Tuesday, March 12, 2019

Οι 7 κινήσεις που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις όταν τρως αν θες να χάσεις κιλά


Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά M.D. Ph.D. DU ιατρό-βιοπαθολόγο Ιατρική της Παχυσαρκίας διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).
Οι περισσότεροι άνθρωποι βάζουν κιλά από αυτά που τρώνε πριν, μετά και μεταξύ των γευμάτων, από ότι αυτών που καταναλώνουν στο κυρίως γεύμα.
Αν είσαι ένας από αυτούς τα παρακάτω κόλπα θα σε βοηθήσουν.

1. Ποτέ μην τρως όρθια

Όταν είσαι όρθια, δεν είσαι συγκεντρωμένη με αποτέλεσμα να μην ελέγχεις τι τρως.

2.Μην τρως όταν μαγειρεύεις

Υπάρχει μεγάλη διαφορά από το να δοκιμάζουμε και να τρώμε το μισό ταψί.
© Παρέχεται από: Attica Publications

3. Μην τρως όταν μιλάς στο τηλέφωνο

Πρώτα από όλα είναι αγενές. Επίσης σε οδηγεί στο ασυνείδητο τσιμπολόγημα.

4.Μην τρως με τα χέρια

Αν είναι finger food’ είναι απειλή. Μείνε μακριά από τρόφιμα που δεν χρειάζονται μαχαιροπίρουνα.
Διάβασε περισσότερα στην σελίδα ii

5.Αν είσαι δεξιόχειρας φάε με το αριστερό

Είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κόλπα όταν πας σε ένα πάρτι. Κράτησε το ποτό σου με το δεξί σου χέρι, με αποτέλεσμα όταν περάσει ο δίσκος με τους μεζέδες να το σκεφτείς. Θα εντυπωσιαστείς.

6. Μείνε μακριά από την κουζίνα

Προσπάθησε να είσαι εκεί μόνο όταν μαγειρεύεις και στο κανονικό γεύμα. Μην χρησιμοποιείς τη κουζίνα για γραφείο, οπού θα τακτοποιήσεις τους λογαριασμούς, θα τηλεφωνήσεις, γιατί μάλλον θα τσιμπολογήσεις. Άφησε ένα μικρό φως αναμμένο. Έχει βρεθεί ότι η σκοτεινή κουζίνα προσελκύει για νυχτερινό τσιμπολόγημα.
© Παρέχεται από: Attica Publications

7. Μείνε μακριά από το καλάθι με τα ψωμιά στο εστιατόριο

Στα εστιατόρια γνωρίζουν γιατί το φέρνουν στην αρχή. Ανοίγει την όρεξη. Ή γύρισε το πίσω και ζήτησε στικς καρότα ή άλλα λαχανικά ή δώσε το στους φίλους σου στην άλλη μεριά του τραπεζιού.

EE.Η επόμενη μέρα μετά την ήττα Μέι - Δύο δρόμοι για το «διαζύγιο» με Ε.Ε.


Με μία νέα εμπλοκή είναι αντιμετώπη η Βρετανία, στη διαδικασία εξόδού της από την Ευρωπαϊκή Ένωση και πλέον όλα φαντάζουν ρευστά, μετά και  το νέο «όχι» από τη Βουλή των Κοινοτήτων  . 
 Το σχέδιο «διαζυγίου» με τις Βρυξέλλες, θα εξεταστει εκ νέου την Τετάρτη, όπουτο Κοινοβούλιο θα διεξάγει ψηφοφορία για μια no deal αποχώρηση της χώρας από την Ε.Ε. (ένα σκληρό Brexit, με ανυπολόγιστες συνέπειες για πολλούς Ευρωπαίους). 
 Εάν και αυτή η επιλογή απορριφθεί, τότε η Βουλή των Κοινοτήτων θα συνέλθει εκ νέου την Πέμπτη να ψηφίσει για μία παράταση της περιόδου αποχώρησης όπως αυτή καθορίζεται στο άρθρου 50 (δηλαδή μετά τις 29 Μαρτίου). 
 Σε περίπτωση που οι Βρετανοί βουλευτές ανάψουν «πράσινο φως» σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξει και 4η ψηφοφορία επί της ανάλογης αίτησης κατά τηΣύνοδο Κορυφήςτου Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 20ης και 21ης Μαρτίου. 
 Υπάρχουν βέβαια και πολλές φωνές στο Ηνωμένο Βασίλειο που λένε ότι η χώρα πρέπει να πάει σε πρόωρες εκλογές. 
   naftemporiki.gr

Ο Βαρβιτσιώτης παραδέχεται πως είχε offshore – Τι λέει για τις αγοραπωλησίες στη Μύκονο


Στην παραδοχή πως ο ίδιος συμμετείχε σε offshore εταιρία με έδρα τη Μονροβία της Λιβερίας προχώρησε ο πρώην υπουργός και βουλευτής της ΝΔ, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, απαντώτας στο σχετικό αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του newsbomb.gr. 
Με γραπτή του δήλωση ο κ. Βαρβιτσιώτης παραδέχεται ότι μετείχε ως μέτοχος στην offshore «SANIBEL ESTATES LTD», η οποία προχώρησε το 1999 σε αγοραπωλησίες τεράστιων εκτάσεων στη Μύκονο, κατά την περίοδο που ο ίδιος δεν ήταν ακόμη βουλευτής, με τον ίδιο να αφήνει σαφείς αιχμές για «ιδιαίτερη εντύπωση από τη χρονική συγκυρία που επελέγη να ανασυρθεί η συγκεκριμένη υπόθεση».

Ακολουθεί αυτούσια ολόκληρη η

δήλωση – απάντηση Βαρβιτσιώτη:

«Με τη ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου για τα ψεύδη και τις συκοφαντίες που περιλαμβάνονται στο δήθεν αποκαλυπτικό δημοσίευμα του διαδικτυακού ΜΜΕ με το διακριτικό τίτλο «NEWSBOMB.GR» με ημερομηνία 12/3/2019, και προς αποκατάσταση της πλήρους αληθείας δηλώνω τα εξής:
Η υπεράκτια εταιρεία «SANIBEL ESTATES LTD» συστάθηκε το έτος 1998, με καταστατική έδρα τη Μονρόβια της Λιβερίας, σύμφωνα με τους νόμους της Λιβερίας περί «εμπορικών εταιρειών».
Υπήρξα και εγώ μέτοχος της εν λόγω εταιρίας, μαζί με άλλα δέκα (10) φυσικά πρόσωπα.
H συγκεκριμένη εταιρεία υπέβαλε έναρξη εργασιών στην Ελλάδα και έλαβε αριθμό φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ), σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Σημειωτέον ότι, κατά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν διατελούσα εκλεγμένος βουλευτής, ούτε κατείχα κάποια κυβερνητική θέση, ούτε καν ήμουν υποψήφιος βουλευτής!
Για την αποκατάσταση της αλήθειας επισημαίνονται τα εξής:
• Στις 05/01/1999 αγοράσαμε, ως Εταιρεία, αγρούς και αγροτικές εκτάσεις στη Μύκονο συνολικής έκτασης περίπου 232.206 τ.μ.
• Στις 31/08/1999 τα πιο πάνω ακίνητα πωλήθηκαν με συμβολαιογραφική πράξη σε τεχνική εταιρεία, σύμφωνα με όλες τις νόμιμες διαδικασίες.
Για την περαιτέρω αποκατάσταση της αλήθειας επισημαίνεται, επίσης, ότι:
• Κάθε εισόδημα που μου αναλογούσε ατομικά, από τις πωλήσεις των εν λόγω αγροτεμαχίων, έχει δηλωθεί στην φορολογική δήλωση που νόμιμα υπέβαλα για την οικεία οικονομική χρήση.
• Η τελευταία πράξη της εν λόγω εταιρείας ήταν στις 31/08/1999, η πώληση δηλαδή των ανωτέρω περιγραφόμενων ακινήτων. Έκτοτε η εταιρεία αυτή δεν έχει καμία δραστηριότητα, τόσο στην Ελλάδα, όσο και το εξωτερικό και, μάλιστα, έχει διαγραφεί από τα μητρώα εταιρειών της Λιβερίας.
• Έχει δε υποβάλει δήλωση διακοπής των εργασιών της και στη Δ.Ο.Υ. Μυκόνου, με ημερομηνία διακοπής εργασιών στις 31/08/1999, ημερομηνία κατά την οποία δεν διατελούσα εκλεγμένος βουλευτής, ούτε κατείχα κάποια κυβερνητική θέση, ούτε καν ήμουν υποψήφιος βουλευτής! Συνεπώς, εύλογα προκύπτει ότι ουδεμία παράβαση του νόμου περί εξωχώριων εταιρειών έχει συντελεσθεί!
Όσον αφορά τα υπόλοιπα ψευδή και συκοφαντικά που αναφέρονται στο δημοσίευμα, επισημαίνονται τα εξής:
• Για την αγοραπωλησία επεβλήθη στον Πρόεδρο της διαλυθείσας εταιρείας ο αναλογών φόρος τον οποίον και καταβάλαμε όλοι οι μέτοχοι.
• Ήδη, από το 2010, δεν υφίσταται ουδεμία οφειλή προς το ελληνικό δημόσιο.
Με την ανωτέρω αναλυτική παράθεση γεγονότων -τα οποία είναι πέρα για πέρα αυταπόδεικτα και αληθή- είναι πλέον προφανές ότι το εν λόγω δημοσίευμα βρίθει ανακριβειών και, κατ΄επέκταση, συκοφαντιών. Είναι, επίσης, σαφές ότι όχι μόνο ο συντάκτης του, αλλά και οι ιστοσελίδες που το αναπαρήγαγαν, λειτουργούν με προφανή δόλο αποσκοπώντας να πλήξουν την τιμή και την υπόληψή μου.
Θεμελιώδης αρχή της δημοσιογραφικής δεοντολογίας είναι η συλλογή αξιόπιστων πληροφοριών και η διακρίβωση της αλήθειας των γεγονότων, πράγμα το οποίο ουδέποτε και κατ’ ουδένα τρόπο δεν συνετελέσθη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Είναι η πολλοστή φορά στη χώρα μας που, με επίφαση της δημοσιογραφικής τους ιδιότητας, επιχειρούν ορισμένοι να πλήξουν πολιτικά πρόσωπα, να δημιουργήσουν εντυπώσεις και να καθοδηγήσουν συνειδήσεις.
Η συγκεκριμένη δήθεν «αποκάλυψη», άλλωστε, έχει «χρησιμοποιηθεί» εδώ και πάνω από δέκα χρόνια από διάφορα δημοσιογραφικά «κέντρα» που μόνο στόχο είχαν να πλήξουν -και εκείνα- την τιμή και την υπόληψή μου. Προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση δε η χρονική συγκυρία που επιλέξατε εσείς να ανασύρετε τη συγκεκριμένη υπόθεση.
Τόσο επειδή έχει παρέλθει μια ολόκληρη εικοσαετία, όσο και επειδή διανύουμε προεκλογική περίοδο.
Για όλα αυτά, επιφυλάσσομαι ρητά παντός νομίμου διακαιώματός μου».

Η απάντηση του Newsbomb.gr

Σεβόμαστε πλήρως το δικαίωμα του κ. Βαρβιτσιώτη να υποστηρίζει γενικά κι αόριστα ότι θίγεται η τιμή και η υπόληψή του με επιχειρήματα του τύπου ότι πρόκειται για… παλιά υπόθεση.
Τον ευχαριστούμε ωστόσο αφού επιβεβαιώνει πλήρως το ρεπορτάζ.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης δεν απαντά στην ουσία της υπόθεσης:
– Τι αγοραπωλησίες έγιναν μέσω της εξωχωριας εταιρείας και γιατί τα κέρδη από αυτή την δραστηριότητα δεν αναφέρονται στα πόθεν εσχες του ως βουλευτής;
– Ποια ήταν τα κέρδη που αποκόμισε και σε ποιο πόθεν εσχες έχουν δηλωθεί;
– Γιατί ο κ. βουλευτής της ΝΔ δεν αναφέρει ποιο ήταν το αρχικό πρόστιμο από την εφορία και με ποια ρύθμιση κατάφερε να το ρίξει σε ευτελές ποσό και επι ποίας κυβέρνησης;
– Τι πρόστιμο πλήρωσε στην εφορία; Με πόσα «καθάρισε»;
Αυτά είναι ουσιώδη ερωτήματα στα οποία αρνείται να απαντήσει ο κ. Μιλτιαδης Βαρβιτσιώτης.
Ίσως να απαντήσει η επιτροπή Πόθεν Εσχες της Βουλής, όπως συμβαίνει στα σοβαρά κράτη…


Έτσι σταμάτησε ο Ανδρέας τους Τούρκους video



Έτσι σταμάτησε ο Ανδρέας Παπανδρέου τους Τούρκους
 στην κρίση του 1987
https://youtu.be/6_0YSNG-9P8

Monday, March 11, 2019

Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας: Η πιο επίκαιρη γιορτή χωρίς.. σοκολατάκια και λουλούδια

Αναδημοσιευεται
από τη ΝΈΑ ΣΕΛΙΔΑ
Στις 8 Μαρτίου, είναι η Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας. Δεν είναι μία μέρα για να δέχονται οι γυναίκες απλά «χρόνια πολλά», τριαντάφυλλα και σοκολατάκια. Αλλά μια ημέρα για να μας υπενθυμίζει τους αέναους και δυναμικούς αγώνες ενάντια στην ανισότητα των δύο φύλων. Τους αγώνες διεκδίκησης των γυναικείων δικαιωμάτων. 
Της Ζωής Μακρυγιάννη
zmakrigianni@neaselida.news

Η γιορτή πιο επίκαιρη και αναγκαία από ποτέ 

Σε μια εποχή που η πατριαρχία είναι εδώ, οι γυναίκες δεν χρειάζονται μια ημέρα γιορτής και 364 ημέρες υποταγής. Όταν η Ελένη Τοπαλούδηδολοφονείται στη Ρόδο επειδή δεν συναίνεσε στη σεξουαλική πράξη, όταν η Αγγελική Πέτρου δολοφονείται από τον ίδιο της τον πατέρα στην Κέρκυρα επειδή εκείνος δεν ενέκρινε τη σχέση της, όταν μια 22χρονη πέφτει θύμα ξυλοδαρμού, έπειτα από απόπειρα βιασμού χούλιγκανς, 365 μέρες το χρόνο, επτά μέρες τη βδομάδα και 24 ώρες τη μέρα οι γυναίκες πρέπει να φωνάζουν: Ούτε μία λιγότερη! 
Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν πως η ισότητα έχει επιτευχθεί. Μόνο και μόνο επειδή σε διάφορους εργασιακούς χώρους οι γυναίκες απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα με τους άνδρες, επειδή μπορούν, πλέον, να κατέχουν διευθυντικές θέσεις, επειδή αρθρώνουν δημόσιο λόγο. Οι παραπάνω (και πόσες άλλες) περιπτώσεις βίας κατά γυναικών όμως, κρούουν το καμπανάκι ότι οι ανισότητες εξακολουθούν και η πατριαρχία δεν έχει εκλείψει.Ότι η αντίληψη επιβολής ενός άνδρα σε μια γυναίκα εμφιλοχωρεί στις συμπεριφορές και ίσως να κυριαρχεί.
Αυτό είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν όχι μόνο οι γυναίκες σήμερα, αλλά και οι σύγχρονες κοινωνίες. Η 8η Μαρτίου να υπενθυμίζει απλώς την ιστορία των γυναικείων διεκδικήσεων, αλλά οι υπόλοιπες μέρες να είναι μέρες ενός συνεχούς και ηχηρού αγώνα. 

Πώς καθιερώθηκε η 8η Μαρτίου

Σαν σήμερα, το 1857 στην Νέα Υόρκη, οι εργάτριες στην κλωστοϋφαντουργίακινητοποιήθηκαν για τις απάνθρωπες συνθήκες εργασίας και τους χαμηλούς μισθούς. Η αστυνομίαεπιτέθηκε και διέλυσε βίαια το πλήθος των λευκοντυμένων γυναικών, όμως το εργατικό κίνημα είχε ήδη γεννηθεί. Δυο χρόνια αργότερα, οι γυναίκες που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις οργάνωσαν το πρώτο εργατικό σωματείογυναικών και συνέχισαν τον αγώνα για τη χειραφέτηση τους.
Το 1908 παρέλασαν 15.000 γυναίκες στους δρόμους της Νέας Υόρκης ζητώντας λιγότερες ώρες εργασίας, καλύτερους μισθούς και δικαίωμα ψήφου. Υιοθέτησαν το σύνθημα «Ψωμί και τριαντάφυλλα», με το ψωμί να συμβολίζει την οικονομική ασφάλεια και τα τριαντάφυλλα την καλύτερη ποιότητα ζωής.
Η Ημέρα της Γυναίκας γιορτάστηκε για πρώτη φορά από το Σοσιαλιστικό Κόμμα των ΗΠΑ στις 28 Φεβρουαρίου 1909. Ο εορτασμός της καθιερώθηκε το 1910 με πρόταση της Γερμανίδας σοσιαλίστριας Clara Zetkin κατά τη διάρκεια της Δεύτερης Διεθνούς.
Το 1910 η «Διεθνής Διάσκεψη Γυναικών», πρότεινε να καθιερωθεί η 8 Μαρτίου, ως η μέρα τιμής των γυναικείων αγώνων. Όταν οι γυναίκες απέκτησαν δικαίωμα ψήφου στη Σοβιετική Ρωσία το 1917, η 8η Μαρτίου καθιερώθηκε εκεί ως εθνική αργία.
Η άνοδος του φεμινιστικού κινήματος το 1960 αναζωογόνησε το ενδιαφέρον για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. Αρκετά χρόνια αργότερα, το 1977, η 8η Μαρτίου ορίστηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα της Γυναίκας.
Η ιστορική αναδρομή με πληροφορίες από το tvxs.gr

Αυστηροποίηση της ταξιδιωτικής οδηγίας για την Τουρκία από το Βερολίνο: «Κίνδυνος σύλληψης»


Η Γερμανία προχώρησε το Σάββατο σε αυστηροποίηση της ταξιδιωτικής οδηγίας για την Τουρκία, προειδοποιώντας τους Γερμανούς πολίτες ότι διατρέχουν τον κίνδυνο σύλληψης για έκφραση απόψεων που μπορεί να επιτρέπεται στην Γερμανία, αλλά ίσως όχι από τις τουρκικές αρχές.
«Δεν μπορεί να αποκλειστεί… ότι η τουρκική κυβέρνηση θα λάβει περαιτέρω μέτρα ενάντια σε εκπροσώπους γερμανικών μέσων ενημέρωσης και οργανώσεων της κοινωνίας των πολιτών», υπογραμμίζει η νέα ενημερωμένη ταξιδιωτική οδηγία του υπουργείου Εξωτερικών.
«Δηλώσεις και σχόλια, η έκφραση των οποίων προστατεύεται από την ερμηνεία της γερμανικής νομοθεσίας για την ελευθερία της έκφρασης, μπορεί να οδηγήσουν στην Τουρκία σε περιορισμούς επαγγελματικής δραστηριότητας και ποινικές διαδικασίες», αναφέρει το γερμανικό ΥΠΕΞ.
Η νέα οδηγία, την οποία μια εκπρόσωπος του υπουργείου επιβεβαίωσε ότι εκδόθηκε το Σάββατο, σημειώνει ότι σε πολλούς Ευρωπαίους, ανάμεσά τους Γερμανούς δημοσιογράφους, ανταποκριτές στην Τουρκία, οι τουρκικές αρχές δεν ανανέωσαν τις διαπιστεύσεις τους, χωρίς να δώσουν εξηγήσεις.
Τα τελευταία δύο χρόνια, επίσης, ένας αυξανόμενος αριθμός Γερμανών υπηκόων έχει συλληφθεί αυθαίρετα στη χώρα, προσθέτει η οδηγία.
Οι τουρκικές αρχές είναι ύποπτες για οποιεσδήποτε διασυνδέσεις με το δίκτυο FETO του μουσουλμάνου ιεροκήρυκα Φετουλάχ Γκιουλέν, τον οποίο η Άγκυρα κατηγορεί ως ενορχηστρωτή του αποτυχημένου πραξικοπήματος του 2016, προσθέτει το γερμανικό ΥΠΕΞ.
Παράλληλα, προειδοποιεί ότι κάθε τουρίστας που επισκέπτεται την Τουρκία, ο οποίος συμμετείχε σε άλλες χώρες σε συναντήσεις οργανώσεων που είναι απαγορευμένες στην Τουρκία, κινδυνεύει να συλληφθεί, όπως και Γερμανοί που έκαναν ή επιδοκίμασαν σχόλια σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης επικριτικά της τουρκικής κυβέρνησης.
Την περασμένη εβδομάδα μια δήλωση του Τούρκου υπουργού Εσωτερικών Σουλεϊμάν Σοϊλού που απείλησε με συλλήψεις Γερμανών οι οποίοι θεωρούνται υποστηρικτές του Γκιουλέν και επισκέπτονται την Τουρκία για τουρισμό, προκάλεσε την αντίδραση του Βερολίνου.
Ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας Μεχμέτ Νουρί Ερσόι προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, υποστηρίζοντας ότι η δήλωση Σοϊλού αποδόθηκε λάθος, διαβεβαιώνοντας ότι η Τουρκία ήταν πάντα μια φιλική χώρα για τους Γερμανούς και παραμένει ένας ασφαλής προορισμός για τους Γερμανούς τουρίστες.

 ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sunday, March 10, 2019

Χ. Γιανναράς: «Αν υπήρχε πολιτικός με όραμα θα έβαζε στο Δημοτικό Αρχαία και Ελληνικούς χορούς»


O καθηγητής φιλοσοφίας και συγγραφέας, Χρήστος Γιανναράς, μιλά για την Ελλάδα που «τέλειωσε» λόγω και της εκπαίδευσης που έχει στόχο την χρηστικότητα και όχι το «αληθεύειν».

Όπως αναφέρει ο ίδιος: «Βυθιζόμαστε σε ένα κενό, σε ένα τίποτα […] Απορώ που ακόμα υπάρχουμε! Δεν γεννιέται η παραμικρή αντίσταση στην κακουργία των πολιτικών… Προς τι να αντισταθεί ο Έλληνας; Προς τι; Για να έχει πρωθυπουργό ή τον Μητσοτάκη ή τον Τσίπρα; Διαφέρουν αυτοί  από το να έχεις πρωθυπουργό τον Σόιμπλε; Δεν υπάρχει εναλλακτική πρόταση, το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι πια ανύπαρκτο».
Έχετε πει πως «Η Ελλάδα τέλειωσε» σε σχέση με το ότι «η ελληνική εκπαίδευση εστιάζει στη χρηστικότητα». Θα θέλατε να το εξηγήσετε;
Η βασική μου ιδέα είναι, ότι εάν ο ελληνισμός κόμιζε κάτι μέσα στους αιώνες -κι αυτό είναι που τον διαφοροποιεί ριζικά από τη δυτική παράδοση- είναι ακριβώς ότι ο στόχος για τον έλληνα ήταν το «αληθεύειν» και όχι το χρήσιμο. Λέει ο Αριστοτέλης, ότι «Το ζητείν απανταχού το χρήσιμον ήκιστα αρμόζει τοις μεγαλοψύχοις και ελευθερίοις», δηλαδή, δεν ταιριάζει σε ελεύθερους και μεγαλόψυχους ανθρώπους το να ζητάνε παντού το χρήσιμο. Η χρησιμότητα είναι μια δουλεία στην ανάγκη,  αδιανόητη για τον έλληνα. Ο έλληνας μάχεται για την ελευθερία από την ανάγκη
Λοιπόν, στην Ελλάδα, η Παιδεία κάποτε -θα τολμούσα να πω όχι πολύ μακριά από σήμερα- είχε σώσει κάτι από αυτή την προτεραιότητα της ελευθερίας. Για παράδειγμα, το παιδάκι πήγαινε στο Δημοτικό Σχολειό και άρχιζε την εκπαίδευσή του με τη σουηδική γυμναστική, δηλαδή με έναν έμπρακτο τρόπο, που δεν ήταν διανοητικός. Εντασσόταν σε ένα δρώμενο, λογικά συντονιζόμενων κινήσεων. Όλοι μαζί έκαναν τις ίδιες κινήσεις.
Αυτό έχει τεράστια παιδαγωγική δυναμική. Έμπαινε το παιδί στην κοινωνία των σχέσεων, όχι με διδάγματα και με ηθικολογίες, αλλά με την πράξη. Ή μάθαινε  να συντονίζει το βάδισμά του, πώς να βαδίζει μαζί με τους άλλους. Έχετε δει πως παρελαύνουν σήμερα τα παιδιά; Δεν μπορούν, δεν ξέρουν να συντονιστούν, σκορποχώρι, τελείως.
Ή ο ελληνικός χορός, ήταν μέγιστο μάθημα κοινωνικοποίησης του παιδιού. Σήμερα ο στόχος δεν είναι να κοινωνικοποιηθεί το παιδί. Είναι να θωρακιστεί το εγώ του, να μάθει να απαιτεί, να μάθει εξασφαλίζει το δικαίωμά «του». Θυμάστε τον πιτσιρικά που φώναζε στον υπουργό Παιδείας, Αρσένη: «Δεν μπορείς Γεράσιμε!»;
Οι μικρονοϊκοί μας πολιτευόμενοι νομίζουν ότι έτσι ετοιμάζουν άγρυπνους επαναστάτες. Αλλά προσωπικά θεωρώ ότι μ’ αυτόν τον τρόπο ετοιμάζουν ανθρώπους τρομακτικής μοναξιάς! Έναν ανέραστο άνθρωπο.  Το “απελευθερωμένο” σημερινό παιδί δεν θα μπορέσει ποτέ να ερωτευτεί, γιατί δεν ξέρει να μοιράζεται.
Και πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με τη φράση σας «Η Ελλάδα τελείωσε», τι έχετε να πείτε;
Δε έχει μείνει ούτε ίχνος από την ελληνικότητα, από αυτή την προτεραιότητα του «κοινωνείν», που έλεγε ο Ηράκλειτος. Ούτε το παραμικρό θεσμικό κατάλοιπο. Στη θέση της κοινότητας (πόλεως) κυριαρχεί σήμερα η τηλεοπτικά ποδηγετούμενη μάζα. Ο στόχος μας δεν είναι το κοινωνείν. Η αλήθεια δεν προκύπτει από τη βεβαιότητα της εμπειρικής μετοχής. Όχι! Η αλήθεια επιβάλλεται αξιωματικά, είτε από αυθεντίες, είτε από τη δογματική λογική, είτε από τη χρησιμότητα.
Λέμε ότι το μέλι είναι γλυκό, λέει ο Δημόκριτος, όχι γιατί υπάρχει μια αξιωματική αρχή, η οποία ορίζει τι είναι γλυκό και τι είναι πικρό, αλλά γιατί έχουμε γευτεί μέλι και η εμπειρία όλων  μας συμπίπτει. «Πάντες ομοδοξούσι και έκαστος επιμαρτυρεί», δηλαδή όλοι έχουν ομού τη γνώμη, τη δόξα, την αντίληψη.
Λοιπόν, αν χαθεί αυτό το στοιχείο: «Καθ᾽ ὅτι ἂν κοινωνήσωμεν, ἀληθεύομεν, ἃ δὲ ἂν ἰδιάσωμεν, ψευδόμεθα», που έλεγε ο Ηράκλειτος, (δηλαδή, ότι αληθεύουμε μόνο όταν συμπίπτει η εμπειρία όλων μας και κοινωνείται η ίδια εμπειρία, αν χαθεί η ελληνική εμμονή στην αλήθεια ως “μετοχή”), ο ολοκληρωτισμός είναι μονόδρομος. Ολοκληρωτισμός δικτατόρων ή ιδεολογιών ή των Τραπεζών και του απρόσωπου εφιάλτη που λέγεται Διεθνές Χρηματοπιστωτικό Σύστημα.
Ο Κωνσταντίνος Καραβίδας ή ο Νίκος Πανταζόπουλος, έδειξαν πως όσο λειτουργούσε η αυτοδιαχειριζόμενη κοινότητα, υπήρχε ελληνικότητα.
Υπήρχε και η ανοχή στη διαφορετικότητα, γιατί κάθε κοινότητα είχε κάποιες διαφορές από την άλλη;
Ναι, η διαφορετικότητα του κάθε ανθρώπου! Πήγαινες στο καφενείο και οι άνθρωποι έλεγαν αυθόρμητα τη δική τους, την προσωπική γνώμη τους, το καλαμπούρι τους. Σήμερα όλοι αντιγράφουν πανομοιότυπες φράσεις της τηλεόρασης. Αναμηρυκάζουν φράσεις που ακούσανε στα “Μέσα”.
Επιμένω ότι η ουσία του προβλήματος δεν είναι ιδεολογική ή παραταξιακή. Είναι ότι βυθιζόμαστε σε ένα κενό, σε ένα τίποτα. Κυρίως το στοιχείο της αδυναμίας των παιδιών  να ερωτευτούν, είναι αναπηρία. Βλέπετε νέα παιδιά στην καφετέρια, το καθένα με το κινητό του και τον καφέ του ανίκανα να ανταλλάξουν άποψη, δε λένε λέξη.
Και τι νομίζετε ότι θα μπορούσε να γίνει;
Αν υπήρχε  πολιτικός με όραμα, θα έβαζε τα αρχαία ελληνικά να διδάσκονται από το δημοτικό, σαν παιχνίδι! Θα έβαζε πολύ πολλή, μουσική, θα έβαζε κυρίως μαθηματικά, αλλά θα άλλαζε τον τρόπο διδασκαλίας τους: Τα μαθηματικά όχι ως χρηστική γνώση, αλλά ως γλώσσα, ως λογική.
Τα μαθηματικά είναι μια γλώσσα. Στα ελληνικά σχολειά, όμως, τα μαθηματικά, τα μαθαίναμε ως κάτι χρηστικό, μόνο για να κάνουμε λογαριασμούς. Είναι έγκλημα!
Τι άλλο θα λέγατε, ως επίλογο, για την Ελλάδα στην κρίση;
Απλώς ότι  απορώ που ακόμα υπάρχουμε! Δεν γεννιέται η παραμικρή αντίσταση στην κακουργία των πολιτικών… Προς τι να αντισταθεί ο Έλληνας; Προς τι; Για να έχει πρωθυπουργό ή τον Μητσοτάκη ή τον Τσίπρα; Διαφέρουν αυτοί, από το να έχεις πρωθυπουργό τον Σόιμπλε; Δεν υπάρχει εναλλακτική πρόταση, το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι πια ανύπαρκτο.
Τις προάλλες λέχθηκε πως μία γυναίκα που μεγαλώνει μόνη της δύο παιδιά και το ετήσιο εισόδημά της είναι κάπου 4.100, ότι η εφορία της ζητάει σχεδόν τα μισά, και μάλιστα της αφαίρεσαν από την τράπεζα 8 ευρώ που είχε στον λογαριασμό της.
Πρέπει να βρούμε τον δικό μας τρόπο. Δεν είναι δυνατόν να θέλουμε να βάλουμε την Ελλάδα να λειτουργήσει με τους όρους που λειτουργεί π.χ. η Ολλανδία. Ξέρετε ότι σε όλη τη Ρωμαϊκή περίοδο, στο λεγόμενο Βυζάντιο, και μετά σε όλη την Οθωμανική περίοδο, υποκείμενο φορολογικής υποχρέωσης, δεν ήταν το άτομο, αλλά η κοινότητα.
Δηλαδή, φέτος είχα εγώ μεγαλύτερη σοδιά, και εσείς μικρότερη, έπρεπε να κοινωνήσουμε μεταξύ μας τη διαφορά, ώστε να πληρώσει το χωριό το φόρο. Καταλαβαίνετε τι δυναμική είχε αυτό το στοιχείο; Τώρα , η γυναίκα που αναφέρατε, μόνη της, τι να κάνει; Να πηδήξει από το μπαλκόνι ή να οπλιστεί με βόμβα μολότοφ;
Από Tvxs.gr

Επικαιρο.-Η ..Ζωή δεν τα ..έχει με τους ήρεμους . Ζωή Χατζηθωμά


Ό,ΤΙ ΜΈΝΕΙ ΑΠΌ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΈΜΕ ΑΎΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΌΤΕΡΟΥΣ
“Μην πεις ποτέ ότι θέλεις να ζήσεις ήρεμα, η ζωή δεν αγαπά τα ήσυχα παιδιά, αλλά τα ατίθασα πνεύματα, που δημιουργούν ιστορίες. Φρόντισε μόνο να είναι καλή η ιστορία σου ”, μου είχε πει κάποτε ένας σοφός γέρος. Αλήθειες και παραμύθια και όλα ανακατεύονται γλυκά στις ιστορίες του καθενός μας και στο αποτύπωμα που θα αφήσουμε τελικά στο πέρασμά μας.
Μέρες γιορτής και φτάνεις με αργοπορία στο γιορτινό τραπέζι και στους δικούς σου ανθρώπους, εκεί που ζευγάρια μάτια κρέμονται από τα δικά σου. Και πρέπει να χαμογελάς και να είσαι παρών. Και ας σπρώχνεις με δύναμη το σκοτάδι κάποιες νύχτες, να μην πέσει πάνω σου, κι ας είναι φορές που νιώθεις μόνος και τρομοκρατημένος. Γιατί οφείλεις να είσαι παρουσία και όχι απουσία, ούτε δειλός και ντροπιασμένος λιποτάκτης της ζωής.
Η ζωή αγαπά τους δυνατούς και όσους έχουν το βέλος στην καρδιά και όχι στην πλάτη...Και έτσι, κάπου ανάμεσα στο μοίρασμα και στον εγωισμό, στήνεις μια ζωή. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Με όλα τα αυτονόητα και με όσα εννοούνται ή τεχνηέντως αποσιωπούνται.
Θέλω να μάθω στα παιδιά να κρατούν σφιχτά το σπαθί στο χέρι και να μάχονται, αλλά με πλήρη συνείδηση της σημασίας της μάχης. Να γνωρίζουν την κορυφή, να γνωρίζουν και τον πάτο. Με όνομα και ονοματεπώνυμο, γιατί και ο πάτος έχει ονοματεπώνυμο. Και οι ψευτιές και οι απάτες, και η κατρακύλα και το ξεπούλημα της ψυχής και της συνείδησης. Για λίγα ψίχουλα, μέχρι να συμβιβαστείς και να λες πάντα ναι, σαν αισχρή μάζα, που δεν αντιδρά στην καταπάτηση των δικαιωμάτων, της Δικαιοσύνης, της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας….της αξιοπρέπειας και του αυτοσεβασμού.
Θέλω να βλέπω παιδιά, που θα τα έχουμε αναθρέψει με λύσσα για διεκδίκηση όσων τους ανήκουν, με σκονισμένα μαλλιά και μουτζουρωμένα πρόσωπα, σαν ομηρικοί ήρωες στη μάχη και μετά αποκαμωμένα να φυτεύουν στις βεράντες βασιλικούς και να γίνονται λιώμα από το ερωτικό μεθύσι, χωρίς να σταματούν να αναζητούν το πρόσωπο που είχαν δει στον τρελό εφηβικό τους ύπνο. Και μαζί θα αλλάξουν τον κόσμο. Και ένα μόνο άνθρωπο να αλλάξουν, κέρδος θα είναι. Για να μικρύνει η λίστα με τους απελπισμένους. Αλήθεια, πώς μπορούμε να κοιμόμαστε, όταν στη γειτονιά μας έχουμε τόσους απελπισμένους;
Θέλω τα παιδιά μας να τρέμουν μη χαθούν οι σταθερές των ανθρώπων και γίνουν αιμοδιψή ζώα με φασιστικές συμπεριφορές και να ξεχωρίζουν το ζώο μέσα στον διπλανό τους, όχι απαραίτητα από την περιβολή ή την αμφίεση, αλλά κυρίως κάτω από την ακριβή γραβάτα και τα γυαλιστερά μανικετόκουμπα. 
Είμαστε αρκετά μεγάλοι, έχουμε περάσει ζόρικα χρόνια και πάψαμε προ πολλού να έχουμε καβατζώσει το πολύχρωμο σύννεφο. Απλώς ποντάρουμε στην έκπληξη, που θα τινάξει την μπάνκα στον  αέρα. Χωρίς υπερβολές, χωρίς τσιτάτα, από όπου και αν προέρχονται.
Ευτυχώς πολλοί από μας έχουμε πια μάθει να ξεχωρίζουμε όχι το κεφάλι πάνω  από τη θάλασσα, αλλά τη μάχη που δίνει κάποιος κάτω από το νερό, για να κρατηθεί στην επιφάνεια αυτή. Η μαγκιά είναι να ξεχωρίζεις και να μην υποτιμάς τη δύναμη της αδύναμης  φαινομενικά μονάδας, ενίοτε έχει πολλαπλασιαστικές δυνατότητες.
Συχνά στον αντίποδα του “όλα θα πάνε καλά” έρχεται εκείνη η καταραμένη μαυρίλα και βουλιάζεις, χωρίς καμιά προειδοποίηση. Στον αντίποδα όμως της μαυρίλας, κάτι μου χάιδευε το πόδι σήμερα κάτω από το γιορτινό τραπέζι: ήταν το χέρι της Αγγελικής, της ανιψιάς μου, δεκαεννιά μηνών ομορφιά. Μπορεί να τρέμεις τελικά, όταν έχεις αγαπημένους να κρέμονται από τις επιλογές σου, αλλά είναι μαγεία να λες ότι θα έδινες το χέρι σου, χωρίς δεύτερη σκέψη, για να είναι αυτοί καλά.
Η ζωή είναι στιγμές. Και ό,τι μένει από μας είναι μια ιστορία που θα λέμε στους μικρότερους και σίγουρα μερικοί από μας θα έχουν να λένε όμορφα πράγματα. Τη στιγμή αυτή που σας μιλώ, δεν ξέρω ποιον να ευχαριστήσω στο σύμπαν για τη χαρά που νιώθω να με τυλίγει!…
Όλα θα πάνε καλά...το βλέπω στο βλέμμα της ανιψιάς μου!...Πάμε για ποδήλατο; Κάνει άνοιξη έξω. Τι κι αν γίνει μια στραβοτιμονιά; Απτόητοι συνεχίζουμε τη βόλτα μας!
                                                                                     Ζ.Χ.

Στην τραγωδία της Αιθιοπίας σώθηκε 1 Έλληνας

Ο πρέσβης της Ελλάδας στην Αιθιοπία, Σπύρος Πατάγιας, επιβεβαίωσε την Κυριακή (10/03/2019) ότι μεταξύ των ατόμων που επρόκειτο να ταξιδέψουν με το μοιραίο Boeing 737 ΜΑΧ της Ethiopian Airlines που συνετρίβη περίπου 50 χλμ. νοτίως της Αντίς Αμπέμπα υπήρχε κι ένας Έλληνας, ο οποίος φαίνεται πως είχε… Άγιο, καθώς δεν επιβιβάστηκε ποτέ στο συγκεκριμένο αεροσκάφος.
Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του Αντώνη Μαυρόπουλου
Σε δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, ο κ. Πατάγιας είπε πως επρόκειτο για έναν υπάλληλο του ΟΗΕ, τον Αντώνη Μαυρόπουλο, ο οποίος στάθηκε τυχερός και δεν επιβιβάστηκε στο αεροσκάφος που κατέπεσε το πρωί της Κυριακής.

«Έχασα γνωστούς που συνεργαζόμασταν στον ΟΗΕ», είπε ο κ. Μαυρόπουλος στον Alpha. «Δεν επιβιβάστηκα και σώθηκα», πρόσθεσε.
Ο κ. Μαυρόπουλος είχε πάει στο αεροδρόμιο αλλά δεν πέρασε τον έλεγχο του αεροδρομίου καθώς, σύμφωνα με τον ίδιο, χαρακτηρίστηκε «ύποπτος».

Saturday, March 9, 2019

Θεσσαλια.Πρεμιέρα πτήσεων στο αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου – Λονδίνο , Μόναχο , Άμστερνταμ, Ντίσελντορφ, Τελ Αβιβ


Με τις αφίξεις των πρώτων Γάλλων τουριστών ανοίγει στις 20 Απριλίου ο κύκλος των φετινών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, ενώ οριστικοποιείται σταδιακά, όσο πλησιάζει η σεζόν, το πρόγραμμα.Οι Γάλλοι που ταξιδεύουν με την «Transavia France», με πτήση τσάρτερ για να μεταβαίνουν στο «Club Med» της Εύβοιας, ανοίγουν κατά κανόνα την αυλαία της τουριστικής σεζόν.Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα η «Easy Jet» συνεχίζει και φέτος για δεύτερη χρονιά τις απευθείας πτήσεις από Λονδίνο κάθε Τετάρτη και Σάββατο, από την 1η Ιουνίου έως τις 14 Σεπτεμβρίου.Η αεροπορική εταιρεία «Condor» από Μόναχο παραμένει στην αεροπορική γραμμή της Νέας Αγχιάλου, πραγματοποιώντας πτήσεις από τις 4 Μαΐου και κάθε Σάββατο, μέχρι τον Οκτώβριο. Παράλληλα η ίδια εταιρεία προσθέτει καινούργια πτήση από το Ντίσελντορφ, από 4 Μαΐου και κάθε Σάββατο μέχρι τον Οκτώβριο, ισχυροποιώντας την παρουσία της στην περιοχή.Η βρετανική «Enter Air» παραμένει στην γραμμή Λονδίνου – Νέας Αγχιάλου, αρχής γενομένης από τις 17 Μαΐου, με τις πτήσεις να πραγματοποιούνται κάθε Παρασκευή.Η «Transavia» αρχίζει τις 26 Απριλίου τις πτήσεις από Άμστερνταμ κάθε Παρασκευή, ενώ είναι σε αναμονή η πτήση του Τελ Αβιβ για το πότε θα ξεκινήσει και με ποια αεροπορική εταιρεία.
Trikkipress.

wibiya widget