1770: Λήγει άδοξα η επαναστατική προσπάθεια των Ορλόφ και των Ελλήνων της Πελοποννήσου. (Ορλοφικά)
H Eλληνική Φωνή της Αυστραλίας,όλων των αποδήμων και των απανταχού Ελλήνων... Ε-mail: efhmeris@gmail.com
Wednesday, May 25, 2016
ΠΑΤΡΑ. ΓΙΏΡΓΟΣ: Λοιδορήθηκα όσο κανείς… δεν κρατάω όμως κακία σε κανένα. Μπορούμε να προχωρήσουμε; Δικός μου εχθρός δεν είναι ο Τσίπρας όπως δεν ήταν και ο Σαμαράς.»
Μεγάλη αρχηγική συγκέντρωσή πραγματοποιησε απόψε,25 Μάη 16, στην Πάτρα, ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος του κινήματος Γιώργος Α.Παπανδρέου.
Όπως μεταδίδεται από την Αχαΐα:
21:02 Στην πορεία της ομιλίας του ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου ανέφερε: «Ακόμα υπάρχουν αρκετοί Έλληνες που πιστεύουν ότι την χώρα χρεοκόπησα δύο λέξεις από μια ομιλία μου και όχι η καραμανλική λαίλαπα της περιόδου 2004-2009… Στην περσινή διαπραγμάτευση το παίζαμε τρελοί, ωραίο για Ριάλιτι Σόου. Λοιδορήθηκα όσο κανείς… δεν κρατάω όμως κακία σε κανένα. Μπορούμε να προχωρήσουμε; Να πάμε παρακάτω. Δικός μου εχθρός δεν είναι ο Τσίπρας όπως δεν ήταν και ο Σαμαράς.»
20:42 Και συνέχισε ο Γιώργος Παπανδρέου: «Ο δικός μας δρόμος δεν ήταν μόνο σκληρά μέτρα αλλά και μεταρρυθμίσεις.
Από το ’12 έχουμε να ακούσουμε για πραγματικές μεταρρυθμίσεις, ασχολήθηκαν με το 4-4-2 στο Δημόσιο, με το πώς θα παγιδευτεί ο Τσίπας σε αριστερή παρένθεση, με το σακάκι του κάθε Βαρουφάκη κ.α.. Όλος ο πολιτικός κόσμος ασχολείται με οτιδήποτε άλλο από το να κάνουν καμιά μεταρρύθμιση. Ούτε η δεξιά ούτε η αριστερά είχαν πραγματικό πρόγραμμα. Μόλις έκατσαν στις καρέκλες της εξουσίας χάθηκε η αντιμνημονιακή τους στάση.
Ασχολούνται με ανούσιους κομματικούς σκυλοκαβγάδες. Οι χθεσινές αποφάσεις του Eurogroup ήταν λίγο καλύτερες του αναμενομένου…. Αλλά οι αποφάσεις αυτές ήταν αποτέλεσμα ενός δειλού και στενόμυαλου συμβιβασμού ειδικά για το χρέος.»
20:32 «Δεν ζητάμε συγγνώμη, κάναμε το χρέος μας», ανέφερε ανοίγοντας την ομιλία του ο Γιώργος Παπανδρέου».
20:27 Έφθασε πριν από λίγο στην Πολιτεία της Πάτρας ο Γιώργος Παπανδρέου. Ένθερμη η υποδοχή των περίπου 500 πολιτικών του φίλων που φωνάζουν ρυθμικά το όνομά του.
20:10 Αρκετός είναι ο κόσμος που έχει ήδη συγκεντρωθεί στα Παλαιά Σφαγεία της Πάτρας όπου, από στιγμή σε στιγμή, αναμένεται ο πρώην Πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. Γιώργος Παπανδρέου.
Ανάμεσα σε όσους παραβρίσκονται στον προαύλιο χώρο των Σφαγείων και ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.
Σε ανοιχτή πολιτική εκδήλωση στον χώρο «Πολιτεία», στην Πάτρα μιλάεισε λίγο ο πρώην πρωθυπουργός και επικεφαλής του «Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών» Γιώργος Παπανδρέου, εγκαινιάζοντας μια περίοδο περιοδειών σε όλη τη χώρα. Ο επικεφαλής του KINHMATOΣ επισκέφθηκε σήμερα το Εργατικό Κέντρο Πάτρας όπου τον υποδέχθηκε η πρόεδρος του ΕΚΠ Σταυρούλα Νικολάου, στελέχη της διοίκησης και υποστηρικτές του Κινήματος και έγινε δεκτός με χειροκροτήματα
Σχετικά με τις αποφάσεις του Eurogroup χθες σχολίασε: «Kαλύτερες του αναμενόμενου, αλλά πολύ κατώτερες για τις ανάγκες της χώρας» και συμπλήρωσε ότι «είναι προϊόν συμβιβασμού». Σύμφωνα με τον πρώην πρωθυπουργό, «οι αποφάσεις που ελήφθησαν είναι προϊόν συμβιβασμού μεταξύ των θεσμών, ειδικά μεταξύ της Ευρώπης, της Γερμανίας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, αλλά δυστυχώς με απούσα την Ελλάδα».
Από τον Παντελή Πρέζα φωτό από την Πολιτεία


Tuesday, May 24, 2016
Γκρίζλι και πολικές αρκούδες έχουν αρχίσει να ζευγαρώνουν και αυτό το υβρίδιο ανησυχεί πολύ τους επιστήμονες
Μια από τις πρώτες σύγχρονες περιπτώσεις καταγραφής η οποία εκτίθεται ταριχευμένη στο Δημαρχείο το Ulukhaktokστα βόρεια του Καναλλ
Είναι γνωστές ως "pizzlies" ή "grolars" και είναι μια συγχώνευση της Αρκτικών λευκών αρκούδων με τα καφέ ξαδέλφια τους. Είναι ένα μείγμα που μέχρι τώρα ήταν πολύ σπάνιο και κάποιοι θεωρούσαν πως πρόκειται για θρύλο, αλλά πλέον εμφανίζεται σε όλο και πιο πολλές περιοχές της Αλάσκας και του Δυτικού Καναδά.
Την περασμένη εβδομάδα, μια εμφανισιακά παράξενη αρκούδα πυροβολήθηκε από έναν κυνηγό στο Nunavut, μια απομακρυσμένη περιοχή γύρω από το Hudson Bay του Καναδά. Το κεφάλι της ήταν μεγάλο, σαν αυτό που έχουν οι αρκούδες γκρίζλι αλλά η γούνα της λευκή. Για την ώρα δεν έχει γίνει γενετικός έλεγχος, αλλά οι ερευνητές έχουν μάλλον κατασταλάξει πως πρόκειται για ακόμη ένα υβρίδιο.
Η Washington Post και το Business Insider μεταδίδουν τις εκτιμήσεις των επιστημόνων που αναφέρουν πως αυτό το περιστατικό είναι ένα πολύ ανησυχητικό σημάδι για την κλιματική αλλαγή.
Τα επιστημονικά εγχειρίδια λένε πως αυτά τα δύο είδη, υποτίθεται ότι δεν πρέπει να κατοικούν τα ίδια περιβάλλοντα. Οι πολικές αρκούδες είναι θαλάσσια θηλαστικά και οι Γκρίζλι είναι επίγεια. Αλλά καθώς η Αρκτική θερμαίνεται, ο θαλάσσιος πάγος συρρικνώνεται και η τούνδρα επεκτείνεται και οι ανόμοιοι πληθυσμοί των αρκούδων συναντιούνται, δημιουργώντας ένα νέο γένος που μπορεί μάλιστα να αναπαραχθεί.
Αυτό λέγεται ευέλικτη επιλογή συντρόφου: Οι αρκούδες επιλέγουν να ζευγαρώσουν με τους καλύτερους δυνατούς συντρόφους αντί του να μη ζευγαρώσουν καθόλου. Αυτό είναι κάτι που συνέβη ξανά στο είδος τους, χιλιάδες χρόνια πριν, σημειώνουν οι επιστήμονες.
Οι διασταυρώσεις που βρέθηκαν στην Αλάσκα και τον Καναδά δεν θεωρούνται γενετικές ανωμαλίες. Οι επιστήμονες έχουν βρει υβρίδια σε νησιά στη Νοτιοανατολική Αλάσκα, όπου αρκούδες που μοιάζουν να ανήκουν στη υποείδος των Γκρίζλι, βρέθηκαν με DNA πολικής αρκούδας, κάτι που δείχνει πως η σποραδική διασταύρωση των αρκούδων ξεκίνησε δεκαετίες πριν, όπως αναφέρει ο Steven Amstrup επικεφαλής επιστήμονας στο Polar Bears International.

Ο Amstrup που έχει μελετήσει τις αρκούδες στην Αρκτική από το 1970 χαρακτηρίζει αυτή τη νέα σχέση ως πιο επωφελής για τις Γκρίζλι από τις πολικές αρκούδες. Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχουν περισσότερες Γκρίζλι από πολικές αρκούδες και επειδή το δικό τους έδαφος επεκτείνεται, ενώ των πολικών αρκούδων συρρικνώνεται. "Αυτό που θα μπορούσε όμως να προκαλέσει στο μέλλον αυτό το φαινόμενο, είναι ουσιαστικά η αραίωση του πληθυσμού της πολικής αρκούδας, έως ότου εξαφανιστούν." αναφέρει. Συνάδελφός του, που ασχολείται επίσης με το θέμα, προσθέτει πως οι Γκρίζλις δεν επηρεάζονται καθόλου ως προς τη γενετική ποικιλομορφία από το ζευγάρωμα.
Ο Andrew Derocher, καθηγητής βιολογικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα, έχει περάσει τρεις δεκαετίες μελετώντας αρκούδες σε όλη την Αρκτική. Και αυτός είναι όμως πολύ ανήσυχος με το φαινόμενο και σημειώνει πως είναι πολύ πιθανόν οι καφέ αρκούδες να εξαφανίσουν τις πολικές, κάτι που έχει ήδη αρχίσει να παρατηρείται. Τα υβρίδια είναι "ένα φυσιολογικό φαινόμενο της εξελικτικής διαδικασίας", δήλωσε ο Derocher ο οποίος μαζί με όλους τους επιστήμονες καταλήγει σε ένα συμπέρασμα: Αν η κλιματική αλλαγή συνεχιστεί με τέτ
οιο ρυθμό, στο μέλλον δεν θα έχει σημασία τι είδους αρκούδες θα υπάρχουν στην Αρκτική, αλλά το αν θα υπάρχουν καθόλου αρκούδες.
οιο ρυθμό, στο μέλλον δεν θα έχει σημασία τι είδους αρκούδες θα υπάρχουν στην Αρκτική, αλλά το αν θα υπάρχουν καθόλου αρκούδες.
Μια γκρίζλι αρκούδα η οποία κατεγράφη στις νήσους Banks του Καναδά, εκατοντάδες μίλια μακριά από το φυσικό της περιβάλλον (A.R. Derocher/University of Alberta)
Lifo.gr με τις πληροφορίες από Washington Post και Business Insider
H ιστορία του Ελληνα πιλότου που οι Τούρκοι ζητούν δις ισόβια.Γράφουν οι: Βασίλης Τσακίρογλου, Παναγιώτης Σαββίδης
Η περίπτωση του Ελληνα αεροπόρου, ο οποίος επί 20 χρόνια τελεί υπό καταδίωξη από τους Τούρκους που απαιτούν την καταδίκη του για την πτώση τουρκικού μαχητικού κατά τη διάρκεια αναχαίτισης
Είκοσι χρόνια μετά την πτώση του τούρκικου F-16 οι Τούρκοι απαιτούν να ασκηθεί ποινική δίωξη εναντίον του Ελληνα αεροπόρου Θάνου Γρίβα, να καταδικαστεί σε δις ισόβια δεσμά και να τους καταβληθεί αποζημίωση 1,5 εκατ. ευρώ. Η ανήκουστη αυτή απαίτηση αφορά στην υποτιθέμενη κατάρριψη του F-16 και τον θάνατο του κυβερνήτη του Ναΐλ Ερντογάν τον Οκτώβριο του 1996. Η όλη υπόθεση, εκτός από τον θόρυβο και τις υποψίες ανθελληνικής προπαγάνδας, επαναφέρει μνήμες από μια πραγματικά κολασμένη περίοδο.Στη μία πλευρά του Αιγαίου, ένας μάχιμος πιλότος Mirage θεωρείται ήρωας και υπερασπιστής της Ελλάδας, στην άλλη «εγκληματίας» εις βάρος της Τουρκίας, που του αρμόζει ποινή δις ισοβίων και καταβολή χρηματικής αποζημίωσης ύψους 1,5 εκατ. ευρώ στην οικογένεια του -υποτιθέμενου- θύματός του και μάλιστα δύο δεκαετίες μετά το περιστατικό, στην αναχαίτιση στην οποία ενεπλάκη. Το οποίο «θύμα» του Ελληνα πιλότου, κατά σατανική σύμπτωση, φέρει το όνομα Ναΐλ Ερντογάν - αν και πρόκειται για απλή συνωνυμία με τον παντοδύναμο ηγέτη της χώρας του.
Το περιστατικό με την εικονική αερομαχία ανάμεσα σε ένα ελληνικό Mirage 2000 και ένα τουρκικό F-16, που, δυστυχώς, κατέληξε στην απώλεια μιας ανθρώπινης ζωής, συνέβη τον Οκτώβριο του 1996. Ενα τουρκικό αεροσκάφος έπεσε, χωνεύτηκε κυριολεκτικά μέσα στον ζόφο μιας εξαιρετικά -παρανοϊκά σχεδόν- τεταμένης περιόδου στο Αιγαίο, όταν μια ελληνοτουρκική σύρραξη έφτασε μια ανάσα απ’ το να ξεσπάσει στην πράξη, για πρώτη φορά μετά το 1976 και κυρίως το 1987 με τις προκλήσεις του ωκεανογραφικού «Πίρι Ρέις» κ.λπ.
Τον Οκτώβριο του 1996 η κρίση των Ιμίων απείχε μόλις μερικούς μήνες από την πτώση του F-16 και ήδη τρεις Ελληνες αεροπόροι είχαν σκοτωθεί κατά την πτώση του ελικοπτέρου τους πάνω από αυτές τις βραχονησίδες που, αίφνης, έγιναν αντικείμενο διεκδίκησης από την Τουρκία. Επίσης, στις 14 Αυγούστου του 1996 στην Κύπρο δολοφονήθηκε δημόσια στη διάρκεια κηδείας και από τουρκικά πυρά ο Σολωμός Σολωμού, ενώ παράλληλα οι τουρκικές στρατιωτικές προκλήσεις είχαν περάσει πλέον στη σφαίρα μιας καθημερινής φρενίτιδας.
Το ότι η Τουρκία διερχόταν και εκείνη μια φάση μετάβασης από την Τανσού Τσιλέρ στον Μεσούτ Γιλμάζ δεν διευκόλυνε καθόλου τη συνεννόηση των δύο κρατών. Ο Σημίτης, ούτως ή άλλως, ήταν εκ των πραγμάτων εντελώς ανέτοιμος να αντιμετωπίσει μια τόσο σοβαρή κρίση, οπότε προτίμησε να αφεθεί στη διαμεσολάβηση κυρίως των Αμερικανών για την εκτόνωση της όξυνσης με την Τουρκία.
Η κόρη του νεκρού πιλότου Εβρίμ Ερντογάν επιμένει στην ανέλκυση του F-16 με το οποίο χάθηκε ο πατέρας της

Ως παραπληρωματικό στοιχείο στην ανασύνθεση του σκηνικού της εποχής και την υπόμνηση των λεπτών ισορροπιών που διαμορφώνονταν στο μετά Ανδρέα πολιτικό τοπίο ήταν το γεγονός ότι υπουργός Εθνικής Αμυνας ήταν ο Ακης Τσοχατζόπουλος. Δηλαδή, ένας από τους βασικούς υποψήφιους -αν όχι το φαβορί- για τη θέση που αντ’ αυτού κατέλαβε ο Κώστας Σημίτης. Επομένως, μοιάζει φυσικό ότι η νευρικότητα ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του πνεύματος της συγκεκριμένης περιόδου, κάτι που ίσχυε συνολικά για την ελληνική κοινωνία. Μόλις λίγες ημέρες πριν από το επεισόδιο με την πτώση του τουρκικού F-16, στις 22 Σεπτεμβρίου, είχαν διενεργηθεί οι εθνικές εκλογές. Το ΠΑΣΟΚ του Κώστα Σημίτη νίκησε τη Νέα Δημοκρατία του Μιλτιάδη Εβερτ. Ειδικά όμως για τις Ενοπλες Δυνάμεις που βρίσκονταν σε κατάσταση διαρκούς και υψηλής ετοιμότητας, περισσότερο και από τις πολιτικές εξελίξεις, βάραινε η μνήμη της θυσίας των κατεξοχήν «δικών τους» ανθρώπων: το πλήρωμα του ελικοπτέρου, οι Χριστόδουλος Καραθανάσης, Παναγιώτης Βλαχάκος και Εκτορας Γιαλοψός, ήταν οι πρόσφατες απώλειες, τα τρία θύματα που θρήνησε η Ελλάδα στα Ιμια.
Κανείς όμως -και πολύ λιγότερο απ’ όλους οι αεροπόροι- δεν θα μπορούσαν να ξεχάσουν επίσης τον υποσμηναγό Νικόλαο Σιαλμά, ο οποίος είχε πέσει εν ώρα καθήκοντος στις 18 Ιουνίου του 1992, αναχαιτίζοντας ένα τουρκικό F-16 που παραβίαζε τον ελληνικό εναέριο χώρο. Ο Σιαλμάς είχε εγκλωβίσει στο στόχαστρό του (λοκάρει στην αργκό των χειριστών) το αεροπλάνο του εικονικού εχθρού, παρόλο που το δικό του Mirage ήταν σαφώς υποδεέστερο του F-16. Καταδίωξε τον «εχθρό» ακόμη και πέρα από τα όρια του αεροσκάφους του, κάτι που πλήρωσε, μόλις στα 27 του χρόνια, με την ίδια του τη ζωή - αφήνοντας όμως παρακαταθήκη ανδρείας και αυταπάρνησης σε κάθε Ελληνα αεροπόρο το ακατάβλητο πάθος του. Ωστόσο, οι απώλειες θα συνεχίζονταν για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, και μάλλον δεν πρόκειται να εκλείψουν όσο υπάρχουν παραβιάσεις και αναχαιτίσεις - οι οποίες τύποις είναι εικονικές, μόνο με φωτογραφικά πυρά, ενίοτε όμως συμβαίνει το απευκταίο: το 2006 ο Κώστας Ηλιάκης, πιλότος ενός F-16, συγκρούστηκε στον αέρα με ένα τουρκικό πανομοιότυπο αεροσκάφος. Ο Τούρκος χειριστής επέζησε του τρομακτικού δυστυχήματος, όχι όμως και ο 36χρονος Ελληνας σμηναγός.
Το μοιραίο «dogfight»
Στις 7 Οκτωβρίου του 1996, τα πρωτοσέλιδα των ελληνικών εφημερίδων κατήγγελλαν «διπλή (από αέρα και θάλασσα) τουρκική πρόκληση». Οι Τούρκοι εφορμούσαν στα Ιμια, με ακταιωρούς που παραβίαζαν τα ελληνικά χωρικά ύδατα γύρω από τις βραχονησίδες. Αλλά και στην Κύπρο, όπου βρισκόταν σε εξέλιξη η ελληνοκυπριακή στρατιωτική άσκηση «Νικηφόρος-Τοξότης», τουρκικά αεροσκάφη προκαλούσαν παραβιάζοντας το FIR Λευκωσίας και εκβιάζοντας τον γνωστό εναέριο «σκυλοκαβγά» (dogfight). Τα νεύρα ήταν ιδιαίτερα τεταμένα και, όπως αναφέρεται στα σχετικά δημοσιεύματα, ο υπουργός Αμυνας Ακης Τσοχατζόπουλος, μετέβη στο Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων, στο δεύτερο υπόγειο του Πενταγώνου, καθώς και στο Κέντρο Επιχειρήσεων Ανατολικής Μεσογείου του Πολεμικού Ναυτικού στην Αγία Παρασκευή, προκειμένου να έχει άμεση εικόνα για τα τεκταινόμενα.
Ο Τούρκος συγκυβερνήτης του F-16 Οσμάν Τσισεκλί περισυνελέγη ελαφρά τραυματισμένος από ελληνικό ελικόπτερο και μεταφέρθηκε στη Χίο

Εως εκείνη τη στιγμή ο απολογισμός των τουρκικών ατυχημάτων στο Αιγαίο ήταν: δύο πτώσεις πολεμικών αεροσκαφών και μία προσάραξη φρεγάτας σε διάστημα περίπου ενάμισι έτους, δηλαδή από τον Φεβρουάριο του 1995 έως τον Οκτώβριο του 1996. Με τόσες παραβιάσεις σε ημερήσια βάση το τρίτο δυστύχημα απλώς ήταν μοιραίο να συμβεί.
Την Τρίτη 8 Οκτωβρίου, στην 114 Πτέρυγα Μάχης της Τανάγρας, επικεφαλής της δύναμης επιφυλακής και αρχηγός σχηματισμού σε περίπτωση που θα δινόταν εντολή να σηκωθούν αεροπλάνα, ήταν ο υποσμηναγός Αθανάσιος Γρίβας. Πολύπειρος, με πάνω από 1.000 ώρες πτήσης, μια ήρεμη δύναμη μέσα και έξω από το κόκπιτ, ο Γρίβας ήταν ένας από τους εκπαιδευτές του Σμήνους Μετεκπαίδευσης (ΣΜΕΤ), ιδιότητα που συνοδεύεται με τεράστια ευθύνη - και βέβαια, η διοίκηση της Πολεμικής Αεροπορίας δεν την εμπιστεύεται σε οποιονδήποτε. Και ακριβώς ως εκπαιδευτής, ο Θάνος Γρίβας ήταν ο πλέον ικανός στην εκτίμηση των συνθηκών, αλλά και στον έλεγχο του αεροσκάφους.
Στις ασκήσεις με τους εκπαιδευόμενους, όλοι οι διακόπτες των αεροπλάνων είναι διαθέσιμοι έτσι ώστε η προσομοίωση της μάχης να είναι κατά το δυνατόν πιο πιστή. Ακόμη και τα «απαγορευμένα» πλήκτρα, αυτά που ενεργοποιούν τον οπλισμό, είναι απασφαλισμένα - αλλά, φυσικά, τα αεροπλάνα στις εκπαιδευτικές πτήσεις δεν μεταφέρουν πραγματικά βλήματα. Ωστόσο, προγραμματίζονται για να συμπεριφέρονται σαν να είναι στ’ αλήθεια φορτωμένα με πυραύλους, βόμβες κ.λπ., αναλόγως της αποστολής. Ο Γρίβας γνώριζε στην εντέλεια τις συνέπειες κάθε του κίνησης μέσα στο κόκπιτ - θα έλεγε κανείς ότι, εάν δεν τις γνώριζε αυτός, τότε δεν θα μπορούσε να τις ξέρει κανείς άλλος στην Τανάγρα.
Και ξαφνικά δόθηκε το σήμα: «Scramble». Ταχύτατη απογείωση για άμεση αναχαίτιση εχθρικών αεροσκαφών. Μέσα σε λιγότερο από πέντε λεπτά, δύο Mirage 2000 EGM ήταν έτοιμα για απογείωση. Οι δύο Ελληνες πιλότοι, ο Γρίβας και ένας νεότερος, φόρεσαν με αυτοματοποιημένες κινήσεις τις στολές anti-G, πήραν θέση στο πιλοτήριο και φόρεσαν τα κράνη τους. Σηκώθηκαν και μέσα σε δευτερόλεπτα άρχισαν να ανεβαίνουν σε επιχειρησιακό ύψος. Στα αυτιά τους ηχούσαν οι οδηγίες από τα ραντάρ Mambo της Πάρνηθας και Joker (Πήλιο). Τους κατεύθυναν προς την περιοχή όπου κινούνταν ένα ζεύγος τουρκικών F-16 και μια τετράδα F-4, άνευ της σχετικής άδειας φυσικά, παραβιάζοντας τον ελληνικό εναέριο χώρο.
Μόλις η ηχητική σήμανση ειδοποίησε τους Τούρκους πιλότους ότι βρίσκονται εντός βεληνεκούς ξένων αεροσκαφών, το σμήνος των F-4 αποσύρεται. Μένουν μόνο τα F-16, δύο εναντίον δύο - αν και υπάρχει μια ιδιαιτερότητα: tο ένα από τα δύο τουρκικά αεροσκάφη είναι διθέσιο, καθώς οι γείτονες συνηθίζουν να κάνουν «εκπαιδευτικές» παραβιάσεις, με μαθήματα σε πραγματικές συνθήκες εικονικής αερομαχίας. Τα δύο ελληνικά Mirage εμπλέκονται, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες - όσο κάτι τέτοιο έχει νόημα σε ένα επικίνδυνο παιχνίδι λεονταρισμών, αλλά με πανίσχυρα αεριωθούμενα.
Ο Γρίβας αναλαμβάνει να αναχαιτίσει το διθέσιο F-16. Πιέζει, προσπαθεί να βρεθεί στην ουρά του και σε θέση «έξι ακριβώς» - κάτι που σημαίνει ότι έχει κλειδώσει τον στόχο του. Το πλήρωμα με τον υποσμηναγό Ναΐλ Ερντογάν και τον αντισμήναρχο Οσμάν Τσιτσεκλί δείχνει ότι ήρθε να παίξει πονηρά και σκληρά. Δεν παραδίδεται. Αρχίζει ο χορός. Απότομοι ελιγμοί, κόντρες στον χώρο, προς κάθε κατεύθυνση, καθώς τα μαχητικά είναι πραγματικά αξιοθαύμαστα κατασκευάσματα, πτητικές μηχανές ικανές για όλα - σχεδόν για όλα. Και ξαφνικά, ενώ ο Γρίβας το έχει λοκάρει και περιμένει την παράδοσή του, ως είθισται, το τουρκικό F-16 αρχίζει να φλέγεται. Και να πέφτει. Τελικά συντρίβεται έξω από τη Χίο. Ο συγκυβερνήτης Τσιτσεκλί κατάφερε να διασωθεί αν και τραυματισμένος. Την ίδια στιγμή, ο Θάνος Γρίβας, προβληματισμένος, επιστρέφει ασφαλώς στην Τανάγρα. Τον Τούρκο αεροπόρο περισυλλέγει σε ελάχιστα λεπτά ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας για να τον μεταφέρει κατ’ αρχάς σε νοσοκομείο της Χίου, απ’ όπου θα φύγει για τη Σμύρνη. Ο δεύτερος, ο Ναΐλ Ερντογάν, χάνεται οριστικά μαζί με το F-16. Οι Τουρκικές Ενοπλες Δυνάμεις ζήτησαν άδεια να συμμετάσχουν στις έρευνες που διεξήγαν οι Ελληνες, η οποία και δόθηκε. Ο Ερντογάν, όμως, δεν εντοπίστηκε ποτέ. Σύμφωνα με όλες τις διαθέσιμες ενδείξεις και τις μαρτυρίες, η επικρατέστερη εκδοχή για το συμβάν ήταν το ατύχημα, πιθανώς από ανάφλεξη στις δεξαμενές καυσίμων του τουρκικού αεροσκάφους.
Εωλο κατηγορητήριο
Οσο κι αν οι χειριστές των μαχητικών αεροσκαφών ζουν μονίμως σε μια οριακή κατάσταση, όσο κι αν είναι συνηθισμένοι να λειτουργούν υπό ασυνήθιστες και ακραίες συνθήκες, η περίπτωση ενός Ελληνα πιλότου που επί είκοσι χρόνια τελεί υπό καταδίωξη από τους Τούρκους υπερβαίνει τη λογική. Οι λόγοι για τους οποίους εφευρέθηκε ο αεροπόρος-Γιάννης Αγιάννης δύσκολα εξηγούνται, ενδεχομένως όμως εύκολα εννοούνται, αρκεί να ληφθεί υπόψη το γενικότερο παιχνίδι γεωπολιτικής προπαγάνδας όπως το αντιλαμβάνονται οι Τούρκοι. Το μόνο βέβαιο είναι όμως ότι από τις 9 Οκτωβρίου 1996, όταν συνέβη το περιστατικό, έως σήμερα επανέρχεται στην επικαιρότητα η κατάρριψη ενός τουρκικού F-16. Από την οικογένεια του θανόντος, αλλά με την υποστήριξη του τουρκικού κράτους, αποδόθηκε σε εμπρόθετη ενέργεια πιλότου της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας. Η τουρκική πλευρά απαιτεί από το ελληνικό κράτος, στο οποίο καταλογίζει συνενοχή, την έκδοση του αξιωματικού Θάνου Γρίβα, ώστε να δικαστεί και προφανώς να καταδικαστεί στη γείτονα.
Το κατηγορητήριο είναι βαρύτατο και αφορά στην ανθρωποκτονία του Τούρκου αεροπόρου Ναΐλ Ερντογάν, αλλά και την «έργω υπονόμευση της ανεξαρτησίας της Τουρκίας» ως έθνους γενικώς. Ωστόσο, παρά τις τακτικές επαναλήψεις του σίριαλ και παρά τη συστηματική σπίλωση της υπόληψης του Ελληνα αεροπόρου η οποία εκτελείται πρόθυμα από τα τουρκικά ΜΜΕ, η όλη υπόθεση στερείται ικανών νομικών ερεισμάτων. Ο,τι έχει απομείνει από το διθέσιο F-16, το οποίο κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή νότια της Χίου ύστερα από εικονική αερομαχία με το Mirage 2000 του Γρίβα, βρίσκεται βυθισμένο σε άγνωστο σημείο του ανατολικού Αιγαίου. Παρά τις κατά καιρούς απόπειρες ανεύρεσης και ανέλκυσής του από τους Τούρκους, το μοιραίο αεροσκάφος δεν εντοπίστηκε ποτέ. Δεν υπάρχουν ούτε πειστήρια, ούτε επίσημες καταγραφές ή οποιαδήποτε ένδειξη ότι το F-16 δέχτηκε επίθεση, αλλά ούτε και κανενός άλλου είδους στοιχείο που να ενοχοποιεί, έστω και έμμεσα, τον Ελληνα πιλότο για τον χαμό του άτυχου Ναΐλ Ερντογάν.
Ο τραυματισμένος συγκυβερνήτης του τουρκικού F-16 μεταφέρθηκε από τη Χίο στη Σμύρνη με ελληνικό C-130

Η δίωξη απορρίπτεται
Σύμφωνα με τουρκικά δημοσιεύματα, η Εισαγγελία της Αγκυρας εξέτασε όλα τα στοιχεία από το περιστατικό της εμπλοκής (εικόνες των ραντάρ, συνομιλίες των ασυρμάτων κ.λπ.). Με την επισήμανση, μάλιστα, ότι όσοι από τους διαλόγους διημείφθησαν στα ελληνικά έχουν μεταφραστεί στην τουρκική. Κατάθεση στους εισαγγελείς έδωσε και ο επιζήσας του δυστυχήματος, συγκυβερνήτης του F-16, Οσμάν Τσιτσεκλί, ο οποίος υποστήριξε ότι το αεροσκάφος του χτυπήθηκε από ελληνικό πύραυλο απρόκλητα, χωρίς λόγο και ενώ πετούσε στον διεθνή εναέριο χώρο. Επιπλέον, ο Τσιτσεκλί αποκάλυψε ότι σκοπεύει να κινηθεί και αυτός νομικά κατά της χώρας μας διεκδικώντας αποζημίωση. Βέβαια, το 1996 ο ίδιος ευχαριστούσε τους Ελληνες και δήλωνε ευγνώμων για τη βοήθεια που του προσφέρθηκε. Αναφερόταν τόσο στους φορείς που κινητοποιήθηκαν αμέσως για να τον διασώσουν όσο και στους απλούς πολίτες που τον περιέθαλψαν πριν μεταφερθεί με C130 της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας στην Τουρκία.
Εκείνο που έχει κρίσιμη σημασία, όμως, είναι το γεγονός ότι τον Οκτώβριο του 1996, αμέσως μετά την πτώση του F-16, o 35 ετών τότε έμπειρος αντισμήναρχος Τσιτσεκλί (ο οποίος ήταν και εκπαιδευτής πιλότων) δεν είχε κάνει την παραμικρή νύξη για επιθετική ενέργεια εκ μέρους των Ελλήνων αεροπόρων. Το μόνο που είχε δηλώσει αμέσως μετά τη διάσωσή του ήταν ότι είχε προλάβει να ενεργοποιήσει το εκτινασσόμενο κάθισμα και να σωθεί, καθώς το F-16 είχε τυλιχθεί στις φλόγες. Τότε ο Τσιτσεκλί δεν είχε δώσει καμία ερμηνεία για το πώς ξεκίνησε η φωτιά στο αεροσκάφος, ούτε το γιατί δεν το εγκατέλειψε ο συγκυβερνήτης του, μιμούμενος τη δική του ενέργεια. Από την πλευρά του, ο δικηγόρος της οικογένειας του Ναΐλ Ερντογάν, Μεχμέτ Εμίν Κελές, επιμένει στους υψηλούς τόνους δηλώνοντας ότι «η δίκη του Ελληνα πιλότου θα γίνει στην Τουρκία εκτός κι αν αναλάβουν δράση οι ελληνικές αρχές. Υπενθυμίζω ότι ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία υπάρχει συμφωνία δικαστικής συνδρομής».
Μετά το αίτημα της Αγκυρας για την έκδοση του Θάνου Γρίβα κινήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία από το Τμήμα Εκδόσεων και Δικαστικών Συνδρομών της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών. Η υπηρεσία ζήτησε από το υπουργείο Εξωτερικών να απαντήσει αν η ικανοποίηση ή μη του αιτήματος που διατύπωσε η Τουρκία μπορεί να επηρεάσει τις σχέσεις της Ελλάδας με τρίτες χώρες. Η, προφανώς καταφατική, απάντηση του υπουργείου Εξωτερικών οδήγησε τελικά το Συμβούλιο Εφετών να γνωμοδοτήσει αρνητικά και να απορρίψει το αίτημα περί δικαστικής συνδρομής, θέτοντας ουσιαστικά τον σχετικό φάκελο στο αρχείο. Κατόπιν αυτής της εξέλιξης, η οικογένεια του Ναΐλ Ερντογάν υποτίθεται ότι εξετάζει σοβαρά να προσφύγει κατά της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Μάλιστα, από τον Μάιο του 2003 μέσω δημοσιευμάτων είχε καλλιεργηθεί η εντύπωση ότι οι Ερντογάν έχουν αναλάβει τέτοιου είδους πρωτοβουλία. Ηταν και τότε άλλη μία περίοδος κατά την οποία η Τουρκία προσπαθούσε να δημιουργήσει, για πολλοστή φορά, τεχνητή όξυνση στις σχέσεις με την Ελλάδα. Αλλωστε η περίπτωση Γρίβα - Ερντογάν φαντάζει ιδανική για να εξάψει τα εθνικιστικά πάθη, τήδε κακείσε. Πόσο μάλλον όταν η τουρκική παραφιλολογία γύρω από το συμβάν έχει προσπαθήσει συστηματικά να παρουσιάσει τον Θάνο Γρίβα σαν άτομο «ψυχικά ασταθές» ή σαν φανατικό τουρκοφάγο, καθώς «είχε κολλημένη μια τουρκική σημαία στο χείλος του κόκπιτ του Mirage, σαν αναμνηστικό και λάφυρο από την αερομαχία του 1996». Ωστόσο, έγκυρες πηγές του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας θεωρούν ότι οι σχετικές φωτογραφίες που κυκλοφορούν στα τουρκικά ΜΜΕ είναι πλαστές και προϊόντα φωτομοντάζ.
Οι Ερντογάν επιμένουν
Τον Απρίλιο του 2014 και ύστερα από επίμονες πιέσεις της οικογένειας Ερντογάν πραγματοποιήθηκαν διεξοδικές και σύνθετες έρευνες σε διεθνή ύδατα νοτίως της Χίου, που διήρκεσαν 23 ημέρες. Τελικά από τον βυθό ανασύρθηκαν κάποιες μεταλλικές πλάκες που, όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια, δεν είχαν καμία σχέση με το F-16. Το αρνητικό αποτέλεσμα των ερευνών βύθισε σε απογοήτευση και θλίψη τους οικείους του Ναΐλ Ερντογάν, οι οποίοι στο εξής επικεντρώθηκαν αποκλειστικά στη στοχοποίηση του Ελληνα πιλότου και τη νομική του δίωξη. «Εάν βρίσκονται πιλότοι σε βάθος 1.260 μέτρων, όπως έχει συμβεί σε άλλες περιπτώσεις, θα έπρεπε ο πατέρας μου να εντοπιστεί πιο εύκολα διότι βρισκόταν σε βάθος μόνο 400 μέτρων», δήλωσε η Εβρίμ, η κόρη του πιλότου, ζητώντας να συνεχιστούν οι έρευνες και αφήνοντας αιχμές ότι το αεροσκάφος είχε ανασυρθεί ήδη από την Ελλάδα.
Η Εβρίμ Ερντογάν ήταν 6 ετών όταν ο 35χρονος πατέρας της χάθηκε στο Αιγαίο. Μάλιστα στον τότε νεογέννητο αδελφό της δόθηκε το όνομα του εκλιπόντος, Ναΐλ. Η ιστορία της Εβρίμ και η επίμονη, απεγνωσμένη προσπάθειά της να πείσει τις τουρκικές αρχές να ξεκινήσουν διαδικασίες για την ανέλκυση του αεροσκάφους, ώστε να βρεθεί η σορός του πατέρα της και να κηδευτεί με τις δέουσες τιμές, έστω και εκ των υστέρων, μεταφέρθηκε ακόμη και στον κινηματογράφο. Η ταινία με τίτλο «Babam» (Μπαμπάς) πραγματεύεται την περιπέτεια της οικογένειας Ερντογάν μετά από εκείνη τη μοιραία πτήση της 8ης Οκτωβρίου 1996 πάνω από την Ελλάδα. Ο δε Ναΐλ Ερντογάν ο νεότερος σύντομα θα πετάει στον ίδιο ουρανό με τον πατέρα του, καθώς φοιτά στην Ακαδημία Χειριστών της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας. Πιθανότατα, όμως, δεν θα συναντήσει ποτέ στον αέρα τον Θάνο Γρίβα, ο οποίος υπηρετεί ως διοικητής σε μάχιμη μονάδα - και είναι και αυτός γιος πιλότου της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας.
ΠΡΏΤΟ ΘΈΜΑ. gr
ΟΡΓΗ ΠΟΥΤΙΝ!!! ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΟΥΝ ΠΙΚΡΑ!!
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Άστραψε και βρόντηξε ο Ρώσος πρόεδρος, Βλαδιμήρ Πούτιν, μόλις πληροφορήθηκε την αιφνίδια επίθεση των Τζιχαντιστών και Τουρκόφωνων που έγινε στις περιοχές της Laziye και Ταρτούς στην Συρία, όπου βρήκαν τον θάνατο 130 άμαχοι.
Όπως αναφέρουν τα τουρκικά ΜΜΕ, την έντονη οργή του Πούτιν προκάλεσε η αιφνίδια και αιματηρή επίθεση των Ισλαμισμών σε περιοχές της βορειοδυτικής Συρίας που ελέγχονται από το συριακό καθεστώς, σκορπώντας τον θάνατο πριν αποχωρήσουν εσπευσμένα.
Ο Ρώσος πρόεδρος έστειλε συλλυπητήριο μήνυμα στον Σύριο πρόεδρο Άσαντ ενώ το Κρεμλίνο σε ανακοίνωση του αναφέρει ότι τουλάχιστο 130 άμαχοι σκοτωθήκαν από τις επιθέσεις των ισλαμιστών και καταδίκασε την επίθεση σαν άλλη μια βάρβαρη και βρώμικη ενέργεια των δολοφόνων Ισλαμιστών που όμως πολύ γρήγορα θα τιμωρηθεί.
Ιδιαίτερα απειλητικός ήταν ο ίδιος ο Πούτιν, που υποσχέθηκε στο συλλυπητήριο τηλεγράφημα του ότι θα κάνει το παν για να τιμωρήσει τους δολοφόνους που δρώντας ύπουλα στην περιοχή προέβηκαν σε άλλη μια σφαγή του άμαχου πληθυσμού.
Hellas force.gr
ΣΚΑΙ..Ο Καραμανλής ήρθε να μας χρεοκοπήσει;
«Βόμβες» Σαχινίδη: «Από το 2004 έως το 2009 η Ελλάδα συσσώρευσε 100 δισ. ευρώ επιπλέον χρέος»
Αποκαλυπτικά οικονομικά στοιχεία για το τι συνέβαινε την περίοδο διακυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή καταθέτει ο πρώην υπουργός Οικονομικών και στέλεχος του «Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών» Φίλιππος Σαχινίδης, στην αποψινή εκπομπή του ΣΚΑΪ «Ιστορίες», που ερευνά την… αμαρτωλή ιστορία του ελληνικού χρέους.
Περισσότερα στην αποψινή εκπομπή του ΣΚΑΪ στις 23.15
Κεραμιδόγατος
Ο Παντελής Παντελίδης οδηγούσε, λέει κάθετα ή άστυνομία
Οι καταθέσεις των νέων μαρτύρων που υπέδειξε στις Αρχές η οικογένεια δεν αλλάζει τα έως τώρα δεδομένα καταθέσεων, πορισμάτων και εργαστηριακών αναλύσεων
Κάθετοι είναι οι αξιωματικοί της Τροχαίας που ερευνούν τις συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος, το οποίο κόστισε την ζωή στον τραγουδιστή Παντελή Παντελίδη, ως προς το ερώτημα, ποιος οδηγούσε το μοιραίο εκείνο πρωινό.
Η Τροχαία έλαβε όντως κάποιες νέες καταθέσεις, καθ’ υπόδειξη της οικογένειας Παντελίδη, οι οποίοι εκείνο το βράδυ έπαιζαν χαρτιά μαζί του στο σπίτι-παράνομη χαρτοπαικτική λέσχη.
Σύμφωνα με τους ίδιους, κατά την αποχώρηση του Παντελή Παντελίδη από το συγκεκριμένο σπίτι, η Φρόσω Κυριακού εξέφρασε την επιθυμία να οδηγήσει εκείνη λόγω της κακής κατάστασης του Παντελή Παντελίδη, ωστόσο κανείς δεν είδε με τα μάτια του ποιος τελικά οδήγησε…
Αυτό το σκέλος, σύμφωνα με τις Αρχές όμως, έχει απαντηθεί όχι μόνο από καταθέσεις, όχι μόνο από πορίσματα αλλά και από αναλύσεις των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ., κατά τις οποίες δεν βρέθηκαν αποτυπώματα της Φρόσως στο τιμόνι και τα χειριστήρια.
Αντιθέτως βρέθηκαν τα αποτυπώματα του θύματος, όπως και τρίτων ατόμων, ασχέτων με το περιστατικό του τροχαίου, αλλά και γενετικό υλικό του θύματος τόσο στα χειριστήρια όσο και στο πλευρικό τζάμι του οδηγού.
Οι ίδιες οι κοπέλες που έχουν καταθέσει και εκείνες στην Τροχαία, υποδεικνύουν και οι δύο ως οδηγό τον Παντελή Παντελίδη, ενώ παρά την κακή κατάσταση που βρισκόταν το θύμα λόγω της υπερκατανάλωσης αλκοόλ, οι Αρχές δεν έχουν καταλήξει πως ήταν ημιλιπόθυμος, αλλά ότι σίγουρα δεν ήταν σε θέση να οδηγήσει.
Η δικογραφία για την Τροχαία οδεύει στην ολοκλήρωσή της και είναι θέμα ημερών πλέον να παραδοθεί στις αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές.
Αυτό που έχει εκνευρίσει όμως τους αξιωματικούς της Τροχαίας σχετικά με την υπόθεση αυτή, είναι ότι πολύ απλά δεν την αφορά το εάν το θύμα και οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι έπαιζαν χαρτιά πριν ή όχι και πόσα έχασαν, καθώς αυτό αφορά άλλες διωκτικές Αρχές, αλλά τι συνέβη σε αυτό το τροχαίο και ένας άνθρωπος έχασε την ζωή του εντελώς άδικα και άλλοι δύο τραυματίστηκαν.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι ίδιοι αξιωματικοί «ένα τροχαίο δυστύχημα δεν αποτελεί πεδίο τηλεοπτικών αντιπαραθέσεων, αλλά ποιοι είναι οι λόγοι που οι άνθρωποι χάνουν την ζωή τους και δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση ισχύει ότι και στην πλειονότητα των περιπτώσεων αυτών, δηλαδή ότι ο οδηγός υπερέβη τους κανονισμούς του ΚΟΚ, ειδικά σε ό,τι αφορά την κατανάλωση αλκοόλ, με αυτό το τραγικό αποτέλεσμα, το ίδιο μοιραίο και τραγικό αποτέλεσμα όπως στις πλείστες των καθημερινά αντίστοιχων περιπτώσεων»…
Monday, May 23, 2016
Η στιγμή που ο Ερντογάν ρωτά τον Τσίπρα πού είναι η γραβάτα που του είχε κάνει δώρο
Λίγο πριν τις 7 το απόγευμα ξεκίνησε η συνάντηση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στο περιθώριο της Παγκόσμιας Ανθρωπιστικής Συνόδου του ΟΗΕ.
Ωστόσο κατά την ώρα της υποδοχής του Τσίπρα από τον Τούρκο πρόεδρο, οι κάμερες κατέγραψαν ένα αστείο στιγμιότυπο.
Ο Ερντογάν θυμήθηκε τη γραβάτα που είχε χαρίσει στον Τσίπρα και τον ρώτησε γιατί δεν τη φορά.
Ο Ερντογάν είχε κάνει δώρο στον Αλέξη Τσίπρα μία γραβάτα κατά την επίσκεψη του στην Αθήνα τον Νοέμβριο του 2015 και τότε ο Έλληνας πρωθυπουργός είπε πως θα τη φορέσει όταν επιλυθεί το Κυπριακό.
LIFO.gr
Εισαγγελική παρέμβαση για τις καταγγελίες περί εκπόρνευσης ανήλικων προσφύγων στο Ελληνικό
Εισαγγελική παρέμβαση για όσα δημόσια καταγγέλθηκαν ότι συμβαίνουν σε βάρος ανήλικων παιδιών στο χώρο του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό σημειώθηκε σήμερα μετά από πρωτοβουλία της αντεισαγγελέως του Αρείου Πάγου Ξένης Δημητρίου.
Η αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου, διαβίβασε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κιλκίς, δημοσιεύματα του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου τα οποία αναφέρονται αφενός σε καταγγελίες του Δημάρχου Αλίμου Αττικής, Ανδρέα Κονδύλη, ότι τις νύχτες στον χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού ορισμένοι φιλοξενούμενοι, εκδίδουν ανήλικα παιδιά και αφετέρου δημοσιεύματα τα οποία αναφέρονται σε εγκληματικές ομάδες στον καταυλισμό της Ειδομένης οι οποίες εκδίδουν βιαίως ανήλικες.
Η κυρία Δημητρίου, η οποία είναι η αρμόδια αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου επί των ανηλίκων, διαβίβασε τα επίμαχα δημοσιεύματα στις εν λόγω δύο εισαγγελικές αρχές για να πράξουν κατά την κρίση τους τα δέοντα. Δηλαδή, για την διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Κονδύλης έχει καταγγείλει ότι τις νύχτες στον χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού ορισμένοι φιλοξενούμενοι, εκδίδουν ανήλικα παιδιά, τονίζοντας χαρακτηριστικά:
«Έχουμε πάρα πολλές πληροφορίες και καταγγελίεςp ότι σε ένα συγκεκριμένο σημείο, εκεί στο χώρο του πρώην αεροδρομίου, πάνω από την Ποσειδώνος σε έναν παράδρομο, εκεί που τερματίζουν τα λεωφορεία έχουμε ανήλικη πορνεία από τους ίδιους τους φιλοξενούμενους».
Επίσης, άλλα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ομάδες δρουν στην περιοχή της Ειδομένης, μέσα και έξω από τον καταυλισμό, αναπτύσσοντας εμπόριο «λευκής σαρκός» στα οποία συμμετέχουν και ανήλικα κορίτσια.
Ιωάννα Μάνδρου- ΣΚΑΙ. gr
Εφυγε στα 24 η κόρη του δημάρχουν Πύλης, Αννα – Μαρία Μαράβα
Συγκλονισμένη από το χαμό μιας νεαρής γυναίκας, η οποία έφυγε σήμερα από τη ζωή, είναι η κοινωνία της Πύλης
Πρόκειται για την 24χρονη Αννα Μαράβα κόρη του δημάρχου Πύλης Κώστα Μαράβα. Η άτυχη νεαρή αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας.
Πρόκειται για την 24χρονη Αννα Μαράβα κόρη του δημάρχου Πύλης Κώστα Μαράβα. Η άτυχη νεαρή αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας.
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη μας κόρη, αδελφή, εγγονή και θεία ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΚΩΝ. ΜΑΡΑΒΑ σε ηλικία 24 ετών
Η κηδεία
Θανούσα κηδεύουμε την Τρίτη 24/5/2016 και ώρα 12:00 μ. εκ της οικίας μας στον Ιερού Ναού Αγίων Κωνσταντίνου & Ελένης Ελευθεροχωρίου Τρικάλων.
Παρακαλούμε τους συγγενείς και φίλους όπως προσέλθουν και συνοδεύσουν την εκφοράν της.
Οι γονείς Κωνσταντίνος & Μαρία Μαράβα
Τα αδέλφια Χρυσούλα & Γιάννης Κούτσικος, Στέφανος Μαράβας
Οι παππούδες Χρυσούλα Μαράβα, Χρήστος & Κασσιανή Παπαβασιλείου
Οι ανεψιοί, οι λοιποί συγγενείς.
Σημ.: Ο καφές θα δοθεί στα καφενεία του χωριού.
Την κηδεία επιμελείται το γραφείο τελετών Πλιάτσικας Νικόλαος
Subscribe to:
Posts (Atom)