Thursday, December 6, 2018

Ο Γεώργιος Καστριώτης είχε πατέρα Έλληνα και μητέρα Σέρβα – Οι Αλβανοί όμως τον θέλουν «Αλβανό»

Ένα δεδομένο ιστορικό γεγονός, ότι η μητέρα του Ρωμηού άρχοντα της Ηπείρου, Γεωργίου Καστριώτη, οι Αλβανοί τον αποκαλούν με το παρατσούκλι που του έδωσαν οι Τούρκοι «Σκεντέρμπεης», δηλαδή Αλέξανδρος (στα αραβικά «Ισκέντερ») Μπέης, επειδή η γενναιότητά του ήταν σαν του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ήταν Σέρβα, έχει εξοργίσει τους αμόρφωτους Αλβανούς εθνικιστές.
Την ιστορική αυτή αλήθεια τόλμησε να επαναλάβει ο πολιτικός αναλυτής Μουσταφά Νάνο, ο οποίος σε νέο βιβλίο του έγραψε ότι η μητέρα του Εθνικού Ήρωα των Αλβανών, Σκεντέρμπεη ήταν σέρβικης καταγωγής και προσθέτει ότι και ο γιος του Σκεντέρμπη παντρεύτηκε την κόρη του δεσπότη της Σερβίας, Γερίνα Παλαιολόγου.
Πριν μερικά χρόνια, ο δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής Μουσταφά Νάνο είχε 
προκαλέσει σάλο στην Αλβανία, ειδικά στους εθνικιστικούς κύκλους, δηλώνοντας σε συνέντευξή του ότι η μητέρα του Σκεντέρμπεη τον οποίο οι Αλβανοί θεωρούν Εθνικό τους Ήρωα, δεν ήταν Αλβανίδα, αλλά Σέρβα. Οι Αλβανοί εθνικιστές δεν μπορούσαν να ανεχθούν το γεγονός (σ.σ. ιστορικά αποδεδειγμένο) ότι η μητέρα του ήρωά τους να μην ήταν Αλβανίδα και είχαν εξαπολύσει επιθέσεις εναντίον του Νάνο.

Ούτε ο Σκεντέρμπεης ήταν Αλβανός

Ήταν Ηπειρώτης Έλληνας, όπως αδιάψευστα διακηρύσσουν οι ακόλουθες Ιστορικές Πηγές, που αποτελούν μνημειώδη ντοκουμέντα :
Ο Marini Barletii, πρώτος του Βιογράφος από την Σκόδρα (αρχές 16ου μ.Χ. αι.), τον αποκαλεί «Ηπειρώτη πρίγκηπα» και «Ηγεμόνα των Ηπειρωτών», ενώ ολόκληρη η βιογραφία αναφέρεται μόνο σε Ηπειρώτες και καθόλου σε Αλβανούς.
Επίσης, ο ίδιος ο Σκεντέρμπεης απευθυνόμενος προς τον ηγεμόνα του Τάραντα Ιωάννη Αντώνιο και προδίδοντας έτσι την καταγωγή και τα αληθινά του αισθήματα, γράφει:
«Οι προπάτορες ημών ήσαν Ηπειρώτες, εκ των οποίων ηγέρθη εκείνος ο Πύρρος του οποίου την ορμήν μόλις οι Ρωμαίοι ηδυνήθησαν να αντικρούσουν».
Παρομοίως ως απόγονος των Ηπειρωτών και όχι των Ιλλυριών αναφέρει σε επιστολή του προς τον Ιταλό Ursini το 1460.
Ακόμη προς τον Βασιλιά Αλφόνσον, μονάρχη της Αραγόνος, Νεαπόλεως και Σικελίας γράφει:
«Τω λαμπροτάτω και κραταιώ Βασιλεί Αλφόνσω, Μονάρχη της Αραγόνος, Νεαπόλεως και Σικελίας, Σκεντέρμπεης Πρίγκιψ των Ηπειρωτών χαίρειν τε και ευ πράττειν».
Ομιλώντας ενώπιον του Πάπα Παύλου Β’ τονίζει:
«Μετά την υποδούλωσιν της Ασίας και της Ελλάδος, μετά την σφαγήν των ηγεμονικών γόνων της Κων/πόλεως, της Τραπεζούντος… και την ερήμωσιν μεγίστου μέρους της Μακεδονίας και της Ηπείρου, απέναντι του αγρίου κατακτητού του αγωνιζομένου να συντρίψη τον σταυρόν, να ανυψώση επί του Καπιτωλίου την ημισέληνον και να πληρώση δούλων τον κόσμον όλον … μόνος εγώ ίσταμαι μετά των λειψάνων των στρατιωτών μου και μετά της μικράς μου επικρατείας…».
Υπήρξε κάτοχος της Ελληνικής Παιδείας και Γλώσσας, αφού από το μετερίζι του στέλνονταν έγγραφα γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα.
Επιπλέον ο Τούρκος βιογράφος του Αλή Πασά, Αχμέτ Μουφίτ, γράφει για τον Καστριώτη:
«Το έτος 1443 δραπέτευσε από το οθωμανικό στρατόπεδο του Μοράβα ο Έλληνας ηγεμόνας Καστριώτης και πήγε στην έδρα των προγόνων του, την Κρόια».
Ιταλικές, Αγγλικές και Σουηδικές αναφορές θεωρούν τον Σκεντέρμπεη Έλληνα.
Έτσι ο Ιταλός A. Salvi στην τραγωδία του (1718) τον αναφέρει ως Έλληνα (Greco).
Ο Άγγλος C. Randall το 1810 τον αποκαλεί Έλληνα Ήρωα (Grecian Hero) και οι Σουηδοί Barrau αρχικά και Rudbeck αργότερα (1835) θεωρούν τον Γ. Καστριώτη Έλληνα.
Η Ιστορία του Γάλλου ιστορικού Παγανέλ (Paganel: Histoire de Scanderbey), που εκδόθηκε στο Παρίσι το 1855 τον αναφέρει ξεκάθαρα ως Έλληνα.
Ο Δανός Φραντς Ντε Ζεσσέν, στρατιωτικός ανταποκριτής της εφημερίδος «Le Temps» των Παρισίων, αμφιβάλλει για την αλβανική καταγωγή του Καστριώτου, τονίζοντας σε διάλεξή του:
«Ζήτημα δεν είναι, εάν και αυτός ο Σκεντέρμπεης δύναται να θεωρηθή Αλβανός, αφού ήτο υιός του Έλληνος μεγιστάνος Ιωάννου Καστριώτου και Σερβίδος πριγκιπίσσης».

Τον βιασμό δεν τον προκαλούν τα σέξι ρούχα, το μεθύσι,ή τα ναρκωτικά, τον προκαλεί ο βιαστής


Τα λόγια αυτά ανήκουν στη συγγραφέα Jen Simon. Με αφορμή τη στυγερή και απάνθρωπη δολοφονία της Ελένης στη Ρόδο, δημοσιεύουμε την ιστορία που περιέγραψε. 
Τον Σεπτέμβριο του 2018, η Αμερικανή έκανε μια εξαιρετική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.Έγραψε αποσπάσματα αληθινών περιστατικών που της έτυχαν όταν εκείνη ήταν φοιτήτρια αλλά και ως νεαρή γυναίκα στη Νέα Υόρκη. 
«Όταν ήμουν πρωτοετής στο Πανεπιστήμιο, ένα βράδυ μέθυσα πάρα πάρα πολύ σ' ένα πάρτι.Τόσο πολύ που όταν μαζί με τη φίλη μου πήγαμε να συστηθούμε σε κάτι αγόρια, μας ρώτησαν ποια από τις δύο είναι η Jen και εγώ δεν ήξερα τι να απαντήσω.
Ένα από αυτά τα αγόρια με τράβηξε κάποια στιγμή σε ένα άδειο δωμάτιο και με φίλησε.
Ύστερα από ένα λεπτό άρχισα να πανικοβάλλομαι και του είπα ότι θέλω να φύγω. Οπότε έκανε πίσω και με άφησε. Πώς τα θυμάμαι όλα αυτά, ενώ ήμουν τόσο μεθυσμένη; Γιατί τη στιγμή που βγήκα από το δωμάτιο, συνειδητοποίησα πόσο αφάνταστα τυχερή ήμουν.
Ήμουν μεθυσμένη. Ήμουν σε μια επικίνδυνη κατάσταση. Αλλά δεν με βίασε κανείς εκείνο το βράδυ, γιατί το αγόρι αυτό δεν ήταν βιαστής.
Μετά το Πανεπιστήμιο μετακόμισα στη Νέα Υόρκη. Ένα βράδυ, αφού είχα βγει, είχε πιει και είχα καπνίσει μαριχουάνα με κάτι φίλους, αποφάσισα να πάρω το μετρό για επιστρέψω στο σπίτι. Μπήκα στη γραμμή μου και σε λίγες στάσεις θα έφτανα στο διαμέρισμά μου στο Brooklyn.
Ωστόσο, λιποθύμησα. Με ξύπνησε ένας ελεγκτής όταν πια το τρένο είχε φτάσει στον τελευταίο σταθμό. Περιέργως, κανείς δεν με είχε πειράξει.
Παρόλο που ήμουν λιπόθυμη και ντυμένη πpoκλητικά, δεν βιάστηκα, γιατί δεν υπήρχαν βιαστές στο μετρό.
Δεν πpoκαλούν βιασμό οι επικίνδυνες καταστάσεις. Δεν πpoκαλούν βιασμό τα πpoκλητικά ρούχα. Δεν πpoκαλούν βιασμό τα ναρκωτικά. Το μόνο πράγμα που πpoκαλεί βιασμό, είναι οι βιαστές».

Αλέξης Τσίπρας: Δεν ξεχνάμε τον Δεκέμβρη, θυμόμαστε τον Αλέξη


«Η νέα γενιά αποτελεί το πιο ευαίσθητο τμήμα της κοινωνίας μας", δήλωσε ο πρωθυπουργός σε γραπτή ανακοίνωσή του για τα 10 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξανδρου

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ

«Τα αιτήματα της νεολαίας ενάντια στην αυθαιρεσία, τον αυταρχισμό, τον φόβο, τον ολοκληρωτισμό, παραμένουν επίκαιρα», τονίζει ο πρωθυπουργός, σε δήλωσή του, για τα 10 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Στη γραπτή του δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα του, ο πρωθυπουργός αναφέρει:
«Ο Δεκέμβρης δεν ήταν εικόνα στις ειδήσεις. Ήταν το σύνορο μιας εποχής επίπλαστης ευμάρειας, ηθικής διαφθοράς και πολιτικής απαξίωσης. Η νέα γενιά εξέφρασε τότε, με την εξέγερσή της, τις βαθύτερες αγωνίες μιας κοινωνίας, που αισθανόταν την κρίση να έρχεται. 10 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, παραμένουν επίκαιρα τα αιτήματα των νέων: Ενάντια στην αυθαιρεσία, τον αυταρχισμό, τον φόβο, τον ολοκληρωτισμό που επιδιώκει να βάλει τις κοινωνίες στο περιθώριο».
«Η νέα γενιά αποτελεί το πιο ευαίσθητο τμήμα της κοινωνίας μας, αυτό που εξεγείρεται πρώτο και γι' αυτό και ποτέ δεν θα της πούμε να σωπάσει και να επιστρέψει στο παιδικό της δωμάτιο. Αντίθετα, θέλουμε να βρίσκει τη γλώσσα και τον τρόπο να μιλά, να συμμετέχει στη διαμόρφωση του κοινού μας γίγνεσθαι. Ο Δεκέμβρης δεν ήταν μόνο οι φωτιές, οι μολότοφ και οι συγκρούσεις με την αστυνομία αλλά και οι εκατοντάδες πολύμορφες συμμετοχικές κοινωνικές δράσεις, σε όλη τη χώρα», προσθέτει ο κ. Τσίπρας.

«Γι' αυτό και ήταν πράγματι εικόνα από το μέλλον. Όχι το μέλλον της μοιρολατρικής αποδοχής της δυστοπίας του φασισμού και του αυταρχισμού που αναδύεται σήμερα στην Ευρώπη, της αλόγιστης καταστροφής του περιβάλλοντος, των μεγάλων προσφυγικών ρευμάτων εξαιτίας του πολέμου και των μεγάλων οικονομικών κρίσεων. Ούτε το μέλλον μιας τυφλής καταστροφικής σύγκρουσης. Αλλά εικόνα από το μέλλον της μαχητικής πολιτικής διεκδίκησης μιας κοινωνίας ισονομίας και ισοπολιτείας, σεβασμού των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, ίσων ευκαιριών και κοινωνικής προστασίας για τον καθένα χωριστά και για όλους. Θυμόμαστε τον Δεκέμβρη. Δεν ξεχνάμε τον Αλέξανδρο. Πάνω στο χώμα το δικό του χτίζουμε τους κήπους και τις πολιτείες μας» καταλήγει ο πρωθυπουργός.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


"Κ". ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ
Οδοφράγματα με κάδους στήνουν εδώ και λίγη ώρα στα Εξάρχεια αντιεξουσιαστές, ενώ έχει ξεκινήσει στα Προπύλαια η συγκέντρωση για την πορεία προς τη Βουλή, στη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, στην οποία συμμετέχουν προς το παρών 500 – 1000 άτομα. 
Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις βρίσκονται στην περιοχή των Εξαρχείων και γύρω από το Πολυτεχνείο, προκειμένου να αποτραπεί προσπάθεια κατάληψης.
Οι σταθμοί του μετρό σε Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο έχουν κλείσει και η κυκλοφορία στο κέντρο έχει διακοπεί. 
Νωρίτερα το μεσημέρι,  στην πορεία μαθητών και φοιτητών στο κέντρο της Αθήνας, στο πλαίσιο της συμπλήρωσης 10 χρόνων από τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, σημειώθηκαν επεισόδια μεταξύ κουκουλοφόρων και αστυνομίας, με πετροπόλεμο, μολότοφ, χημικά και 10 προσαγωγές

Στις 9 το βράδυ θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στη συμβολή των οδών Τζαβέλλα και Μεσολογγίου, όπου δολοφονήθηκε ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος. Υπό τον φόβο των επεισοδίων, περίπου 5.000 αστυνομικοί βρίσκονται επί ποδός, με σχέδιο που θυμίζει αυτό που εφαρμόστηκε προ δεκαπενθημέρου, στα επεισόδια μπροστά από το Πολυτεχνείο στις 17 Νοεμβρίου.

Στοιχεία ΣΟΚ από τον ΣΕΒ: Εάν δεν γεννήσουμε τώρα παιδιά ξεχάστε την ισχυρή Ελλάδα – Τελειώσαμε!


Στην ανάγκη αλλαγών προκειμένου να αντιστραφεί ο δημογραφικός μαρασμόςτης Ελλάδας, στέκεται ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) στο εβδομαδιαίο οικονομικό του δελτίο.
Κάνοντας λόγο για σπατάλη πόρων που αποτρέπει τη δημιουργία αναπτυξιακού χώρου που θα επιτρέψει τη δημογραφική ανάκαμψη της χώρας, ο ΣΕΒ εκτιμά ότι εποικοδομητικό ρόλο για τη βελτίωση της κατάστασης θα παίξει η μείωση του μη μισθολογικού κόστους και του φορολογικού βάρους των οικογενειών, βελτιώσεις στην προστασία της απασχόλησης των γυναικών κατά τη διάρκεια της μητρότητας, η διευκόλυνση της απασχόλησης των γυναικών μέσω της παροχής καθολικής βρεφονηπιακής φροντίδας, φορολογικά κίνητρα για επιστροφή Ελλήνων από το εξωτερικό και μια στοχευμένη πολιτική προσέλκυσης μεταναστών με ειδικές δεξιότητες για τις ανάγκες κλάδων της οικονομίας που βρίσκονται σε δυναμική τροχιά ανάπτυξης.
Κατά τον ΣΕΒ, η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα σε βάθος λίγων δεκαετιών να αυξήσει σημαντικά τον πληθυσμό της και μόνο υπό αυτή την προϋπόθεση θα μπορέσει να αποκτήσει βαρύνοντα γεωπολιτικό και οικονομικό ρόλο στην περιοχή της ΝΑ Μεσογείου.
Ο Σύνδεσμος παρατηρεί ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας μειώνεται από το 2011, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Διαπιστώνει ότι στα χρόνια της κρίσης οι γεννήσεις μειώθηκαν κατά 29.380 μεταξύ 2009 και 2017, όσο περίπου είχαν μειωθεί τη δεκαετία του 1940 (-30.000), με αποτέλεσμα σταδιακά ο πληθυσμός να μειώνεται.
Όπως σημειώνει ο ΣΕΒ, η μείωση αυτή μπορεί να αποδειχθεί προσωρινού χαρακτήρα, και να αντιστραφεί καθώς η οικονομία ανακάμπτει.
Ωστόσο, προειδοποιεί πως η παρατεταμένη διάρκεια της βαθιάς κρίσης, μαζί με την αναιμική ανάκαμψη που τη διαδέχεται, την υποχρηματοδότηση των δημόσιων αγαθών και τις εν γένει περιορισμένες δυνατότητες στήριξης της οικογένειας που αφήνει η ασκούμενη δημοσιονομική πολιτική, μπορεί να αποδειχθούν μοιραίες.
Κατά τον Σύνδεσμο, εάν υπάρχει ένας και μόνο λόγος για να εισέλθει η χώρα σε μια πιο ισχυρή και δυναμική πορεία ανάπτυξης, με επενδύσεις που δημιουργούν απασχόληση και σταθερά εισοδήματα, είναι εν τέλει ο κίνδυνος της δημογραφικής και κατά συνέπεια εθνικής συρρίκνωσης.
Ο ΣΕΒ διαμηνύει ότι, εάν δεν ανακάμψει δυναμικά ο πληθυσμός, όλα τα παιδιά που δεν γεννήθηκαν ή δεν θα γεννηθούν από εδώ και πέρα, θα λείπουν ως παραγωγικό δυναμικό στις δεκαετίες του 2030 και 2040, και αυτό θα προκαλέσει καθήλωση της δυνητικής ανάπτυξης της χώρας.
Υπενθυμίζει, δε, ότι κάτι ανάλογο είχε συμβεί τη δεκαετία του 1980, όταν σημειώθηκε αντίστοιχη μείωση γεννήσεων.
Όπως εξηγεί ο ΣΕΒ, τότε, οι μετανάστες και τα δανεικά από το εξωτερικό αποκατέστησαν κάποια ισορροπία, η οποία, όμως, κατέρρευσε με το ξέσπασμα της κρίσης, και τη συνακόλουθη εξαφάνιση των δανεικών, αλλά και των μεταναστευτικών ροών (που έγιναν αρνητικές λόγω της μετανάστευσης κατοίκων στο εξωτερικό).
Ο ΣΕΒ σημειώνει επιπλέον ότι στην περίοδο της κρίσης, οι μειώσεις μισθών και συντάξεων και η μεγάλη ανεργία υπέσκαψαν τις σταθερές πάνω στις οποίες βασιζόταν μέχρι τότε το νέο νοικοκυριό, όπως η ύπαρξη τουλάχιστον μιας σταθερής δουλειάς, ή η στήριξη του ζευγαριού από τους γονείς.
Tribune.gr

Σοκ. Όταν οι παπουδες μας το 1833 υπόγραφαν πίστη στον Όθωνα και την .."αγία τριάδα"!


ΡΟΔΟΣ/ Αναιρεί την ομολογία του ο 19χρονος για τη δολοφονία της Ελένης Τοπαλούδη


Ότι ο 19χρονος κατηγορούμενος αναίρεσε την ομολογία του για την άγρια δολοφονία της 21χρονης Ελένης Τοπαλούδη, αποκάλυψε ο συνήγορος της οικογένειας της φοιτήτριας, Αλέξης Κούγιας, μιλώντας σήμερα στις τηλεοπτικές κάμερες.
 Ο κ. Κούγιας βρέθηκε στη Ρόδο για να δηλώσει και τυπικά την παράσταση πολιτικής αγωγής ενώπιον της ανακρίτριας και να καταθέσει αίτημα για αναπαράσταση του εγκλήματος.

Παράλληλα το πρωί της Πέμπτης δόθηκε στη δημοσιότητα ένα βίντεο – ντοκουμέντο στο οποίο φαίνεται η 21χρονη φοιτήτρια, Ελένη Τοπαλούδη να συναντάται με τον 19χρονο που κατηγορείται για τη δολοφονία της. 
Στο βίντεο που δημοσιεύει η «Δημοκρατική» της Ρόδου, φαίνεται η άτυχη κοπέλα να συναντιέται κάτω από το σπίτι της με τον νεαρό άνδρα, περίπου στις 2 τα ξημερώματα. Εκείνος έφτασε και την περίμενε να κατέβει ενώ όταν την είδε της έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και στη συνέχεια έφυγαν παρέα. 
Σημειώνεται ότι το βίντεο έχει τραβηχτεί από κάμερα ασφαλείας καταστήματος που βρίσκεται κάτω από το σπίτι της 21χρονης. 
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα, εντοπίστηκε το σίδερο κοντά στο σημείο στο οποίο βρέθηκε το άψυχο κορμί της άτυχης Ελένης, ενώ οι δύτες στην ίδια περιοχή κατάφεραν να εντοπίσουν και τα ρούχα της 21χρονης. 
Βρέθηκε το σίδερο Νωρίτερα σήμερα έγινε γνωστό ότι βρέθηκε στο βυθό της Ρόδου το σίδερο με το οποίο χτυπήθηκε η 21χρονη Ελένη Τοπαλούδη.
 Σύμφωνα με την εφημερίδα Δημοκρατική, το σίδερο εντοπίστηκε κοντά στο σημείο στο οποίο βρέθηκε το άψυχο κορμί της άτυχης Ελένης. 
Οι δύτες στην ίδια περιοχή κατάφεραν να εντοπίσουν και τα ρούχα της 21χρονης.
Την ίδια στιγμή οι ερευνητές έχουν σαρώσει την εξοχική κατοικία στη Λίνδο για να συλλέξουν ευρήματα βιολογικό υλικό και δακτυλικά αποτυπώματα, ενώ σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το ίδιο έπραξαν και στην οικία της 21χρονης. Μεταξύ άλλων έχουν συλλέξει τσιγάρα και δύο αυτοσχέδια τσιγάρα, που βρέθηκαν σε τασάκι, ένα φάκελο με χρήματα, ποτήρια, ένα λαπτοπ τύπου Nec ιδιοκτησίας της 21χρονης το οποίο θα εξεταστεί από την Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. 
Ολα τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί θα σταλούν στα εργαστήρια της ΔΕΕ για έλεγχο ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες για να βρεθεί το κινητό της τηλέφωνο.
TheCaller.gr

Wednesday, December 5, 2018

Τα 600 δις του ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ στον προυπολογισμό της Ελλάδας. Βίντεο

Πάπας Φραγκίσκος: Να φύγουν οι ομοφυλόφιλοι ιερείς από τον κλήρο



Για το «σοβαρό» ζήτημα της ομοφυλοφιλίας, όπως το χαρακτηρίζει, ανησυχεί ο Πάπας Φραγκίσκος ο οποίος σε συνέντευξή του λέει ότι η ομοφυλοφιλία είναι μια «μόδα» στην οποία είναι ευαίσθητος ο κλήρος.
Όπως είπε χαρακτηριστικά σχετικά με τους μελλοντικούς ιερείς, «το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που πρέπει να διακρίνεται επαρκώς εξαρχής από τους υποψηφίους.
»Στις κοινωνίες μας μάλιστα φαίνεται ότι η ομοφυλοφιλία είναι κάτι μοντέρνο και ότι η νοοτροπία έχει επηρεάσει, κατά κάποιο τρόπο, τη ζωή της Εκκλησίας.
»Αυτό είναι κάτι που με ανησυχεί, γιατί ίσως δεν λήφθηκε η απαραίτητη προσοχή όταν έπρεπε».
Η στάση του Ποντίφικα σχετικά με την ομοφυλοφιλία στον κλήρο δεν είναι κάτι καινούργιο, ενώ η θέση της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας είναι ότι οι ομοφυλοφιλικές πράξεις είναι αμαρτωλές.
Ένα διάταγμα σχετικά με την εκπαίδευση των μελλοντικών κληρικών στην καθολική εκκλησία το 2016, τονίζει την υποχρέωση των υποψήφιων ιερέων να απέχουν από τη σεξουαλική δραστηριότητα, ενώ στον κλήρο δεν έχουν θέση οι ομοφυλόφιλοι και εκείνοι που υποστηρίζουν την «γκέι κουλτούρα» στην καθολική κοινότητα.
Η απαγόρευση των ανθρώπων που παρουσιάζουν ομοφυλοφιλικές τάσεις ορίστηκε για πρώτη φορά από την Καθολική Εκκλησία το 2005.
«Στην εκκλησιαστική και ιερατική ζωή, δεν υπάρχει χώρος για αυτό το είδος αγάπης.
»Ως εκ τούτου, η Εκκλησία συνιστά να μην γίνονται δεκτοί στον κλήρο άνθρωποι με τέτοια τάση.
»Ο κλήρος δεν είναι η θέση τους», είπε ο πάπας Φραγκίσκος ακολουθώντας τους κανόνες της Καθολικής Εκκλησίας.
«Είναι καλύτερα για αυτούς να εγκαταλείψουν τον κλήρο ή την ιερατική ζωή αντί να ζουν μια διπλή ζωή» επεσήμανε.

Ντουτέρτε: Σκοτώστε τους καθολικούς ιερείς – Eίναι άχρηστοι και ανόητοι



Ο Πρόεδρος των Φιλιππίνων Ροντρίγκο Ντουτέρτε εξαπέλυσε και πάλι επίθεση εναντίον των Ρωμαιοκαθολικών επισκόπων στη χώρα του, λέγοντας ότι θα πρέπει να τους εκτελέσουν όλους, επειδή είναι «άχρηστοι».
Ο Ντουτέρτε, ο οποίος συχνά καταφέρεται κατά της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας στις Φιλιππίνες, είπε ότι αν και ο ίδιος πιστεύει στον Θεό, οι επίσκοποι είναι ανόητοι.
«Δεν θα τα είχα βγάλει πέρα στη ζωή, χωρίς τον Θεό. Αλλά τους επισκόπους σας, σκοτώστε τους. Είναι άχρηστοι, είναι ανόητοι. Το μόνο που κάνουν είναι να ασκούν κριτική», είπε ο 73χρονος πρόεδρος. Πρόσθεσε μάλιστα, ότι ο δικό του Θεός έχει «κοινή λογική», σε αντίθεση με τον «ηλίθιο» Θεό των Καθολικών επισκόπων.
«Δεν είπα ποτέ ότι είμαι άθεος», διαβεβαίωσε σε μια τελετή απονομής βραβείων σε κοινότητες και πόλεις φιλικές προς τα παιδιά. «Η προεδρία είναι δώρο Θεού. Είμαι σίγουρος ότι ο Θεός δεν θα μου είχε δώσει αυτή τη θέση, αν ήμουν ανόητος», είπε.
Στις Φιλιππίνες περίπου το 80% των κατοίκων είναι Ρωμαιοκαθολικοί. Ο Ντουτέρτε εξαπολύει συχνά επιθέσεις σε ιερείς και επισκόπους, κατηγορώντας τους για διαφθορά και σεξουαλική κακοποίηση, ενώ υποστηρίζει, ότι και ο ίδιος υπήρξε θύμα τους, όταν ήταν μαθητής στην πόλη Νταβάο.

Η Πάμελα Άντερσον οπαδός του Βαρουφάκη και του DiEM25. Τα «χώνει» στον Μακρόν και καταγγέλλει τη βία των ελίτ


Πρώτα ήρθε η στήριξη της Πάμελα Άντερσον στα «Κίτρινα Γιλέκα» και μια τοποθέτηση σχετικά με τη βία ενάντια σ’ αυτά από το γαλλικό κράτος, που λίγοι περίμεναν.
Αυτή την φορά, το απόλυτο σύμβολο της δεκαετίας του ’90 παίρνει θέση υπέρ του Μπέρνι Σάντερς αλλά και του Γιάνη Βαρουφάκη, ζητώντας να μάθει «περισσότερα για την προοδευτική διεθνή» που ίδρυσαν.
Φαίνεται μάλιστα πως δεν είναι καν η πρώτη φορά που η άλλοτε πρωταγωνίστρια του Baywatch, ασχολήθηκε με τον Έλληνα πρώην υπουργό Οικονομικών.
Στον λογαριασμό της μάλιστα, μπορεί να βρει κανείς και παλιότερα retweet δηλώσεων του Βαρουφάκη για Ασάνζ και οικονομία.
ΣΕ προχθεσινές δηλώσεις της η Καναδή σταρ Πάμελα Άντερσον καταφέρθηκε εναντίον της «θεσμικής βίας των ελίτ» στη Γαλλία και σε όλον τον κόσμο, με αφορμή τα επεισόδια που αμαύρωσαν τις κινητοποιήσεων των «Κίτρινων Γιλέκων» το Σαββατοκύριακο.
«Καταφρονώ τη βία. Όμως τι είναι η βία όλων αυτών των ανθρώπων, αυτά τα πολυτελή καμένα αυτοκίνητα, σε σύγκριση με τη θεσμική βία των γαλλικών (και των παγκόσμιων) ελίτ;» έγραψε στο Twitter.
Η Άντερσον ζει σήμερα στη Μασσαλία με τον ποδοσφαιριστή Αντίλ Ραμί.
«Αντί να μας υπνωτίζουν αυτές οι εικόνες με τις πυρκαγιές, πρέπει να αναρωτηθούμε από πού προέρχονται αυτά.
»Η απάντηση είναι ότι προέρχονται από τις αυξανόμενες εντάσεις μεταξύ των ελίτ των μεγάλων πόλεων και των φτωχών στις αγροτικές περιοχές, μεταξύ των πολιτικών που εκπροσωπούνται από τον Μακρόν και το 99% που βαρέθηκαν τις ανισότητες, όχι μόνο στη Γαλλία αλλά και σε όλον τον κόσμο», πρόσθεσε.
«Το πραγματικό ερώτημα είναι να μάθουμε αν η ανυπακοή μπορεί να είναι εποικοδομητική» και «αν οι προοδευτικοί στη Γαλλία και στον κόσμο μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την ενέργεια ώστε αντί για βία να βλέπουμε εικόνες από την οικοδόμηση ισότιμων κοινωνιών», κατέληξε.
Η Πάμελα Άντερσον αγωνίζεται εδώ και πολλά χρόνια για τα δικαιώματα των ζώων ενώ το τελευταίο διάστημα αναρτά συχνά μηνύματα στο Twitter εκφράζοντας την υποστήριξή της στους μετανάστες και όσους αναγκάστηκαν να γίνουν πρόσφυγες λόγω της κλιματικής αλλαγής.

wibiya widget