Saturday, August 12, 2017

Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΝΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΕΚΡΗΞΗ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΟ ΕΓΚΡΙΤΟ "NATURE COMMUNICATIONS" ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑ
Οι ηφαιστειακές εκρήξεις που έχουν ως ακόλουθο φαινόμενο τον σχηματισμό καλντέρας δημιουργούν τσουνάμι, καθώς διαφορετικά εκρηκτικά φαινόμενα αλληλεπιδρούν με τη θάλασσα. Τέτοιου είδους τσουνάμι αποτελούν έναν σημαντικό φυσικό κίνδυνο, αλλά η ελλιπής γνώση των μηχανισμών γένεσής τους έχει οδηγήσει σε περιορισμένη μοντελοποίηση των επιπτώσεών τους. Η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης, κατά την Ύστερη Εποχή του Χαλκού (Μινωική έκρηξη), ήταν μία από τις μεγαλύτερες των τελευταίων 10.000 χρόνων (Ολόκαινο) σε όλο τον κόσμο. Ο σχηματισμός της σημερινής καλντέρας της Σαντορίνης δημιουργήθηκε λόγω της καταστροφικής έκρηξης πριν 3600 χρόνια και η κατάρρευση της καλντέρας έχει προταθεί ως πιθανός μηχανισμός γένεσης τσουνάμι. Οι επαναλαμβανόμενες εκρήξεις που ακολούθησαν δημιούργησαν το ηφαιστειακό οικοδόμημα των Καμένων στην ήδη υπάρχουσα καλντέρα. Η καλντέρα αυτή, πλάτους 10 Χ 7 Κm,  περιλαμβάνει τρεις επίπεδες λεκάνες και συνδέεται με τη θάλασσα διαμέσου τριών καναλιών (ένα προς τα ΒΔ και δύο προς τα ΝΔ).

Στην εργασία με τίτλο: "Post-eruptive flooding of Santorini caldera and implications for tsunami generation"1 και πρώτη συγγραφέα την Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ κ. Π. Νομικού στο έγκριτο "Nature Communications" παρουσιάζονται νέα βαθυμετρικά και σεισμικά στοιχεία, τα οποία αποδεικνύουν ότι η καλντέρα δεν ήταν ανοιχτή προς τη θάλασσα κατά τη διάρκεια της κύριας φάσης της έκρηξης, αλλά πλημμύρισε με νερό, αφού η έκρηξη είχε ολοκληρωθεί. Η εισροή νερού και οι ακόλουθες κατολισθήσεις δημιούργησαν ένα βαθύ υποθαλάσσιο κανάλι, όγκου 2-2,5 Km3, πληρώνοντας έτσι την καλντέρα σε λιγότερο από λίγες μέρες.

Εάν, όπως στα περισσότερα ηφαίστεια του ίδιου τύπου, η κατάρρευση της καλντέρας συνέβη ταυτόχρονα με την έκρηξη, τότε δεν μπορεί να έχει δημιουργήσει τσουνάμι. Οι κύριοι μηχανισμοί γένεσης του τσουνάμι εντοπίζεται στην εισροή των πυροκλαστικών ροών προς τη θάλασσα (φάσεις 3 και 4), σε συνδυασμό με την ολίσθηση των υποθαλάσσιων πυροκλαστικών μαζών στις πλαγιές του ηφαιστείου κατά την έκρηξη. Το αποτέλεσμα αυτό είναι συμβατό με ανάλογα μοντέλα τσουνάμι, τα οποία δείχνουν ότι η εισροή των πυροκλαστικών ροών στη θάλασσα μπορεί να δημιουργήσει παλιρροϊκά κύματα με συγκεκριμένο ύψος και αποθέσεις αυτών έχουν βρεθεί στην βόρεια Κρήτη. Η θεωρία αυτή είναι επίσης σύμφωνη και με υπάρχουσες θεωρίες, που αποδεικνύουν ότι οι πυροκλαστικές ροές ήταν και η κύρια αιτία του τσουνάμι που προκλήθηκε κατά την έκρηξη του Krakatau το 1883.
Πηγή: Νομικού Π. - Η Καθημερινή

Επιλογικά, είναι ιδιαιτέρως σημαντικό να σημειωθεί ότι διεθνή μέσα ενημέρωσης όπως: "The New York Times""Live Science""The Conversation UK""Daily Mail""International Business Times UK""Huffington Post""Vanity Fair""scinexx\Das Wissensmagazin"και πολλά ακόμη αναφέρουν τα αποτελέσματα της ερευνητικής ομάδας, που ηγείται από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σχετικά με τον κατακλυσμό της καλντέρας της Σαντορίνης, μετά την καταστροφική έκρηξη πριν 3600 χρόνια και πιθανές αιτίες δημιουργίας τσουνάμι.



Συμμετέχοντες: P. Nomikou1*, T.H. Druitt2, C. Hübscher3, T.A. Mather4, M. Paulatto5, L.M. Kalnins6, K. Kelfoun2, D. Papanikolaou1, K. Bejelou1, D. Lampridou1, D.M. Pyle4, S. Carey7, A.B. Watts4, B. Weiß3, M.M. Parks8
1. National and Kapodistrian University of Athens, Faculty of Geology and Geoenvironment, Panepistimioupoli Zografou, 15784 Athens, Greece
2. Laboratoire Magmas et Volcans, Université Blaise Pascal - CNRS - IRD, Campus des Cézeaux, 63178 Aubière, Clermont Ferrand, France
3. Institute for Geophysics, University of Hamburg, Bundesstrasse 55, 20146 Hamburg, Germany
4. Department of Earth Sciences, University of Oxford, South Parks Road, Oxford OX1 3AN, UK
5. Géoazur CNRS, Bât 4, 250 rue Albert Einstein, Sophia Antipolis, 06560 Valbonne, France
6. Department of Earth Sciences, Durham University, Durham, DH1 3LE, UK
7. Graduate School of Oceanography, University of Rhode Island, Narragansett, USA
8. Nordic Volcanological Center, Institute of Earth Sciences, University of Iceland, IS-101 Reykjavík, Iceland

ΑΡΔΑΝΙ ..πανηγύρι 2017. Ήταν όλοι στην πλατεία. .

Στην κεντρική πλατεία του χωριού ξανασμιξαν απόψε οι απανταχού Αρδανιωτες κα χόρεψαν με κέφι και χαρά μέχρι τα ξημερώματα. 
Μερικά από τα στιγμιότυπα χαρείτε εδώ. 
Κα του χρόνου χωριανοί ευχήθηκαν όλοι μαζί και ένα βέβαιο πως θα τηρήσουν την υπόσχεσή τους..




ΕΝΩΡΙΤΕΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΡΤΉΣΕΙ ΣΤΟ ΦΒ

ΧΑΜΌΣ ΑΠΌΨΕ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΎΡΙ  ΑΡΔΑΝΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Το πανηγύρι στο Αρδάνι άρχισε. Απόψε ξεφάντωμα με Δόκιμο και Ελευθερια Χαραλάμπους κ τον υπέροχο Τσαμπά
.
Κάτω από τον πλάτανο μια φορά το χρόνο οι εκτός Τρικάλων Αρδανιωτες ανταμωνουν και ξαναγεμιζουν τις πατριωτικες τους ..μπαταρίες με παιδικές ιστορίες, ανέκδοτα.



Αθηναίοι και... Θεσσαλονικεις Γερμανοί κ.α.δικηγοροι και οικονομολογοι όταν μιλούν για το χ ωριο τος γαληνευουν και περισσεύει η καλοσύνη. . ΔΠ


Friday, August 11, 2017

Η απάτη όλων των εποχών και η ηλιθιότητα των απογόνων της ..αρχαίας Ελλαδας

https://youtu.be/3Nq0NrNRnJk

ΙΣΤΟΡΙΑ.Ιερός Λόχος των Θηβών: Η θρυλική μονάδα που νίκησε τους Σπαρτιάτες. . (βίντεο)



Ιερός λόχος, η θρυλική μονάδα που νίκησε τους Σπαρτιάτες. Αποτελούνταν από 150 ζευγάρια. Γιατί ο Φίλιππος είπε πάνω από τα πτώματά τους: «Να βρει καταστροφή όποιον υπονοεί ο,τιδήποτε άσεμνο για τους άνδρες αυτούς»... 

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/gokieros-lochos-i-thriliki-monada-pou-nikise-tous-spartiates-apotelountan-apo-150-zevgaria-giati-o-filippos-ipe-pano-apo-ta-ptomata-tous-na-vri-katastrofi-opion-iponoi-otidipote-asemno-gia-tous/

Ο Ιερός Λόχος των Θηβών ήταν μια από τις κορυφαίες πολεμικές μονάδες που έδρασαν στην Αρχαία Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 379 π.Χ. από τον Γοργίδα και τον απάρτιζαν 150 ζευγάρια εραστών Θηβαίων οπλιτών αν και πιθανολογείται πως υπήρχε και σε παλαιότερη εποχή.
Στην συνέχεια αναδιοργανώθηκε και απέκτησε μέγιστη φήμη υπό τον Πελοπίδα. Καταστράφηκε ολοκληρωτικά στη μάχη της Χαιρώνειας (338 π.Χ.).
Οργάνωση, τακτική και δράση
Σύμφωνα με τον Πλούταρχο, ο Λόχος ιδρύθηκε από τον Γοργίδα, την εποχή που η Θήβα αποτίναξε τη7 σπαρτιατικήκυριαρχία. Όμως ο Διόδωρος Σικελιώτης μαρτυρεί ύπαρξη Ιερού Λόχου το 424 π.Χ., κατά τη μάχη του Δηλίου. Έχει εκφραστεί η άποψη ότι αυτή η διαφορά με τον Πλούταρχο εξηγείται αν θεωρηθεί πως ο Γοργίδας απλώς αναδιοργάνωσε το σώμα, μετά την απελευθέρωση της Θήβας.
Η ίδρυση μιας τέτοιας επίλεκτης μονάδας καλά εκπαιδευμένων στρατιωτών πρέπει να θεωρηθεί προϊόν μίμησης του επιτυχημένου σπαρτιατικού δόγματος ότι ο πόλεμος είναι τέχνη η οποία αποκτάται με την εκπαίδευση.
Πριν τον Πελοπίδα, ο Ιερός Λόχος χρησιμοποιούνταν αποκλειστικά στην πρώτη γραμμή της θηβαϊκής φάλαγγας, με αποτέλεσμα τη διασπορά των ανδρών του, ενώ ο Πελοπίδας ήταν ο πρώτος που τον χρησιμοποίησε ως αδιάσπαστη δύναμη.
Οι πληροφορίες που δίνουν οι αρχαίοι συγγραφείς για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιήθηκε ο Ιερός Λόχος, μετά την αναδιοργάνωση από τον Πελοπίδα, δεν είναι σαφείς. Εξ αιτίας αυτού έχουν διατυπωθεί αντικρουόμενες ερμηνείες. Κατά μία άποψη, η μονάδα αυτή βρισκόταν πίσω από την πρώτη γραμμή του κέρατος του Επαμεινώνδα. Ωστόσο η θεωρία αυτή προσκρούει στις δυσκολίες παρακολούθησης της μάχης πίσω από σχηματισμό με μεγάλο βάθος, όπως ήταν ο θηβαϊκός. Η αντίθετη άποψη τοποθετεί τον Λόχο στην πρώτη γραμμή της πτέρυγας του Επαμεινώνδα, είτε καλύπτοντάς την ολόκληρη είτε εν μέρει.
Η πρώτη μάχη όπου ο Ιερός Λόχος του Πελοπίδα είχε σημαντική συμβολή ήταν αυτή στην Τεγύρα, όπου ανέκοψε μεγαλύτερη σπαρτιατική δύναμη.
Για τη μάχη των Λεύκτρων, επικρατεί η άποψη πως ο ρόλος του Ιερού Λόχου ήταν καθοριστικός στη διατάραξη της κυκλωτικής κίνησης που επιχείρησαν οι Σπαρτιάτες, αν και μερικοί γνωστοί σύγχρονοι ιστορικοί τον έχουν αμφισβητήσει έντονα, μη δίνοντας βάση στα λεγόμενα του Πλουτάρχου και παρατηρώντας τη σιωπή άλλων αρχαίων συγγραφέων.
Για 35 χρόνια έμεινε αήττητος, μέχρι τη μάχη της Χαιρώνειας το 338 π.Χ. όπου καταστράφηκε ολοσχερώς από το Μακεδονικό Ιππικό του Φίλιππου το οποίο διοικούσε ο Μέγας Αλέξανδρος. Κατά μια υπόθεση που έχει αμφισβητηθεί, ο Λέων της Χαιρώνειας είχε αναγερθεί προς τιμή του Ιερού Λόχου, στην περιοχή που είναι θαμμένοι οι νεκροί του.
Σχέσεις μεταξύ των μελών του Ιερού Λόχου
Κατά τον Πλούταρχο, «ἔνιοι δέ φασιν ἐξ ἐραστῶν καὶ ἐρωμένων γενέσθαι τὸ σύστημα τοῦτο».
Αυτό που οδήγησε στη δημιουργία αυτού του στρατιωτικού σώματος είναι, όπως σχολιάζει ο Πλούταρχος, το ότι μια μονάδα που βασίζεται στην αγάπη και τη φιλία του ερωμένου και του εραστή, κάνει πιο δύσκολο σε κάποιον να την εγκαταλείψει κατά τη διάρκεια της μάχης.
Είναι χαρακτηριστικό πως οι αρχαίοι συγγραφείς συχνά παραθέτουν τη Θήβα ως μια από τις δυο πόλεις-κράτη της ηπειρωτικής αρχαίας Ελλάδας (η άλλη ήταν η Ήλις), όπου ενθαρρύνονταν οι σχέσεις μεταξύ ανδρών και εφήβων.
Επίσης, η λατρεία του Ηρακλή ήταν πολύ διαδεδομένη στη Βοιωτία ενώ ο Αριστοτέλης αναφέρει και ιερό αφιερωμένο στον Ιόλαο, σύντροφο και εραστή του Ηρακλή, όπου οι Θηβαίοι εραστές έδιναν υποσχέσεις αμοιβαίας αφοσίωσης.
Κατά τον Πλούταρχο, ο Ιερός Λόχος πήρε το πρώτο συνθετικό του ονόματός του από αυτό το έθιμο που αναφέρει ο Αριστοτέλης.
Ωστόσο, το γεγονός ότι, κατά τον Πλούταρχο, ο Θηβαίος εραστής δώριζε μια πανοπλία στον ερωμένο, με την ευκαιρία της πολιτογράφησής του, θα μπορούσε να σημειώνει το τέλος της παιδεραστικής σχέσης τους παρά την αρχή της, πρακτική που συνηθιζόταν στην αρχαία Ελλάδα.
Από τα παραπάνω είναι φανερό ότι δεν υπάρχει βεβαιότητα για την ακριβή φύση των σχέσεων μεταξύ των μελών του Ιερού Λόχου, κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους σ' αυτόν. Από τα 11 αρχαία κείμενα (από 9 διαφορετικούς συγγραφείς) που αναφέρονται στον Λόχο, τα έξι μιλούν για σεξουαλική σχέση αλλά, κατά την άποψη του ιστορικού David Leitao, αυτές οι πηγές είναι αρκετά μεταγενέστερες και αμφισβητήσιμης αξιοπιστίας, καθώς αναπαράγουν ερωτική παράδοση της ευρύτερης Ελλάδας η οποία φτάνει μέχρι τον Πλάτωνα. Επιπλέον, οι πηγές αυτές προέρχονται από ηθογραφικά κείμενα και όχι από την καθαρή ιστοριογραφία.
Υπάρχει όμως και η αντίθετη θέση, ότι το σώμα των αρχαίων πηγών που υποστηρίζουν την παιδεραστική εκδοχή είναι λιγότερο επισφαλές από άλλες πληροφορίες της αρχαίας ιστοριογραφίας τις οποίες έχουμε αποδεχθεί ως αληθινές. 
Μια άλλη κριτική στο σκεπτικισμό του Leitao υποστηρίζει πως ο όγκος των αρχαίων αναφορών στην ερωτική φύση του Λόχου, και των οποίων μεγάλο μέρος είναι σύγχρονες με την εποχή του, είναι πολύ σημαντικός για να μπορεί να απορριφθεί.
Με την ίδια προσοχή πρέπει να αξιολογούνται και οι πηγές που μιλούν για μη ερωτική σχέση μεταξύ των Ιερολοχιτών, οι οποίες φαίνεται να υπερβάλλουν στον υποτίθεται καθοριστικό ρόλο του Λόχου στις μάχες της Τεγύρας και των Λεύκτρων. Οι τελευταίες αυτές πηγές φαίνεται να αντλούν αποκλειστικά από τον Καλλισθένη και τον Έφορο.
Εχει μάλιστα διατυπωθεί και η υπόθεση πως η ίδια διάθεση υπερτονισμού της συμβολής του Λόχου (είναι χαρακτηριστικό ότι την αναφέρει μόνο ο Πλούταρχος) έχει γίνει και για τη μάχη της Χαιρώνειας, προκειμένουν να εξαρθεί η συμβολή του Μεγάλου Αλεξάνδρου σ' αυτή τη μάχη.


Pronews.gr

ΝΑΖΙ.18 Οκτωβρίου 1943: Ολοκαύτωμα της Καλαμπάκας


Στις 16 Σεπτεμβρίου 1943 μια μικρή γερμανική δύναμη κατά την διάρκεια ανιχνευτικής περιπολίας έφθασε στην Καλαμπάκα.Στην είσοδο της πόλης,εκεί που βρίσκεται το ξενοδοχείο Διβάνη,αντάρτες άρχισαν να πυροβολούν εναντίον τους και μετά απο σύντομη ανταλλαγή πυρών οι Γερμανοί επέστρεψαν στα Τρίκαλα.Οι αντάρτες πριν αναπτυχθούν στα υψώματα ανάμεσα στα μοναστήρια του Αγίου Στεφάνου και Αγίας Τριάδας τοποθέτησαν νάρκες στον δρόμο Καλαμπάκας-Τρικάλων.Την επόμενη οι Γερμανοί επίστρεψαν στην Καλαμπάκα.Τα τρία πρώτα αυτοκίνητα έπεσαν στις νάρκες.Ανάμεσα στους νεκρούς ήταν και ο Διοικητής της Μεραρχίας των SS Θεσσαλίας ο 40χρονος  Karl Schumers,τιμημένος με το μετάλλιο του Σταυρού των Ιπποτών και του Γερμανικού Χρυσού Σταυρού.Η γερμανική φάλαγγα έφθασε στην πόλη και πυρπόλησε 60 σπίτια.Ένα μήνα σχεδόν αργότερα μεγάλη γερμανική δύναμη επιστρεφεί στην Καλαμπάκα την 18η Οκτωβρίου 1943.Αφενός να εκδικηθεί για τον θάνατο του διοικητή τους,αφετέρου να να κυνηγήσουν τους αντάρτες.Μιά οβίδα έσκασε στον τρούλο της εκκλησίας του Αγίου Στεφάνου,μία δεύτερη πέρασε ξυστά από το καμπαναριό της εκκλησίας της Παναγίας και έσκασε στο βράχο της Αιας.Μπροστά στην γερμανική δύναμη οι αντάρτες δεν ήταν δυνατόν να αντιδράσουν και σε μικρό χρονικό διάστημα εισήλθαν στην πόλη και άρχισαν να πυρπολούν τα εναπομείναντα από την πρώτη πυρπόληση σπίτια.
Από το ολοκαύτωμα διασώθηκαν μόνο τέσσερα κτίρια, σύμφωνα με μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων.
Όλα τα άλλα καταστράφηκαν ολοσχερώς. Από τον πανέμορφο οικισμό με τα γραφικά πέτρινα δίπατα σπίτια με τα ξύλινα μπαλκόνια και τα παραθυρόφυλλα (1000 περίπου) δεν έμεινε τίποτα. 
Μόνο τέσσερα πέντε γλίτωσαν τον πύρινο όμμλεθρο γιατί φιλοξενούσαν τις κατοχικές αρχές. 
Το πρωινό της 19ης Οκτωβρίου,όπως λένε οι μαρτυρίες,η Καλαμπάκα ήταν ένας σωρός από ερείπια και στάχτες και μέσα σ’ αυτά και ανθρώπινες ζωές
Trikala.gr

Wednesday, August 9, 2017

Ώρες αγωνίας: Τραγικές στιγμές για τον Σπύρο Παπαδόπουλο – Άσχημα νέα με την υγεία του…


Τι συμβαίνει στον Σπύρο Παπαδόπουλο;
Δύσκολες ώρες πέρασε ο Σπύρος Παπαδόπουλος.
Εξαιτίας ενός σοβαρότατου προβλήματος υγείας.
Ο αγαπημένος ηθοποιός και παρουσιαστής της επιτυχημένης εκπομπής «Στην Υγειά Μας» βρίσκεται από την προηγούμενη εβδομάδα σε ιδιωτικό θεραπευτήριο.
Ο Σ. Παπαδόπουλος υποβλήθηκε σε επέμβαση αφαίρεσης του δεξιού του νεφρού, καθώς εξετάσεις που έκανε έδειξαν πως υπήρχε όγκος στο νεφρό.
Σύμφωνα με την «Ημερησία», οι γιατροί τού έκαναν εισαγωγή και αμέσως προχώρησαν στην αφαίρεση.
Τις επόμενες ημέρες ο ηθοποιός θα περιμένει τα αποτελέσματα της βιοψίας, ενώ αύριο αναμένεται να πάρει εξιτήριο.
Όσον αφορά την τηλεοπτική στέγη του Σπύρου Παπαδόπουλου, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, είναι πιθανό να μεταφερθεί στον ΑΝΤ1, με χαμηλό κόστος ανά εκπομπή.

Έλληνας στις ΗΠΑ επικαλείται το Χριστό για να αποφύγει τις ευθύνες του σε παρά λίγο τροχαίο

Το βίντεο που εντοπίσαμε στο videomanείναι απολαυστικό και οφείλουμε να παραδεχτούμε πως γελάσαμε αρκετά παρόλο που οι πρωταγωνιστές του δείχνουν πραγματικά αγανακτισμένοι.
Ο οδηγός του αυτοκινήτου είναι Έλληνας, κάτι το οποίο θα διαπιστώσετε κι εσείς αν ακούσετε τη λέξη «Χριστός» που χρησιμοποιεί στο 0:13.
Ο διαπληκτισμός είναι έντονος, ενώ ο πεζός τον κατηγορεί για απροσεξία μετά από ένα παρά λίγο ατύχημα. Ο οδηγός από την άλλη, όπως ξεκάθαρα φαίνεται στο βίντεο, δεν μπορεί να συγκρατήσει το θυμό του, εξαπολύοντας απειλές προς όλους!
«Θες να πας φυλακή;», ακούγεται να του λέει κάποια στιγμή ο πεζός ενώ ο Έλληνας απαντά: «Εσύ θες να πας στο νεκροταφείο;»


Δείτε το λεπτομερώς και θα καταλάβετε.
Haffpost. gr

Πώς το Brexit θα οδηγήσει στην επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα


Eπί δεκαετίες η Ελλάδα απαιτεί την επιστροφή των "Ελγίνειων Μαρμάρων" από το Βρετανικό Μουσείο και το Brexit θα μπορούσε να δώσει ένα τέλος σε αυτήν την ατελείωτη ιστορία» γράφει η «Welt». Η γερμανική εφημερίδα περιγράφει το ιστορικό της αποκόλλησης των Μαρμάρων του Παρθενώνα το 1816, την πώλησή τους στο Βρετανικό Μουσείο και τη σχεδόν άμεση έγερση του αιτήματος της επιστροφής των κλοπιμαίων εκ μέρους των άρτι απελευθερωθέντων από τους Οθωμανούς Ελλήνων. Η «Welt» αναφέρεται, επίσης, στην επίμονη άρνηση των βρετανικών κυβερνήσεων, οι οποίες «αγνόησαν ακόμα και τους καλούς βρετανικούς τρόπους», όπως γράφει χαρακτηριστικά.
Πηγή:EUROKINISIS

Ο πρώην δήμαρχος του Λονδίνου, Μπόρις Τζόνσον, νυν υπουργός Εξωτερικών της Μ. Βρετανίας και υπέρμαχος του Brexit, ο οποίος είχε αρνηθεί, επίσης, την επιστροφή τους στην Αθήνα μετά τη σχετική καμπάνια του Τζορτζ Κλούνεϊ, θα πρέπει τώρα να αντιμετωπίσει πάλι το θέμα, αφού θα βρεθεί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για την έξοδο της χώρας του από την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεδομένου ότι «οι Έλληνες θεωρούν πως με την αποχώρηση της Μ. Βρετανίας από την ΕΕ, ήρθε και η ώρα να ξαναφέρουν τον καλλιτεχνικό θησαυρό πίσω την Αθήνα», σημειώνει η γερμανική εφημερίδα.
«Οι Βρετανοί χρειάζονται για όλα όσα θέλουν (να επιτύχουν) τη συγκατάθεση του ελληνικού Κοινοβουλίου», λέει ο Αλέξης Μανθεάκης, πρόεδρος της Διεθνούς Επιτροπής Δράσης για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα. «Οι πιθανότητεςτης επιστροφής τους δεν είναι αμελητέες.
Οι Έλληνες γνωρίζουν καλά ότι χωρίς τη συγκατάθεσή τους μπορεί μεν η Μ. Βρετανία να αποχωρήσσει από την ΕΕ, αλλά μία οικονομική συμφωνία μπορεί να γίνει μόνο με αυτούς, διότι θα πρέπει να ψηφιστεί από όλα τα εθνικά Κοινοβούλια. Η επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα ως αντάλλαγμα είναι ένα θέμα, το οποίο δεν θέτει μόνο ο Αλέξης Μανθεάκης, αφού και Ελληνες κοινοβολευτικοί έχουν ήδη εκφραστεί παρομοίως» παρατηρεί η Welt.
H γερμανική εφημερίδα τονίζει, ακόμη, ότι «το επιχείρημα της Βρετανίας ήταν μέχρι τώρα το "σμογκ" της Αθήνας, αλλά μετά την ανέγερση του Μουσείου της Ακρόπολης στην Αθήνα έχει καταπέσει. Για τη νομιμότητα της μεταφοράς των Μαρμάρων δεν υπάρχει εν τούτοις αμφιβολία κατά τους Βρετανούς. Ο λόρδος Έλγιν είχε πράγματι την γραπτή άδεια των Τούρκων να πάρει έργα τέχνης από την Ακρόπολη. Γινόταν, όμως, λόγος για "μερικές πέτρες", επομένως κατά την ελληνική ανάγνωση δεν μπορούσαν να εννοούνται πέτρες βάρους 220 τόνων...».
CNN.gr

Tuesday, August 8, 2017

Σχόλιο . Ο ...βόθρος του "σεβασμιώτατου"


Ετούτος ο «σεβασμιώτατος» άνοιξε το στόμα και βγήκε από μέσα του ο βόθρος.
http://efhmeris.blogspot.gr/2017/08/blog-post_44.html?m=1
 Όλοι οι εκλεγόμενοι από τον λαό, είναι κατ’ αυτόν, σάπιοι, άχρηστοι και κοπρίτες! (διαβάστε εδώ τι αναφώνησε http://www.vimaorthodoxias.gr/eipan/kozanis-pavlos-enas-vothros-einai-i-vouli-ton-ellinon-foto/). Μόνο αυτός είναι τίμιος, καλός και ικανός, που «εξελέγη» από ένα στενό κύκλο ομοίων του ως μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης (και πληρώνεται από το Δημόσιο –μην το ξεχνάμε!)
Πριν μερικές δεκαετίες, ένας άλλος ιερωμένος που κατείχε αυτή τη θέση, ο Μητροπολίτης Ιωακείμ (κατά κόσμον Απόστολος Ιωαννίδης) είχε το σθένος να στείλει την 1/8/1936 επιστολή διαμαρτυρίας στον βασιλιά και στην κυβέρνηση για παραμέληση της περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας. Αυτό δεν άρεσε στον Μεταξά, που σαν προχθές (4/8/1936) κατήργησε τον κοινοβουλευτισμό και επέβαλε τη δικτατορία -όπως πιθανότατα επιθυμεί και ο κ.Παύλος- και μια από τις πρώτες του ενέργειες ήταν να τον εξορίσει στον Άθω.
Ο Μητροπολίτης Ιωακείμ ήταν από τους ελάχιστους ιερωμένους που πήραν μέρος στην Εθνική Αντίσταση και έμεινε ως φωτεινό παράδειγμα στην ιστορία μαζί με τον Ηλείας Αντώνιο και τον Ιωακείμ της Χίου.
Πιθανόν και ο σημερινός άρχων της ίδιας μητρόπολης να μείνει στην ιστορία, αλλά για άλλους λόγους. Ως ένα υπόδειγμα, δηλαδή, φωνασκούντος αρνητή των δημοκρατικών διαδικασιών και εν τέλει, ως θαυμαστής του «τιμώμενου» αυτές τις μέρες Ιωάννη Μεταξά!

Γιώργος Γούσιας
Θεσσαλονικη

Μας άφησε γεια στα 72 η μοναδική Αρλετα



«Η μοναδική μας Αρλέτα έφυγε πριν λίγο ήρεμα και τρυφερά όπως έζησε. Καλό ταξίδι .  
  Την τελευταία της πνοή σε ηλικία 72 χρόνων άφησε το απόγευμα της Τρίτης η τραγουδίστρια Αρλέτα μετά απο πολύμηνη νοσηλεία στην εντατική μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο.
Η Αρλέτα γεννήθηκε στην Αθήνα και το πραγματικό της όνομα ήταν Αργυρώ-Νικολέτα Τσάπρα. Σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Ξεκίνησε τη δισκογραφική της καριέρα τη δεκαετία του 1960, συμμετέχοντας στο λεγόμενο νέο κύμα της ελληνικής μουσικής. Στα πρώτα της δισκογραφικά βήματα συνεργάστηκε με αρκετούς συνθέτες, όπως ο Γιάννης Σπανός, ο Μάνος Χατζιδάκις, και ο Μίκης Θεοδωράκης.

Το 1981 ηχογράφησε τον πρώτο δίσκο με δικό της υλικό (Ένα Καπέλο με Τραγούδια). Το 1984 και το 1985 γνώρισε μεγάλη επιτυχία με τραγούδια που της έγραψαν ο συνθέτης Λάκης Παπαδόπουλος και η στιχουργός Μαριανίνα Κριεζή στους δίσκους Περίπου και Τσάι Γιασεμιού. Γνωστές επιτυχίες της είναι τα: «Μια Φορά Θυμάμαι», «Τα Μικρά Παιδιά», «Το Λέει Και Το Τραγούδι», «Ο Λύκος», «Το Τραγούδι Της Δραχμής», «Καφενείο», «Σερενάτα», «Έρχεται Κρύο», «Τσάι Γιασεμιού», «Τα Ήσυχα Βράδυα», «Batida de Coco, «Μπαρ το Ναυάγιο», «Λεωφορείο το 2».

Το 1997 κυκλοφόρησε το βιβλίο «Από πού πάνε για την Άνοιξη» με κείμενα, στίχους, σχέδια και ζωγραφιές της. (Εκδόσεις «Καστανιώτη»).

Monday, August 7, 2017

Μητροπολίτης. ".ξεχέζει" την κυβέρνηση κι ο Βούτσης τον χαϊδεϋει


Απάντηση σε φερόμενες δηλώσεις ιεράρχη έδωσε ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης.

«Τις προηγούμενες ημέρες και ενώ η συζήτηση για την Παιδεία στη Βουλή βρισκόταν σε εξέλιξη, αναπαράχθηκε σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες μια κυριολεκτικά απίστευτη φερόμενη ως δήλωση του Μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλου, όπου ανάμεσα στα άλλα αναφέται η Βουλή ως “βόθρος” και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κοινοβουλίου ως “η κόπρος του Αυγεία”» αναφέρει σε δήλωσή του, ο πρόεδρος της Βουλή Νίκος Βούτσης.

Όπως σημειώνει ο κ. Βούτσης: «Ήλπιζα ότι θα υπήρχε διάψευση ή έστω ανασκευή επί των δηλώσεων που φαίνεται ότι έγιναν. Σε κάθε περίπτωση, δηλώσεις που πέραν των απαράδεκτων χαρακτηρισμών εμφορούνται και από ακραία φονταμενταλιστική, εν προκειμένω ορθόδοξη, αντίληψη δεν μπορούν να τυγχάνουν ασυλίας και να μην αποδοκιμάζονται από τους αρμόδιους πολιτειακούς και βέβαια θρησκευτικούς παράγοντες».

«Επαναλαμβάνω, ελπίζω έστω και σήμερα οι εν λόγω δηλώσεις να διαψευστούν» καταλήγει η δήλωση του προέδρου της Βουλής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/  iefimerida.gr

Sexy.Της μουρλής στη Μύκονο με το στήθος της Μαριάννας Καλλέργη - Δεν χωρούσε στο μαγιό!










Μία από τις πιο σέξι παίκτριες του 
Survivorsσε μια εμφάνιση που... έσπασε 
τα θερμόμετρα.
Sportdog.gr
Η Μαριάννα Καλλέργη ήταν ίσως η πιο "καυτή" παρουσία στο διάσημο ριάλιτι επιβίωσης, που τελείωσε πριν μερικές ημέρες και κάθε της εμφάνιση προκαλεί... καρδιακά.
Στην πιο πρόσφατη εθεάθη με απίθανο μαύρο μπικίνι σε παραλία της Μυκόνου και έκανε τους... λουόμενους να μην παίρνουν τα μάτια τους από το "εκρηκτικό" μπούστο της!
Απολαύστε την!






Τα ταξίδια στο διάστημα αλλάζουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο BY NIKOS KAIMAKAMIS


Το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν σε μία μελέτη του έφτασε στο συμπέρασμα ότι ο εγκέφαλος των αστροναυτών μπορεί να υποστεί αλλαγές από τα ταξίδια στο διάστημα. 
Σύμφωνα με τα στοιχεία των ερευνητών, το σχήμα των εγκεφάλων των αστροναυτών φαίνεται να αλλάζει από τα ταξίδια στο διάστημα, ένα βασικό στοιχείο που απασχολεί όσους ασχολούνται με τη διαστημική ιατρική. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα ταξίδια στο διάστημα μπορούν να κάνουν τους εγκεφάλους των αστροναυτών να συμπιέζονται ή να επεκτείνονται ανάλογα με το χρόνο που περνούν στο διάστημα.
Η μελέτη αυτή, σύμφωνα με το Slashgear, θεωρείται ότι είναι η πρώτη του είδους της, καθώς λαμβάνει υπόψη της όχι απλώς και μόνο τις συνέπειες που μπορούν να έχουν τα ταξίδια στο διάστημα στον άνθρωπο, αλλά συγκεκριμένα στις αλλαγές που μπορεί να επιφέρει το αφιλόξενο διαστημικό περιβάλλον στη δομή του ανθρώπινου εγκεφάλου. Για τους σκοπούς της μελέτης, μελετήθηκαν τα εγκεφαλογραφήματα των αστροναυτών που πέρασαν δύο εβδομάδες στο διάστημα σε σχέση με εκείνους που πέρασαν έξι μήνες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.
Η κίνηση σε ένα περιβάλλον έλλειψης βαρύτητας θεωρείται ότι είναι ένας από τους παράγοντες που επιφέρουν αλλαγές στη δομή του εγκεφάλου σε όσους περνούν αρκετό χρόνο στο διάστημα. Στο μέλλον αναμένονται νέες μελέτες για τις επιπτώσεις στον γνωσιακό τομέα και εκείνον της πνευματικής απόδοσης από τα ταξίδια στο διάστημα.
Pestaola.gr

Sunday, August 6, 2017

Νέος πρόωρος θάνατος στα Τρίκαλα

5η Αυγούστου 2017
 Αναδημοσιεύεται από  trikalanews 



Στην λίστα Τρικαλινών που έφυγαν πρόωρα από την ζωή, προστέθηκε ο Γρηγόριος Νταούλας 51 ετών.

Ο εκλιπών, κηδεύεται αύριο στις 11 το πρωί από τον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Πυργετού Τρικάλων, αφήνοντας πίσω τους γονείς του  Κων/νο και Ζωή, την αδερφή του Γεωργία, τον γαμπρό του Ιωάννη Αποστόλου και ανίψια.

Από την ενημερωτική ομάδα τουtrikalanews.gr θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του εκλιπόντα.

Ιστοριες ξενητιας. Από τα καπνοχώραφα του Κλείτους ..στις φάμπρικες της Γερμανίας

Γράφει η φιλόλογος




ΓΙΏΤΑ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ

Από τα καπνοχώραφα  του Κλείτους ..στις φάμπρικες της Γερμανίας

( Προδημοσίευση )

Μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και τον εμφύλιο ,αρχές δεκαετίας του 50,στο χωριό επικρατούσε μεγάλη φτώχεια. Η καλλιέργεια του καπνού δεν μπορούσε να συντηρήσει τις οικογένειες και οι ανάγκες ήταν πολλές και επιτακτικές. Τότε ξεκίνησε το μεγάλο μεταναστευτικό ρεύμα στην τότε Δυτική Γερμανία. Το χωριό άδειασε ξαφνικά και πίσω έμειναν οι γυναίκες, οι γέροι και τα παιδιά. Ο αγώνας για την επιβίωση ήταν πολύ σκληρός ,όσοι έμειναν πίσω εξακολουθούσαν να καλλιεργούν καπνά, το ίδιο έκανε και η δική μου μάνα. Τα χρόνια περνούσαν, τα παιδιά μεγάλωναν και η ζωή στο χωριό άρχισε να καλυτερεύει, μια και τα εμβάσματα από την Γερμανία συνετέλεσαν ώστε να κτιστούν νέα σπίτια, τα παιδιά να πάνε στο Γυμνάσιο ,ένα μόνον δεν άλλαξε η νοσταλγία της πρώτης γενιάς για την πατρίδα.
Η Γερμανία μετά την οικονομική και πολιτική κατάρρευση ήθελε φτηνά εργατικά χέρια .Οι γερμανικές επιτροπές μετανάστευσης επέλεγαν εργάτες υγιείς και τους προωθούσαν στα μεγάλα βιομηχανικά κέντρα. Όσοι ήθελαν να πάνε στην Γερμανία έκαναν αίτηση στην Κοζάνη και μετά πήγαιναν στην Θεσσαλονίκη για περάσουν από ιατρικές εξετάσεις. Ακόμα και ένα χαλασμένο δόντι να είχε κάποιος ,τον έκοβαν ,η Γερμανία δεν ήθελε να πληρώνει χρήματα για την αποκατάσταση της υγείας αυτών των ανθρώπων.
Οι συνθήκες για την πρώτη εκείνη γενιά μεταναστών ήταν πολύ δύσκολες. Έφταναν στον σταθμό του Μονάχου με μια ξύλινη βαλίτσα και πολλά όνειρα και τα τραγούδια του Καζαντζίδη να τους παρηγορούν τις γκρίζες Κυριακές τους . Η απόσταση που τους χώριζε από τα καπνοχώραφα του Κλείτους μέχρι τα γερμανικά εργοστάσια ,από την οικογένεια τους μέχρι τις εργατικές εστίες ,ήταν πολύ μεγάλη και με συναισθηματικό κόστος . Η αναχώρηση γινόταν από Θεσσαλονίκη με το τρένο και αποβιβάζονταν στην γραμμή 11 του Μονάχου ,την γραμμή της ελπίδας όπως την αποκαλούσαν .Από εκεί προωθούνταν στα εργοστάσια της Νυρεμβέργης ,Στουτγάρδης ,Κολωνίας ,Ντίσελντορφ. Το ταξίδι από Θεσσαλονίκη για Μόναχο διαρκούσε 40 ώρες περίπου.
Έτσι έφυγε στην Γερμανία και ο δικός μου πατέρας ,αρχές της δεκαετίας του 60 ,αφού απέτυχε η επιχείρηση με τον νερόμυλο που είχε στήσει στο χωριό μας. Μια μέρα στις αρχές του 62 έφυγε από το χωριό ,δεν την θυμάμαι καν αυτήν την μέρα ,γιατί ήμουνα πολύ μικρή. Σχεδόν είχα ξεχάσει την μορφή του ,δεν τον ήξερα πια ,όταν ήρθε για πρώτη φορά ,νομίζω το 65 ήτανε, δεν τον πλησίασα, πήγα και κρύφτηκα .Χρειάστηκε να μου δείξει τα δώρα μου για να τον πλησιάσω. Ήταν ένα υπέροχο πράσινο παλτό με ίδιο σκουφάκι πλεχτό, ένα γούνινο άσπρο καπέλο με ένα βελούδινο φιόγκο πίσω και ένα φουστάνι .
Οι συγχωριανοί μας μετανάστευσαν ομαδικά σχεδόν στις ίδιες περιοχές, για να μην νιώθουν μόνοι. Άφησαν πίσω στο χωριό οικογένειες, ξεριζώθηκαν για δεύτερη φορά κυνηγώντας την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο. Λένε πως «πρώτα γίνεσαι φτωχός και μετά μετανάστης»,αυτό είναι αλήθεια ,η φτώχεια στο χωριό μας ήταν μεγάλη και οι συνθήκες εξόδου από αυτήν ανύπαρκτες. Με όπλο την ψυχική αντοχή και το όραμα μιας καλύτερης ζωής έφυγαν οι περισσότεροι για Γερμανία και λίγες οικογένειες για Αμερική και Αυστραλία.
Στην Γερμανία οι συγχωριανοί μας δούλεψαν σε βαριές δουλειές για να κερδίσουν περισσότερα ,διακρίθηκαν και εκεί για την μεγάλη τους εργατικότητα και την τιμιότητα τους. Τα πρώτα χρόνια ήταν πέτρινα, πολύ δύσκολα. Οι Γερμανοί τους θεωρούσαν τότε προσωρινούς, φιλοξενούμενους εργάτες .Έμεναν στα λεγόμενα «χάιμ» ,τις εστίες δηλαδή , ομαδικά . Κάθε εργάτης είχε στη διάθεσή του ένα κρεβάτι σε κουκέτα, ένα ντουλάπι που κλείδωνε, μια θέση στο τραπέζι του φαγητού και μια καρέκλα ανά άτομο. Οι εστίες, χωρισμένες ανά φύλο (αν υπήρχαν αντρόγυνα έπρεπε να χωρίσουν), συχνά αποτελούσαν τμήμα των εργοστασιακών εγκαταστάσεων. Πολλοί συγγενείς μας υπέστησαν ένα πολιτισμικό σοκ προσπαθώντας να ενταχθούν σε μια νέα κοινωνία ,έναν διαφορετικό τρόπο ζωής ,μια άλλη κουλτούρα. Δεν λύγισαν όμως ,δεν ήθελαν να γυρίσουν ηττημένοι. Πάλεψαν με νύχια και με δόντια και άρχισαν σιγά σιγά να γυρίζουν στο χωριό με αυτοκίνητα και έναν
ευρωπαϊκό αέρα ,ο οποίος είναι αλήθεια ότι αρχικά ξένισε όσους είχαν μείνει πίσω. Δεν ήταν λίγες οι φορές που τα καμώματα τους προκαλούσαν θυμηδία.
Τα παιδιά έμειναν πίσω με τους παππούδες και τις γιαγιάδες ή ακόμα και σε θείες και σε άλλους συγγενείς. Οι πληγές δεν έκλεισαν ποτέ ,πονάνε ακόμα .Οι γονείς έβλεπαν τα παιδιά να μεγαλώνουν μέσα από μια φωτογραφία, τα παιδιά ένιωθαν την παρουσία των γονιών μέσα από τα δέματα με τα ρούχα που έστελναν οι γονείς τους με συγγενείς και φίλους. Απάλυναν τον πόνο τους με την δικαιολογία ότι «ό,τι κάνουν το κάνουν για το καλό των παιδιών τους».
Όσοι έμειναν πίσω συνεχίζουν τους ρυθμούς τους στο χωριό. Καλλιεργούν καπνά ,λίγα σιτάρια και περιμένουν τα μάρκα από την Γερμανία
 (απόσπασμα από το υπό έκδοση βιβλίο μου )
Γ.Ι.

Friday, August 4, 2017

Κατήγγειλε στην Αστυνομία κλοπή, όμως όταν αρνήθηκε να υπογράψει με το ζόρι ότι είναι Χριστιανός Ορθόδοξος όλα άλλαξαν...


Ο Γιάννης Οικονόμου, γλωσσολόγος και μεταφραστής, απασχολούμενος σήμερα στη Γενική Διεύθυνση Μετάφρασης της Κομισιόν, έκανε το λάθος να έρθει διακοπές στην πατρίδα του

Χτες βράδυ τον έκλεψαν και όπως ήταν απαραίτητο -για να μπορέσει να βγάλει καινούργια έγγραφα το συντομότερο πριν επιστρέψει στο Βέλγιο όπου ζει- πήγε στην Αστυνομία. Είχε το θάρρος να μη δεχτεί να υπογράψει κάτι το οποίο ήταν ψευδές, κι όμως η Αστυνομία σύμφωνα με τα λεγόμενά του σχεδόν του επέβαλλε να ψευδομαρτυρήσει. Απ' τη στιγμή που δεν το έκανε, λέει πως αντιμετωπίστηκε με αγένεια και αδιαφορία.

Ο Γιάννης Οικονόμου, γλωσσολόγος και μεταφραστής με εξαιρετικές επιδόσεις, απασχολούμενος σήμερα στη Γενική Διεύθυνση Μετάφρασης της Κομισιόν είχε δώσει μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη πρόσφατα στο LIFO.gr και τον Θοδωρή Αντωνόπουλο. 

Αυτή είναι η αφήγησή του και τη δημοσιεύουμε με την άδειά του:

Χθες τη νύχτα μου έκλεψαν το σακίδιομε τα προσωπικά μου αντικείμενα και μετρητά στον Άρειο Πάγο, κάτω από την Ακρόπολη.
Πήγα σήμερα να το καταγγείλω αφού χθες τη νύχτα η Ασφάλεια ήταν κλειστή.
Επιστρέφω μόλις από το αστυνομικό τμήμα και αισθάνομαι διπλά ως θύμα. Αισθάνομαι να έχει ποδοπατηθεί η προσωπικότητά μου ως πολίτη.

Το γραφείο ήταν γεμάτο καπνό, δεν μπορούσα να αναπνεύσω, παρόλο που επιγραφή (βλ. φωτο) απαγόρευε το κάπνισμα.
Αλλά ας είναι...

Τη βιβλιοθήκη του γραφείου κοσμούσαν θρησκευτικά βιβλία, και στον τοίχο κρεμόταν ορθόδοξη εικόνα (βλ. φωτο) κι ας πρόκειται για δημόσια υπηρεσία που οφείλει να εξυπηρετεί κάθε πολίτη, ασχέτως θρησκεύματος.
Αλλά ας είναι...

Έδωσα λοιπόν την κατάθεσή μου για την κλοπή στον φιλικό αστυνομικό. Ώσπου μου έδωσε την κατάθεσή μου για να την υπογράψω.

Και τότε διαπίστωσα εμβρόντητος (μετά από χρόνια που είχα σχέσεις μόνο με το βελγικό αστυνομικό τμήμα της γειτονιάς μου) ότι η κατάθεσή μου με εμφάνιζε ως Χριστιανό Ορθόδοξο.

Παρατήρησα ευγενικά στον αστυνομικό ότι 1) δεν είμαι Χριστιανός, και 2) ό,τι και να είμαι, δεν έχει καμία σχέση ούτε με τη χθεσινοβραδινή κλοπή ούτε με το ελληνικό κράτος.

Τότε ο αστυνομικός υπηρεσίας άλλαξε άρδην:
Μου εκτύπωσε άλλη κατάθεση στην οποία με ανέφερε ως άθεο, παρόλο που δεν είχα αναφέρει αν και ποιο θρήσκευμα είχα.

Και άρχισε τότε να μου φωνάζει με τσαμπουκά και αγενέστατα στον ενικό εξηγώντας μου γιατί πρέπει να αναφέρεται το θρήσκευμα στα δημόσια έγγραφα.

Και ήρθε τότε το καψόνι,η εκδίκηση του ψυχολογικά αδύνατου Χριστιανού Ορθόδοξου μπάτσου:

Ενώ του είχα εξηγήσει ότι χρειάζομαι αντίγραφο της κατάθεσής μου το ταχύτερο δυνατό ώστε να ανανεώσω τις κλεμμένες πιστωτικές μου κάρτες και την επίσης κλεμμένη άδεια οδήγησής μου τώρα που (έχω την ατυχία να) βρίσκομαι στην Ελλάδα, και ενώ του είχα πει ότι θα βρίσκομαι λίγες μόνο μέρες ακόμα στην Ελλάδα όντας μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, μου λέει με ύφος όλο χαιρεκακία:
"Πέρνα σε 20 μέρες να πάρεις το αντίγραφό σου".
Μάλιστα
Με έκλεψαν, έχασα χρήματα, τα προσωπικά μου αντικείμενα, πέρασα μια άυπνη νύχτα βλέποντας τον κλέφτη να εισβάλλει στην προσωπική μου ζωή, ΚΙ ΕΧΩ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΤΟΒΛΕΤΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΓΑΜΑΕΙ ΤΗΝ ΗΔΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΨΥΧΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΛΜΗΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.

Τώρα πώς θα ανανεώσω την άδεια οδήγησής μου;

Και κυρίως, πώς θα μπορέσω να ξανανιώσω ότι ανήκω σ' αυτή τη γαμημένη τριτοκοσμική χώρα που με εκδικείται επειδή επέλεξα να μην πιστεύω στον επίσημο Θεό της;
ΆΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ /LIFO.GR 

Thursday, August 3, 2017

Τρικαλα.Συγκλονίζει τον Ελληνισμό ο θάνατος του αθλητή κκαι η απόφαση του πατέρα να κάνει γάμο αντί κηδεία.

http://efhmeris.blogspot.gr/2017/08/34-kickbox.html
Συγκλονίζει τον απανταχού ελληνισμό ο θάνατος του νεαρού αθλητή  Θάνου Γκιτέρσου ,από την Αγρελιά Τρικάλων που έχασε τη ζωή του παλεύοντας με τα ρεύματα της Ικαρίας.
Ο Δημήτρης Παπαγεωργιου Dimitris Papageorgiou  λογαριασμό της Efhmeris.blogspot.com έγραψε στο φβ
Σήμερα στην Αγρελιά Τρικάλων ένας πατέρας καλεί τους χωριανους και φίλους του να φορέσουν άσπρα και να πάν στην πλατεία του ηρωϊκου τους χωριού να χορέψουν να πιούν και να γλεντήσουνε στο... γάμο του του γιου του του πρωταθλητή του Κικ Μποξ
.http://efhmeris.blogspot.gr/2017/08/34-kickbox.html?
Την ίδια ώρα κυκλοφορούν στο διαδίκτυο έρευνες ξένων πανεπιστημίων που αποδεικνυουν και  επιβεβαιώνουν ότι οι  Έλληνες κουβαλούν  στην καρδιά και στις φλέβες τους το ίδιο αίμα που είχαν Μινωίτες και Μυκηναίοι. .
Καλή αντάμωση και καλά γλέντια σήμερα στο γάμο του Θάνου Γκιτέρσου του νεαρού που χάθηκε στα γεμάτα ρευματα νερά της Ικαριας μετά από δίωρη μαχη.
Πατέρα Γκιτέρσο, ήξερες ότι γέννησες θνητό, αλλά ηρωα..
Ερχόμαστε και στο ΓΆΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΌ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΌ.
Δ.Π. για την efhmeris.blogspot.com


Στο μεταξύ ο γνωστός πρωταθλητής της Ελληνορωμαϊκης πάλης Σπύρος Αβράμης μιλώντας σημερα στην εφημερίδα μας για το συγγενή και συγχωριανο του αθλητή μας είπε ότι η Ελλάδα έχασε έναν υπέροχο αθλητή και άνθρωπο.
Περισσότερα αργότερα από την Αγρελιά.
Δ.Π

Wednesday, August 2, 2017

Αγορα Μελβουρνης.Γιαυτό έφεραν την κρίση στην Ελλάδα για να μάθουν οι άλλοι τι σημαίνει γλέντι και χαρά.


Από τη φίλη μας Γεωργία στη Μελβούρνη λάβαμε φωτογραφίες για το πως μια Βασιλική αγορά που φέρει το όνομα Βικτωρία μετετράπη σε Ελληνικό πανηγύρι.
Δείτε τις φωτογραφίες και θα καταλάβετε κι εσείς ότι ελλείψει Ελλήνων ο κόσμος θα ήταν ήδη νεκρός.
Δυστυχώς αυτή είναι η μοίρα μας..






wibiya widget