Monday, December 15, 2014

O Κουρσό σε Τρικαλινά χαμόγελα επικαιρότητας..

GOOD MORNING FROM αιματοβαμμένο Sydney. ΕDΩ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ μπορει να σκοτωνει χειροκροτούμeνη!!!


Nai nai...όλοι εντω μιλάμε για το' νόμο και τάξη' που επέβαλε τα άγρια χαράματα η καλή μας αστυνομία  και μπορούμε πια ελεύθερα να περνάμε απο την πανέμορφη πολιτεία μας που έβαλαν στόχο οι κακοί !!

Κακοί και αδίστακτοι μούσλιμς, που τους φέραμε εντώ να τους εκπολιτίσουμε κι αυτοί είχαν το θράσος να ορμήσουν μεσα στην καλύτερή μας καταφετέρια του Prime City και να μας κάνουν να χάσουμε τον ύπνο μας για 16 ω΄ρες!!!

Άκουσον- άκουσον 16 ω΄ρες ..που  ακούστηκε αυτό;

Ξεπνύσαμε σήμερα το πρωί και όλοι τρίβαμε τα ωραία μας ματάκια απο χαρά που σε ξεπαστρέψαμε..βάρβαρε!!

Πως κατάντησε και η Αυστραλία που "απο μπάμ και κάτω" του οποιουδήποτε κρατάει και σουγιά,έστω και μπόμπιρα,να περιμένει,Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,δε πολίς μας, 2 οχτάωρα (δεκάξη εν όλω ώρες)για να βααρέσει έναν ¨"βαρεμένο" που νόμιζε ότι εδω του δώσαμε βίζα πρόσφυγα να μας ταλαιπωρεί και να πιστεύει οποιος του είπε ότι έπρεπε να τον κάνουμε και προφήτη !!!

Που πας ωρε καραμ(ήτρο)ουσλίμ;

Τι είναι εδώ ...αυχιόν καρα χυσάρ;

ΟΥΣΤ ωρε,άπιστε..Αναρωτιέσαι γιατι σε αφήσαμε τόσες ώρες να λές τις μαλακ ες σου ανοησίες και φάγαμε και δύο ντικούς μας;

Ε, δεν θα πάει χαμένο το αίμα σου και το αίμα τους.

Σας φέραμε εδω για να να σας εκπολιτίσουμε  μπρε... αλλα που εσείς..που σ αυτούς τους καιρούς ακόμα μιλάτε και πεθαίνετε για ουρί και τον κακό σας το φλάρο;

Θες την ωμή αλήθεια;  Καλα θα στην ξαναπω όταν βρεθεί ο άλλος που θα είναι έτοιμος για να πεθάνει για το Ισλάμ

 Τα ουρί σε περι μένουν μίστερ  Μονίς..Ευχαριστώ που δεν σκότωσες εσύ τον καφετζή και τον άλλο Όμηρο. τότε δεν θα ξέπλενε κανένας ολόκληρο το Ισλάμ.. αν και δεν ξερουμε τι στ αλήθεια πορεία θα ε΄χουμε δικοί μας και δικοί σας..

ΣΥΔΝΕΩΤΗΣ



Γιατί η Βρετανία θέλει τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Γιατί η Βρετανία θέλει τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Του 

Χρήστου Ιακώβου

Η κίνηση του Βρετανικού Μουσείου να δανείσει ένα μέρος των μαρμάρων του Παρθενώνα σε μουσείο της Ρωσίας έφερε εκ νέου στην επιφάνεια το γνωστό θέμα της επιστροφής των μαρμάρων στην Ελλάδα. Τα Γλυπτά μετεφέρθησαν στο Βρετανικό Μουσείο στις αρχές του 19ου αιώνα από τον τότε πρέσβη της Βρετανίας στην Κωνσταντινούπολη και τοποθετήθησαν ως μουσειακό έκθεμα το 1936. Η στερεότυπη απάντηση που δίδει κατά καιρούς το Βρετανικό Μουσείο ότι δεν προτίθεται να παραχωρήσει την κυριότητα των Γλυπτών στο Ελληνικό κράτος, πέραν της πολιτικής διάστασης του θέματος που δημιουργείται, αποκαλύπτει ένα βαθύτερο φιλοσοφικό πρόβλημα σε σχέση με τον ρόλο που παίζει το Βρετανικό Μουσείο τόσο για τον τρόπο που αποδίδει ταυτότητα στην Βρετανία όσο και για τον τρόπο που χρησιμοποιείται το «άλλο» για να προσδιορίζει την Βρετανική «υπεροχή».
Το Βρετανικό Μουσείο αποκρυσταλλώνει και συμπυκνώνει, με πολιτιστική διάσταση, ό,τι ήταν η Βρετανία στο απόγειό της ως αποικιοκρατική δύναμη. Πολλές από τις αρχαιότητες που εκτίθενται δεν δωρίστηκαν αλλά εκλάπησαν για να εκτεθούν αργότερα στο Μουσείο και να αποτελούν σήμερα εργαλεία υπόμνησης και προβολής της δυτικής «ανωτερότητας», μία αντίληψη η οποία εξυφάνθη στους αιώνες της αυτοκρατορικής αποικιοκρατίας. Από αυτή την άποψη το Βρετανικό Μουσείο ως τρόπος σκέψης και ως θεσμός πολιτιστικής έκφανσης αποτελεί συστατικό στοιχείο του αυτοκρατορικού τρόπου όρασης του υπολοίπου κόσμου και των αυτοκρατορικών – αποικιοκρατικών μηχανισμών εξουσίας. Με άλλα λόγια το Μουσείο προσφέρει ένα πλαίσιο αξιών, ανάμεσα στις οποίες η αυτοκρατορική ισχύς και εξουσία είναι οι πιο εμφανείς. Ένας απλός επισκέπτης στο Μουσείο δεν θαυμάζει πρωτίστως τα Γλυπτά ως μέρος του κλασσικού Ελληνικού πολιτισμού αλλά θαυμάζει την ικανότητα της Βρετανίας να τα κατέχει, να τα διασώζει και να τα μελετά.
Η ουσία της Βρετανικής άρνησης να επιστρέψει τα Γλυπτά του Παρθενώνα αναλύεται εντός του άνωθεν πλαισίου ως εξής: η σύγχρονη Ελλάδα δεν μπορεί να εκπροσωπήσει την κλασικό εαυτό της γι’ αυτό πρέπει να εκπροσωπηθεί. Το Βρετανικό Μουσείο θεωρεί ότι διεκδικεί το προνόμιο να διατηρεί στη σύγχρονη ευρωπαϊκή μνήμη, μέσω της αυτοκρατορικής – αποικιακής κληρονομιάς και το «φυσικό» ρόλο της πρώην Μεγάλης Βρετανίας, την τεράστια συμβολή στην διατήρηση της κλασικής ευρωπαϊκής κληρονομιάς και να αυτοναγορεύεται σε θεσμό με «συμβολή στην σύγχρονη μάθηση», κάτι που δεν μπορεί να κάνει η σύγχρονη Ελλάδα. Αυτό καλλιεργεί την εντύπωση ότι το Μουσείο, ως δυτικός πολιτιστικός θεσμός ευρίσκεται μονίμως στην υπηρεσία, σχεδόν στις προσταγές, της κλασικής ιστορίας και αρχαιολογίας, του χρόνου και της γεωγραφίας, μετασχηματίζοντας ακατάπαυστα την ζωντανή πραγματικότητα των Γλυπτών σε όργανο ικανοποίησης αυτοκρατορικών συνδρόμων.
Η κλασική Ελλάδα σε αντιδιαστολή προς την Βυζαντινή και νεώτερη εκδοχή του ελληνισμού αποτελεί δυτικοευρωπαϊκή επινόηση και από την εποχή της αποικιοκρατίας ο αρχαιοελληνικός πλούτος υπήρξε πάντα ένα θέλγητρο ρομαντισμού και σημείο αναφοράς για την Ευρωπαϊκή κουλτούρα.
Η κλασσική Ελλάδα στην δυτική πνευματική παράδοση ερευνάται, διδάσκεται και εκφράζεται έτσι με ορισμένους διακριτούς και αναγνωρίσιμους τρόπους ούτως ώστε να δίδει νόημα και αξία στη Δύση. Η κλασσική Ελλάδα, η οποία εμφανίζεται στο Βρετανικό Μουσείο είναι ουσιαστικά ένα σύστημα αναπαραστάσεων προσδιοριζόμενο από ένα σύνολο δυνάμεων οι οποίες την φέρνουν μέσα τα όρια της δυτικής γνώσης, της δυτικής συνείδησης και αργότερα της δυτικής αυτοκρατορίας.
Η Βρετανία έχει ανάγκη την κλασική Ελλάδα γιατί την παρουσιάζει περισσότερο ως ένα εταίρο που ελευθερώνει το πνεύμα από τη στείρα εξειδίκευση και ανακουφίζει την κατάθλιψη ενός μονομερούς πνευματικού λόγου και μιας εθνικιστικής αυτοεπικέντρωσης. Κατά βάθος, μέσα από την βρετανική πολιτική άρνηση επιστροφής των Γλυπτών προβάλλει η ισχυρή αίσθηση ότι τα Γλυπτά του Παρθενώνα είναι περισσότερο μέρος της Βρετανικής αυτοκρατορικής ταυτότητάς παρά της σύγχρονης Ελλάδας.
Πραγματικά αναρωτιέμαι, πόσο πολιτιστικό δυναμισμό μπορεί να διαθέτει ένα κράτος όταν προσπαθεί με πολιτικά μέσα να διατηρεί την χαμένη αυτοκρατορική του αξιοπιστία διεθνώς μέσω των μαγικών εικόνων που παρέχει ο σφετερισμός αρχαιοτήτων, οι οποίες ανήκουν σε ένα άλλο πολιτισμό. Η Βρετανία μπορεί να παραμένει όσο θέλει ιδιοκτήτης των Γλυπτών του Παρθενώνα, ποτέ όμως δεν θα μπορέσει να γίνει η πατρίδα τους. Οι Βρετανοί μπορεί να θαυμάζουν τα Γλυπτά του Παρθενώνα, πότε όμως δεν θα δακρύσουν από υπερηφάνεια, όπως κάνουμε εμείς οι Έλληνες όταν τα αντικρίζουμε.


* Ο Χρήστος Ιακώβου Διευθυντής του Κυπριακού Κέντρου Μελετών

Σιδνευ.Τραγικό τέλος με 2 νεκρούς ομήρους και το δράστη.Με θωρακισμένο μπήκε η αστυνομία

Τραγικό τέλος με νεκρούς δύο ομήρους και το δράστη στο Σίδνεϊ

Τρεις ακόμα από τους ομήρους και ένας αστυνομικός νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση - Με θωρακισμένο όχημα εισέβαλε η αστυνομία στο καφέ όπου ο Ιρανός ιμάμης κρατούσε συνολικά 17 ομήρους 

Τρεις νεκροί είναι ο τραγικός απολογισμός της πολύωρης ομηρίας σε καφετέρια στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, που ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας, τοπική ώρα. Δράστης ήταν ο 50χρονος Ιρανός Μαν Μαρόν Μονίς που θεωρείτο σκληροπυρηνικός μουσουλμάνος κληρικός, ενώ είχε απασχολήσει στο παρελθόν τις αστυνομικές δυνάμεις.
Η επέμβαση των Αυστραλών κομάντος κατέληξε σε μακελειό με τον δράστη νεκρό, ενώ δύο όμηροι, ένας 34χρονος άντρας και μια 38χρονη γυναίκα, έχασαν επίσης τη ζωή τους κατά την επιχείρηση. Σύμφωνα με πληροφορίες ο ένας τουλάχιστον όμηρος έπεσε νεκρός από πυρά του ιμάμη, ενώ υπάρχουν αναφορές ότι ο δεύτερος κατέληξε στο νοσοκομείο έπειτα από καρδιακό επεισόδιο. 

Τέσσερα άτομα νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση, μεταξύ αυτών και ένας αστυνομικός με τραύμα στο πρόσωπο από σφαίρα.

Συνολικά η αστυνομία ανακοίνωσε ότι ο δράστης κρατούσε ομήρους 17 ανθρώπους, μαζί με όσους κατάφεραν να ξεφύγουν. 

Με θωρακισμένο όχημα η επέμβαση της αστυνομίας
Ένα θωρακισμένο όχημα επιστράτευσε η αστυνομία του Σίδνεϊ για να εισβάλει στο καφέ όπου ο 50χρονος άντρας κρατούσε τους ομήρους για περισσότερες από 16 ώρες. 

Η απόφαση για την εισβολή ελήφθη άμεσα, εφόσον ακούστηκαν πυροβολισμοί από την καφετέρια, εξήγησε στους δημοσιογράφους ο εκπρόσωπος της αστυνομίας.

Δείτε στο συγκλονιστικό βίντεο την στιγμή της επέμβασης



Play Button


Σύμφωνα με την αστυνομία του Σίδνεϊ που έδωσε συνέντευξη τύπου λίγες ώρες μετά τη λήξη της αιματηρής ομηρίας, το περιστατικό θεωρείται μεμωνομένο και είναι βέβαιο πως ο 50χρονος Ιρανός δρούσε μόνος. Όλοι οι όμηροι θα εξεταστούν αναλυτικά για να βοηθήσουν στην εξιχνίαση της υπόθεσης, είπε ο εκπρόσωπος τύπου της αστυνομίας.

 
Το χρονικό της ομηρίας
Ένας άντρας, που αναγνωρίστηκε αργότερα ως ο ιρανικής καταγωγής 50χρονος ιμάμης Μαν Μαρόν Μονίς, με ιστορικό βίας στο παρελθόν του (διαβάστε περισσότερα εδώ) εισέβαλλε στην καφετέρια στο κέντρο του Σίδνεϊ το πρωί της Δευτέρας και κράτησε ομήρους όλους τους πελάτες που βρίσκονταν μέσα εκείνη τη στιγμή. 

Λίγο αργότερα, τρεις άνθρωποι κατάφεραν να βγουν τρέχοντας έξω από το καφέ, μεταξύ αυτών καιένας Ελληνας ομογενής, ενώ κατόπιν κατάφεραν να ξεφύγουν και δύο γυναίκες που εργάζονταν στο κατάστημα. 

 
Μόνο πολλές ώρες μετά και λίγο πριν την επέμβαση της αστυνομίας, βγήκαν έξω ακόμα επτά άτομα. 

Ο ιμάμης από τις πρώτες ώρες της ομηρίας ζητούσε μία σημαία του ISIS και να μιλήσει με τον Αυστραλό πρωθυπουργό, ενώ ισχυριζόταν ότι έχει τοποθετήσει τέσσερις βόμβες, δύο μέσα στο καφέ και άλλες δύο εκτός, γεγονός που η αστυνομία διέψευσε μετά τη λήξη της ομηρίας.

 




Ο δράστης ανάγκασε τους ομήρους στο Lindt Chocolat Café να κρατούν ψηλά μια μαύρη σημαία (Shahada flag) με θρησκευτικό μήνυμα και να είναι κολλημένοι στη τζαμαρία με τα χέρια ψηλά. Η σημαία έφερε την ισλαμική διακήρυξη της πίστης: «Δεν υπάρχει Θεός αλλά ο Θεός και Μωάμεθ είναι ο προφήτης του Θεού». 

 



 

Διαβάστε εδώ ποιας ισλαμιστικής οργάνωσης υποστηρικτής ήταν ο ιμάμης
Διαβάστε εδώ πώς εξελίχθηκε η ομηρία 

Πρώτο ΘΕΜΑ 15/12/201421:30

Σίδνεϊ: Ομηρία τέλος με αστυνομική επέμβαση - Τρεις οι νεκροί Μετά από 16 ώρες αγωνίας



Άνδρες των ειδικών δυνάμεων Αυστραλίας πραγματοποίησαν έφοδο σε
 καφέ του Σίδνεϊ, δίνοντας τέλος στην 16ωρη ομηρία εργαζόμενων και
 πελατών από ένοπλο άνδρα, ο οποίος αναγνωρίστηκε ως Ιρανός
 μετανάστης στην Αυστραλία.Τραυματιοφορείς και ιατρικό προσωπικό 
έτρεξαν με φορεία και ιατροφαρμακευτικό εξοπλισμό προς τον χώρο της
 καφετέριας, δευτερόλεπτα μετά την επιχείρηση των ανδρών των ειδικών
 δυνάμεων.

Τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, μεταξύ των οποίων και ο δράστης, ενώ ο αριθμός των τραυματιών ανέρχεται σε τέσσερις, χωρίς ωστόσο να κινδυνεύει η ζωή κανενός, σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας.
Ειδικότερα η αστυνομία ανέφερε ότι νεκροί είναι ένας άνδρας 50 ετών, με 38χρονη γυναίκα και ένας 34χρονος. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, δύο διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο με ελαφριά τραύματα, ενώ ένας αστυνομικός τραυματίσθηκε ελαφρά στο πρόσωπο από τα σκάγια καραμπίνας. Επίσης ακόμη μια γυναίκα νοσηλεύεται με τραύμα από σφαίρα στον ώμο.
Από τις έρευνες που έγιναν στο καφέ δεν βρέθηκαν εκρητικά.
Το κέντρο του Σίδνεϊ βρισκόταν υπό αποκλεισμό, από την ώρα που ο δράστης άρχισε την επιχείρηση ομηρίας, νωρίς το πρωί της Δευτέρας.
Ισλαμιστική σημαία
Τις πρώτες ώρες, όμηροι αναγκάστηκαν από τον απαγωγέα να κρατούν μαύρη ισλαμιστική σημαία στο τζάμι εξωτερικού παραθύρου της καφετέριας.
Το καφέ βρίσκεται στην πεζοδρομημένη πλατεία Μάρτιν Πλέις, πολυσύχναστη εμπορική περιοχή της επιχειρηματικής συνοικίας του Σίδνεϊ.
Ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας Τόνι Άμποτ χαρακτήρισε «βαθιά σοκαριστικό» να κρατούνται άνθρωποι όμηροι από ένοπλο με πολιτικά κίνητρα.
Κομάντος του στρατού, με επιθετικά τυφέκια και κράνη, καθώς και εξοπλισμό θωράκισης σώματος, πραγματοποίησαν έφοδο στο καφέ, κάνοντας πρώτα χρήση καπνογόνων και στη συνέχεια άνοιξαν πυρ.
Όμηροι έτρεχαν προς την ελευθερία τους με τα χέρια υψωμένα.
Η αστυνομία της πολιτείας της Νέας Νότιας Ουαλίας ανακοίνωσε τη λήξη της κατάστασης ομηρίας στις 02:44 το πρωί της Τρίτης (τοπική ώρα - 17:44 το απόγευμα της Δευτέρας ώρα Ελλάδος).
Οι άνδρες των ειδικών δυνάμεων οι οποίοι πραγματοποίησαν την επιχείρηση ανήκουν στην Βασιλική Αυστραλιανή Ταξιαρχία.
«Ιρανός σιίτης μουσουλμάνος που έγινε σουνίτης»
Ο ύποπτος ως δράστης είναι ο Μαν Χαρόν Μονίς, 49 ετών, ο οποίος έλαβε πολιτικό άσυλο στην Αυστραλία το 1996, έχοντας καταγωγή από το Ιράν.
Κυκλοφορούσε ελεύθερος με εγγύηση, καθώς αντιμετώπιζε σειρά κατηγοριών.
Σε ιστότοπο, ο οποίος πλέον δεν υπάρχει, περιέγραφε τον εαυτό του ως σιίτη μουσουλμάνο, ο οποίος ασπάστηκε το σουνιτικό Ισλάμ.
Ο ίδιος αποκαλούσε τον εαυτό του «σεΐχη» και περιγράφεται από πρώην δικηγόρο του ως «μοναχική φιγούρα».
Ένα από τα αιτήματά του ήταν να του δοθεί μία σημαία του Ισλαμικού Κράτους, το οποίο ελέγχει εκτεταμένα εδάφη σε Συρία και Ιράκ.
Η Μάρτιν Πλέις φιλοξενεί το γραφείο του πρωθυπουργού της πολιτείας της Νέας Νότιας Ουαλίας, καθώς και τα κεντρικά γραφεία μεγάλων τραπεζικών ομίλων.


Έτσι ανετράπη ο Γιώργος Παπανδρέου από τον Ευάγγελο Βενιζέλο...


Ο Ευάγγελος Βενιζέλος υπονόμευσε την πρότασή του Γιώργου Παπανδρέου για το δημοψήφισμα και για του λόγου το αληθές, ακολουθεί δήλωση του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, που "δίνει στεγνά" τον Ευάγγελο Βενιζέλο και την συμφωνία τους στις Κάννες.

Sunday, December 14, 2014

"Βούλιαξαν" τα Τρίκαλα σήμερα,14/12/14 . Όλη η Ελλάδα ήρθε στα Ξωτικά

Μια πανέμορφη ,λιόλουστη  μέρα,έδωσε την ευκαιρία να συγκεντρωθεί και να απολαύσει ολόκληρη η Ελλάδα τη σημερινή Κυριακή 14/12.14 στα Τρίκαλα. Πολλά τα ΙΧ ,πολλά τα λεωφορεία. Γέμισαν τα φαγάδικα(Μανάβικα),γέμισαν οι δρόμοι  γέμισε και ο Μύλος που στεγάζει τα Ξωτικά.
-Σας συγχαίρουμε για το θέμα που παρουσιάζετε,είπαν δυο ευγενικές κυρίες που καθησαν να πιουν το καφεδάκι τους στο αναψυκτήριο της κεντρικής πλατείας.. Μακάρι να είχαμε κάτι τέτοιο και εμείς στη Χαλκίδα".. Τα ίδια απο τις χιλιάδες των επισκεπτων..
Όσο για τα πολλά παιδιά τους ,σίγουρα δεν πρόκειται να ξεχάσουν ποτέ αυτη την όμορφη μέρα στα Τρίκαλα. Πετούσαν απο τη χαρά τους.
Ήταν και η ΕΦΗΜΕΡΙΣ των αποδήμων εκεί και τα είδαμε όλα. Τρεξετε κοντινοί και μακρινοί φίλοι μας να χαρείτε την πιο εντυπωσιακή γιορτή του χειμώνα στα Τρίκαλα. Σχεδιάστε τα με μια οικογενειακή εκδρομή θα  αρέσει περισσότερο και στους νεαρούς μπόμπιρες!!!

Δειτε και τις φωτογραφίες και βίντεο που πήραμε με το βραδάκι της Κυριακής...



















-Ήρθαμε από τις 10 το πρωί και κουραστήκαμε",είπε η μητέρα του.











DEITE KAI VIDEO 14/12/14






Ένα τραγούδι που αποκαλύπτει όλα όσα νοιώθει ένας άνθρωπος με άνοια ή αλτσχάιμερ…

Ένα τραγούδι που αποκαλύπτει όλα όσα νοιώθει ένας άνθρωπος με άνοια ή αλτσχάιμερ…

ΤΗΣ ΕΛΛΗΣ ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ

Η μνήμη σωπαίνει, μπορεί να ξεχνά μα τα συναισθήματα είναι ακόμα εκεί. Το ίδιο έντονα όπως και χτες, όπως τότε, όπως κάποτε. Το βλέμμα αδειάζει. Κενό και απλανές. Βυθισμένο σε σκέψεις που κανείς δε γνωρίζει. Άραγε θυμάται; Τι να σκέφτεται; Αναγνωρίζει;
Οι περισσότεροι λένε πως ζουν στο σκοτάδι. Ζουν όντως στο σκοτάδι ή σε ένα φως τόσο εκτυφλωτικό που απλά εμείς δεν μπορούμε να δούμε. Είναι ο πατέρας σου, η μητέρα σου, ο παππούς σου, η γιαγιά σου…. Η οικογένεια σου. Οι άνθρωποι που σε πρωτο –αγκάλιασαν. Αυτοί που κάποτε σε έμαθαν να μιλάς, να τρως, να περπατάς, να φέρεσαι, να συμπεριφέρεσαι, να αγαπάς, να λες ευχαριστώ, συγνώμη… Αυτοί ξενύχτισαν τα βράδια που έκαιγες στον πυρετό… Αυτοί σε αγκάλιαζαν όταν έκλαιγες, όταν θύμωνες. Θυμάσαι πόσες φορές σου διάβασαν το ίδιο παραμύθι; Πόσες φορές ήθελες να μάθεις το γιατί; Πόσες φορές ρωτούσες ξανά και ξανά το ίδιο πράγμα;
Και σήμερα εσύ νευριάζεις, θυμώνεις, γελάς, κοροϊδεύεις, κλαις… Η μνήμη σιωπηλή. Και εσύ αναρωτιέσαι… Τι νοιώθει; Τι αισθάνεται; Κι όμως…
«Αισθάνομαι μεταχειρισμένη, εγώ είμαι η κακιά Αν τα παιδιά μου με προσκαλέσουν, δε συμπεριφέρομαι χαρούμενα και όταν με επισκέπτονται είμαι κενή Φαίνομαι χλωμή, κλαίω με λυγμούς Τα παιδιά μου με περιποιούνται, οι ξένοι με κάνουν να πιστεύω πως όταν με δω θα είμαι ήδη νεκρή
Αν χάσω την ανάμνηση δε χρειάζεται να ανησυχείτε Είναι που η ζωή μου βρίσκεται στη νύχτα μιας θλιμμένης μέρας Αν χάσω το νόημα ,μην θυμώσετε Αν αυτό δεν είναι πια το σπίτι μου, αφήστε με στο διάδρομο
Αν χάσω τα λογικά μου, και αν αυτό σας ανησυχεί Αν αυτό σας πονάει υπερβολικά, ή αν δεν σας αναγνωρίζω πια Αν χάσω το μυαλό μου, μην με λυπάστε Το κεφάλι μου είναι ένα πλήθος ξεχασμένων προσώπων
Νιώθω φθαρμένη, είμαι μια μούμια Τα παιδιά μου με μετακινούν, σαν ένα παλιό χειρόγραφο Και οι σελίδες μου σκίζονται, είμαι κακογραμμένη
Νιώθω παράξενα, ντύνομαι πολύ αργά Αν ξανασκεφτώ στιγμές ή αυτά που έκανα, χωρίς να το καταλάβω Αγωνίστηκα με το χρόνο, χωρίς να πω στον εαυτό μου αντίο
Αν χάσω την ανάμνηση δε χρειάζεται να ανησυχείτε Είναι που η ζωή μου βρίσκεται στη νύχτα μιας θλιμμένης μέρας Αν χάσω το νόημα, μην θυμώσετε Αν αυτό δεν είναι πια το σπίτι μου, αφήστε με στο διάδρομο
Αν χάσω τα λογικά μου, και αν αυτό σας ανησυχεί Αν αυτό σας πονάει υπερβολικά, ή αν δεν σας αναγνωρίζω πια Αν χάσω το μυαλό μου, μην με λυπάστε Το κεφάλι μου είναι ένα πλήθος ξεχασμένων προσώπων
Αν χάσω την ανάμνηση δε χρειάζεται να ανησυχείτε Είναι που η ζωή μου βρίσκεται στη νύχτα μιας θλιμμένης μέρας Αν χάσω το νόημα ,μην θυμώσετε Αν αυτό δεν είναι πια το σπίτι μου, αφήστε με στο διάδρομο
Αν χάσω τα λογικά μου, και αν αυτό σας ανησυχεί Αν αυτό σας πονάει υπερβολικά, ή αν δεν σας αναγνωρίζω πια Αν χάσω το μυαλό μου, μην με λυπάστε Σύντομα θα χαζέψω και θα με έχετε ξεχάσει…»
Έτσι νοιώθουν… Να θυμάστε πως δυο πράγματα θυμούνται και νοιώθουν, την αγάπη σας και το άγγιγμα σας. Κι αν αυτοί δε σας θυμούνται εσείς να θυμάστε να τους αγαπάτε , να τους αγγίζετε, να τους αγκαλιάζετε, όπως και αυτοί κάποτε, όταν εμείς δεν ξέραμε….
Υστερόγραφο: Οι στίχοι ανήκουν στο τραγούδι Si Je Perds, της Ζαζ. Προσωπικά δεν το γνώριζα, το έμαθα στη σημερινή διάλεξη «Αλτσχάιμερ- Άνοια: Αγάπη δίχως όρια», των καταξιωμένων ψυχολόγων Τένια και Βιργινία Μακρή. Τις ευχαριστώ από καρδιάς!!!

Πανος Δημητρόπουλος. Μοιάζει τον Κ. ΧΑΤΖΗ και τραγουδά υπέροχα





Μοιάζει το Χατζή και τραγουδά υπεροχα

Ο Πανος Μητρόπουλος,αποτελεί μόνος του μια θαυμάσια ορχήστρα του Δημοτικού τραγουδιού. Ακούστε Πώς ενθουσίασε τούς θαμώνες της ταβέρνας "Όπως Παλιά ",στα Τρίκαλα όταν βρέθηκε εκεί το Σαββατόβραδο.13/12/14


Efhmeris Efhmerida  AKOYΣΤΕ ΚΙ ΕΔΩ  ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ

"Αμφίπολη" στον Πλαταμώνα: Εντυπωσιακά αρχαιολογικά ευρήματα

Σημαντικά ευρήματα έχουν αποκαλυφθεί στην περιοχή του Πλαταμώνα Πιερίας, κατά τις εργασίες κατασκευής των οδικών τμημάτων που θα συνδέσουν τις τρεις σήραγγες των Τεμπών με την υπόλοιπη Εθνική Οδό.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της κας Σοφίας Κουλίδου, Αρχαιολόγου της ΚΖ’ ΕΠΚΑ:

Η σωστική ανασκαφική έρευνα που διενεργεί η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πιερίας, στο πλαίσιο κατασκευής της νέας εθνικής οδού ΠΑΘΕ –τμήμα Μαλιακός-Κλειδί Ημαθίας-, αποκάλυψε πρόσφατα στη θέση «Ρέμα Ξυδιάς» (περιοχή Πηγή Αρτέμιδος) του Πλαταμώνα νεκροταφείο και οικισμό της Ύστερης Εποχής Χαλκού (μέσα 2ης χιλιετίας π.Χ.).

Η θέση χρησιμοποιήθηκε κατ’ αρχήν ως νεκροταφείο με μέχρι στιγμής δεκαεννέα (19) αποκαλυμμένους κιβωτιόσχημους τάφους. Αρκετοί περιείχαν πλούσια κτερίσματα, όπως αγγεία (χειροποίητα και τροχήλατα μυκηναϊκού ρυθμού), χάλκινους κρίκους, οστέινες χάντρες, πήλινα «σφονδύλια» ή βαρύδια, χάλκινα μαχαίρια, έναν σφραγιδόλιθο κ.α. Κάποιοι από τους τάφους είχαν ιδιαίτερα μικρό μέγεθος και προφανώς περιείχαν παιδικούς ενταφιασμούς.

Μετά την ταφική χρήση και ίσως παράλληλα με αυτήν κατασκευάστηκαν στην ίδια θέση αρχιτεκτονήματα τα οποία φέρνει τώρα στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη. Πρόκειται για δύο αψιδωτά κτήρια (Εικ. 7α) και μνημειακούς τοίχους (ίσως περιβόλους) που πιθανόν οριοθετούν τον οικιστικό χώρο. Το πρώτο αψιδωτό κτήριο σώζεται στο επίπεδο των λίθινων θεμελίων του και έχει μήκος περίπου 10μ.. Η ανωδομή του θα ήταν κατασκευασμένη από πλιθιά, ίχνη των οποίων διατηρήθηκαν στο στρώμα καταστροφής του. Κατά τη διάρκεια της χρήσης του το αψιδωτό επεκτάθηκε με την προσθήκη κτηρίου ορθογώνιας κάτοψης με μεσοτοιχία. Στο εσωτερικό των κτηρίων εντοπίστηκαν οι πασσαλότρυπες των πασσάλων που στήριζαν τη στέγη, ίχνη από πήλινες χρηστικές κατασκευές, πληθώρα αγγείων, χειροποίητων αλλά και μυκηναϊκού ρυθμού, καθώς και λίθινα και πήλινα τέχνεργα . Εξωτερικά τους εντοπίστηκαν δύο πιθάρια που σώθηκαν τοποθετημένα στη θέση τους.



Δεύτερο αψιδωτό κτήριο εντοπίστηκε δίπλα στο πρώτο και παράλληλα προς αυτό. Σώζεται επίσης στο επίπεδο των λίθινων θεμελίων του, ενώ συνεχίζεται η αρχαιολογική διερεύνησή του. Σε απόσταση λίγων μέτρων νότια των κτηρίων αποκαλύφθηκαν δύο μνημειακοί τοίχοι-περίβολοι με αδιευκρίνιστη μέχρι στιγμής χρήση οι οποίοι σχετίζονται με πληθώρα καλής ποιότητας τροχήλατης μυκηναϊκού ρυθμού κεραμικής και τμημάτων πιθαριών.
Ο αψιδωτός τύπος κτηρίου (οικία;) έχει καταγωγή από την Μέση Εποχή του Χαλκού (αρχή 2ης χιλιετίας π.Χ.) και δεν έχει εντοπιστεί μέχρι σήμερα στην περιοχή του μακεδονικού Ολύμπου. Το παράδειγμα του ρέματος Ξυδιά αποτελεί πιθανώς τοπική επιβίωση του τύπου στην Ύστερη Εποχή Χαλκού, όταν στους γνωστούς οικισμούς της ηπειρωτικής Ελλάδας κυριαρχεί πλέον ο ορθογώνιος μακρόστενος τύπος κτηρίου («μέγαρο»).

Τα αψιδωτά κτήρια του ρέματος Ξυδιά αποτελούν σπάνιο δείγμα οικιστικής αρχιτεκτονικής σε μία περιοχή, όπου σπανίζουν τα οικιστικά κατάλοιπα της Ύστερης Εποχής Χαλκού (1600-1050π.Χ.). Επιπλέον, ο συσχετισμός τους με πληθώρα κεραμικής μυκηναϊκού τύπου και ρυθμού επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά την ένταξη της περιοχής στον θεσσαλικό-ευβοϊκό πολιτιστικό κύκλο. Με την αποκάλυψη αυτή εμπλουτίζονται και συμπληρώνονται οι πληροφορίες για την ζωή και τον θάνατο κατά την Ύστερη Εποχή Χαλκού στην περιοχή, οι οποίες είχαν πρόσφατα αποκτηθεί από τις ανασκαφές κυρίως νεκροταφείων στο πλαίσιο των μεγάλων εθνικών έργων της σιδηροδρομικής γραμμής και του αυτοκινητόδρομου.


Τέλος οι νέες αυτές ανακαλύψεις αποτελούν μία σπουδαία ευκαιρία για την μελέτη των κοινωνικών δομών σε μία χρονολογική περίοδο (αρχή της Ύστερης Εποχής Χαλκού/μέσα 2ης χιλιετίας π.Χ.) κατά την οποία η οικιστική αρχιτεκτονική αρχίζει να αντικατοπτρίζει τον σταδιακό σχηματισμό μίας κοινωνικής ιεραρχίας –σε αντιπαραβολή με την μεσοελλαδική περίοδο που δεν διαφαίνεται η ύπαρξη σαφών κοινωνικών διαφοροποιήσεων. Στην περίπτωση μάλιστα που τα αψιδωτά κτήρια συνδέονται λειτουργικά με τους παρακείμενους κιβωτιόσχημους τάφους, είναι δυνατόν να εξαχθούν σημαντικά συμπεράσματα για τις ταφικές πρακτικές των μέσων της 2ης χιλιετίας π.Χ.

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πιερίας έχει συμπράξει με το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που είναι ο κύριος του έργου, με την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., καθώς και με την Κοινοπραξία Μαλιακός-Κλειδί (MKC JV), ώστε το πρώτο αψιδωτό μαζί με το πρόσκτισμά του να μεταφερθούν και να αναδειχθούν στο αρχαιολογικό Πάρκο Λειβήθρων. Στον ίδιο χώρο θα παρουσιαστούν όλες οι αρχαιότητες που αποκαλύφθηκαν στο πλαίσιο της κατασκευής της νέας εθνικής οδού ΠΑΘΕ (τμήμα Μαλιακός-Κλειδί) προσφέροντας στον επισκέπτη του πάρκου την πληρέστερη δυνατή πληροφόρηση για τον αρχαίο πολιτισμό της περιοχής του Μακεδονικού Ολύμπου.
Πηγή: News247
- See more at: http://www.sigmalive.com

wibiya widget