Tuesday, March 27, 2012

ΣΤΟ GADSTONE PARK ZHTOYNTΑΙ ΣΠΙΤΙΑ .. ΟΛΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΚΕΙ..



Όλοι οι κτηματομεσίτες της "Χαρουμενόπετρας", Gladstone Park,και των γύρω περιοχών ,κάνουν αγώνα δρόμου να εξασφαλίσουν ένα σπίτι για πώληση επειδή "η ζήτηση αυτή τη στιγμή  είναι τρομερή".
Σύμφωνα με Έλληνα κτηματομεσίτη της περιοχής και άλλων πέντε ιδιοκτητων  γραφείων,΄΄ολοι οι υποψήφιοι να αγοράσουν σπίτι, προτιμούν το Gladstone Park" τόσο για τις καταπληκτικές ομορφιές του και ανέσεις όσο και για τις σχετικά καλες τιμές που επικρατούν ακόμη..
Όταν σε μια απόσταση 5 λεπτων μικρα σπιτάκια πωλούνται  700 και 900.000 δολλάρια στο Gladstone Park βρίσκεις μονα σπίτια με 400-500 .000 δολλάρια ,και διώροφα με μεγάλο οικόπεδο και όλες τις ανέσεις με  $750.000..και λιγότερα..
 Το GP είναι σχετικά νέα περιοχή με πολλα πάρκα,μεγάλες αγορές,πολλά σχολεία,και αρκετή ησυχία,ενω απέχει 12 λεπτά απο το κέντρο της Μελβούρνης και 6 λεπτά απο το αεροδρόμιο Ταλλαμαρίν..
Αν σκέπτεστε να αγοράσετε  μή καθυστερείτε ..Στην περιχή μενουν και πάνω απο 500 Ελληνικές οικογενειες οι οποίες στην κυριολεξία είναι ερωτευμένοι με την περιοχή τους και δεν την αλλάζει κανείς..
 Διαβάστε περυσινή παρουσίαση της περιοχής που όλοι τρέχουν να αγοράσουν την κατοικία τους..
http://efhmeris.blogspot.com.au/2011/05/gladstone-park.html

Υπέροχα Ελληνικά σπιτια δίνουν χαρα σε μικρούς και μεγάλους..

Ο συνθέτης του Εθνικού Ύμνου- ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΛΙΚΙΟΠΟΥΛΟΣ – ΜΑΝΤΖΑΡΟΣ ΣΤΗ ΝΑΠΟΛΗ ΤΟΥ 1800


 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ
ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΠΟΛΗ

Ο Νικόλαος Χαλικιόπουλος – Μάντζαρος γεννήθηκε στις 26 Οκτωβρίου 1795 στην Κέρκυρα και υπήρξε ο κυριότερος εκπρόσωπος της Επτανησιακής Μουσικής Σχολής. Ήταν συνθέτης του Εθνικού μας Ύμνου, ο πρώτος Έλληνας μουσικοπαιδαγωγός στην Νεώτερη Ελλάδα και ισόβιος πρόεδρος της πρώτης Φιλαρμονικής που ιδρύθηκε στην Ελλάδα, της Φιλαρμονικής Κέρκυρας. Καταγόταν από πλούσια οικογένεια και ξεκίνησε τις σπουδές του στη μουσική (βιολί και πιάνο) από νεαρή ηλικία με δάσκαλο τον Πογιάγο και το 1819 τις συνέχισε στην Ιταλία.
Η Νάπολη αναγνωριζόταν ως το πιο σημαντικό κέντρο εκπαίδευσης νέων συνθετών, φήμη που διατήρησε μέχρι την εποχή του Βέρντι., και ο Μάντζαρος συνδέθηκε ιδιαίτερα με το περιβάλλον του Βασιλικού Ωδείου της Νάπολης και ιδιαίτερα τον διευθυντή του Νικολό Αντόνιο Τσινγκαρέλι ο οποίος του έκανε μαθήματα. Το 1826 επιστρέφει στην Κέρκυρα και συνεχίζει να διδάσκει μέχρι το τέλος της ζωής του στις 12 Απριλίου 1872.
Από αυτόν εκπαιδεύτηκαν οι περισσότεροι συνθέτες και μουσουργοί της επτανησιακής σχολής – όπως οι Εδουάρδος Λαμπελέτ, Σπυρίδων Ξύνδας, Παύλος Καρρέρ, Ιωσήφ Λιμπεράλης, Αντώνιος Λιμπεράλης κ.α. – οι οποίοι αργότερα συνέχισαν το έργο του προετοιμάζοντας τις επόμενες γενιές μουσικών. hide...
Εκείνη την περίοδο, η Κέρκυρα βρισκόταν σε ένα πολύ υψηλό πολιτιστικό επίπεδο, καθώς ως πρωτεύουσα της Ιονίου Πολιτείας, ευτύχησε να έχει ένα σπουδαίο θέατρο, το περίφημο, ιστορικό θέατρο Σαν Τζάκομο (San Giacomo) στο οποίο ανέβαιναν όπερες από τον 18ο αιώνα και ένα λαό με έμφυτη αγάπη για τη μουσική.
Σε αυτό το περιβάλλον σύνθεσε και δίδαξε ο Μάντζαρος, συντελώντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της μουσικής και όταν το 1840 ιδρύθηκε η Φιλαρμονική Εταιρεία Κερκύρας ο Μάντζαρος ανέλαβε τη διεύθυνση της και στη συνέχεια αναγορεύθηκε τιμητικά ισόβιος πρόεδρός της.
Ο Νικόλαος Χαλικιόπουλος – Μάντζαρος θεωρείται ο ιδρυτής της "Επτανησιακής μουσικής σχολής, αλλά υπήρξε και ο πρώτος της έντεχνης ελληνικής μουσικής δημιουργίας, μερικά από τα επιτεύγματά του είναι:
• Μελοποίησε τον «Ύμνο εις την Ελευθερίαν» του Διονυσίου Σολωμού, της οποίας το 1865 η πρώτη στροφή καθιερώθηκε ως ο Εθνικός ύμνος της Ελλάδας.
• Σύνθεσε τη μονόπρακτη κωμική όπερα «Don Crepuscuolo», που είναι η πρώτη σωζόμενη όπερα Έλληνα δημιουργού (1815).
• Σύνθεσε το πρώτο γνωστό έργο σε ελληνική γλώσσα για φωνή και ορχήστρα (Aria Greca, 1827), ειδικά για την ιταλίδα κοντράλτο Elisabetta Pinotti, η οποία βρισκόταν τότε στην Κέρκυρα και τραγουδούσε στο Σαν Τζάκομο και αναζητούσε ένα έργο για να ευχαριστήσει στα ελληνικά το ακροατήριό της.
• Σύνθεσε τα πρώτα γνωστά ελληνικά έργα για κουαρτέτο εγχόρδων (Partimenti, περίπου 1850),
• Σύνθεσε το πρώτο ελληνικό πιανιστικό ρεπερτόριο,
• Σύνθεσε το πρώτο ελληνικό έργο σε μορφή φούγκας,
• Σύνθεσε την πρώτη μνημονευόμενη ελληνική συμφωνία (χαμένη),
• Έγραψε το πρώτο δοκίμιο μουσικής ανάλυσης (Rapporto, 1851)
• Έγγραψε τα πρώτα μουσικοπαιδαγωγικα συγγραμμάτα στην Ελλάδα.

Η μουσική του Μάντζαρου πιστώθηκε συλλήβδην στην “Ιταλική Σχολή” όπως σχεδόν και το σύνολο της Επτανησιακής Μουσικής και ο Εθνικός Συνθέτης περιορίστηκε στο ρόλο του συνθέτη του Εθνικού Ύμνου. Έτσι παραποιήθηκε η νεοελληνική μουσική Ιστορία και δεν αναγνωρίστηκε ποτέ ότι η μουσική Κέρκυρα του 19ου αιώνα ήταν η πατρίδα της πρώτης ελληνικής μουσικής ιδιοπροσωπίας και ότι η Επτανησιακή μουσική ήταν το πρώτο ελληνικό κίνημα έντεχνης μουσικής στην Ελλάδα.

ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ

Κατά την ίδρυση του Ελληνικού Κράτους (1828), αλλά και μετέπειτα, κανέναν δεν απασχόλησε η καθιέρωση «Εθνικού Ύμνου» (άλλωστε και η «Μασσαλιώτιδα» υιοθετήθηκε επίσημα ως «Εθνικός Ύμνος» της Γαλλίας μόλις το 1946, ο δε αμερικανικός «Εθνικός Ύμνος»… επισημοποιήθηκε μόλις το 1931!).
Την «εθνική» μουσική ανάγκη κάλυπταν γαλλικά εμβατήρια, που παίζονταν από τη Μουσική του Στρατού στις σπάνιες επίσημες περιστάσεις (1828-΄31). Από την εγκατάσταση του Όθωνα, ως «Βασιλικός» και «Εθνικός Ύμνος» παίζονταν ο αντίστοιχος βαυαρικός, που του είχαν προσαρμόσει «ασορτί» ελληνικούς πατριωτικούς στίχους, παρότι ο «Ύμνος εις την Ελευθερίαν» του Διονυσίου Σολωμού (1798 – 1857) δεν ήταν άγνωστος, όντας ήδη μελοποιημένος από τον Νικόλαο Μάντζαρο (1828-1830) στην Κέρκυρα (για 4φωνη ανδρική χορωδία και με χρήση λαϊκών σκοπών/μοτίβων).
Ο Μάντζαρος επιχείρησε και άλλες μελοποιήσεις (2η το 1837 και 3η το 1839-΄40), υποβάλλοντας το έργο στον Όθωνα και ευελπιστώντας να γίνει δεκτό ως «Εθνικός Ύμνος» (4η μελοποίηση, Δεκέμβριος 1844). Όμως το έργο (στίχοι και μελωδία) έγινε δεκτό μόνο ως «επιτυχής σύνθεσις» και ο Μάντζαρος τιμήθηκε με τον Αργυρό Σταυρό του Βασιλικού Τάγματος του Σωτήρος (Ιούνιος 1845), ενώ ο Σολωμός πήρε τον Χρυσό Σταυρό του ίδιου Τάγματος 4 χρόνια αργότερα (1849). Ο Μάντζαρος το 1861 επιχείρησε και 5η μελοποίηση (μετά από ενδιαφέρον του Υπουργείου Στρατιωτικών, που ήθελε να εξασφαλίσει εθνικά θούρια ως εμβατήρια).
Στο μεταξύ, στην Επτάνησο είχε ήδη επικρατήσει η 1η μελοποίηση, που παίζονταν συχνότατα και πάντα ενθουσίαζε τους ακροατές της. Αυτή τη μελοποίηση χρησιμοποίησε η «Φιλαρμονική Εταιρεία Κερκύρας», όταν ο νέος βασιλιάς Γεώργιος ο Α΄ επισκέφθηκε το 1865 το νησί. Το έργο προκάλεσε τόση εντύπωση, ώστε ακολούθησε Βασιλικό Διάταγμα του Υπουργείου Ναυτικών (υπουργός Δ. Στ. Μπουντούρης) που το χαρακτήρισε «επίσημον εθνικόν άσμα» και διατάχθηκε η εκτέλεσή του «κατά πάσας τας ναυτικάς παρατάξεις του Βασιλικού Ναυτικού». Επίσης ενημερώθηκαν οι ξένοι πρέσβεις, ώστε να παίζεται και από τα ξένα πλοία στις περιπτώσεις απόδοσης τιμών προς τον βασιλέα των Ελλήνων ή την Ελληνική Σημαία. Από τότε θεωρείται ως «Εθνικός Ύμνος» της Ελλάδος.
Η 1η έκδοση του «Εθνικού Ύμνου» (τονισμένου κατά την αρχική μελοποίηση του ποιήματος του Δ. Σολωμού από τον Ν. Μάντζαρο) έγινε το 1873 στο Λονδίνο, έναν χρόνο μετά το θάνατο του συνθέτη του. Αναφέρεται επίσης ότι και ο ίδιος ο Σολωμός είχε μελοποιήσει το ποίημά του, σύνθεση που όμως επισκιάστηκε από την αντίστοιχη του Μάντζαρου. Υπενθυμίζουμε ότι ο Σολωμός πέθανε χωρίς να δει τον «Ύμνο» του επισημοποιημένο ως «Εθνικό Ύμνο» της πατρίδας του. Ο Αν/χης ε.α. Μαργαρίτης Καστέλλης (Λαϊστα Ζαγορίων Ιωαννίνων 1907 - ;) τέως Δντής Μουσικού Σώματος εναρμόνισε τον «Εθνικό Ύμνο» για μπάντα κι αυτή του η μεταγραφή παίζεται από τις Στρατιωτικές Μουσικές ως σήμερα..

Πηγή : Ελληνική Κοινότητα Νάπολης και Καμπανίας

Monday, March 26, 2012

Ανέβηκε δέκα θέσεις το ελληνικό τένις - Σπορ

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Ανέβηκε δέκα θέσεις το ελληνικό τένις - Σπορ

Καλημέρόσπερα from MELBOURNE ..Ριπές Καθημερινές


                                                                               
31-3-12
Καλο Σαββατοκύριακο με 28 βαθμούς και αέρα σήμερα Σάββατο στη Μελβούρνη, γι αυτό χαρείτε το.. Για αύριο όσοι πάτε στις μαρκέτες μάλον καλός θα είναι ο καιρός γυρω στους 22 ..κελσίου..
Οσο για την Ελλάδα ...καλοκαιριάζει και απο  αυριο να θυμάστε το στίχο.. "Ο Μάης έχει τ όνομα ...κι Απρίλης τα λουλούδια".Τα χρειαζεστε πατριώτες (τα λουλούδια)για να κτίσετε μια νέα Ελλαδα χωρίς 40.000 μαιμού συνταξιούχους,χωρίς φακελλάκια, χωρίς τοκογλύφους χωρίς ...χωρίς...χωρίς.
Και μιας και μύρισε καλοκαίρι ας ακούσουμε κιενα σαρακατσανέικο http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zftKAU_kyD8
 να χαρεί ο φίλος μου ο Τζήκας που όταν ήταν στη Σιάτιστα ειχε χιλιάδες τα πρόβατα και χιλιάδες τα γίδια,και για να φάνε οι τσοπαναραίοι "έκοβαν" πάνω απο 10!!! Δεν έγινε τυχαία εργοστασιάρχης και Δόκτορας πανεπιστημίου!!
****
Μάλλον "όνειρα εαρινής νυκτός" κάνουν ορισμένοι που τους αρέσει να ασχολούνται με τα κοινά στην.. τρίτη Ελληνική πολιτεία.. Πολυ εμπιστευτικά πήραν να μου πουν ότι επίκειται η ανατροπή του σημερινού και δραστήριου προέδρου της Κοινότητας,απο μέλη του Διοικητικού του Συμβουλίου.. Δεν έδωσα σημασία αλλα εκεινος επέμενε.. Ψάξε.. Ειναι πολλοί αυτοί που δεν ανέχονται να τους λένε ότι έγινε η Κοινότητα Ενορία και άλλοι να θέτουν και εθνικά προβλήματα!!!
Ρωτησα μόνο  πρωην πρόεδρο τί νομίζει για την είδηση και η απάντησή του..
-Μπα δε νομίζω να κινδυνεύει...έχει τα νούμερα!!!
Α..ρε Σακοπέντα..αντι να μας εμπνευσεις τα μαθηματικά μας έδερνες και βγηκαμε όλοι σκράπες!!!
***
Τύφλα να χουν τα Μπολσόι..μπροστα στο χορευτικό το Μανασή..Εντυπωσιακό δεν είναι; Χαιρε  Μέλμπουρν


29-3-12
Το πόσο ρηχοί και επιφανειακοί είναι οι εν Ελλάδι συμπατριώτες μας το βλέπουμε καθημερινά..
Όταν καποτε η Διαμαντοπούλου ζήτησε να γίνει η Αγγλική , η δευτερη επίσημη γλώσσα της Ελλάδας,ξεσηκώθηκαν όλοι ν α την φάνε.."Πουλημένοι,προδότες"και άλλα πολλά ακουστηκαν και ακούγουνται απο τους Ελληναράδες και άλλους αγράμματους που νομίζουν πως μόνο η γλωσσα μας πρέπει να ακούγεται και να διδάσκεται στη χώρα μας..Τώρα όμως που η Αυστραλία τους ζητάει καλή γνωση της Αγγλικής και χρειάζονται 1000 δολλάρια το μήνα για να τη μάθουν οι υποψήφιοι μετανάστες το φυσάνε και δεν κρυώνει.. 
"Και να φαντασθείς, έλεγε ΄ένας κρισοφερμένος προχτες ,πως οταν ανακοίνωσε η Αννα την καθιέρωση της Αγγλικής ως υποχρεωτικής γλώσσας κόντευα να χαλάσω τον κόσμο να μη γίνει.. Με χρειάζεται..ή δεν με χρειάζεται τιμωρία';  Βούρδουλας..




Η εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου στο Περάν
Η εκκλησία των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Περάν




Κάτι δεν πάει καλά εκει στο Παιράν
όπου η εκκλησία των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης κινδυνεύει να μην έχει κανένα δρόμο να πανε οι θρησκευόμενοι μιας και η δημαρχία έκλεισε τους 2 δρόμους ..

Λέτε να έκτισαν πόντιοι το ναό στη μέση καποιου οικοπέδου χωρίς δρόμου..;




28-3-12
Για όσους  πικραίνονται που πιάνουν τα κρύα: Η Μετεωρολογική Υπηρεσία Μελβούρνης μας ενημερωνει ότι σήμερα και τις επομενες 3 ημέρες ο ήλιος θα είναι κυρίαρχος  και απο αύριο η θερμοκρασία θα πιάσει τους 26 βαθμούς..
άρα δεν θα υπ'αρχουν θλιμμένα και κατσουφιασμένα πρόσωπα... Καλημερα πατριώτες.. Χαμογελάστε,ειναι μεταδοτικό.. και κανουν κι αυτούς που σας ζηλεύουν...να ανησυχούν!!
                                                       ****
Λέξη δεν θέλει ν ακούσει για την επιτροπή "Εθνικών θεμάτων" (βαρύς τίτλος εε) φίλος μου δάσκαλος και βρήκε το σχολιάκι http://efhmeris.blogspot.com.au/2012/03/blog-post_8994.html κάτω απο την είδηση 'φρικτό και απαράδεκτο".
-Είμαι εγώ φασίστας;μας ρώτησε;  Το σχολιάκι μας ειναι ξεκάθαρο..Παραγοντας της παροικίας ρωτά που πάμε και απάντηση έδωσαν και άλλα σχόλια....
Όσο για την Επιτροπή ας απαντησουν στα ερωτήματα άλλου/άλλης  αναγνώστη/στριας  μας..που ανώνυμα δημοσίευσε την οργή του/της...
Στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιεξοδα ..δεν λένε όλοι αυτοί που μας κατευθύνουν..; ας το αποδείξουν..και οι δικοί μας...
'                                                    ***
Έλειψη ηγεσίας στην παροικία μας..διαπιστωνει βετεράνος δημοσιογράφος και ζητά άμεση επιλογή..Εκλογή....
Και οι αμέτρητοι που καμαρώνουν στια πρώτα προξενικά και Αυστραλοκυβερνητικά τραπέζια τους ρώτησες Κωνσταντή; Για πες τους να  αφήσουν την καρεκλίτσα τους;
                       
    ΣΧΟΛΙΑ 27-3-12
Tη στιγμή αυτή οι τηλεοπτικοί σταθμοί της Μελβούρνηςπαρουσιάζουν τη δημόσια κηδεία ενός μεγάλου του Αυστραλέζικου 'Φούτμπώλ"..
Άραγε στην Ελλάδα θα σταματησουν  να καίνε τα γήπεδα,και να τιμώνται οι ωραίοι του αθλήματος;
                                                  ***
"ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ.. Τη χειρότερη ήττα τους στα τελευταία 62 χρόνια γνώρισαν οι Εργατικοί στο Κουίσλαντ" Πρωτοσέλιδο με 72άρια στο χθεσινό" Νέο Κόσμο"
Κια μια σταλίτσα, με 14άρια,λίγο παρακάτω: Νίκη των Εργατικών της Βικτωριας στο Νίντρι"
Καλά τόσο πολύ πιστεύουν οι των ειδήσεων τρυγώντες στο ΝΚ ότι όλοι εκείνοι που κατα χιλιάδες έτρεχαν στο Εργατικό και τον υποστηριζαν όταν η δεξιά τον "κυνηγούσε" έπαθαν πολιτική παράκρουση ..κι ολοι πίνουν νερό στο όνομα των Λίμπεραλς..;
Σίγουρα ειναι άθεοι,για να μη φοβούνται ότι θα ξυπνήσουν οι νεκροί...που έφυγαν νωρίς!!
                                                    ***
Και το τρίτο απο τα ντόπια θέματα: $1,9 εκ.στη Θεολογική Σχολή" ...ανακοίνωσε η κυβέρνηση Γκίλαρντ  ότι θα ενισχύσει τη Θεολογική Σχολή της Αρχιεπισκοπής"" Αυτό μάλλιστα .. Τωρα επιτέλους θα μάθουμε γιατί ο Κύριος ημών ιησούς Χριστός  αποκαλεί τους Έλληνες ΣΚΥΛΙΑ..!!!" Όταν πεινούν τα παιδια μου (Εβραίοι) δεν θα δώσω το ψωμί στα κυνάρια.. (Έλληνες)" Ματθαίος-Μαρκος..
                                                    ***
Γιατί όταν άρχισε να μιλάει ο φίλος μου ο Κώστας  στα πλήθη που πήγαν να ακούσουν πως οι "Γκρήκς έκαναν μούβ τους Τούρκους κι τσέσπασαν τα πα ί δια" (Τόλιος) ,γνωστη εκφωνήτρια άρχισε να λεει, μόλις ακούστηκε το Θεοφιλέστατε ,"σιγά ρε Κωστα" και κατι άλλα που δεν συγκράτησα;;Συμβαίνει κάτι;
Θ α ρωτήσω και τα λέμε..
Καλο μεσημέρι και το βραδυ τα ξαναλέμε..

ΑΝΤΙΠΟΔΗΣ

H μάχη με το ελληνικό π... στις ΗΠΑ


ΗΠΑ: Η σταθερά «π» στέλνει στα δικαστήρια δύο μουσικούς

Όλα ξεκίνησαν πριν από έναν χρόνο όταν ένας μαθηματικός και μουσικός από το Όρεγκον, ο Μάικλ Μπλέικ, ανέβασε στο YouTube μια σύνθεση υπό τον τίτλο «What Pi Sounds Like» («Πώς ηχεί το π»).

Στα δικαστήρια, οδήγησε δυο μουσικούς στις Ηνωμένες Πολιτείες η πιο διάσημη μαθηματική σταθερά στον κόσμο, ο αριθμός π. Η απόφαση που έλαβε ο δικαστής δεν επιδέχεται καμιάς αμφισβήτησης: ο αριθμός 3,14 που ορίζεται ως λόγος του μήκους της περιφέρειας ενός κύκλου προς τη διάμετρό του και στον υπόλοιπο κόσμο είναι γνωστός ως «ελληνικό π», δεν ανήκει σε κανέναν και η χρήση του δεν υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα.
Η σχέση των μαθηματικών με τη μουσική είναι γνωστή. Στην περίπτωση του π, όλα ξεκίνησαν πριν από έναν χρόνο όταν ένας μαθηματικός και μουσικός από το Όρεγκον, ο Μάικλ Μπλέικ, ανέβασε στο YouTube μια σύνθεση υπό τον τίτλο «What Pi Sounds Like» («Πώς ηχεί το π»). Στην ουσία, πρόκειται για μια μουσική απόδοση του διάσημου αριθμού, η οποία επιτυγχάνεται με τη «μετάφραση» της αριθμητικής ακολουθίας -στην πραγματικότητα, των πρώτων 31 αριθμών μετά το κόμμα- σε συγχορδίες και νότες.
Ο Αμερικανός μουσικός χρησιμοποίησε διάφορα όργανα για να αποδώσει τον ήχο του π- από κιθάρα, ξυλόφωνο και αρμόνιο, έως μπάντζο και γιουκαλίλι. Όλα αυτά, σε τέμπο 157 bpm (χτύπων ανά λεπτό), δηλαδή το μισό του 3,14. Το αποτέλεσμα κέρδισε πολλούς θαυμαστές στο Διαδίκτυο. Προκάλεσε, όμως, και την αντίδραση ενός άλλου μαθηματικού που έχει πάθος με τις νότες. Ο Λαρς Έρικσον, από τη Νεμπράσκα, εντόπισε ομοιότητες με τη δίκη του σύνθεση «Pi Symphony», που χρονολογείται από το 1992 και ζήτησε από το YouTube να αποσύρει το βίντεο.
Ο συνάδελφός του, όμως, αποφάσισε να προσφύγει στα δικαστήρια, προκειμένου να αποφασίσει ο νόμος για τη μουσική τύχη της Σταθεράς του Αρχιμήδη. Ο δικαστής που κλήθηκε να εξετάσει την υπόθεση κατέληξε σε ορισμένα συμπεράσματα: πρώτον, οι δύο συνθέσεις είναι αρκούντως διαφορετικές, για να μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι υπάρχει κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας. Δεύτερον, η ιδέα να «μεταφραστεί» το π σε ήχο δεν μπορεί να ανήκει σε κανέναν, γιατί το 3,14 ανήκει στην παγκόσμια κληρονομιά. Επομένως, δεν υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα ούτε ο αριθμός ούτε η ιδέα να αποδοθεί σε ήχο.
Όπως, εξάλλου, σημειώνει ένας άλλος συνθέτης και μαθηματικός, ο Ντέιβιντ Κόουπ, στο βιβλίο του «Νέες Κατευθύνσεις στη Μουσική», «κάθε μαθηματική ακολουθία μπορεί να μεταφραστεί σε έναν αλγόριθμο, ικανό να παράξει μουσική». Ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα είναι η μουσική μεταφορά του γενετικού κώδικα του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, που επιχείρησε το 2010 ο Σκωτσέζος μουσικός Στιούαρτ Μίτσελ.
Και οι τρεις μουσικοί έκαναν το ίδιο πράγμα: αντιστοίχησαν τους αριθμούς σε νότες. Έτσι, το «What Pi Sounds Like» εμφανίστηκε από προχθές και πάλι στο YouTube. Οι λάτρεις των μαθηματικών και της μουσικής μπορούν να το απολαύσουν στη διεύθυνση
http://www.youtube.com/watch?v=YOQb_mtkEEE.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από AΜΠΕ
YouTube - Videos from this email

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ «Να μας δώσετε τον Παναθηναϊκό»


 

Ο παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού παίρνουν πρωτοβουλίες και ζήτησαν να τους δοθούν οι μετοχές τού Γιάννη Βαρδινογιάννη, ενώ καλούν τους υπόλοιπους μετόχους είτε να βοηθήσουν, είτε να παραδώσουν κι αυτοί τις μετοχές τους. 

Μεταξύ άλλων, η ανακοίνωση των παλαιμάχων παικτών του ΠΑΟ αναφέρει τα εξής:

« Η οριακή κατάσταση που επικρατεί στον Παναθηναϊκό για πρώτη φορά στην ιστορία του, μας αναγκάζει να πάρουμε κάποιες πρωτοβουλίες σε μια προσπάθεια να μην κατρακυλήσει άλλο η αγαπημένη μας ομάδα. Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται σε διοικητικό και οικονομικό τέλμα. Οι  μέτοχοι της ομάδας  με τη στάση τους δείχνουν ότι λύση πολύ δύσκολα θα βρεθεί με την παρούσα σύνθεση. Οι ευθύνες είναι μεγάλες και ο κόσμος τού Παναθηναϊκού έχει κρίση για να τις αποδώσει.

Η απόδοση των ευθυνών όμως δεν λύνει το πρόβλημα του Παναθηναϊκού και το μόνο που μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή είναι να ρίξει και άλλο νερό στον μύλο του διχασμού που συνεχίζει να τρώει τα σωθικά τής αγαπημένης μας ομάδας. Εμείς, οι παλαίμαχοι τού Παναθηναϊκού, πήραμε απόφαση να πάρουμε μια πρωτοβουλία για να διαφοροποιηθεί αυτή η κατάσταση τέλματος που επικρατεί και που οδηγεί με βεβαιότητα στην ολική καταστροφή. Η εποχή Βαρδινογιάννη για τον Παναθηναϊκό έχει τελειώσει, με τα θετικά και τα αρνητικά της. Η ιστορία θα κρίνει τον μεγαλομέτοχο του ΠΑΟ για τις πράξεις του. Αρχίζουμε από αυτόν, γιατί έχει πολλές φορές τα τελευταία χρόνια τονίσει ότι παραχωρεί τις μετοχές του. Αφού λύση δεν βρίσκεται και  συνεχώς με κάποιον τρόπο παρουσιάζεται ένα αδιέξοδο στην ολοκλήρωση της κίνησης αυτής, είτε με δικές του ευθύνες είτε με κάποιων άλλων, τον καλούμε από τη στιγμή που δεν θέλει να ασχοληθεί άλλο με την ομάδα, όπως λέει ο ίδιος, να παραδώσει τις μετοχές του στο σύλλογό μας για να μην συνεχίσει να αποτελεί η παρουσία του ούτε βάρος για την ίδια την ομάδα, ούτε  άλλοθι για όσους θέλουν να βοηθήσουν και δεν το κάνουν όσο είναι παρών. Ο νόμιμος τρόπος της παραχώρησης των μετοχών θα βρεθεί, εάν υπάργχει πραγματικά η διάθεση να αποχωρήσει».
ΟΙ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ του48ώρου




ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012 στα ΝΕΑτων Αθηνών.
Τελευταία ενημέρωση: 26/03/2012 17:48

Sunday, March 25, 2012

Η παρέλαση των Ελλήνων στη Μελβούρνη


Ο Ελληνισμός της Αυστραλίας τίμησε σήμερα τους ήρωες του 1821,δίνοντας το παρόν στις παρελάσεις  που έγιναν σε όλες τις μεγαλοπόλεις.Μελβούρνη,Σύδνευ κ.α.
Γονείς και παππούδες, συνόδευσαν τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους,έχοντας μόναδικό σκοπό να τιμήσουν την Ελλάδα και αυτούς που θυσιάστηκαν για τη λευτεριά της..
Συγχαριτήρια σε εκπαιδευτικούς ,παιδιά και γονείς που έκαναν το καθήκον τους και έφεραν σε πέρας την αποστολή τους να παρουσιάσουν μια καλή εικόνα στο Αυστραλιανό μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη και αργότερα στο Ελληνικό Μνημείο..
Για πολλούς όμως σκεπτόμενους Έλληνες τα ερωτηματικά για το μέλλον του Ελληνισμού στην Αυστραλία είναι πολλά..
Μεταφερουμε απλά τα πρωτα λόγια απο ένα τηλεφωνημα  γνωστού παράγοντα της παροικίας μας ο οποίος πηγε με τα παιδια του αλλα η εικόνα των επισήμων τον απογοήτευσε:
"Παπάδες, ακροδεξιοί και δεξιούληδες καπελλώνουν  την παρέλαση της 25ης Μαρτίου καιόπως
πάμε σε λίγα χρόνια δεν θα κινείται τίποτα στην Αυστραλία αν δεν έχει την έγκριση σεβασμιοτάτων,θεοφιλεστάτων..αιδεσιμοτάτων και άλλων ...άτων" .

Είναι έτσι;
Περιμένουμε τα σχόλιά σας και τα ξαναλέμε

ΤΡΕΛΛΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ..Opera duo Charlotte & Jonathan - Britain's Got Talent audition - UK version


Exει πολυ ενδιαφερον..
το επέλεξε η Ζωή Τζαρτα

ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΞΥΛΟ και ΠΙΚΡΑΘΗΚΑΝ

Πικράθηκαν πολυ απ ότι φαίνεται,κάποιες ιστοσελιδες ,που περίμεναν και στη σημερινή παρέλαση να δουν πολλά έκτροπα. Αντί για άλλα παραθέτομε απο δύο σελίδες δικάτους κείμενα με φωτογραφίες και την πικρα τους .. Εντάξει παιδιά όλα έχουν κάποιο τέλος.. Θέλουμε κι εμεις στο εξωτερικό να δούμε λίγο ηρεμία σττην Ελλάδα.. Καλοκαίρι έρχεται!!!

Παρέλαση μόνο για τους πολιτικούς! - Αποκλεισμένοι οι πολίτες

(ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ.gr)


===============================
Αστυνομοκρατούμενο το κέντρο των Τρικάλων
Σήμερα (11:52)

Αίσθηση προκαλεί η μεγάλη αστυνομική δύναμη που έχει αναπτυχθεί στο χώρο όπου σε λίγα λεπτά θαδιεξαχθεί η παρέλαση


"Ειρηνικά" η παρέλαση των Τρικάλων
"Ειρηνικά" η παρέλαση των Τρικάλων
Σήμερα (13:19)

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η παρέλαση χωρίς να δημιουργηθεί το παραμικρό επεισόδιο.

trikaladay.gr




.

25 Μαρτίου12-ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΑΡΑΧΕΣ


Ο Χρυσοχοίδης τα κατάφερε και ο απανταχου Ελληνισμός είδε παρέλαση χωρίς αναρχικούς και Τσιπράκια.
Καιρος ήταν να δειξει στον έξω κόσμο και η Ελλάδα ότι μπορει ν α τιμά αυτούς που θυσιάστηκαν χωρίς βρισιές και καταστροφές.. ...


 

Kaiρος ήταν να δουμε κι εμεις εκτος Ελλάδας παρελαση χωρις να ντραπουμε με τα αισχη..Και οι 3 στη φωτο ειναι Ελληνες και εκτελουν το καθηκον τους..Γιατι πρεπει να αγωνιουν συνέχεια αν θα τους ριξουν πέτρες μολότωφ ή φωτιά.. 

wibiya widget