Monday, July 18, 2016

Ποίηση. Προειδοποίηση Διονυσίας ,Μελβούρνη

Denise Gazia,Μελβούρνη 

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Όταν θα έχω πια γεράσει
με την δικαιολογία πως, τα έχω χάσει
θα κάνω ό,τι θέλω Εγώ
χωρίς να δίνω πουθενά λογαριασμό.

Ξυπόλητη θα τριγυρνώ στην αμμουδιά
μ΄ένα γαλάζιο φιόγκο στα μαλλιά.
Ένα φουστάνι θα φοράω παρδαλό
που θα ΄χει χρώματα εικοσιδυό.

Πράσινο, κόκκινο, μωβέ, τριανταφυλλί
ποιος νοιάζεται ο κόσμος τι θα πει.
Μία ζωή μες΄στα καλούπια μ΄ είχαν βάλει
τώρα η καρδούλα μου το άχτι της θα βγάλει.

Δεν θα΄ μαι πια, Ω, Ναι, πως, ευχαριστώ
συγνώμη σας παρακαλώ...
Τώρα θα διεκδικώ, με δύναμη θα απαιτώ
πάντα να γίνεται αυτό που θέλω Εγώ!

Από τους ξένους κήπους λούλουδα θα κλέβω
μισόγυμνη στους δρόμους θα χορεύω
Θα πάω ταξίδια μακρινά, εξωτικά
όπου θα κάνω πράγματα τρελά και παλαβά.

Μέσα στον πλούτο, στη χλιδή θα ζήσω
προτού...εις τόπον χλοερόν αποδημήσω...
Μα, από τώρα λέω προπόνηση να κάνω
για αυτό, το σπίτι μου για πούλημα το βάνω.

Και στη διαθήκη μου; Ευχές πολλές θα αφήσω
τους κληρονόμους μου δεν θα τους αδικήσω!
Όταν θα φύγω ας μην βρεθεί κανείς για να με κλάψει
μονάχα κάποιος στην ταφόπλακα ας γράψει:

Ενθάδαι κείται μια Ελεύθερη ψυχή
που στα γεράματα το έπαιξε τρελή.

δ.μ.

" Εν τη Πόλει της Μελβούρνης "
Εκδόσεις Τσώνης, Μελβούρνη, 2007

* Γράφτηκε κάπου 16  χρόνια πίσω! Και...σας ενημερώνω, μια και έχω γεράσει προ πολλού, έχω εφαρμόσει και εφαρμόζω αρκετά από αυτά που...απειλούσα τότε να κάνω!!!!
ΦΒ Denise Gazia

No comments:

Post a Comment

wibiya widget