Tuesday, May 7, 2013

Το Κοινοβούλιο της ΝΝΑ Αναγνωρίζει τη γεννοκτονιά των Χριστιανικών πληθυσμων απο την Τουρκία. Ικανοποιημενοι οι Πόντιοι κ.α.

Photo: H Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων χαιρετίζει την αναγνώριση της γενοκτονίας των χριστιανών 

Η Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων Αυστραλίας χαιρετίζει με ικανοποίηση την αναγνώριση από το Κοινοβούλιο της Νέας Νοτίου Ουαλίας της γενοκτονίας χριστιανικών πληθυσμών και εκφράζει ανοιχτά την ευγνωμοσύνη της στο πρόσωπο του Αιδ. Fred Nile, γερουσιαστή της Πολιτείας της Νέας Νοτίου Ουαλίας, ο
οποίος εισηγήθηκε χθες την αναγνώριση της γενοκτονίας χριστιανικών πληθυσμών στην Ανατολία (σημερινή Τουρκία), που διέπραξαν οι Οθωμανοί και οι Νεότουρκοι εις βάρος των Ελλήνων του Πόντου, των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, των Ελλήνων της Θράκης, των Ασσυρίων, των Αρμενίων και άλλων χριστιανικών μειονοτήτων.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων Αυστραλίας κ. Νίκολας Χρυσοστομίδης, εμφανώς συγκινημένος από την τελευταία αυστραλιανή αναγνώριση, δήλωσε: "Ως Αυστραλός Ποντιακής-Ελληνικής καταγωγής, και για λογαριασμό όλων, θέλω να εκφράσω το πόσο περήφανος αισθάνομαι για το Κοινοβούλιό μας της Νέας Νοτίου Ουαλίας που αναγνώρισε αυτή τη σφαγή".

Ο κ. Χρυσοστομίδης υπογράμμισε τη δέσμευση της Αυστραλίας στα Ανθρώπινα Δικαιώματα. "Εδώ στην Αυστραλία, δείχνουμε ανοχή προς όλες τις εθνικότητες, συνυπάρχουμε και συναναστρεφόμαστε με όσους επέλεξαν την Αυστραλία ως πατρίδα τους. Είναι μέρος του ιστού της πολιτισμικής μας ποικιλομορφίας. Η εθνοκάθαρση που έλαβε χώρα στις αρχές του περασμένου αιώνα, μεταξύ 1914 και 1923, φέρνει στο νου τη σφαγή εκατομμυρίων ανθρώπων λόγω της θρησκευτικής τους πίστης. Η γενοκτονία χριστιανικών πληθυσμών πρέπει να αναγνωριστεί από όλες τις χώρες και κυρίως από την Τουρκία που τη διέπραξε. Οι σημερινοί τούρκοι πρέπει να ζητήσουν συγνώμη για το παρελθόν τους, όπως έπραξε η Αυστραλία το Φεβρουάριο του 2008 ζητώντας συγνώμη από τους αυτόχθονες και την "Κλεμμένη Γενεά", ανάφερε ο κ. Χρυσοστομίδης.

"Η ανθρωπότητα πρέπει να προστατεύεται στο μέλλον από τέτοιες μαζικές σφαγές. Η άποψη του ισπανού φιλόσοφου Τζωρτζ Σανταγιάνα ότι ‘όσοι δεν θυμούνται το παρελθόν είναι καταδικασμένοι να το επαναλάβουν’ έχει πραγματική βάση", πρόσθεσε ο κ. Χρυσοστομίδης.

Η Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων Αυστραλίας εξαίρει το Ελληνο- Αυστραλιανό Συμβούλιο, την Παγκόσμια Ασσυριανή Συμμαχία και την Αρμενική Εθνική Επιτροπή που ανέλαβαν από κοινού να φέρουν το θέμα της αναγνώρισης στο Κοινοβούλιο της Νέας Νοτίου Ουαλίας. Έγινε πολύ σκληρή δουλειά για την προετοιμασία ενημερώσεων, βασισμένων σε ιστορικές περιγραφές, περιλαμβανομένων και εκείνων από τους δικούς μας ANZACS, που είδαν από πρώτο χέρι τις μαζικές σφαγές και πορείες θανάτου.

Ο κ. Χρυσοστομίδης εξήρε το έργο αυστραλών ακαδημαϊκών όπως του δρα. Παναγιώτη Διαμαντή, του κ. Vicken Babkenian και του κ. Σταύρου Σταυρίδη, οι οποίοι ερεύνησαν διεξοδικά τη γενοκτονία χριστιανικών πληθυσμών, καθώς και πολλά αυστραλιανά αρχεία, και πρόσθεσε ότι «βέβαια, σύμφωνα με τους προαναφερθέντες ακαδημαϊκούς-ερευνητές, θα πρέπει να γίνουν κι άλλες έρευνες αφού τα αυστραλιανά καθώς και άλλα αρχεία ανά τον κόσμο, περιλαμβανομένων και των αρχείων του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, κράζουν για να φέρουν στο φως της δημοσιότητας τις μύριες πτυχές αυτού του ειδεχθούς εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας».

«Να υπενθυμίσω στους Αυστραλούς μας συμπολίτες ότι ο Michael Atkinson, τότε υπουργός δικαιοσύνης και σημερινός πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων της πολιτείας της Νότιας Αυστραλίας, ήταν ο πρώτος που αναγνώρισε τη γενοκτονία χριστιανικών πληθυσμών στις 30 Απριλίου του 2009, μόλις πριν τέσσερα χρόνια, και εισηγήθηκε την Διακήρυξη η οποία πέρασε ομόφωνα. Αρκετοί δήμαρχοι στις ΗΠΑ έχουν προβεί σε σχετικές διακηρύξεις. Το Κοινοβούλιο της Σουηδίας το 2011 ακολουθώντας το παράδειγμα της Νότιας Αυστραλίας αναγνώρισε τη Γενοκτονία. Καλώ σήμερα και το Ομοσπονδιακό μας Κοινοβούλιο να αναγνωρίσει τη Γενοκτονία χριστιανικών πληθυσμών.

Η 19η Μαίου έχει καθιερωθεί από το ελληνικό κοινοβούλιο ως Ημέρα Μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας. Σε μερικές εβδομάδες, οι απανταχού Έλληνες-Πόντιοι θα πραγματοποιήσουν εκδηλώσεις μνήμης όπως θα τιμήσουμε, κι εμείς εδώ στην Αυστραλία, τις 353,000 που έπεσαν θύματα», ανάφερε κλείνοντας ο κ. Χρυσοστομίδης.

Η Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων Αυστραλίας χαιρετίζει με ικανοποίηση την αναγνώριση από το Κοινοβούλιο της Νέας Νοτίου Ουαλίας της γενοκτονίας χριστιανικών πληθυσμών και εκφράζει ανοιχτά την ευγνωμοσύνη της στο πρόσωπο του Αιδ. Fred Nile, γερουσιαστή της Πολιτείας της Νέας Νοτίου Ουαλίας, ο
οποίος εισηγήθηκε χθες την αναγνώριση της γενοκτονίας χριστιανικών πληθυσμών στην Ανατολία (σημερινή Τουρκία), που διέπραξαν οι Οθωμανοί και οι Νεότουρκοι εις βάρος των Ελλήνων του Πόντου, των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, των Ελλήνων της Θράκης, των Ασσυρίων, των Αρμενίων και άλλων χριστιανικών μειονοτήτων.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων Αυστραλίας κ. Νίκολας Χρυσοστομίδης, εμφανώς συγκινημένος από την τελευταία αυστραλιανή αναγνώριση, δήλωσε: "Ως Αυστραλός Ποντιακής-Ελληνικής καταγωγής, και για λογαριασμό όλων, θέλω να εκφράσω το πόσο περήφανος αισθάνομαι για το Κοινοβούλιό μας της Νέας Νοτίου Ουαλίας που αναγνώρισε αυτή τη σφαγή".

Ο κ. Χρυσοστομίδης υπογράμμισε τη δέσμευση της Αυστραλίας στα Ανθρώπινα Δικαιώματα. "Εδώ στην Αυστραλία, δείχνουμε ανοχή προς όλες τις εθνικότητες, συνυπάρχουμε και συναναστρεφόμαστε με όσους επέλεξαν την Αυστραλία ως πατρίδα τους. Είναι μέρος του ιστού της πολιτισμικής μας ποικιλομορφίας. Η εθνοκάθαρση που έλαβε χώρα στις αρχές του περασμένου αιώνα, μεταξύ 1914 και 1923, φέρνει στο νου τη σφαγή εκατομμυρίων ανθρώπων λόγω της θρησκευτικής τους πίστης. Η γενοκτονία χριστιανικών πληθυσμών πρέπει να αναγνωριστεί από όλες τις χώρες και κυρίως από την Τουρκία που τη διέπραξε. Οι σημερινοί τούρκοι πρέπει να ζητήσουν συγνώμη για το παρελθόν τους, όπως έπραξε η Αυστραλία το Φεβρουάριο του 2008 ζητώντας συγνώμη από τους αυτόχθονες και την "Κλεμμένη Γενεά", ανάφερε ο κ. Χρυσοστομίδης.

"Η ανθρωπότητα πρέπει να προστατεύεται στο μέλλον από τέτοιες μαζικές σφαγές. Η άποψη του ισπανού φιλόσοφου Τζωρτζ Σανταγιάνα ότι ‘όσοι δεν θυμούνται το παρελθόν είναι καταδικασμένοι να το επαναλάβουν’ έχει πραγματική βάση", πρόσθεσε ο κ. Χρυσοστομίδης.

Η Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων Αυστραλίας εξαίρει το Ελληνο- Αυστραλιανό Συμβούλιο, την Παγκόσμια Ασσυριανή Συμμαχία και την Αρμενική Εθνική Επιτροπή που ανέλαβαν από κοινού να φέρουν το θέμα της αναγνώρισης στο Κοινοβούλιο της Νέας Νοτίου Ουαλίας. Έγινε πολύ σκληρή δουλειά για την προετοιμασία ενημερώσεων, βασισμένων σε ιστορικές περιγραφές, περιλαμβανομένων και εκείνων από τους δικούς μας ANZACS, που είδαν από πρώτο χέρι τις μαζικές σφαγές και πορείες θανάτου.

Ο κ. Χρυσοστομίδης εξήρε το έργο αυστραλών ακαδημαϊκών όπως του δρα. Παναγιώτη Διαμαντή, του κ. Vicken Babkenian και του κ. Σταύρου Σταυρίδη, οι οποίοι ερεύνησαν διεξοδικά τη γενοκτονία χριστιανικών πληθυσμών, καθώς και πολλά αυστραλιανά αρχεία, και πρόσθεσε ότι «βέβαια, σύμφωνα με τους προαναφερθέντες ακαδημαϊκούς-ερευνητές, θα πρέπει να γίνουν κι άλλες έρευνες αφού τα αυστραλιανά καθώς και άλλα αρχεία ανά τον κόσμο, περιλαμβανομένων και των αρχείων του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, κράζουν για να φέρουν στο φως της δημοσιότητας τις μύριες πτυχές αυτού του ειδεχθούς εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας».

«Να υπενθυμίσω στους Αυστραλούς μας συμπολίτες ότι ο Michael Atkinson, τότε υπουργός δικαιοσύνης και σημερινός πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων της πολιτείας της Νότιας Αυστραλίας, ήταν ο πρώτος που αναγνώρισε τη γενοκτονία χριστιανικών πληθυσμών στις 30 Απριλίου του 2009, μόλις πριν τέσσερα χρόνια, και εισηγήθηκε την Διακήρυξη η οποία πέρασε ομόφωνα. Αρκετοί δήμαρχοι στις ΗΠΑ έχουν προβεί σε σχετικές διακηρύξεις. Το Κοινοβούλιο της Σουηδίας το 2011 ακολουθώντας το παράδειγμα της Νότιας Αυστραλίας αναγνώρισε τη Γενοκτονία. Καλώ σήμερα και το Ομοσπονδιακό μας Κοινοβούλιο να αναγνωρίσει τη Γενοκτονία χριστιανικών πληθυσμών.

Η 19η Μαίου έχει καθιερωθεί από το ελληνικό κοινοβούλιο ως Ημέρα Μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας. Σε μερικές εβδομάδες, οι απανταχού Έλληνες-Πόντιοι θα πραγματοποιήσουν εκδηλώσεις μνήμης όπως θα τιμήσουμε, κι εμείς εδώ στην Αυστραλία, τις 353,000 που έπεσαν θύματα», ανάφερε κλείνοντας ο κ. Χρυσοστομίδης.

Ευρώπη: Ο ηλίθιος του Παγκόσμιου χωριού, του Κ. Βεργόπουλου


Παραδειγματική η αποτυχία της Ευρώπης. Με την σημερινή πολιτική της, έχει καταντήσει «ο ηλίθιος του παγκόσμιου χωριού». Καμία άλλη περιοχή του πλανήτη δεν έχει εγκατασταθεί με δική της επιλογή τόσο βαθειά στη λιτότητα [...] Αναδεικνύεται όμως σήμερα κάτι πολύ πιο ανησυχητικό: Η αντιπαράθεση ανάμεσα σε ολόκληρο το πολιτικό σύστημα [...] Η κοινωνία δεν αναγνωρίζει πλέον τον εαυτό της μέσα σ' αυτό [...] Το παγόβουνο προς το οποίο με επιτάχυνση κατευθύνεται τόσο η ελληνική όσο και η ευρωπαϊκή πολιτική, είναι η ίδια η κοινωνία." Ο Κώστας Βεργόπουλος, καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας στο Πανεπιστημίου VIII του Παρισιού, μιλά στην Κρυσταλία Πατούλη για τη "θανατηφόρα συνταγή καταστροφής" της ευρωπαϊκής οικονομίας, συμμετέχοντας στο δημόσιο διάλογο του tvxs.gr.

ΚΒ.: Έπειτα από 4 χρόνια που εφαρμόζεται η συνταγή των περικοπών δημοσίων δαπανών και των εισοδημάτων, τα αποτέλεσμα δεν είναι τα αναμενόμενα από τους εμπνευστές της συνταγής.
Αυτό διαπιστώνεται στην Ελλάδα, αλλά όχι λιγότερο στις άλλες χώρες της Ευρώπης. Ολόκληρη η Ευρώπη, εφαρμόζοντας αυτή την πολιτική, αντί να πηγαίνει καλύτερα, χειροτερεύει και στην ουσία καταποντίζεται.
Τα χρέη συνεχίζουν την ακαταμάχητη ανοδική πορεία τους, ακόμη και στη Γερμανία, τα ελλείμματα δεν συρρικνώνονται εντός των στόχων.
Οι άλλες περιοχές του κόσμου, όπως η Αμερική και η Ιαπωνία, απέχουν από την λιτότητα και αντιμετωπίζουν την κρίση με διαφορετικό τρόπο. Μόνον η Ευρώπη  παραμένει προσκολλημένη στην πεπαλαιωμένη και πολλαπλά αποτυχημένη από το παρελθόν συνταγή.
Η πολιτική αυτή υιοθετήθηκε προς στιγμήν με κάποιες θεωρητικές αναφορές καθηγητών του Χάρβαρντ, αλλά σήμερα αυτές έχουν καταπέσει, αφού αποδείχθηκε ότι οι θεωρίες τους δεν είχαν πραγματική στήριξη και η εμπειρική τεκμηρίωση δεν ήταν ακριβήςαλλά παραπειστική.
Ακόμη και οι ίδιοι σήμερα αρνούνται ότι υπέδειξαν την λιτότητα ως «μονόδρομο» για την αντιμετώπιση του χρέους, ενώ αποδέχονται τελικά την αύξηση των δημοσίων δαπανών σε επιλεκτικούς τομείς, ιδίως στις υποδομές, αφού έτσι βελτιώνεται σίγουρα η απόδοση της οικονομίας.
Όμως, το κυριότερο είναι, ότι η λιτότητα προσέκρουσε στην πραγματικότητα. Τα οικτρά εμπειρικά αποτελέσματα είναι αντίθετα των αναμενόμενων και αυτό αποτελεί μοιραίο πλήγμα στην πολιτική του «μονόδρομου».
Η Ευρώπη στο σύνολο της πλήττεται πλέον από την ύφεση. Η Ελλάδα ηγείται καταγράφοντας την βαθύτερη ύφεση στην Ευρώπη, αλλά και οι άλλες χώρες, της Γερμανίας συμπεριλαμβανομένης, ακολουθούν με διαφορά αναπνοής. Από την γενικευμένη λιτότητα, καμία χώρα δεν επωφελείται, ούτε οι εμπνευστές της. 
Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι η πτώση της οικονομίας και η επιδείνωση του κλίματος εμπιστοσύνης των επενδυτών κατά το τελευταίο τρίμηνο είναι μεγαλύτερη και ταχύτερη στη Γερμανία απ’ ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Προκύπτει τώρα πια εκ των πραγμάτων επείγουσα ανάγκη για αλλαγή πολιτικής! Δεν είναι δυνατόν μία πολιτική με την οποία το 57% των νέων στην Ελλάδα απορρίπτονται στην ανεργία, και στις άλλες χώρες 40-45%. Στη Γαλλία 40%.
Στη Γερμανία, επίσης, η ανεργία συγκαλύπτεται με μισθούς ανάξιους λόγου, 8 ευρώ την ώρα, που δεν παίρνουν ούτε καθαρίστριες… Με αυτά τα δεδομένα, η Γερμανία δεν έχει καλή επίδοση στην απασχόληση, όταν υπάρχουν 8 εκατομμύρια άνθρωποι που αμείβονται με λιγότερο από 8 ευρώ την ώρα. Αλλά δεν έχει ικανοποιητική επίδοση ούτε στις επενδύσεις και στον σχηματισμό κεφαλαίου, που παραμένει αρνητικός, παρά τα πλεονάσματα αυτής της χώρας.
Παραδειγματική η αποτυχία της Ευρώπης. Με την σημερινή πολιτική της, έχει καταντήσει  «ο ηλίθιος του Παγκόσμιου χωριού». Καμία άλλη περιοχή του πλανήτη δεν έχει εγκατασταθεί με δική της επιλογή τόσο βαθειά στη λιτότητα.
Σήμερα, υπό το βάρος των πραγμάτων, του μεγέθους της ύφεσης και της ανεργίας,κάποια κινητικότητα αρχίζει να καταγράφεται προς την κατεύθυνση αλλαγών.
Βεβαίως, η ευρωπαϊκή πολιτική δεν αλλάζει αυτή τη στιγμή, αφού οι ευρωπαϊκές αποφάσεις είναι πάντα βραδυκίνητες και με καθυστέρηση, αλλά και διότι αυτοί που αποφασίζουν παραμένουν αλαζονικοί και αμετάπειστοι.
Ωστόσο, τα ευρωπαϊκά πράγματα, εάν θα αλλάξουν, δεν θα είναι υπό την πίεση κάποιων ιδεών, αλλά υπό την αμείλικτη πίεση των πραγμάτων. Τα μέτρα λιτότητας αποτυγχάνουν, οι πολιτικοί αποτυγχάνουν, η κοινωνία ξεσηκώνεται, έστω σιωπηλά, χωρίς  να παίρνουν τον λόγο κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα.
Κρ.Π.: Και ο… Γολγοθάς δεν έχει τέλος; Γιατί η Ελληνική κυβέρνηση υιοθετεί πλήρως την γερμανική πολιτική, την… καταδικασμένη σε αποτυχία, όπως είπατε.
Κ.Β.: Η Ελληνική κυβέρνηση, ασφαλώς. Όμως, η Ιταλική που συστάθηκε πρόσφατα,  δηλώνει διαφοροποίηση. Ο νέος πρωθυπουργός της Ιταλίας διαπιστώνει ότι με την λιτότητα η Ιταλία πεθαίνει! Εγώ σας λέω, ότι με τον παραλογισμό της λιτότηταςκαι η Ελλάδα πεθαίνει, και η Ευρώπη πεθαίνει, και οποιαδήποτε χώρα και περιοχή επίσης πεθαίνει! Θανατηφόρο φάρμακο η λιτότητα: εξοντώνει τον ασθενή, αλλά όχι την ασθένεια.
Η λιτότητα αιτιολογείται με πρόσχημα την αποπληρωμή του χρέους.Περικόπτονται τα εισοδήματα για να πληρωθούν οι δανειστές. Όμως στην πράξη,όσο τα εισοδήματα περικόπτονται, τόσο τα χρέη αυξάνονται, αντί να μειώνονται. Αυτό συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα.
Το χρέος είναι σήμερα κατά πολύ υψηλότερο απ’ ότι ήταν πριν από 4 χρόνια, ως ποσοστό του εθνικού εισοδήματος. Από 115% είναι σήμερα 165%!
Το 1ο επιχείρημα λοιπόν περί μείωσης του χρέους μέσω της λιτότητας διαψεύδεται. Το 2ο επιχείρημα είναι ότι η λιτότητα επιβάλλεται για την καταπολέμηση των ελλειμμάτων.
Ωστόσο, η λιτότητα δεν καταπολεμά το έλλειμμα, αφού με αυτήν προκαλείται ύφεση και συνεπώς πτώση των δημοσίων εσόδων, ώστε τελικά το έλλειμμα δεν μειώνεται, αλλά παραμένει.
Το 3ο επιχείρημα, είναι ότι η λιτότητα επιβάλλεται για την βελτίωση της ανταγωνιστικότηταςΟύτε αυτό επαληθεύεται. Αφού η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας προϋποθέτει μαζικές επενδύσεις. Η ανταγωνιστικότητα δεν βασίζεται στην αύξηση του χρόνου εργασίας, αλλά στην αύξηση των επενδύσεων και των καινοτομιών σε τομείς που έχουν μέλλον.
Όμως με την λιτότητα, την ύφεση και την συρρίκνωση, αποθαρρύνονται οι επενδύσεις και αποχωρούν οι επενδυτές. Επενδύσεις όχι μόνο δεν έρχονται, αλλά κι αυτές που υπήρχαν από πριν, τα μαζεύουν, τα ξηλώνουν και φεύγουν! 
Και στα τρία επιχειρήματα ο εμπειρικός απολογισμός είναι αρνητικός: Ούτε τα χρέη μειώνονται, ούτε τα ελλείμματα μειώνονται, ούτε η ανταγωνιστικότητα βελτιώνεται! Αν έπρεπε να βρεθεί μία θανατηφόρα συνταγή, αυτή βρέθηκε, και εφαρμόζεται ως «μονόδρομος» τόσο στη χώρα μας όσο και στην Ευρώπη! Δεν υπάρχει άλλη περισσότερο θανατηφόρα.
Κρ.Π.: Ποιοι αντιδρούν σ’ αυτό το... θανατικό;

Κ.Β.: Αυτή τη στιγμή ο νέος πρωθυπουργός της Ιταλίας ταξιδεύει στην Ευρώπη, για να πείσει ότι είναι αδύνατη η μονόπλευρη και αποκλειστική εφαρμογή της. 
Στη Γαλλία, καταγράφονται πιέσεις από το ίδιο το κυβερνών κόμμα. Όλες οι τάσεις τοποθετούνται εναντίον της λιτότητας. Μπορεί να έχουν διαφορές ως προς το στυλ, αλλά συμφωνούν στο ότι η πολιτική της λιτότητας είναι καταστροφική.
Ακόμα και η συντηρητική Ολλανδία, που ήταν στο πλευρό της Γερμανίας,ανέστειλε το πακέτο λιτότητας, για να μην περιέλθει σε ασφυξία η οικονομία. Η Γερμανία έχασε έτσι έναν πολύτιμο σύμμαχο.
Στην Πορτογαλία και στην Ισπανία, οι αντιδράσεις, είναι πολύ μεγάλες. Και δεν είναι μόνον όσων απολύονται και χάνουν την εργασία και το εισόδημα τους, αλλά είναι επίσης και των επιχειρήσεων, και πρώτα από όλα στην ίδια την Γερμανία.
Με την λιτότητα και την ύφεση, περιορίζονται οι εξαγωγές τους και οι πωλήσεις τους. Αποσταθεροποιούνται και υπονομεύονται τα εξωτερικά πλεονάσματα της Γερμανίας,που προέρχονται κατά τα δυο τρίτα από την Ευρωζώνη.
Κρ.Π.: Γιατί ενώ υπάρχουν αντιδράσεις, είναι σαν να πέφτουν πάνω στο... γερμανικό τείχος, σα να απευθύνονται σε έναν απόλυτο μονάρχη;
Κ.Β.: Οπωσδήποτε η δημοκρατία παραβιάζεται βάναυσα τόσο στις χώρες μέλη, όσο και στο ευρωπαϊκό σύνολο. Εκτός αυτού, η οικονομία καταστρέφεται. Όχι μόνον οι θέσεις εργασίας, αλλά και οι επιχειρήσεις. Όχι μόνο οι μικρές αλλά και οι μεγάλες.
Κρ.Π.: Και ο κόσμος έχει κουραστεί. Τίποτε δεν αλλάζει προς το καλύτερο. Σα να μην έχει καμία δύναμη και η φωνή των ανθρώπων.
Κ.Β.: Τίποτε δεν αλλάζει, μέχρι τη στιγμή που θ’ αρχίσει να αλλάζει! Κι όταν αρχίσει να αλλάζει, αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα. Με μία ταχύτητα που θα τρίβουμε τα μάτια μας.Αυτή τη στιγμή, υπάρχει κάποια κινητικότητα στην Ευρώπη που δεν υπήρχε πριν. Τίθενται στο τραπέζι θέματα, που μέχρι πρόσφατα αγνοούντο κατά σύστημα.  
Τώρα, όμως, γίνεται αντιληπτό, ότι η αμφισβήτηση δεν προέρχεται από την αντιπολίτευση, από ένα αντιπολιτευτικό σύστημα, ούτε είναι επειδή η Αριστερά αμφισβητεί τη Δεξιά. Το πρόβλημα είναι πολύ βαθύτερο, καταστρέφεται η κοινωνία. Αυτό είναι πολύ βαρύ. Δεν είναι οι πολιτικοί που θέτουν το θέμα, αλλά οι ίδιες οι κοινωνικές δυνάμεις!
Αναδεικνύεται όμως σήμερα κάτι πολύ πιο ανησυχητικό: Η αντιπαράθεση ανάμεσα σε ολόκληρο το πολιτικό σύστημα, με όλες τις πολιτικές συνιστώσες του και σε ολόκληρη την Ευρώπη, όχι μόνο την Ελλάδα αφενός και στην κοινωνία αφετέρου. Τα ευρωπαϊκά πολιτικά συστήματα κατόρθωσαν να έχουν σήμερα καταλυτικά αποξενωθεί από τις αντίστοιχες κοινωνίες τους.
Κρ.Π.: Υπάρχουν, κινήματα και συλλογικότητες όλο και περισσότερες, αλλά και μεμονωμένα, άνθρωποι που βγαίνουν από τη λογική αυτής της πολιτικής της χρηματοπιστωτικής 
τυραννίας…
Κ.Β.: Η κοινωνία δεν αναγνωρίζει πλέον τον εαυτό της μέσα στο πολιτικό σύστημα, δεν αναγνωρίζει κανένα κόμμα να την αντιπροσωπεύει και κανένα πολιτικό παιχνίδι να την εκφράζει. Το παγόβουνο προς το οποίο  με επιτάχυνση κατευθύνεται τόσο η ελληνική όσο και η ευρωπαϊκή πολιτική, είναι η ίδια η κοινωνία
Ο κίνδυνος των ποικίλων λαϊκισμών που προκύπτουν σήμερα είναι μεγάλος, όμως ποιος άραγε ευθύνεται κατά βάση για αυτό; Όσοι ασκούν κριτική στις σημερινές ευρωπαϊκές επιλογές ή μήπως όσοι αλαζονικά τις εφαρμόζουν ως «μονόδρομο», απορρίπτοντας εκ προοιμίου κάθε διαφορετική πρόταση, ακόμη και κάθε συζήτηση;
Ο επικίνδυνος λαϊκισμός δεν προκύπτει από τα κάτω, αλλά πάντοτε εκτρέφεται από τα επάνω ως εφεδρική λύση για το σύστημα και εάν κάποιος πρέπει σήμερα να ανησυχεί περισσότερο, αυτός δεν είναι το κατεστημένο, αλλά τα σημερινά θύματα του, που κινδυνεύουν να είναι και τα αυριανά, δηλαδή ο κόσμος της εργασίας πάντα.-
 09:12, 07 Μάιος 2013 | tvxsteam

Θεσσαλονικη. Το αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα μαζι με το ζευγάρι. Ευτυχως βγηκαν σώοι


Δεύτερο παρόμοιο περιστατικό μέσα σε λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη. Το αυτοκίνητο που ήταν παρκαρισμένο στην προκυμαία άρχισε να τσουλάει και έπεσε στην θάλασσα στο ύψος του μεγάρου μουσικής της Θεσσαλονίκης. 

Τα δύο νεαρά άτομα που βρισκόταν στο αυτοκίνητο κατάφεραν να απεγκλωβιστούν και να βγουν μόνοι τους  στην προβλήτα. Άνδρες του ΕΚΑΒ δίνουν της πρώτες βοήθειες , ενώ  άνδρες του λιμενικού της  Πυροσβεστικής βρίσκονται στο σημείο του περιστατικού




7/5/13 Τελευταία Νεα απο Ελλάδα


ΜΕΤΕΩΡΑ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ

Πώς το ΣτΕ μπλοκάρει τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων

Τεράστια προβλήματα θα αντιμετωπίσουν όλοι οι ιδιοκτήτες αυθαιρέτων (είτε έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία «τακτοποίησης» είτε όχι) μόλις δημοσιευθεί σε 1-2 μήνες η απόφαση της Ολομέλειας...[ «E» 7/5 ]

ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ-ΜΠΛΟΚΟ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ

«Καμπάνες» κατά των ρατσιστών

Νομοσχέδιο που θα αντιμετωπίζει τα ολοένα αυξανόμενα κρούσματα ρατσισμού και ξενοφοβίας με αυστηρότερες ποινικές κυρώσεις, τσουχτερά πρόστιμα, αλλά και με στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων και διακοπή...[ «E» 7/5 ]

ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ

Με προβλήματα στην κίνηση άρχισε η επιστροφή των εκδρομέων

Ουρές χιλιομέτρων άρχισαν να σχηματίζονται από το μεσημέρι σε διάφορα σημεία των εθνικών οδών, λόγω της επιστροφής πολλών εκδρομέων από την περιφέρεια, όπου είχαν μεταβεί για τη γιορτή του Πάσχα...[ 14:14 7/5 ]

ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

Από 19 έως 26 Μαΐου οι εκδηλώσεις για την 72η επέτειο της Μάχης της Κρήτης

Ανακοινώθηκε σήμερα το τελικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν στα Χανιά για την 72η επέτειο της Μάχης της Κρήτης, από τις 19 έως τις 26 Μαΐου, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων...[ 18:08 7/5 ]

ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ

Nέο σύστημα ηλεκτρονικής παρακολούθησης και ελέγχου φαρμάκων

Το νέο σύστημα παρακολούθησης και ελέγχου των φαρμακευτικών προϊόντων, το οποίο θα ισχύσει από την ερχόμενη Δευτέρα και από την εφαρμογή του οποίου –αν τηρηθεί αυστηρά– θα εξοικονομηθούν...[ 14:46 7/5 ]

ΣΤΙΣ 8 Μ.Μ. ΤΟ ΤΖΑΜΠΟΛ

Το ευρωπαϊκό μπάσκετ υποκλίνεται στον Νίκο Γκάλη

Ο γιος του τσαγκάρη. Ο άνθρωπος που άλλαξε το ελληνικό μπάσκετ. Ο παρολίγον πυγμάχος. Ο αθλητής που έχτισε καλάθι -...[ 16:21 7/5 ]

ΗΛΙΚΙΑΣ 47 ΕΤΩΝ

Πέθανε ο τραυματίας από την έκρηξη του βυτιοφόρου στην Αμμουδάρα

Πέθανε στο Γενικό Κρατικό νοσοκομείο Αθήνα, όπου νοσηλευόταν με βαριά εγκαύματα, ο 47χρονος που είχε τραυματιστεί από έκρηξη κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού με υγραέριο, σε ξενοδοχείο της Αμμουδάρας...[ 16:40 7/5 ]

ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ

Προκήρυξη για την κάλυψη 405 θέσεων γιατρών

Στη στελέχωση των δομών του Εθνικού Συστήματος Υγείας με την κάλυψη 405 θέσεων επικουρικών ιατρών, προχωρεί το υπουργείο Υγείας.[ 14:50 7/5 ]

ΓΙΑ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗ ΗΠΑΤΟΣ

Επιτυχής η αερομεταφορά βρέφους 15 μηνών στη Ρώμη

Με ασφάλεια, ολοκληρώθηκε αργά χθες το βράδυ η αερομεταφορά αγοριού, ηλικίας μόλις 15 μηνών, με αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας , από τη Θεσσαλονίκη...[ 16:01 7/5 ]

ΤΟ ΚΟΝΓΚΟ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΣΗ

Η Ελλάδα μέσα στις 20 καλύτερες χώρες για να γίνει μια γυναίκα μητέρα

Οι χώρες του ευρωπαϊκού Βορρά, η Φινλανδία, η Σουηδία και η Νορβηγία είναι, σύμφωνα με έκθεση, οι τρεις καλύτερες χώρες παγκοσμίως για να γίνει μια γυναίκα. Στη 19η θέση βρίσκεται η Ελλάδα,...[ 13:15 7/5 ]

ΜΕ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ

Στόχος να πάνε περισσότεροι Τούρκοι στην Κρήτη

Η ενίσχυση της σύνδεσης της Κρήτης με την Τουρκία μέσω αεροπορικών και ακτοπλοϊκών γραμμών βρέθηκε στο επίκεντρο των δηλώσεων του Τούρκου πρέσβη που βρίσκεται στο νησί[ 12:58 7/5 ]

"ΔΕΝ γίνεται να σβήσει η Ελλάδα". Εκπληκτικο άρθρο του Γάλλου λογοτέχνη Jean Richepin

"Γκρεμίστε όλη την Ελλάδα σε βάθος 100 μέτρων.
Αδειάστε όλα τα μουσεία σας, από όλον τον κόσμο.
Γκρεμίστε κάθε τι Ελληνικό από όλο τον πλανήτη.
Έπειτα σβήστε την Ελληνική γλώσσα από παντού.
Από την ιατρική σας, την φαρμακευτική σας.
Από τα μαθηματικά σας (γεωμετρία, άλγεβρα)
Από την φυσική σας, τη χημεία σας
Από την αστρονομική σας
Από την πολιτική σας
Από την καθημερινότητα σας.
Διαγράψτε τα μαθηματικά, διαγράψτε κάθε σχήμα, κάντε το τρίγωνο-οκτάγωνο, την ευθεία-καμπύλη, σβήστε την γεωμετρία από τα κτίρια σας, τους δρόμους σας, τα παιχνίδια σας, τα αμάξια σας, σβήστε την ονομασία κάθε ασθένειας και κάθε φαρμάκου, διαγράψτε την δημοκρατία και την πολιτική, διαγράψτε την βαρύτητα και φέρτε το πάνω κάτω, αλλάξτε τους δορυφόρους σας να έχουν τετράγωνη τροχιά, αλλάξτε όλα τα βιβλία σας (γιατί παντού θα υπάρχει και έστω μια ελληνική λέξη), σβήστε από την καθημερινότητα σας κάθε ελληνική λέξη, αλλάξτε τα ευαγγέλια, αλλάξτε το όνομα του Χριστού που και αυτό βγαίνει από τα Ελληνικά και σημαίνει αυτός που έχει το χρίσμα, αλλάξτε και το σχήμα κάθε ναού (να μην έχει την ελληνική γεωμετρία), σβήστε τον Μέγα Αλέξανδρο, σβήστε όλους τους Μυθικούς και Ιστορικούς ήρωες, αλλάξτε την παιδεία σας, αλλάξτε το όνομα της ιστορίας, αλλάξτε τα ονόματα στα πανεπιστήμια σας, αλλάξτε τον τρόπο γραφής σας, χρησιμοποιήστε τον αραβικό, διαγράψτε την φιλοσοφία, διαγράψτε, διαγράψτε, διαγράψτε.
Θα πείτε «δεν γίνεται».
Σωστά, δεν γίνεται γιατί μετά δεν θα μπορείτε να στεριώσετε ούτε μία πρόταση!
Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη.


Η πρόκληση πάντως ισχύει."
Jean Richepin

Monday, May 6, 2013

Κε Χατζηνικολάου..Πότε θα μας παρουσίάσετε τον Αναστάντα ;


Επανίδρυση... εδώ και τώρα!


"REAL  gr.: Χριστός ανέστη.."
Ναί έτσι απλά και, με... καμάρι θα έλεγα, ένας μεγάλος ραδιοσταθμός που τον διευθύνει πανίσχυρος  δημοσιογράφος κάθε λίγο και λιγάκι..μας αναγγέλει  τη βαρύγδουπη είδηση(;)
 Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Σ   Α Ν Ε Σ Τ Η ..

To συγκλονιστικό(!!!) νεο απο  το "Ραδιο Χατζηνικολάου" που αναμεταδίδεται και στη Μελβούρνη το ακούσαμε κι εμεις πολλές φορές.. 
Και επικράνθημεν..!!
γιατί μας ακούνε κι άλλοι που αγαπουν την Ελλάδα και μιλούν την πραγματική γλωττα των ανθρώπων που "περιποιήθκαν" κατάλληλα  οι λεβέντες  του Σαούλ και των ακολουθησάντων αυτόν και τα χάνουν με την αχαριστία  των διεκδικούντων κληρονομίας και πνεύματος Ελλήνων..!

Και σε μια εποχή που οι νεοι "Φαέθοντες" του πλανήτη παρακολουθούν ακόμα και τις "προφητείες" του Πα ίσιου μοναχού μόνο και μόνο για να καταγράψουν  το ΙQ ενός λαού και συγχρόνως να ερευνήσουν μεχρι ,που  και πόσο, μπορουν να τον στριμώξουν ή να τον..αφανίσουν, ο ραδιοσταθμός του σύγχρονου και πλέον ακριβοπληρωμένου δημοσιογράφου επιμένει να μας λεει είδηση 2000 χρόνων  ΄"Χριστός Ανέστη" και αγνοεί τους απανταχού Ελληνιστές  που αναρωτιούνται πόσο "διαβασμένοι¨" είναι οι ηγέτες και οι δημοσιογράφοι μιας χώρας που πιστεύουν- ή κάνουν πως πιστεύουν-ότι  κάποιος  αναστήθηκε μετα απο 3 μερες και.. δεν είναι φυτό..;;!!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΛΕΕΙ ο" ΑΛΗΘΙΝΟΣ" -REAL.gr- και η φωνή του εκφωνητη δειχνει μεγάλη σιγουριά..

Ο.Κ. κ Xατζηνικολάου  ....

Αφού επιμένετε τόσο πολύ ότι ο Χριστός ..αναστήθηκε και είναι τωρα "πανταχού παρων και τα πάντα πληρών.."γιατί δεν τον καλείτε σε μια εφ όλης της ύλης ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ;

Δ..Κ

Photo

ΔΡ.ΒΙΤΚΟΣ¨"Ού γάρ οίδασιν τι ποιούσιν..''



Κάποιος πρόσθεσε στο κείμενο του ευαγγελιστή Λουκά ετούτα εδώ τα (δήθεν) λόγια του Ιησού: «Πάτερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασιν τι ποιούσιν» (23:34). Δηλαδή: «Πατέρα, συγχώρησέ τους γιατί δεν ξέρουν τι κάνουν». Στα κείμενα των άλλων ευαγγελιστών (Ματθαίου, Μάρκου και Ιωάννη) τα ως άνω «λόγια» του Ιησού δεν υπάρχουν. Αυτός που «έχωσε» στο κείμενο του Λουκά λόγια του Ιησού που δεν ειπώθηκαν, διέπραξε όχι μόνο ασέβεια αλλά κατασκεύασε και μια κραυγαλέα αντίφαση. Ας τη δούμε.
Στο «Σύμβολο της Πίστεως» συναντούμε έναν Ιησού που δεν ήρθε στη Γη για να ζήσει μέχρι τα βαθειά του γηρατειά: ήρθε στη Γη για να πεθάνει, σχετικά νωρίς, ν’ αναστηθεί, ν’ ανέλθει στους ουρανούς και να καθίσει «εκ δεξιών του Πατρός». Λέει το «Σύμβολο της Πίστεως», μεταξύ άλλων:
«Τον δι’ υμάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος Αγίου και Μαρίας της παρθένου και ενανθρωπίσαντα. Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου και παθόντα και ταφέντα. Και αναστάντα τη τρίτη ημέρα κατά τας Γραφάς».
Δηλαδή: «Αυτόν [τον Κύριον Ιησούν Χριστόν] που για μας τους ανθρώπους και για τη δική μας σωτηρία κατέβηκε από τους ουρανούς, πήρε σάρκα από το Άγιο Πνεύμα και από τη Μαρία την παρθένα, κι έγινε άνθρωπος. Σταυρώθηκε για μας, όταν ηγεμόνευε ο Πόντιος Πιλάτος, βασανίστηκε κι ενταφιάστηκε. Και την τρίτη μέρα αναστήθηκε, σύμφωνα με τις Γραφές».
Η ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΑΝΤΙΦΑΣΗ
Όταν οι «Άγιες Γραφές» προφητεύουν ότι ο Ιησούς θ’ αναστηθεί την τρίτη μέρα, δεν υπάρχει περιθώριο να γίνει κάτι άλλο. Εξάλλου ο ίδιος ο Ιησούς γνώριζε τι τον περίμενε. Ο ευαγγελιστής Λουκάς το ξεκαθαρίζει, όταν παρουσιάζει τον Ιησού να λέει στους μαθητές του:
«Ιδού αναβαίνομεν εις Ιερουαλήμ, και τελεσθήσεται πάντα τα γεγραμμένα δια των προφητών τω υιώ του ανθρώπου. Παραδοθήσεται γαρ τοις έθνεσιν και εμπαιχθήσεται και υβρισθήσεται και εμπτυσθήσεται και μαστιγώσαντες αποκτενούσιν αυτόν, και τη ημέρα τη τρίτη αναστήσεται» (18:31-3).
Δηλαδή: «Να, ανεβαίνουμε στην Ιερουσαλήμ και θα πραγματοποιηθούν όλα όσα έχουν γράψει οι προφήτες για τον γιο του ανθρώπου: θα παραδοθεί στους εθνικούς, οι οποίοι θα τον εμπαίξουν, θα τον βρίσουν, θα τον φτύσουν και, αφού τον μαστιγώσουν, θα τον σκοτώσουν. Και την τρίτη μέρα θ’ αναστηθεί».
Επιπλέον έχουμε το «μυστικό δείπνο» και ακούμε τον Ιησού να λέει στους μαθητές του: «Τούτό εστιν το σώμα μου το υπέρ υμών διδόμενον . . . τούτο το ποτήριον η καινή διαθήκη εν τω αίματί μου το υπέρ υμών εκχυννόμενον . . . ο υιός μεν του ανθρώπου κατά το ωρισμένον πορεύεται» (Λουκάς, 22:19-20).
Δηλαδή: «Αυτό [το κομμάτι το ψωμί] είναι το σώμα μου που προσφέρεται [θυσία] για εσάς . . . αυτό το ποτήρι [με το κρασί] είναι η καινούργια διαθήκη, σφραγισμένη με το αίμα μου που θα χυθεί για εσάς . . . ο γιος του ανθρώπου βαδίζει σύμφωνα με αυτό που έχει προκαθοριστεί».
Τα πιο πάνω δείχνουν ότι ο Ιησούς γνώριζε τι τον περίμενε: τον περίμενε ο σταυρός, αλλά και η ανάστασή του – μια ανάσταση για την οποία ο ίδιος μίλησε στους μαθητές, χωρίς αυτοί να καταλαβαίνουν τι εννοούσε («ουκ εγίνωσκον τα λεγόμενα»). Συνεπώς, είναι αδύνατο να είχε στρίψει ο Ιησούς, την ώρα που τον σταύρωναν, και να πει: «Πατέρα, συγχώρησέ τους γιατί δεν ξέρουν τι κάνουν». Αυτό που έκαναν οι σταυρωτές του αποτελούσε εφαρμογή «θεϊκού σχεδίου». Έτσι ο ευαγγελιστής Λουκάς δεν «κάρφωσε» τον Ιησού στα κέρατα αυτής της κραυγαλέας αντίφασης, δηλ. να τον βάλει από τη μια να λέει ότι ήρθε στη Γη για να θυσιαστεί, και από την άλλη να λέει ότι οι θύτες του δεν ήξεραν τι έκαναν, γιατί αν ήξεραν δεν θα το έκαναν!
Βέβαια, εδώ μπορεί ν’ αντιτείνει κάποιος ή κάποια ότι οι σταυρωτές του Ιησού, αν και υλοποιούσαν «θεϊκό σχέδιο», οι ίδιοι ωστόσο δεν ήξεραν τι έκαναν, δηλ. δεν γνώριζαν ότι εκτελούσαν το καθήκον τους. Προφανώς νόμιζαν ότι σταύρωναν κάποιον που κρίθηκε ένοχος. Άλλωστε ήταν δύσκολο να φανταστούν – και με το δίκιο τους – ότι πάνω στον ξύλινο σταυρό κάρφωναν τον ίδιο τον Θεό ή τον γιο του Θεού!
Αυτό το δέχομαι. Όντως, οι άνθρωποι δεν ήξεραν ποιον σταύρωναν. Αλλά ο Ιησούς ήξερε, κι επομένως δεν χρειαζόταν να παρακαλέσει τον Πατέρα του να μην τιμωρηθούν αυτοί που ενεργούσαν «κατά τας Γραφάς».
ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Όμως ποιος «έχωσε» μέσα στο ευαγγέλιο του Λουκά το ψευδεπίγραφο «Πάτερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασιν τι ποιούσιν»; Ομολογώ πως δεν έχω απάντηση, ούτε διαθέτω χρόνο να ψάξω να τη βρω. Απάντηση δεν έχω και στο ερώτημα: Γιατί τιμωρήθηκε ο Ιούδας, που και αυτός βοήθησε στην εκτέλεση θεϊκού σχεδίου; Ο Ιησούς χρειαζόταν έναν προδότη, εφόσον ο ίδιος δεν σκόπευε να παραδοθεί στις αρχές μόνος του.
Το δράμα του Ιούδα ταρακουνά τη φτωχή μου μυαλοθήκη, καθώς χοροπηδά το μεγάλο ερώτημα: Γνώριζε ή όχι ο Ιησούς όταν καλούσε τον Ιούδα να τον ακολουθήσει ως μαθητής του ότι τον καταδίκαζε σε θάνατο; Αν το γνώριζε, τότε ο Ιούδας παγιδεύτηκε από την πρώτη στιγμή στο «θεϊκό σχέδιο» κι έχασε τη ζωή του. Αν δεν το γνώριζε, τότε ασφαλώς το γνώριζε ο Πατέρας Θεός που θα έπρεπε να είχε μεταβιβάσει τη γνώση αυτή και στον Υιό για να μη χαθεί άδικα ο άνθρωπος. Με λυπεί που ο Ιούδας έχασε τη ζωή του από κάποιες τύψεις που δεν έπρεπε να έχει . . .
Κλείνοντας, εύχομαι στους φίλους μου χριστιανούς –αν υπάρχουν– Καλό Πάσχα!

Χάμπερμας: «Καταστροφικός ο ρόλος της Γερμανίας στην Ευρώπη»

Δραματική προειδοποίηση για το «ξύπνημα των φαντασμάτων της Ιστορίας» 
από έναν από τους σημαντικότερους γερμανούς πολιτικούς διανοητές
Χάμπερμας: «Καταστροφικός ο ρόλος της Γερμανίας στην Ευρώπη»
Ο 83χρονος καθηγητής κοινωνιολογίας και φιλοσοφίας- από τους σημαντικότερους εν ζωή εκπροσώπους της νεομαρξιστικής Σχολής της Φραγκφούρτης, Γιούργκεν Χάμπερμας.

Τη δραματική προειδοποίηση ότι ο χειρισμός της ευρωπαϊκής κρίσης από τη Γερμανία «ξυπνά τα φαντάσματα της Ιστορίας» και απειλεί «να οδηγήσει σε καταστροφή»διατύπωσε κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο Πανεπιστήμιο της Λουβέν στο Βέλγιο, ένας από τους σημαντικότερους πολιτικούς διανοητές της Ευρώπης, ο (γερμανός) Γιούργκεν Χάμπερμας, απευθύνοντας παράλληλα έκκληση για μεγαλύτερη «αλληλεγγύη» και «περισσότερη Ευρώπη».
Ο 83χρονος καθηγητής κοινωνιολογίας και φιλοσοφίας- από τους σημαντικότερους εν ζωή εκπροσώπους της νεομαρξιστικής Σχολής της Φραγκφούρτης- η πολιτική σκέψη του οποίου, όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά ο βρετανικός Guardian, «συνέβαλε στη διαμόρφωση της Γερμανίας τα τελευταία 50 χρόνια», τόνισε ότι η φιλελεύθερη δημοκρατία που απολαμβάνει η χώρα του μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο «δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη» και ότι «ο ηγεμονικός ρόλος της Γερμανίας μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφή».
Στην πρώτη μέχρι σήμερα μεγάλη ομιλία του για την ευρωπαϊκή κρίση, την οποία επέλεξε να απευθύνει σε απόσταση λίγων μόλιως χιλιομέτρων ανατολικά της βελγικής πρωτεύουσας, ο Χάμπερμας επέκρινε τους χειρισμούς των ευρωπαίων ηγετών, όσο και αυτούς των γραφειοκρατών των Βρυξελλών και ζήτησε να μετατραπεί η Ευρωπαϊκή Ενωση σε «υπερεθνική δημοκρατία» και η ευρωζώνη «σε πλήρως λειτουργική πολιτική ένωση».
«Εθνικό συμφέρον» της Γερμανίας η επίδειξη αλληλεγγύης
Ο γερμανός διανοητής υποστήριξε ότι η αποσύνδεση των όσων πρέπει να γίνουν σε οικονομικό επίπεδο, από αυτό που θεωρείται πολιτικώς ευφικτό από πλευράς ψηφοφόρων αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους που αντιμετωπίζει σήμερα η Ευρώπη. «Η αναβολή της δημοκρατίας είναι πολύ επικίνδυνη κίνηση», είπε χαρακτηριστικά ο Χάμπερμας, τασσόμενος ξεκάθαρα υπέρ της ομοσπονδιοποίησης της ΕΕ, και την επίδειξη αλληλεγγύης από πλευράς Γερμανίας, κάτι που όπως είπε, «είναι προς το συμφέρον της χώρας».
«Η κυβέρνηση της Γερμανίας κρατά το κλειδί της τύχης της Ευρωπαϊκής Ενωσης στα χέρια της», δήλωσε χαρακτηριστικά ο φιλόσοφος, προσθέτοντας:  «το βασικό ερώτημα δεν είναι μόνο αν η Γερμανία είναι σε θέση να αναλάβει πρωτοβουλία, αλλά επίσης το κατά πόσο κάτι τέτοιο είναι προς το συμφέρον της».
«Ο ηγετικός ρόλος που έλαχε σήμερα στη Γερμανία δεν ξυπνά απλώς τα φαντάσματα της Ιστορίας», τόνισε ο γερμανός διανοητής, «αλλά μας βάζει σε πειρασμό να ακολουθήσουμε μία μονομερή, εθνική πορεία, ή ακόμα και να υποκύψουμε στη φαντασίωση ισχύος μιας «Γερμανικής Ευρώπης».
«Εμείς οι Γερμανοί οφείλουμε να έχουμε διδαχθεί από τις καταστροφές του πρώτου μισού του 20ου αιώνα, ότι η οριστική αποφυγή του διλήμματος ενός ημι- ηγεμονικού στάτους, το οποίο σπανιώς μπορεί να διατηρηθεί χωρίς να διολισθίσει σε συγκρούσεις, είναι προς το εθνικό μας συμφέρον».
Ο γερμανός φιλόσοφος ζήτησε τη ριζική αναθεώρηση της γραμμής που ακολουθεί σήμερα η χώρα του και τη στροφή από τις απαιτήσεις για «σταθεροποίηση» των δημοσιονομικών, συρρίκνωση του κράτους προνοίας και των δημοσίων υπηρεσιών, σε μία πολιτική «αλληλεγγύης», με τις ευθύνες να αναλαμβάνονται από κοινού από το σύνολο της ευρωζώνης, την κοινοτικοποίηση του χρέους και την έκδοση ευρωομολόγων.
Ο Χάμπερμας επεσήμανε ότι ο ενθουσιασμός που τρέφει παραδοσιακά η Γερμανία για την ΕΕ έχει τις ρίζες του στη μετα-ναζιστική προσπάθεια της χώρας για αποκατάσταση της εικόνας της σε διεθνές επίπεδο, μέσω της συμφιλίωσης με τη Γαλλία και τη διαδικασία ευρωπαϊκής ενοποίησης, υπό την προστασία και την ενθάρρυνση των ΗΠΑ, έως το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, το 1989.
«Για πρώτη φορά (σσ από το τέλος του Ψυχρού Πολέμου) ο γερμανικός λαός έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει μία φιλελεύθερη αυτοσυνειδησία», υποστήριξε ο Χάμπερμας, τονίζοντας ωστόσο ότι, «Η συγκεκριμένη επίπονη μεταμόρφωση της πολιτικής νοοτροπίας δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη...» και ότι «Η Γερμανία δεν έχει απλώς συμφέρον, έχει ηθική ευθύνη να ακολουθήσει μία πολιτική αλληλεγγύης». «Αυτό που απαιτείται», είπε ο Χάμπερμας, «είναι μία προσπάθεια συνεργασίας μέσα από μία κοινή πολιτική προοπτική με στόχο την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα στο σύνολο της ευρωζώνης».
Μία τέτοια προσπάθεια απαιτεί τόσο από την πλευρά της Γερμανίας όσο και άλλων χωρών της ΕΕ μία αναδιανομή των πόρων και του πλούτου τους, σε βραχυπρόθεσμο και μεσοπρόθεσμο επίπεδο, προς χάρη του  μακροπρόθεσμου συμφέροντός τους, κάτι που αποτελεί «κλασικό παράδειγμα αλληλευγγύης», όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ο Χάμπερμας εκτίμησε ότι η διαρθρωτικές ανισορροπίες μεταξύ χωρών με εντελώς διαφορετικές οικονομίες, οι οποίες βρίσκονται και στο επίκεντρο της κρίσης, είναι βέβαιο ότι θα επιδεινωθούν με την πολιτική που ακολουθείται, καθώς οι κυβερνήσεις προχωρούν σε αποφάσεις «με μοναδικό γνώμονα την εθνική τους οπτική γωνία». «Εως σήμερα η γερμανική κυβέρνηση έχει εμμένει σταθερά σε αυτό το δόγμα», είπε.
Τεχνοκρατία χωρίς δημοκρατικές ρίζες
Η απάντηση της ευρωπαϊκής ελίτ στην κρίση θεμελιώθηκε, όπως είπε ο γερμανός φιλόσοφος, σε «μία τεχνοκρατία χωρίς δημοκρατικές ρίζες», εγκλωβίζοντας την Ευρώπη σε ένα δίλημμα νομιμοποίησης και λογοδοσίας, μεταξύ «της απαιτούμενης οικονομικής πολιτικής για τη διάσωση του ευρώ από τη μία, και των πολιτικών βημάτων για ενοποίηση, από την άλλη...με τα βήματα που είναι αναγκαία να είναι αντιδημοφιλή και να συναντούν την αφθόρμητη λαϊκή αντίδραση», υποστήριξε ο Χάμπερμας. 
Η (απεγνωσμένη;) φωνή του γερμανού διανοητή δεν έρχεται απλώς να προστεθεί σε όσες άλλες φωνές έχουν τον τελευταίον καιρό κρούσει τον «κώδωνα του κινδύνου» για τον επικίνδυνο ρόλο της «γερμανικής ηγεμονίας» στην Ευρώπη- όπως αυτή του πολωνού πρωθυποργού κ. Ντόναλντ Τουσκ, ο οποίος αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο ζήτημα παρουσία της γερμανίδας Καγκελαρίου κυρίας Ανγκελας Μέρκελ στο Βερολίνο την περασμένη εβδομάδα. Ερχεται να προστεθεί σε άλλες αντίστοιχες απόψεις που έχουν εκφραστεί από εξέχοντες Γερμανούς, όπως αυτή του γερμανού κοινωνιολόγου κ. Ουλριχ Μπεκ-  ο οποίος προειδοποίησε πρόσφατα για το, υπό δημιουργία, «τέρας της γερμανικής Ευρώπης»- αποκαλύπτοντας ότι τα πράγματα στη χώρα της κυρίας Μέρκελ ενδεχομένως να μην είναι τόσο «γραμμικά»...

EKΑΨΑΝ ΤΗ ΜΕΡΚΕΛ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ,αντι για τον Ιούδα


Το κάψιμο του Ιούδα είναι από τα λίγα έθιμα που διατηρείται από την περίοδο της Τουρκοκρατίας μέχρι σήμερα στην Κρήτη. Ωστόσο, φέτος είχε... άρωμα Μνημονίου, καθώς οι κάτοικοι στο Καβούσι Λασιθίου αποφάσισαν να ρίξουν στην πυρά τη γερμανίδα καγκελάριο, Άνγκελα Μέρκελ!

Σε πολλές περιοχές της Κρήτης το Μεγάλο Σάββατο, το ομοίωμα του Ιούδα τοποθετείται πάνω στη ρεματιά με τα ξύλα, για το φόβο των Ιουδαίων, δηλαδή των γειτονικών χωριών που επιδιώκουν να κλάψουν τον Ιούδα.


Διαβάστε περισσότερα από το cretalive.gr εδώ

Sunday, May 5, 2013

Ποίηση: Ποτε δεν φιλω άνδρες στο στόμα..


ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ

«Γεια σου Πηνελόπη» , με χαιρέτησε.
«Δεν με λενε Πηνελόπη», του απάντησα.
Γύρω καπνοί Πυθίας
τσιγάρα και αλκοόλ
ο Οδυσσέας κλαίει
καθώς μοναχικά πίνει στον πάγκο.
Μου ζητάει σημάδια γνωριμίας.
Δεν τον γνωρίζω.
Με λεν Μαγδαληνή
φορώ δαντελωτά εσώρουχα
και ποτέ δεν φιλώ άντρες στο στόμα.

wibiya widget