Saturday, August 9, 2014

Ο Αλέξης Τσίπρας επιστρέφει στην …Εκκλησία!!

Ο Αλέξης Τσίπρας επιστρέφει στην …Εκκλησία
Παρ’ ολίγον… ολονυκτία επεφύλασσε στον Αλέξη Τσίπρα η πρώτη του διανυκτέρευση στην Αθωνική Πολιτεία. Στο Καστρομονάστηρο της Μονής Καρακάλλου, όπου κατέλυσαν το βράδυ της Πέμπτης, ο πρόεδρος και η αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ περίμεναν έως μετά τα μεσάνυχτα τον ηγούμενο, γέροντα Φιλόθεο, ο οποίος απουσίαζε στο μετόχι της Μονής στην Κρήτη και επέστρεψε εσπευσμένα, όταν πληροφορήθηκε πως υπήρξε αλλαγή προγράμματος και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα διέμενε στη Μονή Καρακάλλου…
Μεταμεσονύκτια συνάντηση: Οι 46 μοναχοί που εγκαταβιούν στο μοναστήρι προέτρεψαν τον Αλέξη Τσίπρα να αποσυρθεί για ξεκούραση, προκειμένου να συναντήσει τον ηγούμενο το πρωί, αλλά εκείνος αρνήθηκε ευγενικά και επέμεινε να τον περιμένει. Ο γέρων Φιλόθεος έφτασε μετά τα μεσάνυκτα και είχε μια πρώτη συζήτηση σε θερμό κλίμα με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για τα ζητήματα της Μονής και όχι μόνο. «Παρακολουθούμε την πορεία σας. Προσευχόμαστε για όλους τους Ελληνες και την Ελλάδα μας να έχουν καλούς κυβερνήτες», του είπε ο καθηγούμενος στο καλωσόρισμα, με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να ευχαριστεί για τη φιλοξενία…
Τον άφησαν να ξεκουραστεί…: Μία ώρα αργότερα, θα σήμαινε εγερτήριο για μοναχούς και φιλοξενούμενους, προκειμένου να συμμετάσχουν στον όρθρο και στη Θεία Λειτουργία, αλλά κατ’ εξαίρεση αυτή δεν συμπεριέλαβε τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και τη συνοδεία του. Το πρωί ο Αλέξης Τσίπρας παρακολούθησε μέρος της λειτουργίας, γευμάτισε (σ.σ.: το πρωινό αποτελεί το βασικό γεύμα της ημέρας στα αγιορείτικα μοναστήρια) και ξεναγήθηκε στο Μουσείο, όπου εξέφρασε τον θαυμασμό του για τα εκατοντάδες χειρόγραφα, κώδικες, βιβλία και άλλα κειμήλια που φυλάσσονται εκεί…
Διάλογος για τον Χαρίλαο και τη… σωτηρία: Ο Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος είναι ο δεύτερος ηγέτης αριστερού κόμματος που επισκέπτεται την Αθωνική Πολιτεία, 19 χρόνια μετά τον Χαρίλαο Φλωράκη, είχε και μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με Αγιορείτη μοναχό, που ήταν παρών και στην επίσκεψη του ιστορικού ηγέτη του ΚΚΕ, το 1995. «Ο Χαρίλαος Φλωράκης μας είχε πει: ”Εσείς πιστεύετε στη σωτηρία στον άλλο κόσμο, εμείς δεν πιστεύουμε ότι προλαβαίνουμε για τη σωτηρία σε αυτόν τον κόσμο, οπότε έχουμε κάτι κοινό”», είπε ο μοναχός. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε πως «οι κοσμοθεωρίες είναι παράλληλες, πολλές φορές όμως τέμνονται στην αλληλεγγύη και την ισότητα», προσθέτοντας ότι «σε κάθε περίπτωση, εμείς αισιοδοξούμε ότι θα τα καταφέρουμε και σε αυτόν τον κόσμο»…
 9 Αυγούστου 2014.. http://www.ethnos.gr – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΘΝΟΣ

Friday, August 8, 2014

'μπουνιά' Κούρδισσας: "ΣΦΑΖΟΥΝ τα αγόρια. Πωλούν τις γυναίκες σε σκλαβοπάζαρα.."!

Πού πάμε τέλος πάντων ; Και ποιοι θέλουν να μη΄μιλούν μόνο για τη Γάζα;Πόσο αίμα και πόσα δάκρυα ; και μόνο η κραυγή αυτης της άγνωστηςγυναίκας για εμάς συγκλονίζει!! Μας το έστειλαν στο ΦΒ ,δημοσιευμένο στο  http://www.noznewz.com/. και αν και δεν γνωρίζουμε τη γλώσσα αυτης της γυναίκας νομίζουμε την καταλαβαίνουμε και πονάει να την ακούμε.

Τα σχόλια είναι του http://www.noznewz.com/:
Για τους νταβατζήδες, υπάρχει μόνο η Γάζα και ότι άλλο τους πουν οι τούρκοι και Καταριανοί χρηματοδότες.
Η κραυγή αγωνίας αυτής της Κούρδισσας που περιγράφει Σμύρνη, Πόντο και Ιωνία εν έτη 2014. Απο τα ίδια κτήνη. Με τους ίδιους προστάτες. Χιλιάδες νεκροί, εκατοντάδες χιλιάδες εκτοπισμένοι στα νέα Ερζερούμ.
Εσύ όμως θα ακούς μόνο για Σεμπρενίτσες και Γάζες. Το χρήμα του δουλεμπορίου, του εμπορίου οργάνων και πρέζας υπαγορεύει και την ευαισθησία. Και στην γωνία, ο Ερντογάν που διαπράττει αυτές τις στιγμές που μιλάμε 4 γενοκτονίες ετοιμάζοντας και την δική σου, έχει το θράσος να μιλά για Χάγη.
Καμία Χάγη. Μάνο επιχείρηση Νέμεσις στους σφαγείς των Εθνών. Για τα εγγόνια του Κεμάλ, του Χίτλερ και του Μέτερνιχ, μόνο μια γλώσσα υπάρχει. Η Αρμένικη.

Άρθρο του Δ. Τσοβόλα για τη σημερινή κρίση και πως να ανατραπεί!!

Η κρίση των θεσμών και η δημοκρατική διέξοδος
Είναι καιρός που στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς, εμφανίζονται φαινόμενα «κόπωσης» της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Χαρακτηριστικά της κόπωσης αυτής είναι τα κενά έδρανα του κοινοβουλίου, η παντοδυναμία της εκτελεστικής εξουσίας έναντι των δύο άλλων εξουσιών, η πολιτική συναλλαγή και διαπλοκή πολιτικών κομμάτων με οικονομικά συμφέροντα, η ενίσχυση υπηρεσιών που κινούνται στο χώρο συλλογής πληροφοριών, η κατευθυνόμενη πληροφόρηση από μέσα μαζικής ενημέρωσης, που αρκετά από αυτά είναι εξαρτήματα συμφερόντων, η αδιαφάνεια στη λήψη αποφάσεων, ο δραματικός περιορισμός της ελευθερίας του λόγου στο κοινοβούλιο (πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, κατεπείγουσες διαδικασίες), για να περιοριστούμε σε λίγα μόνο.
Ταυτόχρονα με τα παραπάνω, ένα αίσθημα παραίτησης και συνθηκολόγησης διαπερνά τον απλό άνθρωπο, ότι «τίποτα δεν αλλάζει», ότι «το σύστημα είναι παντοδύναμο», ότι «όλοι ίδιοι είναι», ότι «πολιτική και διαφθορά ταυτίζονται» και πως οι μόνες λύσεις είναι οι προσωπικές, δηλαδή η ιδιώτευση. Τα παραπάνω συμμερίζονται και πολιτικοί, που γίνονται έτσι επαγγελματίες, διαχειριστές, διεκπεραιωτές της πολιτικής, χωρίς πνοή, έτοιμοι, μοιραίοι για κάθε συμβιβασμό. Ύστερα από όλα αυτά, μπαίνουν τα ακόλουθα ερωτήματα:
-       Βρισκόμαστε στην τελευταία φάση της πορείας της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας νομοτελειακά, ή απλώς αστοχούν τα φυσικά πρόσωπα ;
-       Η κρίση ξεπερνιέται με μεταρρύθμιση εντός θεσμών ή βαδίζουμε προς τον εκφυλισμό;

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ

Η κοινοβουλευτική δημοκρατία προσπάθησε να λύσει το πρόβλημα της λαϊκής συμμετοχής στη λήψη των αποφάσεων, όταν, λόγω μεγέθους των κοινωνιών, η άμεση δημοκρατία του τύπου της Αθηναϊκής Πολιτείας δεν ήταν πια εφικτή. Έτσι, το πρόβλημα της λαϊκής συμμετοχής λύθηκε με αντιπροσώπους των πολιτών, που εξέφραζαν τα συμφέροντα και τις απόψεις των εντολέων τους στο κοινοβούλιο, για ορισμένο χρόνο.
Με την πάροδο του χρόνου συνέβησαν σημαντικές αλλαγές, που οδήγησαν και σε μεταβολές του μοντέλου της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.
-       Η δημιουργία μεγάλων αστικών κέντρων περιόρισε την προσωπική σχέση αντιπροσώπου – εντολέα.
-       Η προσέγγιση του ψηφοφόρου ξεπερνά την όποια ευρηματικότητα του βουλευτή και γίνεται υπόθεση επαγγελματιών, δηλαδή διαφημιστών και Μ.Μ.Ε.
-       Οι επαγγελματίες ζητούν υψηλές «αμοιβές» ή εκχωρούν τη «συνδρομή» τους κάτω από όρους. Έτσι και αλλιώς η αναζήτηση οικονομικών πόρων λαμβάνει δραματική προτεραιότητα για το κόμμα και τον βουλευτή.
-       Η συσσώρευση κεφαλαίων, η αύξηση του μεγέθους των επιχειρήσεων, η δυσκινησία συνεπώς στις αλλαγές, η ανάγκη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού και μακροχρόνιας έρευνας για τη δημιουργία προϊόντων είναι τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης μεγάλης επιχείρησης. Αυτά, όμως, απαιτούν και τις ανάλογες πολιτικές διασφαλίσεως, δηλαδή πολιτικό χρόνο πέραν της μιας κοινοβουλευτικής θητείας.
-       Η δημιουργία υπερεθνικών συνόλων, π.χ. Ενωμένη Ευρώπη, ΝΑΤΟ, μεταφέρει εξουσίες από τα εθνικά κοινοβούλια σε μία γραφειοκρατία που στερείται κάθε δημοκρατική νομιμότητα, με πλήρη αδιαφάνεια στη λήψη των αποφάσεων. Έτσι, στην πορεία της ενδεχόμενης ολοκλήρωσης της ευρωπαϊκής ενοποίησης, το εθνικό κοινοβούλιο θα τείνει να εκφυλιστεί σε κάτι, σαν το σημερινό περιφερειακό συμβούλιο.
-       Η πολυπλοκότητα των προβλημάτων και της τεχνολογίας περιορίζει τον αριθμό των «επαϊόντων» στους «τεχνοκράτες».
Συνοπτικά, η δημοκρατία είναι, όπως φαίνεται, συνάρτηση και του μεγέθους. Η αύξηση των μεγεθών οδήγησε από την άμεση στην κοινοβουλευτική δημοκρατία.
Τι κάνουμε λοιπόν ; Πώς αντιμετωπίζονται τα νέα «ιερατεία», που είναι οι επιχειρηματικοί κολοσσοί και οι κάτοχοι της τεχνολογίας; Βαδίζουμε πραγματικά προς το «τέλος της ιστορίας», προς έναν κόσμο που θα κυριαρχείται από ολιγάριθμες πολυεθνικές, που θα μισθώνουν την εργασία, θα παράγουν τη γνώση, θα αποφασίζουν για το μέλλον ; Η πολιτική είναι περιττή ή και επιζήμια ; Οι πολιτικοί πρέπει να φύγουν από τη μέση, να συκοφαντηθούν σαν εμπόδιο στην πρόοδο ; Το Έθνος είναι εμπόδιο στην ενότητα που δημιουργεί το κεφάλαιο ; Τελικά, η υπαλληλική σχέση προς το κεφάλαιο είναι η μόνη αποδεκτή σχέση στη «νέα κοινωνία», στη «νέα τάξη πραγμάτων» ; Πού πρέπει, τέλος να αναζητηθούν οι λύσεις ; Στα ευχολόγια του τύπου «να είμαστε ηθικοί» ή στην αναζήτηση δομών που θα ενσωματώνουν τις νέες εξελίξεις, οδηγώντας σε υπερβατική υπέρβαση της κρίσης;
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Κατά τη γνώμη μου, η δημοκρατία είναι θέμα πολιτιστικό με την ευρεία έννοια του όρου. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι κανένα οικονομικό σύστημα δεν μπορεί μακροπρόθεσμα να επιβληθεί, χωρίς το αντίστοιχο σύστημα αξιών που να το καθιερώνει και καταξιώνει στη λαϊκή συνείδηση. Ο καπιταλισμός, στη σημερινή φάση ανάπτυξής του, προϋποθέτει την υπέρβαση του έθνους και των εθνικών ηγεσιών. Το αντίστοιχο σύστημα αξιών είναι ο κοσμοπολιτισμός, σαν η σύγχρονη εκδοχή του φιλελευθερισμού, κάτω από ενιαία αγγλοσαξωνικής προέλευσης κουλτούρα, που είναι προτεσταντική – πουριτανική, ταυτόχρονα με την προβολή της «ατομικής δράσης» και των «μοναχικών λύσεων».
Όχι, λοιπόν, στο έθνος, ναι στην Ε.Ε., στον Ο.Η.Ε., στο ΝΑΤΟ κ.λ.π., γιατί το έθνος οδηγεί τάχα σε πολέμους και συμφορές. Το ποιος ελέγχει, όμως, αυτούς τους οργανισμούς είναι βέβαια γνωστό σε όλους τους ανθρώπους. Όχι στις συλλογικές συμβάσεις, ναι στο ατομικό συμβόλαιο, όχι στην κοινωνική ασφάλιση, ναι στην ιδιωτική, όχι στην αλληλεγγύη, ναι στην ατομική πρωτοβουλία. Τα ανθρώπινα δικαιώματα περιορίζονται μόνο στο δικαίωμα της ψήφου, «περιουσίας» - και αυτής περιορισμένης - και «ελευθερίας του τύπου». Η απεργία κάνει κακό στις επενδύσεις, στην ανάπτυξη και στην κοινωνία. Η υγεία, η παιδεία, η ποιότητα ζωής δεν είναι ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά ατομική υπόθεση και μέριμνα. Αυτή είναι η «σύγχρονη» ερμηνεία της ελευθερίας, η οποία προπαγανδίζεται κατά κόρον.
Τι αντιτάσσουμε σε αυτό ; Κατά τη γνώμη μου, ένα νέο πολιτιστικό κίνημα, μια νέα ποιότητα ζωής, που θα εμπεριέχει το έθνος σαν θεμέλιο της κοινωνίας και διατήρησης του είδους, π.χ. Έλληνας – συνεργαζόμενος με τους πολίτες των άλλων χωρών -, σε συμφιλίωση με το περιβάλλον και τη φύση.
Οι αιχμές αυτού του νέου κινήματος πρέπει να είναι τέτοιες, που να ανταποκρίνονται σε παμπάλαιες ευαισθησίες, ώστε να προκαλούνται εξαρτημένα αντανακλαστικά. Σαν τέτοιες, προτείνουμε εκδοχές που θίγουν το βαθύτερο και σοβαρότερο αίσθημα του ανθρώπου και της ομάδας, το αίσθημα της αυτοσυντήρησης.
α) Εθνικά θέματα: Τόνωση εθνικού αισθήματος σαν αντίδραση σε υπαρκτούς κινδύνους. Επαναφορά αξιών που αντιστέκονται στον κακώς νοούμενο κοσμοπολιτισμό, όπως η φιλοπατρία, η αλληλεγγύη εντός εθνικής κοινότητας, αλλά και εκτός αυτής, η διαπαιδαγώγηση της νεολαίας σε αυτή την κατεύθυνση μέσα από την εκπαίδευση.
β) Προστασία του περιβάλλοντος: Ανάδειξη του προβλήματος που δημιουργείται από την καταλήστευση των πόρων που συσσωρεύτηκαν από τη φύση, για την ύπαρξη του ανθρωπίνου είδους. Πρέπει να μπαίνει η αντίθεση διαζευκτικά, δηλαδή καταναλωτική κοινωνία, σπατάλη, απληστία ή επιβίωση.
γ) Προστασία του μικρού μεγέθους : Οικονομικά σημαίνει την προστασία της μικρομεσαίας επιχείρησης και του ελεύθερου επαγγελματία, που ανταποκρίνεται στις δομές της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Πολιτικά σημαίνει την εκχώρηση σημαντικών πόρων στην Περιφέρεια. Κοινωνικά σημαίνει την στήριξη της μικρής ομάδας, π.χ. γειτονιάς, τοπικού συλλόγου, αθλητικού σωματείου ερασιτεχνικού κ.ο.κ. Στόχος όλων των παραπάνω είναι η ανάδειξη τοπικών ηγεσιών που δεν θα ελέγχονται από το κέντρο ή τα Μ.Μ.Ε., η υπέρβαση της ισοπέδωσης και τελικά η αντίσταση στο οποιοδήποτε «κέντρο».
Στην πατρίδα μας η «προστασία και η ενίσχυση του μικρού μεγέθους» είναι και η βάση κάθε ρεαλιστικής οικονομικής πολιτικής, είναι πρόκριμα για την ανάκαμψη από την ύφεση, είναι η βάση για τον ελληνικό δρόμο προς την κοινωνική και οικονομική απελευθέρωση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
1.      Η κρίση στους θεσμούς είναι αναστρέψιμη.
2.      Η αντιστροφή θα πρέπει να ξεκινήσει από πολλές πλευρές, κυρίως όμως από το μέτωπο της ιδεολογίας, με τα μέσα που υποδεικνύονται παραπάνω.
3.      Η Παιδεία και ο Πολιτισμός, είναι βασικοί τομείς στην αντιμετώπιση των σημερινών προβλημάτων και στην αλλαγή πορείας της χώρας.
4.      Ο ελληνικός δρόμος προς τον σοσιαλισμό θα πρέπει να είναι «προϊόν» εξαγώγιμο στις άλλες Βαλκανικές Χώρες, αλλά και αλλού για να επιζήσει και στη Χώρα μας, αφού η πολεμική που θα συναντήσει θα είναι σφοδρή.
5.      Θα πρέπει να στηριχθούν και να προβληθούν πολιτικά πρόσωπα, τα οποία θα πιστεύουν στις πιο πάνω αξίες και αρχές, θα δίνουν εγγυήσεις προσωπικής ακεραιότητας και που θα είναι υποδείγματα ζωής, αλλά και φυσικές τοπικές ηγεσίες.
6.      Τελικά, η κρίση στους θεσμούς δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια από τις πολλές κρίσεις, που συνοδεύουν τη συνολική κρίση της εποχής μας, ενός μεταβατικού σταδίου προς κάτι καινούργιο, που μπορεί να είναι είτε η βαρβαρότητα, είτε ένας νέος ανθρωπισμός.
Το άρθρο αυτό έχει σαν σκοπό να συμβάλει στην έναρξη ενός σοβαρού πολιτικού διαλόγου, που θα δίνει απάντηση στην πολύπλευρη κρίση που μαστίζει τη χώρα και την περιοχή.
Το άρθρο παρέμβαση του Δημήτρη Τσοβόλα δημοσιεύθηκε στο υπ' αριθ. 249 τεύχος του περιοδικού «Επίκαιρα» της 24 Ιουλίου 2014.

Σοφία Παπανδρέου: «H ιστορική οικία των Παπανδρέου δεν πωλείται»




«Η οικία των Παπανδρέου ούτε πωλήθηκε ούτε πωλείται» τονίζει σε δήλωσή της η Σοφία Παπανδρέου, απαντώντας σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών σύμφωνα με τα οποία «πωλείται το Καστρί». Η κ. Παπανδρέου αναφέρει, επίσης, ότι δεν μπορούν κάποιοι «να εμφανίζονται "παπανδρεϊκότεροι" των Παπανδρέου» και προσθέτει ότι όλα αυτά είναι προϊόντα της γκεμπελικής αντίληψης και πρακτικής «πες-πες, κάτι θα μείνει». [protothema]

Ειδικότερα η κ. Παπανδρέου στη δήλωσή της αναφέρει:.....
«Κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να εμφανίζονται "Παπανδρεϊκότεροι" των Παπανδρέου, επιδεικνύοντας δήθεν ενδιαφέρον για την ιστορική οικία που συνδέεται με τη ζωή και τους αγώνες τριών πρωθυπουργών της Ελλάδας.

Φίλοι και γνωστοί, με συμβούλευσαν να αγνοήσω δημοσιεύματα - προϊόντα αρρωστημένης φαντασίας, που χωρίς αιδώ τιτλοφορούνται από γνωστά τσιτάτα, μεταξύ των οποίων το πλέον προσφιλές και "πιασάρικο": "πωλείται το Καστρί".

Όμως, επειδή η σιωπή τους μόνους που εξυπηρετεί είναι εκείνους που ενεργούν υπό το πρίσμα σκοπιμοτήτων, αποφάσισα να απαντήσω μόνο και μόνο για την αποκατάσταση της αλήθειας και με γνώμονα την αποφυγή της επιχειρούμενης συνειδητής εξαπάτησης των αναγνωστών, με όχημα την γκεμπελικής αντίληψης πρακτική "πες - πες, κάτι θα μείνει".

Πολύ απλά: Η ιστορική οικία των Παπανδρέου, ούτε πωλήθηκε, ούτε πωλείται.
Επίσης, θα ήθελα να ενημερώσω όλους εκείνους που συνειδητά ψευδόμενοι επιχειρούν να με στοχοποιήσουν, ότι η απόφασή μου να ζω τη ζωή μου μακριά από τη δημοσιότητα, δεν αποκλείει σε καμία περίπτωση την υπεράσπιση της τιμής και της αξιοπρέπειάς μου με κάθε νόμιμο μέσο, στην περίπτωση κατά την οποία συνεχιστούν ανάλογα δημοσιεύματα».


www.epikairo.gr

Ποίηση. 6 ποιήματα της Δάφνης Κουμούλη,χωρίς τίτλο!!

Dafni Koumouli

1.-
Ηδονές που περάσατε,
με μάτια στηλωμένα στη σκόνη
από φόβο αγάπης,
μπορείτε τώρα
να πεθάνετε από ντροπή……

ΚΔαφνη

2.-
Δεν με κρύβουν άλλο οι μνήμες,
Χωρίς περίσσευμα σαρκασμού πια,
η μελαγχολία μου έχει την αξιοπρέπειά της.

Αντάξιά της ίσως
μια καλή δόση αλήθειας
αλλά κι αυτήν ποιος την αντέχει όρθιος…………..

ΚΔαφνη

3.-

Βύρων Λεοντάρης

"Εν γη αλμυρά"

Έτσι που τραύλισα...

.......................................
κι η ποίηση έγινε κραυγή έξω απ’ τον πόνο

Σμιλεύουμε σμιλεύουμε πληγές
σκαρώνοντας μνημεία και μπιμπελό
Αλλά το τρομερό καραδοκεί

Ό,τι δεν είναι τέχνη μέσ’ στην τέχνη
αυτό
το ανθρώπινο
αυτό
κι εμάς κι αυτήν θα μας ξεκάνει

(Καταγωγή από Σάμο)


Τελευταία φορά που είπα να ζήσω
δεν ήμουν εκεί...................

ΚΔαφνη



4-
Τελευταία φορά που είπα να ζήσω
δεν ήμουν εκεί...................

ΚΔαφνη


5.-
Να εξεγείρεσαι, 
να απλώνεσαι,
να ζωγραφίζεις 
κι όλα να ζωντανεύουν,
να πέφτεις στα χρώματα με φόρα ,
το είναι σου να βάφεις 
και τις αμυδρές γωνιές της ψυχής, 
που μαζεύουν τ’ ανείπωτα δηλητήρια,
να φωτίζεις.
Μα σαν βουλιάζεις 
απ’τα μαλλιά σου να πιάνεσαι,
κύκλους της Περσεφόνης να επαναλαμβάνεις
και άνοιξη να ανασαίνεις,
γιατί είσαι το ανθρώπινο πεπρωμένο,
η κραυγή
και το έλεος ,
η ομορφιά
κι η εγκατάλειψη,
η λύτρωση κι ο παιδεμός,
ο λυρισμός της άγριας δύσης
το αίμα της ανατολής. 
Αέρινα τα σκαλοπάτια 
κι ο νόμος της βαρύτητας στο κενό

Να σαλπάρεις λοιπόν
δικό σου και το παραμύθι………..

6.-
ΚΔαφνη


Κι αίφνης στο ζωντανό το στήθος σου
άπειροι ουρανοί μυρίσαν,
ν’ανέβεις να αιωριστείς
σαν σπίθα του ονείρου

Μην χαμηλά κοιτάξεις
εσύ είσαι του ανέμου………….

ΚΔαφνη




Ελληνες Ψυχίατροι:Παρανο'ι'κοί και ανισόρροποι αυτοί που μας κυβερνούν

1

Αν ξέραμε ποιοι μας κυβερνούν(!!!!!)θα είχαμε τρελλαθει απο καιρό.. Δείτε ένα ενδιαφέρον πόρισμα στο οποίο κατέληξαν σε συνέδριο του 2012 οι ψυχίατροι της ελλάδας και που ανάρτησε πρόσφατα -30 Ιουλίου 2014-η Ιστοσελίδα Xoris Oria


Συγκεκριμένα, τον Φεβρουάριο του 2012 η Πανελλήνια Ένωση Επαγγελματιών Ψυχιάτρων Ελλάδας έκανε συνέδριο στο ξενοδοχείο Divani Caravel με θέμα την ψυχική υγεία των Ελλήνων πολιτικών. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε επιστημονική επιτροπή αποτελούμενη από 160 και πλέον ψυχιάτρους : «Τα χαρακτηριστικά των - 
εκπροσώπων της πολιτικής ζωής του τόπου είναι παθολογικός ναρκισσισμός, διγλωσσία, αλαζονεία, παραληρηματική αντίληψη της πραγματικότητας. Τα χαρακτηριστικά αυτά γεννούν ερωτήματα για την ψυχική και πνευματική συγκρότησή τους.» Και να σκεφτεί κανείς ότι οι επιστήμονες διέγνωσαν αυτά τα συμπτώματα από την απλή μακροσκοπική εξέταση. Φανταστείτε να εξέταζαν και από κοντά τους συγκεκριμένους πολιτικούς, στην πολυθρόνα του ιατρείου τους, τι ευρήματα θα ανακάλυπταν! Στα πλαίσια του συνεδρίου αυτού, διακεκριμένοι ψυχίατροι δήλωναν τότε στη συντάκτρια του Βήματος Ελευθερία Κόλλια (το άρθρο με τίτλο «Η Βουλή στο ντιβάνι του ψυχιάτρου» έχει περιέργως αποσυρθεί από την ιστοσελίδα του Βήματος και μπορεί να το βρει κανείς μόνο αναδημοσιευμένο σε άλλες ιστοσελίδες): «Από αίσθημα υπεροχής, υπεροψία και ναρκισσισμό διακατέχεται ο Βενιζέλος», «Από το σύνδρομο της αγονιμοποίητης νύφης πάσχει η Μπακογιάννη» «Συμπτώματα του συνδρόμου της ύβρεως έχει ο Θεόδωρος Πάγκαλος» «Άτομο υπερθυμικό, με υπερχειλίζοντα συναισθηματικό κόσμο η Κανέλλη. Είναι αρκετά περίπλοκη περίπτωση». Ασθενείς ηγέτες Το εν λόγω συνέδριο έρχεται σε μια κρίσιμη χρονική συγκυρία να θίξει τη λεπτή σχέση μεταξύ πολιτικής και ασθένειας και δη της ψυχικής, ισχυρού ταμπού ακόμη και στις προηγμένες κοινωνίες. «Η σχετική διεθνής βιβλιογραφία δεν έχει να επιδείξει πλούσιο έργο, κάνοντας το βιβλίο του Ντέιβιντ Όουεν, πρώην υπουργού Εξωτερικών της Μ. Βρετανίας και ιατρού νευρολόγου, “Ασθενείς ηγέτες στην εξουσία”, να ξεχωρίζει» τονίζει διακεκριμένος ψυχίατρος. «Ο Όουεν πολύ εύστοχα βαφτίζει την ασθένεια που πλήττει ενίοτε – και υπό την επήρεια της μέθης της εξουσίας – τους πολιτικούς (μεταξύ άλλων τον Τόνι Μπλερ και τον Τζορτζ Μπους), σύνδρομο της ύβρεως. Υπερβολική αυτοπεποίθηση, [απαξίωση των αντίθετων απόψεων ή και όλων των απόψεων πλην των δικών τους, με αποτέλεσμα την αλλοιωμένη αντίληψη της πραγματικότητας]. Πιστεύω ότι σε αυτή την κατηγορία εμπίπτουν αρκετοί τουλάχιστον από τους πρωτοκλασάτους της Ελληνικής Βουλής». Πριγκιπικό σύνδρομο «Η συμπεριφορά του κ. Γιώργου Παπανδρέου είναι ξεχωριστή λόγω της οικογενειακής ιστορίας του» τονίζει ο ίδιος. «Διέπεται από πριγκιπικό σύνδρομο, συνοδεύεται ωστόσο και από μεγάλη προσπάθεια να σταθεί στο ίδιο ύψος με τον πατέρα και τον παππού του. Πρέπει να του αναγνωρισθεί μεγάλη αντοχή – η αντοχή είναι συναίσθημα – υπό συνθήκες ιδιαίτερα πιεστικές. Οι κινήσεις του υποδηλώνουν άτομο μοναχικό, που μπορεί να λειτουργήσει σε κατάσταση πολιτικής απομόνωσης και υπό το βάρος μεγάλης σωματικής κόπωσης – ο ρυθμός με τον οποίο έκανε ταξίδια ήταν εξοντωτικός». Αίσθημα υπεροχής «Ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος διακατέχεται σαφώς από αίσθημα υπεροχής, φαντάζει υπεροπτικός. Καθώς έχει πλήρη συναίσθηση της ευφυϊας του, εμφανίζει ίχνη ναρκισσισμού. Φαίνεται να αγαπά την αίσθηση του ελέγχου των πραγμάτων, ίδιον της εξουσίας. Φέρει αρκετά τσορτσιλικά χαρακτηριστικά». Και η κυρία Λιάνα Κανέλλη, μονίμως κινούμενη σε ασυνήθιστες οκτάβες; «Ατομο υπερθυμικό, με υπερχειλίζοντα συναισθηματικό κόσμο. Είναι αρκετά περίπλοκη περίπτωση, καθώς η έντονη ιδιοσυγκρασία της συνδυάζεται με παιδεία και εμπειρία. Αντέχει τη δημόσια έκθεση. Όσοι τη γνωρίζουν καλά θα την έχουν δει σίγουρα και να “πέφτει” πολύ ψυχολογικά». Αντιθέτως, η εκφορά της κυρίας Ντόρας Μπακογιάννη παρέχει σαφή εικόνα. «Χαρακτηρίζεται από καθήλωση στην περίοδο προδοσίας της οικογένειας Μητσοτάκη από τον Αντώνη Σαμαρά – ο λόγος της εμπεριέχει συχνά υπαινιγμούς υποδηλώνοντας πικρία. Αγονιμοποίητη νύφη». Σύνδρομο της ύβρεως Ο πολιτικός που έσπειρε θύελλες, ως εμπνευστής του «μαζί τα φάγαμε», κ. Θόδωρος Πάγκαλος αντιμετωπίζεται με προσοχή: «Εχει ασκήσει πολλά χρόνια εξουσία, φέρει αρκετά συμπτώματα του συνδρόμου της ύβρεως. Το προχωρημένο της ηλικίας του, όμως, σε συνδυασμό με το πρόβλημα σακχαροδιαβήτη που αντιμετωπίζει, μπορούν να ερμηνεύσουν περισσότερα από όσα μπορεί ένας ψυχίατρος». «Ο δημόσιος λόγος του κ. Μίμη Ανδρουλάκη κρύβει άγχος επιβεβαίωσης. Διεκδικεί για τον εαυτό του τον ρόλο του σοφού, προσπαθεί πολύ να είναι αρεστός, αν και με όρους παρελθόντος». Καταπέλτης η κρίση για τον κ. Κίμωνα Κουλούρη. «Το τελευταίο περιστατικό – η παρανομία με το κόκκινο και όσα επακολούθησαν – αντανακλά ανοργάνωτη προσωπικότητα. Ο λόγος του είναι ανερμάτιστος, με έντονο συναισθηματισμό αλλά και θράσος, μοιάζει να μην έχει αίσθηση του δικαίου και της νομιμότητας». Ο Καβάφης και η βία Το περιβόλι των δηλώσεων του κ. Γ. Καρατζαφέρη δεν «αποδίδει» τα αναμενόμενα. Μεταφορές, αλληγορίες, απαγγελία Καβάφη, ως και επίκληση των Beatles στις 2 τα ξημερώματα. «Όλα αυτά του χρησιμεύουν ως επικοινωνιακά τερτίπια, δεν κρύβουν ψυχοπαθολογία. Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ ξεκινάει από μεγάλες αλήθειες και γενικεύει κατά το δοκούν. Το πόσο επικίνδυνος μπορεί να γίνει πολιτικά θα το κρίνουν όμως άλλοι». Κληθείς να σχολιάσει την ατάκα του κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη περί αδιάβαστου μνημονίου, ο ίδιος ψυχίατρος διαβλέπει «ανευθυνότητα, ψυχική ανωριμότητα και έλλειψη ορίων τέτοια ώστε – αν και υπάρχει πλήρη συνείδηση – να ωθείται στη σχετική δήλωση». Παραδόξως οι εκφάνσεις βίας στο Κοινοβούλιο δεν τον ανησυχούν ιδιαίτερα. «Πίσω από την εκσφενδόνιση του τόμου του μνημονίου από τον κ. Π. Μαυρίκο προς τον Ευ. Βενιζέλο λανθάνει έλλειψη ελέγχου αλλά τίποτε περισσότερο. Η στάση άλλωστε του βουλευτή του ΚΚΕ είναι συνεπής προς την πολιτική πλατφόρμα του, που υπερβαίνει τα συνήθη όρια, είναι πλατφόρμα ζωής, κοσμοαντίληψης, και υπό το πρίσμα αυτό θα πρέπει να κριθεί. Διαφορετικά θα βγάζαμε όλους τους κομμουνιστές παραληρηματικούς».
 - See more at: http://www.xorisoria.gr

Thursday, August 7, 2014

40 μέρες χωρίς το Νικηφόρο Τσαρούχα.Aύριο μνημόσυνο στη Γλυφάδα



Πέρασαν ήδη 40 μέρες απο τότε που
Μας άφησε γειά ο Νικηφόρος.Τσαρούχας.
Αύριο Σάββατο,πρωί, 9 Αυγούστου, η οικογένειά του τελεί 40ήμερο μνημόσυνο
στο νεκροταφείο της Γλυφάδας (επι της Οδού Α. Παπανδρέου και καλεί
τους τιμώντες τη μνήμη του να παρευρεθουν..
"F"

wibiya widget