Να γιατί οι Εβραίοι μισούν όσο τίποτα άλλο στον κόσμο τους Μακεδόνες
Διότι παραλίγο, εάν ο Αντίοχος δεν έδειχνε έλεος και ανοχή, αυτοί οι "ρακενδυτοι βρωμιαρηδες της ερήμου" σήμερα δε θα υπήρχαν. Για αυτό πλήττουν εκ της όπισθεν την ιστορία της Μακεδονιας, χωρίς καν να φαίνονται ότι είναι αυτοί πίσω από την ονομασία των Σκοπιανων ως Μακεδονες.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΕΚ ΤΗΣ ΤΡΙΑΚΟΣΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗΣ Βίβλιου (Διόδωρος Σικελιωτης)
[ E Ὡς Ἀντίοχος ὁ βασιλεύς, φησίν, ἐπολιόρκει τὰ Ἱεροσόλυμα, οἱ δὲ Ἰουδαῖοι μέχρι μέν τινος ἀντέσχον, ἐξαναλωθέντων δὲ τῶν ἐπιτηδείων ἁπάντων ἠναγκάσθησαν περὶ διαλύσεως διαπρεσβεύσασθαι. οἱ δὲ πλείους αὐτῷ τῶν φίλων συνεβούλευον κατὰ κράτος αἱρήσειν τὴν πόλιν καὶ τὸ γένος ἄρδην ἀνελεῖν τῶν Ἰουδαίων· μόνους γὰρ ἁπάντων ἐθνῶν ἀκοινωνήτους εἶναι τῆς πρὸς ἄλλο ἔθνος ἐπιμιξίας καὶ πολεμίους ὑπολαμβάνειν πάντας. ἀπεδείκνυον δὲ καὶ τοὺς προγόνους αὐτῶν ὡς ἀσεβεῖς καὶ μισουμένους ὑπὸ τῶν θεῶν ἐξ ἁπάσης τῆς Αἰγύπτου πεφυγαδευμένους. 2 τοὺς γὰρ ἀλφοὺς ἢ λέπρας ἔχοντας ἐν τοῖς σώμασι καθαρμοῦ χάριν ὡς ἐναγεῖς συναθροισθέντας ὑπερορίους ἐκβεβλῆσθαι· τοὺς δὲ ἐξορισθέντας καταλαβέσθαι μὲν τοὺς περὶ τὰ Ἱεροσόλυμα τόπους, συστησαμένους δὲ τὸ τῶν Ἰουδαίων ἔθνος παραδόσιμον ποιῆσαι τὸ μῖσος τὸ πρὸς τοὺς ἀνθρώπους· διὰ τοῦτο δὲ καὶ νόμιμα παντελῶς ἐξηλλαγμένα καταδεῖξαι, τὸ μηδενὶ ἄλλῳ ἔθνει τραπέζης κοινωνεῖν μηδ' εὐνοεῖν τὸ παράπαν. 3 ὑπέμνησαν δὲ αὐτὸν καὶ περὶ τοῦ προγενομένου μίσους τοῖς προγόνοις πρὸς τοῦτο τὸ ἔθνος. Ἀντίοχος γὰρ ὁ προσαγορευθεὶς Ἐπιφανὴς καταπολεμήσας τοὺς Ἰουδαίους εἰσῆλθεν εἰς τὸν ἄδυτον τοῦ θεοῦ σηκόν, οἷ νόμιμον εἰσιέναι μόνον τὸν ἱερέα· εὑρὼν δὲ ἐν αὐτῷ λίθινον ἄγαλμα ἀνδρὸς βαθυπώγωνος καθήμενον ἐπ' ὄνου, μετὰ χεῖρας ἔχον βιβλίον, τοῦτο μὲν ὑπέλαβε Μωυσέως εἶναι τοῦ κτίσαντος τὰ Ἱεροσόλυμα καὶ συστησαμένου τὸ ἔθνος, πρὸς δὲ τούτοις νομοθετήσαντος τὰ μισάνθρωπα καὶ παράνομα ἔθη τοῖς Ἰουδαίοις· αὐτὸς δὲ στυγήσας τὴν μισανθρωπίαν πάντων ἐθνῶν ἐφιλοτιμήθη καταλῦσαι τὰ νόμιμα. 4 διὸ τῷ ἀγάλματι τοῦ κτίστου καὶ τῷ ὑπαίθρῳ βωμῷ τοῦ θεοῦ μεγάλην ὗν θύσας, τό τε αἷμα προσέχεεν αὐτοῖς, καὶ τὰ κρέα σκευάσας προσέταξε τῷ μὲν ἀπὸ τούτων ζωμῷ τὰς ἱερὰς αὐτῶν βίβλους καὶ περιεχούσας τὰ μισόξενα νόμιμα καταρρᾶναι, τὸν δὲ ἀθάνατον λεγόμενον παρ' αὐτοῖς λύχνον καὶ καιόμενον ἀδιαλείπτως ἐν τῷ ναῷ κατασβέσαι, τῶν τε κρεῶν ἀναγκάσαι προσενέγκασθαι τὸν ἀρχιερέα καὶ τοὺς ἄλλους Ἰουδαίους.
[ E Ὡς Ἀντίοχος ὁ βασιλεύς, φησίν, ἐπολιόρκει τὰ Ἱεροσόλυμα, οἱ δὲ Ἰουδαῖοι μέχρι μέν τινος ἀντέσχον, ἐξαναλωθέντων δὲ τῶν ἐπιτηδείων ἁπάντων ἠναγκάσθησαν περὶ διαλύσεως διαπρεσβεύσασθαι. οἱ δὲ πλείους αὐτῷ τῶν φίλων συνεβούλευον κατὰ κράτος αἱρήσειν τὴν πόλιν καὶ τὸ γένος ἄρδην ἀνελεῖν τῶν Ἰουδαίων· μόνους γὰρ ἁπάντων ἐθνῶν ἀκοινωνήτους εἶναι τῆς πρὸς ἄλλο ἔθνος ἐπιμιξίας καὶ πολεμίους ὑπολαμβάνειν πάντας. ἀπεδείκνυον δὲ καὶ τοὺς προγόνους αὐτῶν ὡς ἀσεβεῖς καὶ μισουμένους ὑπὸ τῶν θεῶν ἐξ ἁπάσης τῆς Αἰγύπτου πεφυγαδευμένους. 2 τοὺς γὰρ ἀλφοὺς ἢ λέπρας ἔχοντας ἐν τοῖς σώμασι καθαρμοῦ χάριν ὡς ἐναγεῖς συναθροισθέντας ὑπερορίους ἐκβεβλῆσθαι· τοὺς δὲ ἐξορισθέντας καταλαβέσθαι μὲν τοὺς περὶ τὰ Ἱεροσόλυμα τόπους, συστησαμένους δὲ τὸ τῶν Ἰουδαίων ἔθνος παραδόσιμον ποιῆσαι τὸ μῖσος τὸ πρὸς τοὺς ἀνθρώπους· διὰ τοῦτο δὲ καὶ νόμιμα παντελῶς ἐξηλλαγμένα καταδεῖξαι, τὸ μηδενὶ ἄλλῳ ἔθνει τραπέζης κοινωνεῖν μηδ' εὐνοεῖν τὸ παράπαν. 3 ὑπέμνησαν δὲ αὐτὸν καὶ περὶ τοῦ προγενομένου μίσους τοῖς προγόνοις πρὸς τοῦτο τὸ ἔθνος. Ἀντίοχος γὰρ ὁ προσαγορευθεὶς Ἐπιφανὴς καταπολεμήσας τοὺς Ἰουδαίους εἰσῆλθεν εἰς τὸν ἄδυτον τοῦ θεοῦ σηκόν, οἷ νόμιμον εἰσιέναι μόνον τὸν ἱερέα· εὑρὼν δὲ ἐν αὐτῷ λίθινον ἄγαλμα ἀνδρὸς βαθυπώγωνος καθήμενον ἐπ' ὄνου, μετὰ χεῖρας ἔχον βιβλίον, τοῦτο μὲν ὑπέλαβε Μωυσέως εἶναι τοῦ κτίσαντος τὰ Ἱεροσόλυμα καὶ συστησαμένου τὸ ἔθνος, πρὸς δὲ τούτοις νομοθετήσαντος τὰ μισάνθρωπα καὶ παράνομα ἔθη τοῖς Ἰουδαίοις· αὐτὸς δὲ στυγήσας τὴν μισανθρωπίαν πάντων ἐθνῶν ἐφιλοτιμήθη καταλῦσαι τὰ νόμιμα. 4 διὸ τῷ ἀγάλματι τοῦ κτίστου καὶ τῷ ὑπαίθρῳ βωμῷ τοῦ θεοῦ μεγάλην ὗν θύσας, τό τε αἷμα προσέχεεν αὐτοῖς, καὶ τὰ κρέα σκευάσας προσέταξε τῷ μὲν ἀπὸ τούτων ζωμῷ τὰς ἱερὰς αὐτῶν βίβλους καὶ περιεχούσας τὰ μισόξενα νόμιμα καταρρᾶναι, τὸν δὲ ἀθάνατον λεγόμενον παρ' αὐτοῖς λύχνον καὶ καιόμενον ἀδιαλείπτως ἐν τῷ ναῷ κατασβέσαι, τῶν τε κρεῶν ἀναγκάσαι προσενέγκασθαι τὸν ἀρχιερέα καὶ τοὺς ἄλλους Ἰουδαίους.
Ταῦτα δὴ διεξιόντες οἱ φίλοι τὸν Ἀντίοχον παρεκάλουν μάλιστα μὲν ἄρδην ἀνελεῖν τὸ ἔθνος, εἰ δὲ μή, καταλῦσαι τὰ νόμιμα καὶ συναναγκάσαι τὰς ἀγωγὰς μεταθέσθαι. 5 ὁ δὲ βασιλεὺς μεγαλόψυχος ὢν καὶ τὸ ἦθος ἥμερος, λαβὼν ὁμήρους ἀπέλυσε τῶν ἐγκλημάτων τοὺς Ἰουδαίους, φόρους τε τοὺς ὀφειλομένους πραξάμενος καὶ τὰ τείχη περιελὼν τῶν Ἱεροσολύμων.
Διόδωρος Σικελιώτης: Αντίοχος Δ’ ο Επιφανής και το μίσος των Ιουδαίων κατά των Εθνών
Όταν ο βασιλιάς Αντίοχος πολιορκούσε τα Ιεροσόλυμα, οι Ιουδαίοι άντεχαν μέχρι κάποια στιγμή, αλλά, όταν καταναλώθηκαν όλες οι προμήθειες αναγκάστηκαν να διαπραγματευτούν την παύση των εχθροπραξιών. Οι περισσότεροι φίλοι του βασιλιά τον συμβούλευαν να πάρει την πόλη διά της βίας και να εξολοθρεύσει ολοκληρωτικά το γένος των Ιουδαίων, διότι από όλα τα έθνη μόνο αυτό αποφεύγει κάθε είδους επαφή με άλλο λαό και θεωρεί ότι όλοι είναι εχθροί του. Τόνιζαν επίσης ότι και οι πρόγονοι τους είχαν εκδιωχθεί από την Αίγυπτο ως ασεβείς και μισούμενοι από τους θεούς.
Διότι για να καθαρίσουν την χώρα τους από εκείνους που είχαν λευκά σημάδια στο πρόσωπο τους ή λέπρα στο σώμα τους, τους συγκέντρωναν και τους έδιωχναν έξω από τα σύνορα,σαν να ήταν καταραμένοι. Οι εξόριστοι είχαν καταλάβει τους τόπους γύρω από τα Ιεροσόλυμα, είχαν συστήσει το έθνος των Ιουδαίων και είχαν παράδοση το μίσος προς τους ανθρώπους. Γι’ αυτό τον λόγο επιδίωκαν και έθιμα εντελώς αλλόκοτα, όπως το να μην μοιράζονται το τραπέζι τους με καμιά άλλη φυλή ούτε να τους δείχνουν κανενός είδους εύνοια. Του θύμισαν επίσης και το μίσος που έτρεφαν οι πρόγονοι τους προς τον λαό αυτό.
Διότι ο Αντίοχος που ονομάστηκε Επιφανής, όταν νίκησε τους Ιουδαίους, είχε μπει στο άδυτο του ιερού του θεού, όπου μόνο ο ιερέας επιτρεπόταν να μπει. Βρίσκοντας εκεί το πέτρινο άγαλμα ενός άντρα με πυκνά γένια καθισμένου πάνω σε γάιδαρο και κρατώντας ένα βιβλίο στα χέρια, υπέθεσε ότι ήταν το άγαλμα του Μωυσή που είχε κτίσει τα Ιεροσόλυμα και συστήσει το έθνος των Ιουδαίων και που επιπλέον είχε υπάρξει ο νομοθέτης των μισάνθρωπων και παράνομων εθίμων τους. Και επειδή ο Αντίοχος ένιωσε αποστροφή για αυτή την μισανθρωπία εναντίον όλων των εθνών, επιδίωξε με ζήλο να καταστρέψει όλες τις παραδοσιακές τους πρακτικές.
Για αυτό αφού θυσίασε μπροστά στο άγαλμα του ιδρυτή και στον υπαίθριο βωμό του θεού ένα μεγάλο θηλυκό γουρούνι και τα περιέλουσε με το αίμα του, μαγείρεψε τα κρέατα και πρόσταξε να ραντίσουν με τον ζωμό τους τα ιερά βιβλία τους, τα οποία περιείχαν τους νόμους που επέβαλλαν το μίσος προς τους ξένους,να σβήσουν την αθάνατη όπως λεγόταν από εκείνους, λυχνία που έκαιγε συνεχώς στον ναό και να υποχρεώσουν τον αρχιερέα και τους άλλους Ιουδαίους να φάνε τα κρέατα.
Αφηγούμενοι όλα τούτα, οι φίλοι του παρακαλούσαν τον Αντίοχο να εξολοθρεύσει ολοκληρωτικά το έθνος των Ιουδαίων ή διαφορετικά να καταλύσει τους νόμους τους και να τους αναγκάσει να αλλάξουν συμπεριφορά. Ο βασιλιάς όμως που ήταν μεγαλόψυχος και ήπιος στον χαρακτήρα, πήρε ομήρους και απάλλαξε τους Ιουδαίους από τις κατηγορίες, αφού εισέπραξε τους φόρους και γκρέμισε τα τείχη των Ιεροσολύμων.
Ο πρόεδρος του Ισραήλ μιλώντας στην Αθήνα δεν λησμόνεσε να "θάψει" και τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ στο Βίντεο που ακολουθεί
Μεγάλες αυτοκρατορίες γύρω μας εξαφανίστηκαν, ακόμα και εκείνη του Μέγα Αλέξανδρου διαλύθηκε μετά τον θάνατό του, αντίθετα έμειναν τα μικρά βασίλεια, όπως η Αθήνα και η Ιερουσαλήμ, οι πόλεις που δημιούργησαν τον δυτικό πολιτισμό, τόνισε στην αντιφώνησή του ο Πρόεδρος του Ισραήλ, Ρούβεν Ριβλίν.
ΣΗΜ,"ΕΦΗΜΕΡΙΣ.".Τα επώνυμα κείμενα εκφράζουν την άποψη του υπογράφοντος,