Tuesday, July 23, 2013

Η γενιά των νεόπτωχων Ελλήνων ζει με 3 ευρώ τη μέρα!!


Η οικονομική κρίση στη χώρα μας δημιούργησε τη γενιά των νεόπτωχων Ελλήνων.

Πάνω από 1 εκ.

Έλληνες βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας, όπως προκύπτει από τα εισοδήματα που έχουν δηλωθεί στην εφορία > .

Ακόμη πιο σοκαριστικό είναι το στοιχείο ότι πάνω από 65.000 Έλληνες (65.185, για την ακρίβεια) ζουν με λιγότερα από 3 ευρώ την ημέρα, ενώ περισσότεροι από 100.000 συνάνθρωποί μας (102.984) ζουν με 1.000 έως 2.000 ευρώ ετησίως.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, επί συνόλου 4.804.160 φορολογουμένων, οι 737.468 μισθωτοί δήλωσαν πέρυσι εισόδημα μέχρι το ύψος του αφορολόγητου ποσού, το οποίο για το 2012 έφθανε στα 5.000 ευρώ. Την ίδια ώρα, 361.042 υπόχρεοι δήλωσαν εισόδημα μεταξύ 5.000 και 6.000 ευρώ.

Εισόδημα από 10.000 έως 20.000 ευρώ δήλωσαν 1.839.095 άτομα, ενώ υπάρχει και ένας μικρός αριθμός φορολογούμενων (7.011) ανήκει στην εξωπραγματική κλίμακα εισοδήματος από 100.000 έως 1,5 δισ. ευρώ…

star.gr
madata.gr

ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ :Οργή λαού στην Αδελαΐδα...δι ευχων των αγίων πατέρων ημών!!


Και τί θα δούμε ακόμα.. Σε μια εποχή που οι ρασοφόροι (που κάποτε ο "Νέος Κόσμος" αποκαλούσε ..Διαβόλους!!!) αρπάζουν απο κυβερνώντες και θρησκευόμενους..δείτε με τί ασχολειται το παρακάτω ρεπορτάζ του γνωστού δημοσιογράφου της Μελβούρνης Κ.Ν.
Αμηχανία έχει προκαλέσει στον ελληνισμό της Νότιας Αυστραλίας η απόφαση της Ελληνικής Ορθόδοξης Κοινότητας Αδελαΐδας να χειροτονήσει Επίσκοπο, τον αρχιμανδρίτη Προκόπιο Κανάβα.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του «Νέου Κόσμου», σε πρόσφατη συνεδρίασή του το Διοικητικό Συμβούλιο της Κοινότητας αποφάσισε σχεδόν ομόφωνα (15 ψήφους υπέρ και 2 κατά) την «επισκοποίηση» του Προκοπίου στις 11 Αυγούστου.
Κατά τις πληροφορίες μας, «η χειροτονία» του κ. Προκοπίου θα γίνει από δύο Επισκόπους εκκλησιαστικού μορφώματος του ελλαδικού χώρου υπό την αιγίδα του Μητροπολίτου Φιλαδέλφειας Πενσυλβανίας της Αμερικής και του Εξάρχου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, της Αυτοκέφαλου Εκκλησίας της Αμερικής, του Καναδά και της Κύπρου, το οποίον εδρεύει στη Νέα Ιωνία Αττικής.
Οι πρώτες έρευνές μας αποκάλυψαν, ότι ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας Κωνσταντίνος στην Υπ. αριθμ. 11/22/02/ 2002 προς τους πιστούς της Μητροπόλεως αναφέρει:
 «Προσφάτως εισώρμησε εις την άγίαν ποίμνην της Τοπικής Εκκλησίας μας «λύκος βαρύς», ό όποίος, χρησιμοποιών τον βαρύγδουπον τίτλον του Μητροπολίτου Φιλαδέλφειας Πενσυλβανίας της Αμερικής και του Έξάρχου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, της Αυτοκέφαλου Εκκλησίας της Αμερικής, του Καναδά και της Κύπρου, ήγόρασεν άπό Παλαιοημερολογίτας ένα μικρόν Εκκλησάκι εις τον Περισσόν, τιμώμενον έπ' όνόματι της Παναγίας Γλυκοφιλούσης, καί εγκατέστησεν έκεί το όρμητήριόν του, επαγγελλόμενος τον ιατρόν καί θεραπευτήν «πάσης νόσου καί πάσης μαλακίας», με την βοήθειαν, καθώς λέγει ό ίδιος «αγιοπνευματικής ενεργείας».
Ο Μητροπολίτης Κωνσταντίνος προσθέτει: «Το πονηρόν έργον του εν λόγω, ό όποίος παρουσιάζεται φέρων το Ιερόν ένδυμα του Κληρικού, έγνωστοποίησαν ευρέως ο Ημερήσιος Τύπος καί οί Τηλεοπτικοί σταθμοί.
Ό έν λόγω ψευδομητροπολίτης, ό όποιος διατηρεί είς την Κυψέλην καί «Σχολήν Φυσικών Επιστημών», καθώς ονομάζει ό ίδιος την Σχολήν του αυτήν, καί εις την οποίαν διδάσκεται «ή εναλλακτική Ιατρική καί αι Φυσικαί έπιστήμαι, όπως προ εκατοντάδων έτών εις την Ίνδίαν, Κίναν, Θιβέτ καί Ιαπωνίαν», ονομάζεται Πέτρος ή Περικλής Χαρός, καί μετέρχεται ήδη τον Κληρικόν, προς άποκόμισιν χρηματικών κερδών καί μόνον, εκμεταλλευόμενος την Χριστιανικήν πίστιν καί την Θεοσέβειαν του λαού μας».
Η έρευνά μας αποκάλυψε, επίσης, το ακόλουθο δημοσίευμα της αθηναϊκής εφημερίδας «Καθημερινή»(21/9/2006) τιτλοφορούμενο «Ο θεραπευτής Χάρος στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ.», το οποίον επιβεβαιώνει τις «ιατρικές» δραστηριότητες του κ. Χάρου και τη σύλληψή του από την Ασφάλεια Αττικής με την κατηγορία ότι λειτουργούσε «παράνομο ιατρείο».
Γράφει η αθηναϊκή εφημερίδα:
«Σοβαρές και ανίατες ασθένειες «θεράπευε» τα τελευταία 5 χρόνια 52χρονος απατεώνας, ο οποίος συνελήφθη από αστυνομικούς της Ασφάλειας Αττικής. Ιδιοσκευάσματα που ο ίδιος έφτιαχνε και χορηγούσε ως φαρμακευτική αγωγή, μασάζ και... ψαλμοθεραπεία. ήταν οι μέθοδοι» μέσω των οποίων υποσχόταν ίαση στα θύματά του, εκμεταλλευόμενος την απελπισία τους και την ανάγκη τους να πιστέψουν ακόμη και στην έσχατη ελπίδα να θεραπευθούν.
Το παράνομο ιατρείο του συλληφθέντος, ο οποίος φέρει το δυσοίωνο για τα θύματά του όνομα Περικλής Χάρος, λειτουργούσε σε πολυκατοικία στην οδό Κίμωλου 7-9 στην Κυψέλη. Εκεί δεχόταν ασθενείς, εισπράττοντας 50 ευρώ για κάθε επίσκεψη, ενώ τους υποσχόταν θεραπεία με τη μέθοδο της «ρεφλεξολογίας. ψαλμοθεραπείας και μαλαξολογίας». Στο ιατρείο είχε ως βοηθό μία 30χρονη Ελληνίδα, η οποία επίσης συνελήφθη, διότι έκανε θεραπείες ρεφλεξολογίας στους ασθενείς, χωρίς να διαθέτει σχετικό πτυχίο.
Ο αριθμός των θυμάτων του απατεώνα γιατρού εκτιμάται ότι είναι πολύ μεγάλος. Αστυνομικός της Ασφάλειας έκλεισε ραντεβού μαζί του και τον επισκέφθηκε ως ασθενής. Ο «γιατρός» τον εξέτασε, έκανε διάγνωση ασθενείας και, στη συνέχεια, τον επέβαλε σε επιτόπια θεραπευτική αγωγή με μαλάξεις και του ζήτησε 50 ευρώ για την επίσκεψη. Τα χρήματα είχαν προσημειωθεί και συνελήφθησαν ο απατεώνας και η συνεργάτιδά του, κατηγορούμενοι για απάτη και παράνομη άσκηση ιατρικού επαγγέλματος.
Να σημειωθεί ότι όταν ο αστυνομικός επικοινώνησε για να κλείσει ραντεβού, διαπίστωσε ότι υπήρχε λίστα αναμονής διάρκειας τριών εβδομάδων. Στην Ασφάλεια όπου μεταφέρθηκε δήλωσε ότι διαθέτει πτυχίο Πανεπιστημίου του Μαυροβουνίου με αντικείμενο τις «ολιστικές εναλλακτικές φυσικές επιστήμες», πτυχίο που από την αστυνομία θεωρείται πλαστό.
Σύμφωνα με την αστυνομία, ο 52χρονος είχε συλληφθεί ξανά το 2001, όταν εμφανίστηκε ως ιερέας σε τηλεοπτική εκπομπή, ενώ παρουσιαζόταν ως Μητροπολίτης Φιλαδέλφειας και Πενσυλβάνιας και Έξαρχος της Αυτοκέφαλου Ορθοδόξου Εκκλησίας με έδρα τη Φλώριδα των ΗΠΑ.
Τώρα από την αστυνομία ερευνάται το ενδεχόμενο εμπλοκής του και σε άλλες μορφές εξαπάτησης, καθώς όπως διαπιστώθηκε, διαθέτει, ιδιόκτητη εκκλησία στη Νέα Ιωνία, όπου συγκεντρώνονταν πιστοί, ενώ προχωρούσε στην ανέγερση και δεύτερου ναού, στην περιοχή της Θήβας».
«ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ»  

Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Δορυλαίου, κ. Νίκανδρος, τον οποίον ερωτήσαμε για την εκκλησιαστική νομιμότητα του κ. Χάρου, δήλωσε:
 «Μόλις επέστρεψα από τις ετήσιες διακοπές μου στη γενέτειρα. Όμως, επειδή είχα πληροφορηθεί εν Ελλάδι δια το προγραμματιζόμενο έγκλημα σε βάρος του Ελληνισμού από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Κοινότητας Αδελαΐδας δια της «επισκοποίησης» του κ. Προκοπίου Κανάβα, από τον κ. Πέτρο Χάρο, ο οποίος αυτοπροβάλλεται ως Έξαρχος εν Ελλάδι του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και άλλων εκκλησιαστικών δικαιοδοσιών, ερεύνησα -κατά την Παραμονή μου εν Ελλάδι- την εκκλησιαστική και νομική υπόσταση του κ. Χάρου.

Ο Πατριαρχικός Επίτροπος του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, Μητροπολίτης Λεοντοπόλεως κ. Γαβριήλ, με διαβεβαίωσε προφορικά και εντός την ημερών και εγγράφως, ότι οι χρησιμοποιούντες τον τίτλο του Εξάρχου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας το πράττουν δια να καλύπτουν την πνευματική τους γύμνια.
Ο κ. Χάρος είναι ανύπαρκτος δια την Εκκλησία και την Ελληνική Πολιτεία ως κάτοχος των βαρύγδουπων εκκλησιαστικών τίτλων που επικαλείται. Ως εκ τούτου, η προγραμματιζόμενη «χειροτονία» είναι καταδικασμένη εκκλησιαστικά και νομικά και μόνο προβλήματα θα επισωρεύσει εις τον Ελληνισμό.
 Όσο για τον κ. Προκόπιο Κανάβα υπενθυμίζω, ότι καθηρέθη από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων το 2008 δια τη συμμετοχή του εις περίεργες οργανώσεις, καθώς και ότι έχει απασχολήσει επανειλημμένα τα αυστραλιανά και τα ομογενειακά μέσα ενημερώσεως με τα «καμώματά» του».
ΚΟΜΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ
Ομογενειακοί παράγοντες συμφωνούν με τον Επίσκοπο Δορυλαίου, ότι η έλευση στην Αυστραλία του εκκλησιαστικού μορφώματος του κ. Χάρου θα επισωρεύσει περισσότερα δεινά στην ομογένεια.
Εάν εδραιωθεί στην Αυστραλία το εν λόγω μόρφωμα οι κοινότητες-μέλη της Ομοσπονδίας Ελληνικών Ορθοδόξων Κοινοτήτων Αυστραλίας θα ανήκουν σε τρεις εκκλησιαστικές δικαιοδοσίες.
Η Ελληνική Ορθόδοξη Κοινότητα Σίδνεϊ στην ιερά Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας (την κανονική εκκλησιαστική Αρχή), οι κοινότητες Clayton και Wollongong στη δική τους εκκλησιαστική Αρχή και οι κοινότητες που συντάσσονται με την Κοινότητα Αδελαΐδα σε τρίτη εκκλησιαστική δικαιοδοσία.
Κοινοτικοί παράγοντες της Αδελαΐδας σχολιάζουν, ότι «η επισκοποίηση του κ. Προκοπίου, ο οποίος έχει απασχολήσει επανειλημμένα τα ομογενειακά και τα αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης και απολύθηκε από την αστυνομία της Πολιτείας ημέρες μετά το διορισμό «κληρικού» του σώματος, θα μονιμοποιήσει την πόλωση του Ελληνισμού της Νότιας Αυστραλίας σε βάρος της προόδου του και θα ζημιώσει ηθικά την Ελληνική Κοινότητα».
ΣΙΩΠΑ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
Εντύπωση προκαλεί η σιωπή της ηγεσίας της Ομοσπονδίας. Κοινοτικοί παράγοντες δηλώνουν στο «Νέο Κόσμο», ότι η ηγεσία της Ομοσπονδίας οφείλει να παρέμβει για την αποτροπή της επισκοποίησης του κ. Προκοπίου και την οριστική διάσπαση του φορέα σε διαφωνούσες, εκκλησιαστικά, ομάδες.
«Η ηγεσία της Ομοσπονδίας οφείλει να παρέμβει άμεσα για την προστασία του κύρους και του μέλλοντος του φορέα και εάν δεν μπορέσει να μεταπείσει την Κοινότητα Αδελαΐδας, να διαχωρίσει δημόσια τη θέση της. Επιβάλλεται η σύγκληση έκτακτης συνεδρίασης της Ομοσπονδίας για θεώρηση των εξελίξεων και λήψη δραστικών αποφάσεων» τονίζουν.
Πηγη : Ν.ΟΣΜΟΣ 22 Jul 2013

Δείτε τους 17 Έλληνες κροίσους που χρωστούν 10,6 δις ευρώ και είναι ανέγγιχτοι!!!

Τα χρέη τους στις πλάτες μας
H υπερχρέωση των Ελλήνων πολιτών στις τράπεζες, είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας…
Ποιος θα το περίμενε όμως, ότι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι, βαριά ονόματα της ολιγαρχίας του πλούτου στη χώρα μας, θα ήταν κυριολεκτικά βουτηγμένοι στα χρέη; Αρκετοί από αυτούς μάλιστα, βρίσκονται σε άσχημη οικονομική θέση, καθώς οι επίτροποι, που έχουν τοποθετηθεί στις τράπεζες, κατ’ εντολή της τρόικας, έχουν «παγώσει» προς το παρόν, τις αναχρηματοδοτήσεις δανείων.

Χωρίς πολλά λόγια, δείτε τι αποκαλύπτουν οι ισολογισμοί, για τα… «θαλασσοδάνεια» μερικών εκπροσώπων του επιχειρηματικού κατεστημένου της χώρας μας. Έχουμε και λέμε:

AXON HOLDINGS: Το επιχειρηματικό όχημα του Θωμά Λιακουνάκου. Το 2012 παρουσίαζε τραπεζικό δανεισμό 447.200.000 εκατ. Ευρώ. Μόνο η θυγατρική του ομίλου EUROMEDICA, έχει χρέη προς τις τράπεζες, που ξεπερνούν τα 372. 700.000 Ευρώ.


ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ: Δηλαδή με άλλα λόγια, MEGA CHANNEL, το…μεγάλο κανάλι, των τριών.. ισχυρών, Μπόμπολα, Ψυχάρη, Βαρδινογιάννη. Το 2012, λοιπόν, ο τραπεζικός δανεισμός έφτασε τα 123.500.000 ευρώ περίπου, μαζί και με το νέο δάνειο των 98.000.000 ευρώ, που προκάλεσε την παρέμβαση των οικονομικώνεισαγγελέων.

ΟΜΙΛΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ: Το δίκτυο των επιχειρήσεων που ελέγχει ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, έχει χρέη ύψους 861.300.000 ευρώ. Εδώ υπάρχει και το εξής ενδιαφέρον. Η Korinthoς Power, μια εταιρία στην οποία συμμετέχουν, κατά 65% ο Όμιλος Μυτιληναίου, και κατά 35% ο Όμιλος Βαρδινογιάννη, χρωστάει στις τράπεζες 172.500.000 ευρώ.

INTRACOM: Εδώ τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Intracom ίσον Σωκράτης Κόκκαλης. Ο όμιλος, από ομολογιακά και τραπεζικά δάνεια, χρωστάει 315.700.000 ευρώ.

ΌΜΙΛΟΣ ΠΗΓΑΣΟΥ: Η εκδοτική… «αυτοκρατορία» της οικογένειας Μπόμπολα έχει χρέη προς τις τράπεζες 164.300.000 ευρώ.

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ο κατασκευαστικός όμιλος της οικογένειας Μπόμπολα. Δηλαδή βασικά, όπου δημόσια έργα, βλέπε Ελλάκτωρ. Και όμως, τα τραπεζικά δάνεια που έχει.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ: Μετά τον αείμνηστο Λαμπράκη, ισχυρός άνδρας του ομίλου είναι πλέον ο Σταύρος Ψυχάρης. Ο τραπεζικός δανεισμός αγγίζει τα 134.000.000 ευρώ.


ΜΟΤΟR OIL: Έχουμε ήδη αναφερθεί στην οικογένεια Βαρδινογιάννη. Πάμε να δούμε τι χρωστάει η πετρελαϊκή «ναυαρχίδα» της οικογένειας στις τράπεζες. 1.200.000.000 ευρώ περίπου.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ: Οικογένεια Στέγγου, Πόρτο Καρράς, σκάνδαλο στην Χαλκιδική, και πάει λεγοντας. Εδώ ο ισολογισμός μας δείχνει τραπεζικό δανεισμό μόλις 22.900.000 ευρώ.

STAR CHANNEL: Πάλι οι Βαρδινογιάννηδες. Ο τηλεοπτικός σταθμός έχει τραπεζικά χρέη 58.100.000 ευρώ.

ΟΜΙΛΟΣ ANT1: Το δημιούργημα του Μίνωα Κυριακού, το οποίο πλέον κατευθύνει ο υιός, Θεόδωρος Κυριακού. Τα δάνεια από τις τράπεζες ξεπερνούν τα 170.000.000 ευρώ.

ALPHA TV: Στον τηλεοπτικό σταθμό, κυρίως μέσω της INTERTECH, μεγαλομέτοχος είναι ο Δημήτρης Κοντομηνάς. Τραπεζικός δανεισμός; 58 .000.000 ευρώ.

J&P ΑΒΑΞ: Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους της χώρας, με τραπεζικό δανεισμό 268.900.000 ευρώ.

MARFIN INVESTMENT GROUP: Ο όμιλος, που μας έχει…ταλαιπωρήσει αρκετά τα τελευταία χρόνια με διάφορες υποθέσεις, όπως ΟΤΕ, Ολυμπιακή, Λαϊκη Τράπεζα κ.α., και δημιούργημα του Ανδρέα Βγενόπουλου. Τα χρέη προς τις τράπεζες ξεπερνούν τα 2.000.000.000 ευρώ.

ΒΙΟΧΑΛΚΟ: Μια παραδοσιακή δύναμη, στο χώρο των μετάλλων. Ο όμιλος έχει τραπεζικά ανοίγματα 1.100.000.000 ευρώ.

ΤΙΤΑΝ: Σχεδόν μονοπώλιο στο χώρο των τσιμέντων, και με τραπεζικό δανεισμό, που φάνει το 1.000.000.000 ευρώ περίπου.

FORTHNET: Ο τηλεπικοινωνιακός όμιλος που κατέχει το συνδρομητικό κανάλι NOVA, έμφανίζει τραπεζικό δανεισμό 331.000.000 ευρώ.

MINOAN LINES: Μεγάλη ιστορία. Πρώην Μινωϊκές Γραμμές, ναυάγιο ΕΧΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ, αυτοκτονία Παντελή Σφηνιά. Και χρέη 270.100.000 ευρώ.

Το σύνολο του τραπεζικού δανεισμού αυτών και μόνο των επιχειρήσεων, ξεπερνάει τα 10,6 δις ευρώ. Και είναι ενδεικτικά παραδείγματα, του πόσο «φεσωμένοι» στις τράπεζες είναι οι περισσότεροι από τους ολιγάρχες του χρήματος στη χώρα μας. Για αυτό, όταν μιλάμε για «θαλασσοδάνεια», ας μην αναφερόμαστε μόνο στα δάνεια των πολιτικών κομμάτων!

ΠΗΓΗ: tsoutsouneros.arvanitis.eu

Monday, July 22, 2013

ANEKΔOTO= ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ


ΑΝΕΚΔΟΤΟ
ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ
Ένας γιατρός καλεί κάποτε στο σπίτι του έναν υδραυλικό για να του επισκευάσει τη βρύση.
Ο υδραυλικός αφού παιδεύτηκε 15 λεπτά περίπου τελείωσε τη δουλειά και περιμένει την αμοιβή του.
Τότε τον ρωτά λοιπόν ο γιατρός:
- Τι κάνει ο κόπος σας κύριε;
Ο υδραυλικός απαντά: 500 ευρώ.
Και ο γιατρός του αντιλέγει με αγανάκτηση:
- Μα εγώ που σπούδασα και κουράστηκα τόσα χρόνια για να πάρω το πτυχίο παίρνω 100 ευρώ την επίσκεψη και εσύ έρχεσαι εδώ και μου ζητάς 500;
Οπότε με μεγάλη αυτοπεποίθηση ο υδραυλικός ανταπαντά:
- Μην σου φαίνεται περίεργο γιατρέ, και εγώ όταν ήμουνα γιατρός 100 ζητούσα στην επίσκεψη.




Τουρκοι αγοράζουν τα περισσότερα Ελληνικά κότερα!!


Η κρίση που χτυπά τη μεσαία και την τάξη των επιχειρηματιών  στην Ελλάδα είχε σαν αποτέλεσμα πολλα απο τα πιο όμορφα Ελληνικά κότερα να καταλήξουν σε πλούσιους Τούρκους επιχειρηματίες και σε τιμές ...κοψοχρονιάς!!
Όπως δήλωσαν στην efhmeris.blogspot.com  μηχανικοί και άλλα άτομα που ασχολούνται με τη συντήρηση σκαφων στις Μαρίνες Αγίου κοσμά και Γλυφάδας,"αρκετά άτομα ,ιδιοκτήτες σκαφων μή μπορωντας να ανταπεξέλθουν στα προβλήματα που τους δημιούργησε η κρίση τα πούλησαν. Κι απ ότι γνωρίζουμε κάτοχοι έγιναν Τουρκοι επιχειρηματίες  με ανθηρα οικονομικά ''.
Φυσικά οι τιμές  ήταν πολυ πιο κάτω απ΄οτι θα ήταν αν δεν υπήρχε η κρίση..
Τα ίδια άτομα μας είπαν ότι υπάρχουν αρκετοί ακόμα που θέλουν να απαλλαγουν απο τα σκάφη τους κι αν ειστε υποψήφιος σίγουρα οι τιμές θα ειναι  κερδοφόρες.

Αν είστε υποψήφιος έχουμε τα τηλέφωνα ανθρώπων που θα σας φερουν σε επαφή με ιδιοκτήτες,
Γράψτε μας στο efhmeris@gmail.com και ίσως κάποια απο τα σκαφ να μεινουν σε Ελληνικά χέρια


“Θερμό επεισόδιο” ανάμεσα σε δύο Ρεθυμνιώτες

21/07/2013  Rethemnos.gr

καραμπίνα πυροβολισμός
“Θερμό επεισόδιο” ανάμεσα σε δύο Ρεθυμνιώτες 27 και 52 ετών αντίστοιχα, είχε ως αποτέλεσμα τραυματισμό με σκάγια του πρώτου και υλικές φθορές στο κέντρο διασκεδάσεως του δεύτερου.
Πιο συγκεκριμένα, ύστερα από την προανάκριση που διενεργήθηκε από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου, προέκυψε ότι κατά τη διάρκεια κοινωνικής εκδήλωσης, σε υπαίθριο κέντρο διασκεδάσεως σε χωριό του Δήμου Ρεθύμνου, ιδιοκτησίας του 52χρονου, προηγήθηκε φραστικό επεισόδιο με τον 27χρονο, ο οποίος λίγο αργότερα επέστρεψε  και επιχείρησε με το φορτηγό αυτοκίνητο του, να εισέλθει στο χώρο της εκδήλωσης, με αποτέλεσμα να προκληθούν, στο χώρο φθορές μικρής έκτασης, σε αντικείμενα και είδη του καταστήματος.
Κατά διάρκεια της αποχώρησης του 27χρονου, ο 52χρονος πυροβόλησε με κυνηγετικό όπλο το όχημα, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του 27χρονου και τις φθορές του οχήματος.
Από αστυνομικούς της ανωτέρω Υπηρεσίας, πραγματοποιήθηκε έρευνα στην οικία του 52χρονου, όπου βρέθηκε και κατασχέθηκε μία εύχρηστη κυνηγετική καραμπίνα, την οποία κατείχε νόμιμα.

Η προανάκριση που συνεχίζεται, διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου, για τον εντοπισμό και σύλληψη του δράστη.


"Toν Δεκέμβρη ,ήμασταν.." Σχόλια για τον εμφύλιο του ΚΩΣΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ στον "Ρ"


Οι εμφύλιοι, σε αντίθεση με τους άλλους πολέμους, πρώτα γίνονται, κατόπιν κηρύσσονται και αργότερα, πολύ αργότερα, αναγνωρίζονται ως εμφύλιοι. Για το ΚΚΕ οι ένοπλες συγκρούσεις 46-49 ήταν στην αρχή «αυτοάμυνα», κατόπιν το «δεύτερο αντάρτικο» και, τέλος, «αντιιμπεριαλιστικός αντιμοναρχικός αγώνας.». Για τις αστικές πολιτικές δυνάμεις ήταν «συμμοριτοπόλεμος». Οι κληρονόμοι των δύο παρατάξεων συμπίπτουν στην ονοματολογία «εμφύλιος», μόνο μετά το 1981. Προηγήθηκαν οι κομμουνιστές, αλλά για να γίνει αυτό χρειάστηκε η καθαίρεση του Ζαχαριάδη και, 20 χρόνια αργότερα, το ΚΚΕ εσωτερικού να αποκηρύξει τον εμφύλιο πόλεμο.

Ωστόσο, στην ηγεσία του ΚΚΕ υπήρχε συνείδηση η -ίσως λανθάνουσα- συνείδηση των ολέθριων συνεπειών της εμφύλιας διάστασης ήδη από τα Δεκεμβριανά. Ο Φίλιππος Ηλιού έχει διασώσει ένα χαρακτηριστικό περιστατικό. Είναι στα 1956, λίγους μήνες μετά την καθαίρεση του Ζαχαριάδη και στην έδρα του ΚΚΕ στο Βουκουρέστι έρχονται με ασύρματο τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών στην Ελλάδα. Η ατμόσφαιρα είναι πανηγυρική, καθώς τα ψηφοδέλτια της Αριστεράς, σε σύμπραξη με κεντρώες δυνάμεις, πετυχαίνουν εντυπωσιακά ποσοστά. Ο Μιλτιάδης Πορφυρογέννης, ο μοναδικός από τη Ζαχαριαδική ηγεσία, τον οποίο δεν αποτόλμησαν να καθαιρέσουν από την ΚΕ οι αντιΖαχαριαδικοί, παρακολουθεί σιωπηλός. Όταν έρχονται τα αποτελέσματα της Αθήνας ο Πορφυρογέννης λέει : «Δε μου λέτε, ρε σύντροφοι. Δε σας κάνουν εντύπωση τα 25άρια και τα 30άρια που παίρνουμε στον Λυκαβηττό και στο Κολωνάκι, ενώ στην πλατεία Αγάμων και στα Πατήσια παίρνουμε τεσσαράκια και πενταράκια; Να σας πω εγώ γιατί. Διότι τον Δεκέμβρη δεν ήμασταν στο Κολωνάκι και στον Λυκαβηττό, ενώ ήμασταν στην Αγάμων και στα Πατήσια και κατεβάζαμε τον κόσμο από τις πολυκατοικίες και τον σέρναμε όμηρο με καμιόνια στις Ιωνίες και στα Περιστέρια. Γι’ αυτό παίρνουμε 4άρια και 5άρια εκεί». Ο Πορφυρογέννης, ούτε κανένας άκαπνος ήταν, ούτε κάποιος περιθωριακός. Ήταν ο πιο έμπιστος συνεργάτης του Ζαχαριάδη, αλλά και ο μοναδικός -όπως αναγνώρισε λίγο πριν αυτοκτονήσει ο αρχηγός του ΚΚΕ- που τόλμαγε και έλεγε τη γνώμη του στον Ζαχαριάδη. Δικηγόρος, πολύγλωσσος, παρών σε Λίβανο-Καζέρτα και Βάρκιζα- για τους προσωρινούς διαδόχους του Ζαχαριάδη ήταν το μάτι του φυλακισμένου αρχηγού στις κρίσιμες αποφάσεις. Σε αυτόν ανέθεσε ο Ζαχαριάδης την επίσημη ανακοίνωση για τη δημιουργία της Προσωρινής Κυβέρνησης, στο Στρασβούργο, τον Ιούνιο του '47, αφήνοντας σύξυλους ακόμα και τους οικοδεσπότες γάλλους κομμουνιστές. Αυτόν όρισε ο Ζαχαριάδης υπουργό-γραμματέα Εσωτερικών για να εκδώσει τα διατάγματα επιστράτευσης στις υπό κομμουνιστικό έλεγχο περιοχές. Αυτός ο άνθρωπος μιλούσε, ήδη από το 1956, για τα καμιόνια και τις ομηρίες.
Αναρωτιέται κανείς αν όσοι κραυγάζουν σήμερα το ανήκουστο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ έχουν συνείδηση όχι μόνο τι λένε, αλλά και τι πίστευαν οι αυτουργοί του Μελιγαλά και οι πρωταγωνιστές των Δεκεμβριανών για τις συνέπειες της πράξης τους. Το σύνθημα είναι ανήκουστο, όχι μόνο γιατί είναι αποκρουστικό, αλλά και γιατί ποτέ δεν έχει εκφωνηθεί από τους κομμουνιστές. Από αντικομμουνιστές, ναι, έχει ακουστεί.

Είναι, επίσης, πολύ πιθανό, ο άλλος που μίλησε για τα γουναράδικα, να αγνοεί ότι ο Βελουχιώτης, μετά την αυτοκτονία του, αποκλήθηκε από το κόμμα του «Μιζέριας» ή απλώς Κλάρας, μέχρι να αποκατασταθεί «μερικώς» από τη σημερινή ηγεσία, μετά από 70 σχεδόν χρόνια.

Τι είναι η επίκληση του παρελθόντος; Είναι η αδυναμία να αυτοπροσδιοριστούν σήμερα. Όσο αγνοούν το παρελθόν, άλλο τόσο αδυνατούν να δουν το μέλλον. Ας διαβάσουν τη μελέτη του Άντονι Μπίβορ για τον εμφύλιο στην Ισπανία - αν δεν εμπιστεύονται Έλληνες για τον ελληνικό εμφύλιο. Θα δουν πώς από τις συμπλοκές, τις ενέδρες, τις βεντέτες και τις αντεκδικήσεις άρχισε να μαίνεται ο γενικευμένος εμφύλιος.

protagon.gr

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Η απύθμενη σχιζοφρένεια του Ελληνοχριστιανισμού



Δεν θα έπρεπε να εξηγηθεί ούτε το ποιος ήταν ο Αριστοτέλης, ούτε και τι κληροδότησε στην οικουμένη των ανθρώπων – αν και στην χώρα των Ρωμιών χρειάζεται λόγω της αγραμματοσύνης και της αμορφωσιάς  που τους μαστίζουν.

 Όπως θα έπρεπε να τονιστεί ότι ο άγιος Δημήτριος ήταν ένας καθυστερημένος θρησκόληπτος στρατιώτης του Ρωμαϊκού στρατού.

  Ο πρώτος έγραψε δεκάδες βιβλία για δεκάδες διαφορετικά επιστημονικά θέματα – και μάλιστα για πρώτη φορά παγκοσμίως – ενώ ο δεύτερος ζήτημα είναι αν ήξερε να γράψει το όνομά του. 

  Ήξερε όμως να κάνει τον σταυρό του και να λέει το κυριελέησον.


  Ονόμασαν λοιπόν το πανεπιστήμιο Αριστοτέλειο και βάλανε για λογότυπό του τον δεισιδαίμονα Δημητράκη, η θρησκεία του οποίου μισεί τις επιστήμες, τις οποίες με λύσσα καταπολέμησε, για διάστημα μιάμισης χιλιετίας, κλείνοντας στην φυλακή ακόμα και παπάδες, οι οποίοι τόλμησαν να..

τις διδάξουν (Καΐρης).
  Δεν θα καταθέσω εδώ σχετικά ντοκουμέντα, διότι η παρούσα ιστοσελίδα βρίθει  τοιούτων.

Για το γελοίο αυτό ζήτημα διαβάζουμε από http://www.greatlie.com/anazitiseis/e … timio-thessalonikis-.html


ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ή ΑΓΙΟΔΗΜΗΤΡΙΟ

ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ;

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Εδώ  και δεκαετίες στην σφραγίδα, στα έγγραφα, πιστοποιητικά σπουδών, πτυχία, περγαμηνές κλπ, αντί   του θεμελιωτή του ορθολογισμού  ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, που η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα τιμά, υπάρχει η εικόνα ενός θρησκευτικού συμβόλου του Χριστιανισμού, του Άγιου Δημήτρη.

Αυτό αποτελούσε και αποτελεί προσβολή των θρησκευτικών ελευθεριών, τώρα μάλιστα που από τις ταυτότητες και τους σχολικούς τίτλους απαλείφεται η οποιαδήποτε ένδειξη θρησκεύματος.

Πως είναι δυνατόν σε πανεπιστημιακό έγγραφο, στο χώρο της ακαδημαϊκής ελευθερίας, να έχουν θέση θρησκευτικά σύμβολα;

 Τι άραγε ήθελαν να πουν αυτοί  που αντικατέστησαν την εικόνα του
Αριστοτέλη με αυτήν ενός Άγιου του Χριστιανισμού;

 Μήπως ότι όλοι, φοιτητές, απόφοιτοι, διδακτικό προσωπικό και υπάλληλοι  του ΑΠΘ ήταν, είναι και θα είναι χριστιανοί;

 Από που άντλησαν αυτό το δικαίωμα;

 Μήπως το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης είναι εκκλησιαστικό πανεπιστήμιο;

 Δεν αποτελεί χώρο πνευματικής ελευθερίας, πέραν της πολιτικής ελευθερίας που εγγυώνται το Σύνταγμα της Ελλάδας και οι σχετικοί διεθνείς νόμοι;


Απαιτούμε λοιπόν την αφαίρεση οποιονδήποτε θρησκευτικών συμβόλων από τον χώρο του ΑΠΘ και την επαναφορά της εικόνας του Αριστοτέλη και επανέκδοση των πτυχίων με  την εικόνα του Αριστοτέλη  !!!

Ίδιας φύσεως πρόβλημα, δηλαδή προσβολής των θρησκευτικών αλλά και ακαδημαϊκών ελευθεριών, αποτελεί και η ανάρτηση σε αίθουσες διδασκαλίας, αμφιθέατρα, εργαστήρια και στα γραφεία του πανεπιστημίου Χριστιανικών εικόνων. Πρέπει και αυτές να αποσυρθούν από τον χώρο του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης για τον ίδιο λόγο.
Η παραμονή των θρησκευτικών συμβόλων στο χώρο του πανεπιστημίου δίνει εικόνα κράτους κάθε άλλο παρά σύγχρονου και κοσμικού-δημοκρατικού. Πολίτες, φοιτητές, απόφοιτοι και διδακτικό προσωπικό του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ http://wwwaristofanis.blogspot.gr

………………………………..
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ή ΑΓΙΟΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ;

Δημοσιεύθηκε από lykofron 

  Το Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης ιδρύθηκε το 1925 και αφιερώθηκε στο θεμελιωτή του ορθολογισμού Αριστοτέλη, του πολυγραφότατου αυτού έλληνα Φιλοσόφου, ο οποίος υπήρξε διδάσκαλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

 Από το έργο του μικρό μόνον μέρος διασώθηκε από την καταστροφική μανία των φανατικών χριστιανών του Μεσαίωνα. Η συμβολή του Αριστοτέλη στην πνευματική εξέλιξη της ανθρωπότητας είναι αναμφισβήτητη και δικαιολογημένα η δημοκρατική ελληνική κοινωνία εκείνης της εποχής (1925) του αφιέρωσε το πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης, στην περιοχή της οποίας δίδαξε κατά πολύ μεγάλο μέρος της ζωής του.


 Συνέπεια αυτού ήταν και η εικόνα αυτού του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου να αποτελεί το κεντρικό σύμβολο αυτού του πανεπιστημίου όπως στα πτυχία που απονέμονται, στην σφραγίδα του πανεπιστημίου κλπ και αυτό έπραξαν όταν λειτούργησε αυτό το πανεπιστήμιο γιατί αυτά λέγει η λογική, θεμελιωτής της οποίας υπήρξε ο Αριστοτέλης.

 Όμως κάποιοι, μεσαιωνικής αντιλήψεως φανατικοί χριστιανοί, αντικατέστησαν την εικόνα του Αριστοτέλη με την εικόνα του «αγίου» Δημητρίου, ίσως με το σκεπτικό ότι ο εν λόγω «άγιος» έδρασε κι αυτός στη Θεσσαλονίκη.

 Αυτό όμως δεν αποτελεί κριτήριο γι’ αυτήν την αλλαγή! Γιατί ένα πανεπιστήμιο, αφιερωμένο στον διεθνώς αναγνωρισμένο πανεπιστήμονα Αριστοτέλη, θα έπρεπε να έχει την εικόνα του Αριστοτέλη και όχι το σύμβολο ενός «αγίου» γιατί η χρήση θρησκευτικών συμβόλων στα δημόσια έγγραφα δημιουργούν διεθνώς δικαιολογημένα την εντύπωση ότι η Ελλάδα είναι θεοκρατικό κράτος και όχι δημοκρατικό. Αλλά μήπως αυτό είναι η αλήθεια; Μήπως η σύγχρονη Ελλάδα είναι στην πραγματικότητα ένα θεοκρατικό κράτος;

Ο ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ προκύπτει από πολλές άλλες εκδηλώσεις του π.χ.

 1) η τοποθέτηση της εικόνας του Ιησού πίσω από την έδρα των δικαστών στα δικαστήρια, στις αίθουσες διδασκαλίας των πανεπιστημίων, στα λεωφορεία αστικών κλπ συγκοινωνιών κλπ.

 Μήπως αυτό σημαίνει ότι και οι δημόσιοι αυτοί χώροι είναι χριστιανικοί ναοί; Αυτό αποτελεί ένα από τα πολλά συνεπακόλουθα του μη διαχωρισμού κράτους και εκκλησίας!

2) το 1997 άγνωστοι αλλά γνωστής προελεύσεως σύγχρονοι ταλιμπάμ (προφανώς χριστιανοί) κατέστρεψαν τον βωμό του Διονύσου στον Διόνυσο και το Ελληνικό κράτος ανέλαβε να τον επισκευάσει.


 Στήθηκαν ικριώματα ο βωμός διαλύθηκε δήθεν για να τον αποκαταστήσουν και έκτοτε μέχρι σήμερα, 7 χρόνια μετά την καταστροφή, ο βωμός είναι διαλυμένος και τα ικριώματα σκουριασμένα και ο περίβολος γεμάτος σκουπίδια!

 Η καταστροφή του Βωμού του Διονύσου είχε και συνέχεια και μάλιστα από την τότε κυβέρνηση (2002):

 α)στην ακρόπολη των Αθηνών ο Ναός της απτέρου νίκης διαλύθηκε δήθεν για να επιδιορθωθεί αλλά μένει ακόμα και σήμερα διαλυμένος με ικριώματα στην θέση του ναού (όπως έγινε και με το βωμό του Διονύσου) χωρίς καμία αποκατάσταση

 β)Το ίδιο έγινε και με την βορινή πλευρά του Παρθενώνος που επίσης διαλύθηκε και παραμένει ακόμα διαλυμένη με τα ικριώματα στην θέση του (όπως έγινε και με το βωμό του Διονύσου) χωρίς μέχρι σήμερα καμιά αποκατάσταση . Δεν θα πρέπει να μας εκπλήξει το γεγονός ότι μετά πέντε χρόνια οι ναοί αυτοί θα παραμένουν διαλυμένοι και τα ικριώματα θα έχουν σκουριάσει από την πολυκαιρία!

 3) για να λειτουργήσει ένα τέμενος άλλης θρησκείας (π.χ. της ελληνικής) απαιτείται η βάσει νόμου του δικτάτορα Μεταξά πρόβλεψη της έγκρισης από την αρχιεπισκοπή Αθηνών (δηλαδή την ορθοδοξία)!!! Τέτοια όμως έγκριση ποτέ δεν δίδεται με δικαιολογίες που θυμίζουν φασιστικές μεθοδεύσεις (π.χ. για λόγους δημοσίας τάξεως …. )


 Η ορθοδοξία εδώ στην Ελλάδα δείχνει μια σκληρή θεοκρατική αντίληψη την οποία επιβάλει εύκολα στους πολιτικούς μας με το φόβο των ψήφων της οι οποίοι στην πραγματικότητα δεν ξεπερνούν το 10% πράγμα που οι πολιτικοί μας αγνοούν.

 Όμως τόσο οι πολιτικοί μας όσο και η ηγεσία της ορθοδοξίας δεν έχουν αντιληφθεί ότι η κοινωνία εξελίσσεται ο λαός ξυπνάει αργά μεν αλλά σταθερά και δεν είναι δυνατόν αυτό το θεοκρατικό κατεστημένο να επιζήσει για πολύ.
 Ευτυχώς για μας τους Έλληνες, ελάχιστοι από την ηγεσία της ορθοδοξίας το έχουν αντιληφθεί αυτό (π.χ. ο δεσπότης Ιωαννίνων).

 Εύχομαι να μην εισακουστούν οι συμβουλές του και να μείνουν «φωνή βοώντος εν τη ερήμω…» γιατί έτσι η ανατροπή του θεοκρατικού κατεστημένου, όταν γίνει, θα είναι «θερμή» και οι χρυσοφόροι αρχιερείς θα τα χάσουν όλα….

 Δεν πρέπει οι χρυσοφόροι «αρχιερείς» της ορθοδοξίας να κατανοήσουν τα μηνύματα των καιρών (όπως γίνεται με την καθολική εκκλησία) γιατί έτσι η πτώση τους δεν θα είναι «βελούδινη» όπως θα γίνει σύντομα και με την καθολική εκκλησία κλπ
Η αλαζονεία της ορθοδοξίας προκύπτεί και από άλλα γεγονότα π.χ. την διεκδίκηση από την μονή Βατοπεδίου 27.000 στρεμμάτων από τους αγρότες της περιοχής, την διεκδίκηση από την μονή που βρίσκεται κοντά στο Λιτόχωρο χιλιάδων στρεμμάτων βοσκοτόπων κλπ. 


Θέλει δηλαδή η ορθοδοξία την τεράστια εκκλησιαστική περιουσία της να την κάνει ακόμα μεγαλύτερη!!

 Σχετικά με την ορθοδοξία σας συνιστώ να διαβάσετε τα εξής βιβλία α) το βιβλίο του Γ. Καρανικόλα με τίτλο «ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ, Η ΣΥΜΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ» έκδοση «Θουκυδίδης» β) το βιβλίο του Αθ. Τσέλιου με τίτλο «ΚΑΤΑ ΡΑΣΟΦΟΡΩΝ» έκδοση «Μ. Βερρέτας» γ) το βιβλίο του Στ. Μιχόπουλου με τίτλο «ΒΥΖΑΝΤΙΟ, Αυτοκράτορες, Κλήρος και ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ» έκδοση «ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ» δ) το βιβλίο του KARLHEINZ DESCHNER με τίτλο «H ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ» έκδοση «ΚΑΚΤΟΣ» ε) το βιβλίο του Βλάση Ρασσιά με τίτλο «ΕΙΣ ΕΔΑΦΟΣ ΦΕΡΕΙΝ….» έκδοση «ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΟΛΗ» στ) το βιβλίο του Αδ. Γεωργιάδη με τίτλο «ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, Ο ΜΥΘΟΣ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ» έκδοση «ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ» (το βιβλίο αυτό αποτελεί απάντηση σ’ αυτούς που διαδίδουν διεθνώς ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ομοφιλόφυλοι). Επίσης το βιβλίο αυτό του Γεωργιάδη έχει εκδοθεί και στη αγγλική γλώσσα και πρέπει να διαδοθεί και στους μη ελληνόφωνους του εξωτερικού.

http://athriskos.gr/?p=2186

Ποίηση. ΜΑΜΑ ΑΠΟ ΖΥΜΑΡΙ..της Χλόης Κουτσουμπέλη

ΜΑΜΑ ΑΠΟ ΖΥΜΑΡΙ

Η μαμά μου ήταν μαλακή.
Βούλιαζα μέσα και χανόμουν,
Με χάιδευε στο μέτωπο.
Μύριζε γάλα και μαλακή βροχή.
Όταν κοιμάμαι μέσα σου
αλλάζεις και φουσκώνεις
κι εγώ πάλι παιδί
με το δάχτυλο στο στόμα
σφίγγω το πάνινο αρκουδάκι μου.



(Η Λίμνη, ο Κήπος και η Απώλεια, Ν. Πορεία 2006)


φωτο Juliana Manara

Sunday, July 21, 2013

Ο 'Αη Λιάς'της Γλυφάδας γνωρισε κοσμοσυρροή .

Μεγαλες θρησκευτικες οι στιγμες για τον δημο μας στο εκκλησακι του
 Προφητη Ηλια στον Υμηττο . Εκατονταδες κοσμου περπατησε 2.000 
περιπου μετρα για να φθασει στον λατρευτο τοπο.Χρονια πολλα και
 του χρονου με υγεια.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ 
(Δημ.Σύμβουλος Γλυφάδας











wibiya widget