Friday, March 2, 2018

Νέο αποκαλυπτικό βίντεο από την Τούμπα δείχνει τον οπαδό να σημαδεύει τον Όσκαρ Γκαρσία


Νέο βίντεο στο οποίο εμφανίζεται ο οπαδός του ΠΑΟΚ να σημαδεύει τους παράγοντες του Ολυμπιακού με το ρολό της απόδειξης, δίνει στη δημοσιότητα η ιστοσελίδα to10.gr.
Στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ο νεαρός να πετάει το αντικείμενο σε σημείο που κατά πιθανότατα κάποιον θα χτυπούσε και στη συνέχεια να χειρονομεί. 
Υπενθυμίζεται ότι αυτό το περιστατικό έγινε αιτία να μην ξεκινήσει το ντέρμπι ΠΑΟΚ - Ολυμπιακού στην Τούμπα και πλέον ο «δικέφαλος» να απειλείται με βαρύ πρόστιμο και αφαίρεση βαθμών. 

Thursday, March 1, 2018

Μαριανα Τσιτσανη : Την Άνοιξη στα Τρίκαλα την έφερναν οι πελαργοί ..


Καλή μέρα,καλό μήνα!
Παλιά την Ανοιξη στα Τρίκαλα την έφερναν οι πελαργοί οι οποίοι διασκορπίζονταν κατά ζευγάρια στα πιο ψηλά τρικαλινά σπίτια  και στις εκκλησιές για να στήσουν τις φωλιές, να φτιάξουν καινούργιες,  να επιδιορθώσουν τις παλιές που έπαθαν ζημιές από τις βροχές, τον αέρα και τα χιόνια του χειμώνα.Κλωνάρι με κλωνάρι, στήνανε τις φωλιές τους και στη συνέχεια με τσάκνα, άχυρα, κουρέλια και λάσπη και  έχοντας για μυστρί το ράμφος τους, έκλειναν τα διάκενα
κι έτοιμη η φωλιά τους.
Κάθε πρωί, μόλις ο ήλιος χαμογελούσε,ο αρσενικός  άρχιζε το τραγούδι του ,το χαρακτηριστικό κροτάλισμα του ράμφους τους που θύμιζε σπανιόλικες καστανιέτες.Λίγο αργότερα κάνανε την εμφάνισή τους τα  πρώτα πελαργάκια που σήκωναν τα κεφαλάκια τους μέσα από τη φωλιά.Από τότε  άρχιζαν τα μαθήματα για το πέταγμά τους κι ακούγαμε τα τρομαγμένα τσιρίγματά τους, αλλά σιγά σιγά ξεθάρρευαν ,άπλωναν τα φτεράκια τους κι όταν δυνάμωναν αρκετά  έφευγαν για τις ακροποταμιές σε αναζήτηση τροφής .Εικόνες μοναδικές το ουράνιο σεργιάνι τους, οι μεγαλοπρεπείς σχηματισμοί τους, το επιβλητικό τους περπάτημα στις κεραμιδένιες κόκκινες στέγες ή υπερήφανη ακινησία τους στο ένα πόδι ,έχοντας το άλλο διπλωμένο στο φτερωτό στήθος τους , εικόνες που χάθηκαν μαζί με  τις στέγες που τους φιλοξένησαν.
ΜαρΊνα Τσιτσανη  /από το ΦΒ

ΑΠΆΤΗ. Τα Τρίκαλα πνίγηκαν και οι ρασοφόροι τρέχουν για αρπαχτές. .

Tαναδημοσιεύουμε χωρίς κανένα σχόλιο

Η «Φοβερά Προστασία» ευλογεί τα Τρίκαλα (ΒΙΝΤΕΟ-82 ΦΩΤΟ)


Την έκανε... άλογο και καλπάζει για τελικό - Μεγάλη ανατροπή της ΑΕΛ επί της ΑΕΚ

Φάουλ το γκολ της Ενωσης, 90 λεπτά ξύλο στο ματς!
του Χρήστου Κωνσταντινίδη
Νίκη με μεγάλη ανατροπή πέτυχε η ΑΕΛ κόντρα στην ΑΕΚ στον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας σε ένα παιχνίδι με πολλά νεύρα και ξύλο.
Το παιχνίδι απέκτησε φοβερό ρυθμό από την έναρξή του. Η πρώτη καλή στιγμή ανήκε στην ΑΕΚπου μπήκε φορτσάτη και απείλησε στο 2' με τον Λαμπρόπουλο να μην μπορεί να νικήσει τον Μπόζοβιτς. Η απάντηση των γηπεδούχων ήρθε δέκα λεπτά αργότερα με το σουτ του φατιόν να εξουδετερώνεται από τον Μπάρκα, ο οποίος είχε εξίσου θετική αντίδραση στην κεφαλιά του Μιλοσαβλιεβιτς στο 24'. Το φαλτσαριστό σουτ του Χριστοδουλόπουλου, στο 44', ήταν η τελευταία καλή στιγμή στο πρώτο ημίχρονο.
Στο δεύτερο μέρος το ματς απέκτησε άγρια ομορφιά. Η ΑΕΚπροηγήθηκε με τον Μασούντ στο 51', αλλά η ΑΕΛ ισοφάρισε με πέναλτι του Ναζλίδη στο 57'. Ο ίδιος παίκτης είχε φοβερή ευκαιρία να δώσει το προβάδισμα στο 63' αλλά σημάδεψε δοκάρι. Την ίδια κατάληξη είχε η φοβερή ατομική προσπάθεια του Χριστοδουλόπουλου, στο 75'. Στο 85' δε οι κιτρινόμαυροι έχασαν άλλη μία καλή στιγμή, με τον Μασούντ και τον Μπακασέτα να μην μπορούν να κάνουν το 1-2. Αυτό το πλήρωσε η ΑΕΚ στις καθυστερήσεις όπου ο Γκρίσμαν έδωσε τη νίκη με buzzer beater.
ΤΟ ΠΗΡΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ Ο Θωμάς Ναζλίδης πήρε το πέναλτι στο οποίο και ευστόχησε, είχε και δοκάρι στο 63'. Ήταν ο καλύτερος της ΑΕΛ και κράτησε ζωντανές τις ελπίδες πρόκρισης, τις οποίες αναπτέρωσε με το γκολ του ο Γκρισμάν.
ΓΙΝΑΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ Με ενδεκάδα παικτών που για πρώτη φορά παίζουν με αυτόν τη διάταξη μαζί παρατάχθηκε η ΑΕΚ για λόγους συντήρησης. Ο Μανόλο Χιμένεθ τοποθέτησε τον Μασούντ στην κορυφή της επίθεσης, με τον Μπακασέτα από πίσω του σε ρόλο δεκαριού και τους Κλωναρίδη-Λάζαρο στις πτέρυγες. Αμυντικά χαφ έπαιξαν ο Μοράν με τον Αϊντάρεβιτς. Την αμυντική τετράδα αποτέλεσαν οι Μπακάκης, Βράνιες, Λαμπρόπουλος και Χουλτ. Την εστία υπερασπίστηκε ο Μπάρκας.
Μετά το 1-1 ο Χιμένεθ το γύρισε σε σχήμα με τρία χαφ με την είσοδο του Γαλανόπουλου, προκειμένου να σημαδέψει το κέντρο (Αϊντάρεβιτς-Μοράν είχαν θέματα). Ο Χουλτ αντιμετώπισε πρόβλημα και αποχώρησε. Με την είσοδο του Γκάλο ο Μπακάκης μετατοπίστηκε στα αριστερά.
ΑΕΛ (Ντόστανιτς): Μπόζοβιτς, Μασούρας, Γκόλιας, Ζίζιτς, Γουάλας, Φατιόν, Μιλοσάβλιεβιτς, Ντέλετιτς, Αγκάνοβιτς (81' Λεοζίνιο), Κρίζμαν, Ναζλίδης
ΑΕΚ (Χιμένεθ): Μπάρκας, Μπακάκης, Βράνιες, Λαμπρόπουλος, Χουλτ (79' Γκάλο), Αϊντάρεβιτς, Μοράν, Μπακασέτας, Χριστοδουλόπουλος, Μασούντ, Κλωναρίδης (69' Γαλανόπουλος)
ΦΑΣΗ Το δοκάρι του Λάζαρου στο 75'. Ο εξτρέμ της ΑΕΚ απέφυγε δυο αντιπάλους μπήκε από αριστερά στην περιοχή, το πλασέ προ του Μπόζοβιτς σταμάτησε στο δεξί δοκάρι. Στην επαναφορά η μπάλα έφτασε στον Μασούντ, αλλά εκείνος δεν προλαβαίνει να κάνει κάτι άλλο και ο Μασούρας πρόλαβε να διώξει!
ΣΟΥ ΣΦΥΡΙΖΩ... Το ματς είχε πολλά νεύρα και παράπονα. Ο Ζαχαριάδης αρχικά το διαχειρίστηκε ορθά το παιχνίδι,αλλά μετά το έχασε. Στο γκολ του Μασούντ υπάρχει θέμα αφού προηγήθηκε σκληρό φάουλ του Μοράν, ενώ ο Ιρανός είναι οριακά εκτός θέσης. Φταίει ο δεύτερος βοηθός Μερκενίδης. Στη φάση του πέναλτι που κερδίζει ο Ναζλίδης ο Λαμπρόπουλος δεν κάνει πράβαση πάνω στον παίκτη της Λάρισας, η οποία έβγαλε και ανακοίνωση στην αρχή του δεύτερου ημιχρόνου για τη διαιτησία
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ Το 2-1 δίνει σαφές προβάδισμα πρόκρισης στην ΑΕΛ. Αλλά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά στο ΟΑΚΑ με το γκολ της Ένωσης στη Λάρισα.
ΞΕΚΑΘΑΡΑ Τέτοιο ρυθμό σε παιχνίδι Κυπέλλου σπάνια βλέπουμε. Ειδικά σε τόσο κακό αγωνιστικό χώρο. Η μπάλα πήγαινε πάνω κάτω και κυριάρχησαν οι δυνατές μονομαχίες. Στην κυριολεξία έπεφταν κορμιά στο χώρο του κέντρου. Αν δεν υπήρχαν τα νεύρα από τους παίκτες των δυο ομάδων, ίσως να βλέπαμε περισσότερες ευκαιρίες. Η ΑΕΚήταν αρχικά καλύτερη, η ΑΕΛ όμως ισορρόπησε και έγινε απειλητική περισσότερο με γεμίσματα παρα με οργανωμένες ενέργειες. Στο δεύτερο μέρος ο ρυθμός και τα νεύρα διατηρήθηκαν, αλλά είχαμε φάσεις και γκολ. Ήταν συναρπαστικό παιχνίδι παρά το πολύ ξύλο.
Spordog 

Το αντίο στο μεγάλο ποιητή μας Κωστή Παλαμά


Σαν σήμερα και πως θα ημπορούσα να τον λησμονήσω απο θνησκει ο εθνικός μας ποιητής Κωστής Παλαμάς. Σαν σήμερα σε πάνδημο κηδεία εν μέσω γερμανικής κατοχής θα περάσει στην αιωνιότητα.
Θα πάρει τον τελευταίο του περίπατο, αυτός ο πραγματικός πνευματικός ταγός του έθνους σε μια συγκλονιστική πορεία προς το Α κοιμητήριο των Αθηνών. Σε μια πορεία θαρρείς που έβραζε απο αγανάκτηση αντιστρόφως ανάλογα της σιωπής της.

ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ - ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ.

Μες στις παινεμένες χώρες, χώρα
παινεμένη, θά `ρθει η ώρα,
κι από σέν’ απάνου η φήμη
το στερνό το σάλπισμά της θα σαλπίσει
σε βοριά κι ανατολή, νοτιά και δύση.
Θά `ρθει η ώρα, θά `ρθει η ώρα, εσένα ήταν ο δρόμος
σε βοριά κι ανατολή, ανατολή και δύση,
σαν το δρόμο του ήλιου γέρνεις, γέρνεις όμως
το πρωί για σε, για σε δε θα γυρίσει.
Και χορό τριγύρω σου θα στήσουν
με βιολιά και με ζουρνάδες,
γύφτοι, οβραίοι, γυφταράπηδες, πασάδες,
κι οι τρανοί σου θα λυγίσουν
και θα γίνουν των ραγιάδων οι ραγιάδες.
Και τα γόνατα οι τρανοί σου θα λυγίσουν,
και τ’ αγόρια σου τ’ αγνά θα τα μολέψουν
με τ’ αγκάλιασμα, τ’ αγκάλιασμά τους οι σουλτάνοι,
και τα λείψανά σου θα σ’ τα κλέψουν οι ζητιάνοι.
Και να ξημερώσει μιαν αυγή,
όσο να σε λυπηθεί
ω ψυχή παραδαρμένη από το κρίμα,
της αγάπης ο Θεός,
και να σε, να σε καλέσει ο λυτρωμός.
Μην έχοντας σκαλί πιο κάτου άλλο πιο βαθιά
να κατρακυλήσεις στου Κακού τη σκάλα,
θα σου φυτρώ- θα σου φυτρώσουν τα φτερά,
τα φτερά τα πρωτινά σου τα μεγάλα.

Κωνσταντίνος Χατζηγεωργιάδης

Επί τέλους ο Τσίπρας έγραψε ιστορια. Χωρίς "παπάδες" ορκίστηκε πρωθυπουργός.


Πώς βρέθηκε ο Τσίπρας μόνος του,
χωρίς παπάδες, στην λαμπρή, μεγάλη αίθουσα;

Ο Αλέξης Τσίπρας βρίσκεται μόνος στην επίσημη αίθουσα του Προεδρικού Μεγάρου, έτοιμος να ορκιστεί πρώτος Πρωθυπουργός της Αριστεράς, και χωρίς παπάδες.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Nick Paleologos / SOOC, Nikos Libertas / SOOC

Να πώς ξεκίνησαν όλα, μισή ώρα νωρίτερα


Στις 15:30, έχοντας σιγουρέψει μια κυβέρνηση με δεδηλωμένη, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατευθύνεται προς το Προεδρικό Μέγαρο.


Τα κανάλια συνδέονται απευθείας, οι δημοσιογράφοι ακονίζουν τα μολύβια τους.


Ο κύριος Τσίπρας μπήκε χαμογελαστός στην μεγάλη αίθουσα. Μαζί του ήταν τρεις συνεργάτες του, ενώ επίσης παρόντες ήταν και υπάλληλοι της Προεδρίας της Δημοκρατίας.


Απόντες ήταν οι συνήθεις ρασοφόροι, μιας και ο όρκος που έκανε ήταν πολιτικός.


Ήταν ξεκάθαρα μια υπόθεση του κράτους: Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας όρκισε τον νέο Πρωθυπουργό.

Ο κύριος Τσίπρας ορκίστηκε στην τιμή του. Η Μαρία Σπυράκη εκπροσωπώντας την ΝΔ είπε "Κακή αρχή έκανε ο Τσίπρας", προτιμώντας προφανώς να είχε φερθεί υποκριτικά ο νέος Πρωθυπουργός


H ανακοίνωση από την Ένωση Αθέων για την ορκωμοσία του Τσίπρα: "Η Ένωση Αθέων χαιρετίζει με ιδιαίτερη χαρά την πρώτη πολιτική ορκωμοσία πρωθυπουργού της Ελληνικής Δημοκρατίας, και εύχεται σύντομα να ακολουθήσουν αυτό το βήμα και άλλα, ουσιαστικά βήματα, προς την εκκοσμίκευση της πολιτείας."

Ο -ορκισμένος Πρωθυπουργός πλέον- Αλέξης Τσίπρας έφυγε απ' το Μέγαρο χωρίς να κάνει δηλώσεις.
Μια νέα σελίδα στην πολιτική ζωή της χώρας είχε ήδη γραφτεί.

Κώστας Βαξεβάνης: Ο Σαμαράς θα μήνυε μέχρι και τον Αριστοφάνη (video)


Ο Αντώνης Σαμαράς μήνυσε τον Κώστα Βαξεβάνη και επεδίωξε την σύλληψή του; Τι έγινε εκείνη τη μέρα που τα κανάλια ανακοίνωναν την σύλληψη του δημοσιογράφου; Τι προσπάθησαν να κρύψουν με την επικοινωνιακή καταιγίδα για τον "συκοφάντη Βαξεβάνη";
Ο δημοσιογράφος δεν ξεδιπλώνει μόνο την περιπέτεια για...γέλια, αλλά αποκαλύπτει και τι συνέβη με όλους όσοι τον έχουν μηνύσει για συκοφαντική δυσφήμηση ως σήμερα.
Εβδομήντα μηνύσεις αλλά καμιά καταδίκη. Αντιθέτως οι μηνυτές έχουν σοβαρά προβλήματα με τη Δικαιοσύνη.
Δείτε το βίντεο:



ΕΛΛΑΣ/ Χαμοός «…απόψε στο θέατρο το ρόλο της γυναίκας θα παίξει αληθινή γυναίκα».


«…Τρέξατε, τρέξατε, απόψε στο θέατρο το ρόλο της γυναίκας θα παίξει αληθινή γυναίκα…». Αυτή η άκρως «σοκαριστική» είδηση ακουγόταν από τον ντελάλη στους δρόμους της Αθήνας του 
1840.... 

Οι νοικοκυραίοι σταυροκοπιόνταν και οι καθώς πρέπει κυρίες και δεσποινίδες έκλειναν τα αυτιά τους για να μην το ακούσουν. 
Την ίδια εποχή, περίπου, η Ιταλιδούλα ηθοποιός του μελοδράματος, Ρίτα Μπάσο, ξεσήκωνε το ανδρικό κοινό της Αθήνας.
 Η Μπάσο ήταν πρώτη γυναίκα που αντίκριζαν οι Αθηναίοι και άφηναν περιουσίες στα πόδια της. 
Αυτά είδε η Ηπειρωτοπούλα Αικατερίνη Παναγιώτου και τόλμησε να βγει στο σανίδι παρ’ όλη τα αυστηρά ήθη της εποχής της.... 


Η Παναγιώτου είναι η πρώτη Ελληνίδα επαγγελματίας ηθοποιός. Πριν βγει στο θέατρο εργαζόταν ως κορδελιάστρα, αλλά το Νοέμβριο του 1840 πείστηκε από τη Φιλοδραματική Εταιρεία που ζητούσε «κοράσια κόσμια και ευειδή» για τις ανάγκες της παράστασης της πεντάπρακτης τραγωδίας «Αριστόδημος» του Ιταλού δραματουργού Μόντι. 
Ο θεατρικός συγγραφέας και ιστορικός του θεάτρου Ν.Ι.Λάσκαρης  αναφέρει ότι «…προς μεγάλην έκπληξιν των Αθηναίων, οίτινες μόλις έμαθαν ότι θα εμφανισθεί γυνή ηθοποιός, κατέκλυσαν το θέατρον, το οποίο παρ’ ολίγον να καταρρεύσσει εκ της συρροής». 
Η Παναγιώτου εργάστηκε μόνο τέσσερα χρόνια ως ηθοποιός και στη συνέχεια αποχώρησε απογοητευμένη. 
Πάντως ως πρωταγωνίστρια της «Εταιρείας του εν Αθήναις Θεάτρου» πληρωνόταν με το αστρονομικό ποσό των 50 δραχμών μηνιαίως. Ίσως γι αυτό,  μόλις το 1842 εμφανίστηκε η δεύτερη επαγγελματίας ηθοποιός, η Αθηνά Φαρμάκη και στη συνέχεια ακολούθησαν η Μαριγώ Δευτερίδη και η Μαριγώ Δομεστίνη. Πάντως, για την Ιστορία, είναι καλό να αναφερθεί ότι πριν την Παναγιώτου, καταγράφεται η Αικατερίνη Βιαγκίνη στη Ζάκυνθο και αρκετές κυρίες και δεσποινίδες στις παραδουνάβιες ηγεμονίες. 
Αυτές, όμως, οι γυναίκες συμμετείχαν σε ερασιτεχνική παράσταση, όταν ακόμα ελληνικό κράτος δεν υπήρχε. 
Το 1833  επίσης, αναφέρονται σε ερασιτεχνικό θίασο στη Λευκάδα η Ακριβούλα Σταύρου και η Αικατερίνη Καμπατσίνη...

Πηγή: 24 γράμματα... /mixanitouxronou.gr


Διαβάστε ΕΔΩ: Το ελαφρόμυαλο κοριτσόπουλο που ήθελε να παντρευτεί αριστοκράτη, έγινε η πρώτη γυναίκα που πήρε το Νόμπελ Ειρήνης. Ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος όμως ξέσπασε μία εβδομάδα μετά τον θάνατό της... 

Aντώναρος για Μάρκου: Τέτοια μεταγραφή θα τη ζήλευε και η Μπαρτσελόνα


Με ένα καυστικό σχόλιο στο Facebook, ο Ευάγγελος Αντώναρος – στενός συνεργάτης του Κώστα Καραμανλή – ο οποίος διαγράφηκε πρόσφατα από τη ΝΔ, πήρε θέση για την ένταξη της πρώην βουλευτού της ΔΗΜΑΡ και του Ποταμιού, Κατερίνας Μάρκου, στην Κ.Ο. της ΝΔ.
«Πωπω. Ανατριχίλα μ’ έπιασε. Τέτοια μεταγραφή θα τη ζήλευε κι η Μπαρτσελόνα. Γιατί για ν’ αλλάζει φανέλα κάθε δυο χρόνια θα είναι μεγάλο αστέρι. Άντε με το καλό και στη τέταρτη ομάδα σε κάνα δυο χρονάκια…Ποδοσφαιρικά ήθη γαρ…», έγραψε ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος, επί πρωθυπουργίας Κώστα Καραμανλή.
Η μέχρι πρότινος ανεξάρτητη βουλευτής, ανακοίνωσε και επίσημα την Τρίτη, την ένταξή της στην ΚΟ της Ν.Δ.
Tribune

Τραγικο… Πέθανε δίχρονο αγοράκι στα Τρίκαλα


Μία θλιβερή είδηση συγκλονίζει την Τρικαλινή κοινωνία.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του trikalaola.gr ένα αγοράκι μόλις δύο ετών με τα αρχικά Δ.Κ., άφησε την τελευταία του πνοή το βράδυ που μας πέρασε.
Συγκεκριμένα, το παιδάκι μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλωναπό τους ίδιους τους γονείς του, λίγο πριν τις 2:00 τα ξημερώματα. Από τηνομάδα υποδοχής και το team του Αναισθησιολογικού, έγινε μεγάλη προσπάθεια ανάνηψης, περίπου μιας ώρας. Όμως δεν έγινε το «θαύμα».
Το παιδάκι ήταν ήδη νεκρό όταν μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο. Απαρηγόρητοι οι γονείς και οι παππούδες του άτυχου παιδιού, μη θέλοντας να πιστέψουν πως έχασαν το αγγελούδι τους, ξενύχτησαν στο Νοσοκομείο ελπίζοντας σε ένα θαύμα…
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το παιδάκι δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας και αυτό που ανέφεραν οι γονείς, ήταν πως πιο νωρίς έφαγε ένα γιαουρτάκι και έκανε εμετό. Ξαφνικά χωρίς άλλο λόγο, το παιδάκι έσβηνε στην αγκαλιά των γονιών του. Η οικογένεια διαμένει στον οικισμό των Ρομά στο Κηκάκι Τρικάλων.
Άνδρες της Α.Δ. Τρικάλων πήραν καταθέσεις για το συμβάν από τους γονείς και το περιβάλλον της οικογένειας, καθώς και από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
Φως στην αιτία θανάτου θα δώσει η νεκροψία που έχει παραγγελθεί και θα γίνει σήμερα.

wibiya widget