Friday, December 6, 2013

ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.. Tου Στάθη Κομνηνού*

ΕΡΝΣΤ ΛΟΥΝΤΒΙΧ ΚΙΡΧΝΕΡ: ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ (ΤΟ ΦΙΛΙ), 1930

ΤΟ ΑΜΕΘΥΣΤΟ ΜΕΤΑ
Αγριεμένο όνειρο
Αδιάφορη θάλασσα
Διέσχισα πάλι τη Νύχτα σπουδάζοντας
Τα μεσονύκτια σ' Εσένα
Κι η Νύχτα ένας προδότης
Του βάρους των συγκινήσεων
Που ταμίευσε μοιραίο Πρωινό...
Τ' όνομά Σου προφέρεται με καθαρό Οξυγόνο!...
Αγριεμένο όνειρο
Αδιάφορη θάλασσα
Πώς να εξημερώσω τη θάλασσα που γέννησες λέγοντάς την;
Ω, μυρίζω τα Ανεπίστρεπτα!
Ευδόκησε να γεννηθεί Πρωινό
Κι όλα τα επόμενα θα πάσχουν αναιμία
Απελπισμένα για αιμοδότη.
Πόση ακινητοποιημένη σιωπή;
(γιατί δε μας κατάπιε;)
Αγριεμένο όνειρο
Αδιάφορη θάλασσα
Απίστησα μες στην ακινησία
Και να σε προφέρω ακόμη βυθίζομαι!...
Γίνηκες χώρα μέσα μου
Κι εκτοξεύεις ατσάλινη συγκίνηση
Για να ραγίζουν οι παλμοί!
Θ' απομείνω στο Μετά μας
σ' αυτό τ' αμέθυστο Μετά
Τραγούδι μέθης κι αυταπάτης
Πίσω απ' τ' αρώματα που εξαπολύεις
Να τρέχω
ματαιόπονη γελοιογραφία
ευθυγράμμισης με τον Ήλιο
Μα στέρξε
στέρξε ένα μεθυσμένο Τώρα
ασώματο απ' την απόγνωση
ραγιά της ονειροφαντασιάς
Έστω ένα,
Τώρα
Ανυπάκουο στην τάξη του Κόσμου
Έστω
Μια Νύχτα
με παράλληλες τις ανάσες μας
δεμένες κόμπο στην οροφή.
Θολωτή διασταύρωση βουβών εισιτηρίων!
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΩΣ ΤΩΡΑ
Ω, πόσο εύστοχα μπλεγμένες οι αφετηρίες σε συναγωγές ανθέων που να μοιάζουν με εύστοχο κατάπλου, όμως τα Ωμέγα σαρκαστικού απόπλου κάθονται ήδη στην εξέδρα του θεάτρου, χειροκροτώντας.
ΚΑΤΟΨΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΑΣ
Οι προδιαγραφές ήδη δοσμένες!
Αδύνατο το κώλυμα να βρει τόπο,
να πατήσει,
να αναρριχηθεί μέσα μου.
Έπλασα ξεφτισμένα όλα τα σχοινιά,
οξειδωμένο κάθε κρίκο,
για ν' ανθοφορούν ταξίδια
μια και
ΕΙΜΑΙ ο ηδυπότης των σχισμένων ορίων
ο προγραμματισμένος των προσκλήσεων
το απ' τη μήτρα έρμαιο-λάτρης τους
ο δεξιοτέχνης διαιτητής τους
καθώς
αν πάρουν ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ να γέρνουν
από τη μια πλευρά του ταξιδιού,
ως εθισμένος πλους ακτογραμμής,
κίνδυνος να χαθούν ή να ψευδορκήσουν
οι ρεμπαλδικές τουλάχιστον πόρπες που μας πρέπουν
και που εύστοχα Άγριοι εμείς,
δυνατοί,
φορούμε και καρφώνουμε!
Ω, κάθε σήμερα η σκηνοθεσία είναι Όλα
και κάθε πού παντού!
Έλα! Αφουγκράσου!
ΗΔΗ, περνώ τον πόνο κομποσχοίνι στον καρπό μου
και κομπολόγι στα χέρια μου η ηδονή
μια που λέω Όχι στα χείλη σου,
στην ορυγματική τους γεύση,
που απουσιάζω
απ' τη σιελώδη δερματοστιξία της γλώσσας σου
που ομνύω μόνο στον Απόπλου
–αταλάντευτος παιγνιολάτρης–
ώστε το απόθεμα του παιγνίου και του κομπολογιού
να σκάσει ΖΩΗ στα πρόσωπά μας
ή στα... μούτρα μας,
κι ο επόμενος χρόνος
όταν θα έχει συντελεσθεί η τωρινή μαεστρία
θα είναι το ΑΚΑΡΙΑΙΟ
που θα σοδιάσει
Το χωρίς αιδώ
Χωρίς σκέψη
χωρίς κάλυψη
ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ ΕΓΓΥΤΗΤΑ
Όσο απουσιάζεις
τόσο αληθεύω
Μυρίζεις ολάχνιστος ανυπαρξία
Όπως σ' έναν πολικό Φλεβάρη από τη γέννα του κουτσό
Μια μεθυστική πνοή οπώρας καλοκαιριού
Όσο απουσιάζεις
τόσο παλμογραφείς διασταυρωμένες ρίζες δίψας και λιμού
να σε κοιμηθώ
να σε πλαγιάσω
Αληθινά μαεστρική μπαγκέτα απονεύρωσης
Που όταν υψώνεται βουβαίνει εγκάρδιες εκστρατείες μεσημεριών
Και χαμηλώνοντας σπιθίζει ήχο γιασεμιών και κυκλάμινων
Στην αόρατη κυκλική γιορτή τού κρυ
φτού σου
Οργιαστικά λαμπροφορώντας σαβανωμένη νηνεμία
Σαν θάλασσα που ακκίζεται ψευδομαρτυρώντας γαλήνη
Με συνδαιτυμόνες όλους τους αλλόφρονες κακόφωνους
Που μεταβάλλονται σε Κανέναν φαιόχρωμης δικαιολογίας
Μα ναι. Αφού δεν ανασαίνεις, ζεις!
Αφόντας σφήνωσες στην απουσία πυρετό προικίζεις τον ύπνο!
Αίμα τις νύχτες εκσπερματίζεις!
Γιορτές θυελλοδοτείς ακατανόητες!
Πάντα θ' απουσιάζεις.
Προσφιλές του φιλιού σου ενδιαίτημα
Ωρολογιακό κενό που αγκαλιάζει
Έξω πάντα θα είσαι.
Μια στεναχώρια δροσιστική
Να κρέμεται πανσέληνος
Στην έρημο αφυδατωμένου λάρυγγα
Αφού δεν ανασαίνεις, ζεις!
Τσαμπί σταφύλι αετονύχι
Το πάντα τού αλλού σου
Μια γεύση πρόκας το γλείψιμο της γλώσσας
Σε λιμενοβραχίονες λαχτάρας τρικυμισμένης
Είναι τα χείλη σου δωρίζοντας ρίγος στον λαιμό μου
Ή η ανυπαρξία τους που με κάνει να καίω;
Πόσο ορθά απουσιάζεις!
Μεθυστικά!
Ευφρόσυνο ποτάμι σιωπής στα ουρλιαχτά
Άφθαστη γεωμετρία κενού! Ασύγκριτη δροσιά μου!
Ρυμοτομεί καταπατημένους φράχτες προσμονής
Πολεοδομεί πολυώροφα σεισμόπληκτα όνειρα
Απροσάρμοστε εραστή, κλεψίγαμε
Ασυντόνιστε
Ασυνάρτητε
Μαθηματικά νυχοπατείς φανέρωση
Κλασματικές ζαλάδες καβαλικεύοντας
Έτσι που να παρθενεύω για να σε κυνηγώ ξανά
Ε λοιπόν, τ' ομολογώ: άφαντος ομορφότερος λάμπεις!
Ωστόσο, κάνε μας τη χάρη
Αγάπα με
Λι
γό
τε
ρο
Όχι με τόσες άδειες νύχτες
Όχι με τόσο εγκαυματικό κενό
Ο Στάθης Κομνηνός σπούδασε κλασική φιλολογία, αρμονία και αντίστιξη (υπό τον καθηγητή Σπύρο Γαρδικιώτη) και ελληνική μουσική στη σχολή του Σίμωνος Καρά «ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΔΙΑΔΟΣΙΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ». Έχει παράλληλη συμμετοχή σε μουσικολογικές έρευνες και μουσικές εμφανίσεις. Αρθρογραφεί στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο. Κάνει βιβλιοπαρουσιάσεις και βιβλιοκριτικές. Έχει συμμετοχή σε επιστημονικά συνέδρια και πραγματοποιεί ομιλίες σχετικά με την ποίηση, τη φιλοσοφία και τη μεσανατολική πολιτισμική παράδοση. Μεταφράζει από 12 γλώσσες. Μεταφράσεις του υπάρχουν σε πολλούς εκδοτικούς οίκους. Γράφει ποίηση, θέατρο, δοκίμιο, φιλοσοφία.

Ο ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΕΝΕ SMART TV - TON ΦΕΡΑΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤI


F&U FLS22222
ΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΟΥΝ
Κάθεστε στον καναπέ αναπαυτικά δίπλα σε ένα αγαπημένο
σας πρόσωπο και χαλαρώνετε ύστερα από μια κουραστική
ημέρα βλέποντας τηλεόραση. Πού και πού σχολιάζετε
αυτά που βλέπετε, συζητώντας παράλληλα για το πώς
πήγε η ημέρα σας.
Είναι ένα ακόμη συνηθισμένο βράδυ που περνάτε στη
ζεστασιά και, κυρίως, στην ιδιωτικότητα που σας
προσφέρει το σπίτι. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζετε.
Η αλήθεια ενδέχεται να είναι κάπως διαφορετική: σε
κάποια γωνιά του κόσμου άνθρωποι που δεν έχετε
γνωρίσει ποτέ ίσως σας κρυφοκοιτούν καταγράφοντας
ό,τι κάνετε. Πολύ απλά επειδή η έξυπνη τηλεόραση που
αγοράσατε με καμάρι μπορεί να είναι λίγο πιο... έξυπνη
από όσο πρέπει.
Οπως αποδείχθηκε πρόσφατα, ορισμένα μοντέλα των
λεγόμενων smart TV (τηλεοράσεις που συνδέονται με το
Διαδίκτυο και διαθέτουν εφαρμογές) συλλέγουν
πληροφορίες για τους χρήστες και τις αποστέλλουν στους
κατασκευαστές: από τα προγράμματα που παρακολουθούν
μέχρι τα αρχεία που έχουν αποθηκεύσει σε στικάκια USB
τα οποία συνδέονται με την τηλεόραση.
Προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα, ορισμένοι ειδικοί
προειδοποιούν ότι είναι πολύ εύκολη η εγκατάσταση
συστημάτων φυσικής παρακολούθησης στις συσκευές
αυτές, με αποτέλεσμα όχι μόνο να βλέπετε εσείς
τηλεόραση, αλλά η τηλεόραση να... βλέπει εσάς!
Μοιάζει με ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά είναι -
ώς έναν βαθμό - πραγματικότητα. Πριν από λίγες ημέρες,
ο βρετανός ειδικός σε θέματα πληροφορικής Τζέισον
Χάντλεϊ ανακάλυψε ότι η τηλεόραση επίπεδης οθόνης LG
που αγόρασε το περασμένο καλοκαίρι παρακολουθούσε
κρυφά τις τηλεοπτικές συνήθειές του.
Ο Χάντλεϊ υποψιάστηκε ότι κάτι δεν πάει καλά όταν
παρατήρησε ότι η αρχική οθόνη της συσκευής άρχισε να
προβάλλει «στοχευμένες» διαφημίσεις - για αυτοκίνητα
και... κύβους Knorr - βασισμένες στα τηλεοπτικά
προγράμματα που είχε μόλις παρακολουθήσει.
Αποφάσισε να καταγράψει τα δεδομένα που έστελνε και
λάμβανε η συσκευή χρησιμοποιώντας το λάπτοπ του ως
«γέφυρα» μεταξύ της τηλεόρασης και της σύνδεσης που
έχει στο Διαδίκτυο.
Σύντομα ανακάλυψε ότι καταγράφονταν οι πληροφορίες
για κάθε πρόγραμμα που έβλεπε αλλά και κάθε πλήκτρο
που πατούσε στο τηλεχειριστήριο και στη συνέχεια τα
στοιχεία αυτά αποστέλλονταν στην έδρα της LG στη Νότια
Κορέα. Εκεί, η εταιρεία φέρεται να χρησιμοποιούσε τα
δεδομένα που είχε συλλέξει για να βγάλει λεφτά.
Η ανακάλυψη που έκανε ο Τζέισον Χάντλεϊ ότι η
τηλεόρασή του τον... παρακολουθούσε δεν άργησε να
επιβεβαιωθεί.
Οπως αποκαλύφθηκε, η LG είχε φτιάξει ένα διαφημιστικό
βίντεο που προέβαλλε στους εταιρικούς πελάτες της, στο
οποίο αναφέρεται σαφώς ότι οι πληροφορίες που αλιεύουν
οι τηλεοπτικές συσκευές για τις συνήθειες των κατόχων
τους χρησιμοποιούνται για την παροχή «της καλύτερης
διαφημιστικής εμπειρίας που ονειρευτήκατε ποτέ» –
δηλαδή η εταιρεία παραδέχθηκε ότι αξιοποιούσε τα
δεδομένα των τηλεθεατών για εμπορικούς σκοπούς.
Ο Χάντλεϊ αποκάλυψε την υπόθεση στο προσωπικό του
ιστολόγιο. «Η προστασία της ιδιωτικότητας των πελατών
μας είναι ύψιστης προτεραιότητας», υποστήριξε σε
ανακοίνωσή της η LG, αφαιρώντας παράλληλα το επίμαχο
διαφημιστικό βίντεο από τον ιστότοπό της.
Ωστόσο, όταν το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα
βρετανικά μέσα ενημέρωσης η εταιρεία αναγκάστηκε να
παραδεχθεί το γεγονός, ζήτησε συγγνώμη από τους
πελάτες της και υποστήριξε ότι θα εκδώσει μια
ενημέρωση στο λογισμικό των τηλεοράσεών της ώστε να
διορθωθεί το πρόβλημα. Το σκάνδαλο προκάλεσε την
παρέμβαση της βρετανικής Αρχής Προστασίας
Προσωπικών Δεδομένων, η οποία διεξάγει κατεπείγουσα
έρευνα.
Αργότερα προέκυψε ότι οι κονσόλες PlayStation της Sony
συλλέγουν επίσης δεδομένα από κάθε δίσκο Blu-ray που
αναπαράγουν. Παράλληλα, ορισμένοι εξέφρασαν φόβους
ότι ανάλογες πρακτικές ακολουθούνται και από άλλους
κατασκευαστές έξυπνων τηλεοράσεων.
«Ποιος ξέρει τι άλλο κάνουν αυτές οι συσκευές χωρίς να
το ξέρουμε;», διερωτήθηκε ο Χάντλεϊ. Μετά την
αποκάλυψη, πολλοί ειδικοί στην ασφάλεια των
ηλεκτρονικών συστημάτων υποστήριξαν ότι η υπόθεση
αυτή είναι μόνο η κορυφή του οργουελικού παγόβουνου.
Σε ορισμένες χώρες όπως η Βρετανία οι έξυπνες
τηλεοράσεις έχουν ξεπεράσει σε πωλήσεις τις συμβατικές
(εσχάτως μπαίνουν σε όλο και περισσότερα ελληνικά
σπίτια), ενώ εκτιμάται ότι μέχρι το 2016 θα βρίσκονται σε
περισσότερα από τα μισά σπίτια του δυτικού κόσμου.
Σε τι διαφέρουν αυτές οι συσκευές υψηλής τεχνολογίας
από τις παραδοσιακές τηλεοράσεις; Οι δεύτερες είναι
«παθητικά» κουτιά που απλώς λαμβάνουν το τηλεοπτικό
σήμα και το μεταφέρουν στην οθόνη. Οι πρώτες
αποτελούν, κατ’ ουσίαν, ηλεκτρονικούς υπολογιστές που
συνδέονται με το Διαδίκτυο και αποστέλλουν δεδομένα
του χρήστη.
Θεωρητικά, αυτό μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμο. Για
παράδειγμα, πολλές έξυπνες τηλεοράσεις διαθέτουν
εφαρμογές για ηλεκτρονικές αγορές στο Amazon,
συνδέονται με το iTunes και επιτρέπουν στους χρήστες να
παρακολουθούν βίντεο στο YouTube, να κατεβάζουν
ταινίες και να συνομιλούν με τους φίλους τους στο Skype.
Στην πράξη, όμως, όπως συμβαίνει με όλους τους
υπολογιστές, είναι εύκολο να παραβιαστούν από χάκερ.
Μάλιστα, σε αντίθεση με τα PC, οι smart TV δεν διαθέτουν
προγράμματα προστασίας από ιούς (antivirus), καθώς
έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να
εγκατασταθεί εξωτερικό λογισμικό.
Υποκλοπές. Πρόσφατα ο Λουίτζι Οριέμα, προγραμματιστής
υπολογιστών από τη Μάλτα, απέδειξε ότι είναι εύκολο να
παραβιαστούν διάφοροι τύποι έξυπνων τηλεοράσεων της
Samsung.
Μπαίνοντας στις συσκευές μέσω Ιντερνετ ήταν σε θέση να
τις ελέγξει: τις ανοιγόκλεινε και μπορούσε να δει όλα τα
δεδομένα για τις τηλεοπτικές συνήθειες του χρήστη. Αν
ήταν εγκληματίας, θα μπορούσε επίσης να υποκλέψει
στοιχεία πιστωτικών καρτών που χρησιμοποιούνται για
αγορά προγραμμάτων pay-per-view, ταινιών on-demand ή
άλλων προϊόντων.
Αλλοι ειδικοί ανακάλυψαν πρόσφατα ότι μπορούν να
αποκτήσουν πρόσβαση στις κάμερες που είναι
ενσωματωμένες σε χιλιάδες έξυπνες τηλεοράσεις και να
κατασκοπεύσουν τους χρήστες μέσα στα σπίτια τους.
Ενας από αυτούς είναι ο Κερτ Στάμπεργκερ, στέλεχος της
εταιρείας ασφάλειας υπολογιστών Mocana, ο οποίος
έκανε μία σειρά από «δοκιμές διείσδυσης» σε τέτοιες
συσκευές. «Οχι μόνο ήμαστε σε θέση να δούμε τι
προγράμματα βλέπει κάποιος, αλλά μπορούσαμε να
εγκαταστήσουμε λογισμικό παρακολούθησης (spyware)
που θα μας επέτρεπε, αν υπήρχε βιντεοκάμερα, να δούμε
μέσα από αυτή τους ανθρώπους χωρίς καν να
ενεργοποιηθεί το λαμπάκι του On».
Παράλληλα, συμμορίες που δρουν κυρίως στην Ανατολική
Ευρώπη και στη Ρωσία χρησιμοποιούν ήδη τα λεγόμενα
«προγράμματα εξόρυξης δεδομένων» (data mining)
ψάχνοντας στο Διαδίκτυο για έξυπνες τηλεοράσεις, οι
κάτοχοι των οποίων έχουν καταχωρίσει τα στοιχεία της
πιστωτικής κάρτας τους. Μια απλή αναζήτηση μπορεί να
αποφέρει χιλιάδες αποτελέσματα καρτών.
Ολα στη φόρα
Μεταξύ των δεδομένων που έστελνε η τηλεόραση του
Βρετανού Τζέισον Χάντλεϊ στους κατασκευαστές της – εν
αγνοία του – περιλαμβάνονταν τα περιεχόμενα της
ιδιωτικής βιντεοθήκης του, ακόμη και τα βίντεο που είχε
τραβήξει από οικογενειακές γιορτές με τη σύζυγο και τα
δυο μικρά παιδιά του. Το πιο ανησυχητικό είναι ότι η
συσκευή συνέχισε να αποστέλλει τις πληροφορίες αυτές
ακόμη και όταν ο χρήστης επέλεξε από το μενού ότι δεν
θέλει η τηλεόρασή του να συλλέγει δεδομένα (η επίμαχη
λειτουργία ήταν ενεργοποιημένη από προεπιλογή)
tanea.gr 

Η... άλλη πλευρά της Ελλάδας και στο Άμστερνταμ


Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με σκοπό να ενισχυθούν οι επαφές με την Ολλανδική τουριστική αγορά και τα media, και να αναγνωριστεί η συνδρομή τους στην αύξηση των τουριστικών κρατήσεων για το 2013.

Στην εκδήλωση αναδείχθηκε η "άλλη πλευρά της Ελλάδας", με τις σημαντικές επιρροές της σύγχρονης μουσικής, την διαρκή παραγωγή πολιτισμού και την ποιοτική προσφορά της σε κάθε μορφή τέχνης.

Περισσότεροι από 550 προσκεκλημένοι κατέκλεισαν τον συναυλιακό χώρο KERKZAAL (παλιά εκκλησία) και δημιούργησαν μια ζεστή ατμόσφαιρα με ολλανδούς και έλληνες που χειροκροτούσαν ασταμάτητα το ολοκληρωμένο καλλιτεχνικό πρόγραμμα του Φίλιππου Πλιάτσικα και θαύμαζαν το κέφι που δημιούργησε ο Κωστής Μαραβέγιας, τις μελωδίες της κρητικής λύρας της Γεωργίας Νταγάκη, την μοναδική φωνή της τραγουδίστριας των Nouvelle Vague, Lisette Alea και το ολλανδικό συγκρότημα "The Nits".

Ο Ολλανδός ηθοποιός Cas Enklaar απήγγειλε ποίηση Καβάφη και Σεφέρη, ενώ η Ελληνίδα ηθοποιός Νάντια Σπηλιοτοπούλου, ερμήνευσε τους αυθεντικούς στίχους.

Παράλληλα, με τη μουσική βραδιά, εξαιρετικά θετικές κριτικές απέσπασε η φωτογραφική έκθεση "Σκιές του Μπλε", με δημιουργίες της Εμμανουέλας Αργυροπούλου. Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, το κοινό θαύμασε τις αμέτρητες αποχρώσεις του ελληνικού ουρανού και της θάλασσας, μέσα από τις απεικονίσεις ελληνικών προορισμών που παρουσίασε η φωτογράφος.

Αυτή η ιδιαίτερη βραδιά ολοκληρώθηκε με την κλήρωση «Στείλε τον φίλο σου στην Ελλάδα» σε μία προσπάθεια προβολής της Αθήνας, ως ιδανικού προορισμού citybreak και την προσφορά φωτογραφικών έργων σε πολλούς τυχερούς από το παρευρισκόμενο κοινό.

Το μεγάλο ενδιαφέρον που επέδειξαν οι τουριστικοί παράγοντες, με την παρουσία τους στην ελληνική εκδήλωση στο Άμστερνταμ, επιβεβαίωσε πως η Ελλάδα έχει κατακτήσει και πάλι τις καρδιές τους. Πολλοί νοστάλγησαν περιοχές που είχαν επισκεφθεί και ακόμη περισσότεροι πείστηκαν πως η Ελλάδα παραμένει ένας ελκυστικός τουριστικός προορισμός με διαχρονικές αξίες και ευρύ πολιτισμικό πλούτο. 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ NEWSVILLE


Μεγάλη επιτυχία η βραδιά Χορεύοντας στα 
Κύμματα, με την αίθουσα του Bozar κατάμεστη από κόσμο.
Η χοροδιδασκάλα Μαρία Δούβαλη, με τους μαθητές της 
Tradidance και βέβαια τον εξαίρετο βιολάτορα Νίκο
 Οικονομίδη και την αυθεντική φωνή της Κυριακής 
Σπανού εισέπραξαν το δυνατό χειροκρότημα του κοινού.
Εντυπωσιακή έκθεση ξυλογλυπτικής δημιουργίας
 του Γιώργου Λουλακάκη στο Λουξεμβούργο
Με γενικό τίτλο Arts du Bois , ο ελληνικής καταγωγής
 καλλιτέχνης ξυλογλύπτης Γιώργος Λουλακάκης (George
 Loulakakis) από το Λουξεμβούργο, παρουσιάζει την
 πρώτη ατομική του έκθεση, με έργα και δημιουργίες
 του. Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του newsville.be 

wibiya widget