Thursday, January 26, 2017

Γέλιο του...σκασμού...ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ – 23/1/2017

Τα
 παιδιά της Θεσσαλονίκης έχουν..πλάκα.


ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ S10/Ε6 – 23/1/2017

GRTvarchive 
Published on Jan 24, 2017


Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ την android εφαρμογή "Ειδήσεις Ελλάδας": http://bit.ly/eidhseis
Περισσότερες ΔΩΡΕΑΝ android εφαρμογές: http://bit.ly/apollonapps
Ενημερωθείτε για νέα βίντεο κάνοντας εγγραφή: http://bit.ly/grtvarchive | ⬇ΆΝΟΙΞΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ⬇
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ: Το βίντεο που πρέπει να δουν όλοι οι Έλληνες: http://bit.ly/grtvvideo | Νέμεσις: http://bit.ly/grtvvideo2 | ΞΕΣΗΚΩΣΟΥ - RISE UP: http://bit.ly/grtvvideo3 | 150 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΑΞΕ: http://bit.ly/grtvvideo4

Λίστες αναπαραγωγής βίντεο: http://bit.ly/grtvplaylists
Aξίζει να επισκεφθείτε: http://bit.ly/grtvchannels
Επικοινωνήστε μαζί μας: http://bit.ly/grtvcontact

Σουηδία: Ομαδικός βιασμός γυναίκας σε live μετάδοση στο Facebook


Στην σύλληψη τριών αντρών που είναι ύποπτοι για ομαδικό βιασμό προχώρησε η αστυνομία της Ουψάλα στην Σουηδία. Τοπικά μέσα μεταδίδουν πως η αστυνομία ενημερώθηκε από πηγή, που είδε τους άντρες να βιάζουν μια γυναίκα σε live μετάδοση στο Facebook.
Το έγκλημα έγινε το πρωί της Κυριακής και η αστυνομία έλαβε την πληροφορία γύρω στις 9:00π.μ., σύμφωνα με το RT.
Το βίντεο μεταδιδόταν σε μια κλειστή ομάδα στο Facebook και το Aftonbladet Daily επικοινώνησε με μερικούς από τους χρήστες που το είδαν. Μια μάρτυς είπε πως η γυναίκα ήταν σχεδόν αναίσθητη την ώρα του περιστατικού.
Η κοπέλα βρήκε την live μετάδοση κατά λάθος και αυτό που είδε την σόκαρε. «Στην αρχή νόμιζα ότι είναι ένα φτηνό αστείο, αλλά δεν ήταν».
Σύμφωνα με την ίδια περίπου 200 άτομα έβλεπαν κάποια στιγμή το βίντεο, που σταμάτησε να μεταδίδεται μόλις μπήκε η αστυνομία στο δωμάτιο.
«Είναι αρρωστημένο», είπε άλλος μάρτυς στο Expressen. «Πως μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο σε ένα κορίτσι; Και πως το κάνεις σε live μετάδοση;».

Εγκληματολόγοι εξετάζουν τον χώρο που έγινε το περιστατικό, όμως ο εκπρόσωπος της αστυνομίας, Ivan Aslund κάνοντας δηλώσεις στο Aftonbladet τόνισε πως αυτή την στιγμή πρέπει να διατηρηθεί «πλήρης μυστικότητα». Αρκέστηκε απλώς στο να επιβεβαιώσει την σύλληψη για τον ομαδικό βιασμό.
CNN.gr

Wednesday, January 25, 2017

Της ημέρας. Λόγια του Κανάτα..για χρόνια πολλά .προς Τσίπρα

Χρόνια πολλά του ΣΥΡΙΖΑ
δυό χρόνια στην καρέκλα,
τρία μνημόνια σκίσανε
και τέσσερα καλτσόν......
Έτσι όπως μας τα είπανε
από την πρώτη μέρα,
δεν μάσησαν τα λόγια τους
δεν κόλωσαν σαφώς......
Πρώτος ο Τσίπρας άρπαξε
τον ταύρο από τ' αρχ..δια
Καμένος ακολούθησε
και μία α πό τα ίδια...
Σακάτεψαν τσι σύνταξες
σκατώσαν τα μισθά μας
και τσι τιμές ανέβασαν
μέχρι τα πισινά μας.......
Δυό χρόνια συμπληρώσανε
διακόσιες κολωτούμπες
ελάτε να γιορτάσουμε
αριστερά με φούντες......
Αλέξη μου σου εύχωμαι
να τα οχτακοστήσεις
και σένα Πάνο, σε τέσσερα
παλούκια να καθίσεις.....
να βγάλετε και οι δυό σπυριά
στον κώλο και στη μύτη....
να μή ζυγώνεστε ποτέ
 σε κανενός το σπίτι......
Να σκίζετε μνημόνια
απ' το πρωί ως το βράδυ
μέσα από τον απόπατο
και στο βαθύ σκοτάδι.....
Όσπου να'ρθεί η ώρα σας
ο Έλληνας δεν θάργήσει
που θα σας πιάσει ένα πρωί
και θα σας την καθίσει........

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΕΧΗΣ ΚΑΝΑΤΑΣ

Οι τρεις ιεράρχες: εχθροί της αρχαίας παιδείας και φιλοσοφίας, εχθροί των Ελλήνων


Γράφει ο Άρης Αλεξάνδρου
Ο θεός… ούτε τον αρχαίο κόσμο δε λυπήθηκε,
έναν κόσμο που ήταν γεμάτος από ασεβείς… (Πέτρου Β’ 2,4-6).
Μια από τις μεγαλύτερες πλάνες στον ελληνισμό σήμερα είναι ότι οι τρείς πατέρες της ανατολικής ορθόδοξης εκκλησίας (Μέγας Βασίλειος, Ιωάννης Χρυσόστομος και Γρηγόριος Ναζιανζηνός ή Θεολόγος), ήταν προστάτες των γραμμάτων και της παιδείας. Η πλάνη συνεχίζει με τον αφελέστατο  ισχυρισμό της εκκλησίας ότι μπόρεσαν να συνδυάσουν το αρχαίο ελληνικό πνεύμα με τον νεότερο χριστιανισμό, καθιστώντας τον, δήθεν, μέσα από τις διδασκαλίες τους, ως μια φυσική εξέλιξη του ελληνισμού.
Το παρόν άρθρο, χρησιμοποιώντας ως πηγές κείμενα των ιεραρχών, εστιάζει στην προδοτική στάση τους απέναντι στον ελληνισμό, η οποία ποικίλει από κηρύγματα μίσους, μέχρι εξοπλισμό ομάδων φανατικών για καταστροφές, φόνους και λεηλασίες. Στόχος είναι η αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας, ώστε ο υπνώττων Έλληνας επιτέλους να αφυπνισθεί και αποτινάξει τα πνευματικά δεσμά που τον κρατούν υπανάπτυκτο αιώνες τώρα. Στόχος είναι επίσης ο σοβαρός προβληματισμός για αποσύνδεση της Γιορτής των Γραμμάτων στα δημόσια σχολεία της Κύπρου, από τους τρεις μισέλληνες ιεράρχες.
Κατά των Ελλήνων
Καταρχάς, η καταγωγή των τριών ιεραρχών δεν ήταν ελληνική. Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος είχε εβραϊκή καταγωγή, ενώ οι Βασίλειος και Γρηγόριος ήταν Καππαδόκες. Μάλιστα υπήρχε και διαμάχη μεταξύ τους και οι πιστοί είχαν χωριστεί σε οπαδούς του καθενός. Τελικά η λύση δόθηκε με την από κοινού ημέρα εορτής τους. Παρόλο που οι οπαδοί τους είχαν χωριστεί σε αντιμαχόμενα στρατόπεδα, τα κηρύγματα των τριών ιεραρχών απηχούσαν τον φανατισμό του χριστιανισμού της εποχής, ο οποίος έβλεπε εχθρούς που έπρεπε να εξαλείψει, ώστε να θεριέψει και θεμελιωθεί. Για τον λόγο αυτό οι άγιοι προστάτες της ελληνικής παιδείας στρέφονται με μένος κατά Ελλήνων.
Στην πολύτομη έκδοση με τίτλο: Έλληνες Πατέρες της Εκκλησίας (Πατερικαί Εκδόσεις Γρηγόριος Παλαμάς, 1980), ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος σε κείμενά του χαρακτηρίζει ονομαστικά τους Έλληνες ως εξής:
«Μωρούς»: τόμος 18, σ. 17.
«Εκφέροντες λόγους ματαίους και ακαθάρτους»: τ. 18, σ. 113.
«Κυλιομένους ομού με πόρνους και μοιχούς…»: τ. 18, σ. 115.
«Δεισιδαίμονας»: τ. 34, σ. 429.
«Αιμομείκτας μετά μητέρων και αδελφών»: τ. 34, σ. 459.
«Ασοφωτέρους από τα ζώα»: τ. 34, σ. 497.
«Εστιγματισμένους», «χειροτέρους από τους χοίρους που πασαλείβονται με περιττώματα», «κυνικά καθάρματα», «παναθλίους», «παμμιάρους», «αναισχύντους» κ.α.
Ο Μέγας Βασίλειος στον Λόγο του προς τους νέου, λέει, μεταξύ άλλων: «Είναι δε εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορθάνοιχτο το στόμα τον Ισραήλ» (Λόγος προς τους νέους και Βασίλειος Καισάρειας, Εις Προφήτην Ησαΐαν 9.230.8).
Κατά της ελληνικής φιλοσοφίας και κοσμοθέασης
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος στρέφεται και κατά της ελληνικής κοσμοθέασης και αντίληψης, απορρίπτοντας την ελληνική παιδεία της εποχής, λέγοντας τα εξής: «και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν σκωλήκων… Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες από των φιλοσόφων λαβόντες… ημείς δε ού παραιτούμεθα της των κατ’ αυτών μάχης» (Εις άγιον Ιωάννην τον Ευαγγελιστήν, ομιλία ΞΣ 59.369.12-59.370.11). Αξιοπερίεργη είναι όπως διαπιστώνεται, η πλήρης απαξίωση της ελληνικής φιλοσοφίας, η οποία υπήρξε ακρογωνιαίος λίθος στην ανάπτυξη της κοινωνίας μέχρι εκείνη την περίοδο.
Στο έργο του «Ερμηνεία εις την προς Ρωμαίους Επιστολήν» αναφέρει: «Που είναι τώρα οι σοφοί των ελλήνων με τα πυκνά τους γένεια, με τους έξωμους χιτώνες τους και με τα παραφουσκωμένα λόγια; Όλη την βάρβαρη Ελλάδα ο σκηνοποιός (ο Παύλος) επέστρεψε (=εκχριστιάνισε). Ας είναι κι αυτός ανάμεσά τους ο περιβόητος Πλάτων, που τρεις φορές πήγε στη Σικελία, γεμάτος επίδειξη και κομπορρημοσύνη, μα κανείς δεν του έδωσε προσοχή. Όμως εκείνος ο σκηνοποιός όχι μόνο στη Σικελία, όχι μόνο στην Ιταλία αλλά και σ’ όλη την οικουμένη πέταξε και δεν σκανδάλισε, κι είναι φυσικό, γιατί οι διδάσκαλοι δεν καταφρονούνται από την εργασία τους αλλά απ’ τα ψέματά τους».
Και συνεχίζει λέγοντας:
«(Οι Έλληνες φιλόσοφοι) ποτέ δεν έκαμαν το σωστό, αλλά ήσαν δειλοί, φιλόδοξοι, αλαζόνες και είχαν ασυλλόγιστα πάθη» (Εις τον μακάριον Βαβύλαν, λόγος β’ , παρ. στ’).
«(Οι Έλληνες φιλόσοφοι και ρήτορες είναι) καταγέλαστοι και δεν διαφέρουν από τα παιδιά που λένε ανοησίες. Γιατί δεν μπόρεσαν να πάρουν με το μέρος τους ούτε ένα σοφό ή άσοφο, ούτε άνδρα ή γυναίκα, ούτε ένα μικρό παιδί από τόσα έθνη κι από τόσους λαούς, αλλά προκαλούσαν τόσα γέλια τα βιβλία που είχαν γράψει, ώστε, μόλις τα παρουσίαζαν, να εξαφανίζωνται, γι’ αυτό και χάθηκαν τα περισσότερα. Κι αν διασώθηκε κανένα και βρίσκεται κάπου, θα το έχουν σώσει οι χριστιανοί. Τόσο δεν φοβόμαστε μην πάθωμε κάποιο κακό από την έχθρα τους, τόσο περιφρονούμε την πολυμήχανη δραστηριότητά τους» (Εις τον μακάριον Βαβύλαν και Κατά Ιουλιανού και προς Έλληνας, λόγος β’, παρ. β’).
«Και ο μεν πολύ φλύαρος Πλάτωνας τελικά σίγησε, ενώ ο Πέτρος ακούγεται σε όλη τη γη μέχρι τα πέρατα της οικουμένης. Πού είναι τώρα της Ελλάδας ο αλαζόνας; Πού είναι των Αθηνών το γνωστό όνομα; Πού είναι των φιλοσόφων η αρρωστημένη φλυαρία; Τι λοιπόν, δεν ενέργησε στον Πλάτωνα ο Χριστός  και ούτε στη φύση του Πυθαγόρα; Γιατί πολύ πιο σοφότερη ήταν η ψυχή του Πέτρου από τις ψυχές εκείνων. Εκείνοι ήταν παιδάκια γεμάτοι ματαιοδοξία που γύριζαν πέρα δώθε μάταια. Ποιό το όφελος αν μάθεις πως πέφτει η μύγα, αλλά δεν ξέρεις τι υπήρχε εντός της ψυχής του Πλάτωνα; Όλα αυτά δεν είναι ματαιολογίες;» (Κατά Ελλήνων, Σύγκρισις του Πλάτωνος προς Πέτρον, παρ. γ’).
«Πόσο κόπιασε ο Πλάτων με τους μαθητές του με το να μας συζητεί περί γραμμής και γωνίας και σημείου και περί αριθμών αρτίων και περιττών και ίσων μεταξύ τους και ανίσων και για τέτοια θέματα λεπτεπίλεπτα ως ο ιστός της αράχνης – διότι αυτά στη ζωή είναι περισσότερο άχρηστα ακόμα και από  τα υφάσματα – και χωρίς να ωφελήσει πολύ ή λίγο με τις συζητήσεις αυτές εγκατέλειψε έτσι τη ζωή;» (Ερμηνεία εις την Α’ Κορινθίους Επιστολή, ομιλία Δ’, 61.34).
«Αν κοιτάξεις στα ενδότερα [των ελληνικών σκέψεων] θα δεις τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας [των Ελλήνων φιλοσόφων], όλα δε είναι γεμάτα ακαθαρσίες και πύον, και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν από σκουλήκια… Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, παίρνοντας από τους φιλοσόφους τους… Εμείς όμως, δεν παραιτούμαστε από την μάχη εναντίον τους» (Υπόμνημα εις τον άγιον Ιωάννην τον Απόστολον και Ευαγγελιστήν, ομιλία Ξ’, 59.369-370).
Ο Γρηγόριος ο Θεολόγος επίσης κοροϊδεύει την ελληνική φιλοσοφία λέγοντας: «οι αμόρφωτοι (Έλληνες) φιλόσοφοι, ενώ μυθολογούσαν για τα άστρα και δημιούργησαν την αστρολογία, δεν κατάφεραν να εξηγήσουν πως μας διοικεί ο θεός» (Fragmentum ex oratione contra astronomos – Εκ του προς αστρονόμους λόγου).
Ο Μέγας Βασίλειος (ο λεγόμενος Άγιος Βασίλης), σε ένα ανθελληνικό παραλήρημα ενθαρρύνει τους πιστούς  για τελική νίκη κατά των ελληνικών διδαχών, προστάζοντας να «μη δειλιάζετε από των ελληνικών πιθανολογημάτων, τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες, που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύν, μη έχοντος δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά ως δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και των Ελλήνων η ψεύτικη γνώση σε όσους τη χρησιμοποιούν» (Εnarratio in prophetam I, κεφ. 7, τ. 196, γρ. 3-9 – Βασίλειος ο Μέγας, Εις προφήτης Ησαίαν, προοίμιον 7.196.3).
Κατά των ελληνικών βιβλίων και βιβλιοθηκών
Οι  «προστάτες»  των γραμμάτων και της ελληνικής παιδείας καταφέρονται κατά των ελληνικών βιβλίων και της γνώσης. Με εμπρηστικά κηρύγματά τους στρέφονται κατά των ελληνικών βιβλιοθηκών  αποκαλώντας τες οίκους δαιμόνων. Γράφει ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Τι λοιπόν, άγιος είναι ο ναός του Σεράπιδος δια τα βιβλία; Μη γένοιτο! Αλλά δαίμονες οικούσιν τον τόπον. Μάλλον δε και αυτών (των Ελλήνων) όντα  δαιμόνων. Κατάλαβε και διέδωσε ότι δαίμονες κατοικούν εκεί» (Λόγοι κατά Ιουδαίων 48.851.38-852.35).
*Στο Σεραπείο της Αλεξάνδρειας στεγαζόταν η γνωστή βιβλιοθήκη του απόδημου ελληνισμού της Αιγύπτου.
Με τέτοια κηρύγματα οι χριστιανικοί φανατισμένοι όχλοι, μαζί με μοναχούς, καταστρέφουν τις βιβλιοθήκες και τα ιερά των Ελλήνων και θύμα πέφτει και η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, η σπουδαιότερη βιβλιοθήκη της εποχής. Την ιστορία διηγείται ο Ευνάπιος, γράφοντας: «Στην Αλεξάνδρεια πάντα τα οικοδομήματα του Σεραπίου όπως τους ποιητικούς μύθους των γιγάντων έγιναν… Θεοδοσίου βασιλεύοντος και πατριάρχου Θεοφίλου της επιθέσεως πρωτοστατούντος του Σεραπείου τα αναθύματα κατελυμένοντο. Του δε Σεραπείου μόνο το έδαφος δεν απέσπασαν και αυτό δια το βάρος των λίθων. Έπειτα εισέβαλαν οι καλούμενοι μοναχοί άνθρωποι μόνο κατά το είδος, ο δε βίος αυτών σκιώδης και μύρια έκαμον κακά και ανείπωτα, αλλά αυτά ευσέβειαν νόμιζαν. Τότε πας άνθρωπος μελανάν φορών ράσο, τυρρανικήν είχεν εξουσίαν και δημοσίως να ασχημονεί ημπορούσε» (Ευνάπιος, Βίοι Φιλοσόφων και Σοφιστών 6.11).
Κατά των ελληνικών ναών και μνημείων
Οι άγιοι ιεράρχες δεν αρκέστηκαν στα κηρύγματα κατά των βιβλίων και της γνώσης. Φαίνεται πως ο ζήλος και το μένος τους για να καταστρέψουν ήταν τέτοια, που έφτιαχναν ομάδες ροπαλοφόρων φανατικών και μοναχών  προς πυρπόληση ελληνικών ναών και βιβλιοθηκών, ανάμεσα τους και ένα από τα εφτά θαύματα του αρχαίου κόσμου, ο Ναός της Άρτεμης στην Έφεσο. Όπως  γράφει ο Θεοδώρητος «ο δε μέγας Ιωάννης (ο Χρυσόστομος) ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού συνέλεξε, με βασιλικούς νόμους αυτούς οπλίσας, κατά των ειδωλικών έπεμψεν ναών, τα δε χρήματα για τους κατεδαφιστές και τους βοηθούς δεν έλαβεν απ’ τα βασιλικά ταμεία, αλλά από πλούσιες γυναίκες που φιλοτίμως να παρέχουν κατέπειθε, ώστε με τη λαμπρή τους πίστη να κερδίσουν την ευλογία. Έτσι με τον τρόπο αυτόν τους υπολειπόμενους ναούς, με τούτον τον τρόπον εκ βάθρων ανέσπασεν» (Θεοδώρητος, Εκκλησιαστική Ιστορία, επιστολή Δαμάσου).
Χρήματα συλλέγονταν και από τη λαφυραγωγία, την πώληση δηλαδή των λάφυρων από τις λεηλασίες των αρχαίων ναών και ιερών, μέρος των οποίων χρησιμοποιήθηκαν για την ανέγερση ευαγών  ιδρυμάτων όπως η Βασιλειάδα, συμβάλλοντας έτσι στον περαιτέρω προσηλυτισμό πιστών.
Κατά των ελληνικών ονομάτων
Η «αγάπη» των τριών ιεραρχών προς τον ελληνισμό τους υπαγόρευε να απαγορεύουν ακόμα και την ονοματοδοσία ελληνικών ονομάτων. «Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των Ελλήνων προγόνων να καλεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά μόνο αυτά των δικαίων (της Βίβλου)», σύμφωνα με τον Χρυσόστομο (Περί Κενοδοξίας και πως δει τους Γονείς Ανατρέφειν τα Τέκνα 641.65).
Κατά των γυναικών
Ο γνωστός μας Άγιος Βασίλης (Μέγας Βασίλειος), νουθετεί και για το πως πρέπει οι ευσεβείς χριστιανοί να συμπεριφέρονται στις οικογένειες τους. «Η γυναίκα δεν έχει την άδεια να αφήνει τον άνδρα της, αλλά και αν δέρνει αυτήν εκείνος, πρέπει να υπομένει και όχι να χωρίζεται, και αν την προίκα της ξοδεύει, και αν εις άλλες γυναίκες πορνεύει, αυτή πρέπει να καρτερεί… γιατί η γυναίκα αν αφήσει τον άντρα της και πάρει άλλον είναι μοιχαλίδα, ο δε άντρας αν πάρει άλλην συγχωρείται» (Κανόνας Θ’).
Κατά των αιρετικών
Οι ιεράρχες αυτοί έκαναν το «αγαπάτε αλλήλους» και το «όποιος θέλει οπίσω μου ελθεί» πραγματικά βιώματα τους. Διαβάζουμε λοιπόν ένα τέτοιο κήρυγμα αγάπης στον Χρυσόστομο: «Και αν ακόμα φονεύσει κάποιος κατά το θέλημα του θεού, ο φόνος αυτός είναι ακόμα και από πάση φιλανθρωπία καλύτερος, ενώ αν κάποιος από λύπη δείξει ευσπλαχνία και φιλανθρωπία παρά το θέλημα του θεού, θα μπορούσε η ευσπλαχνία αυτή να αποβεί πιο μυαρή από οποιοδήποτε φόνο» (Κατά Ιουδαίων, λόγος Δ’).
Για να είναι μάλιστα καλύτερα κατανοητά τα λόγια του κηρύγματος του ο άγιος δίνει και ένα παράδειγμα: «Ο Φινεές λοιπόν, που διέπραξε σε μια στιγμή δύο φόνους, φονεύοντας ένα άνδρα και μια γυναίκα, τιμήθηκε με το αξίωμα της ιεροσύνης, ενώ αυτός όχι μόνο δεν μόλυνε με το αίμα τα χέρια του, αλλά καθαρότερα τα έκαμε» (Στο ίδιο).
Μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε τον τρόμο που θα έσπειραν οι φανατικοί χριστιανικοί όχλοι εναντίον των μετριοπαθών και φιλειρηνικών οπαδών των Εθνικών θρησκειών στην Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία την εποχή αυτή.
Επίλογος
Είναι φανερό πως μέσα από τις διδαχές τους θα έπρεπε να ήταν παραδείγματα προς αποφυγήν και όχι παραδείγματα προς μίμηση και διδασκαλίας στα παιδιά μας τη σημερινή εποχή. Μέσα από τα λόγια των άγιων πατέρων φαίνεται και η παρακμή του ελληνισμού. Οι νουθεσίες τους είναι πράγματι αυτά που θα ήθελε ο καθένας μας να διδάξει τα παιδιά του για ένα καλύτερο μέλλον; Και δεν θα έπρεπε αλήθεια η εορτή αυτή να καταργηθεί από τα σχολεία μας, γιατί δεν είναι τίποτα άλλο από μια εορτή όνειδος για τον απανταχού ελληνισμό, ένα κήρυγμα μίσους κοινωνικά απαράδεκτο;
Προτεινόμενη βιβλιογραφία:
Δημήτρη Ι. Λάμπρου, Τα υβριστικά κατά των Ελλήνων επίσημα κείμενα της ορθοδοξίας: Όσα χρησιμοποιεί και εγκρίνει σήμερα η Εκκλησία της Ελλάδος (Αθήνα: Εκδόσεις Δαυλός, 2007). Διαθέσιμο διαδικτυακά στοhttp://lofos.info/pythas/ybristika.pdf

Σήμερα 26 Γενάρη, η Αυστραλία γιορτάζει Την Αυστραλιανή ημέρα-τον ερχομό του "πρώτου στόλου", των Άγγλων αποικιοκρατών τον Γενάρη του 1788.

Με τον καλό μου φίλο Νιάνιαρη. 
2014 !

Γράφει ο ΘΥΜΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ 
Σήμερα  26 Γενάρη, η Αυστραλία γιορτάζει Την Αυστραλιανή ημέρα-τον ερχομό του "πρώτου στόλου", των Άγγλων αποικιοκρατών τον Γενάρη του 1788.
Για τους πολλούς φίλους που δε γνωρίζουν αρκετά για τον λευκό αποικισμό, και κατά καιρούς κάνουν ερωτήσεις, θα προσπαθήσω να εξηγήσω συνοπτικά
για την απόβαση των Άγγλων εισβολέων.
Η πρώτη επαφή ανάμεσα στους Αμποριγίνες και τους Ευρωπαίους έγινε
από τον Ολανδό Γουίλεμ Γιάνζ, που το 1606 εξερεύνησε τη Δυική ακτή της
Χερσονήσου Κέιπ Γιόρκ, ψάχνοντας για χρυσό. Κατέγραψε ότι είχε δει "Άγριους, σκληρούς μαύρους πρωτόγονους", που σκότωσαν 19 μέλη του
πληρώματός του. Το 1616 ένας άλλος Ολλανδός πλοίαρχος ονόματι Μπρούβερ χαρτογράφησε τη Δυτική ακτή της Αυστραλίας. Το 1623 ο
Γιάνζ Καρστένζ ξεκίνησε για να αποτελειώσει την εξερεύνηση της γης που
ανακαλύυθηκε από τον Μπρούβερ το 1616, και είχε εντολή να συλλάβει μερικούς Ιθαγενείς. Συνάντησε κάποιους Ιθαγενείς και δείχνοντάς τους αρμαθιές από χάντρες και κομμάτια σιδήρου, τους πλησίασε με το πλήρωμά του και κάποιος που είχε αφήσει το ακόντιο και τα άλλα όπλα του, πιάστηκε
από κάποιο λοστρόμο απ΄τη μέση, του περάσανε θηλιά στο λαιμό και τον
έσυραν μέχρι το πλοίο. Οι Αμποριγίνες, προσπάθησαν να τον απελευθε-
ρώσουν εξαπολύοντας άγρια επίθεση με τα ακόντια και εσκότωσαν έναν απ΄
αυτούς. Το 1642 ο Αμπέλ Γιάνσεν Τάσμαν εξερεύνησε τη γη που σήμερα
ονομάζεται Τασμανία, ( παρόλο που τότε την ονόμασε Βαν Ντιέμενς Λαντ).
Το 1688, και ξανά το 1699 η Δυτική ακτή της Αυστραλίας, που ονομαζόταν
(Νέα Ολλανδία),εξερευνήθηκε από τον Άγγλο πειρατή Γουίλιαμ Ντάμπιερ.
Μετά από αυτό, η Αυστραλία και οι Αμποριγίνες ξεχάστηκαν από τους Ευρω-
παίους για σχεδόν 70 χρόνια, όπου ο Κουκ, έπιασε στεριά στην Ανατολική ακτή της Αυστραλίας στις 20 Απριλίου 1770, και αγκυροβόλησε στο Βοτανικό κόλπο (Μπότανι Μπέι). Εδώ να αναφέρω και να πω λίγα λόγια για μία απ΄τις
κύριες ίσως αιτίες που η Αγγλία προχώρησε στον αποικισμό της Αυστραλίας.
Μετά τον πόλεμο της ανεξαρτησίας - εννοώ την Αμερική, η Αγγλία δεν μπορούσε πια να στέλνει τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό καταδίκων στην
Αμερική, κι έτσι, μετά την αποτυχία της προσπάθειας να στείλει στη Δυτική
Αφρική, αποφασίστηκε να ιδρυθεί μια αποικία καταδίκων στην Αυστραλία.
Μέσα σ΄αυτές τις σκέψεις φυσικά υπήρχαν και άλλα συμφέροντα για τους Άγγλους.
Ο "πρώτος στόλος" με 11 πλοία έφτασε στη Νοτιοανατολική Αυστραλία το Γενάρη του 1788, με 1487 άτομα, εκ των οποίων οι 778 ήταν κατάδικοι
(576 άνδρεςκαι 192 γυναίκες). Οι υπόλοιποι ήταν φρουροί και στρατιώτες
με τις οικογένειές τους. Στη διάρκεια των 52 χρόνων, μέχρι το 1840, όταν
οι ελεύθεροι μετανάστες ξεπερνούσαν σε αριθμό τους κατάδικους και τελικά σταμάτησε η μεταφορά τους, πάνω από 160.000 κατάδικοι είχαν μεταφερθεί
στην Αυστραλία. μέσα σ΄αυτούς και 7 Έλληνες που πιάστηκαν για πειρατία
στη Μεσόγειο από του Άγγλους και τους έστειλαν ως κατάδικους στην Αυστραλία το 1829...
Να πω επίσης, πως στα έπίσημα αρχεία τους οι Άγγλοι αναφέρουν πως
τον καιρό εκείνον ο πληθυσμός των Αμποριγίνων έφτανε τους 300.000
Πολλοί ιστορικοί τους ανεβάζουν στο 1.000.000 περίπου και μάλλον αυτός
είναι ο αληθινός αριθμός. Επίσης να πω, πως για πολλά χρόνια ήταν κυρίαρχη η άποψη ότι η Αυστραλία αποικίστηκε ήσυχα, δηλαδή χωρίς αντίσταση. Μια και οι Αμποριγίνες δε διέθεταν ούτε κάποιου είδους πολιτική
οργάνωση, ούτε μόνιμο τόπο εγκατάστασης, ούτε ιδιοκτησία. Σήμερα είναι
ευρέως γνωστό ότι υπήρξε αντίσταση και μάλιστα επίμονη, με την αυξανόμενη μορφή του ανταρτοπολέμου, σχεδόν για πενήντα χρόνια. δεν
είχαν όμως όπλα και την οργάνωση των λευκών εισβολέων..
Μέσα σε 60 χρόνια οι Άγγλοι εισβολείς με δολοφονίες, δηλητηριάσεις αρρώστιες κ.λπ έξολόθρεψαν τους Αμποριγίνες και έμειναν μόνον 170.000
ως 180.000... Γι΄αυτή τη γενοκτονία δεν έχει μιλήσει κανείς ως τώρα !...
Περισσότερα στο βιβλίο μου : "Απ΄το Αλώβητο χτες στο Αφιλόξενο Σήμερα"
που θα κυκλοφορήσει το Μάη 2017.
Ἡ τοῦ Θύμιος Χαραλαμπόπουλος εἰκὼν

Τραγωδία στα Τρίκαλα – Έφυγε από τη ζωή ο 34χρονος δάσκαλος Ηλίας Ζελενίτσας


Σοκ στα Τρίκαλα από την απώλεια ενός ακόμη νέου ανθρώπου, του 34χρονου δάσκαλου Ηλία Ζελενίτσα . Οι  γονείς του είναι συντετριμμένοι. Κανένας από το οικείο και φιλικό περιβάλλον δεν μπορεί να πιστέψει στην τραγική, άδικη, αιφνίδια απώλεια.  Ο Ηλίας Ζελενίτσας , ο οποίος υπηρετούσε στη Θήβα, προσεβλήθη από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη σε Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης όπου και νοσηλευόταν τις τελευταίες μέρες και κατέληξε! Γιος του Γιάννη Ζελενίτσα και της Θεοδώρας Κουτσιμπίρη ήταν παντρεμένος με την Παυλίνα Μυλωνίδου. Πρόσωπο ιδιαίτερα αγαπητό ο Ηλίας Ζελενίτσας  , πολύ αξιόλογος άνθρωπος, έχασε  μάχη με την ζωή και σκόρπισε θλίψη και πένθος στην τοπική κοινωνία.

trikkipress.gr/

Παρουσίαση του βιβλίου του Χρήστου Σαρτζετάκη "Επιτελών το καθήκον μου".



Ομιλία Ευ. Βενιζέλου στην παρουσίαση του δίτομου έργου «Επιτελών το καθήκον μου» του τέως Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, Χρήστου Α. Σαρτζετάκη*
Η διασταύρωση ενός ανθρώπου με την Ιστορία, προϋποθέτει τύχη, γιατί δεν είναι ούτε εύκολο ούτε συχνό να διασταυρωθεί κανείς με την Ιστορία και να ενσωματωθεί σε αυτήν, αλλά συνιστά ταυτοχρόνως και μια πολύ μεγάλη δοκιμασία. Γιατί όταν διασταυρώνεσαι με την Ιστορία πρέπει να μπορείς να αντέξεις σε αυτή την ευκαιρία, η οποία μπορεί να είναι μοναδική στη ζωή σου.
Ο πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο κ. Χρήστος Σαρτζετάκης, σε πολύ νεαρή ηλικία ως πρωτοδίκης, ανακριτής του Γ’ ανακριτικού τμήματος του Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης, διασταυρώθηκε με την Ιστορία στις 22 Μαΐου 1963, τη μέρα της δολοφονίας του Γρηγόρη Λαμπράκη. Όταν η Ιστορία απορρόφησε τον Γρηγόρη Λαμπράκη, αλλά ταυτοχρόνως με ένα πολύ ενδιαφέροντα τρόπο ανέδειξε τη φυσιογνωμία του Χρήστου Σαρτζετάκη, ο οποίος μας τιμά σήμερα και με την έκδοση του βιβλίου που μας παραδίδει και με την παρουσία του εδώ στην παλαιά αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, που είναι η alma mater όλων μας, και η δική του γιατί είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η διασταύρωση με την Ιστορία είναι σαν την κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Όταν ανακινείται η κολυμβήθρα της Ιστορίας πρέπει να μπορείς να βουτήξεις προκειμένου να ενσωματωθείς σε αυτή. Και αυτό το έκανε ο νεαρός τότε ανακριτής. Όλοι, νομίζω, έχουν σε μεγάλο βαθμό την εικόνα που ο Κώστας Γαβράς βασισμένος στο βιβλίο του Βασίλη Βασιλικού παρουσίασε: την εικόνα του ανακριτή ως ιδεότυπου ενός ευσυνείδητου και θαρραλέου δικαστή. Αυτό ως δοκιμασία διήρκησε στην πραγματικότητα  ενάμιση χρόνο, 19 μήνες. Έως την έκδοση του βουλεύματος του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης στις 21.12.1964.
Και αυτό χρόνια αργότερα, τώρα, με το βιβλίο, μας παρουσιάζεται με ένας εξαιρετικά συστηματικό τρόπο που δείχνει ότι ο Χρήστος Σαρτζετάκης έχει πλήρη συνείδηση του γεγονότος ότι εκείνη η στιγμή και εκείνη η περίοδος ήταν που έκρινε πάρα πολλά πράγματα, γιατί η διασταύρωση με την Ιστορία είναι και μια εντυπωσιακή συμπύκνωση του χρόνου. Και του ιστορικού χρόνου αλλά και του προσωπικού χρόνου των πρωταγωνιστών της ιστορίας. 
Γιαυτό και το βιβλίο, πολυσέλιδο, εντυπωσιακό, κινείται σε δύο επίπεδα τα οποία είναι απολύτως συνδεδεμένα μεταξύ τους. Το πρώτο επίπεδο είναι η πλήρης, η ακριβής, η δικανική περιγραφή της υπόθεσης Λαμπράκη. Είναι το συγκλονιστικό πρακτικό μειοψηφίας του ανακριτή που μετείχε ως πλημμελειοδίκης στη σύνθεση του τριμελούς Συμβουλίου Πλημμελειοδικών, διαφωνώντας με τους δύο συναδέλφους του που συγκρότησαν την πλειοψηφία, παρουσιάζοντας με τον δικό του ακέραιο και πλήρη τρόπο, τι ακριβώς συνέβη και πώς αυτό έπρεπε να χαρακτηριστεί ποινικά και να οδηγήσει στο ακροατήριο τους κατηγορουμένους.
Το δεύτερο επίπεδο, εξίσου συγκλονιστικό κατά τη γνώμη μου, βασίζεται στα ίδια ιστορικά συμφραζόμενα, στο μετεμφυλιακό κράτος, στο ψυχροπολεμικό κλίμα, στο παρασύνταγμα που ίσχυε ακόμη την περίοδο εκείνη παράλληλα με το Σύνταγμα του 1952. Στο κλίμα που είχε δημιουργηθεί με τις εκλογές του 1958 και την ανάδειξη της ΕΔΑ ως αξιωματική αντιπολίτευση, με τη συγκρότηση της Ένωσης Κέντρου, με τις εκλογές του 1961 που κατεγράφησαν στην κοινή συνείδηση ως εκλογές «βίας και νοθείας», με τον ανένδοτο. Πλησιάζαμε στην πρώτη αποχώρηση Καραμανλή στην κυβέρνηση Πιπινέλη, στην πρώτη εκλογική νίκη της Ενώσεως Κέντρου, στον σχηματισμό της πρώτης κυβέρνησης του Γεωργίου Παπανδρέου. Όλα αυτά συνιστούν το κλίμα και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της αφήγησης αυτής που αφορά τα μετά την υπόθεση Λαμπράκη, το δεύτερο επίπεδο, που είναι μία μάχη σώμα με σώμα για την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης και πιο συγκεκριμένα για την εσωτερική ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης. Για την ανεξαρτησία του δικαστή, και στην προκειμένη περίπτωση για την ανεξαρτησία του ανακριτή, όχι έναντι των παρεμβάσεων της εκτελεστικής εξουσίας, αλλά έναντι των παρεμβάσεων των ιεραρχικώς υψηλοτέρων κλιμακίων της δικαστικής εξουσίας που βεβαίως ήταν σε επαφή, σε συνάφεια και σε συνέργεια με κύκλους της πολιτικής εξουσίας. Αλλά εν τέλει το πρόβλημα ήταν ενδοδικαστικό, ήταν πρόβλημα εσωτερικής ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης.
Και είναι  πραγματικά ανατριχιαστικές οι ομοιότητες που υπάρχουν ανάμεσα στα όσα συνέβαιναν τότε και στα όσα συμβαίνουν τώρα στη Δικαιοσύνη. Ισταμένης και καθημένης. Ιδίως της ισταμένης, παρότι βέβαια προ πολλού οι εισαγγελικοί λειτουργοί είναι και αυτοί ισόβιοι δικαστικοί λειτουργοί με πλήρεις συνταγματικές εγγυήσεις της προσωπικής και λειτουργικής τους ανεξαρτησίας.
Η σύγκρουση μεταξύ «καλών και κακών» που έχει αποτυπωθεί και λογοτεχνικά και κινηματογραφικά σε αυτές τις δύο υψηλού επιπέδου αφηγήσεις του Βασίλη Βασιλικού και του Κώστα Γαβρά. Τα μέσα που χρησιμοποιούνται, το γεγονός ότι ο ανακριτής είναι αναγκασμένος να αμύνεται διαρκώς, ότι πρέπει να απαντά σε αναφορές, ότι πρέπει να απαντά σε αιτήσεις εξαιρέσεως, ότι πρέπει να μετέχει ως μάρτυρας σε πειθαρχικές διώξεις. Το γεγονός ότι φτάσαμε, με αφορμή την αντίσταση του ανακριτή, να κινηθεί πειθαρχική δίωξη κατά του εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, του μετέπειτα πρωθυπουργού της χούντας, ενός εισαγγελέα του Αρείου Πάγου που μετασχηματίζεται, μετεξελίσσεται από θαυμαστής και μέντορας του νεαρού δικαστή, τον οποίο είχε συναντήσει στις εξετάσεις τις εισαγωγικές και στον διαγωνισμό των ειρηνοδικών και στο διαγωνισμό των παρέδρων πρωτοδικών,  σε αγωγό άσκησης πιέσεων, και τελικά σε αντίπαλο της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου γιατί είναι αυτός που εκφράζει τη δικαστική συνεργασία με τη χούντα, ο Κωνσταντίνος Κόλλιας. Ο πρώτος «πρωθυπουργός» του δικτατορικού καθεστώτος της 21ης Απριλίου 1967.
Είναι, κατά τη γνώμη μου, το πιο διδακτικό μέρος του βιβλίου αυτού, γιατί δείχνει πόσο εύθραυστες είναι οι εγγυήσεις του κράτους δικαίου, πόσο πιεστική και επείγουσα είναι η ανάγκη  να προστατεύουμε τη δημοκρατία, πόσο σημαντικό είναι να μην κάμπτεται το φρόνημά μας, αλλά και η επαγρύπνηση μας  για  τα θέματα αυτά.
Ο πρώτος τόμος του βιβλίου αποτυπώνει τη συνάφεια κύκλων της Δικαιοσύνης, του διπλανού γραφείου, της διπλανής πόρτας, της ίδιας σύνθεσης με το βαθύ κράτος. Η σχέση του βαθέως κράτους με το παρακράτος στη Θεσσαλονίκη, την πόλη των φαντασμάτων, την πόλη στην οποία έγιναν οι  δολοφονίες του Ζέβγου, του Πόλκ, του Λαμπράκη, του Τσαρουχά, του Χαλκίδη, διαμορφώνει ένα τοπίο, ένα περιβάλλον το οποίο είναι καφκικό. Γιατί μέσα σε αυτό υπάρχει μια μοναχική φιγούρα. Δεν υπάρχει ένας μηχανισμός. Υπάρχει ένας ανακριτής. Υπάρχει και ένας εισαγγελέας πλημμελειοδικών. Υπάρχει και ένας δεύτερος. Υπάρχουν ονόματα που είναι σημαντικά στην ιστορία αυτή και πρέπει να τιμηθούν. Το όνομα του Στυλιανού Μπούτη, του Δημητρίου Παπαντωνίου, του Παύλου Δελαπόρτα. Υπάρχουν οι δικαστές που μετείχαν στη σύνθεση του κακουργοδικείου και τίμησαν το έργο τους και το καθήκον τους.
Η υπόθεση Λαμπράκη συνεχίστηκε ως θεσμική και προσωπική περιπέτεια για τον Χρήστο Σαρτζετάκη με την επιβολή της δικτατορίας που λειτούργησε αμέσως ως μηχανισμός δίωξης και καταδίωξης: ανάκληση της εκπαιδευτικής άδειας, επιστροφή από τη Γαλλία, μετάθεση στο Βόλο, απόλυση με την ΚΔ´ Συντακτική Πράξη μαζί με άλλους δικαστικούς λειτουργούς, όλους τους αντισταθέντες στην υπόθεση Λαμπράκη. Ο Στυλιανός Μπούτης είχε πεθάνει πριν. Όλους τους άλλους. Και στη συνέχεια, απαγόρευση άσκησης δικηγορίας, εγκλεισμός, βασανιστήρια. Το σώμα του Ανακριτή γίνεται το σώμα της Δημοκρατίας και του Κράτους Δικαίου, καθώς γίνεται αντικείμενο βασανισμού και τιμωρίας, γιατί η μάχη ήταν από την αρχή μάχη σώμα με σώμα.
Όλα αυτά δεν πρέπει να τα δούμε εξωραϊσμένα μέσα από την ποιότητα της τέχνης που τα μετέδωσε και τα εγκαθίδρυσε στη συλλογική μνήμη. Πρέπει να τα δούμε ως γεγονότα που τα βίωσαν άνθρωποι συγκεκριμένοι. Στο πετσί τους. Πληρώνοντας κόστος τεράστιο. Προσωπικό, οικογενειακό. Γιατί όταν διασταυρώνεσαι με την Ιστορία, το κόστος που πληρώνεις είναι προσωπικό. Μπορεί το κεκτημένο να είναι συλλογικό, αλλά κάποιοι έχουν μετάσχει δυσανάλογα στη διαμόρφωση του κεκτημένου αυτού. Κι αυτό το ξέρουν εκείνοι και οι πολύ δικοί τους άνθρωποι.
Όλα αυτά νομίζω ότι ολοκληρώνονται με το βαθύτερο μήνυμα του βιβλίου. Το βιβλίο αυτό συνιστά μια κατίσχυση του δεδικασμένου της Ιστορίας έναντι του δικονομικού δεδικασμένου το οποίο δήθεν ισχύει αντί αληθείας. Γιατί ούτε το κατά πλειοψηφία βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών, που επικύρωσε και κατέστησε τελεσίδικο το βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών, ούτε η απόφαση του κακουργιοδικείου συνιστά το πραγματικό δεδικασμένο της υπόθεσης Λαμπράκη. Η μειοψηφία του Ανακριτή και το τωρινό βιβλίο του αποτυπώνουν αυτό που ισχύει ως αλήθεια στη συλλογική συνείδηση.
Η υπόθεση Λαμπράκη που μετατρέπεται σε υπόθεση Σαρτζετάκη, που μετατρέπεται σε υπόθεση δημοκρατίας και κράτους δικαίου, έχει δημιουργήσει πράγματι ένα δεδικασμένο. Ένα ιστορικό δεδικασμένο. Έχει καταγραφεί ιστορικά, αμετάκλητα, πανηγυρικά, με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο που συνιστά την εθνική πρόσληψη για την υπόθεση αυτή. Αυτό το δεδικασμένο είναι διαφορετικό από το δικανικό. Και αυτό αποτελεί μια πάρα πολύ αυστηρή αναδρομική κριτική στην δικαιοσύνη. Και μια πάρα πολύ ισχυρή υπόμνηση ότι, εν τέλει,  πάνω από την συγκεκριμένη κάθε φορά άσκηση της δικαστικής εξουσίας, πάνω από την συγκεκριμένη κάθε φορά άσκηση της εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας, αλλά και πάνω από τη συγκεκριμένη κάθε φορά δημοκρατική εκφορά της βούλησης του ελληνικού λαού που εκφράζεται εκλογικά ή δημοψηφισματικά, υπάρχει η Ιστορία που μας κρίνει όλους. Και έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία η τελική λέξη της Ιστορίας. Αυτό γίνεται τώρα με το βιβλίο αυτό.
Ο Χρήστος Σαρτζετάκης καταγράφει την τελική λέξη της Ιστορίας. Και αυτό συνιστά την πραγματική ηθική, θεσμική και ιστορική του νίκη.


Στην παρουσίαση συμμετείχαν επίσης οι: Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, Κωνσταντίνος Χρυσόγονος, Ιωάννης Κουκιάδης, Κώστας Γαβράς, Βασίλης Βασιλικός. Συντόνιζε  ο Αντώνης Δ. Παπαγιαννίδης. Το βιβλίο έχει εκδοθεί από τις εκδόσεις Κέρκυρα.

Θεσσαλονίκη, 20 Ιανουαρίου 2017

"Εγώ και η γυναίκα μου είμαστε φορείς του..." - Συγκλονίζει ο Γιώργος Γεωργίου για την ασθένεια από την οποία πέθανε ο γιος του!


Στο πένθος έχει βυθιστεί η οικογένεια του Γιώργου Γεωργίου, μετά το θάνατο του 35χρονου γιου του Τάσου. Ο άτυχος νέος έπασχε από μια σπάνια ασθένεια, με το όνομα “Αταξία του Φρίντριχ”. Πρόκειται για κληρονομική πάθηση, που “χτυπά” εγκέφαλο, νωτιαίο μυελό και περιφερειακά νεύρα.

Πριν δυο χρόνια, μάλιστα, ο Γιώργος Γεωργίου είχε μιλήσει στον Θοδωρή Αθερίδη και την εκπομπή “Αργά” για τη σκληρή μάχη που έδινε ο γιος του, ο οποίος βρισκόταν σε αναπηρικό αμαξίδιο. “Ο γιος μου αρρώστησε το 1992 με μια πολύ σπάνια και ανίατη ασθένεια. Τον πήγα στην Αγγλία και μου είπαν πως έπασχε από μια σπάνια ασθένεια που εμφανίζεται μια φορά στο 1,5 εκατομμύριο παιδιά και ονομάζεται Φρίντριχ”, είχε δηλώσει.

Ο ίδιος μάλιστα, είχε αποκαλύψει πως η ασθένεια που εμφανίστηκε στον γιο του ήταν κληρονομική: “Είναι κληρονομική η ασθένεια. Εγώ και η μητέρα του είμαστε φορείς της ασθένειας. Ο γιος μου είναι τώρα 33 χρόνων, έχουν παραλύσει τα πόδια του και είναι σε αναπηρική πολυθρόνα”, είχε αναφέρει, δηλώνοντας πως μόλις έμαθε για την κατάσταση του παιδιού του από τους γιατρούς άσπρισαν τα μαλλιά του σε ένα βράδυ.
Ωστόσο, ο Τάσος Γεωργίου, μετά το δύσκολο αγώνα που έδωσε, δεν τα κατάφερε και έφυγε από τη ζωή στα 35 του χρόνια. Η κηδεία του γιου του γνωστού δημοσιογράφου θα γίνει την Τετάρτη στο Β’ Νεκροταφείο Αθηνών.


Tuesday, January 24, 2017

Το κείμενο της δασκάλας που δε φοβήθηκε τη Χ.Αυγή στο Πέραμα


Ένα κείμενο για τα όσα συνέβησαν προχθες στο σχολείο στο Πέραμα με την εισβολή των μελών της Χρυσής Αυγής αλλά και τις αντιδράσεις ορισμένων γονέων απέναντι στη φοίτηση προσφυγόπουλων στα σχολεία ανάρτησε στο Facebook η εκπαιδευτικός, συντονίστρια Εκπαίδευσης Σχιστού, Ελένη Καραγιάννη. Διαβάστε το κείμενο:  Αυτό το κείμενο όπως και όλα τα άλλα, αναρτήθηκε στην ανοικτή, δημόσια και ελεύθερη σελίδα μου σε αυτόν εδώ το χώρο, με πολύ θάρρος και παρρησία. Την τελευταία φορά που έγραψα για την εκπαίδευση των παιδιών των προσφύγων δέχθηκα “προειδοποιήσεις”. Είμαι επικηρυγμένη βλέπετε στις σελίδες της Χρυσής Αυγής και στις σελίδες της “σοβαρής” Χρυσής Αυγής. Αλλά δυστυχώς δεν φοβάμαι. Δυστυχώς. Για αυτο θα συνεχίσω να μιλάω. Ξέρω. Δεν επιτρέπεται αυτήν την εποχή. Ιδιαίτερα σε γυναίκες. Όμως θα το κάνω. Δεν μπορώ να μην το κάνω. Γιατί θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και η ψυχή μου θα με ρωτήσει: “Μίλησες ; Υπερασπίστηκες τον αδύναμο;” Σήμερα ήμουν μάρτυρας σε μια από τις πιο θλιβερές εικόνες της ζωή μου. Προπηλακισμοί. Χαστούκια. Μπουνιές. Βρισιές. Ουρλιαχτά. Υστερίες. Τεντωμένα πρόσωπα. Υψωμένες γροθιές. Μέσα και έξω από τον ιερό χώρο ενός σχολείου. Γιατί; Για να μην έρθουν στην απογευματινή βάρδια ενός δημόσιου ελληνικού σχολείου κάπου 20-25 παιδιά του πολέμου. Παιδιά που έχουν επιβιώσει από οβίδες, από μισαλλοδοξία, από φανατισμό, από πείνα, από δίψα, από το κρύο, από τη θάλασσα. Παιδιά τραυματισμένα στη ψυχή και στο σώμα. Παιδιά . Παιδιά. Παιδιά γαμώτο. Παιδιά. Δεν θα πω πολλά όμως για τον Υπόδικο. Παρά μόνο πως ούτε επιθετικότητα ήταν αυτο που έκανε. Ούτε καν βία. Ήταν ένα χορευτικό. Μια περφόρμανς. Ένα σκετς. Αγανακτισμένος έσπρωχνε την πόρτα του σχολείου για να μπει τελικά μέσα, να κάνει μια στροφή σα να χόρευε ζεϊμπέκικο και στη συνέχεια να αποχωρήσει. Το ξύλο στις δασκάλες και στους δασκάλους το έριξαν οι συνοδοί του. Ολα αυτά που σας περιγράφω έγιναν μπροστά στα μάτια κάποιων παιδιών που δεν είχαν προλάβει να αποχωρήσουν από το σχολείο. Έκλαιγαν αυτά τα παιδιά. Είδαν τον Κύριο και την Κυρία τους, τους δασκάλους τους, να τρώνε σφαλιάρες και σπρωξίματα. Γιατί; Πως θα παρηγορήσουμε αυτά τα παιδιά.; Ποιος θα τους εξηγήσει; Τι να τους εξηγήσει; Για αυτά τα παιδιά δεν γίνεται όλο αυτο; Για να τα προστατεύσουμε;. Γιατί έπρεπε να γίνει όλο αυτο; Το υπόλοιπο μήνυμά μου αφορά στους γονείς του σχολείου. Και κάθε σχολείου. Ιδιαίτερα εκείνους που ήμασταν μαζί στη συζήτηση. Ξέρω πως το σχόλιό μου θα φτάσει στα χέρια τους. Θέλω να τους πω πως δεν έχω θυμό γι αυτους. Έχω θυμό μόνο σε όσους εκμεταλλεύονται τα συναισθήματά τους. Γιατί τα ξέρω τα συναισθήματά τους. Ήμουν κοντά τους τα τελευταία 19 χρόνια. Ήμουν κοντά τους όταν έχασαν τη δουλειά τους. Όταν μαζί με τους άλλους συναδέρφους μαζέψαμε λίγα χρήματα για να τους πληρώσουμε το κομμένο ρεύμα. Ήμουν εκεί κοντά στην μητέρα που κακοποιήθηκε από έναν βάναυσο σύζυγο και με άφησε να της κρατήσω το χέρι. Ήμουν κοντά τους στην αγωνία τους για τον μέλλον το δικό τους και των παιδιών τους. Δεν θα τους κατηγορήσω. Γιατί τους κατανοώ. Ξέρω. Ειλικρινά ξέρω τις δυσκολίες , τις αγωνίες και τον πόνο της ψυχής τους. Και το λέω χωρίς ίχνος ειρωνείας. Ξέρω το βάρος του να μεγαλώνεις παιδιά σε αυτές τις δύσκολες εποχές της χολέρας. Της φτώχειας. Της ψυχικής ανέχειας. Ξέρω. Ήμουν εκεί όταν εκμυστηρεύτηκαν τις αγωνίες τους. Πήρα τα παιδιά τους αγκαλιά όταν μάτωναν τα γόνατά τους στο προαύλιο και ζητούσαν τη μαμά. Μέχρι να έρθει η μαμά, ήμουν εγώ εκεί για εκείνα. Χωρίς φόβο τα πήρα αγκαλιά όταν έβραζαν από πυρετό. Πολλές φορές κόλλησα τις ασθένειές τους. Τις γρίπες τους. Τα δερματικά τους. Τα παράσιτά τους. Ναι . Τα Ελληνάκια έχουν από ολα αυτα. Αλλά δεν σταμάτησα ούτε στιγμή να είμαι εκεί σαν δεύτερη Μητέρα για αυτα. Τα αγαπάω τα παιδιά τους. Μάλιστα τα πιο μικρά, μερικές φορές μπερδεύονται και με φώναζαν μαμά. Αλήθεια. Το κάνουν αυτο οι πολύ μικροί μαθητές. Και θα συνεχίσω να τα αγαπάω και να διαθέτω την αγκαλιά μου και την ψυχή μου για αυτά. Γιατί έχω επιλέξει να είμαι Δασκάλα. Είναι δύσκολο να είσαι δάσκαλος. Γιατί βλέπεις να κυλάει η ιστορία μπροστά σου και πολλές φορές είναι πέρα από τις δυνάμεις σου να αλλάξεις το ελάχιστο.Όμως αυτό δεν είναι αλήθεια. Έτσι νόμιζα. Έτσι ήθελαν να με κάνουν να νομίζω . Ότι είμαι θύμα. Ότι δεν μπορώ να αλλάξω πολλά. Είναι ψέμα όμως. Μπορώ να αλλάξω τη μοίρα μου. Μπορώ να αλλάξω τη μοίρα των μαθητών μου. Μπορώ να συμβάλω λίγο. Ένα μικρο βηματάκι προς μια πιο ανθρώπινη ζωή. Πιο ανθρώπινη ζωή. Και γι αυτόν τον λόγο θα συνεχίζω να αγκαλιάζω τα παιδιά τους όταν έχουν πυρετό και να βρίσκομαι δίπλα στις μητέρες αυτές όταν θα θέλουν υποστήριξη. Θα το κάνω..Με όλη μου την καρδιά. Θα το κάνω όμως και για τα παιδιά των προσφύγων . Δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση να μην το κάνω και για τα παιδιά των προσφύγων. Ξέρετε γιατί; Για ένα μόνο λόγο. Για να αλλάξω τον κόσμο. Αυτό με ενδιαφέρει μόνο. Δυστυχώς αυτο με ενδιαφέρει μόνο. Γιατί ο Δαρβίνος είπε, πως τα είδη που δείχνουν Συμπόνοια στα αδύναμα μέλη της αγέλης, είναι τα είδη που επιβιώνουν. Είναι τα είδη που κατακτούν το κόσμο. Τα δυνατά είδη. Αυτά τα είδη στο βασίλειο της φύσης επιβιώνουν. Όχι τα βίαια. Όχι εκείνα που αφήνουν πίσω στο πέρασμά τους και έξω από την αγέλη τον αδύναμο. Αλλά αυτά που κάνουν χώρο. Χώρο. Θα ήθελα να είμαστε μαζί σε αυτό το Μεγάλο και Ιερό σκοπό. Μια αγκαλιά. Για να αλλάξουμε τον κόσμο. Για να γίνουμε λίγο πιο δυνατοί και λίγο πιο θωρακισμένοι και προετοιμασμένοι για τα επόμενα δύσκολα χρόνια που έρχονται. Σε αυτές τις φήμες πολέμου και σε αυτο το χωνευτήρι ψυχών που έχει καταντήσει ο κόσμος θέλω ειλικρινά να είμαστε μαζί και να αγκαλιάσουμε τους αδύναμους. Για να αλλάξουμε τον κόσμο. Θα έρθετε; Ελένη Καραγιάννη Εκπαιδευτικός εικαστικής αγωγής Συντονίστρια Εκπαίδευσης Σχιστού 
.tilestwra..gr

Διακοπή στη δίκη για την υπόθεση απάτης με το πετρέλαιο στα νοσοκομεία


Στο εδώλιο κάθονται συνολικά 17 άτομα, πέντε θερμαστές-υπάλληλοι του νοσοκομείου και 12 οδηγοί βυτιοφόρων, οι οποίοι αρνούνται τα όσα τους καταλογίζονται
Με αργούς ρυθμούς εξελίσσεται η ακροαματική διαδικασία για την υπόθεση απάτης που φέρεται να είχε στηθεί επί μία πενταετία, από το 2000 έως το 2005, στο ΠΑΓΝΗ με την κλοπή τεράστιων ποσοτήτων πετρελαίου. Η ζημία υπολογίζεται σε 1,5 εκατομμύριο ευρώ.
Η δίκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Ανατολικής Κρήτης διεκόπη για τις 7 Φεβρουαρίου, αφού εξετάστηκε ο πρώτος από τους βασικούς μάρτυρες της υπόθεσης, στέλεχος του ΣΔΟΕ που συνέταξε και το πόρισμα για την υπόθεση. 
Ο ίδιος ανέφερε ότι θεωρεί δεδομένη την απάτη χωρίς ωστόσο με βεβαιότητα να γνωρίζει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες λάμβανε χώρα. Ο ίδιος ωστόσο με βάση το πόρισμα που συνέταξε υπέδειξε κάποιους από τους κατηγορουμένους. Ανάμεσα τους τέσσερις από τους κατηγορούμενους οδηγούς σημειώνοντας ότι θεωρεί ότι εμπλέκονταν στην υπόθεση κατά τα έτη 2004 και 2005. Παράλληλα όπως ανέφερε οι θερμαστές δεν ήταν αρμόδιοι να ελέγχουν το ύψος του πετρελαίου στις δεξαμενές.  

Στο εδώλιο κάθονται συνολικά 17 άτομα, πέντε θερμαστές-υπάλληλοι του νοσοκομείου και 12 οδηγοί βυτιοφόρων, οι οποίοι αρνούνται τα όσα τους καταλογίζονται. Το πόρισμα του ΣΔΟΕ είναι καταπέλτης για την υπόθεση.
Στους κατηγορούμενους αποδίδεται ότι:
-το 2000 αντί να αδειάσουν στις δεξαμενές του νοσοκομείου συνολική ποσότητα 2.138.632 λίτρων πετρελαίου, παρακράτησαν ποσότητα 335.000 λίτρων, το 2001 αντί να αδειάσουν στις δεξαμενές ποσότητα 2.269.522 λίτρων, παρακράτησαν 423.792 λίτρα, το 2002 φέρονται να έκλεψαν 605.000 λίτρα από την παραγγελθείσα ποσότητα των 2.451.610 λίτρων. Το 2003 κατηγορούνται ότι παρακράτησαν 115.168 λίτρα ενώ την διετία 2004-2005 τους καταλογίζεται ότι έκλεψαν περίπου ένα εκατομμύριο λίτρα πετρελαίου.
Να σημειωθεί ότι το Συμβούλιο Εφετών αποφάνθηκε να μην γίνει κατηγορία και να μην παραπεμφθούν στο εδώλιο 112 διοικητικοί υπάλληλοι του νοσοκομείου, μέλη των αρμόδιων επιτροπών παραλαβής του πετρελαίου.
CRETALIVE.GR 

wibiya widget