Thursday, April 21, 2011

Γιατί; Γιατί; Γιατι το Χριστό ...κι όχι τό Βαραβάαααα;

Απο τότε που διάβαζα και έψαλλα και όλοι τους ήθελαν να τιμήσω τον Παπαγιωργη τον παππού μου ,ένα ερωτημα με ακολουθεί..
Γιατι ο λαός όταν ρωτήθηκε ποιον να σταυρωσουν "το Χριστό."...τον άνθρωπο δηλαδή ,που .....γιάτρευε,ελεούσε,έδινε παρηγοριά στους φτωχους, ή τον αρχιεγκληματία και τρομοκράτη Βαραββά,έστειλε με οργη και πάθος  στο θάνατο τον ΙΗΣΟΥ;
Τι άραγε περίμεναν απο εκεινον και τους απογοήτευσε;
ΔΠ

Wednesday, April 20, 2011

ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΔΩ www.efhmeris.blogspot.com ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ..

Όταν πριν λίγο καιρό ξεκινησαμε τουτη τη σελιδα,δεν πιστευα ουτε εγω ότι τοσοι πολλοι 
πατριωτες θα μας διάβαζαν σε όλα τα πλάτη και μηκη της ΓΗΣ.. Ειναι καταπληκτικό, σας 
ευχαριστω.. και πιστευω πως όταν οργανώσουμε τις τεχνικές μας επι της ιστοσελίδας μας 
και με την εμπιστοσύνη που μας δειχνετε θα θα μπορουμε να λέμε ΚΑΛΗΜΕΡΟΣΠΕΡΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ όπου κιαν ειστε..
Πειτε και στους φίλους σας ότι ειμαστε εδω και ζητουμε τη συμμετοχη όλων σας..
 
Προβολές σελίδων ανά χώρα
Ελλάδα
5.842
Αυστραλία
5.107
Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
635
Γερμανία
290
Ηνωμένο Βασίλειο
122
Καναδάς
83
Βέλγιο
59
Νέα Ζηλανδία
52
Κύπρος
38
Ουγγαρία
27

Tuesday, April 19, 2011

Για τα πλακάκια στη Μελβούρνη...ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Για τα πλακάκια σας στη Μελβούρνη,Στέφανος ο μερακλής.. 

Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΒΙΟΛΙΣΤΗΣ...ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΣ

Τζόσουα Μπελ και Σαμ Χέυγουντ στο Μέγαρο Μουσικής
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΒΙΟΛΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΝ
ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!!!

Εξαιρετικά αφιερωμένο σε όσους κοιτάζουν, αλλά δε βλέπουν,
σε όσους ακούν, αλλά δεν αφουγράζονται
σε όσους καταλαβαίνουν, αλλά δεν εννοούν.

Σε όλους τους βιαστικούς της εποχής μας,
σε όλους τους εργασιακά πολυάσχολους,
σε όλους τους κουρασμένους,
σε όλους τους αδιάφορους.

Σε όλους εμάς που οι αισθήσεις μας δεν "πιάνουν" την ομορφιά γύρω μας,
που δε βλέπουμε το πρόσωπο του άλλου,
που γίναμε χλιαροί στην αγάπη!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!

Ουάσιγκτον. Σταθμός του μετρό. Ένα κρύο πρωϊνό τον Γενάρη του 2007.
Επαιξε έξι κομμάτια του Μπαχ για περίπου 45 λεπτά.
Στο διάστημα αυτό, περίπου 2 χιλιάδες άτομα πέρασαν από το σταθμό, οι
περισσότεροι καθ'οδόν για τη δουλειά τους.
Μετά από 3 λεπτά ένας μεσήλικας πρόσεξε οτι κάποιος έπαιζε μουσική.
Βράδυνε το βήμα του, σταμάτησε για  λίγα δευτερόλεπτα και μετά
προχώρησε βιαστικός για τον προορισμό του.
   4 λεπτά αργότερα ο βιολιστής εισέπραξε το πρώτο του δολλάριο: μια
γυναίκα έριξε τα χρήματα στο κουτί του και χωρίς να σταματήσει
συνέχισε το δρόμο της.
    6 λεπτά, ένας νεαρός έγειρε στον τοίχο για να τον ακούσει, μετά
κοίταξε το ρολόι του και συνέχισε να περπατά.
    10 λεπτά, ένα αγοράκι 3 ετών σταμάτησε, αλλά η μητέρα του το έσυρε
βιαστικά να συνεχίσει, καθώς το παιδί σταμάτησε για να δει τον
βιολιστή. Τελικά η μητέρα έσπρωξε δυνατά το παιδί και το παιδί
ξανάρχισε να περπατά γυρνώντας ολοένα το κεφάλι προς τα πίσω. Την ίδια
αντίδραση είχαν και πολλά άλλα παιδιά. Όλοι, χωρίς εξαίρεση, οι γονείς
τα πίεζαν να προχωρήσουν.
    45 λεπτά: ο μουσικός συνέχισε να παίζει. Μόνον 6 άνθρωποι είχαν
για λίγο σταματήσει. Περίπου 20 άτομα του άφησαν χρήματα χωρίς να
διακόψουν το ρυθμό τους. Συγκέντρωσε συνολικά 32 δολλάρια.
    1 ώρα: τελείωσε το παίξιμο και μια σιγή απλώθηκε παντού. Κανείς
δεν το πρόσεξε. Κανείς δε χειροκρότησε ούτε υπήρξε έστω κάποιο ίχνος
αναγνώρισης.
    Κανείς δεν το 'ξερε, αλλά ο βιολιστής ήταν ο Τζόσουα Μπελλ, ένας
από τους καλύτερους μουσικούς του κόσμου. Επαιξε ένα από τα πιο
δύσκολα κομμάτια που έχουν ποτέ γραφτεί, με ένα βιολί αξίας 3.5
εκατομμυρίων δολλαρίων. Δύο μερες νωρίτερα, ο Τζόσουα Μπελλ γέμισε
ασφυκτικά ένα θέατρο στη Βοστώνη, σε συναυλία που η μέση τιμή του
εισιτηρίου άγγιξε τα 100 δολλάρια.
    Πρόκειται για πραγματικό γεγονός. Ο Τζόσουα Μπελλ έπαιξε
ινκόγκνιτο στο σταθμό του μετρό στα πλαίσια ενός κοινωνιολογικού
πειράματος που οργάνωσε η Ουάσιγκτον Ποστ για την αντίληψη, το γούστο
και τις προτεραιότητες των ανθρώπων. Το ερώτημα που προέκυψε: σε ένα
ουδέτερο περιβάλλον και σε ακατάλληλη ώρα, μπορούμε να αντιληφθούμε
την ομορφιά; Σταματούμε για να την απολαύσουμε; Αναγνωρίζουμε το
ταλέντο όταν εκδηλώνεται σε ασυνήθιστα χωροχρονικά πλαίσια;
 Ενα συμπέρασμα που πιθανώς μπορεί να εξαχθεί από το συγκεκριμένο πείραμα είναι:
    Αν δεν έχουμε ένα λεπτό για να σταματήσουμε και ν' ακούσουμε έναν
από τους καλύτερους μουσικούς του κόσμου να παίζει ένα από τα
ωραιότερα κομμάτια που γράφτηκαν ποτέ, με ένα από τα ομορφότερα
μουσικά όργανα .... πόσα άλλα πράγματα χάνουμε άραγε;

Μας το έστειλε ,με εμαίηλ, ο κ.Χρήστος Φιφης,Μελβούρνη..

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΓΙΑΡΡΑ ΤΗΣ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗΣ

Na  τα παρει το ποταμι...

====================================

Πρωτη φορά βλεπω τόσο θολό και ..μελαγχολικό το ποτάμι Γυάρρα της Μελβούρνης.. Ποιος ξέρει ίσως οι πολλές κατάρες που στέλνουν οι χαμένοι του Καζίνου που στις όχθες του φιλοξενει..
Αν η Μελβούρνη δεν ειχε το καζίνο και τους Κουλο χέρηδες στην καθε γειτονιά (εκτος απο το Τούρακ ,την πιο πλούσια περιοχή,που δεν έχει ούτε ένα..)θα ειχε τους πιο ευτυχισμένους κατοίκους..
Τωρα δυστυχως ,το χρήμα πέφτει στα μηχανάκια και οι δύστυχοι παππούδες και γιαγιάδες όχι μόνο δεν μπορουν να πάρουν ένα δωράκι για τα εγγόνια τους,παρα ορισμένες φορες στερούνται και το φαγητό τους..Ντροπή στους πολιτικούς που επέτρεψαν να γεμίσει η Μελβουρνη ...ληστές..

                                                       *****
Και σα να μη φτάνουν αυτά γέμισε ο τόπος και απο κάμερες και με το παραμικρό πέφτουν τα πρόστιμα βροχή.. Το Τουρκικό χαράτσι ήταν πολυ χαμηλότερο και λιγότερο απ ότι επιβάλει η ..τυχερή και ελευθερη χώρα μας!!!
                                                      ********
Έφυγα απο την Ελλάδα να γλυτωσω τα δοξαστικά των γραικών  υπέρ της Σιών ,αλλα στη Μελβούρνη απο τα μεσάνυχτα  άρχισε η Μπίλλιο με το ΓΟΥΣΤΟ ΤΗΣ και δεν άφησε τροπάριο για τροπάριο που να μη χαιρετίζει τη ΔΟΞΑ του Ισραήλ... Βοήθειάμας ..
                                                       *********
Λογω των ημερων...υποφερει αυτη τη βδομάδα το καζίνο ,επειδη οι γραικοί πάνε να προσκυνήσουν και να ....κλάψουν (εκτος εξαιρέσεων )για τα πάθη τυ κυριου...Και απο αυριο που η κάθοδος προς τους παμπολους ναούς θα αυξηθεί βλεπω μεγάλες φτωχειες στο ναό της τύχης....
                                                       ***********
Πιστη στις παραδόσεις και η γειτόνισσά μου η οποία δεν χάνει λειτουργία και κοντευει να βαλει όλη τη γειτονιά σε νηστεία..
Πρεπει να πω όμως ότι το λαχανόρυζο σε ποντιακό στυλ που μου έφερε σημερα -μη τυχων και φάω κάτι που δεν ειναι νηστήσιμο-ηταν υπέροχο.. Να εισαι καλα βρε Εφη..

ΣΤΑΡΑΤΟΣ...

ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ: ΚΟ ΚΟ ΡΕ ΤΣΙ φτειαξτε το μόνοι σας.


ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ
Ο ελαφροδύσκολος, αλλά γλυφοδάχτυλος μεζές.

Aφού είπαμε για το αρνί, ας πούμε και δυό κουβέντες για το κοκορέτσι. Τα περί πλυσίματος κ.λ.π. τα ξέρετε και βέβαια μήν ακούτε τις τερατώδεις ιστορίες που διηγούνται οτι τα καλά πλυμένα έντερα γίνονται άνοστα. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα και βλακεία. Τα μή καλά πλυμένα, μέχρι το Νοσοκομείο μπορεί να σε στείλουν.
Επομένως πλύσιμο με άφθονο νερό, γύρισμα και κολύμπημα για λίγο σε διάλυμα νερό-χυμό λεμονιού μισό-μισό. Το αλκαλικό περιβάλλον των εντέρων αντιδρά με το όξινο του λεμονιού και έχουμε λεύκανση, αδρανοποίηση χλωρίδας και βέβαια σχετική βακτηριοκτόνωση. Πολλοί χρησιμοποιούν ξύδι αντί λεμόνι όμως με το λεμόνι έχουμε ένα λεπτό ευχάριστο άρωμα να αναδύεται κατά το ψήσιμο αλλά και στη γεύση.
--Κόψτε τις σκωταριές με τα κομάτια του συκωτιού στο 1/3 ή το πολύ στο 1/2 του πάχους των αντίστοιχων του πνευμονιού. Στό Ρουμελιώτικο κοκορέτσι, το συκώτι συμμετέχει με ποσοστό 20-30%, έ εσείς (σας προλαβαίνω πρίν αρχίσετε τις αντιρρήσεις), πηγαίνετε στο 30-50%. Το πολύ συκώτι έχει δύο ελαττώματα: Στυφίζει και πικρίζει.
--Αφήστε εκτός καρδιές (σκληρές και όχι σχετικές με την επιδιωκόμενη γεύση), νεφρά (συνήθως μυρίζουν) και αδένες λαιμού (δεν είναι ώρες για τέτοια). Την καρδιά και τα νεφρά βάλτε τα στο τηγάνι την Κυριακή το πρωϊ για να έχετε ένα μεζέ πρόχειρο, μαζί με το συκώτι που θα σας περισσέψει. Για τις σπλήνες δεν λέω τίποτα αφού έτσι και αλλιώς έχουν αφαιρεθεί ως απαγορευμένες!!! Τώρα αν βρείτε από γνωστούς, κάντε τις σπληνάντερο ή γεμιστές, αλλά όχι στο κοκορέτσι. Μαυρίζουν αντιαισθητικά.
--Βάλτε τα κομάτια συκωτιού και πνευμονιού σε ένα μπώλ, ρίξτε αλατοπίπερο και ρίγανη, ανακατέψτε τα καλά, σκεπάστε τα και στο ψυγείο.
--Κόψτε σε κομάτια γλυκάδια και μπόλια, βάλτε τα σε άλλο μπωλάκι, ρίξτε αλατο-πιπερο-ρίγανη, σκεπάστε τα και στο ψυγείο.

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Πότε θα το φτιάξετε?
-Από το βράδυ λέει ένας για να στραγγίσει
-Από το βράδυ λέει άλλος για να είναι έτοιμο το πρωϊ να μπεί στη φωτιά νωρίς.
-Από το βράδυ λέει και ο τρίτος, για να στραγγίσει, να είναι έτοιμο το πρωϊ και να το «πιάσει» και το αλατοπίπερο.
ΑΠΟΡΙΑ: Ναί θα είναι έτοιμο το πρωϊ, αλλά μετά από τουλάχιστον 8 ώρες στράγγισμα (γιατί τόσες θα έχουν περάσει), τα κομάτια θα έχουν στεγνώσει τελείως (κατά τμήματα θα ξεραθεί στη φωτιά) και βέβαια στραγγίζοντας, το αλατοπίπερο θα απομακρυνθεί με τα ζουμιά επομένως πώς θα «πιάσει»; Και μή μου πείτε οτι γι’αυτό θα βάλουμε περισσότερο, επειδή το παραπάνω αλάτι θα κάνει βίαιη αφυδάτωση άρα ακόμη πιό έντονο στέγνωμα και μάλιστα επιλεκτικά.
Τι μένει λοιπόν;
Προσωπικά αφήνω τα κομάτια, όπως τα περιέγραψα, στα μπώλ στο ψυγείο όλη τη νύχτα και τα περνάω στη σούβλα το πρωϊ. Με τον τρόπο αυτό έχω:
--Ελεγχόμενη στράγγιση, επειδή το αρχικό αίμα και οι χυμοί μένουν μέσα στο μπώλ εμποδίζοντας την ανεξέλεγκτη διαφυγή των υγρών.
--Ταυτόχρονα έτσι, τα «πιάνει» και το αλατοπίπερο σωστά.

Το πρωϊ λοιπόν στη σούβλα, εναλλάξ συκώτι - πνευμόνι και επίσης εναλλάξ ανάμεσά τους γλυκάδι-μπόλια.
Έπειτα «δέσιμο» με τα έντερα, πρώτα κατά μήκος μερικές σειρές και μετά στριφογύρισμα κ.λ.π. Και μετά στη φωτιά να γυρίζει βέβαια για να συνεχίζει η στράγγιση να είναι ελεγχόμενη.
Ά, και αλατο-πιπερο-ρίγανη, από λίγο κάθε φορά, την ώρα που γυρίζει στη φωτιά.
Πολλοί, για να διευκολυνθούν στο τύλιγμα των εντέρων, τυλίγουν πρώτα την σούβλα, τα κομάτια εννοώ, με μπόλια και μετά το εντεροτύλιγμα είναι εύκολο. Σωστή μέθοδος, αλλά πολύ παχύ μωρέ παιδιά.
Στην πρώτη περίπτωση το ρόλο της μπόλιας, να μή μπαίνει δηλαδή το έντερο στο τύλιγμα ανάμεσα στα κομάτια, τον έχουν οι κατά μήκος σειρές του εντέρου.
Προς άρση παραξηγήσεων, είστε ελεύθεροι προφανώς να επιλέγετε την δική σας μέθοδο. Εγώ απλά έγραψα την δική μου παραδοσιακή Ρουμελιώτικη σπιτική (όχι του εμπορίου) «συνταγή».
Καλό Πάσχα και καλά γλέντια με φίλους και παρέες. Το έχουμε ανάγκη.

Το πηρα απο το φίλο μου στο Φαιης Μπούκ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΟΜΠΑΖΟΛΙΑ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ Ο "Νέος Κόσμος"; Απο το ..Ρασπούτιν στην "Ιερά Αρχιεπισκοπή"

ΣΤΗ δεκαετία του 1960,η εφημερίδα "Νέος Κοσμος"  της Μελβούρνης δημοσίευε σε συνέχειες το "Ρασπούτιν "και το "Διαβολοκαλόγερο του Κάρλτον"..και όχι μόνο δεν αποκαλούσε "Ιερά Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας" τους εδω εκπροσωπους της Ισταμπούλ,παρά τους έσερνε τα εξ αμάξης και οδηγουσε την τοτε παροικία σε εξέγερση κατα των ρασοφόρων!!!
Τα χρόνια πέρασαν,αλλάξαν και οι καιροί,αλλα κανείς δεν περίμενε απο αυτούς που έτρεχαν τότε να μοιράσουν χερι-χερι την εφημερίδα τους ,αριστεροί κυρίως,να φτάσει κάποτε η στιγμή, όπου ο ΝΚ,θα μπορουσε να γράψει ακόμα και είδηση ότι οι παλιοημερολογίτες αποτελουν
«Μία πληγή του γένους που ακριβοπληρώνεται» και όσα ακόμα θα διαβάσετε στο χθεσινό του φύλλο...Ευτυχως δεν ζουν πολλοι απο τους παλιούς γιατί θα αυξάνονταν κατα πολύ τα δάκρυα -και οι καρδιακές προσβολές-στη Μελβούρνη κα σ ολόκληρη την Αυστραλία!!!

Απάντηση του καθηγητή Θεολογίας
Α. Πανώτης στους ΓΟΧ Αυστραλίας

Στην έκδοση της (07/03/11) αποκαλύψαμε την έκρηξη νέου πολέμου της Αρχιεπισκοπής με τους ΓΟΧ Αυστραλίας.
Στο δημοσίευμά μας, με τίτλο «Νέος πόλεμος Αρχιεπισκοπής-ΓΟΧ» αναφέραμε, ότι «τη νέα σύγκρουση πυροδότησε σκληρή επίθεση του νεοαφιχθέντος στην Αυστραλία επισκόπου των ΓΟΧ Τριμυθούντος κ. Χριστόδουλου (της παράταξης Αυξεντίου), στην κανονική εκκλησία της Αυστραλίας, την οποία αποκαλεί «αμαρτωλή θυγάτηρ αμαρτωλής μητρός».
Εξηγούσαμε, ότι «η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας παρέπεμψε τον κ. Χριστόδουλο στο Πρωτοβάθμιο Πνευματικό Δικαστήριό της με το ακόλουθο κατηγορητήριο: Προσχώρηση εις την παρασυναγωγή Παλαιοημερολογιτών, Εθελούσια εγκατάλειψη της Ιεράς Μονής Αγίου Βλασίου Μεγάρων και Σαλαμίνος, Οικειοποίηση Επισκοπικών Καθηκόντων και τέλεση κατά συρροήν ιεροπραξιών παρ,  ενορία, Φατρία και τυρεία, Δεινότατο σκανδαλισμό της συνείδησης των πιστών».
Αναφέραμε, ότι «ο «κατηγορούμενος» επίσκοπος Τριμυθούντος, κ. Χριστόδουλος, αρνείται να παραστεί στο Πνευματικό Δικαστήριο και παραθέσαμε το ακόλουθο απόσπασμα της απάντησης του κ. Χριστόδουλου προς τον εγκαλούντα αυτόν, εκ μέρους της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας, Επίσκοπο Δορυλαίου κ. Νίκανδρο:
«Η εκκλησία εις την οποία ανήκετε είναι η αμαρτωλή θυγάτηρ αμαρτωλής μητρός και υμείς και οι προϊστάμενοί σας είσθε οι υποκείμενοι εις τα αυστηράς διατάξεις των και όχι ημείς που συνειδησιακώς εξελέξαμεν να πορευθώμεν «τοις κείνοις ρήμασιν πειθόμενοι». Ως εκ τούτου τα περί εκκλησιαστικών δικαστηρίων κλπ με τα οποία απειλείτε τα αντιπαρέρχομαι ως μη αφορώντα με».
Σήμερα δημοσιεύουμε απάντηση στην επίθεση του κ. Χριστόδουλου στην κανονική εκκλησία από τον Θεολόγο-Ιστορικό κ. Αριστείδη Πανώτη, που διάβασε το δημοσίευμά μας στο διαδίκτυο.
Παραθέτουμε την απάντηση του κ. Πανώτη μετά κάποιες, αναγκαίες παρεμβάσεις μας:
“Σκέψεις ενός ιστορικού εξ αφορμής σχολίου της εφημερίδος «Νέος Κόσμος» της Αυστραλίας, της 7-4-2011: «Νέος πόλεμος αρχιεπισκοπής-ΓΟΧ» του καθηγητή Αριστείδη Πανώτη.
«Μία πληγή του γένους που ακριβοπληρώνεται»
Σε εποχές μεγάλης οικονομικής δυσχέρειας που ακολουθεί πολεμικά γεγονότα και εσωτερικές κρίσεις οι πολυμελείς παλιά ελληνικές οικογένειες δεν άντεχαν να τα βγάλουν πέρα και οι νεότεροι εκπατρίζονταν σε αναζήτηση τύχης σε άλλες χώρες και ηπείρους. Αυτό συνέβηκε και στον 20ο αιώνα με την αθρόα μετανάστευση στην Αμερική και στην Αυστραλία, στην Νότια Ρωσία και πρόσφατα, μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, και στο Βέλγιο και τη Γερμανία.
Οι μετανάστες που πήγαν στο εξωτερικό βρέθηκαν σε κάποια άλλη πολιτιστική και θρησκευτική πραγματικότητα και όπως ήλθαν από την Ελλάδα ακατήχητοι αυτοσχεδίαζαν την εθνική και θρησκευτική ζωή τους και το πνευματικό συμφέρον τους με τα φολκλορικά δεδομένα του τόπου τους αγνοώντας το Πιστεύω και την Τάξη της Εκκλησίας μας που έχει συμπυκνωθεί σε αρχές και αξίες επί 20 αιώνες για το συμφέρον της πνευματικής καλλιέργειας και σωτηρίας τους. Με βάση τους ιερούς κανόνες το Γένος μας πορεύθηκε στην ιστορία και οδήγησε με ασφάλεια τον λαό μας στην ενότητα και στην ελευθερία. Έτσι ασφαλίστηκε η υπόληψη μας από τις παγίδες μασκαρευμένων «κληρικών» με τις φαντασιώσεις τους, που αλλάζουν κατά καιρούς για να τρομάζουν τους απλούς ανθρώπους, όπως είναι  η διόρθωση του Ιουλιανού Ημερολογίου το 1923 και πρόσφατα ο Οικουμενισμός και το σκιάχτρο του Πάπα της Ρώμης, για να μπορέσουν να επιβιώσουν.
Μερικοί μάλιστα βρίζουν χυδαία ακόμη και τη μητέρα εκκλησία μας, το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως,  που έσωσε και απελευθέρωσε τον ελληνισμό και που τόσο ακόμη βάλλεται από τους Τούρκους.
 Είναι τραγικό δείγμα αναίδειας και αγραμματοσύνης όταν κάποιοι νεόκοποι «κληρικοί» αναίσχυντα υβρίζουν την Εκκλησία μας ως «θυγατέρα. αμαρτωλής Μητρός», όταν ξέρουμε ότι η Εκκλησία μας «είναι και παραμένει Άμωμος και Αγία, ως γνήσιο Σώμα του Χριστού και ότι δεν συγχέεται με τους αμαρτωλούς εκ του κλήρου και του λαού που την συγκροτούν και οικονομεί την μετάνοιά τους  και περιμένει ακόμη και την μετάνοια αυτών που την διακωμωδούν κατεργάρικα και λένε πώς «είναι «Παλαιοημερολογίτες», ενώ «λειτουργούν με το διορθωμένο Νέο Ημερολόγιο το εορτολόγιο» για να μη χάσουν την πελατεία τους! Και αυτά, ενώ τους ξεμπροστιάζουν και όλες οι «παρατάξεις των Γ.Ο.Χ., ως άσχετους «ψευδαδελφούς» με τον χώρο τους. Πρέπει να είναι και εντελώς απληροφόρητοι και κακόπιστοι όταν και πρόσφατα οι Ορθόδοξες Εκκλησίες της Οικουμένης αναγνωρίζουν το Οικουμενικό Πατριαρχείο ως «Μητέρα Εκκλησία και προκαθήμενη της αγάπης», και στην δικαιοδοσία της Αυστραλίας. Την κατά τον 28ον κανόνα της Δ' Οικουμενικής Συνόδου δικαιοδοσία της Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως πολέμησαν και πολεμούν μόνον εχθροί του ελληνισμού, όπως απέδειξε και ή πρόσφατη σύναξη όλων των κανονικών επισκόπων που συνυπάρχουν στην Αυστραλία σε μια ορθόδοξη ενότητα, κάτι, που έγινε και σε όλες τις ηπείρους και απέδειξε ποιοι είναι οι γνήσιοι Ορθόδοξοι και ποιοί πολιτεύονται ως λαθρεπιβάτες και πειρατές.
Η πολιτεία μερικών Κοινοτήτων της Αυστραλίας, που επιμένουν χωρίς αυτογνωσία στο φαιδρό σχίσμα μου υπενθυμίζει κάποιες σοφές παροιμίες του λαού μας, όπως εκείνη που λέγει: «σ’ αυτό, τον κόσμο το στραβό, παπά δεν είχαν και, ήλθα εγώ» και την ερώτηση «και παπάς έγινες Γιάννη;. απάντηση: έτσι τα έφερε η κατάρα», γιατί κατάρα είναι να «εμπιστεύεσαι όσους μια φορά φάνηκαν ανάξιοι της εμπιστοσύνης σου» όπως έλεγε ο Σαίξπηρ, αφού είναι βέβαιο: «πως κάποιος πού σε απογοήτευσε μια φορά με ένα απεσταλμένο του θα σε εξαπατήσει και πάλι με άλλο»! Τόση αφέλεια ενδημεί στην Αυστραλία;
Πρέπει, επί τέλους, οι ομογενείς μας να καταλάβουν ότι μια Κοινότητα που κυβερνιέται από πλοηγό, που δεν έχει κανένα δίπλωμα αξίας και ικανότητας, οδηγείται, σίγουρα σε βραχονησίδα με βέβαιο πνιγμό όσων εμπιστεύονται σ' αυτόν την Σωτηρία των ψυχών τους. Γιατί δεν αργεί : «το πονηρό πουλί από την μύτη να πιαστεί». Αυτά τα λίγα από ένα πολιό διδάσκαλο πολλών αρχιερέων, ιερέων και δασκάλων, που πάντα είναι ειλικρινής και ξέρει πώς για το καλό πάντα «ή αλήθεια είναι μαλώστρα».
Αριστείδης Πανώτης
Θεολόγος-ιστορικός

Σκάνδαλο..Εγκλημα..ΠΟΙΟΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ;


       
          ΣΚΑΝΔΑΛΟ...ΣΚΑΝΔΑΛΟ......
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ !
**ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΥΛΑΚΗ..
.ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΑ.. ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ!!
**ΠΟΣΟΙ .. ΛΑΔΩΘΗΚΑΝ ;
**ΠΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΗ...ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ;
** ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ :ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΗΠΕΙΡΩΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ...ΟΤΙ:
"Στο εξωτερικό, η Olympic Air πραγματοποιεί πτήσεις κυρίως εντός Ευρώπης. Οι προορισμοί που εξυπηρετεί η Olympic Air είναι 'Αμστερνταμ, Βουκουρέστι, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, ΛάρνακαΣόφια και Τίρανα . "
ΝΑΙ.. ΝΑΙ.. ΝΑΙ Δειτε πως κατάντησαν οι αλήτες τον ΕΘΝΙΚΟ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ ΜΑΣ ...
Μόνο εδω πετάει και πουθενα αλλού!!!!
Και όλοι ...Ρεπάρουν !!!

ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΣ...
ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
efhmeris@gmail.com

Monday, April 18, 2011

ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΣΤΗ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ ΜΕ "ΔΟΞΑ ΠΑΤΡΙ ΚΑΙ ΥΙΩ..."


ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΧΝΕΙ  3.35 χαραματα  ΣΤΗ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ Η ΕΡΤ


Χαράματα στη Μελβούρνη,αλλα ακόμα δεν άρχισαν να κελαηδούν τα παπαγαλάκια οι δεκαοχτούρες,oι τσαλαπετεινοί  και τα πολλά πουλάκια που η Μερσίνα καλόμαθε κι έρχονται κάθε πρωί στην αυλή μας για το ...μεζέτους!!!
Τη στιγμή αυτη  το μονο νανούρισμα ειναι απο τη δορυφορική ΕΡΤ που .άκουσον-άκουσον σε έναν πλανητη που κυριαρχούν τα άσματα,τα καλα έργα ,οι χοροί και τα πολλά τουριστικά αξιοθέατα,μας μεταφέρει τη ....ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ απο καποιο αδειο ναό της Ελλάδας (;) που ο δεσπότης έχει πιασει πρωτο στασίδι στην κάμερα και υποχρεωνεται ο κάθε...προσκυνητής που μπαινει στον "οίκο" να χαιρετα και κυρίως να φιλά την χείραν του σεβασμιωτάτου..
Αντε τωρα να εισαι Κινεζος,Γιάπωνας, τσπά κάποιος τουρίστας στη Μελβούρνη στο Σύδνευ ή στη Μαδαγασκάρη και λόγω Τζετ λάγκ να μη σε πιανει ύπνος και να πέσεις πανω στην ΕΡΤ ...Σιγουρα καθως θα βλέπεις ... μαυροντυμένους και παρδαλους δεσποτάδες ,παπάδες και ψαλτάδες(ναι  μαυροφορούνται κι αυτοι τωρα) να πανε περα δωθε, άλλοι να φιλουν χερια,τα θυμιατά να τσιτσιρίζουν και τα αργοσυρτα τραγούδια  να ερχονται στα αυτιά σαν αμανες,σιγουρα θα αναρωτιεσαι σε ποια μουσουλμανική χωρα έπεσες... ή καπου πολυ μακρυά απο το γνωστό κόσμο..


Καπου έχουμε χαθει τελειως στο παγκόσμιο παιχνιδι θρησκευτικά οι νεοβυζαντνοχριστιανογραικοέλληνες..Σε μια εποχη που οι περισσότερες εκκλησιες των  Αγγλοαυστραλων γίνονται εστιατόρια,ωδεία και ότι άλλο σκεφτεις,εμεις ακομα κτιζουμε νέους ναούς..!!!! Ειναι να μη ζηλευω τους Τούρκους που χάρι στον Θεσσαλονικιό Κεμάλ σταμάτησε αυτα τα θρησκευτικά Καραγκιοζιλίκια και γλυτωσαν οι άνθρωποι απο τους ύμνους προς Αβρααμ,Ισαάκ και Ιακωβ τουλάχιστον απο τηλεό ραση,ραδιόφωνο και...Βουλη!!!
Πριν 50 και παραπάνω χρόνια στην Ελλάδα οι ευχες σπάνια αναφέρονταν στο Πάσχα. Ακόμα και στο μικρό χωριό μου..."Καλη Λαμπρή" ευχονταν οι περισσότεροι και οι ποιητές μας τη Λαμπρή υμνούσαν.. Κι ήταν αυτό πολυ Ελληνικό γιατί ταιριαζε με τις λαμπρες γιορτες της Άνοιξης που γιόρταζαν οι πρόγονοί μας.. ΄Το Πάσχα ειναι μια καθαρά Εβραική γιορτη και σημαίνει πέρασμα..Ευχονταν να έχουν καλό ΠΕΡΑΣΜΑ (ΠΑΣΧΑ) απο την έρημο οι Ισραηλίτες.. Μηπως καιρός να δούνε και οι Νεοέλληνες τι ευχες.. .εκπεμπουν;

Αντε να ξαναγυρίσω στην ΕΡΤ ...κι ελπίζω να μη πουν και απόψε -όπως του Λαζάρου-με υπερηφάνεια οι παπάδες το " εξεγερω τα τέκνα σου Σιων επι των τέκνων των Ελλήνων.."
ΚΑΛΗΜΕΡΑ και "καλη Μεγαλη Εβδομάδα" όπως λενε αρκετοί στο Φαίης Μπουκ και στην Τηλεόραση!!!!
Δ.Π.

ΠΟΙΗΣΗ .. ΑΔΕΙΕΣ ΟΙ ΣΤΡΑΤΕΣ.

 Της ΝΙΚΗΣ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΥ

ΑΔΕΙΕΣ ΟΙ ΣΤΡΑΤΕΣ
Περνούν οι μέρες, περνούν οι ώρες
Γίνεσαι χθες που ξεμακραίνει…
Μέσα στο τώρα, άδειες οι ώρες
Κι η απουσία σου ζωγραφισμένη!...
...
Γύρω κοιτάζω κι αναρωτιέμαι
Ήτανε όνειρο, ήτανε ψέμα;
Δεν σε δικάζω μα συλλογιέμαι,
Πόσο το αγάπησα αυτό το βλέμμα!

Ρεφραίν

Σέρνω το βήμα μου, άδειες οι στράτες,
Κι αυτά τα νιάτα … πήγαν χαμένα,
Μες τη ζωή μου παντού διαβάτες…
Και κάποια γεύση πικρή από εσένα!...

=== Ν.Π.
ΑΠΟ ΤΟ CD ''ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ'' 2008 VOLUME ΣΥΝΘ. ΖΑΚ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ - ΣΤΙΧΟΙ ΝΙΚΗ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΥ -ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΛΚΙΑΣ Ενορχήστρωση Χρήστος Παπαδόπουλος.
 

wibiya widget