Από τον Κώστα Λουλουδάκη /Νόστιμον Ήμαρ
Στην εκκλησία, υπάρχει ένα τεράστιο σύστημα ελέγχου, κατήχησης, και επιβολής του θεόπνευστου λόγου της, ο οποίος αποτελεί και νόμο του Συντάγματος, που της επιτρέπει να περιφρουρεί την κοινωνική της θέση ως μορφή κρατικής εξουσίας. Ο διευρυμένος αυτός εξουσιαστικός μηχανισμός, που προκύπτει από την σύζευξη πολιτικής εξουσίας και εκκλησιαστικού ιερατείου, επιτρέπει την ανύψωση της ορθόδοξης εκκλησίας σε συντελεστή της εθνικής ιδεολογίας. Άρα, λελογισμένα θα λέγαμε, η «ελληνικότητα» των Ελλήνων θρησκευτικοποιείται και ταυτίζεται με την ορθόδοξη θεολογία.
Είναι λοιπόν, περισσότερο από προφανές πως οι συνομιλητές το θεού, ως αυτοδιορισμένοι εκπρόσωποί του, δεν περιορίζονται στην βασική ασχολία τους, δηλαδή την προσευχή και τα παρακάλια, αλλά έχουν συγκροτήσει μια ισχυρότατη κοινωνικό-επαγγελματική τάξη, κατά το κρατικό-διοικητικό πρότυπο, με πολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις.
Πράγματι η Εκκλησία είναι μια οικονομική εταιρία με ποικίλες οικονομικές δραστηριότητες που ξεκινούν από την περιφορά αγίων λειψάνων, προχωρά στις αγοροπωλησίες οικοπέδων, ακινήτων ακόμα και λιμνών, ενοικιάζει θέατρα σπίτια και επενδύει σε μετοχές στο χρηματιστήριο. Κατέχει αγιογραφικά εργαστήρια, κηροποιεία, βιβλιοπωλεία, εφημερίδες, ραδιοφωνικούς σταθμούς, καθώς και ένα πλήθος από διάφορες μονάδες που προμηθεύουν με άγιο υλικό τα εκκλησιαστικά τελετουργικά, τα οποία πληρώνονται αδρά από τους πιστούς της μοναδικής αλήθειας.
Την εμπορική αλυσίδα της εκκλησίας συμπληρώνουν οι λαϊκοί εργαζόμενοι, όπως οικονομολόγοι, δικηγόροι, δημοσιογράφοι, σοφέρ, γραμματείς, κηπουροί, και διάφοροι παρατρεχάμενοι που εξασφαλίζουν την άνετη επιβίωσή τους από το πλεονέκτημα που προσφέρει η πίστη τους.
Δεν υπάρχει όμως λόγος αγανάκτησης όσον αφορά στις οικονομικές προεκτάσεις του εντελώς αμέτοχου από την παραγωγική διαδικασία αγίου ιερατείου, γιατί το χρήμα είναι δύναμη, χωρίς σημαία, πατρίδα ή ευαγγέλιο.
Αυτή η παράξενα συγχρονισμένη ορχήστρα, με τα μαύρα ράσα, τις ράβδους και τα στέμματα αυτόν τον καιρό μνημονεύει με συνέπεια και «αναδεικνύει την πνευματιστική ταυτότητα της Ευρώπης»!
Μα την Παναγία σας λέω!
Έχω μαρτυρίες και θα τις καταθέσω αμέσως:
Μαρτυρία Α’:«Αυτή τη χρονιά η Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος εορτάζει, με τη χάρη του Θεού, 80 χρόνια διακονίας και προσφοράς στην οικουμένη. Το αποκορύφωμα αυτής της επετείου θα είναι η υποδοχή με τιμή και λαμπρότητα, κατά μήνα Μάιο, του Τιμίου Ξύλου και του Ιερού Σκηνώματος της Αγίας Ελένης της Ισαποστόλου, μητρός του Μεγάλου Κωνσταντίνου, του πρώτου Χριστιανού Αυτοκράτορα […]Το Τίμιο Ξύλο και το Ιερό Σκήνωμα της Αγίας Ελένης θα παραμείνουν στον Προσκυνηματικό Ναό της Αγίας Βαρβάρας του ομώνυμου Δήμου Αττικής, από 14 Μαΐου έως και 15 Ιουνίου 2017. Η επίσημη υποδοχή θα γίνει τη Κυριακή 14 Μαΐου 2017 […]από τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο Β´.» (Αποστολική Διακονία:1700 χρόνια μετά η Αγία Ελένη επιστρέφει στην Ελλάδα.)
Μαρτυρία Β’: «[…] το ιερό σκήνωμα θα τοποθετηθεί σε κιλλίβαντα πυροβόλου όπλου και θα μεταφερθεί με λιτανευτική πομπή στον ναό της Αγίας Βαρβάρας. Εκεί θα πραγματοποιηθεί επίσημη υποδοχή από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο και τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Πρ. Παυλόπουλο, παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης, της Βουλής, των ενόπλων δυνάμεων και του διπλωματικού σώματος. Η υποδοχή του ιερού λειψάνου στο Αιγάλεω, ολόκληρη η λιτανευτική πομπή, η επίσημη υποδοχή του και η δοξολογία που θα ακολουθήσει, θα μεταδοθούν ζωντανά με ταυτόχρονο live streaming και ζωντανή δορυφορική μετάδοση για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Η έλευση του ιερού λειψάνου εντάσσεται στο πλαίσιο […]υπό το γενικότερο σύνθημα «αναδεικνύουμε την πνευματική ταυτότητα της Ευρώπης». (Εφημερίδα Καθημερινή:Έλευση του σκηνώματος της Αγ. Ελένης στις 14 Μαΐου)
Μαρτυρία Γ’: «Για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με την υποδοχή του λειψάνου αναδεικνύεται η πνευματική και πολιτιστική ταυτότητα της Ευρώπης, διότι Ευρώπη χωρίς τη χριστιανική παράδοση και πίστη που την οικοδόμησε, δεν δύναται να υπάρξει. Ουσιαστικά ο κ. Ιερώνυμος αναλαμβάνει έναν ρόλο ανάδειξης της πατρίδας μας σε μητροπολιτικό κέντρο της Ευρώπης».(Εφημερίδα Έθνος: Στην Ελλάδα για πρώτη φορά το λείψανο της Αγίας Ελένης)
Δεν θα μπούμε στον διαβολικό πειρασμό να προχωρήσουμε σε διαλογική έκθεση για το κατά πόσο το λείψανο της βασιλομήτορος Ελένης αναδεικνύει την πνευματική ταυτότητα της Ευρώπης. Ούτε και θα προσπαθήσουμε να βυθιστούμε στις αβύσσους μιας διανοητικής σκοτεινιάς, μπας και καταφέρουμε να καταλάβουμε με ποιο θαυμαστό τρόπο τα κοκαλάκια της Ελένης, μέσω του Ιερώνυμου θα προσδώσουν ρόλο,«ανάδειξης της πατρίδας μας σε μητροπολιτικό κέντρο της Ευρώπης»Όμως, στο σημείο αυτό, μετά φόβου Θεού και μυστικιστικής έκστασης, είμαστε υποχρεωμένοι να τονίσουμε το γεγονός, πως κομμάτια της ιδίας θεότητας εξίσου θαυματουργά υπάρχουν: στην Μονή Προυσού Ευρυτανίας όπου και φυλάσσεται μέρος του ιερού πέλματος της Ισαποστόλου Ελένης, ενώ αποτμήματά της φυλάσσονται στις Μονές: Μεγάλης Λαύρας Αγίου Όρους, Υψηλού Λέσβου, Κύκκου Κύπρου, και στο Ναό Αγίου Κωνσταντίνου στην Νέα Ιωνία. (http://www.monastiria.gr : Πού σώζονται σήμερα τα λείψανα όλων των Αγίων της Ορθοδοξίας http://www.monastiria.gr/arthografia/paterika-eklisiastika/pou-sozontai-simera-ta-leipsana-twn-agiwn-tis-othodoxias/)
No comments:
Post a Comment