Saturday, December 3, 2011

Friday, December 2, 2011

Η κριση μειωνει τα σκουπιδια


Η κριση που χτύπησε την Ελλαδα μειωσε αρκετα τα σκουπιδια της Αθηνας, συμφωνα με την κ Ζερβακη,αρμοδια επι του θεματος του Δημου Αθηναιων.
Μιλωντας σε εκπομπη του Σκαι ραδιο ειπε οτι αυτο μπορει να ωφειλετε στην αποχωρηση των αλλοδαπων απο το κεντρο αλλα και στη μειωση αγορας προιοντων του καταναλωτικου κοινου....αλλα και στους πολλούς ρακοσυλλεκτες που βγηκαν στην Αθηνα...

mexican-tequila-bananas.Μπανανες Μεξικάνικες-συνταγή

Της
 Ιωάννας Παπαγεωργίου

I saw this recipe on a Mexican cooking show this morning.

Take four bananas, cut lengthwise
Melt butter in a frying pan, add bananas
Let them get a bit of colour
Sprinkle with sugar
Turn over, sprinkle with sugar
Keep cooking until caramelized
Add tequila, flambe
Add double cream
Add half a lime
Top with cinnamon
Serve. Enjoy.

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ


Δεκέμβριος 2011
Επίσκεψη στην Αυστραλία θα πραγματοποιήσουν στις επόμενες ημέρες, ο Γιώργος Ποντίκος, μέλος της Γραμματείας του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου (ΠΑΜΕ) http://www.pamehellas.gr/main.php?lang=1 και η δημοσιογράφος Αλεξάνδρα Λιμπέρη από την Ελλάδα.

Στην Αδελαΐδα, ο

Ανάλογες συγκεντρώσεις θα πραγματοποιηθούν επίσης στη Μελβούρνη και στο Σύδνεϋ.

ΠΗΓΗ : Παροικιακό Βημα Αδελαίδας .Δειτε όλες τις ειδήσεις
Εργατικός Σύνδεσμος ΠΛΑΤΩΝ διοργανώνει συγκέντρωση, για ενημέρωση γύρω από τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα, στις 7 Δεκεμβρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 7μμ στον 1ο όροφο των συνδικάτων United Voice, 101 Henley Beach Rd, Torrensville. Μεγάλο πάρκινγκ στο πίσω μέρος του κτιρίου.

.Π.ΒΗΜΑ¨: Ανοησίες Χρυσοστόμου το ανάγνωσμα


 


Οχι σε φαινόμενα «καισαροπαπισμού»
Επικριτικά σχολίασε τις δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΔΗΣΥ Τάσος Μητσόπουλος υποδεικνύοντας προς τον Προκαθήμενο της Εκκλησίας ότι οι προεδρικές εκλογές είναι ζήτημα που αφορά αποκλειστικά και μόνο το χώρο της πολιτικής. Σημείωσε παράλληλα πως η Κύπρος δεν πρέπει να διολισθήσει σε φαινόμενα «καισαροπαπισμού».
«Τα ζητήματα αυτά, κατ' εξοχήν το Κυπριακό, το κορυφαίο εθνικό μας θέμα, θεωρούμε ότι είναι ένα θέμα το οποίο αφορά το σύνολο του πολιτικού κόσμου της Κύπρου, το σύνολο της πολιτικής ηγεσίας. Συνεπώς οποιαδήποτε συζήτηση ακόμα και σε αυτό το επίπεδο δεν μπορεί να γίνει με αποκλεισμούς», πρόσθεσε.

Δεκέμβριος 2011
«Λυπούμαι να παρατηρήσω ότι ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας για ακόμα μια φορά προκαλεί την κοινή λογική και τοποθετείται με τρόπο που εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για την Κύπρο και το λαό μας», απάντησε ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ Αντρος Κυπριανού, όταν κλήθηκε να σχολιάσει χθεσινή συνέντευξη του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου στην εφημερίδα «Καθημερινή», στην οποία τόνιζε ότι θα προωθήσει το σχέδιό του για τη δημιουργία τρίτου πόλου με στόχο τη λύση στη βάση Ενιαίου Κράτους.
Συγκεκριμένα, ο Αρχιεπίσκοπος στη συνέντευξή του τόνιζε ότι τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου 2012 θα συγκληθεί μία ευρεία σύσκεψη κατά την οποία θα τεθεί επί τάπητος το πλαίσιο αρχών για το Κυπριακό και η αναζήτηση υποψηφίου για τις προεδρικές εκλογές του 2013, ο οποίος θα είναι έτοιμος να πολιτευθεί βάσει αυτού του πλαισίου. Στη σύσκεψη, όπως είπε ο Αρχιεπίσκοπος, θα προσκληθούν όλα τα κόμματα πλην του ΑΚΕΛ και του ΔΗΣΥ, έτσι ώστε να παρθούν από κοινού αποφάσεις, να υπάρξει ένας δυνατός τρίτος πόλος για διεκδίκηση του προεδρικού αξιώματος με στόχο την επίτευξη λύσης στη βάση Ενιαίου Κράτους.
Εάν θέλουμε ο τόπος και ο λαός να έχει μέλλον έχουμε υποχρέωση να εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε με συνέπεια και προσήλωση στο πλαίσιο αρχών που έχουμε συμφωνήσει σε ό,τι αφορά τη λύση του Κυπριακού, ανέφερε ο ΓΓ του ΑΚΕΛ Αντρος Κυπριανού.
«Λυπούμαι να παρατηρήσω ότι ο προκαθήμενος της εκκλησίας σήμερα λειτουργεί με τρόπο που θα αποβεί καταστροφικός για την Κύπρο και το λαό μας εάν υιοθετηθεί. Είπε ότι θα πρέπει να επιδιώξουμε να πάμε πίσω σε λύση ενιαίου κράτους. Είπε όμως και κάτι άλλο. Είπε ότι θα επιλέξει ένα πολιτικό ή κάποιο πρόσωπο τέλος πάντων που θα υιοθετεί αυτές τις απόψεις και θα τον παρουσιάσει στα πολιτικά κόμματα, τα οποία θα καλέσει να τον στηρίξουν για να αποτελέσει την εναλλακτική επιλογή σε ό,τι αφορά τις επόμενες προεδρικές εκλογές», σημείωσε ο Γ.Γ. του ΑΚΕΛ.
Ο Α. Κυπριανού είπε ότι δεν θα σχολιάσει αυτή τη φιλοδοξία του Αρχιεπισκόπου και θα αφήσει τον κυπρια-κό λαό να τον κρίνει. Απευθυνόμενος στα κόμματα πλην του ΑΚΕΛ και το ΔΗΣΥ, διερωτήθηκε πώς ανέχονται ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας να τους προσβάλλει με αυτό τον τρόπο. Θα πρέπει είπε να απαντήσουν σε αυτό το ερώτημα. Κατά ποσό δηλαδή είναι έτοιμα να αποφασίσει ο Αρχιεπίσκοπος και αυτά να υλοποιήσουν την απόφαση που ο ίδιος από μόνος του θα λάβει σε ό,τι αφορά το μέλλον της Κύπρου και του λαού μας.
Το ΑΚΕΛ, είπε ο Αντ. Κυπριανού, δεν πρόκειται πότε να αποδεχτεί λύση η οποία αντιστρατεύεται τα συμφέροντα του κυπριακού λαού. Αγωνιζόμαστε, είπε, για τη λύση, είμαστε πρωταθλητές σε ό,τι αφορά την προσπάθεια επίτευξης λύσης και έτσι θα συνεχίσουμε να παραμένουμε.

Πηγή: Παροικιακό Βήμα Αδελαίδας Δεκέμβρης 20011

Oδηγείς στην Κινα ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ;Μέσα άμεσα


Αν πατε στην Κίνα δεν υπαρχει πρόβλημα με την οδήγηση... Μόνο μη διανοηθείτε να πιειτε έστω κι ενα ποτηράκι κρασι πας κατ ευθειαν φυλακή.. Οι φίλοι μας Ελένη και Γιάννης μας εξηγουν και στα Κινεζικα το νεο κωδικα κυκλοφορίας στην Κίνα και τις συνέπειες απο το ποτό...

Ποίημα του 1923 για την Ελλαδα του σημερα



Μεταξύ των αριστουργημάτων που έγραψε ο μεγάλος Λιβανέζος ποιητής X αλίλ
Γκιμπράν (1883-1931), είναι και το έργο του "ο Κήπος του Προφήτη" .

To ποίημα εκδόθηκε το 1923 αλλά ταιριάζει σε μας σήμερα!!!.

"Το έθνος να λυπάστε αν φορεί ένδυμα που δεν το ύφανε.

Ψωμί αν τρώει αλλά όχι απ' τη σοδειά του.

Κρασί αν πίνει, αλλά όχι από το πατητήρι του.

Το έθνος να λυπάστε που δεν υψώνει τη φωνή παρά μονάχα στη πομπή της
κηδείας.

Που δεν συμφιλιώνεται παρά μονάχα μες τα ερείπιά του.

Που δεν επαναστατεί παρά μονάχα σαν βρεθεί ο λαιμός του ανάμεσα στο σπαθί και την πέτρα.


Το έθνος να λυπάστε που έχει αλεπού για πολιτικό, απατεώνα για φιλόσοφο,
μπαλώματα και απομιμήσεις είναι η τέχνη του.



..Το έθνος να λυπάστε που έχει σοφούς από χρόνια βουβαμένους"

Thursday, December 1, 2011

Στην Τασμάνία "εκοψαν" τα κινητά τηλέφωνα στους αστυνομικούς


Καταδίωξη με ...ταξί

02/12/2011 06:01
Οι αστυνομικοί στο ομόσπονδο νησιωτικό κρατίδιο Τασμανία της Αυστραλίας διατάχθηκαν να παραδώσουν τα κινητά τους τηλέφωνα στην υπηρεσία τους, ενώ ίσως αναγκάζονται στο εξής να παίρνουν ταξί για να καταδιώκουν κακοποιούς, λόγω των περικοπών στον προϋπολογισμό της.
Η κυβέρνηση της πολιτείας μείωσε τον προϋπολογισμό της αστυνομίας κατά 8 εκατ. δολάρια Αυστραλίας και ανώτερα στελέχη της είπαν στην εφημερίδα Mercury (Χόμπαρτ) ότι οι αστυνομικοί που εκτελούν περιπολίες θα πρέπει να παραδώσουν τα υπηρεσιακά τους κινητά ως την 1η Ιανουαρίου.
Εξαιρούνται μόνον οι αξιωματικοί από το βαθμό του επιθεωρητή και ανώτεροι.


Αστυνομικοί επισήμαναν ότι είναι πλέον αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν δικά τους κινητά τηλέφωνα όταν περιπολούν ή καταδιώκουν υπόπτους.


Πρόσθεσαν ότι ίσως αναγκάζονται να παίρνουν ταξί στην διάρκεια επιχειρήσεων, αφού ο αριθμός των οχημάτων της υπηρεσίας επίσης μειώνεται.


"Είναι γελοίο", είπε ένας αστυνομικός στην Μέρκιουρι.


"Τι ακολουθεί, τα όπλα μας;" πρόσθεσε.


Ο πρόεδρος της συνδικαλιστικής ένωσης των αστυνομικών Ράντολφ Ουαϊρένγκα είπε ότι οι αστυνομικοί χρησιμοποιούν συχνά κινητά τηλέφωνα για να ανταλλάσσουν σημαντικές πληροφορίες διότι οι πεπαλαιωμένοι αναλογικοί ασύρματοι που χρησιμοποιούν μπορούν να υποκλαπούν από τους κακοποιούς που καταδιώκουν.




Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Le Monde: Ellada, agapi mou – Ένας φιλελληνικός ύμνος

EVROPI To άθρο δεν είναι σημερινό αλλά παραμένει επίκαιρο. Δημσιεύτηκε πριν κάποιες μέρες στην γαλλική εφημερίδα  Le Monde και φέρει την υπογραφή του Etienne Roland, πρώην Διευθυντή της Γαλλικής Σχολής της Αθήνας και καθηγητή αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Paris I Panthéon-Sorbonne. Κυρίως φιλέλληνα!
Τίτλος Ellada, agapi mou
Νιώθω βαθιά ταπεινωμένο τον φιλελληνισμό μου όταν μία εφημερίδα τολμάει να βάλει τίτλο ότι η Ελλάδα είναι «μία χώρα ίσως λιγότερο ευρωπαϊκή από ότι φαινόταν» και όταν το περιεχόμενο του άρθρου αυτού αποτελεί μία κακιά περίληψη μιας ιστορίας που οι συντάκτες δεν έχουν ζήσει. Είμαι ταπεινωμένος σαν Γάλλος που οι συμπατριώτες μου κάνουν τόσο κακό στην ιστορία και θρέφουν τον μύθο του Έλληνα ψεύτη και πονηρού.
Θα σταθώ σε κάποια σημεία μόνο. Αν η Ελλάδα δεν είναι μια ευρωπαϊκή χώρα, ποια δικαιούται τον τίτλο αυτόν; Η βάρβαρη Γερμανία ή η επίβουλη Αλβιόνα στην οποία ο μεγαλύτερός της ποιητής, ο Μπάιρον, καταλόγιζε ήδη ότι λεηλατούσε την χώρα του Ομήρου; Πιο ευρωπαϊκή η Αγγλία που δεν δέχεται καμία ευρωπαϊκή αλληλεγγύη και ιδίως αυτές που της κοστίζουν χρήματα; Αυτή δεν ήταν που έφερε στην Ελλάδα τον στρατό και τον βασιλιά στα τέλη του B’ Παγκοσμίου Πολέμου, φέρνοντας έναν κατακλυσμό που η χώρα θα πλήρωνε πολύ ακριβά, η χώρα που μπορεί τουλάχιστον να περηφανεύεσαι για την πιο παραδειγματική αντίσταση απέναντι στους κατακτητές ναζί. Δεν έχει πολύ καιρό που γεννήθηκε η ιδέα της ενωμένης Ευρώπης και αμφιβάλω αν μπορούμε να αποδώσουμε διακρίσεις και ταμπέλες ευρωπαϊσμού. Η ιδέα όπως και το γεωγραφικό της περιεχόμενο είναι υπό κατασκευή και σίγουρα δεν αποτελούν σταθερό δεδομένο.
Ο Ζιρκάρ Ντ’Εστέν έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη διότι έλεγε ότι η δημοκρατία και ο πολιτισμός έρχονται από αυτή τη χώρα. Και αυτό, παρόλο που υπάρχουν πολλά να πει κανείς για αυτή τη αθηναϊκή δημοκρατία των σκλάβων και του ιμπεριαλισμού… Αλλά το θέμα τίθεται λάθος αφού το ζήτημα δεν είναι να ξέρουμε που γεννήθηκε η δημοκρατία, το ζήτημα είναι να αναγνωρίσουμε ότι ο ελληνικός πολιτισμός, αυτό που λέμε ελληνο-ρωμαϊκός, είναι η μοναδική κοινή βάση σε μία ιστορία φτιαγμένη από εχθρότητες και παγκοσμίους πολέμους. Αυτός ο διάσημος ελληνικός πολιτισμός έθρεψε την Αναγέννηση, τα γράμματα όπως και τις τέχνες, τους κλασσικούς μας του 17ου αιώνα και γονιμοποίησε τις ελίτ του 18ου αιώνα που άλλαξαν τον κόσμο. Τον 19ο αιώνα έπαιξε έναν ουσιαστικό ρόλο στην διάδοση των ελληνικών τεχνών και των γραμμάτων παράγοντας έναν σύγχρονο «νέο-κλασσικισμό» που ξαναβρίσκουμε στο Εδιμβούργο – που αποτελούσε κέντρο και που υπήρχαν σκέψεις να χτιστεί ένας Παρθενώνας – αλλά επίσης και σε άλλες πόλεις.
Η σύγχρονη τέχνη, από τις αρχές του 1900 χτίστηκε σε αντίδραση απέναντι στον κλασσικισμό και γιαυτό μπορούμε να είμαστε ευγνώμονες αφού το μάθημα της ελληνικής τέχνης ήταν αυτό της ελευθερίας και του ανταγωνισμού. Η κουλτούρα των ελίτ μας εκμοντερνίστηκε και τα λατινικά, όπως και τα ελληνικά, δεν είναι πλέον παρά περιθωριακά μαθήματα στα σχολεία μας. Μακριά από εμένα η ιδέα να αλλάξουμε την κουλτούρα αυτή της ελίτ που τρέφεται σήμερα από μία λογοτεχνική και καλλιτεχνική ποικιλία σε ένα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο: αυτό είναι σίγουρα ένα μεγάλο κέρδος αυτού που ονομάζουμε «μεταμοντερνισμός».
Αλλά αυτές οι μεταβολές δεν επηρεάζουν καθόλου τη θέση της Ελλάδας στο κέντρο της Ευρώπης, αφού πρόκειται για ένα χώρο από τους πιο ζωντανούς και τους πιο λαμπερούς της ευρωπαϊκής κουλτούρας: προσωπικότητες σημαντικές σε όλους τους τομείς και όχι μονάχα στην ποίηση, μία σχολή ζωγραφικής από την εποχή του Θεόφιλου και του Τσαρούχη περνώντας από τον Εγγονόπουλο, αλλά και φιλόσοφους όπως ο Κορνήλιος Καστοριάδης.
Κοιτάξτε τι έχει μεταφραστεί στα ελληνικά: Βερνάν, Φουκό και Ντεριντά. Κοιτάξτε που και πως διαμορφώνονται οι ελίτ: σε ένα ιστορικό πλαίσιο, το EHESS (σσ η Ανώτατη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών της Γαλλίας) έπαιξε έναν σημαντικό ρόλο και βρίσκετε πια στην Ελλάδα μία ολόκληρη γενιά σημαντικών ιστορικών που συνέβαλαν στην ανανέωση του κλάδου.
Λοιπόν πιστεύουμε ακόμα ότι είναι όλοι ψεύτες και κλέφτες που πρέπει να υπερασπιστούμε απλώς επειδή στο παρελθόν ανακάλυψαν τη λέξη δημοκρατία; Υπάρχουν πολλά ακόμα στοιχεία να βάλουμε στη ζυγαριά: η φιλοσοφία, η ιστορία, το θέατρο… Υπάρχουν σήμερα σε αυτή τη χώρα άντρες και γυναίκες που θα τους έβαζα ανάμεσα στους πιο καλλιεργημένους και τους πιο πολιτισμένους ανθρώπους που γνωρίζω. Δεν αντέχω να βλέπω «βάρβαρους» να τους βάζουν στο περιθώριο της Ευρώπης. Όσο για τους αξιολύπητους απατεώνες, σε ποια χώρα δεν βρίσκουμε τέτοιους;
Δεν τίθεται θέμα να κρίνουμε αν η Ελλάδα είναι λιγότερο ή περισσότερο ευρωπαϊκή, όταν οι βάσεις οι ίδιες της Ευρώπης δεν θα υπήρχαν χωρίς τον ελληνισμό. Μην ξεχνάμε ότι η Ευρώπη είναι μία πριγκίπισσα που απήχθη από τους Κρήτες και προκάλεσε μία από τις μεγαλύτερες διαμάχες Ανατολής και Δύσης. Η Ευρώπη λοιπόν έχει επίσης ρίζες ανατολίτικες, και αυτός είναι ένας μύθος πολύ χρήσιμος σε αυτές τις εποχές των υβριδισμών των πληθυσμών. Η Ευρώπη δεν έχει σαν θεμέλιο τις τράπεζες και τους τραπεζίτες, αλλά έναν πολιτισμό και ο ελληνικός πολιτισμός είναι ένα από τα στοιχεία που μας θρέφουν. Και δυστυχώς, τα στοιχεία αυτά είναι πολύ λίγα!
Ζήτω η Ελλάδα και ας μην αφήσουμε τους τεχνοκράτες να ρίχνουν τα γόνατα τους φίλους και τους αδερφούς. Ακόμα περισσότερο, μην τους αφήνουμε να τους ταπεινώνουν και να ταπεινώνουν και εμάς.

To πηραμε απο την ιστοσελίδα της Νίκης Τσελίκα στο ΦΒ

EΛΛΗΝΙΚΟΙ ΝΑΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ (VIDEO)




Ο Ευάγγελος Λουιζίδης ζει στην Κίνα ,κοντά στα σύνορα Νεπάλ και Θιβέτ και κοντά στην περιοχή της "Ιωνίας¨" (Γιουνάν) έχει να μας πει πολλά ενδιαφέροντα.Ακούστε προσεκτικά τί είπε στο Δημήτρη Παπαγεωργίου κατα τη συνάντησή τους στη Μελβούρνη το Νοέμβριο 2011.

wibiya widget