Tuesday, March 24, 2015

Παραγωγοί Τρικάλων. Χωρίς κορόμηλα φέτος λόγω βροχής και αέρα


Ανθοστολίστικαν τα δεντρά αλλά τη μια ο αέρας και την άλλη
 η βροχή οι μέλισσες δεν τα επισκέπτονται 
 "Χωρίς κορόμηλα, κινδυνεύουμε να μείνουμε φέτος λόγω των πολλών βροχών και των ισχυρών ανέμων.."δήλωσαν προς την "EFHMERIS" οι παραγωγοί Τρικάλων . 

Αιτία των προβλημάτων είναι  τα καιρικά φαινόμενα που δεν επιτρέπουν τις μέλισσες να βγούνε για να συγκεντρ'ωσουν τη γύρι αλλα και να γονιμοποιήσουν με τον τρόπο τους τα φυτά όπου μας δίνουν και τους καρπούς .


Γνωστός αμπελουργός απο τον Πλάτανο Τρικάλων πιστέυει πως τα λουλούδια πέφτουν και οι μέλισσες δεν έχουν βγεί σχεδον καθόλου απο τις κυψέλλες τους.  

Ας ελπισουμε ότι δεν συμβαίνει αυτό σε όλη την Ελλάδα κι ότι θα έρθει και μια καλύτερη μέρα για μέλισσες και παραγωγούς.
"Ε"


Υπέροχα και τα αγριολούλουδα αλλά οι μέλισσες δεν μπορουν να τα επισκεφτουν ..

Bloomberg: Η Κίνα θέλει να αγοράσει την Ευρώπη


«Η Κίνα θέλει να αγοράσει την Ευρώπη» αναφέρεται στον τίτλο άρθρου του Λεονίντ Μπερσίντσκι στο αμερικανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Μπλούμπεργκ, επισημαίνοντας «τον κίνδυνο που προκύπτει από τις αυξανόμενες επενδύσεις της Κίνας στην Ευρώπη, που δεν είναι λιγότερο επικίνδυνες από εκείνες της Ρωσίας», όπως επισημαίνει, με αφορμή «το πρόσφατο ενδιαφέρον της Κίνας για την αγορά ενός οικοδομικού συμπλέγματος στο Βερολίνο και της βιομηχανίας ελαστικών Pirelli στην Ιταλία».
Σύμφωνα με τον αρθρογράφο, «έως το 2011, η Κίνα ήταν αποδέκτης ευρωπαϊκών επενδύσεων, αλλά η κρίση χρέους έριξε τις τιμές των περιουσιακών στοιχείων. Ορισμένες κυβερνήσεις προέβησαν απεγνωσμένα σε ιδιωτικοποιήσεις, ενώ μεγάλοι όμιλοι έγιναν λιγότερο επιλεκτικοί στην επιλογή επενδυτών.
Κινέζοι επενδυτές απέκτησαν τη Volvo στη Σουηδία, μεγάλο μέρος της Peugeot Citroën και τον οίκο Sonya Rykiel στη Γαλλία, το Λιμάνι του Πειραιά στην Ελλάδα, την αλυσίδα Pizza Express και διάφορους οίκους μόδας στο Ηνωμένο Βασίλειο».
Στη συνέχεια, επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι «όταν ωστόσο, παλιές ευρωπαϊκές εταιρείες πέφτουν στα χέρια κινεζικών κρατικών εταιρειών, το θέμα μετατρέπεται και σε γεωπολιτικό. Οι ευρωπαϊκές χώρες δηλαδή εκχωρούν μέρος της κληρονομιάς τους στην κινεζική κυβέρνηση, διευρύνοντας την παγκόσμια επιρροή της.
Το άνοιγμα στις κινεζικές κρατικές επενδύσεις σημαίνει επίσης στήριξη ενός καθεστώτος το οποίο δεν είναι αναγκαστικά φιλικό προς την Ευρώπη και δεν μοιράζεται τις ίδιες αξίες. Δεν είναι επίσης καλύτερο από το να ανοίξουν οι ευρωπαϊκές αγορές στις ρωσικές κρατικές εταιρείες όπως την Rosneft και την Gazprom, οι οποίες θα αγόραζαν τα πάντα με μόνο σκοπό να ενισχύσουν την διαπραγματευτική δύναμη της Μόσχας στην ΕΕ».
Τέλος, στο άρθρο διατυπώνεται επίσης η άποψη ότι «η Ευρώπη χρειάζεται μια συνεκτική πολιτική για να διαχειριστεί τις ξένες άμεσες επενδύσεις, θέτοντας σαφείς οδηγίες για το τι είναι επιτρεπτό, ποιοι επενδυτές είναι ευπρόσδεκτοι και ποιοι δεν είναι.
Γιατί να μην ζητήσει από τις κρατικές εταιρείες να επενδύουν μόνο σε σχέδια πράσινης ανάπτυξης; Θα είχε επίσης νόημα να απαιτηθεί από τις ξένες κρατικές εταιρείες να συνεργάζονται με τοπικούς εταίρους και να αποκτούν μόνο μειοψηφικές συμμετοχές στις ευρωπαϊκές εταιρείες. Στην Κίνα βέβαια ακόμη και οι ιδιωτικές εταιρείες μπορούν να χειραγωγούνται από την κυβερνητική πολιτική. Αποτελούν ωστόσο παράγοντες της αγοράς και γι' αυτό θα πρέπει να διέπονται από τους ίδιους κανόνες».

sigmalive.com 25.3.15


25 Μαρτίου '15. Παρέλαση με βροχές και καταιγίδες σε όλη τη χώρα

Παρέλαση με βροχές και καταιγίδες σε όλη τη χώρα

Νεφώσεις που γρήγορα θα πυκνώσουν και θα βρέξει στην Αττική περιμένουν οι μετεωρολόγοι - Καταιγίδες το μεσημέρι - Από το απόγευμα φτιάχνει ο καιρός

Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες αρχικά στα δυτικά και βαθμιαία στις περισσότερες περιοχές της χώρας, με χιονοπτώσεις στα ορεινά της Ηπείρου και της Δυτικής Μακεδονίας περιμένουμε την Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015. Εξαίρεση θα παρουσιάσουν οι περιοχές της Θράκης, των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου, των Δωδεκανήσων, της Κεντρικής και Ανατολικής Κρήτης όπου αναμένονται νεφώσεις παροδικά αυξημένες, ενώ οι ατμοσφαιρικές συνθήκες ευνοούν τη μεταφορά σκόνης από την Αφρική, κυρίως στα κεντρικά και νότια.
Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 2 έως 13 βαθμούς στη Βόρεια Ελλάδα, 7 έως 13 βαθμούς στην Κεντρική και Νότια Ελλάδα, 12 έως 17 βαθμούς στη Δυτική Ελλάδα (στην Ήπειρο από 7 έως 12 βαθμούς Κελσίου), 11 έως 17 βαθμούς στις Κυκλάδες και την Κρήτη, 10 έως 19 βαθμούς στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα.

Οι άνεμοι στο Βόρειο Αιγαίο θα πνέουν από βορειοανατολικές διευθύνσεις μέτριοι 4-5 μποφόρ, στο Κεντρικό Αιγαίο από ανατολικές-νοτιοανατολικές διευθύνσεις ασθενείς έως σχεδόν μέτριοι 3-4 μποφόρ και αργότερα μέτριοι 5 μποφόρ και στο Νότιο Αιγαίο από νοτιοανατολικές διευθύνσεις μέτριοι 4-5 μποφόρ και τοπικά στο Κρητικό Πέλαγος ισχυροί 6 μποφόρ. Στο Ιόνιο οι άνεμοι θα πνέουν από νοτιοανατολικές διευθύνσεις σχεδόν θυελλώδεις έως θυελλώδεις 7-8 μποφόρ, με μικρή εξασθένηση μετά το απόγευμα.
Νεφώσεις όπου γρήγορα θα πυκνώσουν και θα εκδηλωθούν βροχές περιμένουμε την Τετάρτη στην Αττική. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 9 έως 13 βαθμούς Κελσίου, αλλά στα βόρεια η μέγιστη θα είναι 2-3 βαθμούς χαμηλότερη. Οι άνεμοι θα πνέουν από βορειοανατολικές διευθύνσεις ασθενείς έως σχεδόν μέτριοι 3-4 μποφόρ.
Νεφώσεις βαθμιαία αυξημένες με βροχές περιμένουμε την Τετάρτη στηΘεσσαλονίκη. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 5 έως 9 βαθμούς Κελσίου. Οι άνεμοι στο Θερμαϊκό θα πνέουν από ανατολικές διευθύνσεις ασθενείς έως σχεδόν μέτριοι 3-4 μποφόρ.
Πηγή: meteo.gr
DEITE AKOMA
Τρίκαλα.Με βροχή και με ..ξεχασμένους η κατάθεση στεφάνων στη μνήμη των πεσόντων

ΔΕΙΤΕ: Η κόρη του Γιάννη Βαρουφάκη από τον πρώτο του γάμο!




Η μεγάλη αδυναμία του 
Υπουργού Οικονομικών...
Ο Γιάνης Βαρουφάκης λατρεύει τη 12χρονη κόρη του Ξένια, από τον πρώτο του γάμο με την Μαργαρίτα Παύλου, που του λείπει πολύ αφού ζει με τη μητέρα της στο Σίνδεϊ της Αυστραλίας, με την οποία χώρισε όταν εκέινη ήταν έγκυος. 
Μπαμπάς και κόρη φροντίζουν να συνομιλούν καθημερινά μέσω Skype μηδενίζοντας την απόσταση… 
Η μικρή όπως αναφέρει το you έχει ιδαίτερη αδυναμία τόσο στον πατέρα της όσο και στην νυν σύζυγό του Δανάη Στράτου, που δέθηκαν πολύ από την πρώτη στιγμή. 


 

 




parapolitika.gr

Ενας χρόνος με αναστολή για τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου

ΕΝΟΧΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑ - ΑΘΩΟΣ ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ
Ενας χρόνος με αναστολή για τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου - Πώς γλίτωσε τη φυλακή

- Πώς γλίτωσε τη φυλακή

Ενοχος κατά πλειοψηφία για νόθευση εγγράφου σε βαθμό πλημμελήματος κρίθηκε ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Η ποινή που του επιβλήθηκε είναι ένας χρόνος φυλάκιση με τριετή αναστολή.
Σύμφωνα με την πλειοψηφούσα άποψη είχε σκοπό να διαφυλάξει την πολιτική του εικόνα και δεν απεδείχθει ζημιά του δημοσίου για αυτό και κρίθηκε αθώος για την κατηγορία της απιστίας.
Κατά πλειοψηφία οι δικαστές έκριναν ένοχο τον Γ. Παπακωσταντινου για το αδίκημα της νόθευσης εγγράφου σε βαθμό πλημμελήματος.
Οι δικαστές που τάχθηκαν υπέρ της άποψης να κριθεί ένοχος σε βαθμό πλημμελήματος ο κατηγορούμενος είναι ο πρόεδρος του δικαστηρίου, Νικόλαος Πάσσος και τα μέλη του, Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, Δημοσθένης Πετρούλιας, Αγγελική Θεοφιλοπούλου και Ταξιαρχία Κόμβου.
Αντίθετα, υπέρ της άποψης να καταδικαστεί σε βαθμό κακουργήματος για το συγκεκριμένο αδίκημα ο Γ. Παπακωσταντίνου ήταν τα μέλη του δικαστηρίου Δημήτριος Κόμης, Αργύρης Σταύρακης και Μαρία Γαλάνη.
«Ήλθε η στιγμή της αλήθειας» είπε ο πρόεδρος Νικόλαος Πάσσος πριν από την ανακοίνωση της απόφασης.
Η απόφαση έγινε δεκτή με ικανοποίηση από το Γιώργο Παπακωνσταντίνου και τους συγγενείς του που έσπευσαν να τον στηρίξουν στο δικαστήριο, από όπου αποχώρησε ελεύθερος πλέον.
Σύμφωνα με την απόφαση του Ειδικού Δικαστηρίου, στον κ. Παπακωνσταντίνου θα επιστραφεί και η εγγύηση των 30.000 ευρώ.
Ο πρώην υπουργός κατηγορούταν για δύο κακουργήματα: Νόθευση εγγράφου και απόπειρα απιστίας, για τα οποία είχε δηλώσει από την αρχή αθώος.
Σημειώνεται ωστόσο ότι η εισαγγελέας της έδρας, Ξ. Δημητρίου, είχε ζητήσει την ενοχή του και για τα δύο αδικήματα, τα οποία μπορεί να επιφέρουν ποινή μέχρι και ισόβια. Στη δευτερολογία της εισαγγελέως επισημάνθηκε ότι «αγνοήθηκαν και αποσιωπήθηκαν σημαντικά στοιχεία που αναφέρονται στις πραγματογνωμοσύνες».
Η εισαγγελέας κάλεσε τους δικαστές να προσδιορίσουν κατ' εκτίμηση τη ζημία, το ύψος της οποίας, όπως είπε, ήξερε ο κ. Παπακωνσταντίνου. «Μιλάμε για έναν υπουργό Οικονομικών και οικονομολόγο. Αλίμονο αν δεν ήξερε...», επισήμανε. «Ε, τότε να του βάλετε δις ισόβια, διότι θα είναι επικίνδυνος να το ξανακάνει όταν ξαναγίνει υπουργός. Και σε δέκα χρόνια που θα έρθουν τα διοικητικά δικαστήρια και θα πουν ότι δεν υφίσταται φοροδιαφυγή και θα τα πετάξει όλα στον κάλαθο των αχρήστων, θα έρθουμε και πάλι εδώ και θα του επιδικάσουμε το ίδιο ποσό κάθε ημέρας φυλακής και θα έχει θριαμβεύσει το κράτος δικαίου!» αντέτεινε ο συνήγορος του πρώην υπουργού κ. Βασιλακόπουλος.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Γιατί ο πιλότος δεν εξέπεμψε «σήμα κινδύνου»; Εντοπίστηκε το ένα από τα δύο μαύρα κουτιά


Τα τελευταία λεπτά της πτήσης κρύβουν την απάντηση στο μυστήριο - Έπεσε σε 8 λεπτά από τα 38.000 πόδια - Έπεφτε με ταχύτητα 5.000 πόδια το λεπτό - Δείτε την τρελή πορεία - Καλούσαν τον πιλότο, όσο το αεροπλάνο έχανε ύψος, και δεν απαντούσε - Χθες ο τελευταίος τεχνικός έλεγχος από τη Lufthansa, όλα ήταν κανονικά, λέει η Germanwings

Συγκλονίζει η νέα αεροπορική τραγωδία με το Airbus A320 της αεροπορικής εταιρείας Germanwings (θυγατρική της Lufthansa), καθώς ώρες μετά το δυστύχημα, παραμένει μυστήριο τι συνέβη και το αεροσκάφος έχασε τόσο απότομα ύψος. 
Το αεροσκάφος συνετρίβη το μεσημέρι της Τρίτης στη νότια Γαλλία, στην περιοχή Digne και δεν υπάρχουν επιζώντες, μεταξύ των 150 επιβαινόντων. 
Το μοιραίο Airbus απογειώθηκε στις 10.00 ώρα Γαλλίας από το αεροδρόμιο του «Marigmane» και εκτελούσε την πτήση 4U9525 Βαρκελώνη-Ντίσελντορφ.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, 46 λεπτά μετά την απογείωσή του από την Βαρκελώνη και συγκεκριμένα στις 10:47 ακούστηκαν τα τελευταία λόγια από το πλήρωμα του αεροσκάφους: «Emergency, emergency».
Εκτοτε, το αεροσκάφος ανέβηκε απότομα στα 38.000 πόδια και εν συνεχεία έπεσε πάλι απότομα στα 6.800 ενώ πετούσε με ασυνήθιστα χαμηλή ταχύτητα -για το συγκεκριμένο ύψος στο οποίο βρισκόταν- στους 378 κόμβους. Έπεσε από τα 38.000 πόδια μέσα σε οκτώ λεπτά, ανακοίνωσαν οι εκπρόσωποι της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας Germanwings, χάνοντας δηλαδή ύψος 5.000 ποδιών κάθε λεπτό.
Το μυστήριο όμως μεγαλώνει, καθώς μετά την τελευταία επικοινωνία του πληρώματος και για τα υπόλοιπα περίπου 8 λεπτά που το αεροσκάφος έπεφτε, δεν υπήρξε καμία άλλη επαφή. Ο πύργος ελέγχου που είχε την ευθύνη του αεροσκάφους επιχειρούσε επικοινωνία με τους πιλότους χωρίς όμως αποτέλεσμα, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως οι πιλότοι δεν εξέπεμψαν σήμα κινδύνου.
Σχεδόν αμέσως μόλις έφτασαν στο σημείο της συντριβής σωστικά συνεργεία, εντόπισαν το ένα από τα δύο μαύρα κουτιά του αεροσκάφους. Η επεξεργασία των στοιχείων του κάνει τους ειδικούς να πιστεύουν ότι θα δώσει μια σαφή εικόνα του τι συνέβη τα τελευταία εκείνα λεπτά.
Ο ειδικός σε θέματα αεροναυπηγικής, Ζεράρ Φλέτζερ, δήλωσε στο γαλλικό τηλεοπτικό δίκτυο "BFMTV", πως τα αίτια του δυστυχήματος μπορεί να είναι πολλά: «Έκρηξη, φωτιά, μπορούν ακόμα και να φταίνε πουλιά!». «Κάτι συνέβη ξαφνικά για να χάσει το αεροσκάφος τόσο απότομα ύψος» τόισε ο Ζεράρ Φλέτζερ.
Τα συντρίμμια βρέθηκαν σε υψόμετρο 2.000 μέτρων, ενώ όπως αναφέρουν οι μαρτυρίες των σωστικών συνεργείων που έσπευσαν στο σημείο, το αεροσκάφος έχει διαλυθεί σε τέτοιο βαθμό, που τα μεγαλύτερα συντρίμμια έχουν μέγεθος σχεδόν όσο ένα αυτοκίνητο. 
Πάνω από την περιοχή ερευνών έχει επιβληθεί απαγόρευση πτήσεων, λόγω των συχνών δρομολογίων από σωστικά μέσα, καθώς το σημείο όπου συνετρίβη το αεροσκάφος είναι μία δύσβατη ορεινή περιοχή. Κάτοικος της ευρύτερης περιοχής Haute Provence στις γαλλικές Άλπεις δήλωσε στην εφημερίδα: «Για να φτάσω στο σημείο όπου συνετρίβη το Airbus, χρειάζεται να οδηγήσω μισή ώρα με το αυτοκίνητο και να συνεχίσω με τα πόδια για άλλες πέντε ώρες!». 
Η συντριβή του Airbus θεωρείται η χειρότερη αεροπορική τραγωδία σε γαλλικό έδαφος από την πτώση του Κονκόρντ το 2000. Πρόκειται για το πρώτο δυστύχημα της Germanwings η οποία είχε ξεκινήσει τις διαδικασίες για να μετονομαστεί σε Eurowings. 
Το αεροπλάνο αυτό ήταν ένα από τα παλαιότερα που έχει η εταιρεία και παραδόθηκε από την Airbus το Νοέμβριο του 1990 με σειριακό αριθμό 147.
Το πιο ασφαλές σημείο μιας πτήσης θεωρείται η φάση κατά την οποία ένα αεροσκάφος βρίσκεται σε ύψος πτήσης (cruise elevation), όπως ήταν δηλαδή το συγκεκριμένο Airbus. Υπολογίζεται ότι σε αυτή την φάση συμβαίνει μόνο το 10% των θανατηφόρων ατυχημάτων. Αντιθέτως, το 47% των θανατηφόρων αεροπορικών ατυχημάτων συμβαίνουν στη φάση της προσγείωσης ή της τελικής προσέγγισης και το 14% των ατυχημάτων σημειώνονται στη φάση της απογείωσης 

Germanwings: Χθες ο τελευταίος έλεγχος, όλα ήταν κανονικά
Ο τελευταίος έλεγχος στο αεροσκάφος πραγματοποιήθηκε χθες από τεχνικούς της Lufthansa και όλα ήταν κανονικά, είπαν εκπρόσωποι της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας Germanwings, στην οποία ανήκε το Airbus A320-200.
Τα στελέχη της Germanwings, της χαμηλούς κόστους εταιρείας που ελέγχεται από τη Lufthansa, υποστήριξαν ότι η δραματικά ταχεία πτώση του Airbus που εκτελούσε την πτήση 4U9525 από τα 38.000 πόδια μέχρι τη στιγμή της συντριβής διήρκεσε οκτώ (8) λεπτά.
«Πρέπει να διαπιστώσουμε τις αιτίες του δυστυχήματος», τόνισε ο εκπρόσωπος της Germanwings.
«Ξέρουμε ότι το αεροσκάφος έχασε ύψος. Πρέπει να καταλάβουμε γιατί ο πιλότος κατέβηκε τόσο γρήγορα σε χαμηλό ύψος», δήλωσε κυβερνήτης που συμμετείχε στην συνέντευξη Τύπου.
Γάλλοι αξιωματούχοι, σύμφωνα με διεθνή δίκτυα, δεν αποκλείουν καμία υπόθεση, ακόμα και το ενδεχόμενο να πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια.
Ο πιλότος του μοιραίου αεροσκάφους A320-200 είχε δεκαετή εμπειρία και 6.000 ώρες πτήσης συνολικά.
Δείτε στην φωτογραφία που ακολουθεί την ανασύνθεση της πορείας του αεροσκάφους λίγα λεπτά πριν την τραγική συντριβή. 


Το Airbus της German Wings ακολουθούσε ακριβώς την ίδια πορεία με την χθεσινή πτήση, όπως αναφέρει το Flight Radar 24.

Παρόμοιο περιστατικό με απότομη αλλαγή ύψους και το Νοέμβριο
Παρόμοιο περιστατικό, απότομης αλλαγής ύψους, καταγράφηκε και τον περασμένο Νοέμβριο με αεροσκάφος της εταιρίας Lufthansa. Όπως αποκαλύπτει το περιοδικό Spiegel, τότε το αεροσκάφος έχανε ύψος ίσο με 1 χιλιόμετρο ανά λεπτό.
Τελικά οι πιλότοι κατόρθωσαν να αποτρέψουν την αεροπορική τραγωδία, καθώς συνειδητοποίησαν έγκαιρα πως το λάθος είχε γίνει στα στοιχεία με τα οποία είχαν τροφοδοτήσει τα υπολογιστικά συστήματα του αεροσκάφους.
Μόνο όταν οι υπολογιστές αυτοί απενεργοποιήθηκαν, κατόρθωσαν οι πιλότοι να ανακτήσουν τον έλεγχο, αναφέρει χαρακτηριστικά το ρεπορτάζ.  Πρώτο ΘΕΜΑ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΜΕΤΕΔΩΣΕ ΤΟ "ΜΕΓΑ"

Έψαχναν τους φακέλους μπροστά στην Μέρκελ οι συνεργάτες του Αλέξη..

Όταν οι συνεργάτες του Τσίπρα έψαχναν φακέλους μπροστά στη Μέρκελ (Video) - Media

Όταν οι συνεργάτες του Τσίπρα έψαχναν φακέλους μπροστά στη Μέρκελ 

Συχνά τυχαίνει να μη βρίσκεις κάτι ακριβώς τη στιγμή που το χρειάζεσαι περισσότερο. Αυτό φαίνεται πως συνέβη και στους συνεργάτες του Αλέξη Τσίπρα, που τον συνόδευσαν στην επίσημη επίσκεψή του στο Βερολίνο.
Ενώ οι αντιπροσωπείες Ελλάδας και Γερμανίας ετοιμάζονταν να ξεκινήσουν τις συζητήσεις, οι συνεργάτες του Αλέξη Τσίπρα συνειδητοποίησαν ότι έλειπε ένας φάκελος.
Ο πρωθυπουργός αντέδρασε αρχικά με αμηχανία, αλλά παρέμεινε χαμογελαστός μπροστά στις κάμερες και τα φλας.
Δεν συνέβη το ίδιο πάντως με τους συνεργάτες του. Ο Νίκος Παππάς ακούγεται να ρωτάει: «Το αρχείο; Στην τσάντα, στην τσάντα σου θα είναι».
«Όχι αυτή είναι δική μου» απάντησε κάποιος, ενώ ένας άλλος αναρωτήθηκε «Τι θα κάνουμε τώρα με τους δικούς μου φακέλους; Ποιος το πήρε ρε;».
«Ο κίτρινος, ο κίτρινος Βαγγέλη» απάντησε ένας άλλος.
Σημειώνεται ότι η ελληνική αποστολή που πλαισίωσε τον πρωθυπουργό αποτελούταν από τον στενό του συνεργάτη και υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά, τον νομικό του σύμβουλο και διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου Δημήτρη Τζανακόπουλο, τον πρόεδρο του Σώματος Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων και επικεφαλής των διαπραγματεύσεων στο τεχνικό επίπεδο Γιώργο Χουλιαράκη, τον διπλωματικό σύμβουλο του πρωθυπουργού Βαγγέλη Καλπαδάκη και τον σύμβουλο για ευρωπαϊκά θέματα Τάκη Παυλόπουλο. 
Το ΠΟΝΤΙΚΙ

Eυχές Αυστραλού πρωθυπουργού για το 21 των Ελλήνων



Την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου και τα επιτεύγματα του σύγχρονου ελληνικού κράτους, χαιρετίζει σε μήνυμά του ο Αυστραλός πρωθυπουργός Τόνι Άμποτ. 
Τονίζει τις στενές σχέσεις Αυστραλίας και Ελλάδας που, όπως σημειώνει, «ξεκίνησαν από την άφιξη των πρώτων Ελλήνων στην Αυστραλία λίγο μετά την έναρξη της επανάστασης του '21 και δυναμώθηκαν από τη συμμετοχή των δυο χωρών σε δυο Παγκόσμιους Πολέμους για την ελευθερία».
Στο ίδιο μήκος κύματος και το μήνυμα του αρχηγού του Εργατικού Κόμματος Αυστραλίας και αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Μπιλ Σόρτεν, ο οποίος τονίζει: 
«Κοντεύουν 200 χρόνια από τότε που οι Έλληνες ξεκίνησαν τον αγώνα για την ελευθερία εκεί που γεννήθηκε η δημοκρατία. 
Χαιρετίζουμε το μέγα επίτευγμά τους και θυμόμαστε πόσα μας έχει προσφέρει η Ελλάδα».
Στο μεταξύ ο Ελληνισμός της Μελβούρνης θα τιμήσει και φέτος την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου με την καθιερωμένη παρέλαση στο μεγαλοπρεπές Μνημείο Πεσόντων της Μελβούρνης, την Κυριακή, 29 Μαρτίου.

WSJ: Το Ισραήλ κατασκόπευε τις διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Ιράν

Το Ισραήλ «κατασκόπευε τις ΗΠΑ για το Ιράν» - αρνείται η ισραηλινή κυβέρνηση
Το Ισραήλ κατασκόπευε τις διαπραγματεύσεις για το ιρανικό πυρηνικό πρόγραμμα ανάμεσα στην Τεχεράνη, τις ΗΠΑ και τις πέντε άλλες δυνάμεις, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της Wall Street Journal.
Το Ισραήλ έσπευσε να διαψεύσει τις πληροφορίες της αμερικανικής εφημερίδας, χαρακτηρίζοντάς τις «αντίθετες με τη αλήθεια». Σύμφωνα με την εφημερίδα, που επικαλείται Αμερικανούς αξιωματούχους, οι Ισραηλινοί είχαν ως στόχο να διεισδύσουν στις συνομιλίες και να καταρτίσουν φάκελλο για να αντιταχθούν στους όρους της υπο διαπραγμάτευσιν συμφωνίας.
Εκτός της τοποθέτησης μικροφώνων, το Ισραήλ εξασφάλισε πληροφορίες από αμερικανικές εμπιστευτικές ενημερώσεις, από πληροφοριοδότες και διπλωματικές επαφές στην Ευρώπη, σύμφωνα με τις πηγές τις οποίες επικαλείται η Wall Street Journal.
Περισσότερο από την κατασκοπεία, ο Λευκός Οίκος έχει εξοργισθεί από το γεγονός ότι το Ισραήλ είχε κοινοποιήσει αυτές τις απόρρητες πληροφορίες σε μέλη του αμερικανικού Κονγκρέσου για να αποδυναμώσει την υποστήριξη προς μία συμφωνία για το ιρανικό πυρηνικό πρόγραμμα, στην οποία αντιτίθεται μεγάλος αριθμός Ρεπουμπλικανών. «Είναι ένα πράγμα για τις ΗΠΑ και το Ισραήλ να αλληλοκατασκοπεύονται και είναι ένα άλλο πράγμα το Ισραήλ να υποκλέπτει μυστικά των ΗΠΑ και να τα δίνει σε μέλη του Κονγκρέσου για να πλήξει την αμερικανική διπλωματία», γράφει η εφημερίδα επικαλούμενη ανώτατο αμερικανό αξιωματούχο.
Οι αμερικανικές υπηρεσίες αντικατασκοπείας ανακάλυψαν την ισραηλινή επιχείρηση σε επικοινωνίες ανάμεσα σε ισραηλινούς αξιωματούχους. Αυτές οι επικοινωνίες περιλάμβαναν διευκρινίσεις οι οποίες δεν ήταν δυνατόν να προέρχονται παρά από εμπιστευτικές συνομιλίες, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Στο Ισραήλ, ο υπουργός Εξωτερικών Αβίγκντορ Λίμπερμαν διαβεβαίωσε ότι το δημοσίευμα «αντιβαίνει στην αλήθεια».»Φυσικά, το Ισραήλ οφείλει να υπερασπισθεί τα συμφέροντά του στον τομέα της ασφάλειας και έχουμε τις δικές μας υπηρεσίες Πληροφοριών. Αλλά δεν κατασκοπεύουμε τις Ηνωμένες Πολιτείες. Υπάρχουν αρκετοί συμμετέχοντες στις διαπραγματεύσεις, ανάμεσά τους και Ιρανοί», πρόσθεσε.
» Εξασφαλίσαμε τις πληροφορίες από άλλες πηγές, όχι από τις ΗΠΑ. Οι οδηγίες είναι σαφείς εδώ και δεκαετίες: δεν κατασκοπεύουμε τις ΗΠΑ απευθείας ή μη», συνέχισε ο Αβίγκντορ Λίμπερμαν.
Στην Ουάσινγκτον, το Κονγκρέσο βρίσκεται εδώ και μήνες σε σύγκρουση με την κυβέρνηση Ομπάμα, με τους Ρεπουμπλικανούς να επικρίνουν εκ προοιμίου τη συμφωνία που διαπραγματεύονται οι μεγάλες δυνάμεις με το Ιράν για να αποκλείσουν τον στρατιωτικό χαρακτήρα του ιρανικού πυρηνικού προγράμματος.
Πολλοί Δημοκρατικοί δηλώνουν επίσης επιφυλακτικοί και έτοιμοι να δραστηριοποιηθούν, μέσω της νομοθετικής οδού, για να αντιταχθούν σε κάθε συμφωνία που δεν θα θέτει εκτός λειτουργίας αρκετές ιρανικές πυρηνικές εγκαταστάσεις. Οι συνομιλίες αναμένεται να επαναληφθούν αύριο στην Ελβετία, καθώς πλησιάζει η καταληκτική ημερομηνία της 31ης Μαρτίου για την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας.

Μέσω Twitter έμαθε η «Germanwings» για τη συντριβή του Airbus!Πρόκειται για θυγατρική της Lufthansa

Μέσω Twitter έμαθε η «Germanwings» για τη συντριβή του Airbus!

24/03/201514:20

Το αεροπλάνο ήταν ένα από τα παλαιότερα που έχει η εταιρεία και παραδόθηκε από την Airbus το Νοέμβριο του 1990 με σειριακό αριθμό 147

Μέσα από το Twitter ενημερώθηκε η γερμανική εταιρεία «Germanwings» (χαμηλού κόστους, θυγατρική της Lufthansa) ότι το αεροσκάφος της, ένα Airbus A320, συνετρίβη το μεσημέρι της Τρίτης στη νότια Γαλλία!
Σε tweet που έκανε η εταιρεία, ανέφερε αρχικά ότι είδε πολλά δημοσιεύματα για την αεροπορική τραγωδία, υπογραμμίζοντας, ωστόσο, πως δεν είχε «επιβεβαιωμένες πληροφορίες».

Το αεροπλάνο που συνετρίβη ήταν ένα από τα παλαιότερα που έχει η εταιρεία και παραδόθηκε από την Airbus το Νοέμβριο του 1990 με σειριακό αριθμό 147.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για τη χειρότερη αεροπορική τραγωδία σε γαλλικό έδαφος από την πτώση του Κονκόρντ το 2000.

Το πρώτο tweet της εταιρείας Germanwings και το tweet για απώλεια σήματος από τη Flightradar 

wibiya widget