Saturday, April 5, 2014

O Νίκος Νικολάου έτοιμος να τα ξαναδώσει όλα για μια νέα Γλυφάδα!!

Νίκος Νικολάου..αν είχαμε μερικούς σαν αυτον στην Ελλάδα δεν θα φτάναμε σ αυτά τα χάλια..

 Τυχερή η Γλυφάδα που δέχτηκε να την υπηρετήσει για μια ακόμα φορά,αν και στις τελευταίες εκλογές αρνήθηκε να συμμετάσχει, ίσως γιατί δεν πίστευε ότι με τα όσα έβλεπε θα μπορούσε να φανεί χρήσιμος...
 Τυχερή η "Εφημερίς" που δέχτηκε να τον φωτογραφίσουμε μπροστα στις Γλυφαδιώτικες ''μαρίνες"  στο σημειο όπου τα πολλά πλεούμενα που ''ξαποσταίνουν'' εκεί, ετοιμάζονται πάντα για νέα ταξίδια , και είναι φορτωμένα με νέα όνειρα,νέες σκέψεις και νέες ιδέες ...
Νίκος Νικολάου... Γιός Πρεβεζάνου παπά,με βιογραφικό που θα ζήλευαν και πρωθυπουργοί, χαροποίησε πολλούς όταν έμαθαν ότι είναι υποψήφιος στο Δήμο Γλυφάδας με τον πιο νεαρό υποψήφιο δήμαρχο το Γιώργο Παπανικολάου. Τρεις "νίκες λαού" κρύβουν τα ονόματά τους..
Θα τις πετύχουν; Για το Νικόλαο είμαστε βέβαιοι..Που το αποδίδουμε αυτό; Στη συνέντευξη που θα αναρτήσουμε σύντομα θα πάρετε όλες τις απαντήσεις.. "Γκούτ λακ" Νικόλαε!! Η πρωτιά σου αξίζει!!
ΔΠ

Friday, April 4, 2014

ΓΛΥΦΑΔΑ-ΣΟΚ..ΑΔΕΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΦΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΕ 10 ΜΕΡΕΣ





Στην ιστοσελίδα του Δήμου Γλυφάδας διαβάζουμε με χθεσινή ημερομηνία

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Απάντηση σε δημοσιεύματα σχετικά με το Νέο Κοιμητήριο
(3.4.2014)
3/4/2014
Σχετικά με αναφορές που είδαν το φως της δημοσιότητας πρόσφατα και
 περιγράφουν αποφάσεις αρμοδίων οργάνων για τη λειτουργία του Νέου
 Κοιμητηρίου, θα θέλαμε να επισημάνουμε για πολλοστή φορά ότι αναφέρονται
 στο διάστημα πριν από την ψήφιση της τροπολογίας.

Με την ψήφιση του άρθρου 11 του νόμου 4237/14 επιλύθηκε οριστικά η 
χωροθέτηση του Νέου Κοιμητηρίου και οποιαδήποτε άλλη αναφορά
 σχετικά με το θέμα αποτελεί παραποίηση της αλήθειας, δημιουργεί 
λανθασμένες εντυπώσεις και εξυπηρετεί μόνον μικροκομματικές σκοπιμότητες.


Ξεκάθαρο το μήνυμα ...του ανυπόγραφου άρθρου περί 
"..οριστικής επίλυσης της χωροθέτησης του νέου κοιμητηρίου
 και οποιαδήποτε άλλη αναφορά σχετικά με το θέμα αποτελεί 
παραποίηση της αλήθειας, δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις
 και εξυπηρετεί μόνον μικροκομματικές σκοπιμότητες..."

Και ενώ αυτα αναρτήθηκαν απο την επισημη ιστοσελίδα 
του Δήμου Γλυφάδας 
 έρχεται  χθεςη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ  και άλλες  ιστοσελίδες  να γράψουν


ΕΛΛΑΔΑ 

Παράνομο 

το νεκροταφείο Γλυφάδας

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΛΙΟΣΝέα τροπή στην υπόθεση του παράνομου νεκροταφείου της Γλυφάδας. Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής διέταξε προχθές τον δήμο να προχωρήσει άμεσα στην εκταφή όσων σορών είχαν το 2011 ταφεί στο παράνομο νεκροταφείο και στην κατεδάφιση των αυθαιρέτων κατασκευών. Με τον τρόπο αυτό υποδεικνύει ότι η περίπτωση του συγκεκριμένου νεκροταφείου δεν καλύπτεται από την πρόσφατη τροπολογία - «συγχωροχάρτι» στα παράνομα νεκροταφεία.

Το έγγραφο εστάλη την 1η Απριλίου από τον γενικό γραμματέα της
 Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής Μανώλη Αγγελάκα στον δήμαρχο Γλυφάδας Κώστα Κόκορη. Ο κ. Αγγελάκας επισημαίνει ότι το πρωτόκολλο κατεδάφισης που εκδόθηκε το 2011 παραμένει σε ισχύ και εκκρεμεί η εκτέλεσή του. «Σε περίπτωση που δεν προτίθεστε να υλοποιήσετε το σύνολο του πρωτοκόλλου κατεδάφισης, παρακαλούμε όπως φροντίσετε για την εκταφή των ενταφιασμένων νεκρών προκειμένου η περαιτέρω υλοποίηση του εν λόγου πρωτοκόλλου να γίνει από τις υπηρεσίες μας», καταλήγει.

Η εντολή αφορά το νεκροταφείο που το καλοκαίρι του 2011
 επιχείρησε ο κ. Κόκκορης (με τις «ευλογίες» του τοπικού μητροπολίτη) να δημιουργήσει σε δημόσια δασική και αναδασωτέα έκταση στην περιοχή «Πατητήρι» στον Υμηττό.

Μόλις η κίνησή του έγινε αντιληπτή, οι Αρχές απαγόρευσαν 
κάθε περαιτέρω ενέργεια. Στον χώρο υπάρχουν 11 τάφοι, ωστόσο οι Αρχές έχουν σοβαρές αμφιβολίες ότι όντως ετάφησαν 11 σοροί ή ανεγέρθηκαν και κενοτάφια, προκειμένου να φανεί ότι συμπληρώθηκε ο αριθμός των ταφών που ορίζει η νομοθεσία και να θεωρηθεί ότι υφίσταται νεκροταφείο.

Στην υπόθεση έχουν παρέμβει οι επιθεωρητές Περιβάλλοντος,
 που επέβαλαν πρόστιμο 103.500 ευρώ στον Δήμο Γλυφάδας καθώς η περιοχή προστατεύεται από τρία διαφορετικά καθεστώτα (δασική και αναδασωτέα, περιοχή Natura, α΄ ζώνη προστασίας Υμηττού). Καθώς και ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών, ο οποίος σχημάτισε δικογραφία και άσκησε ποινική δίωξη για υποβάθμιση περιβάλλοντος, ανέγερση αυθαιρέτων κατασκευών, ανέγερση κτισμάτων σε αναδασωτέα έκταση που είχε καταστραφεί από πυρκαγιά, καταπάτηση δημόσιας δασικής έκτασης και εκχέρσωση αναδασωτέας δασικής έκτασης. Ο εισαγγελέας παρήγγειλε τη διενέργεια κύριας ανάκρισης, η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί.

Ομως εκεί που όλα έδειχναν ότι η υπόθεση είχε πάρει μια 
συγκεκριμένη πορεία, ήρθε τον Φεβρουάριο μια φωτογραφική τροπολογία στον ν.4237/14 (προτάθηκε από τον Απ. Κακλαμάνη και έγινε αποδεκτή από τον υπουργό Γιάννη Μανιάτη) να δώσει «συγχωροχάρτι» σε όλα τα νεκροταφεία της χώρας που λειτουργούν μέσα σε δάση ή προστατευόμενες περιοχές. Με την παρέμβασή της η Αποκεντρωμένη Διοίκηση δείχνει ότι το παράνομο νεκροταφείο της Γλυφάδας δεν θεωρείται «λειτουργούν», καθώς η λειτουργία του επαύθη αμέσως. Και δημιουργεί την ελπίδα ότι θα δοθεί τέλος στην υπόθεση.

  1. Η Καθημερινή ‎- 1 day ago
    Παράνομο το νεκροταφείο Γλυφάδας ... Κόκκορης (με τις «ευλογίες» του τοπικού μητροπολίτη) να δημιουργήσει σε δημόσια δασική και ...

  2. ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΛΑΒΑΜΕ ΧΘΕΣ ΚΑΙ  ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ 

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014 , ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΑΡΧΙΑ
     ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ  
    "..την εκταφή των ενταφιασμένων νεκρών..'!!!!

    Χρειάζονται περισσότερα σχόλια;

Thursday, April 3, 2014

Email-Επιστολές .Μήνυμα Δημάρχου Γλυφάδας ,"Ανοιχτοί Ορίζοντες.Γιάννης κουρδομένος


Μήνυμα Δημάρχου Κώστα Κόκκορη 

προς Ανθυποψηφίους και Μ.Μ.Ε.

Ενόψει  της προεκλογικής περιόδου καλώ όλους τους ανθυποψηφίους καθώς και τα τοπικά Μ.Μ.Ε. να κρατήσουμε υψηλά τον πήχη του πολιτικού διαλόγου. Θεωρώ ότι ο σεβασμός στους συμπολίτες μας είναι πρόθεση όλων μας για αυτό αξίζουν ενός υψηλού  επίπεδου προεκλογικής συμπεριφοράς.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι όλοι ζούμε σε αυτή τη πόλη και θα συνεχίσουμε να ζούμε και μετά τη λήξη της προεκλογικής περιόδου. Θα πρέπει να μπορούμε να κοιταζόμαστε στα μάτια.

Βέβαιος για την ανταπόκριση σας,

Σας ευχαριστώ.

Κώστας Κόκκορης
Δήμαρχος Γλυφάδας
=====================================

Όλγας 4  – 16561 Γλυφάδα
Τηλ. 2109626573 FAX 2109626573
www.anor.gr       e-mail info@anor.gr


ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ!

Όλοι οι υποψήφιοι για τις δημοτικές εκλογές δηλώνουν ότι θέλουν έναν τίμιο και καθαρό προεκλογικό αγώνα, ορισμένοι όμως έχουν μια «περίεργη» αντίληψη και «πρακτική» ως προς αυτά.
Θέλουμε επομένως να τους θέσουμε ορισμένα ερωτήματα:
·      Γιατί αφαιρούν, αυθαίρετα, μόνο τα πανό των ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ;
·      Γιατί αντέγραψαν, στα φυλλάδια τους, τα χρώματα και το σχεδιασμό που έχουμε καθιερώσει εδώ και χρόνια;
·      Γιατί διαδίδουν ψευδώς ότι η Αθηνά Λυγνού και οι ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ είναι μαζί τους;
Τελικά, έτσι νομίζουν ότι μας πολεμούν; ότι ξεγελούν τους πολίτες; ή ότι δημιουργούν καλές σχέσεις μαζί μας;
Εμείς πάντως, όλα αυτά τα «διαβάζουμε» ως «τρικυμία εν κρανίω» και κρίση πανικού…

              
Με εκτίμηση
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

«ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ

==============================
Γιάννης Κουρδομένος

ΓΛΥΦΑΔΑ: Πόλη διπρόσωπων και προδοσίας


Είτε θέλουν κάποιοι, είτε δεν επιθυμούν, η πραγματικότητα δεν διαφοροποιείται όσων αφορά τη τοπική κοινωνία της Γλυφάδας.
Επώνυμα ελάχιστοι συμπολίτες μας ανέλαβαν την ευθύνη (εκτεθειμένοι) να ειπωθούν κάποιες αλήθειες, και σαφώς χωρίς διάθεση πραγματικά με απόλυτη διαφάνεια και ειλικρίνεια να υπάρχουν ΟΛΑ στο ΦΩΣ.

1) Είναι πραγματικά ασυγχώρητο να βλέπουν συνολικά οι συμπολίτες μας ποιοι αξίωσαν να διοικήσουν και το παντελές έλλειμμα σεβασμού στους θεσμούς.

2) Στον ίδιο βαθμό ασυγχώρητοι είναι συνολικά οι εκλεγμένοι και όσοι αξιώνουν την εκλογή τους, όταν αυταπόδεικτα υποκρίνονται, και διχάζοντας για τα ιδιοτελή τους συμφέροντα και σκοπιμότητες τους συμπολίτες μας, ακολουθούν διαδικασίες δυο μέτρων και σταθμών.

3) Είναι απόλυτα αντιδεοντολογικό και αντιδημοκρατικό να ευτελίζουν αρχικά τους θεσμούς, και στη συνέχεια τις πολιτικές και κοινωνικές ισορροπίες.

4) Παρακολουθώντας κάθε αντικειμενικός συμπολίτης μας πως λειτουργούν αρχικά οι διοικούντες, στη συνέχεια οι αιρετοί, και τα λεγόμενα ''τοπικά ΜΜΕ'' 
γίνετε σαφές ότι πλην του απόλυτα διχαστικού χαρακτήρα που αγγίζει τα όρια της προδοσίας, δεν υφίσταται τίποτα άλλο στη Γλυφάδα.
Γίνομε περισσότερο σαφής: Σε μια πόλη που το 80% των δημοτών σήμερα δεν είναι διγενείς ούτε έχουν την εντοπιότητα, που δεν μπορούν να επικαλεστούν ότι από αυτούς δημιουργήθηκε ο νεώτερος πολιτισμός της Γλυφάδας, είναι πασιφανές ότι με σκοπιμότητα και δόλο υπονομεύουν την δημοκρατικότητα και τον Τοπικό Πολιτισμό για τα ιδιοτελή τους συμφέροντα.
Βλέπουμε να ισχύουν φαινόμενα τα οποία ξεπερνούν τα όρια ανεκτικότητας κάθε υγιούς σκεπτόμενου πολίτη - ανθρώπου. Οι πλειονότητα αυτών που αξιώνουν την εκλογή τους στη Γλυφάδα, συνασπισμένοι σε ομάδες μελών πολλών κομμάτων, και κάποιων ''ανεξάρτητων'', γνωρίζουμε συνολικά ότι ήρθαν κάποια στιγμή στη πόλη μας και βρήκαν έτοιμο δομημένο πολιτισμό.
Κανείς εξ αυτών απ'όσο γνωρίζουμε δεν αναζήτησε ποιοι δημιούργησαν το νεώτερο Πολιτισμό στη Γλυφάδα, ποιοι έβαλαν ένα λιθαράκι στην ανέγερση του νεώτερου πολιτισμού αυτού του τόπου, ποιοι ανιδιοτελώς έθεσαν αρχικά τις βάσεις σε όλους τους τομείς. Σύμφωνα με αυτά που προαναφέρω, γίνετε σαφές για ποιους λόγους οι εκάστοτε διοικούντες που αποτελούνται ως επί το πλείστον
από κομματικά μέλη που ήρθαν κάποια στιγμή στη Γλυφάδα, και δεν προέρχονται από τους δημιουργούς του νεώτερου πολιτισμού αυτού του τόπου, αποδεικνύεται διαχρονικά ότι δεν εκφράζουν τους δημότες, υπηρετούν συμφέροντα που ουδεμία σχέση είχαν η έχουν με τη Γλυφάδα, και μας παρουσιάζουν ως τοπικά ΜΜΕ μέσα δημοτών Βάρκιζας, Βουλιαγμένης, η Βούλας.

Καθορίζουν τον εκλογικό χαρακτήρα της πόλης μας συμφέροντα και άτομα που ουδεμία σχέση έχουν με τη Γλυφάδα, και χειραφετούν σύμφωνα κομματικών και άλλων σκοπιμοτήτων εις βάρος της Δημοκρατίας, του πλουραλισμού, της πολυφωνίας, και των πολιτικών ισορροπιών στα πλαίσια της τοπικής κοινωνίας.

Είναι πολύ εύκολο για κάθε συμπολίτη μας  μπαίνοντας στην ιστοσελίδα του δήμου Γλυφάδας να διαπιστώσει ποια μέσα αποκαλούνται Τ Ο Π Ι Κ Α ενώ δεν είναι, όπως επίσης μπορεί εύκολα να διαπιστώσει πώς πέρα από κάθε ενδεδειγμένη δομή δεοντολογίας πολυφωνίας και πλουραλισμού προβάλλονται κάποια πρόσωπα συγκεκριμένων παρατάξεων, ενώ σκόπιμα άλλες παρατάξεις και πρόσωπα ''θάβονται'' επιμελώς.

Όταν κάποιοι υποκριτικά ρωτάνε εάν υπάρχει η δημοκρατία ας κοιτάξουν ποιες είναι οι πρακτικές τους, τα κίνητρα τους, και τι έχουν δημιουργήσει με συνέργεια λαμογίων πολιτευομένων.

ΓΛΥΦΑΔΑ WEB,
Γιάννης Κουρδομένος
glyfadaweb@gmail.com

Υ.Γ: Θυμίζω ότι επί πολλά χρόνια ήμουν ο μοναδικός στη Γλυφάδα που έθεσα δημόσια ζητήματα Δημοκρατίας(ΓΛΥΦΑΔΑ FM 1977 - 2004 ΔΙΩΞΕΙΣ&ΚΑΤΑΣΧΕΙΣ) χωρίς την συνδρομή και αρωγή κανενός από όσους κακοδιοίκησαν και σήμερα αξιώνουν να κακοδιοικήσουν.

Επίσης θυμίζω ότι επί δεκαετίες οι γνωστοί συμπολίτες μας έχοντας συγκεκριμένο τοπικό δεδομένο, (ΓΛΥΦΑΔΑ FM) δεν συμπεριέλαβαν ούτε μία παράγραφο στο σύνολο των προγραμμάτων των δημοτικών παρατάξεων.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΘΕΣΜΙΚΟ ΡΟΛΟ  ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ;

Σήμερα στη Γλυφάδα (έπειτα από χρόνια καθημερινής ενημέρωσης και αιτήσεων) ποιες παρατάξεις έχουν συμπεριλάβει το ζήτημα του δημότη Γλυφάδας στα προγράμματα που παρουσιάζουν στους συμπολίτες μας;

ΠΟΙΟΙ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ;

Σαμαράς προς Μπαλτάκο: "Είσαι μαλάκας!"



Ο ανατριχιαστικός διάλογος μεταξύ του Κασιδιάρη και του γ.γ της κυβέρνησης, Μπαλτάκου:
Η. ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ.: Όταν κατ’ αρχήν όταν βγήκα εγώ τι έπαθε ο Σαμαράς, μπορείς να μου πεις;
Π. ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ.: Ήταν στην Αμερική τότε.
Η. ΚΑΣ.: Ναι, ήταν στην Αμερική, αλλά εγώ έχω μάθει ότι έπαθε εγκεφαλικά.
Π. ΜΠΑ.: Σοκ και δέος! Χαμός έγινε, της πουτάνας… δεν με πήρε εμένα, του ‘χα πει ότι αυτά που κάνεις… του τα είχα πει. Δεν θα μου έλεγε εμένα γι’ αυτό το πράγμα. Πήρε τους άλλους δυο και τους γάμησε τα πρέκια. Τον Αθανασίου και τον Δένδια: «με κοροϊδέψατε, μ ε δουλέψατε, τι είναι αυτά ξεφτιλίστικα». Γιατί είχε κάνει την προηγούμενη μέρα δήλωση στο αμερικανικό σιωνιστικό συνέδριο ότι: «τελείωσε, τους έδεσα, τους έδεσα γειά σας!» και την άλλη μέρα βγαίνετε εσείς.
Η. ΚΑΣ.: Με τους ανακριτές που μας αφήσανε, εκεί στο επίμαχο στάδιο, τι έγινε; Γιατί αυτοί το γυρίσανε κωλοτούμπα μετά, αφ’ ότου αφήσανε εμάς, μετά που πήρανε τους άλλους το γυρίσανε κωλοτούμπα.
Π. ΜΠΑ.: Σας αφήσανε για τον απλό λόγο ότι δεν υπάρχουν στοιχεία.
Η. ΚΑΣ.: Ναι, ωραία δεν υπήρχε τίποτα.
ΜΠΑ.: Και δεν τους πήρε κανείς τηλέφωνο να τους πιέσει, γιατί το θεωρούσαν όλοι αυτονόητο… όλοι θεωρούσαν σαν δεδομένο: «ε, τι θα κάνει ο ανακριτής;» Ο ανακριτής όμως δεν είχε στοιχείο κανένα
Η. ΚΑΣ.: Ούτε για τους άλλους είχε όμως…
ΜΠΑ.: Μα με τους άλλους ήτανε… (κάνει την κίνηση κλήσης στο τηλέφωνο και τηλεφωνικής συνομιλίας).
ΚΑΣ.: Ποιος την έκανε τη ζημιά εκεί;
ΜΠΑ.: Και οι δυο.
ΚΑΣ.: Δένδιας, Αθανασίου;
ΜΠΑ.: Ποιος άλλος να το κάνει…
ΚΑΣ.: Και τι λέει ο Σαμαράς γι’ αυτά; Έχει συναίσθηση του τι γίνεται;
ΜΠΑ.: Όχι, στην αρχή δεν είχε… τώρα όμως που είδε τα γκάλοπ… αυτός νόμιζε, σαν μεγαλοαστός που είναι, ότι όλα αυτά τα τρομερά «2% – μου λέει – θα πάνε»… του λέω: «εγώ σου λέω 20% θα πάνε». Μου λέει: «Είσαι μαλάκας».
ΚΑΣ.: Ποιος του ‘πε να τα κάνει αυτά;
ΜΠΑ.: Πρώτ’ απ’ όλα φοβάται για τον εαυτό του. Επειδή εσείς τον κόβετε απ’ το να έχει προβάδισμα από το Σύριζα.
ΚΑΣ.: Κόβει ψήφους ‘ντάξει;
ΜΠΑ.: Είναι λογικό.
ΚΑΣ.: Κι επειδή του κόβουμε ψήφους δηλαδή θα μας βάλει φυλακή;
ΜΠΑ.: Τον πούστη… απίστευτο πράγμα, απίστευτο.
ΚΑΣ.: Κι αυτά που είπε ο Ρουπακιώτης;
ΜΠΑ.: Αυτό είναι σίγουρο, αφού το ‘κανε την εβδομάδα που θα πήγαινε εκεί.
ΚΑΣ.: Η Γκουτζαμάνη, αυτά τα πράγματα που έκανε, που εγώ πράγματι είχα τις πληροφορίες ότι ήτανε δεξιά και με το γράμμα του νόμου.
ΜΠΑ.: (κάνει τον σταυρό του).
ΚΑΣ.: Θεούσα.
ΜΠΑ.: Ναι.
ΚΑΣ.: Πώς τα ‘κανε αυτά τα αίσχη με τον Βουρλιώτη και με το στήσιμο αυτού του πορίσματος;
ΜΠΑ.: Την πείσανε ότι: «είναι παγανιστές, ειδωλολάτρες, ναζί και ότι είναι αντίθετιο με τον Χριστιανισμό».
ΚΑΣ.: Ποιος την έπεισε γι’ αυτά τα πράγματα;
ΜΠΑ.: Ο Αθανασίου κι ο Δένδιας.
ΚΑΣ.: Να πας στον Εισαγγελέα και να πεις ποιοι έστησαν όλη αυτή την σκευωρία: ότι ο Αθανασίου έδωσε εντολή στην Γκουτζαμάνη, ότι ο Σαμαράς είχε δώσει εντολή στον Αθανασίου και όλοι αυτοί να πάνε να δικαστούνε. Αν είσαι δίκαιος άνθρωπος αυτό πρέπει να κάνεις.
ΜΠΑ.: Άμα το κάνω αυτό τώρα θα κάνει προκαταρκτική εξέταση μισής ώρας και θα την βάλει στο αρχείο.
ΚΑΣ.: Λες ε;
ΜΠΑ.: Ε, βέβαια! Με κυβέρνηση Σαμαρά θα το κάνω; Σε ποιον εισαγγελέα θα πάω; Εισαγγελέας είναι η ίδια η Γκουτζαμάνη. Θα πάω να καταγγείλω την Γκουτζαμάνη στον εαυτό της;
Η. ΚΑΣ.: Πώς μπήκε η Γκουτζαμάνη Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου;
Π. ΜΠΑ.: Αφού είναι απ’ το ίδιο χωριό.
Η. ΚΑΣ.: Άρα τώρα ξεπληρώνει το γραμμάτιο.
ΜΠΑ.: Ναι, είναι από το ίδιο χωριό. Δηλαδή δεν είναι απ’ το ίδιο χωριό είναι από απέναντι χωριά, έτσι. Αλλά έχουν μπει στον ίδιο διαγωνισμό, είναι συνομήλικοι σχεδόν. Είναι συντοπίτες, δεν χρειάζεται να ψάχνουμε.»


Στουρνάρας,Βενιζέλος,Μπαλτάκος ... Ποιος ενημερώνει ποιόν;

Ladies and Gentlemen: GIORGOS MANGAS at SYDNEY


Kalosorizoume
Ton Giorgo Magga
Kai TZouli Tzinieri
Sydney Opera House












Exei na ginei .....gamos
GEIA sou Giorgo
Magga



wibiya widget