διαφορετικοί απ’ τους δικούς σας. Η όψη των πόλεών σας κάνει κακό στα μάτια του ερυθρόδερμου.
Ο θόρυβος σας ταράζει τ’ αυτιά μας. Αλλά αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή είμαι ένας άγριος και δεν καταλαβαίνω.
Όμως την αδικαιολόγητη απαίτηση σας ν’ αγοράσετε τη γη μας θα τη σκεφτούμε προσεκτικά.

Αν δεχτούμε θα βάλω ένα όρο : Ο λευκός άνθρωπος θα πρέπει να συμπεριφέρεται στα ζώα σα ναταν αδέρφια του.
Είμαι άγριος και δεν καταλαβαίνω γιατί ο λευκός αφήνει πίσω του χιλιάδες νεκρά αγριοβούβαλα πυροβολώντας τα μόνο για το κέφι του μέσα από το σιδερένιο άλογό του που καπνίζει ενώ εμείς δε σκοτώνουμε παρά μόνο για να τραφούμε.
Τί είναι ο άνθρωπος χωρίς τα ζώα; Αν εξαφανίζονταν όλα τα ζώα ο άνθρωπος θα πέθαινε από μεγάλη πνευματική ερημιά. Ό,τι συμβεί στα ζώα θα συμβεί σύντομα και στον άνθρωπο.

Ξέρουμε τουλάχιστον αυτό: Η γη δεν ανήκει στον άνθρωπο. Ο άνθρωπος ανήκει στη γη. Κι ακόμα πως εμείς δε δημιουργήσαμε τον ιστό της ζωής, αλλά αποτελούμε μόνο μια ίνα μέσα σ’ αυτόν.
Αν προκαλέσουμε κάποια καταστροφή στον ιστό (της γης) οι συνέπειες θα έρθουν και σε μας τους ίδιους.

Όμως, ο λαός μου ρωτάει: Τι θέλει να αγοράσει ο λευκός;
Γίνεται να αγοράσει κανείς τον ουρανό, η την γρηγοράδα της αντιλόπης; Θα κάνετε λοιπόν τη γη ό,τι θέλετε επειδή ο ερυθρόδερμος θα υπογράψει ένα κομμάτι χαρτί και θα το παραδώσει στο λευκό;
Τη στιγμή που δε μας ανήκει η δροσιά του αέρα και το άφρισμα του νερού... γιατί επιμένετε να τ’ αγοράσετε; Όλα μοιράζονται τον αέρα με την ίδια πνοή. Τα ζώα, τα δέντρα, ο άνθρωπος μοιράζονται την ίδια ανάσα.
Ο αέρας που έδωσε στον παππού μας την πρώτη του αναπνοή, θα πάρει και τον τελευταίο του στεναγμό.

Ο λευκός δε φαίνεται να δίνει σημασία στον αέρα που αναπνέει. Όπως ο άρρωστος που του έχει εξασθενίσει η όσφρηση.
Πουθενά στις πολιτείες του λευκού δεν υπάρχει μια ήσυχη ειρηνική γωνιά. Δεν υπάρχει τόπος να σταθείς ν’ακούσεις το ξεπέταγμα των φύλλων την άνοιξη ή το βουητό των εντόμων.
Αλλά τι μένει απ’ τη ζωή, αν ο άνθρωπος δεν μπορεί να αφουγκραστεί το μοναχικό κάλεσμα του κοκκινολαίμη, ή τις συζητήσεις των βατράχων τη νύχτα στη μικρή λίμνη; Ίσως είμαι άγριος και δεν καταλαβαίνω.

Θα τη σκεφτούμε την πρότασή σας. Δεν έχει σημασία που θα περάσουμε το υπόλοιπο της ζωής μας. Τα παιδιά μας είδαν τους πατεράδες τους ταπεινωμένους. Οι πολεμιστές μας ντροπιάστηκαν.
Μετά τις ήττες, περνούν τις ημέρες τους άσκοπα και δηλητηριάζουν τα κορμιά τους με δυνατό ποτό. Μετά από λίγους χειμώνες, μετά από λίγα φεγγάρια, κανένα παιδί των μεγάλων φυλών δε θα μείνει για να πενθήσει ένα λαό, που κάποτε ήταν δυνατός και με πολλές ελπίδες, όπως ο δικός μας σήμερα. Τι να πενθήσω από τον αφανισμό του λαού μου;

Οι λαοί αποτελούνται από ανθρώπους, και οι άνθρωποι έρχονται και φεύγουν όπως τα κύματα της θάλασσας.
Ο καιρός της δικής σας παρακμής είναι ακόμα μακριά αλλά θάρθει. Κανείς δεν ξεφεύγει από το γραφτό του. Μολύνετε το κρεββάτι σας, και μια νύχτα θα πάθετε ασφυξία από τα ίδια σας τα απορρίματα.

Ο θεός σας προσφέρει κυριαρχία στα ζώα, τα δάση και στους ερυθρόδερμους για κάποιον ιδιαίτερο λόγο.
Όμως αυτός ο λόγος είναι ένα αίνιγμα για μας.
Είναι κάτι που δεν καταλαβαίνουμε όταν όλα τα αγριοβούβαλα εξοντώνονται, τα άγρια άλογα δαμάζονται, οι απόκρυφες γωνιές του δάσους μολύνονται από τους ανθρώπους και η όψη των λόφων που είναι γεμάτη λουλούδια γεμίζει από τα καλώδια του τηλεγράφου.
Που είναι η λόχμη; ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ. Που είναι ο αετός; ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ Αυτό είναι το τέλος της ζωής και η αρχή του θανάτου.

Οταν ο τελευταίος Ινδιάνος λείψει από τη γή, κι ο λευκός φέρνει στη μνήμη του το λαό μου σαν ένα θρύλο, οι ψυχές των νεκρών μας θα ταξιδεύουν σαν το σύννεφο πάνω στον κάμπο.
Θα γεμίζουν τις ακρογιαλιές και θα φιλοξενούνται στα δάση που αγάπησαν όπως το μωρό που αγαπά τον χτύπο της μητρικής καρδιάς.
Ο λευκός δε θα ναι ποτέ μόνος σε αυτό τον τόπο.
Όλοι μοιράζονται τον αέρα με την ίδια πνοή. Τα ζωά, τα δέντρα, ο άνθρώπος μοιράζονται την ίδια ανάσα.
Ας μεταχειριστεί λοιπόν το λαό μου με δικαιοσύνη και ειλικρίνεια γιατί στους νεκρούς δεν λείπει η δύναμη.
Μίλησα για θάνατο;
Μα θάνατος δεν υπάρχει. Μόνο η εναλλαγή των κόσμων. " Seattle, 1854

Μάικλ Ντάγκλας: Για τον καρκίνο μου ευθύνεται ο στοματικός έρωτας

  Magnify Image
Σε συνέντευξη με τη Guardian ο διάσημος ηθοποιός έκανε μια προσωπική αποκάλυψη 

Σε μια συνέντευξη που δημοσίευσε η εφημερίδα Guardian την Κυριακή, ο Μάικλ Ντάγκλας δήλωσε ότι ο καρκίνος του λάρυγγα προκλήθηκε από τον ιό HPV, που κόλλησε μέσω στοματικού έρωτα.   

Ο ηθοποιός διαγνώστηκε το 2010 με καρκίνο σε στάδιο 4 και υπεβλήθη σε χημειοθεραπεία. Η αποκάλυψη έγινε μετά από μια ερώτηση που σχετιζόταν με το αν ο καρκίνος είναι αποτέλεσμα κατανάλωσης αλκοόλ και καπνού.  

 Στην ερώτηση «μετανιώνετε όλα αυτά τα χρόνια αλκοόλ και τσιγάρου;» ο Ντάκγλας απάντησε: «Όχι. Δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά ο συγκεκριμένος καρκίνος έχει προκληθεί από τον ιό HPV, που είναι αποτέλεσμα αιδοιολειχίας. Ανησυχούσα μήπως το άγχος μου για τη φυλάκιση του γιου μου είχε παίξει κάποιο ρόλο στην εκδήλωση του καρκίνου. Αλλά ναι, είναι μια σεξουαλικά μεταδιδόμενη ασθένεια που προκαλεί καρκίνο». 

Μπράβο Μαρία! Γράφει ο συγγραφέας Νίκος Δήμου για την κ. Ρεπούση.

ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ

Ως παλαιός «ανθέλλην» την καλωσορίζω στην τάξη των ανθελλήνων, που για μένα είναι οι πιο σωστοί και χρήσιμοι Έλληνες. 

Δεν γνωρίζω τη Μαρία Ρεπούση. 

Ωστόσο, παρακολουθώ τα όσα λέει,
 γράφει και τα όσα υφίσταται.  

 Ως παλαιός «ανθέλλην» την καλωσορίζω στην τάξη των ανθελλήνων, που για μένα είναι οι πιο σωστοί και χρήσιμοι  Έλληνες. Είναι οι μόνοι που πραγματικά αγαπούν την πατρίδα τους και της λένε αλήθειες – έστω και δυσάρεστες. Μόνο πάνω σε αλήθειες μπορεί να χτιστεί μία υγιής και ρωμαλέα εθνική ταυτότητα.   


Οι μύθοι βούλιαξαν τούτο το έθνος. Δεν μας άφησαν ποτέ να αντικρίσουμε την πραγματικότητα, να δούμε το αληθινό μας πρόσωπο στον καθρέφτη. Το πόσο σημαντικό είναι το ψεύδος για μας φαίνεται από την αντίδρασή μας: σε κάθε αμφισβήτησή τους εκλύεται υστερία που πλημμυρίζει το Διαδίκτυο.   


Νομίζουμε πως είμαστε λαός σπλαχνικός και φιλάνθρωπος: όμως έχουμε κάνει θηριωδίες φοβερές. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν αναίτια χιλιάδες άμαχοι. Στη Μικρασιατική Εκστρατεία ο Ελληνικός Στρατός έκανε απίστευτες σφαγές και ωμότητες – προκαλώντας τα άγρια αντίποινα. Αυτά δεν μας τα είπαν στο σχολείο. 


 Νομίζουμε πως η εκκλησία μας είναι ανώτερη: μπορεί να μην είχε Ιερά Εξέταση αλλά έκαψε, έσφαξε και βασάνισε τους  Έλληνες εθνικούς και στην Εικονομαχία σκότωσε εκατό χιλιάδες «αντιφρονούντες». Αργότερα καταράστηκε τον Ρήγα, πολέμησε και αφόρισε την Επανάσταση, και για να καλύψει την ντροπή επινόησε μετά τους μύθους της Αγίας Λαύρας και του Κρυφού Σχολειού.  


 Νομίζουμε ότι κρατάμε από μεγάλο σόι, αλλά το Βυζάντιο ήταν πολυεθνικό ρωμαϊκό και όχι ελληνικό κράτος. Ούτε ένας αυτοκράτορας δεν καταγόταν από την κυρίως Ελλάδα. Ρωμιοί (δηλαδή Ρωμαίοι) ονομαζόμασταν, μέχρι που μας ξαναβάφτισαν  Έλληνες οι Δυτικοί. Οι οποίοι και μας απελευθέρωσαν, όταν η Επανάστασή μας είχε αποτύχει – χάρη στο αλληλοφάγωμά μας.   


Και βέβαια ο Xορός του Ζαλόγγου ήταν μύθος. Το τραγούδι που (δήθεν) τραγούδαγαν οι Σουλιώτισσες γράφτηκε 106 χρόνια μετά. Και θα ήταν δύσκολο να το τραγουδάνε, αφού ήταν αλβανόφωνες. Σαν τα πληρώματα του ελληνικού στόλου, που, όπως γράφει ο Παπαρρηγόπουλος, δεν κατάλαβαν λέξη από τον λόγο που τους έβγαλε ο Μαυροκορδάτος στα ελληνικά.


Ούτε αυτά τα μάθαμε ποτέ.   Πατώντας πάνω στους μύθους, χτίσαμε μια ψεύτικη ταυτότητα. Γίναμε «κακομαθημένα παιδιά», όπως σωστά μας αποκάλεσε ο Ζαμπέλιος, και περιμένουμε από τους άλλους λαούς ειδική μεταχείριση. Οπότε η Μαρία Ρεπούση κάνει άγια δουλειά όταν προσπαθεί να μας συνεφέρει. Μακάρι και οι άλλοι ιστορικοί (που όλα αυτά τα γνωρίζουν καλά) να είχαν το θάρρος της.   


Πηγή: www.lifo.gr 6.5.2013

Ο ΚΑΚΑΒΑΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ για 20 εκατομμύρια .Australian who gambled $1 billion fails in court case

An Australian property mogul Wednesday lost his lawsuit against the nation's largest casino after wagering more than US$1 billion there and losing over $20 million.
An Australian property mogul Wednesday lost his lawsuit against the nation's largest casino after wagering more than US$1 billion there and losing over $20 million.

Ο Χάρης Κακαβάς που ποντάρισε 1,43 δις δολλάρια σε διάστημα 16 μηνών στο καζίνο της Μελβούρνης  και κατέφυγε στο Ανώτερο δικαστήριο ζητώντας αποζημίωση 20 εκατομμυρίων  ,έχασε την υπόθεση .
Ο κ.Κακαβας κατηγόρησε το μεγαλύτερο καζίνο της Αυστραλίας ότι εκμεταλλεύτηκε το πάθος του στο τζόγο,αλλα η προσφυγή του απορριφθηκε.

Να τί γράφoυν για το  όλο θέμα οι The Economic Times

SYDNEY: An Australian property mogul Wednesday lost his lawsuit against the nation's largest casino after wagering more than US$1 billion there and losing over $20 million.
 High-roller  Harry Kakavas sued Melbourne's Crown Casino to recoup his losses, alleging it lured him with gifts and private jet flights while knowing he was a compulsive gambler who had been barred from a casino in Sydney.
 Kakavas wagered $1.43 billion over 16 months on  baccarat at the Crown and accumulated net losses of $20.5 million. He argued that the casino ought to repay him because it had exploited his "pathological urge to gamble".
 But the  High Court of Australia threw out his case.
 "The court did not accept that the appellant's pathological interest in gambling was a special disadvantage which made him susceptible to exploitation by Crown," the judges said.
 "He was able to make rational decisions in his own interests, including deciding from time to time to refrain from gambling altogether.
 "Crown did not knowingly victimise the appellant by allowing him to gamble at its casino."
 Kakavas was described by the initial judge assessing his case as "the highest of this country's high-rollers" and a prolific gambler who had tried his luck in Las Vegas, Hong Kong, Macau and the Bahamas.
 He had some spectacular wins at Crown, where he was allowed to bet single hands of up to $300,000 before ultimately losing "all he won, and more", the lower court judge said.
 Kakavas was eventually banned from Crown after blowing more than $2 million on the card tables in just 43 minutes in August 2006.

Tuesday, June 4, 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ, (Σ.Ε.Κ.Α.) ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ



Αγαπητοί Φίλοι και Συναγωνιστές Γεια σας,

Δυστυχώς είμαστε υποχρεωμένοι και φέτος να διαμαρτυρηθούμε για τη συνεχιζόμενη κατοχή της Κύπρου μας από τα παράνομα στρατεύματα των Τούρκων εισβολέων που καταπατούν τα ανθρώπινα δικαιώματα και προκαλούν τεράστιες καταστροφές στην πλούσια πολιτιστική μας κληρονομιά.

Ταυτόχρονα η στάση των εισβολέων δείχνει ότι δεν προσέρχονται στις συνομιλίες με ειλικρινείς διαθέσεις για μια δίκαιη και βιώσιμη λύση που να επανενώνει το νησί και να επιτρέπει σε όλους τους κατοίκους του να απολαμβάνουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και να ζουν αρμονικά και ειρηνικά όπως για αιώνες ζούσαν χωρίς εξωτερικές επεμβάσεις που είχαν σαν κίνητρο τα ξένα συμφέροντα.

Οι διαμαρτυρίες μας έχουν σκοπό να προβάλουν την αδικία εις βάρος της Κύπρου και την αδιαλλαξία των παράνομων εισβολέων που δεν υπακούουν στα ψηφίσματα των Ηνωμένων Εθνών, δεν σέβονται τις συμφωνίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση, να διαφωτίσουμε δε το κοινό και τις κυβερνήσεις της Αυστραλίας για την αδικία που διαπράττεται εις βάρος μας, να τους ζητήσουμε να συνεχίσουν την υποστήριξη προς τα δίκαια αιτήματά μας και να τους δείξουμε ότι δεν ξεχνούμε και συνεχίζουμε τον αγώνα.

Για να είναι μαζικές οι διαμαρτυρίες μας που είναι ταυτόχρονα εκδηλώσεις συμπαράστασης προς το βασανιζόμενο αλλά αγωνιζόμενο λαό μας καλούμε τα ΜΜΕ όπως πληροφορήσουν τους αναγνώστες και ακροατές τους όσον το δυνατόν ενωρίτερα και καλούμε τους οργανισμούς μας όπως αποφύγουν να οργανώσουν εκδηλώσεις τις ημέρες και ώρες των εκδηλώσεων που έχει προγραμματίσει η Σ.Ε.Κ.Α.

Το Κυπριακό είναι το μείζον εθνικό θέμα για όλον τον Ελληνισμό, πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα μέχρι την τελική δικαίωση γιατί ενός κακού μύρια έπονται. Όλοι μαζί για την Κύπρο μας που μας χρειάζεται όσο ποτέ, με σύνθημα ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.  

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς

Κωνσταντίνος Προκοπίου,
Πρόεδρος.

wibiya widget