Sunday, February 7, 2016

Ο μισογυνισμός της Ορθοδοξίας . Του καθηγητή βιολ. ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Ένα παλιό άρθρο 
της εφημερίδας
ΒΗΜΑ, 20/8/2000, 
που παραμένει 
πάντα επίκαιρο.

του καθηγητή Βιολογίας 
Χρήστου Γεωργίου

Οι διακρίσεις σε βάρος των γυναικών
 έχουν τις ρίζες τους στην ίδια την 
Αγία Γραφή ενώ ακόμη και σήμερα

 η Εκκλησία δεν αναγνωρίζει σ'

αυτές την απαιτούμενη ηθική

υπόσταση να ιερουργούν ούτε να

 εισέρχονται στο Ιερό του ναού ή

 στο Αγιον Ορος

Με αφορμή τις έντονες αντιδράσεις της 
Ιεραρχίας για την κατάργηση 
της αναγραφής του θρησκεύματος 
στις ταυτότητες από την κυβέρνηση, 
πολλά γράφτηκαν και ειπώθηκαν για 
τη σχέση της Εκκλησίας με το Κράτος, 
αλλά ελάχιστα για τη σχέση της 
με τους πολίτες. 
Νομιμοποιείται ηθικά η Εκκλησία 
να παρουσιάζεται ως υπέρμαχος 
του δικαιώματος της ελευθερίας 
επιλογής των πολιτών, της προστασίας
 της ιδιωτικής ζωής τους και εν 
γένει της προστασίας των ατομικών
 δικαιωμάτων; Από τη γέννησή 
μας κατηχούμεθα να πιστεύουμε 
ότι η Ορθοδοξία είναι υπέρμαχος της
 ισότητας των ανθρώπων 
ανεξαρτήτως φύλου, κοινωνικής
 θέσης, εθνότητας, θρησκευτικών 
πεποιθήσεων κτλ. Είναι έτσι τα 
πράγματα; Τα ερωτήματα αυτά 
τίθενται λόγω της γενικότερης 
στάσης της Εκκλησίας σε μια 
σειρά ζητημάτων, όπως στην 
αμφισβήτηση του δικαιώματος 
της ανεξιθρησκίας και της 
ελευθεροτυπίας για θρησκευτικά 
θέματα (π.χ., βιβλίο Μ. Ανδρουλάκη
 Μν) κ.ά., αλλά διότι σχετίζεται
 και με ένα επιμελώς αποσιωπούμενο
 κεφαλαιώδες ζήτημα, που αφορά 
το ήμισυ των συμπολιτών μας: τις
 θρησκευτικές διακρίσεις εναντίον 
της γυναίκας.





















Οι μισογυνικές αντιλήψεις της Ορθοδοξίας
 έχουν τις ρίζες τους στην Παλαιά και 
στην Καινή Διαθήκη και διατηρούνται
 ακόμη και σήμερα. Πώς θα ένιωθαν, 
αλήθεια, οι Ελληνίδες αν συνειδητο
ποιούσαν ότι η θρησκεία τους τους 
προσφέρει έναν Θεό που τις προόρισε 
να υποτάσσονται στους άνδρες;
Ο Απόστολος Παύλος
Όχι ευχάριστα, αν έτσι έχουν τα 
πράγματα! Στην Αγία Γραφή 
βρίσκουμε την πρώτη διάκριση
 του Θεού εναντίον της γυναίκας, 
όταν δημιούργησε πρώτον τον 
άνδρα. Τη γυναίκα τη δημιούργησε 
ως βοηθό του άνδρα μόνο όταν 
διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε κάποιο 
κατάλληλο ζώο γι' αυτή τη δουλειά 
ανάμεσα στα «θηρία του αγρού 
και όλα τα πτηνά του ουρανού»
Διάκριση έκανε, επίσης, ως προς 
τον τρόπο δημιουργίας της και 
την προέλευση του ονόματός της. 
Τον άνδρα τον έφτιαξε εκ του 
μηδενός ενώ τη γυναίκα από τη 
μία πλευρά του. Την ονόμασε δε 
«γυνή (ανδρίς), διότι έγινεν από 
τον άνδρα αυτής». Ακόμη και 
για το προπατορικό αμάρτημα 
την τιμώρησε, εκτός άλλων, 
με πλήρη υποταγή στον Αδάμ: 
«...θα εξαρτάσαι δε πάντοτε από 
τον άνδρα σου και αυτός θα είναι 
ο κύριός σου».
Στις Προς Εφεσίους και Κορινθίους 
Επιστολές ο Απόστολος Παύλος 
είναι αποκαλυπτικός για τις 
μισογυνικές αντιλήψεις του: 
«... να υποτάσσεσθε εις τους 
ιδίους σας άνδρας, σαν να 
κάνετε την υποταγήν σας αυτήν 
προς τον Κύριον, ο οποίος 
παραγγέλλει και ζητεί να 
υποτάσσονται αι γυναίκες εις τους 
άνδρας των» και σε άλλο εδάφιο 
«... ο μεν άνδρας... επλάσθη 
εξ αρχής ως ο κύριος εκπρόσωπος 
της κυριαρχίας του Θεού επί της 
Γης και είναι διά τούτο περισσότερον 
από την γυναίκα εικών και δόξα του Θεού. 
Η γυναίκα δε ως το 
εξαιρετικότερον από τα άλλα 
κτίσματα, που έχει υπό την εξουσίαν
ο άνδρας, είναι δόξα του ανδρός. 
Πράγματι δε ο άνδρας είναι 
υπεροχότερος από την γυναίκα, 
διότι δεν έγινε ο άνδρας από την 
γυναίκα, αλλ' η γυναίκα έγινεν από 
τον άνδρα. Και επί πλέον δεν εκτίσθη 
ο άνδρας διά να βοηθή την γυναίκα, 
αλλ' η γυναίκα επλάσθη προς χάριν 
και βοήθειαν του ανδρός».
Ακόμη και σήμερα η Εκκλησία εφαρμόζει 
διακρίσεις εναντίον των γυναικών. 
Δεν τους αναγνωρίζει την απαιτούμενη 
ηθική υπόσταση να ιερουργούν, ούτε 
να εισέρχονται στο Ιερό του ναού 
ή στο Άγιον Όρος. Δεν επιτρέπει 
στους αρχιερείς να παντρεύονται, για 
να μην σκανδαλίζονται από... γυναικείες
 επιρροές. Στον ναό, τους άνδρες τους
τοποθετεί στα δεξιά και τις γυναίκες 
στα αριστερά (δηλαδή οι... κακοί εξ 
ευωνύμων;). Ακόμη και το 
κοριτσάκι-βρέφος το θεωρεί δυνητικά 
ανήθικο εκ γενετής, μια που ο παπάς 
το ευλογεί έξω από το Ιερό όταν σαραντίζει, 
ενώ το αγοράκι μέσα. Εγκλωβισμένες 
οι γυναίκες σε ένα θρησκευτικό 
δόγμα ανδροκρατικού δεσποτισμού, 
ελεγχόμενο από αντιδημοκρατικά 
εκλεγόμενους Ιεράρχες, υποτάσσονται 
στην Εκκλησία διότι, παρ' ότι αμφισβητεί 
κατάφωρα την ισοτιμία τους προς τον 
άνδρα, τις δελεάζει να προσμένουν μια 
θέση στον Παράδεισο, πάντα, όμως, 
υπό την απειλή ότι η απόφαση του Θεού 
θα είναι αμετάκλητη αν καταλήξουν στην 
Κόλαση. Μήπως, εν τέλει, είναι πιο δίκαιοι 
και πιο επιεικείς οι ανθρώπινοι νόμοι;
Η θρησκευτική ελευθερία
Οι δογματικές διακρίσεις της Ορθοδόξου 
Εκκλησίας δεν περιορίζονται μόνο 
στις γυναίκες όπως δείχνουν 
μερικά ενδεικτικά παραδείγματα: Στην 
ουσία έχει καταργήσει το δικαίωμα 
ελεύθερης επιλογής θρησκεύματος 
με την επιβολή του νηπιοβαπτισμού 
και της υποχρεωτικής κατήχησης 
ανήλικων (π.χ. διδασκαλία θρησκευτικών 
στα σχολεία), παρ' ότι ο Χριστός δεχόταν 
την βάπτιση και την κατήχηση μόνο ενηλίκων. 
Σημειωτέον, ο νηπιοβαπτισμός επιβλήθηκε 
από την Εκκλησία μετά το 
300 μ.Χ., επί αυτοκράτοροςΙουστινιανού
Η σύνδεση της Εκκλησίας με κρατικές 
υπηρεσίες για την παρακολούθηση άλλων 
θρησκειών και η εν γένει διείσδυσή της 
σε κάθε πολιτικό, κοινωνικό και 
κρατικό θεσμό, με αποκορύφωμα 
την εμμονή της να αναγράφεται 
το θρήσκευμα στις ταυτότητες, έχει 
καταστήσει την Ελλάδα θρησκευτικό 
κράτος και την Εκκλησία «Εκκλησία 
ταυτοτήτων, Εκκλησία δηλώσεων». 
Πολλοί μη ορθόδοξοι έλληνες 
πολίτες αντιμετωπίζουν πολλαπλά 
προβλήματα διακρίσεων λόγω 
της αναγραφής του θρησκεύματος 
στις ταυτότητες, παρ' ότι η 
ελευθερία της θρησκευτικής 
συνείδησης ρητώς προστατεύεται 
από το Σύνταγμα. Με βάση νόμους 
του Μεταξά «περίπου 2.000 μη 
ορθόδοξοι έλληνες πολίτες 
συνελήφθησαν... και υπήρξαν 
400 καταδίκες» για 
«αντιορθόδοξες» θρησκευτικές 
δραστηριότητες κατά την 
οκταετία 1984-92. Αλλόθρησκες 
μειονότητες δεν μπορούν να 
κτίσουν δικούς τους ναούς 
χωρίς την έγκρισή της. 
Οι πρακτικές διακρίσεων των 
αυτοχριζόμενων εκπρόσωπων 
του Χριστού βρίσκονται σε 
πλήρη διάσταση με τα λόγια 
του: «Δεν υπάρχουν πλέον 
διαφοραί εθνικότητος και 
κοινωνικής τάξεως και φύλου. 
Δεν υπάρχει πλέον διαφορά 
Ιουδαίου και Ελληνος, ... δεν 
υπάρχει άρσεν και θήλυ».
Η Εκκλησία αναγορεύεται ως 
ψυχή του Ελληνισμού για 
να διασφαλίσει την 
ιδεολογική επιβίωσή 
της (ίδρυση εκκλησιαστικού 
πανεπιστημίου) και την πολιτική ε
πιρροή της (κατά κανόνα 
αντιδραστική, όπως αποδεικνύει 
η ταύτισή της με τον δικτάτορα 
Μεταξά, τη χούντα κτλ. 
Ταυτίζεται με τον Ελληνισμό 
ενώ ακόμη και την εξέγερση 
του 1821 την πολέμησε και 
κατασυκοφάντησε τους 
αγωνιστές της. Είναι τουλάχιστον 
αστείο να βλέπει κανείς τη... 
φιλειρηνική Εκκλησία να... ευλογεί 
τα στρατιωτικά όπλα.
Οι εγκόσμιες εξουσίες
Να ορκίζει κυβερνήσεις και εν 
γένει να διαπλέκεται με κοσμικούς 
θεσμούς και εξουσίες, κατ' αντίθεση 
με τον Χριστό που δεν τις 
αναγνώριζε. Η διαπλοκή της, 
βέβαια, με το κράτος της 
προσφέρει τεράστια οικονομικά 
οφέλη (π.χ. μισθοί κληρικών 
από χρήματα ορθόδοξων 
αλλά και αλλόθρησκων 
φορολογούμενων, διεκδίκηση 
126 δισ. ­ και 60 δισ. για το 
Αγιον Ορος ­ από το Γ' Πλαίσιο 
Στήριξης), που μεγεθύνουν την 
ήδη αμύθητη περιουσία της, 
την οποία, από... αγνά 
χριστιανικά κίνητρα, δεν λέει 
με τίποτε να αποχωριστεί.
Πολύ λίγα φαίνεται ότι άλλαξαν 
στην Εκκλησία από τότε που 
αφορίστηκαν ο Γληνός και ο
Λασκαράτος και καταδιώχθηκε 
αγρίως ο Καζαντζάκης. Ανέκαθεν 
οι χριστιανικές θρησκείες 
αντιμετώπιζαν με εχθρότητα 
κάθε απελευθερωτική πνευματική 
ανέλιξη του ανθρώπου, όταν 
μάλιστα μπορούσε να 
δημιουργήσει ρήγματα στον 
ανορθολογισμό και στην κοινωνική 
υποταγή.


Οι αρχιερείς τους δημιούργησαν έναν 
χριστιανισμό στα μέτρα του... 
Αποστόλου Παύλου («οι δούλοι να 
υπακούετε εις τους κατά σάρκαν 
κυρίους με φόβον και τρόμον... σαν 
να υπακούετε εις τον Χριστόν», διότι 
ο Χριστός τούς παραήταν επαναστάτης 
(«Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν 
ειρήνην επί την Γην, ουκ ήλθον 
βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν»
Οι σημερινοί «αντιπρόσωποι του 
Χριστού» μπορούν να κοιμούνται 
ήσυχοι και να ονειρεύονται εγκόσμιες 
εξουσίες. Αν ζούσαν στην εποχή του 
Χριστού, σίγουρα θα έβλεπαν 
εφιάλτες... ώσπου να σταυρωθεί!

Πατάει γερά το ΚΙΝΗΜΑ του Γιώργου Παπανδρέου στα Τρίκαλα. Εντυπωσιακή εκδήλωση σήμερα το μεσημέρι.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ






Τη δυναμική που διατηρεί σε επίπεδο Ν. Τρικάλων επιβεβαίωσε το Κόμμα Δημοκρατών Σοσιαλιστών του ΓΑΠ, με την μαζική προσέλευση κόσμου στην πολιτική του εκδήλωση το πρωί της Κυριακής.
Παρουσία δυο πρώην υπουργών του ΠΑΣΟΚ, του Γιώργου Πεταλωτή και του Μιχάλη Καχριμάκη, και σύσσωμης της «ομάδας» του Κινήματος στα Τρίκαλα(Ντιντή, Παπαχρήστος, Χαχάμης, Μπουλούτσος, Μανώλης, Μιζάκη, Παπαγιάννης, Καραγιώργος κλπ.) πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας και ακολούθησαν πολιτικές ομιλίες. Τα δυο κεντρικά στελέχη ανέλυσαν τα δεδομένα και την πολιτική κατάσταση, στάθηκαν στο μεταρρυθμιστικό έργο του Γιώργου Παπανδρέου και προέβλεψαν εξελίξεις λίαν συντόμως.
Από τις παρουσίες που έκαναν αίσθηση ήταν αυτές του πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Χρήστου Μαγκούφη, του προέδρου των Τρικαλινών κυνηγών Χρήστου Ρουσιαμάνη, του πρώην γραμματέα της ΔΗΜ.ΑΡ. Τρικάλων Πάνου Τσιάρα, των αντιδημάρων Πύλης Βύρωνα Κατσίβελου και Κώστα Κρούπη κ.α..
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Εν ολίγοις.. Σχολιάζοντας τα κυριακάτικα που ανάρτησε ο Σπύρος..


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της Κυριακής 7 Φεβρουαρίου



PRTOOSD















Από τον SpiroSpero.gr |Σπερνου  αντιγράφω :

SpiroSpero.gr | Σπέρνουμε Ειδήσεις


Το ασφαλιστικό, τα εκλογικά σενάρια και το φορολογικό κυριαρχούν στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της Κυριακής 7 Φεβρουαρίου.
Και σχολιάζω τους τίτλους ,έτσι χωρις  κακίες.. 
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Το διπλό Plan B του κ. Τσίπρα για συντάξεις, εκλογικό νόμο
Σχ Ούτε πλάνα ούτε αεροπλάνα βλέπω..Μόνο κοιλιά άδεια εντός και τράπεζες γεμάτες εκτός.. 
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ: Αγριο μαχαίρι στις διπλές συντάξεις
Σχ.Μεχρι τώρα πελεκούσαν οι..πέλεκεις 
ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Οι "πλούσιοι" των 22.000 
Σχ.Μπηκαν κλέφτες στο μαντρί.. Δημοτικό. 
ΕΘΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: 5 ανοιχτά μέτωπα
Σ Χ. Τα κλειστά δε βλέπω.. 
REAL NEWS: Ο Καμμένος απειλεί την τρόικα με εκλογές
ΣX.. Αντε ναβγει και η ΧΑ να υπογράψει τους.. κλεφτοδανειστες μπας και πάρουμε παράταση ζωής.. 
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Στα ΑΕΙ με δίδακτρα. 
Σχ. πας καλά; 

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Συνεχίζουμε-κλιμακώνουμε τη λαϊκή πάλη
Σχ..Επιτέλους τα κόκκινα 🚜 τρακτέρ στη Βουλή να κυβερνήσει η υπερτιμημένη αγροτιά! 

ΤΟ ΧΩΝΙ: Έως 4 οι άδειες στην Ελλάδα
Σχ.. Τι 4, όλες   άδειασαν..!
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ KONTRA NEWS: Καναλάρχης παζάρευε με Τούρκο για κανάλι στην Αθήνα
Σχ. Με τον Τσίπρα μιλούσε ο φιλέλληνας 
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Τα βροντάει ο Τσίπρας
Σχ. Κιερχεται ο Κούλης; Ζευ σώσον 
Η ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Η διαπλοκή παίζει... τα δανεικά της
Σχ. Τα κλεμμένα της; 
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Νέο κόμμα με στρατηγό Φραγκούλη και «ναύαρχο» Μαρινάκη
Σχ.πως κατάντησαν κι οι στρατηγοί..ούτε μία δικτατορία;

ΒΡΑΔΥΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Τυφλή σύγκρουση κυβέρνησης-δανειστών
Σχ. Κρατάτε Τούρκοι τ άλογα! 

Η ΕΠΟΧΗ: Ανοιχτά θέματα, σαφή τα όρια
Σχ !!!!!!!!!!¡

ΤΟ ΑΡΘΡΟ: Σφίγγει ο κλοιός
Σχ. Κι ανοίγει ποιός; 

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: "Συνέταιρος" το Δημόσιο στα σπίτια των Ελλήνων
Σχ. Γουστάρω θα γίνω και ιδιοκτήτης Κράτους! 

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Ο Ερντογάν προετοιμάζει Αρμαγεδδώνα
Σχ. Ανέλαβε τους μάρτυρες του Ιεχωβά; 
Τα σχόλια μόνο για μεταξύ μας. Δε στοχεύουν τους.. τυπογράφους!
ΕΚΔΗΜΟΣ

Saturday, February 6, 2016

Νέα επίθεση με 20 βόμβες μολότοφ εχθες βράδυ, 6/2/16,στην οδό Χαριλάου Τρικούπη

Σε σκληρή ανακοίνωση του το ΠΑΣΟΚ
 καταγγέλλει ότι η επίθεση είχε στόχο
 και πάλι τα γραφεία του κόμματος και
 επιρρίπτει ευθύνες στον υπουργό Προ
στασίας του Πολίτη, Νίκο Τόσκα.

Χαρακτηρίζει μάλιστα τον κ. Τόσκa «καρικατούρα υπουργού» και την κυβέρνηση «παρωδία», που είτε αδυνατεί είτε δεν θέλει να περιφρουρήσει τη νομιμότητα και ένα κτίριο στο κέντρο της Αθήνας, θέτοντας παραλληλα«ζήτημα λειτουργίας της δημοκρατίας».

Ωστόσο, πηγές της Αστυνομίας υποστήριζαν ότι η επίθεση είχε στόχο τη διμοιρία των αστυνομικών πολύ κοντά στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην οδό Βαλτετσίου. Μετά την επίθεση έγιναν 14 προσαγωγές.

Υπενθυμίζεται επίσης ότι το βράδυ της Παρασκευής, τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ είχαν δεχθεί επίθεση με βόμβες μολότοφ, από την οποία κινδύνεψε ο βουλευτής Γιώργος Αρβανιτίδης.
 ΣΚΑΪ grα 

wibiya widget