Thursday, December 28, 2017

Καλαμπαικώτης ανέπτυξε τεστ αίματος που προβλέπει την επανεμφάνιση του καρκίνου


O Απόστολος Νάκας είναι Θωρακοχειρουργός στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Λέστερ.
Είναι ένας από τους δύο Έλληνες ερευνητές που συμμετείχαν στην ομάδα επιστημόνων στη Βρετανία, οι οποίοι ανέπτυξαν ένα νέο τεστ αίματος που μπορεί να προβλέψει την υποτροπή του καρκίνου των πνευμόνων, έως ένα έτος προτού η ασθένεια είναι δυνατό να ανιχνευθεί με ακτινογραφίες και τομογραφίες ή προκαλέσει τα οποιαδήποτε σωματικά συμπτώματα. Ο άλλος Έλληνας επιστήμονας είναι ο Νικόλαος Παναγιωτόπουλος του Τμήματος Θωρακοχειρουργικής του University College του Λονδίνου.
Το τεστ οπως αναφέρει  το Ellines com ανιχνεύει το DNA του καρκινικού όγκου, το οποίο κυκλοφορεί στο αίμα του ασθενούς, προτού οι όγκοι γίνουν τόσο μεγάλοι, ώστε να είναι ανιχνεύσιμοι με τις απεικονιστικές διαγνωστικές εξετάσεις.
Απόστολος Νάκας γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καλαμπάκα,κάτω απο τους επιβλητικούς βράχους των Μετεώρων.Ο πατέρας του γνωστός φιλόλογος της πόλης του μετέδωσε την αγάπη του για το διάβασμα και τη μάθηση!Εκεί φοίτησε στο δημοτικό,στο γυμνάσιο και στο Λύκειο.Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην Ιατρική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης το 1992. Θεωρεί σε μεγάλο βαθμό τα χρόνια της ιατρικής σχολής τα πιο συναρπαστικά στο ταξίδι του στην ιατρική. Μέχρι το τέλος των σπουδών του στην Ιατρική,ήξερε ότι θα ήθελε να είναι ένας καρδιοθωρακικός χειρουργός.
Ξεκίνησε την ειδικότητα της θωρακοχειρουργικής σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης το 1996 και το 2000 μετακόμισε στο Λονδίνο για να ολοκληρώσει την εξειδίκευσή του στην χειρουργική ογκολογία. Το 2007 διορίστηκε Σύμβουλος στο Γενικό Νοσοκομείο του Glenfield και από τότε ασχολείται αποκλειστικά με την θωρακική χειρουργική ογκολογία. Η έρευνά του επικεντρώνεται στον καρκίνο του πνεύμονα, το μεσοθηλίωμα, τις μαστεκτομές κ.ά.
Πέρα απο την ιατρική ο κ. Νάκαςαγαπάει  τη μουσική…  παίζει κιθάρα, διαβάζει βιβλία Ιστορίας και προσπαθεί να πείσει τα δύο παιδιά του ότι υπάρχει ζωή εκτός από τα Minecraft και YouTube. Η σύζυγός του στάθηκε δίπλα του με υπομονή και κατανόηση,ούτως ώστε ο ερευνητής θωρακοχειρουργός να συνεχίσει τις έρευνες προς όφελος της ανθρωπότητας
ellines.com

«Είχα την πρώτη μου σεξουαλική επαφή στα 55» Η ιστορία της δεσποινίδος Ιωάννας και τα μύρια βάσανά της.

Συμβαίνουν κι αυτά στη χώρα όταν ο ΕΡΩΤΑΣ  θεωρείται ΑΜΑΡΤΙΑ


«Είχα την πρώτη μου σεξουαλική επαφή στα 55» 

Η ιστορία της δεσποινίδος Ιωάννας (Annita GR)

Στη Λάρισα ο... Αγιος Βασίλης έφτασε με… F-16! [εικόνες


Λίγο η κούραση των ημερών, λίγο το φορτωμένο πρόγραμμα του, ο Άγιος Βασίλης αποφάσισε να αφήσει τους τάρανδους να ξεκουραστούν και να επισκεφθεί τη Λάρισα με… F-16.
Σύμφωνα με το larissanet, ο Άγιος Βασίλης προσγειώθηκε στην 110 Π.Μ. λίγο μετά τις 10 το πρωί. Ανοίγοντας το κοκ-πιτ, χαιρέτησε τα παιδιά και τους μοίρασε καραμέλες, ευχόμενος ο νέος χρόνος να φέρει ότι καλύτερο στον καθένα.
«Ήταν μακρύ το ταξίδι. Η Αεροπορία έστειλε ένα αεροπλάνο στον Βόρειο Πόλο για να με φέρει. Εύχομαι σε όλο τον κόσμο χρόνια πολλά Καλή Πρωτοχρονιά και το 2018 να φέρει σε όλους υγεία», ανέφερε ο Άγιος Βασίλης.
Ο Διοικητής της 110 Π.Μ Απόστολος Κόρτης μιλώντας για την έλευση του Αι Βασίλη τον καλωσόρισε στη Λάρισα «Μαζί του καλωσορίσαμε την χαρά και την Ελπίδα για την νέα χρονιά».
Ο αντιδήμαρχος Κοινωνικών Υπηρεσιών Δημήτρης Δεληγιάννης τόνισε πως «σήμερα τον  Αϊ Βασίλη τον υποδέχθηκαν παιδιά των κοινωνικών δομών του δήμου καθώς και προσφυγόπουλα».

Φωτογραφίες: Larissanet

Σαν Σήμερα γεννήθηκε η πιο ωραία φωνή της Ελλαδας


Σαν σήμερα γεννήθηκε η πιό μεγάλη λαική φωνή της ΕΛΛΑΔΑΣ η Χάρις Αλεξίου (27 Δεκεμβρίου 1950)
«Αρχές της δεκαετίας του '50, στο Συνοικισμό της Θήβας, στην καρδιά του χειμώνα, το κλίμα στο σπίτι της οικογένειας Ρουπάκα είναι γιορτινό, διπλά γιορτινό! Τα Χριστούγεννα μόλις έχουν περάσει και η οικογένεια αποκτά το δεύτερο παιδί της, που παίρνει το όνομα της γιαγιάς. Μέσα από την αγκαλιά της Ιφιγένειας, η Χαρούλα αντικρίζει πρώτη φορά με τα βρεφικά της μάτια τον κόσμο...»
Χρόνια πολλά Χαρούλα! από ολόκληρη την ΕΛΛΑΔΑ γερή και δυνατή να μας χαρίζεις για πολλές δεκαετίες ακόμη την μοναδική σου φωνούλα. <3 p="">
(Από το  ΦΒ της  ANNAΣ ΜΠΟΥΚΟΒΑΛΑ)

Ο Δικός μας Αι-Βασίλης ..όμορφες ιστορίες

Γραφει η Φιλολογος
ΓΙΏΤΑ ΙΩΑΚΕΙΜΊΔΟΥ 

Ο δικός Αι- Βασίλης γεννήθηκε στην Νεοκαισάρεια του Πόντου το 330 μΧ. Περιγράφεται από τους συναξαριστές ψηλός, λιπόσαρκος ,πολύ μελαχρινός και κιτρινοπρόσωπος. Μακρομύτης ,ξερακιανός στρογγυλά φρύδια ,ζαρωμένο πρόσωπο με λίγες χαρακιές. Μακριά γενειάδα με άσπρες και μαύρες τρίχες. Πως ταυτίζεται αυτός ο άγιος με την προσφορά δώρων; Υπάρχουν διάφορες ερμηνείες για αυτό.

Σύμφωνα με μια από αυτές λοιπόν κάποια Χριστούγεννα επικρατούσε πολύ μεγάλη φτώχεια στις λαϊκές τάξεις ,ενώ οι αποθήκες των πλουσίων ήταν γεμάτες με τρόφιμα. Παρακάλεσε τους πλουσίους να μοιράσουν λίγα τρόφιμα και στους φτωχούς, αλλά δεν εισακούστηκε. Τότε έγραψε ένα καυστικό κείμενο με τίτλο «Καθελώ τας αποθήκας » με το οποίο καυτηρίαζε και στηλίτευε την φιλαργυρία και την απονιά τους ,καθώς και την ματαιότητα των εγκοσμίων. Οι πλούσιοι λέγεται ότι ντράπηκαν και πρόσφεραν μεγάλες ποσότητες τροφίμων στον Βασίλειο και αυτός τα μοίρασε στους φτωχούς τις ημέρες των γιορτών της Χριστιανοσύνης, τα δώρα ονομάστηκαν από τότε δώρα του Αγίου Βασιλείου.
Μια άλλη παράδοση τον συνδέει με τον Ιουλιανό τον επονομαζόμενο και Παραβάτη. Οι δυο τους γνωρίζονταν καλά μια και σπούδαζαν μαζί στην Αθήνα φιλοσοφία. Σε μια εκστρατεία ο Ιουλιανός του ζήτησε να του στείλει σαν δώρο « από ό,τι ευωχείται» ( από αυτά που τρώει δηλαδή). Τότε ο Βασίλειος του έστειλε τρία κριθαρένια ψωμιά. Ο Ιουλιανός θύμωσε και διέταξε να του στείλουν τρία σακιά σανό. Ο Ιουλιανός του παρήγγειλε να του δώσει ό,τι πολυτιμότερο έχει η πόλη του, διαφορετικά θα την κάψει. πράγματι ο Βασίλειος συγκέντρωσε μέσα σε κιβώτια τα πολύτιμα αγαθά και πάνω σε κάθε κιβώτιο το όνομα του κατόχου. Σκοτώθηκε όμως ο Ιουλιανός και έτσι οι θησαυροί έμειναν στα χέρια του. Επέστρεψε το ένα τρίτο στους κατόχους τους και τα άλλα τα μοίρασε στους φτωχούς και πένητες....
Γ.Ι.

Και ο ...^ αη Βασίλης " της Coca Cola  που τον γιορτάζει πλέον
Ολόκληρη η οικουμένης. . 
γιο

Wednesday, December 27, 2017

Spiegel: Πώς κατέρρευσε το ΠΑΣΟΚ


Η ηλεκτρονική έκδοση του γερμανικού περιοδικού Spiegel, δημοσιεύει αφιέρωμα στην κρίση της σοσιαλδημοκρατίας στην Ευρώπη με ειδική αναφορά στην κατάρρευση του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος, το οποίο από κυρίαρχη πολιτική δύναμη τέθηκε στο πολιτικό περιθώριο.
Το Spiegel Online σημειώνει ότι «σε ολόκληρη την Ευρώπη σοσιαλιστικά και σοσιαλδημοκρατικά κόμματα μάχονται για την πολιτική επιβίωση» και πως «μια από τις παλαιότερες πολιτικές ιδεολογίες βρίσκεται σε κρίση».
Το γερμανικό περιοδικό φιλοξενεί στην ιστοσελίδα του ξεχωριστό άρθρο για την κατάρρευση του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος, το οποίο από κυρίαρχη πολιτική δύναμη τέθηκε στο πολιτικό περιθώριο. Ο τίτλος του άρθρου είναι: «Το ΠΑΣΟΚ συμπαρασύρθηκε από την κρίση».
Το Spiegel Online επισημαίνει ότι «η πτώση του σοσιαλιστικού κόμματος ήταν τόσο εντυπωσιακή, που έγινε συνώνυμη της κρίσης των κεντροαριστερών κομμάτων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Γίνεται μάλιστα λόγος για "πασοκοποίηση", όταν σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα σοσιαλδημοκρατικά κόμματα κινδυνεύουν να εξαφανιστούν από τον πολιτικό χάρτη.
Παντού στην Ευρώπη τα σοσιαλιστικά και σοσιαλδημοκρατικά κόμματα αντιμετωπίζουν προβλήματα, επειδή τα όρια μεταξύ αριστεράς και δεξιάς γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτα, αλλά και επειδή τα λεγόμενα αντικαθεστωτικά κόμματα ή κόμματα διαμαρτυρίας, απομυζούν τους ψηφοφόρους τους. Στην περίπτωση του ΠΑΣΟΚ η κατάρρευση επιταχύνθηκε το 2010 λόγω της οικονομικής κρίσης που ξέσπασε κατά την διάρκεια της πρωθυπουργίας του Γ. Παπανδρέου.
Η νυν πρόεδρος Φώφη Γεννηματά δεν κατάφερε να δώσει νέα πνοή στο κόμμα. Ελπίδα όμως υπάρχει. Από κοινού με πολιτικούς του κόμματος ''Το Ποτάμι'' και άλλων μικρότερων κεντροαριστερών κομμάτων, το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε ένα νέο πολιτικό σχηματισμό: το ''Κίνημα Αλλαγής''.
Έχει επομένως πολιτικά μέλλον το ΠΑΣΟΚ ή ό,τι απέμεινε από αυτό; Θα το δείξουν οι εκλογές το 2019. Για το ΠΑΣΟΚ ακόμα και ένα ποσοστό πάνω από το 10% θα αποτελούσε επιτυχία. Ελάχιστοι ωστόσο πιστεύουν ότι οι Σοσιαλιστές θα ξαναζήσουν τις λαμπρές στιγμής του παρελθόντος».
Efsyn.gr

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ | Ο ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ... | Official Audio Video



ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ | Ο ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...

| Official Audio Video
Mikros Heros


Ο Διονύσης Τσακνής επιστρέφει με ένα τραγούδι για
ενηλίκους...απαιτείται η γονική συναίνεση για τους
υπόλοιπους.
Στίχοι Μουσική Προγραμματισμός Ενορχήστρωση
Διονύσης Τσακνής | Νίκος Καντζάκος πιάνο
| Δημήτρης Καρασούλος κιθάρα | Ηλίας Παρασκευόπουλος
 τύμπανα | Νίκος Πολίτης μπάσο | Δήμητρα Κελεκίδη
 Β φωνή | Γιάννης Ταβουλάρης ηχοληψία μίξη
 Studio Syn Ena | Γιώργος Πατεράκης μονταζ PMG |
Παραγωγή Μικρός Ήρως | Επιμέλεια Άγγελος Σφακιανάκης |

Ένα ταξίδι στους χάρτινους κόσμους,
 σε ροζ συννεφάκια καπνού.
Μ᾽ ένα καράβι που ανάποδα πάει
 Και μπάζει νερά από παντού.

 Ποιος σ᾽ οδηγεί σε αγύριστους δρόμους
 Ποιος κάνει ρεσάλτο στο νου;
Πότε θ ακούσεις το σήμα κινδύνου
 και τις κραυγές του βυθού.

 Ποιο παραμύθι ζητάς απ΄το μέλλον
 να φέρει στου χρόνου τη ράχη
Ποιος θα σου πει πως μεγάλωσες πλέον
και πως Άγιος Βασίλης, δεν υπάρχει.

Δίπλα σου κι άλλα σπασμένα κουφάρια
 Απ᾽ την ορμή του καιρού.
Κι αυτό το ψέμα που ζεις να σε σπρώχνει
Στην αγκαλιά του κενού.

Η ψήφος των ΑΠΟΔΉΜΩΝ και το δούλεμα των πολιτικων

 Δημήτρης Ψαρράς αξιωματικής αντιπολίτευσης στην πρωτοβουλία αυτήν επισφραγίζεται από το γεγονός ότι η πρόταση συνυπογράφεται από το σύνολο της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος με πρώτο τον Κυριάκο Μητσοτάκη και στη συνέχεια τους δύο πρώην πρωθυπουργούς Κώστα Καραμανλή και Αντώνη Σαμαρά.
Η πρόταση βασίζεται στη συνταγματική ρύθμιση που περιλήφθηκε στην αναθεώρηση του 2001, σύμφωνα με την οποία «Νόμος που ψηφίζεται με την πλειοψηφία των δύο τρίτων του όλου αριθμού των βουλευτών μπορεί να ορίζει τα σχετικά με την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος από τους εκλογείς που βρίσκονται έξω από την Επικράτεια» (άρθρο 54 παρ. 4).
Η κίνηση αυτή θεωρήθηκε από τη Ν.Δ. ως απαραίτητη «ρελάνς» στο «αμερικανικό φθινόπωρο» του κ. Τσίπρα, ο οποίος με την επίσκεψή του στις ΗΠΑ και τη συνάντησή του με τον πρόεδρο Τραμπ εμφανίστηκε να διεμβολίζει τον παραδοσιακά συντηρητικό και δεξιό χώρο της λεγόμενης «ομογένειας».
Στην αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει την πρόταση νόμου, η Ν.Δ. αναφέρει ότι κατέθεσε στη Βουλή «σε δύο διαφορετικούς χρόνους σχέδια για τη διευκόλυνση των εκτός επικρατείας εκλογέων» και προσθέτει με νόημα ότι «στις 19.2.2009 ο τότε υπουργός Εσωτερικών και σημερινός Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος κατέθεσε για πρώτη φορά στη μεταπολιτευτική του τόπου κυβερνητικό σχέδιο νόμου το οποίο περιείχε πλήρεις διατάξεις για την ενεργοποίηση του εκλογικού δικαιώματος των εκτός επικρατείας εκλογέων». Η δεύτερη φορά ήταν «επτά χρόνια μετά, στις 8.4.2016, όταν η κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας (σ.σ.: ως αντιπολίτευση πλέον) κατέθεσε πρόταση νόμου με ήσσονος σημασίας αλλαγές στο αρχικό σχέδιο του 2009».
Στα επιχειρήματα που προβάλλει σήμερα η Ν.Δ. περιλαμβάνεται και ένα καινούργιο, το οποίο προέκυψε κατά τη συγκυρία της κρίσης: «Για πρώτη φορά μετά από πολλές δεκαετίες η Ελλάδα, δυστυχώς, λόγω της οικονομικής κρίσης, έγινε και πάλι χώρα εξαγωγής εργατικού δυναμικού. Οι Ελληνες αυτοί πολίτες άφησαν τη χώρα αναζητώντας εργασιακή διέξοδο και με την ελπίδα μια μέρα, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, να επαναπατρισθούν. Σε αυτούς τους Ελληνες που έχουν νωπούς τους δεσμούς με τη μητέρα πατρίδα, όπως και σε όλους τους Ελληνες της διασποράς, που διατηρούν άσβεστη τη φλόγα του Ελληνισμού, δεν έχει κανείς το δικαίωμα ή το ηθικό ανάστημα να εγείρει εμπόδια στη γέφυρα με την Ελλάδα».
EUROKINISSI
Αλλά με τις διατυπώσεις αυτές επιχειρείται η σύγχυση μεταξύ των πολιτών που υποχρεώθηκαν να εκπατριστούν τα τελευταία χρόνια και ενός απροσδιόριστου «ομογενειακού» πληθυσμού, στον οποίο περιλαμβάνονται πολίτες άλλων κρατών με μακρινούς οικογενειακούς δεσμούς με την Ελλάδα. Κανένας σχετικός διαχωρισμός δεν προβλέπεται από το περιεχόμενο του νομοσχεδίου.
Είναι αλήθεια ότι δεν εφευρέθηκε σήμερα από τη Ν.Δ. το ζήτημα. Αλλά δεν είναι ακριβές ότι η προσπάθεια αυτή ξεκινά το 2009. Η απόδοση ψήφου στους αποδήμους υπήρξε ήδη από τις αρχές του 2004 προεκλογική δέσμευση του τότε προέδρου της Κώστα Καραμανλή. Την ίδια υπόσχεση έδωσε τον Δεκέμβριο του 2006 ο κ. Καραμανλής, ως πρωθυπουργός πλέον, από το βήμα του συνεδρίου του Συμβουλίου Αποδήμου Ελληνισμού (ΣΑΕ). Ακολούθησαν διαβουλεύσεις με το ΣΑΕ και μάλιστα στάλθηκε στο ΣΑΕ «Προσχέδιο», το οποίο δεν έγινε δεκτό από τους αποδέκτες του, καθώς ζητούσαν και το δικαίωμα του εκλέγεσθαι.

Το τραύμα του 2009

Οταν τελικά έφτασε στη Βουλή η πρόταση της Ν.Δ., στις αρχές του 2009, σύσσωμη η αντιπολίτευση αντέδρασε. Μοναδική εξαίρεση ο ΛΑΟΣ του Γ. Καρατζαφέρη, που εκείνη την περίοδο είχε επιδοθεί σε έντονο πολιτικό φλερτ με την κυβέρνηση, σύμφωνα με τη θεωρία του αρχηγού του περί «δεξιάς πολυκατοικίας», στην οποία συνοικούσαν τα δύο κόμματα.
Η κυβέρνηση Καραμανλή είχε ανταποκριθεί στην επίθεση αγάπης του Καρατζαφέρη, ξεχνώντας όσα είχε σούρει στον ίδιο τον τότε αρχηγό της Ν.Δ. από το 2000 ο αρχηγός του ΛΑΟΣ. Η αρχική γραμμή Καραμανλή, ότι «δεν συνεργάζεται με τα άκρα», μεταβλήθηκε εκείνες τις μέρες σε στενή συνεργασία με την Ακροδεξιά, παρά το γεγονός ότι εκείνην ακριβώς την περίοδο ο Γ. Καρατζαφέρης είχε προβεί στις πιο ακραίες αντισημιτικές δηλώσεις, με το περιβόητο «ο Εβραίος μυρίζει αίμα» (εφ. «Αλφα Ενα», 4.1.2009).
Ο λόγος ήταν βέβαια ότι η κυβέρνηση διέθετε οριακή πλειοψηφία (151 έδρες) και χρειαζόταν το μαξιλαράκι του ΛΑΟΣ για να αποφύγει τις εκλογές. Η σύμπλευση των δύο κομμάτων σε ζητήματα όπως αυτό των «αποδήμων» ήταν δεδομένη και διευκόλυνε τη σύγκλιση. Αλλωστε ήδη και στα μέσα της προηγούμενης χρονιάς (Μάιος 2008) ο ΛΑΟΣ είχε συμφωνήσει με τις περισσότερες προτάσεις για συνταγματική αναθεώρηση της Ν.Δ. και ανάμεσά τους τη… συμβολική πρόταση να μετονομαστεί το Συμβούλιο Αποδήμου Ελληνισμού σε Συμβούλιο Ελληνισμού της Διασποράς.
Οταν, λοιπόν, κατέθεσε η κυβέρνηση Καραμανλή το σχέδιο νόμου, γνώριζε ότι μοναδικός υποστηρικτής του θα ήταν το κόμμα Καρατζαφέρη. Το κατέθεσε, δηλαδή, εν γνώσει του ότι αποκλείεται να συγκεντρώσει τις απαιτούμενες 200 ψήφους· μόνο και μόνο για επικοινωνιακούς λόγους και για να «εκθέσει» στους αποδήμους το ΠΑΣΟΚ.
Για το πώς αντέδρασε η αντιπολίτευση, αρκεί να αναφέρουμε ένα μικρό απόσπασμα από την αγόρευση του Ευάγγελου Βενιζέλου: «Το νομοσχέδιο που προτείνει η κυβέρνηση στη Βουλή για τη δήθεν ψήφο των αποδήμων είναι ένα συνταγματικό τερατούργημα. Προσβάλλει βάναυσα θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος της χώρας. Πρόκειται όχι απλώς για εμπαιγμό των αποδήμων Ελλήνων αλλά και για υποβάθμιση και για διασυρμό του σκληρού πυρήνα της δημοκρατίας γιατί γίνεται απόπειρα νόθευσης των βασικών κανόνων της εκλογικής διαδικασίας» (1.4.2009).
Τα ίδια επανέλαβε και την επομένη ο κ. Βενιζέλος: «Η κυβέρνηση γνωρίζει ότι το νομοσχέδιό της είναι αντισυνταγματικό. Η κυβέρνηση γνωρίζει ότι δεν πρόκειται να αποσπάσει τη συναίνεση της αντιπολίτευσης. Δεν διαφωνεί μόνο το ΠΑΣΟΚ. Διαφωνεί και ο ΣΥΡΙΖΑ και το Κομμουνιστικό Κόμμα. Και ενώ τα γνωρίζει όλα αυτά η Κυβέρνηση και προσωπικά ο Πρωθυπουργός έρχεται εδώ για να κάνει τι; Για να κάνει ένα προεκλογικό φλερτ με τους απόδημους Ελληνες;»
Εκείνος, βέβαια, που είπε τα πράγματα με τ’ όνομά τους ήταν ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ Σπύρος Χαλβατζής: «Το νομοσχέδιο και όλη η κατάσταση που διαμορφώνεται τείνει να φέρει στις κάλπες ένα εκατομμύριο ψηφοφόρους. Και αυτό αντικειμενικά θα αλλοιώσει την πραγματικότητα που υπάρχει σήμερα στην ελληνική κοινωνία, στην ελληνική Βουλή.
Ανθρωποι οι οποίοι ζουν δεκάδες χρόνια μακριά από την Ελλάδα, που δεν έχουν καμία σχέση, καμία γνώση της ελληνικής πραγματικότητας θα διαμορφώσουν το εκλογικό αποτέλεσμα. Και αυτό το εκλογικό αποτέλεσμα θα είναι αναντίστοιχο με την υπάρχουσα πραγματικότητα στη χώρα μας».
Τελικά, όπως αναμενόταν, το νομοσχέδιο απορρίφτηκε, εφόσον ψηφίστηκε μόνο από Ν.Δ. και ΛΑΟΣ, δεν συγκέντρωσε δηλαδή την απαιτούμενη πλειοψηφία των 2/3 (159 υπέρ, 106 κατά, 2 παρών).

Τι συμβαίνει στις άλλες χώρες;

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, από την ισχύουσα νομοθεσία των κρατών-μελών του Συμβουλίου της Ευρώπης, στις περισσότερες χώρες εφαρμόζονται διαδικασίες που επιτρέπουν στους υπηκόους τους που διαμένουν στο εξωτερικό να ψηφίζουν στις βουλευτικές εκλογές.
Αλλά οι διαδικασίες αυτές ποικίλλουν τόσο πολύ ώστε καθίσταται αδύνατη η κατάταξη των επιλογών κάθε χώρας σε σαφείς κατηγορίες. Μπορεί φυσικά να γίνει ένας διαχωρισμός μεταξύ δύο μεγάλων κατηγοριών: εκείνη των κρατών-μελών που επιτρέπουν στους πολίτες τους να ψηφίζουν από το εξωτερικό, και εκείνη που δεν το επιτρέπουν.
❒ Σε 37 κράτη-μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης προβλέπεται ψήφος στο εξωτερικό: Αυστρία, Βέλγιο, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Κροατία, Δημοκρατία της Τσεχίας, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γεωργία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιχτενστάιν, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μολδαβία, Μονακό, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, Τουρκία, Ουκρανία και Ηνωμένο Βασίλειο. Σ’ αυτές τις χώρες προβλέπεται είτε η ψήφος σε εκλογικά κέντρα του εξωτερικού είτε η επιστολική ψήφος, ή και τα δύο.
❒ Σε 17 χώρες επιτρέπεται η ψήφος σε πρεσβείες ή προξενεία ή εκλογικά κέντρα εγκατεστημένα εκτός της χώρας: Βουλγαρία, Κροατία, Δημοκρατία της Τσεχίας, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γεωργία, Ουγγαρία, Ισλανδία, Μολδαβία, Νορβηγία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας και Ουκρανία.
❒ Σε 8 χώρες (Αυστρία, Γερμανία, Ιταλία, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πορτογαλία και Σλοβακία) επιτρέπεται ψήφος μόνο δι’ αλληλογραφίας, είτε μέσω πρεσβείας ή προξενείου είτε γράφοντας απευθείας στην αρμόδια εθνική αρχή. Η δυνατότητα ψήφου είτε σε πρεσβεία (ή προξενείο) είτε δι’ αλληλογραφίας προβλέπεται στο Βέλγιο, στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, στην Εσθονία, στη Λετονία, στη Λιθουανία, στη Σλοβενία, στην Ισπανία και στη Σουηδία. Ενας μικρός αριθμός χωρών -Βέλγιο, Γαλλία, Ολλανδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο- επιτρέπουν την ψήφο μέσω πληρεξουσίου. Στο Μονακό, η ψήφος μέσω πληρεξουσίου είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι υπήκοοι της χώρας αυτής μπορούν να ψηφίσουν στο εξωτερικό.
❒ Ορισμένα κράτη (η Ολλανδία και η Ελβετία) επιτρέπουν την ηλεκτρονική ψήφο. Αυτό το είδος ψήφου έχει ήδη προβλεφθεί από τον νόμο και εφαρμόζεται στην Εσθονία.
❒ Σε 5 κράτη-μέλη (Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Δανία, Ουγγαρία, Λιχτενστάιν και Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας) μόνο τα άτομα που διαμένουν προσωρινά εκτός της χώρας έχουν το δικαίωμα να ψηφίζουν στο εξωτερικό.
❒ Σε ορισμένες χώρες, οι απόδημοι χάνουν το δικαίωμα ψήφου μετά κάποιο χρονικό διάστημα (15 έτη στο Ηνωμένο Βασίλειο και 25 έτη στη Γερμανία).
❒ Ορισμένες χώρες όπως η Αυστρία, η Ουγγαρία, η Σλοβενία και η Ουκρανία επιτρέπουν την ψήφο στο εξωτερικό μόνο με την άδεια της χώρας υποδοχής.
❒ Σε 5 χώρες (Κροατία, Γαλλία, Ιταλία και Πορτογαλία) οι απόδημοι μπορούν να επιλέγουν τους αντιπροσώπους τους στο εθνικό Κοινοβούλιο σε περιφέρειες που έχουν συσταθεί στο εξωτερικό. Στην Πορτογαλία, καθεμιά από τις δύο περιφέρειες εκλέγει έναν βουλευτή.
Οι Γάλλοι πολίτες που διαμένουν στο εξωτερικό συμμετέχουν στην εκλογή δώδεκα μελών της Γερουσίας μέσω της Ενωσης Γάλλων Αποδήμων η οποία αριθμεί 150 μέλη. Από το 2012 έχουν τη δυνατότητα να εκλέγουν έντεκα μέλη της Εθνοσυνέλευσης. Στην Κροατία και την Ιταλία, ο αριθμός των κοινοβουλευτικών εδρών που κατανέμονται σε περιφέρειες του εξωτερικού εξαρτάται από τον αριθμό των εκπεφρασμένων ψήφων.
❒ Από τις χώρες οι οποίες δεν χορηγούν δικαίωμα ψήφου στο εξωτερικό ή επιβάλλουν σημαντικούς περιορισμούς, 8 κράτη-μέλη (Αλβανία, Ανδόρα, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Κύπρος, Μάλτα, Μαυροβούνιο και Αγιος Μαρίνος) δεν επιτρέπουν καθόλου την ψήφο. Στην Ιρλανδία εφαρμόζονται αυστηροί κανόνες, με τη δυνατότητα της επιστολικής ψήφου να χορηγείται μόνο σε μέλη της αστυνομίας και των ενόπλων δυνάμεων και σε Ιρλανδούς διπλωμάτες και τους/τις συζύγους τους.
❒ Σε 22 κράτη-μέλη τα οποία επιτρέπουν την ψήφο από το εξωτερικό, τα άτομα που επιθυμούν να κάνουν χρήση αυτής της δυνατότητας πρέπει εντός ορισμένης προθεσμίας να υποβάλουν αίτηση εγγραφής στους εκλογικούς καταλόγους, είτε στις αρχές της χώρας καταγωγής τους είτε στη διπλωματική ή προξενική αποστολή στο εξωτερικό.
Στη Δανία, τα άτομα που έχουν δικαίωμα ψήφου πρέπει να υποβάλουν αίτηση στην τελευταία κοινότητα διαμονής. Στην Ουγγαρία, οι ψηφοφόροι πρέπει να υποβάλουν αίτημα εγγραφής στη διπλωματική ή προξενική αποστολή. Στη Γερμανία και στο Λουξεμβούργο, η αίτηση πρέπει να υποβάλλεται στις τοπικές αρχές. Οι Ισπανοί εκλογείς πρέπει να υποβάλουν αίτηση στο επαρχιακό παράρτημα του εκλογικού γραφείου για την εγγραφή τους στον ειδικό κατάλογο εξ αποστάσεως εκλογέων.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι εκλογείς που διαμένουν στο εξωτερικό πρέπει να επανεγγράφονται κάθε έτος στο τοπικό εκλογικό γραφείο. Σε ορισμένες χώρες, η αίτηση πρέπει να αποστέλλεται στη διπλωματική ή προξενική αποστολή, η οποία είτε συντάσσει η ίδια τον κατάλογο των εκλογέων είτε διαβιβάζει τις αιτήσεις στην αρμόδια αρχή της χώρας καταγωγής.

Είναι υποχρέωση της πολιτείας;

Πέραν της προφανούς πολιτικής διάστασης του ζητήματος, από τους επισπεύδοντες εισηγητές του νομοσχεδίου προβάλλεται ο ισχυρισμός ότι η θέσπιση της ψήφου των αποδήμων ισοδυναμεί με συμβατική υποχρέωση και όχι απλή δυνατότητα της πολιτείας, ενώ έχουν διατυπωθεί και απόψεις που υποστηρίζουν ότι η σχετική πρόβλεψη του Συντάγματος έχει καταστεί υποχρεωτική, μετά την παρέλευση τόσων χρόνων.
Στο σημείο αυτό διαθέτουμε μια απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) με την οποία απορρίπτονται αυτές οι αιτιάσεις.
Πρόκειται για την απόφαση που εκδόθηκε στο Στρασβούργο στις 15.3.2012 για την υπόθεση «Σιταρόπουλος και Γιακουμόπουλος κατά Ελλάδας» (Προσφυγή 42202/2007). Οι προσφεύγοντες ήταν κάτοικοι Στρασβούργου και υπάλληλοι του Συμβουλίου της Ευρώπης. Με την προσφυγή τους υποστήριξαν ότι το ελληνικό κράτος παραβίασε την Ευρωπαϊκή Συνθήκη Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), επειδή δεν τους επέτρεψε να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στον τόπο κατοικίας τους (τη Γαλλία) κατά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2007.
Η προσφυγή εξετάστηκε από το αρμόδιο τμήμα του ΕΔΔΑ, το οποίο αποφάνθηκε στις 8.7.2010 ότι υπήρξε πράγματι παραβίαση του άρθρου 3 του Πρωτοκόλλου αριθ. 1 της ΕΣΔΑ, το οποίο αναφέρεται στο «Δικαίωμα για ελεύθερες εκλογές» και προβλέπει ότι τα μέλη «αναλαμβάνουν την υποχρέωση να διενεργούν κατά εύλογα διαστήματα ελεύθερες εκλογές με μυστική ψηφοφορία, υπό συνθήκες που εξασφαλίζουν την ελεύθερη έκφραση της λαϊκής θέλησης ως προς την εκλογή του νομοθετικού σώματος».
Η υπόθεση οδηγήθηκε στο Τμήμα Ευρείας Σύνθεσης του Δικαστηρίου, το οποίο στις 15.3.2012 ανέτρεψε την αρχική απόφαση, κρίνοντας ότι δεν υπήρξε καμιά παραβίαση του εν λόγω άρθρου. Το σκεπτικό με το οποίο οδηγήθηκε σ’ αυτή την κρίση το Δικαστήριο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον:
❒ Κατ’ αρχάς διατυπώνεται η διαπίστωση ότι τα κράτη-μέλη αντιμετωπίζουν το ζήτημα των βουλευτικών εκλογών με εντελώς διαφορετικό τρόπο το καθένα: «Υπάρχουν πολυάριθμοι τρόποι οργάνωσης και λειτουργίας των εκλογικών συστημάτων και πλήθος διαφορών, μεταξύ άλλων, στην ιστορική εξέλιξη, στην πολιτιστική ποικιλομορφία και στην πολιτική σκέψη εντός της Ευρώπης, διαφορές τις οποίες έκαστο Συμβαλλόμενο Κράτος οφείλει να ενσωματώσει στη δική του άποψη για τη δημοκρατία».
❒ Σημαντικότερες είναι οι παρατηρήσεις για τον πυρήνα του προβλήματος: «Οσον αφορά τους περιορισμούς στο εκλογικό δικαίωμα των αποδήμων βάσει του κριτηρίου κατοικίας, οι θεσμοί της Σύμβασης (σ.σ.: εννοείται η ΕΣΔΑ) έχουν δεχθεί κατά το παρελθόν ότι αυτοί μπορεί να αιτιολογούνται από διάφορους παράγοντες:
πρώτον, το τεκμήριο ότι οι υπήκοοι που δεν κατοικούν εντός της επικράτειας δεν επηρεάζονται τόσο άμεσα ή διαρκώς από τα καθημερινά προβλήματα της χώρας και έχουν μικρότερη γνώση γι’ αυτά.
Δεύτερον, το γεγονός ότι οι υπήκοοι που δεν κατοικούν εντός της επικράτειας έχουν λιγότερη επιρροή στην επιλογή των υποψηφίων ή στη διαμόρφωση των εκλογικών προγραμμάτων τους.
Τρίτον, η στενή σύνδεση μεταξύ του δικαιώματος ψήφου στις βουλευτικές εκλογές και του να επηρεάζεται κάποιος άμεσα από τις πράξεις των πολιτικών οργάνων που έχουν εκλεγεί με αυτόν τον τρόπο και,
τέταρτον, η θεμιτή έγνοια που μπορεί να έχει ο νομοθέτης για περιορισμό της επιρροής των πολιτών που διαμένουν στο εξωτερικό επί ζητημάτων τα οποία, αν και θεμελιώδη, επηρεάζουν κατά κύριο λόγο τα άτομα που κατοικούν στη χώρα».
❒ Διατυπώνεται μάλιστα η άποψη ότι το κράτος-μέλος μπορεί να στερεί το δικαίωμα ψήφου σε πολίτες οι οποίοι βρίσκονται για μεγάλο χρονικό διάστημα στο εξωτερικό: «Το Δικαστήριο έκρινε ότι η εκπλήρωση της προϋπόθεσης κατοικίας ή διάρκειας της κατοικίας για την άσκηση του δικαιώματος ψήφου στις εκλογές δεν αποτελεί, κατ’ αρχάς, αυθαίρετο περιορισμό του δικαιώματος ψήφου και ως εκ τούτου δεν είναι ασύμβατη προς το άρθρο 3 του Πρωτοκόλλου αριθ. 1».
Οι θέσεις αυτές του Δικαστηρίου έχουν ιδιαίτερη σημασία για τη σημερινή συγκυρία στην Ελλάδα και ειδικά η σαφής διάκριση μεταξύ «προσωρινών» εκπατρισμένων και «μονίμων» αποδήμων.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη Δημοκρατία μέσω του Δικαίου (Επιτροπή της Βενετίας, συμβουλευτικό όργανο του Συμβουλίου της Ευρώπης) έχει συντάξει διαδοχικές εκθέσεις για το ζήτημα. Η Εκθεση 580 του 2010 αναφέρεται ρητά σε «πολίτες οι οποίοι έχουν διατηρήσει δεσμούς με τη χώρα καταγωγής τους», και «για άτομα που βρίσκονται προσωρινώς εκτός της επικράτειας». Μάλιστα η Εκθεση διαπιστώνει ότι «το ποσοστό των πολιτών που διαμένουν εκτός της επικράτειας μπορεί να ποικίλλει σημαντικά από χώρα σε χώρα. Οταν οι πολίτες αυτοί είναι πολυάριθμοι, ενδέχεται να έχουν αποφασιστικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα των εκλογών, γεγονός το οποίο μπορεί να αιτιολογήσει την εφαρμογή συγκεκριμένων μέτρων».
Στα ίδια συμπεράσματα καταλήγει και πιο πρόσφατη Εκθεση (748/2013), στην οποία αναφέρεται ότι ο Κώδικας Καλών Πρακτικών της Επιτροπής Βενετίας δεν παίρνει θέση στο ζήτημα, θεωρώντας ότι είναι εξίσου θεμιτό να προβλέπεται ή όχι τρόπος εκλογής στο εξωτερικό, αλλά διαχωρίζει σαφώς τις περιπτώσεις των πολιτών που βρίσκονται προσωρινά εκτός της επικράτειας από εκείνων που ζουν επί πολλά χρόνια στο εξωτερικό.
Ολα αυτά, βέβαια, είναι ψιλά γράμματα, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι η πρόσφατη πρόταση της Νέας Δημοκρατίας είναι εξίσου προσχηματική και έχει ανάλογα μικροκομματικά κίνητρα με εκείνη που είχε γίνει το 2009.

Tuesday, December 26, 2017

Βερολίνο: Κοινός ναός για Εβραίους, χριστιανούς και μουσουλμάνους

 Το ΒΗΜΑ:Ο «Οίκος του Ενός» 
θα ανοίξει τις πύλες του το 2018


Την κατασκευή της Οικίας του Ενός έχει αναλάβει το αρχιτεκτονικό γραφείο του Βερολίνου «Kuehn Malvezzi», το σχέδιο του οποίου (εδώ σε ψηφιακή απεικόνιση) χαρακτηρίζεται από έναν πύργο ύψους 44 μέτρων και θυμίζει φρούριο.

ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ "ΕΦΗΜΕΡΙΣ"  ΠΡΙΝ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ
Για όσους ακόμα ζουν το όνειρό τους και ονειρεύονται .."οθοδοξίες,μαρμαρωμένους βασιλιάδες ,κόκκινες μηλιές,πράσινα άλογα "..  προφητείες Παίσιου και άλλων ...αγίων ,τυχοδιωκτών και διαταραγμένων μυαλών,,, καιρός να προσγειωθούν.. Απο την ώρα που οι Εβραίοι μετέφρασαν τη θρησκεία τους(ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ) στην Ελληνική Γλώσσα  ένα και μοναδικό στόχο είχαν στο νου τους : Κάποια μέρα να την καταστήσουν παγκόσμια!!
Φαίνεται πως αυτη η ώρα έφτασε..Τα παραμύθια τους  που τόσους αιώνες μας πλασάρουν και ακούγονται καθημερινά σε ισλαμικούς και χριστιανικούς ναούς περί Αβραάμ,Ισαάκ και Ιακώβ ήρθε η ώρα να γίνουν κύρια θρησκεία στο ΧΡ ΙΣΛΑΜ (+ Χριστιανισμό και Ισλαμισμό.) ¨Ηδη  όλα πια είναι έτοιμα .. "τα όσα τραβάμε σήμερα στην Ευρώπη με τη μεταφορά ισλαμιστών,αυτό το σκοπό 'εχουν,να κάνουν τη ζωή μας αφόρητη και να δεχτούμε την κοινή Ιουδαική θρησκεία για να ηρεμήσουμε " έγραψε πρόσφατα ο γνωστός Αιγύπτιος  ποιητής Άδωνις  που ζεί στην Γαλλία..
Ο Ναός του Σολομώντος είναι έτοιμος στον Καναδά και η Ιερουσαλήμ ήδη αναγνωρίστηκε απο κάμποσες χώρες με πρώτη και καλύτερη την Αμερική . Περισότερα  απο την ΕΦΗΜΕΡΙΣ προσεχώς.  Σημερα μεταφέρουμε μια είδηση που δημοσιεύτηκε στις  18/06/2014 17:10 στην εφημερίδα Το ΒΗΜΑ  http://www.tovima.gr/world/article/?aid=607139 και κρίνεται μόνοι σας  τα περι κρ'ισεώς μας,μνημόνια και την αναταραχή στην Ευρώπη και αλλού.


Το ΒΗΜΑ
Βερολίνο: Κοινός ναός για Εβραίους, χριστιανούς και μουσουλμάνους
Την ώρα που σε διάφορα μέρη του κόσμου η θρησκευτική μισαλλοδοξία πυροδοτεί συγκρούσεις, στο Βερολίνο διδάσκουν την ανεξιθρησκία και την θρησκευτική ανεκτικότητα. Το 2018 θα ανοίξει τις πύλες του ο «Οίκος του Ενός», ένας κοινός ναός προσευχής για Εβραίους, χριστιανούς και μουσουλμάνους, για τους πιστούς, δηλαδή, των τριών μεγαλύτερων μονοθεϊστικών θρησκειών. Οι εργασίες εκσκαφής των θεμελίων ξεκίνησαν πριν από λίγες μέρες. Το κόστος υπολογίζεται στα 10 εκατομμύρια ευρώ και θα καλυφθεί σε ποσοστό 100% από δωρεές.


Εμπνευστής του σχεδίου είναι η οργάνωση «Ο Οίκος Προσευχής και Μαθητείας της Petriplatz του Βερολίνου», στην οποία συμμετέχουν η Εβραϊκή Κοινότητα του Βερολίνου, το εκκλησιαστικό κολέγιο Αβραάμ Γκάιγκερ του Πότσδαμ, το Φόρουμ Διαπολιτισμικού Διαλόγου και η Οργάνωση St. Petri-St. Marien της γερμανικής Ευαγγελικής Εκκλησίας.

«Το Βερολίνο είναι μία πόλη που έχει δεχτεί πολλά τραύματα, αλλά ταυτόχρονα εδώ έχουν συντελεστεί και θαύματα», δήλωσε ο Ραβίνος Τοβία Μπεν Τσορίν, ενώ ο Γκρέγκορ Χόμπεργκ, ιερέας της Ευαγγελικής Εκκλησίας και πρόεδρος της οργάνωσης, τονίζει ότι «το ζητούμενο δεν είναι να δημιουργηθεί ένα μείγμα διαφορετικών θρησκειών, αλλά να μάθουμε πώς να προσεγγίζουμε ο ένας τον άλλον με αξιοπρέπεια και σεβασμό».

Ο«Οίκος του Ενός» θα ανεγερθεί στη συνοικία Mίτε, στο σημείο όπου βρισκόταν κάποτε η εκκλησία του Αγίου Πέτρου, ο παλαιότερος χριστιανικός ναός της πόλης που χρονολογείται από το 1350. Ο ναός, που θα διαθέτει έναν πύργο ύψους 44 μέτρων που θα θυμίζει φρούριο, δεν θα έχει θρησκευτικά σύμβολα στο εσωτερικό του.

Έχουν σχεδιαστεί τρεις διαφορετικοί χώροι προσευχής - ένας για χριστιανούς, ένας για μουσουλμάνους και ένας για Εβραίους, οι οποίοι θα ενώνονται με έναν θολωτό διάδρομο δύο επιπέδων, ο οποίος θα χρησιμεύει ως χώρος μαθητείας και διοργάνωσης κοινών τελετών και εκδηλώσεων.

«Ο τέταρτος χώρος αποτελεί δημόσιο χώρο μεταξύ των τριών θρησκειών. Είναι ένας χώρος για κατανόηση και συζήτηση. Ο διάλογος έχει να κάνει εν μέρει και με ένα είδους περιορισμού. Το έργο στοχεύει επίσης στην ανάδειξη και των διαφορών», εξηγεί ένας από τους αρχιτέκτονες, ο Γουίλφριντ Κιούν επισημαίνοντας με νόημα πως «ένα κτίριο από μόνο του δεν μπορεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους αν δεν το επιθυμούν και οι ίδιοι».

«Θέλουμε τα παιδιά μας να έχουν ένα μέλλον όπου η θρησκευτική διαφορετικότητα θα αποτελεί τον κανόνα κι όχι την εξαίρεση», εξηγεί ο ιμάμης Καντίρ Σαντσί.

Της ημέρας. .Κ Α Ν Έ Ν Α Σ !!!!

Γράφει η
ΤΑΣΊΑ ΝΤΡΟΜΑΚΑ(ΦΒ)


Από την Παρασκευή 8 μμ έκλεισαν τα πάντα: μαγαζιά εστιατόρια, ταβέρνες μπαρ,καφετέριες. Οι δρόμοι άδειασαν. Οι άνθρωποι εξαφανίστηκαν. Ως και οι νεαροί αστυνομικοί στο περιπολικό που κυκλοφορούσε στους δρόμους έκαναν πλάκα σε παρέα νεαρών που δεν έβρισκαν μαγαζί να πάνε και οι πόρτες ήταν κλειδωμένες,τους τραγουδούσαν συνθήματα στο μεγάφωνο με αποτέλεσμα οι νεαροί να χτυπιούνται στα γέλια! !!!!!! Α ναι!!!!! Το ίδιο και τα super market! !!!!!!! ΤΙΠΟΤΑ ανοιχτο!!!!!! Μέχρι και την Τρίτη! !!!!!!  Τετάρτη θα ξανανοιξουν όλα! Όλα αυτά στην Καρλσρουη,μια πόλη 250 000 κατοίκων! !!! Το πιστεύετε? ??????? Ούτε έναν καφέ?  Ούτε ένας άνθρωπος έξω? ????

wibiya widget