Sunday, December 21, 2014

Δήλωση Γιωργου Βέη για τη βράβευση του έργου του,ποίηση 2014 απο την Ακαδημία Αθηνών

Ο ποιητης και διπλωμάτης
ΓΙΩΡΓΟΣ  ΒΕΗΣ

Ο γνωστός ποιητης και διπλωμάτης Γιώργος Βέης έστειλε προς την ΕΦΗΜΕΡΙΣ τα ακόλουθα:
Δήλωση με την ευκαιρία της απονομής του Βραβείου Ποίησης 2014 της Ακαδημίας Αθηνών-Ίδρυμα Πέτρου Χάρη - για το σύνολο του έργου μου:
Ευχαριστώ από καρδιάς την Ακαδημία Αθηνών γι’ αυτή την εξαιρετική τιμή. Και βεβαίως τη μεγάλη χαρά που μου έδωσε. Ιδίως ευχαριστώ την κυρία Κική Δημουλά και τον κύριο Θανάση Βαλτινό. Σε μια τόσο πολύσημη χρονική συγκυρία, όπου ο κόσμος, ηλεκτρονικά τουλάχιστον συρρικνώνεται, καθιστάμενος ένα δυναμικό χωριό επικοινωνίας, η ποίηση αναλαμβάνει, ως εκ των πραγμάτων, το πρόσθετο βάρος να μεγαλώσει αντίθετα τον κόσμο, να τον διευρύνει εννοιολογικά. Να του προσφέρει εντέλει την ορθή του διάσταση, δρώντας ως το κατ’ εξοχήν αντίβαρο στη μονοδιάστατη αγωγή των προσώπων ή των α-προσώπων. Η ποιητική γραφή εξακολουθεί συνειδητά να ασκεί το θεμελιώδες, σύμφυτο με τον εαυτό της προνόμιο, δηλαδή να προπορεύεται και να προβλέπει ή να προσβλέπει στα νέα τοπία του ανθρώπου. Η Ακαδημία Αθηνών, ιδίως τα τελευταία χρόνια, συμπαρίσταται πολλαπλώς και ενισχύει, ως γνωστόν, με τη γενναιοδωρία της τις έγκυρες προσπάθειες των πνευματικών δημιουργών του τόπου μας. Με την εμπράγματη ενθάρρυνσή τους, ανανεώνεται στην πράξη, μεταξύ άλλων, το στοίχημα της περαιτέρω αισθητικής μας αναβάθμισης.
Γιώργος Βέης
20/12/2014
Ιάβα

Δείτε μια παλαιότερη συνέντευξή
 του σχετικά με τα έργα του.

Στο αίθριο του Πανδοχείου, 120. Γιώργος Βέης

Περί γραφής
Θα μας συνοδεύσετε ως την θύρα του τελευταίου σας βιβλίου; 
Βεβαίως. Πρόκειται για το Μανχάταν-Μπανγκόκ, μαρτυρίες – μεταβάσεις. Εκδόσεις «Κέδρος», 2011. Ήταν πέρυσι υποψήφιο για το Βραβείο Δοκιμίου του περιοδικού «Διαβάζω». Ένα βιβλίο πυξίδα. Και εγκόλπιο ταξιδιωτικών εμπειριών. Αναδρομή στα τοπία που μ’ έχουν εκπαιδεύσει. Που μ’ έχουν μυήσει στα πάθη της στοχαστικής παρατήρησης.
Έχετε γράψει σε τόπους εκτός του γραφείου σας / σπιτιού σας; 
Έχω γράψει σε καφενεία του Πεκίνου, του Χονγκ Κονγκ και της Μελβούρνης. Πάντως το μεγαλύτερο μέρος των βιβλίων μου γράφτηκε στο σπίτι.
Σας ακολούθησε ποτέ κανένας από τους ήρωες των βιβλίων σας; Μαθαίνετε τα νέα τους; 
b165809Διατηρώ επαφές με φίλους από την Κίνα, την Ιαπωνία, αλλά και από το Σουδάν.
Ποιος είναι ο προσφιλέστερός σας τρόπος συγγραφής; Πώς και πού παγιδεύετε τις ιδέες σας; 
Οι ιδέες έρχονται, η μια μετά την άλλη. Συχνά επί ημέρες. Ένα τρεχαλητό. Κάποτε σταματούν. Μετά πάλι από την αρχή. Ιδέες σονέτων, κεφάλαιαταξιδιογραφημάτων, όπως τα βάφτισε ο φίλος Ντίνος Σιώτης. Γράφω σχεδόν αυτομάτως. Το δεύτερο πέρασμα είναι όμως πολύ σχολαστικό. Τότε διασταυρώνομαι με τη λογοτεχνία των άλλων. Ιδίως εκείνων, η ιδιοσυγκρασία και το έργο των οποίων μ’ εμπνέουν διαρκώς. Το πρόβλημα είναι ο χρόνος. Πάντα μου λείπει, πάντα δεν επαρκεί για να τα αποτυπώσω όλα αυτά που βλέπω – αισθάνομαι – ακούω – αγγίζω – μετρώ.
b100161Εργάζεστε με συγκεκριμένο τρόπο; Ακολουθείτε κάποια ειδική διαδικασία ή τελετουργία; Επιλέγετε συγκεκριμένη μουσική κατά την γραφή ή την ανάγνωση; Γενικότερες μουσικές προτιμήσεις;
Γράφω όποτε μου δοθεί η ευκαιρία. Προτιμώ τα ξημερώματα. Στόχος οι 200 λέξεις την ημέρα. Αυτό μας έχει μάθει η Βιρτζίνια Γουλφ. Στην πρώτη γραφή αφήνομαι στη μουσική των ίδιων των λέξεων. Το ζύγισμα των συλλαβών είναι σημαντική υπόθεση ύφους για μένα. Οι προτάσεις αντιμετωπίζονται χορωδιακά. Οι παράγραφοι οφείλουν κι αυτές να άδουν. Ακούω κλασική μουσική ή τζαζ, όταν επεξεργάζομαι την τελική μορφή του κειμένου. Με υποστηρίζουν ιδιαιτέρως εδώ και οι δημιουργίες του Μάνου Χατζιδάκι.
b147393Ποιες είναι οι σπουδές σας και πώς βιοπορίζεστε; Διαπιστώνετε κάποια εμφανή απορρόφηση των σπουδών και της εργασίας σας στη γραφή σας (π. χ στην θεματολογία ή τον τρόπο προσέγγισης);
Είμαι απόφοιτος του Νομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Παρακολούθησα μεταπτυχιακά μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια της Νέας Υόρκης. Από το 1980 υπηρετώ στον Διπλωματικό Κλάδο του Υπουργείου Εξωτερικών. Τα νομικά με έμαθαν να ακριβολογώ, ενώ θεωρώ ταυτοχρόνως, από διάφορες όψεις, τα πράγματα και τα πρόσωπα του κόσμου της ημέρας και της νύχτας. Ο Σταντάλ μας έχει εξομολογηθεί άλλωστε ότι κάθε πρωί διάβαζε 2-3 άρθρα του Αστικού Κώδικα και αμέσως μετά αφιερωνόταν στο δημιουργικό του γράψιμο. Τον ενδιέφερε δηλαδή η απόλυτη κυριολεξία. Η σαφήνεια και η συνέπεια του ρήματος.
b138278Θα μας δώσετε ένα διάγραμμα της ανά τον κόσμο επαγγελματικής σας περιπλάνησης;
Διετέλεσα Πρόξενος στη Νέα Υόρκη (1983-1989), Γενικός Πρόξενος στο Ντόρτμουντ (1989-1991), στη Μελβούρνη (1994-1998), στο Χονγκ Κονγκ(2000-2003) και στο Μακάο, Σύμβουλος πολιτικών θεμάτων Πρεσβείας στο Πεκίνο (1991-1993) και στη Σεούλ, επιτετραμμένος στο Καμερούν(2004), με παράλληλη διαπίστευση στο Τσαντ, στο Σάο Τομέ-Πρινσίπε, στην Γκαμπόν, στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία και στη Γουϊνέα του Ισημερινού. Διετέλεσα Πρέσβυς στο Σουδάν, με παράλληλη διαπίστευση στη Σομαλία (2005-2008). Το 2010 τοποθετήθηκα Πρέσβυς στην Ινδονησία, όπου υπηρετώ έκτοτε, με παράλληλη διαπίστευση στη Μαλαισία, στο Σουλτανάτο του Μπρούνεϊ και στοb116813Ανατολικό Τιμόρ.
Έχετε γράψει ποίηση και πεζογραφία. Θα συνεχίσετε να ισορροπείτε ανάμεσα στα δύο; Βλέπετε κάποιο να επικρατεί; 
Γνωρίζουμε από παλιά ότι όντως, παρόλο που η μορφή και οι τόνοι έκφρασης διαφέρουν, το πεζογραφικό μήνυμα και το ανάλογο ποιητικό παραμένει το ίδιο. Αξίζει να παραθέσω τι απήντησε στα  ίδια  ερωτήματα περί ποιήσεως  του Γουάνγκ Τζιλίνγκ , ο Γου Κιάο, αρκετούς αιώνες πριν, στην Κίνα, στα χρόνια της δυναστείας Κινγκ. Απλώς για να υπογραμμιστεί η διαχρονικότητα του φαινομενικά βασανιστικού αυτού ψευδό-διχασμού, απομονώνω ενδεικτικά τα εξής, τονίζοντας τα κρίσιμα  σημεία:
 b115162      «Το μήνυμα είναι σαν το ρύζι. Γράφοντας πρόζα, μαγειρεύεις ρύζι. Γράφοντας ποίηση, μετατρέπεις το ρύζι σε ρυζόκρασο. Όταν μαγειρεύεις ρύζι, το σχήμα του ρυζιού δεν αλλάζει, όταν όμως μετατρέπεις το ρύζι σε κρασί, τότε αλλάζει τόσο το σχήμα όσο και η υφή του. Το μαγειρεμένο ρύζι σε χορταίνει για να μπορέσεις να ζήσεις- αυτή είναι η φυσιολογική πορεία των ανθρώπινων πραγμάτων. Το κρασί, από την άλλη πλευρά, σε μεθάει- κάνει τη θλίψη χαρά και τη χαρά θλίψη. Η επίδραση του είναι πέρα από κάθε λογική εξήγηση.» Αυτά και άλλα αξιοσημείωτα αναπτύσσονται στη «Τέχνη της Συγγραφής – μαθήματα δημιουργικής γραφής από τους Κινέζους δασκάλους», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις του «Κέδρου»,  (2003)
b95243Προσωπικά δεν αισθάνθηκα ποτέ απομονωμένος γράφοντας ποίηση- άλλωστε η γενιά μου διέθετε από την αρχή πολλούς, ικανούς  και αναγκαίους τρόπους προβολής της δουλειάς της ,όχι μόνον στην ευρύτερη ελληνική σκηνή, αλλά πολλές  φορές και στο εξωτερικό, ιδίως στην Δυτική Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στον Καναδά. Θυμάμαι ότι, όταν υπηρετούσα ως Πρόξενος, για έξι χρόνια στη Νέα Υόρκη, από το 1983 έως το 1989, περιδιάβαζα συχνά αγγλόφωνες κυρίως εκδόσεις πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και άλλων ιδιωτικών, ή πολιτειακών φορέων, οι οποίες φιλοξενούσαν ποιήματα σε μετάφραση νεότερων και νεότατων δημιουργών μας , οι οποίοι τότε θα είχαν εκδώσει μετά βίας  δύο – τρεις συλλογές. Εννοείται ότι τα έντυπα αυτά κυκλοφορούσαν σε χιλιάδες αντίτυπα, έφταναν ασφαλώς στις βιβλιοθήκες εκπαιδευτηρίων, κολλεγίων, κλπ. Ορισμένοι μάλιστα είχαν προσκληθεί να δώσουν διαλέξεις σε ακαδημαϊκούς χώρους γύρω από τη λογοτεχνία μας γενικότερα και την προσωπική εργασία τους ειδικότερα. Θέλω να πω ότι οι συγκυρίες δεν  ήταν εναντιωματικές, κάθε άλλο. Βεβαίως, το κοινό της ποίησης ήταν πάντα εξ ορισμού περιορισμένο – αλλά αυτό δεν είναι κατ΄ ανάγκην αρνητικό. Η ποίηση δεν πουλάει, διότι είναι ακριβώς «ακριβή»! Από την άλλη πλευρά οι ποιητές δικαιώνονται πάντα, αφού είναι πεπεισμένοι ότι, αν θέλουν μπορούν να γράψουν καλλίτερη πρόζα από τους υπόλοιπους.
b84427Συνοψίζω: ανήκω σε αυτούς που φρονούν ότι ο δημιουργικός λόγος δεν μπορεί παρά να είναι ενιαίος. Οι δύο ταχύτητες δρουν συμπληρωματικά. Το όχημα της γραφής χρειάζεται και τις δυο. Εδώ θα μιλούσα για κειμενική τάξη, για κειμενική  δικαιοσύνη. Η ποίησή  δεν υπονομεύει, με άλλα λόγια, τις πεζογραφικές εφαρμογές μου. Το αντίθετο – τις ενισχύει από πλευράς ρυθμού και πύκνωσης των εκασταχού εκάστοτε καταγραφών. Το ένα βιβλίο μου προσβλέπει στο άλλο, το τελευταίο είναι ο επίλογος του προηγηθέντος και η εισαγωγή στο επόμενο. Πρόκειται για μια αρμονική διαχείριση των εκφραστικών μου μέσων, που θέλουν να θεωρούνται  απολύτως ισότιμα. Και χαίρομαι ιδιαίτερα όταν η κριτική, στο σύνολό της, μου το επισημαίνει.
b100161Αν είχατε σήμερα την πρόταση να γράψετε μια μονογραφία – παρουσίαση κάποιου προσώπου της λογοτεχνίας ή γενικότερα ποιο θα επιλέγατε;   
Θα έγραφα για τον Ανδρέα Κάλβο.
Τι γράφετε αυτό τον καιρό;  
Ετοιμάζω ταυτοχρόνως την 12η ποιητική μου συλλογή και τον 7ο τόμο των λεγομένων ταξιδιωτικών μου μαρτυριών. Τίτλοι Βλέπω – Βιετνάμ και όχι μόνο, αντιστοίχως.
Περί ανάγνωσης
b80779Αγαπημένοι σας παλαιότεροι και σύγχρονοι συγγραφείς.
Όμηρος, Δάντης, όλος ο Σαίξπηρ,  Μπωντλαίρ,  Ρεμπώ, Έμιλι Ντίκινσον, Ουάλας Στήβενς, ελληνικό δημοτικό τραγούδι (ιδίως παραλογές), Πάουντ, Φιλίπ Ζακοτέ, Κάλβος, Σολωμός, Καβάφης, Καρυωτάκης, Σικελιανός, Σεφέρης, Ελύτης, Κητς, Ρίλκε, Φίλιπ Λάρκιν, Ελίζαμπεθ Μπίσοπ, Γιέητς, Σίλβια. Πλαθ, Κάλγουει Κινέλ, τον οποίον μετέφρασα για το περιοδικό «πλανόδιον», τεύχος 15 (1991).
Αγαπημένα σας παλαιότερα και σύγχρονα βιβλία.
Τα ομηρικά έπη, τα όσα διεσώθησαν από τον Ηράκλειτο, ο Τίμαιος του Πλάτωνος, Ο Οιδίπους Τύραννος του Σοφοκλή, τα ποιήματα του Λι Πο (ή ορθότερον Λι Μπάι) , τα Ανάλεκτα του Κομφούκιου, οι Ουπανισάδες, τα χαϊκού του Μπασό και του Ίσσα, ο Άμλετ, ο Δον Κιχώτης του Θερβάντες, Ο Κόσμος ως Βούληση και ως Παράσταση του Σοπενχάουερ, ο Θάνατος στη Βενετία του Τόμας Μαν, Η βουή και η μανία του Φώκνερ, το Κάτω από το ηφαίστειο του Μάλκολμ  Λόουρυ, η Αισθηματική Αγωγή του Φλωμπέρ, Ο εξάδελφος Πονς του Μπαλζάκ, η Χαρούμενη Γνώση του Νίτσε, Η κυρία στη λίμνη του Ραίημοντ Τσάντλερ, ο Πολιτισμός πηγή δυστυχίας [ή Η δυσφορία μέσα στον πολιτισμό] & Η ερμηνεία των ονείρων τουb17123 Φρόιντ, η Φιλοσοφική Γραμματική του Βιτγκενστάιν, η Υψικάμινος του Ανδρέα Εμπειρίκου, τοΦωτόδεντρο του Οδυσσέα Ελύτη, το Άλλο του πράγματος της Ελένης Βακαλό, το Χαίρε ποτέ της Κικής Δημουλά, το 20ο Σεμινάριο encore/ακόμη του Ζακ Λακάν, τα Φύλλα χλόης του Ουίτμαν, το Πιάνο Βυθού του Γιάννη Βαρβέρη, ταΠοιήματα προτέρου εντίμου βίου του Μάριου Μαρκίδη, ο Λευκοπλάστης για μικρές και μεγάλες αντινομίες του Νίκου Καρούζου (με αφιέρωση).
Αγαπημένα σας διηγήματα. 
Ό, τι έχουν γράψει οι εξής: Κάφκα,  Φώκνερ,  Τζόις,  Μπόρχες,  Χεμινγουέι,  Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ, Μισίμα, Καβαμπάτα, Τανιζάκι, Κάρβερ, Ντον Ντελίλο, Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης,  Δημήτρης Χατζής,  Θανάσης Βαλτινός και  Δημήτρης Νόλλας.
51876Αγαπημένος ή/ και ζηλευτός λογοτεχνικός χαρακτήρας. 
Ο ομηρικός Οδυσσέας, φυσικά.
Αγαπημένο σας ελληνικό λογοτεχνικό περιοδικό, «ενεργό» ή μη; Κάποιες λέξεις για τον λόγο της προτίμησης;
Με συντηρούν τα περισσότερα από αυτά, εδώ στην Ιάβα, που βρίσκομαι. Θεωρώ πολυτέλεια την διάκριση. Μέσα στην ποσότητα υπάρχει πάντα η ποιότητα, λένε οι Κινέζοι.
Τι διαβάζετε αυτό τον καιρό; 
Εναλλακτικά, για λόγους ρυθμού: Μόμπ99υ Ντικ του Μέλβιλ (5η φορά), Μισέλ Φουκώ,  Η αρχαιολογία της γνώσης(2η φορά), Κόνραντ, Λόρδος Τζιμ(6η φορά), Ηθική του Σπινόζα (4η φορά), τη βιογραφία της Amy Winehouse από τον πατέρα της και το μυθιστόρημα Το πρόσωπο του ουρανού της Δήμητρα Κολλιάκου, το οποίο θα παρουσιάσω λίαν προσεχώς στις ηλεκτρονικές σελίδες του bookpress.gr.
Διαβάζετε λογοτεχνικές παρουσιάσεις και κριτικές; Έντυπες ή ηλεκτρονικές; Κάποια ιδιαίτερη προτίμηση στις μεν ή (και) στις δε; 
Διαβάζω εξ ίσου και από τα δύο είδη – ό, τι προλαβαίνω, εννοείται.
Θα μας αναφέρετε κάποια ανάγνωση σε αστικό ή υπεραστικό μεταφορικό μέσο που θυμάστε ιδιαίτερα;  [μέσο – διαδρομή – βιβλίο – λόγος μνήμης]
83Όλα τα μυθιστορήματα του Ντοστογιέφσκι στα αγγλικά στο μετρό της Νέας Υόρκης, όταν ήμουν εκεί Πρόξενος.
Έχετε γράψει βιβλία ταξιδευτικά και περιπλανητικά (και αποπλανητικά, αν μου επιτρέπεται ο όρος). Υπάρχουν τέτοιοι συγγραφείς ή βιβλία που αγαπάτε και που θα προτείνατε στον ενδιαφερόμενο αναγνώστη;
Πρόκειται για τους Ηρόδοτο, Παυσανία, Νίκο Καζαντζάκη, Κώστα Ουράνη, Ι.Μ. Παναγιωτόπουλο, Πολ Μοράν, Ουίλιαμ Νταλρίμπλ, Μπιλ Μπράισον και βεβαίως Μπρους Τσατγουίν.
Περί αδιακρισίας
Παρακολουθείτε σύγχρονο κινηματογράφο ή θέατρο; Σας γοήτευσε ή σας ενέπνευσε κάποιος σκηνοθέτης, ταινία, θεατρική σκηνή;
b89194Εκτιμώ ιδιαιτέρως τους εξής: Σαμ Πέκινπα (ξαναβλέπω τακτικά όλες ανεξαιρέτως τις κινηματογραφικές του ταινίες), Μπέκετ, Πίντερ, Σαμ Σέπαρντ, Κάρολο Κουν, Δημήτρη Κεχαΐδη, Παύλο Μάτεσι, Αλέξη Δαμιανό, Γιώργο Σκούρτη.
Οι εμπειρίες σας από το διαδικτυώνεσθαι; 
Μόνον θετικές, αλλά 1 ώρα την ημέρα…
Αν κάποιος σας χάριζε την αιώνια νιότη με αντίτιμο την απώλεια της συγγραφικής ή αναγνωστικής σας ιδιότητας, θα δεχόσασταν τη συναλλαγή;
Μα αυτό συνιστά την τέλεια αντίφαση, διότι: δημιουργική γραφή + στοχαστική ανάγνωση = ακήρατη νεότης!
2Φωτογραφίες: Ο συγγραφέας στο Μπαλί και με την Κλάρα, τη σύζυγό του, στο Χονγκ Κονγκ [2004].
Το Πανδοχείο έχει παρουσιάσει τα βιβλία του Γιώργου Βέη Μανχάταν – Μπανγκόκ. Μαρτυρίες, μεταβάσειςΑπό το Τόκιο στο Χαρτούμ. Μαρτυρίες, συνδηλώσεις καιΈρωτες τοπίων. Κίνα, Ινδονησία, Ιαπωνία, Ταϊλάνδη. Μαρτυρίες, μεταφορές και σύντομα ακολουθούν και τα Στην απαγορευμένη πόλη και Με τις Μογγόλες.

Saturday, December 20, 2014

ΓΛΥΦΑΔΑ:Πάλι για νεκροφιλίες,νεκρούς,θρησκεία και νεκροταφεία μιλά ο Σύριζα



Ξεκίνησε το ξήλωμα του παράνομου νεκροταφείου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΚΑΙ ΝΕΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΔΑΣΩΤΕΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ!!!
ΜΕ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ «ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ!
         ΕΝΤΑΦΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΘΙΓΟΥΝ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!!!

Η παραπαίουσα συγκυβέρνηση, ενώ ήδη έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την αποχώρησή της από την εξουσία, προχώρησε στην ψήφιση του δασοκτόνου νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος με την προσθήκη 43 «ντροπολογιών» της τελευταίας στιγμής. Μπροστά σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ αποχώρησαν καταγγέλλοντας την συγκυβέρνηση ότι έχει οδηγήσει σε κατάπτωση και ευτελισμό τη λειτουργία του κοινοβουλίου, πράξη ενδεικτική του εκφυλιστικού κλίματος που επικρατεί στις τάξεις της.
Ανάμεσα στις τροπολογίες αυτές ψηφίσθηκε και η εκπρόθεσμη κυβερνητική τροπολογία για την παραχώρηση χρήσης έκτασης 50 περίπου στρεμμάτων εντός του στρατοπέδου της αεροπορίας που βρίσκεται στην αναδασωτέα περιοχή της Α’ Ζώνης του Υμηττού, στο Δήμο Γλυφάδας για την ίδρυση Κοιμητηρίου.
Σύμφωνα με την τροπολογία, με πρόσχημα την υπαγωγή του χώρου στις στρατιωτικές εγκαταστάσεις δίνεται η δυνατότητα να υλοποιηθεί το νέο νεκροταφείο κατά παρέκκλιση από τις ισχύουσες χρήσεις γης και τους όρους δόμησης της περιοχής (ΓΠΣ, ΖΟΕ κ.λ.π.) καθώς και από τις λοιπές περιοριστικές διατάξεις. Ταυτόχρονα ο Δήμος πέραν από τα έξοδα δημιουργίας του νεκροταφείου, θα επιβαρυνθεί και τα έξοδα κατασκευής νέας περιμετρικής οδού με φωτισμό περιτοίχιση-περίφραξη και όλα τα απαιτούμενα υδραυλικά έργα απορροής των ομβρίων.
Με την εγκληματική αυτή ντροπολογία συνεχίζονται με την πλήρη πλέον ευθύνη της μνημονιακής συγκυβέρνησης οι εγκληματικές προσπάθειες καταπάτησης των αναδασωτέων περιοχών του Υμηττού με τη δυνατότητα που δίνεται στη Δημοτική αρχή να δημιουργήσει νεκροταφείο μέσα στο βουνό. Έρχεται σα συνέχεια της προσπάθειας του προηγούμενου δημάρχου κ. Κόκκορη που την προηγούμενη άνοιξη εν μέσω της προεκλογικής περίοδο προσπαθούσε να νομιμοποιήσει το παράνομο και αυθαίρετο νεκροταφείο, που με παράνομες μεθόδους «είχε φυτέψει» το καλοκαίρι του 2011 σε γειτονική επίσης αναδασωτέα περιοχή στην Α’ Ζώνη του Υμηττού.
Ο Δήμαρχος κ. Παπανικολάου - που τότε κατήγγειλε τις παρανομίες του κ. Κόκκορη – τώρα χρησιμοποιώντας τις προσβάσεις του στη μνημονιακή συγκυβέρνηση της οποίας είναι πιστός υποστηρικτής, επιδίωξε - χωρίς ενημέρωση των δημοτών και του Δημοτικού Συμβουλίου - με παρασκηνιακές μεθοδεύσεις, που τον εκθέτουν βαρύτατα, την προώθηση της απαράδεκτης αυτής επέμβασης στο βουνό της πόλης μας. Λησμόνησε την πρότασή του – στην οποία και συμφωνούσαμε – για τη δημιουργία σύγχρονου διαδημοτικού νεκροταφείου στο χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού. Είναι και αυτός – όπως και ο προηγούμενος δήμαρχος υπόλογος στο Γλυφαδιώτικο λαό για την καταστροφή που γίνεται στις αναδασωτέες περιοχές του Υμηττού στα όρια της πόλης μας.
Η υπαρκτή ανάγκη της πόλης μας για τη δημιουργία σύγχρονου και επαρκούς νεκροταφείου δεν μπορεί να λυθεί με τη δημιουργία και νέων περιβαλλοντικών εγκλημάτων στον Υμηττό.
Η λύση είναι η νόμιμη δημιουργία και λειτουργία νέου σύγχρονου διαδημοτικού νεκροταφείο στα όρια του δήμου μας κάτι που προβλέπεται ακόμη και στο άρθρο 2 του Ν. 4062/12 για το Ελληνικό.
Με τις υπόγειες, ανεδαφικές, παράνομες και αντισυνταγματικές επιλογές τους για τη δημιουργία νεκροταφείου σε δασική και αναδασωτέα έκταση του Υμηττού, που και εξ αντικειμένου είναι ακατάλληλη και δεν επιτρέπεται τέτοια χρήση, ενταφιάζουν το Περιβάλλον, εμπαίζουν τους πολίτες, προσβάλλουν τη νοημοσύνης τους, θίγουν ιερές έννοιες και τα θρησκευτικά αισθήματα του λαού της περιοχής μας.
 Η δημοτική μας κίνηση «ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ» διαφωνεί ριζικά με το νέο έγκλημα στον Υμηττό και  κινήσεις του κ. Δημάρχου και θα αντιδράσει με κάθε νόμιμο μέσο.

Παράνομο νεκροταφείο στον Υμηττό!!!
 Κόκκορης και Παπανικολάου, στο ίδιο έργο πρωταγωνιστές.
Εμείς και πάλι δεν θα μείνουμε απλοί θεατές!
 Γλυφάδα 20 Δεκεμβρίου 2014
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ!
ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ!!!

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ  ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Feb 14, 2014
To νεκροταφείο της Γλυφάδας,πρώτο θέμα στις Δημοτικές εκλογές.. Τί λένε ΟΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ. ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ. Εν όψει των Δημοτικών Εκλογών η ΕΦΗΜΕΡΙΣ δεχεται να φιλοξενεί ...


Apr 15, 2014
Ο μητροπολίτης Γλυφάδας "αδειαζει" το δήμαρχο."Παράνομο είναι το Νεκροταφείο όχι η ..Εκκλησια την οποία και κρατά στα παράνομα!! "Δέχθηκα και πιέσεις να άλλαζα το περιεχόμενο του δελτίου τύπου, αλλά εγώ είπα ότι δεν ...
Sep 26, 2014
Μεσάνυχτα το έφτιαξαν, ξημέρωμα το έριξαν... Ο λόγος για το νέο αλλά παράνομο νεκροταφείο της Γλυφάδας, το οποίο,όπως γράφει η ΝΟΤΙΑ ΜΑΤΙΑ Γλυφάδας,δημιούργησε ο απερχόμενος δήμαρχος σε ζώνη του Υμηττού που ...
Apr 17, 2014
ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ.."! Απόψεις Αν.Οριζόντων. Απο το Γραφείο Τύπου της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ




ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ. Συνελήφθη η μητέρα για τη δολοφονία των 8 παιδιών.Mother arested for murder after 8 children found dead

  1. Mother arrested for murder after eight children found dead

  2. Τέσσερα κορίτσια ηλικίας 14, 12, 11, και δύο, και τέσσερα αγόρια, ηλικίας εννέα, οκτώ, έξι και πέντε βρέθηκαν στο Murray Street, Manoora, όπου η 37-χρονη- γυναίκα βρισκόταν επίσης.
    Ο Αναπληρωτής Βοηθός Επίτροπος Πολ Τέιλορ είπε ότι επιβαρύνσεις θα πρέπει να θεσπιστούν όταν ήταν όλα θα ελιναι«κατάλληλα και ολοκληρωμένα".
    Είπε ότι υπήρχαν πέντε πατέρες  των παιδιών, και η αστυνομία είχε έρθει σε επαφή με όλους τους πέντε άνδρες.
    "Σήμερα θα έχουμε ιατροδικαστή μας και παθολόγο για διεξαγωγή ερευνών  με την βοήθεια της οικογένειας."
    Όποιος στενοχωρημένος από αυτήν την ιστορία καλό είναι να επικοινωνήσετε με τις εξής οργανώσεις:

    Επιθεωρητή Asnicar δήλωσε ότι η αστυνομία δεν ερευνά  για κανέναν άλλο σε σχέση με τους θανάτους και ότι η η κοινότητα είναι ασφαλής.
    Διέψευσε τις εικασίες ότι η κατοικία Manoora είχε αποτελέσει το αντικείμενο των κλήσεων από το Τμήμα Κοινωνικών Υπηρεσιών.
    «Δεν είναι ένα σπίτι πρόβλημα, όπως είχε ακουστεί», είπε.
    "Αυτή είναι μια συνηθισμένη γειτονιά, πολύ καλοί άνθρωποι, πολλά παιδιά στην περιοχή. Αυτό είναι κάτι που έχει επλήξει τους πάντες ."

    Αυστραλοί μερίδιο κοινότητας θλίψη: Nicholls

    Αποφασίζοντας Queensland Premier Tim Nicholls είπε ότι η υπηρεσία της αστυνομίας είχε έλθει σε επαφή με τις αρχές των Στενών Τόρες.
    «Σίγουρα έχουμε επίγνωση των οικογενειακών δεσμών με τα Στενά του Torres και στο Ακρωτήρι και τα μέτρα που λαμβάνονται για την εξασφάλιση των εν λόγω κοινότητες ενημερώνονται και παρέχονται με την υποστήριξη», είπε.
    Ο κ Nicholls είπε ότι ήξερε το περιστατικό έρχεται σε ένα "τρομερό κόστος" για πολλούς της κοινότητας.
    "Ως πατέρας ο ίδιος με τρία παιδιά κάτω των 15 ετών, μπορώ να φανταστώ μόνο τη θλίψη αυτή η οικογένεια είναι η αίσθηση που έρχονται να ασχοληθούμε με τα γεγονότα των τελευταίων ημερών», είπε.
    "Είμαι σίγουρος ότι μιλώ εξ ονόματος όλων των Queenslanders και μάλιστα όλους τους Αυστραλούς όταν λέμε ότι είμαστε μαζί σας, είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξει και να αισθανόμαστε μαζί σας την θλίψη αυτή που η κοινότητα αισθάνεται."
    Οι έρευνες συνεχίζονται όλο το Σάββατο και η αστυνομία είπε ότι αυτοψίες για τα παιδιά θα συνεχιστουν και σήμερα.
    Η αστυνομία είπε ότι ένας αριθμός όπλων, συμπεριλαμβανομένων μαχαίρια βρίσκονταν στο σπίτι.
    Επτά από τα παιδιά που βρέθηκαν νεκρά είναι αδέλφια και το όγδοο παιδί είναι μια ανιψιά της γυναίκας που συνελήφθη, ανακοίνωσε η αστυνομία.
    Η αστυνομία είπε ότι το προαστιακό σπίτι στο Cairns θα κλειδωθεί για αρκετές ημέρες ενώ άτομα των εγκληματολογικών υπηρεσιών θα φέρουν εις πέρας το έργο τους.
    Σχέσεις Αυστραλία έχει δημιουργήσει ένα γραφείο κοντά στη σκηνή του φόνου.
     Ανώτερου Αστυνόμου Russell Μίλερ  ότι η έρευνα θα ήταν χρονοβόρα  αξιωματικοί από το Brisbane και Τάουνσβιλ έφτασαν την Παρασκευή το απόγευμα για να βοηθήσει με την περίπλοκη έρευνα.
  3. ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΝ ΕΙΔΗΣΗ  ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ABC
  4. SEE MORE OF AUTRALIAN ABC 
  5. Mother arrested for murder after eight children found dead

    Mersane Warria, the 37-year-old mother of seven of the eight children found dead in a Cairns home yesterday, has been arrested for murder. Police say charges will be laid when it is "appropriate and everything has been completed".

wibiya widget