Wednesday, August 22, 2018

Ισχυρή έκρηξη στο κτίριο που στεγάζεται η ΔΟΥ Πειραιά – Σείστηκε ο τόπος

Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα έξω από κτίριο στη συμβολή των οδών Φιλελλήνων 10 και Νοταρά στον Πειραιά. Δεν υπήρξαν τραυματισμοί, παρά μόνο υλικές ζημιές.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, λίγο πριν από την έκρηξη, αυτοκίνητο σταμάτησε στο σημείο και άτομο άφησε στη σημείο κάποιο αντικείμενο.
Πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, που μεταδίδει το ΑΜΠΕ, λένε ότι στις 02.00, πέρασε ένα αυτοκίνητο από την οδό Φιλελλήνων και μόλις έφτασε στο ύψος του συγκεκριμένου κτιρίου, άγνωστος που επέβαινε στο ΙΧ πέταξε εκρηκτικό μηχανισμό.
Στη συνέχεια το ΙΧ αυτοκίνητο, απομακρύνθηκε με μεγάλη ταχύτητα.
Από την έκρηξη προκλήθηκαν ζημιές στο κτίριο όπου στεγάζονται η ΔΟΥ Πειραιά και γραφεία διαφόρων εταιριών και κυρίως δικηγορικών, ενώ ζημιές προκλήθηκαν και σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Αστυνομικές δυνάμεις έχουν αποκλείσει την περιοχή.
Στο σημείο έσπευσαν, μεταξύ άλλων, άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, ενώ προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί η Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής.

Άγριο φονικό στους Θρακομακεδόνες -τον στραγγάλισαν με ζώνη και τον λήστεψαν



Άγριο φονικό στους Θρακομακεδόνες: Τον στραγγάλισαν με ζώνη και τον λήστεψαν

Ο άτυχος 65χρονος που ζούσε μόνος του στο σπίτι του ήταν νεκρός τουλάχιστον δύο ημέρες πριν και πιθανόν το έγκλημα να έγινε νυχτερινές ώρες της Κυριακής-Δεν υπήρχαν ίχνη διάρρηξης και οι δράστες άφησαν πίσω τους την πόρτα ανοιχτή.

Θύμα άγρια δολοφονίας με κίνητρο τη ληστεία έπεσε ένας 65χρονος άντρας που ζούσε μόνος του στο σπίτι του, επί της οδού Ιωάννη Λιόση 84, στους Θρακομακεδόνες.
Γείτονες κάλεσαν χθες το βράδυ την Αστυνομία, όταν είδαν την πόρτα ανοιχτή και αυτό τους τράβηξε την προσοχή, ενώ όσο και αν φώναζαν ο 65χρονος γείτονάς τους δεν απαντούσε.
Αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο εντόπισαν μέσα στο σπίτι νεκρό τον άτυχο άντρα πεσμένο στο πάτωμα του υπνοδωματίου του και στραγγαλισμένο με μία ζώνη, ενώ το σπίτι του ήταν άνω-κάτω και εμφανώς ερευνημένο, που καθιστά οφθαλμοφανές το κίνητρο της ληστείας.
Μακροσκοπικά το θύμα φάνηκε να είναι νεκρός το τελευταίο 48ωρο, πριν εντοπιστεί, άρα πιθανόν το έγκλημα να έγινε τις νυχτερινές ώρες της Κυριακής, ωστόσο αυτό θα γίνει πιο σαφές από τον ιατροδικαστή στη νεκροψία-νεκροτομή που θα ακολουθήσει.
Η πόρτα δεν ήταν παραβιασμένη και έτσι είτε αιφνιδίασαν οι δράστες το θύμα και αμέσως συνεπλάκησαν μαζί του, οδηγώντας τον στο υπνοδωμάτιο όπου τον στραγγάλισαν με τη ζώνη, είτε κατάφεραν να εισέλθουν στο σπίτι χωρίς να αφήσουν ίχνη παραβίασης και τον αιφνιδίασαν μέσα στο υπνοδωμάτιο.
Τις έρευνες έχει αναλάβει το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Αττικής και μεταξύ άλλων, προσπαθούν να εντοπίσουν τις κινήσεις των δραστών από τυχόν κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης από διπλανά σπίτια που ενδεχομένως να έχουν και συνήθως υπάρχουν σπίτια στην συγκεκριμένη περιοχή με τέτοιου είδους υποδομή.

Tuesday, August 21, 2018

Πως η καταχρεωμένη Κως ξόφλησε τα χρέη της στην Ρώμη με έναν ....πίνακα


Της Γιωτας Ιωακειμίδου

Πως η καταχρεωμένη Κως ξόφλησε τα χρέη της στην Ρώμη με έναν ....πίνακα

Από την Αφροδίτη του Απελλή ..στον Μποτιτσέλι : η περιπέτεια του διάσημου πίνακα......
Ο Απελλης ζωγράφισε την αναδυομένη Αφροδίτη με μοντέλο την εταιρα Φρύνη ...τον πίνακα αγόρασαν οι Κώοι ...4 αιώνες μετα οι καταχρεωμένοι Κώοι πλήρωσαν τους φόρους στους Ρωμαιους με αυτόν τον πίνακα.Οι πίνακες ομως αλλοιώνονται ...Ο Νέρωνας ζήτησε από τον Δωρόθεο να τον αντιγραψει ..ετσι σώθηκε μεν το αντίγραφο,αλλά καταστραφηκε το πρωτότυπο ...στην αναγέννηση ενέπνευσε την πασίγνωστη σήμερα ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ του Μποτιτσέλι αλλά και άλλων ζωγράφων της εποχής που ένιωσαν την ανάγκη να στραφούν προς την Αρχαία Ελλάδα .

Η Ματωμένη Κόμισσα: Σκότωνε κορίτσια κι έκανε μπάνιο με το αίμα τους

Η Elizabeth Báthory
Η Elizabeth Báthory  FLEXDREAMS/DEVIANT ART

Σύμφωνα με τους θρύλους, ήταν η γυναίκα - αληθινό βαμπίρ που αφαίμαζε νέες κοπέλες για να κερδίσει την αιώνια νιότη - Οι σκοτεινές ιστορίες γύρω από ένα όνομα που ενέπνευσε όσο λίγα την pop κουλτούρα.

21 Αυγούστου του 1614. Ήταν η μέρα που πέθανε στα 54 της χρόνια η κοντέσα Ελίζαμπεθ Μπάθορι (Elizabeth Bathory de Esced), η πιο γνωστή serial killer στην ιστορία της Σλοβακίας και της Ουγγαρίας.
Η λεγόμενη "Ματωμένη Κόμισσα" φέρεται να σκότωνε νέες κοπέλες και σύμφωνα με όσα έχουν περάσει στην ουγγρική παράδοση, με το αίμα τους έκανε μπάνιο καθώς πίστευε πως με αυτόν τον τρόπο θα κέρδιζε την αιώνια νεότητα.
Η αλλιώς επονομαζόμενη "Αιματοβαμμένη Κυρία του Καχτίτσε (Čachtice)" έζησε στο ομώνυμο κάστρο στα Καρπάθια όρη (κοντά στο Trenčín, στη σημερινή Σλοβακία) και σκότωνε τα θύματά της μαζί με τέσσερις συνεργούς. Παρότι δεν υπάρχουν πηγές για τον ακριβή αριθμό των θυμάτων, ο θρύλος ανεβάζει τον αριθμό τους στις 650 γυναίκες.
Το 1575 η Μπάθορι παντρεύτηκε τον στρατιωτικό Ferenc Nádasdy ο οποίος το 1578 έγινε διοικητής των στρατευμάτων της Ουγγαρίας καταγράφοντας πολλές νίκες έναντι των Οθωμανών. Το κάστρο δόθηκε ως γαμήλιο δώρο στην Ελίζαμπεθ.
Με τον άνδρα της απέκτησε πέντε παιδιά, δύο εκ των οποίων πέθαναν πρόωρα. Ο σύζυγός της δολοφονήθηκε από μία εκδιδόμενη στο Βουκουρέστι, περί το 1604.
Από εκεί και πέρα, είναι άγνωστο το πότε άρχισε τις δολοφονίες. Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για την περίοδο από το 1585 μέχρι το 1610, κατά την οποία ανέπτυξε τη θρυλούμενη δράση της.
Πορτρέτο της από το 1580:
Η ELIZABETH BATHORY
Η ELIZABETH BATHORY ELIZABETHBATHORY.ORG
Ο σύζυγός της γνώριζε τη σαδιστική της τάση ενώ η ίδια είχε αποκτήσει σκοτεινή φήμη. Τα θύματά της ήταν κοπέλες που στέλνονταν στο κάστρο από τους γονείς τους για να διαπαιδαγωγηθούν στους τρόπους της υψηλής κοινωνίας, ή αγοράζονταν ως υπηρέτριες. Κάποιες από τις κοπέλες δολοφονήθηκαν σε εξοχικές κατοικίες. Η κοντέσα έκανε και απαγωγές γυναικών μαζί με τους συνεργούς της. Τον Δεκέμβριο του 1610 συνελήφθη μετά από καταγγελίες ανθρώπων που άκουγαν κραυγές από το κάστρο της, ωστόσο δεν εκτελέστηκε μιας και καταγόταν από οικογένεια ευγενών.
Οι συνένοχοί της ήταν οι Dorottya Szentes (Dorota Sentéšová), János Ujváry - Fickó (Ján Ujvári - Ficko), Ilona Jó και Katarína Benická (Katalin Benick). Εκτός από την Katarína της οποίας η ενοχή δεν αποδείχθηκε, όλοι οι υπόλοιποι εκτελέστηκαν στην πυρά στις 7 Ιανουαρίου του 1611. Όλοι τους ομολόγησαν την ενοχή τους ενώπιον της ίδιας της Μπάθορι και του επικεφαλής της ανακριτικής έρευνας, György Thurzó.
Η Μπάθορι συνελήφθη όταν κατόπιν έρευνας εντοπίστηκαν τρεις νέες κοπέλες φυλακισμένες στον πύργο της και φυλακίστηκε και η ίδια μέσα στο κάστρο της το 1610, όπου και πέθανε τέσσερα χρόνια μετά. Ο αυτοκράτορας της Ουγγαρίας Ματθίας ήθελε την εκτέλεσή της, ωστόσο η οικογένειά της κατάφερε να έρθει σε συμφωνία με τον Thurzó καταλήγοντας στη δια βίου φυλάκισή της.
Για την ιστορία, η ίδια η Μπάθορι παραδέχθηκε πως ήταν υπεύθυνη για 37 θανάτους γυναικών, ωστόσο όχι εξ αιτίας του σαδισμού της. Όπως δήλωσε, παρείχε εθελοντικές υπηρεσίες ως εμπειρική ιατρός για τα θύματα του πολέμου, παρέχοντας φροντίδα σε υποσιτισμένες ή τραυματισμένες γυναίκες, κάποιες εκ των οποίων απεβίωσαν κατά την περίθαλψή τους, όπως δήλωσε τουλάχιστον η Κόμισσα.
Την περίοδο 1611-1614 ανακρίθηκαν μάλιστα πάνω από 300 άτομα, ωστόσο η έρευνα έκλεισε πρόωρα χωρίς να προχωρά εις βάθος για να αποδειχθεί η ενοχή περισσότερων εμπλεκομένων.
Ο θρύλος αναφέρει πως η Ελίζαμπεθ έπασχε από σιδηροπενική αναιμία και θεωρούσε πως η μοναδική πηγή σιδήρου για εκείνη ήταν το αίμα κοριτσιών.
Υπάρχουν θρύλοι των οποίων η αλήθεια δεν μπορεί να αποδειχθεί, με έναν εξ αυτών να αναφέρει πως ο σύζυγός της είχε επινοήσει μια μηχανή βασανιστηρίων με ασημένιες τσιμπίδες σαν νύχια, που δένονταν σε μαστίγιο και μπορούσαν να σχίσουν τη σάρκα των θυμάτων.
Ενώ, όπως αναφέραμε και παραπάνω, πολλοί πίστευαν πως η Μπάθορι λουζόταν με το αίμα των θυμάτων της και το έπινε για να δείχνει πιο υγιής και ομορφότερη.
Πάντως, ποτέ δεν βρέθηκαν τα πτώματα των γυναικών που εξαφανίστηκαν και θεωρούνται πως θανατώθηκαν από την Μπάθορι και τον κύκλο της. Σε κάθε περίπτωση, το όνομα της Κόμισσας θα βρίσκεται για πάντα μέσα σε ένα φάσμα μυστηρίου χωρίς ποτέ κανείς να μπορεί να καταλήξει με ασφάλεια σε κάποιο συμπέρασμα: Ήταν η γυναικεία εκδοχή του Vlad the Impaler, ή απλά μια πλούσια και πολύ χειριστική γυναίκα του Οίκου της;
Σε κάθε περίπτωση η ίδια ήθελε να συντηρεί το προφίλ της "σκοτεινής φιγούρας", με πολλούς που αμφισβητούν τους θρύλους, να εκτιμούν πως το έκανε για την αυτοπροστασία της και για να μπορεί να κυριαρχεί σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία της εποχής.
Και φυσικά αυτές οι ιστορίες εμπνέουν την dark κουλτούρα. Τo black metal συγκρότημα Bathory, πήρε το όνομά του από τη "Ματωμένη Κόμισσα". Επίσης, οι Cradle of Filth, κυκλοφόρησαν το άλμπουμ τους Cruelty and the Beast, το 1998, για την Ελίζαμπεθ, ενώ οι Venom της αφιέρωσαν το κομμάτι Countess Bathory. Επίσης, το "Βeauty Through Order" των Slayer είναι αφιερωμένο στη "χάρη" της Κόμισσας.
Η ζωή της έχει περάσει και στον κινηματογράφο με πιο πρόσφατη την ταινία The Countess του 2009.
Πηγή: 

Νίκη Σερέτη: Έκανα τα πάντα σε έναν μάταιο αγώνα να φανώ Ελληνίδα



Η ηθοποιός Νίκη Σερέτη
Η ηθοποιός Νίκη Σερέτη WWW.NDPPHOTO.GR

Η    Δεβόρα μιλά για την σκληρή πραγματικότητα του να είσαι μαύρος, Έλληνας και να μεγαλώνεις στην Ελλάδα.

Την γνωρίσαμε οι περισσότεροι μέσα από την τηλεοπτική σειρά «Εκείνες κι εγώ». Ήταν το κορίτσι που φρόντιζε του «κύριου Ζάχους» στο σπίτι. Η τηλεοπτική Δεβόρα μπορεί να μην παρέμεινε στα τηλεοπτικά πράγματα από τότε, διαγράφει όμως την δική της πορεία στο θέατρο.
Η Νίκη Σερέτη γεννήθηκε στο Κονγκό από μητέρα Κονγκολέζα και πατέρα Έλληνα. Οι γονείς της ταξίδεψαν για την Ελλάδα και την γενέτειρα του πατέρα της, τη Μυτιλήνη όταν εκείνη και ο δίδυμος αδερφός της, ήταν ακόμη μωρά. Κορίτσι ακόμη, έπρεπε να αναμετρηθεί με την φτώχεια, το γεγονός πως ο πατέρας της (η μητέρα της δεν έμεινε μαζί τους και δεν έχουν επαφές πια) αδυνατούσε να τους μεγαλώσει και την ανάδοχη οικογένεια που ανέλαβε εκείνη και τον αδερφό της στο νησί.
Και μέσα σε όλα αυτά, έπρεπε να έρθει αντιμέτωπη με τον ίδιο της τον εαυτό. Για χρόνια, τόσο στην παιδική ηλικία, όσο και αργότερα, η ηθοποιός πάλευε με τον ρατσισμό και τον φόβο που προκαλούσε το χρώμα της επιδερμίδας της. «Πια δεν με ενοχλεί τόσο πολύ, τα έχω ψιλοβρει με τον εαυτό μου. Αυτό ήταν ένα θέμα που είχα από μικρή ηλικία. Είναι ένα θέμα που, το ανοίκειο, το ξένο, το διαφορετικό θα τον κάνει τον άλλο να σκαλώνει, να το φοβάται, να μην το γνωρίζει, να μην θέλει καν να το πλησιάζει» σημειώνει σήμερα.

Η ψυχοθεραπεία και η αποδοχή

Η Νίκη Σερέτη εξηγεί πως χρειάστηκε να κάνει ψυχοθεραπεία, καθώς κάποια περίοδο εμφάνισε και κρίσεις πανικού, απότοκο όχι μόνο της εμφάνισής της, αλλά και του γεγονότος πως ήταν από χαρακτήρα, ένα «κλειστό παιδί». Η ηθοποιός περιγράφει πως για χρόνια προσπαθούσε να κρύψει την εμφάνισή της, την καταγωγή της και έκανε ό, τι περνούσε από το χέρι της για να "μοιάζει" με Ελληνίδα.

Έκανα τα πάντα για να με κρύψω [...] Ίσιωνα το μαλλί μου, έβαζα μπλε φακούς επαφής, σε έναν μάταιο αγώνα να φανώ και εγώ ότι είμαι Ελληνίδα

«Πριν έκανα τα πάντα για να με κρύψω, ακόμη και εξωτερικά. Παλιά ίσιωνα το μαλλί μου, έβαζα μπλε φακούς επαφής, σε έναν μάταιο αγώνα να φανώ και εγώ ότι είμαι Ελληνίδα» σχολιάζει σε τηλεοπτική της συνέντευξη στην εκπομπή «Καλοκαίρι Μαζί στις 10». Μια αγωνιώδης προσπάθεια που όπως όλα δείχνουν ανήκει στο παρελθόν.

Τα άσχημα παιδικά χρόνια

Η ηθοποιός βίωσε πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια. Δεν γνώρισε την μητέρα της, ενώ και ο πατέρας της αδυνατούσε να μεγαλώσει εκείνη και τον αδερφό της.. «Μεγάλωσα σε ανάδοχη οικογένεια και νιώθω ευγνώμων γι' αυτό. Πήραν δυο παιδιά, γιατί ο μπαμπάς μου υπήρχε, τα οποία έπρεπε να μεγαλώσουν μαζί. Δεν χωρίσαμε με τον αδερφό μου» αναφέρει για μια εποχή που όπως εξηγεί δεν την αναπολεί όπως οι περισσότεροι τα παιδικά χρόνια.

Μεγάλωσα σε ανάδοχη οικογένεια και νιώθω ευγνώμων γι' αυτό.

Ο βιολογικός πατέρας της δεν έφυγε από τη ζωή της, παρά το γεγονός πως μεγάλωσε με ανάδοχη οικογένεια. Αντίθετα, η ίδια αναφέρει πως δεν έχει αναζητήσει ποτέ τις ρίζες της, από την πλευρά της μητέρα της. Η επίσκεψη άλλωστε στην αφρικανική χώρα δεν είναι απλή υπόθεση. «Δεν τις έχω αναζητήσει, γιατί εκεί έχουν ακόμη εμφύλιο. Δεν ξέρω και αν έχει νόημα πια να το κάνω, με έναν άνθρωπο που μου είναι άγνωστος»

Η πρώτη μαύρη ηθοποιός στην Ελλάδα

Πριν από λίγο καιρό, ένιωσε την ανάγκη να απαντήσει σε δημοσιογράφο που έθεσε το θέμα της διαφορετικότητας και της εξωτερικής εμφάνισης. Ο τελευταίος ρώτησε συνάδελφό της με αφορμή το ανέβασμα παράστασης για την τραγωδία «Οιδίπους Τύραννος» το εξής: «στην παράσταση και στο ελληνικό θέατρο γενικότερα συμμετέχουν μαζί σου και έγχρωμοι ηθοποιοί όπως και πέρυσι. Πιστεύεις το κοινό μπορεί να τους αντιμετωπίζει απλά ως ηθοποιούς ή ψάχνει να βρει ακόμα συμβολισμούς, που έχουν σχέση με τη διαφορετικότητά τους;»
Η Νίκη Σερέτη σχολίασε μεταξύ άλλων ως απάντηση στον δημοσιογράφο: «Και πόσο κρίμα που σε αυτή τη ζωή ήρθα μιγάδα και όχι μαύρη! Είμαι σίγουρη ότι φοράμε τον ίδιο δείκτη αντηλιακού το καλοκαίρι. Παρόλα αυτά πάντα θα είμαι κάπου στο ενδιάμεσο. Μαύρη για τους Λευκούς και Λευκή για τους Μαύρους. Δεν πειράζει, αυτό είναι και το βραβείο μου! Η ελευθερία μου!» σχολιάζει και καταλήγει: «Μέσα από μια πορεία γεμάτη από πτώσεις, νίκες και πίστη σε αυτά που αγαπάω, κατάφερα να είμαι η πρώτη μαύρη ηθοποιός στην Ελλάδα».
Σε άλλη συνέντευξή της, η Νίκη Σερέτη, έδειχνε να βγάζει μια πικρία για τον στερεοτυπικό τρόπο με τον οποίο δίνονται οι ρόλοι στην Ελλάδα και πόσο άρρηκτα συνδέονται με την εμφάνιση. «Είσαι μιγάς; Θα κάνεις την εξωτική γκόμενα, την πόρνη, την υπηρέτρια» σχολίαζε σε δήλώσή της για το Πρωινό του ΑΝΤ1.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Ποια είναι η αγαπημένη σου σκηνή από κωμική σειρά;

Από το ΚΟΛΑΝ στο ΒΥΖΑΝ: Τα κόμματα στις ελληνικές σειρές

Η δημοκρατική Ιθάκη αποθέωσε τον Τσίπρα – Ένθερμη υποδοχή από τον δημοκρατικό λαό (βίντεο)


Ο Αλέξης Τσίπρας, αμέσως μετά τη συνάντησή του με τους εκπροσώπους των τοπικών Αρχών στο Δημαρχείο του νησιού, περπάτησε στο λιμάνι της Ιθάκης, χειροκροτούμενος από τον κόσμο, και συνομίλησε με παρευρισκόμενους κατοίκους σε πολύ καλό κλίμα.
Η «Ιθάκη είναι ιστορικός τόπος», «ένας παράδεισος πραγματικός», είπε ο Αλέξης Τσίπρας στον δήμαρχο του νησιού, Διονύση Στανίτσα, κατά τη συνάντηση τους νωρίτερα, με τον πρωθυπουργό να «αποκαλύπτει» ότι έχει να επισκεφθεί πολλά χρόνια το νησί, από τότε που είχε έρθει ως φοιτητής με μηχανάκι και με σκηνή.
Κατά τη συνάντησή τους στο δημαρχείο της Ιθάκης, ο πρωθυπουργός δήλωσε ιδιαίτερα ευτυχής που, όπως είπε, η σημερινή εικόνα θα ταξιδέψει σε όλα τα μήκη και πλάτη, και θα ταυτιστεί με το τέλος μιας σύγχρονης «Οδύσσειας» δύσκολης για τον λαό.
Είπε ότι θα αποτελέσει θετικό «viral» για την επισκεψιμότητα του νησιού.
Ο κ. Τσίπρας επισήμανε ότι η άφιξη στην Ιθάκη δεν ήταν και το τέλος της περιπέτειας και ότι χρειάστηκε μάχη και αγώνας μετά, υπογραμμίζοντας με το βλέμμα στην «επόμενη μέρα» ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να κρατάμε στο μυαλό.
Μιλώντας για το νησί με τον δήμαρχο, ο κ. Τσίπρας τόνισε την αναγκαιότητα για αναβάθμιση της ζωής των κατοίκων και επισήμανε τις δυο διαφορετικές όψεις του νησιού, άλλη τον χειμώνα και άλλη το καλοκαίρι, προσθέτοντας, μεταξύ άλλων, ότι το καλοκαίρι άλλοι έρχονται με πολυτελή γιωτ και άλλοι με μηχανάκι και σκηνή.

Hμέρας /Σα βγεις στον πηγαιμό για... το Μητσοτάκη. Του Κ.Ταχτσίδη


Ξεπέρασαν και πάλι τον εαυτό τους στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Μετά το Ρουσσώ, το Μοντεσκιέ και τον Αινστάιν... θύμα τους αυτή τη φορά, ο Κώστας Καβάφης.
Γράφει ο ΚωνσταντίνοςΤαχτσίδης
Κάποια στιγμή θα συνέβαινε και αυτό. Το μόνο πράγμα που δεν είχαν παραχαράξει και διαστρεβλώσει ακόμα στη ΝΔ, ήταν οι στίχοι των μεγάλων ποιητών μας.
Εν ολίγοις, το γραφείο Τύπου της ΝΔ, χθες και με αφορμή την είδηση για το διάγγελμα του πρωθυπουργού στην Ιθάκη, εξέδωσε ανακοίνωση, της οποίας το υστερόγραφο αναφέρει:
«Καθώς φημολογείται ότι ο κ. Τσίπρας επέλεξε την Ιθάκη για τη νέα επικοινωνιακή φιέστα του, η Νέα Δημοκρατία του αφιερώνει προκαταβολικά τους στίχους του Καβάφη:
«Η Ιθάκη σ’ έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι.
Χωρίς αυτήν δεν θα βγαινες στον δρόμο.
Αλλά δεν έχει να σε δώσει τίποτα πια».
Όλα θα ήταν μέσα στα πλαίσια των εξυπνακίστικών ανακοινώσεων που βγάζουν συχνά όλα τα κόμματα. Έλα όμως που το ποίημα του Καβάφη είναι ελαφρώς… διαφορετικό:
Γράφει ο ποιητής:
«Η Ιθάκη σ' έδωσε τ' ωραίο ταξείδι.
Χωρίς αυτήν δεν θά βγαινες στον δρόμο.
Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια».
Όπως βλέπουμε, το επικοινωνιακό επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη άλλαξε τόνο σε μία λέξη και το "Άλλα" έγινε "Αλλά". 
Δεν έμειναν όμως εκεί. Πήραν την πρωτοβουλία και προσέθεσαν, έτσι γιατί μπορούν, και τη λέξη «τίποτα» στο τέλος του ποιήματος, ώστε να βολεύει το αντιπολιτευτικό αφήγημα.
Εντελώς τυχαία, λίγη ώρα πριν εκδώσει την ανακοίνωση της η ΝΔ, ο Δ/ντης του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, ο Κωνσταντίνος Ζούλας, είχε δημοσιεύσει την επίμαχη, παραχαραγμένη εκδοχή της «Ιθάκης», στο λογαριασμό του στο Twitter.

Αν ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε μια κάποια εγγενή αντίληψη, θα του ήταν πολύ χρήσιμη η ουσιαστική ανάλυση του ποιήματος του Καβάφη. Θα μπορούσε να αντιληφθεί πως σημασία δεν έχει ο προορισμός, αλλά το ταξίδι. 
Όταν βέβαια κάνεις το Χανιά - Πόρτο Χέλι και πίσω, με ελικόπτερο καναλάρχη προδίδει μια βιασύνη.
Βεβαια, ας μην είμαστε άδικοι. Ο Καβάφης πέθανε το 1933, ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968
Άλλωστε η μόνη σχέση που μπορεί να αναπτύξει ένας νεοφιλελεύθερος με την τέχνη, είναι να την "αμπαλάρει" ως προϊόν.
Όπως έλεγε και ο Γιάννης Τσαρούχης: «Τόσα πολλά αγράμματα τσογλάνια, τι φρίκη Θεέ μου!»
ΥΓ. Η "πλαστο-ποίηση" της ΝΔ ανοίγει όπως καταλαβαίνετε, νέους δρόμους «δημιουργίας». 
Γι' αυτό και θα δοκιμάσω και εγώ μια παραποίηση της "Ιθάκης". Η διαφορά βέβαια είναι... ότι εγώ ντρέπομαι.
(Οι λέξεις που προσέθεσα βιαίως και ετσιθελικά, είναι μπολνταρισμένες)
Σα βγεις στον πηγαιμό για τον Μητσοτάκη,
να εύχεσαι να ‘ναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος διαπλοκή, γεμάτος χρέη.
Τους Πoρτοσάλτε και τους Πρετεντέρηδες,
τον θυμωμένο εξωγήινο μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου συνέχεια θα βρεις,
αν μέν’ η πίεσή σου υψηλή, αν εκλεκτή
η Siemens το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.
Τους Πορτοσάλτε και τους Πρετεντέρηδες ,
τον άγριο Άδωνη δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ΤV σου,
αν ο ΣΚΑΙ δεν τους στήνει εμπρός σου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΙΘΑΚΗ. Τέλειωσε η σύγχρονη Οδύσσεια της Ελλαδας, αλλά δεν θα παραδώσουμε την Ιθάκη πάλι στους μνηστήρες” (vid)

“Σήμερα ξημέρωσε μια καινούρια μέρα, που ορίζουμε πάλι εμείς τις τύχες και το μέλλον μας… Τέλειωσε η σύγχρονη Οδύσσεια της Ελλαδας, αλλά δεν θα παραδώσουμε την Ιθάκη πάλι στους μνηστήρες” (vid)

 Η Δημοκρατία ευτελίστηκε. Τραπεζίτες έγινα πρωθυπουργοί και υπουργοί τραπεζίτες, αυτα τα 5 χρόνια της σύγχρονης Οδύσσσειας… Δεν θα ξεχάσουμε τίποτα από οσα ζήσαμε. Δεν θα ξεχάσουμε μια μηντιακη και επιχειρηματική ελιτ που νόμιζαν οτι η χώρα ήταν φέουδό τους. Δεν θα αφήσουμε ποτέ πια ξανά την Ιθάκη στα χέρια των ‘μνηστήρων’ “”
«Σήμερα στην πατρίδα μας ξημερώνει μια καινούρια μέρα», «σήμερα είναι μια μέρα λύτρωσης, είναι όμως και η αφετηρία μιας νέας εποχής», «η Ιθάκη είναι μόνο η αρχή», σημείωσε ο Αλέξης Τσίπρας απευθυνόμενος προς τον ελληνικό λαό από το νησί της Ιθάκης, σε αυτή την «ιστορική μέρα», την πρώτη μετά την έξοδο από τα μνημόνια.

Με ένα διάγγελμα γεμάτο συμβολισμούς, ο πρωθυπουργός είπε ότι η σύγχρονη «Οδύσσσεια» που πέρασε η χώρα από το 2010 έλαβε τέλος, ότι «τα μνημόνια επιτέλους τελείωσαν» και «η χώρα μας ανακτά το δικαίωμα της να ορίζει αυτή το μέλλον της», σημειώνοντας ότι «αφήσαμε πίσω μας τις Συμπληγάδες». Ο κ. Τσίπρας είπε ότι η κυβέρνηση πορεύτηκε με την εντολή που έλαβε πριν από τριάμιση χρόνια με μονο μια βεβαιότητα: «Να βγάλουμε τη χώρα από τη στενωπό των μνημονίων και της αέναης λιτότητας», πορεία κατά την οποία πέρασε από πολλά κύματα.
Μιλώντας για την επόμενη μέρα της χώρας από εδώ και πέρα, ο Αλέξης Τσίπρας υπογράμισε ότι σε αυτή την αφετηρία της νέας εποχής «δεν θα διαπράξουμε την ύβρι να αγνοήσουμε τα διδάγματα της Ελλάδας των μνημονίων», «δε θα αφήσουμε τη λήθη να μας παρασύρει» και «δεν θα γίνουμε λωτοφάγοι»: «Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τις αιτίες και τα πρόσωπα που οδήγησαν τη χώρα στα μνημόνια». Διότι όπως είπε αυτά «είναι τα εφόδια μιας χώρας που γράφει τη νέα σελίδα της ιστορίας της, σε χρόνο ενεστώτα».
«Φτάσαμε στον προορισμό μας, βγήκαμε από τα μνημόνια, αλλά δεν τελειώσαμε εδώ. Νέες μάχες είναι τώρα μπροστά μας», υπογράμμισε ο Αλέξης Τσίπρας, για να τονίσει ότι «τώρα που φτάσαμε στον πολυπόθητο προορισμό μας, έχουμε τη δύναμη να φτιάξουμε τον τόπο μας όπως του αξίζει». Σημείωσε ότι «οι σύγχρονοι μνηστήρες είναι εδώ και στέκονται ακόμα απέναντι» και είναι «όσοι επιθυμούν να δουν το καράβι ξανά να θαλασσοδέρνεται και το λαό ξανά στα αμπάρια». «Δεν πρόεκιται να αφήσουμε την Ιθάκη στα χέρια τους», υπογράμμισε.
Ολοκληρώνοντας το διάγγελμά του, ο Αλέξης Τσίπρας είπε ότι «από σήμερα, ξεκινάμε με όραμα και αποφασιστικότητα, για τη νέα εποχή της πατρίδας μας. Με σύνεση και ευθύνη να μη ξαναγυρίσουμε πίσω στην Ελλάδα των ελλειμμάτων και της χρεοκοπίας. Αλλά και με τόλμη για την αναγέννηση της Ελλάδας. Για μια πατρίδα ισότητας, δημοκρατίας και κοινωνικής δικαιοσύνης».

ΠΟΛΑΚΗΣ: ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ!!!Αρκετά υπονομευσες ,ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ...


Σε αναρτησή του στο  ΦΒ και απαντωντας σε χθεσινο αρθρο του κ Στουρναρα στην "Καθημερινή"  Ο Παυλος Πολακης γραφει:
ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ!!!!!
Μια και σημερα όσο και αν στενοχωριέσαι ..
Δεν χρειαζόμαστε ούτε τις προβλέψεις σου ούτε τις συμβουλές σου !!
Η μοναδική σου προσφορά σε αυτή τη χώρα πλέον ,ειναι να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ...
Ανήκεις στο σύστημα που χρεωκόπησε τη χώρα ,στο σύστημα που την έβαλε στα μνημόνια και κατακρεούργησε μισθούς και δικαιώματα ,ενώ η ελίτ και Συ μαζί πλούτιζε ....
Αρκετά υπονομευσες ,ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ...



Monday, August 20, 2018

Μέρκελ: Η έξοδος της Ελλάδας είναι παράδειγμα ευρωπαϊκής αλληλεγγύης


H Άγκελα Μέρκελ
H Άγκελα Μέρκελ  AP

"Καλό παράδειγμα ευρωπαϊκής αλληλεγγύης προς το συμφέρον μας" η επιτυχής ολοκλήρωση του τρίτου προγράμματος, δηλώνει η Καγκελάριος Μέρκελ σε ανακοίνωσή της

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ «ένα καλό παράδειγμα ευρωπαϊκής αλληλεγγύης προς το ίδιο το συμφέρον μας», περιγράφει η Καγκελάριος της Γερμανίας 'Αγγελα Μέρκελ το τρίτο πρόγραμμα βοήθειας για την Ελλάδα, το οποίο, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της Καγκελαρίας, ολοκληρώθηκε σήμερα επιτυχώς.
«Από το 2017 η ελληνική οικονομία αναπτύσσεται και πάλι, οι επενδύσεις αυξήθηκαν κατά 10%» αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, στην οποία επισημαίνεται μεταξύ άλλων ότι τα προηγούμενα χρόνια ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματά τους η Ιρλανδία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Κύπρος.
«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επιβλέπει την Ελλάδα εντατικά τέσσερις φορές ετησίως την πρώτη περίοδο μετά το τέλος του προγράμματος. Θα ελέγχει επιπλέον τις ελληνικές εγγυήσεις για τη συνέχιση της μεταρρυθμιστικής πορείας. Μέχρι το 2022 η Ελλάδα θέλει να επιτυγχάνει ένα πρωτογενές πλεόνασμα ύψους 3,5% του ΑΕΠ και κατόπιν να τηρεί τους ευρωπαϊκούς δημοσιονομικούς κανόνες» συνεχίζει η ανακοίνωση της Καγκελαρίας και καταλήγει: «Όλες οι χώρες του ευρώ στήριξαν την Ελλάδα σε αυτόν τον δρόμο της. Σε συνεργασία με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς και το ΔΝΤ έδειξαν κατ' επανάληψη μεγάλη αλληλεγγύη. Η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος του ΕΜΣ σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για την Ελλάδα, η οποία μελλοντικά θα χρηματοδοτείται και πάλι με τις δικές της δυνάμεις».



wibiya widget