Sunday, November 10, 2019

Νόμιμη η παρακολούθηση εργαζομένων με κρυφές κάμερες σύμφωνα με απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου


Έντονες συζητήσεις αλλά και αντιδράσεις προκαλεί η πρόσφατη απόφαση που εξέδωσε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με την μείζονα σύνθεσή του, στην υπόθεση López Ribalda και άλλοι κατά Ισπανίας (αιτήσεις αρ. 1874/13 και 8567/13), στην οποία κρίθηκε ότι δεν παραβιάστηκαν τα ατομικά δικαιώματα των υπαλλήλων (ταμιών) σε σούπερ μάρκετ, οι παρακολουθούνταν από κρυφές κάμερες ασφαλείας. Το ΕΔΔΑ έκρινε συγκεκριμένα με 14 ψήφους υπέρ και 3 ψήφους κατά ότι δεν παραβιάζεται το άρθρο 8 (δικαίωμα σεβασμού της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής) της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των δικαιωμάτων του ανθρώπου και ομόφωνα ότι δεν υπήρξε παραβίαση του Άρθρου 6 § 1 (δικαίωμα δίκαιης δίκης) σε υπόθεση κρυφής παρακολούθησης με κάμερες εργαζομένων κατά την διάρκεια της απασχόλησής τους.
Η κρυφή οπτικοακουστική παρακολούθηση των εν λόγω εργαζομένων  οδήγησε τελικά στην απόλυσή τους. Το Δικαστήριο διαπίστωσε ειδικότερα ότι τα ισπανικά δικαστήρια εξισορρόπησαν προσεκτικά τα δικαιώματα των εργαζομένων υπάλληλων σούπερ μάρκετ που ήταν ύποπτοι για κλοπή - και εκείνα του εργοδότη, και έκρινε ότι διεξήγαγαν εμπεριστατωμένη εξέταση της αιτιολόγησης της βιντεοεπιτήρησης.
Βασικό επιχείρημα των αιτούντων υπαλλήλων ήταν ότι δεν τους είχε προηγουμένως κοινοποιηθεί η βιντεοεπιτήρησή τους παρά τη σχετική νόμιμη απαίτηση, αλλά το ΕΔΔΑ διαπίστωσε ότι υπήρξε σαφής δικαιολόγηση ενός τέτοιου μέτρου λόγω εύλογης υπόνοιας τέλεσης σοβαρού παραπτώματος και λαμβάνοντας υπόψη την έκταση και τις συνέπειες του μέτρου.
Τα εθνικά δικαστήρια , όπως έκρινε το ΕΔΔΑ, δεν είχαν υπερβεί τη διακριτική τους ευχέρεια («περιθώριο εκτίμησης») κατά το συμπέρασμά τους ότι η παρακολούθηση ήταν εν προκειμένω αναλογική και νόμιμη. (legalnews24.gr/ECHR)

Ενέδρα σε φίλους του ΠΑΟΚ από οπαδούς του Ολυμπιακού στην Αθήνα

Απετράπησαν τα χειρότερα την τελευταία στιγμή

Ένα παραλίγο μοιραίο ραντεβού ανάμεσα σε οπαδούς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ απέτρεψε η έγκαιρη επέμβαση της αστυνομίας. Περίπου 300 οπαδοί του «Δικεφάλου» κατευθύνονταν μέσω τρένου από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά, ώστε να αναχωρήσουν για την Κρήτη προκειμένου να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση με τον ΟΦΗ για τη Super League.
Η είδηση φαίνεται πως είχε διαρρεύσει στους οπαδικούς κύκλους με αποτέλεσμα περίπου 500 οπαδοί του Ολυμπιακού να στήσουν καρτέρι σε σταθμό του Προαστιακού (Λεύκα) περιμένοντας την άφιξη του τρένου.
Ωστόσο, η ελληνική αστυνομία που ήταν ενήμερη για το επερχόμενο… συναπάντημα, ακινητοποίησε το τρένο στο σταθμό του Ρέντη, προλαβαίνοντας τα χειρότερα.
Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν πως μόλις οι οπαδοί του Ολυμπιακού πληροφορήθηκαν την εξέλιξη, άναψαν εστίες φωτιάς κοντά στις γραμμές του τρένου με αποτέλεσμα να υπάρξει επέμβαση από τα ΜΑΤ.
Πηγή: SDNA


Saturday, November 9, 2019

Μαρινέλλα: «Ναι έκανα παιδί εκτός γάμου. Ήμουν πολύ τολμηρή για την εποχή μου»


Μαρινέλλα: Η γνωστή τραγουδίστρια έχει παραχωρήσει συνέντευξη σε δημοσιογράφους ουκ ολίγες φορές. Μάλιστα, η Ελληνίδα τραγουδίστρια δεν κρύφτηκε ποτέ πίσω από το δάχτυλό της, απαντώντας πάντοτε στα ερωτήματα των δημοσιογράφων, ακόμη και αν «έκαιγαν». Αναλυτικότερα οι δηλώσεις της:

Μαρινέλλα: «Ζούσα για αυτό το παιδί»

«Ήμουν τόσο τολμηρή για την εποχή μου. Να βλέπεις μια γυναίκα με την κοιλιά να τραγουδάει. Δεν έδωσα ποτέ καμία σημασία. Ζούσα για αυτό το παιδί και δεν με ενδιέφερε τίποτε. Ο κόσμος το ήξερε. Δεν βγήκα ποτέ να πω ποιος, πώς, τι. Ποτέ. Ήξερε ο κόσμος για μια σχέση που είχα.
Δεν το έκρυψα, δεν μπήκα στο κουκούλι μου. Βγήκα και είπα “αυτή είμαι”. Με δέχτηκε ο κόσμος έτσι ακριβώς όπως ήμουν, με αγάπησε πιο πολύ, μπορώ να πω. Θάρρος ήθελε. Η κοινωνία τότε δεν μπορούσε να το δεχτεί. Θα μπορούσε να πει “σαν δεν ντρέπεται”. Ηθελε τόλμη. Ημασταν δύο τότε που το τολμήσαμε. Εγώ και η Ελενα Ναθαναήλ».

Μαρινέλλα: «Το πραγματικό μου όνομα είναι Κυριακή Παπαδοπούλου»

«Γεννήθηκα στις 20 Μαΐου του 1938 στη Θεσσαλονίκη, όπου πέρασα και τα πρώτα 18 μου χρόνια. Το πραγματικό μου όνομα είναι Κυριακή Παπαδοπούλου. Είμαι το τέταρτο και τελευταίο μέλος της οικογένειας. Οι γονείς μου πριν εγκατασταθούν στην Θεσσαλονίκη, ζούσαν στην Κωνσταντινούπολη και κατάγονταν από τον Πόντο. Τα παιδικά μου χρόνια ήταν φτωχικά, αλλά πολύ ζεστά».

Μαρινέλλα: «Από εκείνη την ημέρα, έγινα η βασική τραγουδίστρια του θιάσου»

«Στα 17 μου, ήμουν ήδη μέλος του θιάσου της Μαίρης Λωράνς και μαζί με τον Κώστα Βουτσά και τη Μάρθα Καραγιάννη κάναμε περιοδείες σε όλη την Ελλάδα. Από τα μπουλούκια, παρακολουθώντας την χορεύτρια Ντέπυ Φιλοσόφου, έμαθα χορευτικές κινήσεις και ειδικά να κινώ με χάρη τα χέρια μου που αργότερα, έγιναν σήμα κατατεθέν μου.
Ένα βράδυ η τραγουδίστρια του θιάσου αρρώστησε και δεν ήταν σε θέση να εμφανιστεί στη σκηνή. Για να μην ακυρωθεί η παράσταση, εγω, που ήξερα απ’ έξω τα τραγούδια, προσφέρθηκα να την αντικαταστήσω. Από εκείνη την ημέρα, έγινα η βασική τραγουδίστρια του θιάσου».

Μαρινέλλα: «Μάλλον έπεσε ένα φλερτάκι εκεί»

«Ο Στέλιος Καζαντζίδης με άκουσε να τραγουδώ το «Πικρό ψωμί» του Γιώργου Μητσάκη. Και με έκανε ταίρι του, στο πάλκο, αλλά και στη ζωή, έως το 1966. Τον Καζαντζίδη τον γνώρισα από τον Στέλιο Ζαφειρίου. Εγώ δεν είχα ιδέα ποιος ήταν ο Στέλιος Καζαντζίδης, δεν τον ήξερα. Μου λέει «Τραγουδάς ωραία, μπράβο! Σεκόντα ξέρεις να κάνεις»; Λέω «Ξέρω» και μετά μου λέει «Ψαρεύεις»; Λέω «Βεβαίως» και με ρωτά «Πάμε για ψάρεμα»; Ψαρέψαμε, δεν πιάσαμε τίποτε, αλλά μάλλον έπεσε ένα φλερτάκι εκεί θυμάμαι.
Στη δεκαετία που ακολούθησε, όργωσα την Ελλάδα, ξεκίνησα τα «σόου» ,χάρισα αγκαλιές ολόκληρες με αγαπημένα τραγούδια, είδα τη ζωή μου, τον γάμο μου, για οχτώ χρόνια, με τον Τόλη Βοσκόπουλο, αλλά και την τετράχρονη σχέση μου με τον Φρέντυ Σερπιέρη να γίνεται «βορά» των περιοδικών».

Μαρινέλλα: «Με παρακαλάνε να δώσω συνεντεύξεις»

«Ουδέποτε πήρα στο τηλέφωνο δημοσιογράφο να πω “ξέρεις, έβγαλα καινούργιο δίσκο”. Με παρακαλάνε να δώσω συνεντεύξεις και τους λέω “πάμε να πιούμε ένα ούζο τώρα”. Εχω βρει το νόημα της ζωής εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Δεν με αγγίζει τίποτε. Δεν το λέω από εγωισμό.
Πάντα ντυμένη. Δεν ήθελα να προκαλέσει η εμφάνιση μου και να χάσει ο κόσμος απ’ αυτό που θα άκουγε. Αν με έβλεπε γδυτή, δεν θα άκουγε τι έλεγα. Κι’ εγώ ήθελα να με βλέπει και να με ακούει. Τι να ζηλέψω; Χόρτασα η γυναίκα από όλα! Κρούω τον κώδωνα μήπως και ξυπνήσουν. Ας κοιτάξουν γύρω τους… Ποιες έμειναν και κράτησαν γερά στον χρόνο. Η Χαρούλα, η Γαλάνη, η Άλκηστις, η Βιτάλη, η Γλυκερία… Έμεινε καμιά που τα πέταγε;».

Μαρινέλλα: «Δεν έχω άγχος»

«Ένα πράγμα δεν γίνεται: λίφτινγκ στις χορδές. Κατ’ αρχήν δεν ξοδεύομαι τσάμπα. Δεν καπνίζω τα τελευταία χρόνια. Δεν ξενυχτάω πολύ, εκτός και αν υπάρχει ανάγκη. Μου αρέσει να τρώω, να πίνω, να βγαίνω στα ταβερνάκια. Και το πιο σπουδαίο: δεν έχω άγχος.
Έφυγα από τον Καζαντζίδη μ’ ένα κατοστάρικο στην τσέπη. Δεν είχα πού να πάω, και πάλι δεν είχα άγχος. Λέω: ο Θεός είναι μεγάλος, ξέρει και τα δίνει κατά την καρδιά του ανθρώπου. Πάνω στη σκηνή, απαγόρευα στον εαυτό μου να κουτσαίνει. Και έπειτα, στα παρασκήνια, ούρλιαζα από τους πόνους».

Μαρινέλλα: «Έχω πει κακά τραγούδια, δεν το κρύβω»

«Έκανα τα σόου, με τα φώτα… Σήκωσα κόσμο από την καρέκλα του. Κάθισα δέκα χρόνια στο πάλκο και ξαφνικά έβγαλα το θέατρο από μέσα μου. Έτσι μου βγήκε. Γιατί σαν καφενεία ήταν τότε τα κέντρα.
Όχι, δεν τα αγάπησα όλα τα τραγούδια μου. Δεν ήταν όλα καλά. Έχω πει και άσχημα τραγούδια όπως όλοι μας πιστεύω. Είπα και κακά τραγούδια, εις γνώσιν μου, όμως. Γιατί; Ήταν οι συγκυρίες, πολλές φορές. Κάποτε σου αρέσει ένα καλό τραγούδι κι’ αναγκάζεσαι να τραγουδήσεις μαζί και ένδεκα “μάπες”. Έχω πει κακά τραγούδια, δεν το κρύβω. Έχω πει και πάρα πολύ ωραία».
    .




Μαρινέλλα: «Δεν έχω άγχος»

«Ένα πράγμα δεν γίνεται: λίφτινγκ στις χορδές. Κατ’ αρχήν δεν ξοδεύομαι τσάμπα. Δεν καπνίζω τα τελευταία χρόνια. Δεν ξενυχτάω πολύ, εκτός και αν υπάρχει ανάγκη. Μου αρέσει να τρώω, να πίνω, να βγαίνω στα ταβερνάκια. Και το πιο σπουδαίο: δεν έχω άγχος.
Έφυγα από τον Καζαντζίδη μ’ ένα κατοστάρικο στην τσέπη. Δεν είχα πού να πάω, και πάλι δεν είχα άγχος. Λέω: ο Θεός είναι μεγάλος, ξέρει και τα δίνει κατά την καρδιά του ανθρώπου. Πάνω στη σκηνή, απαγόρευα στον εαυτό μου να κουτσαίνει. Και έπειτα, στα παρασκήνια, ούρλιαζα από τους πόνους».

Μαρινέλλα: «Έχω πει κακά τραγούδια, δεν το κρύβω»

«Έκανα τα σόου, με τα φώτα… Σήκωσα κόσμο από την καρέκλα του. Κάθισα δέκα χρόνια στο πάλκο και ξαφνικά έβγαλα το θέατρο από μέσα μου. Έτσι μου βγήκε. Γιατί σαν καφενεία ήταν τότε τα κέντρα.
Όχι, δεν τα αγάπησα όλα τα τραγούδια μου. Δεν ήταν όλα καλά. Έχω πει και άσχημα τραγούδια όπως όλοι μας πιστεύω. Είπα και κακά τραγούδια, εις γνώσιν μου, όμως. Γιατί; Ήταν οι συγκυρίες, πολλές φορές. Κάποτε σου αρέσει ένα καλό τραγούδι κι’ αναγκάζεσαι να τραγουδήσεις μαζί και ένδεκα “μάπες”. Έχω πει κακά τραγούδια, δεν το κρύβω. Έχω πει και πάρα πολύ ωραία».

Μαρινέλλα: «Έχω μία καταπληκτική οικογένεια»

«Το 1991 γύρισα από την Αργεντινή και τους ανακοίνωσα: θα χορέψω τανγκό! «Στα μπουζούκια τανγκό; Τρελή είσαι;» απόρησαν οι συνεργάτες μου. Και όμως, έστησα ένα ολόκληρο πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσουμε να χορέψουμε με τον Παπάζογλου. Την επόμενη χρονιά, όλες τανγκό χόρευαν.
Έχω μία καταπληκτική οικογένεια. Δεν θέλει τίποτ’ άλλο ο άνθρωπος! Με την αδελφή μου τη Λούλα, που ζούμε μαζί σχεδόν σαράντα χρόνια, από τότε που τα παιδιά μας ήταν μωρά, και με την οικογένεια της κόρης μου. Ολη η φαμίλια μαζί. Νιώθω προστατευμένη μ’ αυτό το «κουκούλι» γύρω μου. Είμαι καλά. Κοιτάω την κόρη μου κοιτάω τα εγγόνια μου κοιτάω τον γαμπρό μου κοιτάω τα ανίψια μου. Όλοι είμαστε μία οικογένεια».

Μαρινέλλα: «Δεν ήθελα η κόρη μου να με βλέπει μια με τον έναν γκόμενο και μια με τον άλλο»

«Έκανα δύο γάμους, είχα και δυο-τρεις μεγάλες σχέσεις. Γνώρισα τον πατέρα της Τζωρτζίνας, γεννήθηκε εκείνη, με τον Φρέντι (σ.σ. Σερπιέρη) μείναμε καλοί φίλοι. Αν κάνεις τη σούμα, βγαίνουν πολλά χρόνια. Από τότε που το παιδί μου έγινε 11-12 ετών, είπα: Δεν σε παίρνει πια, κορίτσι μου, τελείωσαν οι άντρες για σένα. Δεν ήθελα η κόρη μου να με βλέπει μια με τον έναν γκόμενο και μια με τον άλλο, ούτε να διαβάζει για τους έρωτές μου στα περιοδικά.
Είμαι χορτάτη. Ερωτεύτηκα, με ερωτεύτηκαν, έκανα έρωτα, ευχαριστήθηκα, το φόρεσα αυτό το «κοστούμι». Κάτσε να κάνω την αφαίρεση… Τριάντα χρόνια είμαι χωρίς άντρα. Δεν λέω ότι δεν με φλέρταραν από τότε, αλλά όλα είναι στο μυαλό μας. Οπως πέταξα ένα πρωί τα τσιγάρα μου από το παράθυρο, εγώ που κάπνιζα πέντε πακέτα τη μέρα, όπως σταμάτησα να τρώω κρέας, έτσι έγινε και με τους άντρες. Τέρμα!».

Μαρινέλλα: «Έχω κάνει τις επιλογές μου»

«Δεν μου λείπει ο σύντροφος. Δεν νιώθω μόνη. Είμαι πανευτυχής. Έχω κάνει τις επιλογές μου. Έχω ζήσει μεγάλους έρωτες. Είμαι χορτασμένη. Πολύ αγάπησα, πολύ με αγάπησαν, πολύ ερωτεύτηκα, πολύ χτυπήθηκα, πολύ πόνεσα. Δεν έκανα τίποτε λίγο.
Ο έρωτας δεν έχει ηλικία. Αν είναι να έρθει, ας έρθει. Αλλιώς να προσπεράσει. Δεν βγήκα στη γύρα ποτέ. Κατ’ αρχήν τώρα δεν με κοιτάνε πια, τελείωσε. Πάει και αυτό το θέμα, κλείσαμε».
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

Αθηνα. Απεβίωσε η τραγουδίστρια και ηθοποιός Σωτηρία Λεονάρδου.

Απεβίωσε η τραγουδίστρια και ηθοποιός Σωτηρία Λεονάρδου.
Είχε γεννηθεί στην Αθήνα και σπούδασε μουσική, θέατρο, χορό και πολεμικές τέχνες. Υπήρξε μαθήτρια του Γιέρζυ Γκροτόφσκι στη Νότιο Ιταλία, παρακολούθησε σεμινάριο ινδικού θεάτρου Κατάκαλι στην Ινδία και «αφρικάνικη τελετουργική μαγεία στο θέατρο» στη Νότιο Αφρική όπου έζησε τέσσερα χρόνια.
Είχε συμμετάσχει σε πολλές συναυλίες με την ορχήστρα του Μίκη Θεοδωράκη. Επίσης συμμετείχε στις κασέτες του Νικόλα Άσιμου (Παράνομη κασέτα Νο.000008 και Το φανάρι του Διογένη).
Έγινε γνωστή αρχικά από τη συμμετοχή της στην ταινία Ρεμπέτικο του Κώστα Φέρρη, στην οποία πρωταγωνίστησε αλλά και συμμετείχε στη συγγραφή του σεναρίου. Έπαιξε επίσης στην ταινία του Παντελή Βούλγαρη Ακροπόλ ενώ ήταν σεναριογράφος του An African Tale και ιδρύτρια της θεατρικής σκηνής Cyber Scene.
Είχε βραβευθεί το 1984 με το βραβείο Α’ Γυναικείου ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1984 για το «Ρεμπέτικο», το 1985 έλαβε το 1ο κορφιάτικο βραβείο γυναικείου ρόλου για το «Ρεμπέτικο», το 1985 το 1ο κρατικό βραβείο σεναρίου για το «Ρεμπέτικο», το 1996 το Β’ κρατικό βραβείο γυναικείου ρόλου για την ταινία «Ακροπόλ» του Παντελή Βούλγαρη, το 1986 της απονεμήθηκε τιμητική διάκριση της Ακαδημίας της Αλεξάνδρειας για το σύνολο της ταινίας «Ρεμπέτικο», το 1985 βραβείο Β΄ Γυναικείου ρόλου και επίσης ειδική μνεία Ακαδημίας Αλεξανδρείας.
Το 1995 κυκλοφόρησε το πρώτο προσωπικό της άλμπουμ «Δεν Έχω Χρόνο Μάτια Μου» με 11 τραγούδια που είχαν γράψει οι Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Μάνος Ξυδούς, Φίλιππος Πλιάτσικας, Νικόλας Άσιμος, Λάκης Παπαδόπουλος, Γιάννης Ζαχαρόπουλος κ.ά.
Σε δύο τραγούδια μαζί με τη Λεονάρδου τραγουδούσαν οι Μπάμπης Στόκας και Θανάσης Ζαχαρόπουλος.
"Κ".

Friday, November 8, 2019

Ο γιος του Ερντογάν διόρισε 80 πρώην συμμαθητές του στην «Turkish Airlines»

Περίπου 80 στελέχη της Turkish Airlines (ΤΗΥ) είναι συμμαθητές του γιου του προέδρου, σύμφωνα με την αιγυπτιακή «youm7» και το Βαλκανικό Περισκόπιο που αναμεταδίδει.

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι το ισλαμικό Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) εδώ και καιρό αντιμετωπίζει έντονες επικρίσεις για την ευνοιοκρατία του Ερντογάν και τη διαφθορά στις κρατικές επιχειρήσεις.

Ο Μπιλάλ Ερντογάν, γράφει το αιγυπτιακό δημοσίευμα, γιος του Ρετζέπ, αποκατέστησε 80 συμμαθητές του, απόφοιτους του Γυμνασίου Ιμάμ Χατίμπ, ενός θρησκευτικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που βρίσκεται στην ανατολική πλευρά της Κωνσταντινούπολης.

Από αυτό ο Μπιλάλ Ερντογάν αποφοίτησε το 1999.

Thursday, November 7, 2019

Αγκυρα: «Η Ελλάδα εξόντωνε Τούρκους και Μουσουλμάνους»

Σκληρή ανακοίνωση του τουρκικού ΥΠΕΞ


Την έντονη ενόχλησή του για την επίσκεψη του προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου, στην Αρμενία πριν από δύο ημέρες εκφράζει με μία σκληρή ανακοίνωσή του το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών, κατηγορώντας την Ελλάδα ότι τάσσεται πάντοτε εναντίον της Τουρκίας, από την οθωμανική περίοδο μέχρι και σήμερα.

Το τουρκικό ΥΠΕΞ ισχυρίζεται μάλιστα ότι η Ελλάδα εξόντωνε συστηματικά Τούρκους και Μουσουλμάνους κατά την περίοδο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, ενώ τις ίδιες απάνθρωπες πρακτικές εφαρμόζει και σήμερα στη μειονότητα στη δυτική Θράκη.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση:
«Διαπιστώνουμε ότι η Ελλάδα συνεχίζει να παίρνει θέση δίπλα σε κύκλους εχθρικούς προς την Τουρκία και να υποστηρίζει τις εις βάρος της χώρας μας απόψεις αυτών των κύκλων ή να στηρίζει τη στάση τους.
Δεν ξεχάσαμε ποτέ τα βασανιστήρια της Ελλάδας προς τους Τούρκους και τους άλλους Οθωμανούς πολίτες κατά τη διάρκεια της ιστορίας.
Είναι πολύ γνωστό ότι η Ελλάδα εξολόθρευε συστηματικά Τούρκους και Μουσουλμάνους σε αυτή την περιοχή κατά τη διάρκεια της ανεξαρτησίας της από την Οθωμανική Αυτοκρατορία αλλά και έπειτα.
Ακόμη και σήμερα η Ελλάδα εξακολουθεί να υιοθετεί απάνθρωπες πρακτικές απέναντι στην Τουρκική Μειονότητα στη χώρα της και να φυλακίζει ακόμη και μουφτήδες επειδή προσεύχονται τις Παρασκευές.
Η Τουρκία πιστεύει ότι τα διδάγματα που πρέπει να λαμβάνονται από την ιστορία πρέπει να είναι διδάγματα ειρήνης και αδελφοσύνης κι όχι έχθρας, και οπωσδήποτε να υπάρχει επίγνωση της ιστορικής πραγματικότητας.
Με την ευκαιρία αυτή, να υπενθυμίσουμε ότι η στήριξη ενεργειών κατά της χώρας μας δεν θα ωφελήσει την Ελλάδα.
Καλούμε την Ελλάδα να είναι υπέρ των σχέσεων καλής γειτονίας μεταξύ των δύο χωρών και να συμπεριφέρεται πιο υπεύθυνα, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος για την προώθηση της ειρήνης, της σταθερότητας και της ευημερίας στην περιοχή μας.
Από την άλλη, όσον αφορά στα γεγονότα του 1915, ήδη από την περίοδο που ήταν πρωθυπουργός ο πρόεδρός μας, είχε διατυπωθεί σαφώς η στάση της Τουρκίας με τη δήλωσή του στις 23 Απριλίου 2014. Περαιτέρω εξηγήσεις δεν χρειάζονται», καταλήγει η ανακοίνωση.
Πηγή: ethnos.gr

Προανακριτικό… χάος για Novartis: Αποχώρησε η ΝΔ . ΣΥΡΙΖΑ: Δε θέλουν να εξεταστεί ο Φρουζής


Με διάρκεια μόλις λίγων λεπτών τελείωσε πριν καν αρχίσει η πολυαναμενόμενη συνεδρίαση της Προανακριτικής Επιτροπής, με τη ΝΔ υπό τις οδηγίες του Προέδρου της Επιτροπής, κου Μπούγα, να διακόπτει τις εργασίες της και να αποχωρεί από την αίθουσα.
Ο κ. Μπούγας έκανε λόγο για μη νόμιμη σύνθεση εξαιτίας της προσέλευσης μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ των δύο βουλευτών, Δημήτρη Τζανακόπουλου και Παύλου Πολάκη, οι οποίοι είχαν εξαιρεθεί κατόπιν σχετικής ψηφοφορίας της πλειοψηφίας της Επιτροπής.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής ζήτησε από τους κ. Τζανακόπουλο και Πολάκη να εξέλθουν από την αίθουσα 150 που γινόταν η συνεδρίαση, με τους 7 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να αρνούνται να νομιμοποιήσουν την απόφαση της πλειοψηφίας, χαρακτηρίζοντάς την «πραξικοπηματική, αντικοινοβουλευτική και αντισυνταγματική».
Μετά το συμβάν, βουλευτές της ΝΔ δήλωσαν ότι αποχωρούν από την αίθουσα με τη λογική ότι η διαδικασία θα έπασχε από ακυρότητα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος της Προανακριτικής, Γιάννης Μπουγάς ζήτησε την αποχώρηση των δύο βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας πως «δεν μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία με παρόντα δύο μέλη που ήδη έχουν εξαιρεθεί», «Θα συμμορφωθεί ο ΣΥΡΙΖΑ με την απόφαση, ώστε να προχωρήσουμε στην εξέταση του κ. Φρουζή;» καταγγέλλοντας αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά από την αξιωματική αντιπολίτευση.
Σπύρος Λάππας (ΣΥΡΙΖΑ): Πριν συζητήσουμε οτιδήποτε άλλο πρέπει να συζητήσουμε την αίτηση ανάκλησης της απόφασης εξαίρεσης των κυρίων Τζανακόπουλου και Πολάκη που κατέθεσε ο συνήγορος του κ. Παπαγγελόπουλου.
Γιάννης Μπούγας (Πρόεδρος Επιτροπής): Δεν μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία, ούτε να γίνει αυτή η συζήτηση με παρόντα δύο μέλη που έχουν εξαιρεθεί. Δεν είναι νόμιμη η σύνθεση της Επιτροπής. Θα συμμορφωθεί ο ΣΥΡΙΖΑ με την απόφαση;
Δημήτρης Τζανακόπουλος: Είμαι εδώ κατ’ εντολήν του Προέδρου μου. Κι εσείς παραβιάζετε το Σύνταγμα.
Γιάννης Μπούγας: Επιδεικνύετε αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά.
Ο κ Μπούγας ξαναζητάει να αποχωρήσουν – αρνούνται φωνάζοντας και διακόπτει τη συνεδρίαση – αναβάλλοντας για επόμενη φορά, ίσως Τρίτη.
Αποχωρούν οι βουλευτές όλων των κομμάτων πλην των βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ που παρέμειναν για λίγο μέσα.
Θάνος Πλεύρης: Υπήρχαν άτομα στην αίθουσα τα οποία απαγορεύεται αν είναι στην Επιτροπή. Διακόψαμε γιατί αλλιώς υπάρχει κίνδυνος ακυρότητας.
Παύλος Πολάκης: Θέλουν να προστατέψουν τον Φρουζή. Γι’ αυτό δεν μας θέλουν μέσα. Και την επόμενη φορά θα είμαστε εδώ.
Δημήτρης Μαρκόπουλος: Αναβάλλεται η συνεδρίαση. Έχει έρθει ο Φρουζής και δεν μπορεί να εξεταστεί γιατί είχαμε τα ίδια φωνές και εντάσεις.
Όλγα Γεροβασίλη: Εγώ βλέπω ότι αποχώρησε η ΝΔ, όχι ο ΣΥΡΙΖΑ.
Δημήτρης Μαρκόπουλος: Τους αφήσαμε στον αυτοεξευτελισμό τους. Δεν μπορούμε να κάνουμε πεζοδρόμιο τη Βουλή. Έχετε κάνει τον Πολάκη αντιπρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός χαράσσει γραμμή.
Τζανακόπουλος: Η ΝΔ δε θέλει να εξεταστεί ο Φρουζής
«Η αναβολή της σημερινής συνεδρίασης είναι αποκλειστική ευθύνη της ΝΔ και του προέδρου της επιτροπής κ. Μπούγα», δήλωσε πριν από λίγο για την εξέλιξη στην ειδική κοινοβουλευτική επιτροπή προκαταρκτικής εξέτασης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ και μέλος της Επιτροπής Δημήτρης Τζανακόπουλος.
«Ο πρόεδρος της επιτροπής, επικαλούμενος μια ανυπόστατη απόφαση, αρνήθηκε να κηρύξει την έναρξη των εργασιών. Πρόκειται για μια πρωτοφανή εξέλιξη στα κοινοβουλευτικά χρονικά, προφανώς αντισυνταγματική και πραξικοπηματική, με ένα και μοναδικό στόχο: να μην εξεταστεί για άλλη μια φορά ένας από τους κύριους μάρτυρες της υπόθεσης NOVARTIS, ο κ. Φρουζής», είπε ο Δημήτρης Τζανακόπουλος.
Πλεύρης: Δεν μπορέσαμε να εξετάσουμε τον κ. Φρουζή, λόγω της αντιδεοντολογικής συμπεριφοράς του ΣΥΡΙΖΑ
«Ο ΣΥΡΙΖΑ, επί 4,5 χρόνια δεν τόλμησε να καλέσει τον κ. Φρουζή. Σήμερα, και μετά από τρίτη συνεδρίαση, δεν μπορούμε να εξετάσουμε τον κ. Φρουζή, λόγω της αντιδεοντολογικής και αντικοινοβουλευτικής συμπεριφοράς βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ. Φαίνεται πλέον ξεκάθαρα, ποιοι δεν θέλουν να καταθέσει ο κ. Φρουζής», δήλωσε νωρίτερα, σήμερα, ο βουλευτής της ΝΔ, μέλος της επιτροπής προκαταρκτικής εξέτασης, Θανάσης Πλεύρης.
«Εμείς καλούμε τον κ. Φρουζή ως μάρτυρα 4,5 χρόνια. Ο ΣΥΡΙΖΑ με μια εξεταστική για το φάρμακο, δεν τον κάλεσε. Καλέσαμε τον κ. Φρουζή να τον εξετάσουμε, αλλά η επιτροπή για να τον εξετάσει πρέπει να έχει νόμιμη σύνθεση. Νόμιμη σύνθεση με δύο μέλη που έχουν εξαιρεθεί με απόφαση της επιτροπής, η οποία είναι ισχυρή, δεν μπορεί να υπάρξει», είπε ο βουλευτής της ΝΔ και πρόσθεσε: «Στο βαθμό που με αφορά, το αίτημα εξαίρεσης που κατέθεσε σήμερα ο συνήγορος του κ. Παπαγγελόπουλου, εάν η επιτροπή κρίνει ότι υπάρχει λόγος εξαίρεσής μου, θα πειθαρχήσω απόλυτα στην απόφαση και δεν θα λειτουργήσω με αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά, να μένω εντός της επιτροπής, σώνει και καλά, ενώ θα έχω εξαιρεθεί. Αυτό όμως θα το κρίνει η επιτροπή, η οποία πρέπει να συνεδριάσει με νόμιμη σύνθεση».
Λάππας: Σήμερα συνεχίστηκε μια ανυπόστατη, αντισυνταγματική και αντικοινοβουλευτική διαδικασία
«Σήμερα συνεχίστηκε μια ανυπόστατη, αντισυνταγματική και αντικοινοβουλευτική διαδικασία, όπως είπε και ο πρόεδρος του κόμματος μας», ανέφερε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, μέλος της ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής προκαταρκτικής εξέτασης, Σπ. Λάππας.
«Το Προεδρείο διέκοψε αυθαίρετα τις εργασίες της επιτροπής. Η στάση του αυτή είναι αυθαίρετη, αντισυνταγματική, προσβάλλει την κοινοβουλευτική τάξη. Εμείς, ως ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, ήμασταν και οι 7 παρόντες και περιμέναμε να εξετάσουμε τον μάρτυρα», είπε ο κ. Λάππας και πρόσθεσε: «Εμείς θα εξακολουθήσουμε να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν προκειμένου να τηρηθεί η κοινοβουλευτική τάξη, το Σύνταγμα, η νομιμότητα. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να μην αποτρέψουμε την εξέταση του Φρουζή. Εμείς εμμένουμε και αναμένουμε την επόμενη συνεδρίαση, για να εξετάσουμε τον μάρτυρα. Εμείς έχουμε συμφέρον να τον εξετάσουμε και θα το κάνουμε. Να είστε βέβαιοι γι΄αυτό».
Κληθείς να σχολιάσει τη θέση της ΝΔ, ότι με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ δεν εξετάστηκε ο κ. Φρουζής και συνεπώς αν και στην επόμενη συνεδρίαση προσέλθουν οι δύο βουλευτές, πάλι δεν θα εξεταστεί ο κ. Φρουζής, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε: «Σήμερα η επιτροπή είχε κανονική, νόμιμη, συνταγματική και σύμφωνη με τον Κανονισμό της Βουλής σύνθεση. Αυτά προς το παρόν».

Πολάκης: 85 δις παραπάνω πληρωσαν στη ΝΟΒΑΡΤΙΣ οι Έλληνες .Video..


Δείτε τις αποκαλύψεις του Παύλου Πολάκη-7/11/2019- για την Novartis στην εκπομπή του Kontra Channel:



ΧΡΥΣΟ ΚΟΥΦΕΤΟ -11. Ζητάω αντρα,να χει σπιτι. Β. Αχ Κούλα

ΧΡΥΣΟ ΚΟΥΦΕΤΟ -  ΑΝΝΙΤΑ ΠΑΝΙΑ




Tuesday, November 5, 2019

Της ημερας. Τα "χοιρινα σουβλακια"


Σ3τη σημερινή του αναρτηση στο Facebook o Παύλος Πολακης γραφει:

Το καλύτερο που διάβασα σημερα για τα "χοιρινά σουβλάκια" του Κυρανακη...Δύσκολο κείμενο αλλα αξίζει....
Απο Leon Kokotas :

"Αν όλα τα ζητήματα και ιδιαιτέρως τα μεγάλα, λύνονταν δια μαγείας μέσω της ανταλλαγής επιχειρημάτων και του διαλόγου, η ιστορία του 20ου αιώνα θα ήταν η ιστορία του μεγαλύτερου βουλευτηρίου που έχει γνωρίσει ποτέ η ανθρωπότητα. Αντίθετα η ιστορία του 20ου αιώνα είναι στην ουσία (στη Δύση τουλάχιστον) η ιστορία των εμφυλίων του και των πολέμων ανάμεσα στα έθνη, χωρίς να είναι πάντοτε δυνατό να ξεχωρίσεις το ένα από το άλλο. 

Ο «αντιδραστικός νους» είναι μια κατάσταση, αλλά ταυτόχρονα είναι ένα από τα δυο ιστορικά ρεύματα της νεωτερικότητας, η μια όψη της ιστορίας του νεωτερικού ανθρώπου, ο ένας από τους δυο πόλους, αυτός της αντεπανάστασης. Ο «αντιδραστικός νους» δεν είναι κάποιος παρασυρμένος από ψεύτικες υποσχέσεις, είναι ένας άλλος πολιτισμός, είναι πάνω από όλα ένας «πολιτικός στρατιώτης», που με την ψήφο του, τη δράση του και με κάθε άλλον τρόπο τιμά το στρατόπεδο που επέλεξε, την «σημαία του», την ιδεολογία του και έναν τρόπο ζωής. 

Τα επιχειρήματα του «αντιδραστικού νου» είναι διεθνή και είναι μια ευθεία γραμμή διανοητικής εργασίας και αναπαραγωγής ενός βασικού μοτίβου, που σμίγει τον συντηρητισμό του 18ου αιώνα με τις θεωρίες συνομωσίας - είτε είναι οι Illuminati, είτε οι Εβραίοι, είτε το Ισλάμ και το πιστοποιητικό γέννησης του Ομπάμα - ο λόγος της άλλης πλευράς παραμένει ο ίδιος εδώ και τρεις αιώνες. Τα επιχειρήματα του «αντιδραστικού νου» ενώ κινούνται στο συμφωνημένο μοτίβο, ποικίλλουν σε ευρηματικότητα και εμβάθυνση ανάλογα με την μόρφωση την κοινωνική τάξη ή το status, εμπλουτισμένα με τα σύγχρονα κατορθώματα του ρεύματος. Πάντως οι Λευκοί Ουκρανοί αξιωματικοί, που κατέφυγαν κυνηγημένοι από την Ρώσικη Επανάσταση στο Μόναχο το 1919 και έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο στη εγκαθίδρυση των πρώτων ναζιστικών δικτύων, δεν εξέδωσαν τους Στοχασμούς για την Επανάσταση στη Γαλλία του Μπερκ, αλλά τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών. 

Θα έλεγα ότι ο «αντιδραστικός νους» δεν χρειάστηκε καν τον γερμανικό ρομαντισμό, μια που όλα είχαν ειπωθεί από τον καιρό της γαλλικής επανάστασης. Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση είναι οι συνθήκες και το πλαίσιο «στρατολόγησης» του εθνικισμού στο στρατόπεδο που περιγράφω. 

Οι λογαριασμοί αυτού του είδους που κουβαλούν αυτή την ιστορία λύνονται πάντα - έστω και πρόσκαιρα - στις όχθες κάποιου μικρού ή μεγάλου Βόλγα. 

Το θέμα της «αντίστροφης αναδιανομής» ή της αναδιανομής με βάση την αυτοχθονία ή την φυλετική ανωτερότητα δεν είναι χθεσινό. Είναι μια συζήτηση τριών αιώνων στην Ευρώπη, η βασική διαιρετική τομή πάνω στην οποία οικοδομήθηκε η όποια αριστερά και η όποια δεξιά. Αναδιανομή από ποιους και για ποιους. Πάνω σε αυτό το ερώτημα άνοιξε το θέμα της τάξης, της φυλής και του έθνους. Ο οικουμενισμός της γαλλικής επανάστασης, ο πολιτικός ορισμός της πατρίδας και η υπεράσπιση του «ξένου», απέναντι στις συντηρητικές, «στενές» θεωρίες για την πατρίδα της παράδοσης και του αίματος του Μπερκ και του Ντε Μαιστρ. 

Δεν έχουμε να απολογηθούμε σε κανέναν «αόρατο κριτή», σε κανένα φιλελεύθερο τάχατες δικαστήριο της Ιστορίας, δεν έχουμε να κάνουμε κανέναν συμψηφισμό.
Δουλειά τους και δουλειά μας."

wibiya widget