Monday, October 29, 2012

Η Κλειτου στο "γυαλι" και η Μαριλένα στη.. σφαγή!!!

Κουλουβάχατα κατάντησε την Τηλεόραση της ΕΡΤ ο  Σαμαράς-  και τα τσιράκια των συνοδοιπόρων που δέχονται να συγκυβερνούν ελπίζοντες να τους προάγουν οι προστάτες τους σε ηγετες και της δεξιάς και της Αριστεράς... Έτσι ενώ έκοψαν για χάρη του ..ξυλάγγουρου Δ ένδοια (tovima.) και του ..παΛιάτσου , (Τους έκοψα γιατί σχολίαζαν τον Δένδια...)
 τα παιδιά απο την   «Πρωινή Ενημέρωση»  μας έφεραν Κυριακάτικα τον νεκρόφιλο και  σαδομαζοχοφαταούλα Γιωργο Τράκα ,που έπρεπε το μικρόφωνο πρό πολλού να το βάλλει εκει απ όπου ξεκινούν οι στοματικές του "αφοδεύσεις" (έτσι έλεγε χθες το ,,, το "χέσιμο" που του έκαναν Μητρόπουλος,Διαμαντάκου και άλλοι "συνάδελφοί" του) και όχι να βρωμίζει τον κόσμο όλο έναντι αδράς αμοιβής ..όπως έλεγε και ξαναέλεγε ότι έπαιρνε  απο τους αξιότιμους εκδότες  του τόπου μας..Κόκκαλη,Κοντομηνά, Αλαφούζο ..κουλουπού ..κλπ.
Κλικ'αρετε διπλά στη φωτογραφία του για να
δειτε το βίντεο ΄πατηστε εδω
www.palo.gr/cluster/multimedia/politikh-nea/628/?
clid=5971293&mid=70881

Και ενώ δειωχνουν  Σαραφογλου και πολλούς ακομα καλους δημοσιογράφους ,δίνουν "πρώτο τραπέζι πίστα" στην σούπερ αντικειμενική Τζουρναλίστα Κλειτου που  σε παγκόσμια κλίμακα παιρνει το βραβείο χαφιεδισμού και φανατισμού  με το να ρωτήσει τον Ικανότατο -και ουχί "παλιοδάμαλο"- "τι γινεται με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ δημοσιογράφους που πλημμύρισαν την ΕΡΤ.." /diktyon...
Παιδιά μπορει να ζουμε στου "διαόλου τη μάνα" αλλά σας βλέπουμε και σας.. "συχαινόμαστε" όταν πατε να μας σώσετε μ αυτούς που μας κατέστρεψαν και μας έφεραν σ αυτο το χάλι..
Δεν μας νοιάζει αν είστε διορισμένοι και ικανοί για όλα..   Αφήστε τους ανθρωπους που αγαπούν τη δημοσιογραφία να μας  ενημερώνουν ,και μη προκαλειτε με Χατζηδάκηδες ,Παυλόπουλους, Μειμαράκηδες, Βουλγαράκηδς, και ολους τους τραμπούκους που περισσότερο θυμίζουν ΕΡΕ παρα ...Πολιτική Άνοιξη!!

ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ ΑΝΤΙΠΟΔΩΝ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ "Ξεδοντιάζει" ΤΡΑΓΚΑ .. στα Νεα -Η κόκκινη φόρμα του Τράγκα και οι μυστικές υπηρεσίες.

Απεργίες από αύριο το πρωί στην ΕΡΤ

Ο Σάντι «χτυπάει» σε περιοχές του Νιού Τζέρσεϊ, της Νέας Υόρκης ...

ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ "Ξεδοντιάζει" ΤΡΑΓΚΑ .. στα Νεα -Η κόκκινη φόρμα του Τράγκα και οι μυστικές υπηρεσίες.


O  Τραγκας φωνάζει ότι γιαυτόν δόθηκε η λίστα στη δημοσιότητα απο το Βαξεβάνη

 Σκληρή κριτική στον Γιώργο Τράγκα ασκεί ο δημοσιογράφος Δημήτρης Μητρόπουλος, με κείμενό του στην εφημερίδα «Τα Νέα», αναφερόμενος στο γεγονός ότι το όνομά του περιλαμβάνεται στην «λίστα Λαγκάρντ».

Από την πλευρά του ο Γιώργος Τράγκας υποστήριξε ότι ο λογαριασμός του στην HSBC έχει κλείσει από το 2001, τονίζοντας παράλληλα ότι έχει στην κατοχή του ηχογραφημένο ντοκουμέντο, σύμφωνα με το οποίο ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ, εισαγγελέας Ιωάννης Διώτης, αποκαλύπτει ότι η περιβόητη λίστα είναι κατασκευασμένη από μυστικές υπηρεσίες. Σημειώνεται ότι στη λίστα περιλαμβάνεται και το όνομα του γιου του Γιώργου Τράγκα, Γιάννη.

Το πλήρες δημοσίευμα του Δημήτρη Μητρόπουλου

«Σκηνές από Χριστούγεννα του παρελθόντος σε ξένη πόλη – και πιο συγκεκριμένα στο Παρίσι.
Το εστιατόριο Αvenue επί της Avenue de Montaigne είναι μόλις δύο βήματα από τα Ηλύσια Πεδία. Είναι μοδάτο κι έχει διοπτροφόρους διανοουμένους, ζευγάρια προχωρημένης ηλικίας, αλλά και μοντέλες. Κάνει κρύο, αλλά τα τραπέζια στο πεζοδρόμιο είναι για τους καπνιστές. Σε αυτά πλησιάζει ένας γνωστός Έλληνας δημοσιογράφος με γκρίζα μαλλιά. Φοράει ολόσωμη κόκκινη φόρμα – από αυτές που επιλέγουν οι σκιέρ αν τυχόν χαθούν στα χιόνια ώστε να μπορεί να τους δει από ψηλά το ελικόπτερο.
Δεν είναι το είδος της αμφίεσης που ταιριάζει για το κέντρο του Παρισιού. Μάλλον για κανένα χιονοδρομικό τύπου Γκστάαντ είναι. Αλλά αυτός που τη φοράει νιώθει εμφανώς άνετος. Είναι μαζεμένος κι ευγενικός -έτσι λίγο σαν γατούλης τους. Η παρέα αποπνέει ακριβώς αυτό το είδος καλοζωίας που έχει προκύψει απότομα εκεί κοντά στα πενήντα. Η συνεννόηση με τον παρισινό σερβιτόρο γίνεται στα αγγλικά, ενώ δίνεται και εξήγηση ότι δεν θέλουν να φάνε - για έναν καφέ κι ένα γλυκό έχουν έρθει, αλλά και για να καπνίσουν.
Ο άνθρωπος με την κόκκινη ολόσωμη φόρμα είναι ο Γιώργος Τράγκας. Τη φορούσε γιατί προφανώς δεν είχε κανένα λόγο να αισθάνεται στόχος. Όχι μόνο γιατί ήταν εκτός Ελλάδος, αλλά γιατί αισθανόταν άτρωτος. Για όλους τους άλλους λόγους, αλλά, ας πούμε, και γιατί η λίστα Φαλσιανί ή Λαγκάρντ ή, εν πάση περιπτώσει, Ελλήνων καταθετών της τράπεζας HSBC στην Ελβετία είχε ήδη έρθει στην Ελλάδα πολλούς μήνες νωρίτερα. Και δεν είχε γίνει τίποτε.
Στην πραγματικότητα, η χώρα που είχε αφήσει πίσω του ο Τράγκας για να κάνει Χριστούγεννα στο ραφινάτο Παρίσι ήταν ό,τι πρέπει για αυτούς που έκαναν καριέρα στη δημόσια ζωή καταγγέλλοντας με τον πιο άγαρμπο τρόπο τους άλλους, χωρίς ποτέ κανείς να καταγγέλλει τους ίδιους. Η Ελλάδα του Τράγκα -και των ομοίων του- είναι μια διαρκής Ρουάντα χωρίς αίμα. Μπορείς να πετσοκόβεις και να χοντροράβεις χωρίς να λερώνεσαι - αν και ίσως γι' αυτό η φόρμα «après ski» να ήταν κόκκινη ώστε να μη φαίνονται οι λεκέδες.
ΔΕΝ χρειάζεται να υπενθυμίσει κανείς τους τηλεμονολόγους του Τράγκα ή τις κατά καιρούς ατζέντες του. Πρόσφατα είναι και αυτός υπέρμαχος κατά του Μνημονίου -κάπου πολύ στα πολύ δεξιά της ελληνικής Εδέμ. Τον ήθελε μάλιστα για εκπρόσωπο Τύπου του ΛΑΟΣ ο Γιώργος Καρατζαφέρης- θέση που πήρε τελικά ο Γιώργος Κύρτσος, αν και ήταν ο Τέρενς Κουίκ που μπήκε στη Βουλή με τους Ανεξάρτητους Έλληνες.
Συνεπώς, τα μελαγχολικά συμπεράσματα δεν περιορίζονται στο ενδυματολογικό ή τηλεοπτικό στυλ Τράγκα. Αλλά στο γεγονός ότι ως παράγων των ΜΜΕ που βρίσκεται ένα βήμα από την ενεργό πολιτική είναι -ας μην κοροϊδευόμαστε- μέλος της ελίτ αυτής της χώρας.
Το πώς και από ποιους συγκροτείται η ελίτ αυτή και τι χαρακτηριστικά έχει προσφέρεται για ακόμη πιο μελαγχολικά συμπεράσματα - ή μάλλον τροφοδοτεί την εθνική μας κατάθλιψη ελέω κρίσης».

Απάντηση του Γιώργου Τράγκα:
«Επειδή κάποιοι αφοδεύουν δημοσιογραφικά απέναντι σε μένα στα 63 μου. Επειδή ζω σε μία χώρα που δεν υπάρχει τίποτε νόμιμο η τίποτε που να σε προστατεύει είναι χώρα σε ζόφο σε κατοχή και προκειμένου να εξυπηρετούνται οι δυνάμεις κατοχής συνεργαζόμενες εφημερίδες ή συνεργαζόμενοι δημοσιογράφοι σε δίνουν κατ' ευθείαν χωρίς κουκούλα.
Ήθελα λοιπόν να ήξερα ποιούς Ελληνες εγώ πετσόκοψα, με ποιανών αίμα είμαι αιματοβαμμενος. Επειδή εγώ ως εύπορος δημοσιογράφος και μεγαλοπαραγωγός στράφηκα κατά του μνημονίου τα 3 τελευταία χρόνια ερχόμενος σε σύγκρουση ακόμη και με πολιτικούς φίλους μου ακόμη και με τα συμφέροντά μου είμαι για αφόδευση; Ε;
Αυτή είναι η δημοσιογραφία της κατοχής. Ειλικρινά σας μιλάω τίποτε δεν με έχει ενοχλήσει τις τελευταίες τρεις ημέρες όπως αυτό. Από που και ως που αγαπητέ κ. Μητρόπουλε. Ήξερα εγώ ότι είμαι σε συρραφή μυστικών υπηρεσιών. Εγώ πήρα συνέντευξη από τον κ. Διώτη κι αύριο θα παίξω το ηχογραφημένο όπου τον πιέζω και μου λέει ότι με μια ματιά θα καταλάβεις ότι είναι συρραφή μυστικών υπηρεσιών. Προϊόν».
Πηγη: metrogreece.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
 Η Κλειτου στο "γυαλι" και η Μαριλένα στη.. σφαγή!!!

Με τους Γκρικάνους της Κάτω Ιταλίας


Το συγκρότημα Encardia και η ταινία του Αγγελου Κοβότσου «Encardia, η πέτρα που χορεύει» μας οδηγούν στη ζωντανή μουσική και γλωσσική παράδοση των ελληνόφωνων του Σαλέντο
Με τους Γκρικάνους της Κάτω Ιταλίας
Oι Encardia με τη Φράνκα Ταραντίνο κοντά στο Οτραντο, σε ταραντέλα  

ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ
Γράφω στην πλατεία του Οστούνι, βόρεια του Μπρίντεζι. Ενα λευκό χωριό χτισμένο στην κορυφή ενός λόφου που δεσπόζει σε μια θάλασσα από ελιές. Στο βάθος η Αδριατική. Φύγαμε χθες από την Πάτρα, με το πλοίο «Ionian Queen» των Endeavor Lines, καλεσμένοι του συγκροτήματος Encardia, του σκηνοθέτη της ταινίας «Encardia, η πέτρα που χορεύει» Αγγελου Κοβότσου και του παραγωγού της ταινίας Γιώργου Πουλίδη. Το προηγούμενο βράδυ στο πλοίο μαθήματα ταραντέλας από τον Βαγγέλη Παπαγεωργίουκαι τον Κώστα Κωνσταντάτο, «ψυχές» του Encardia. Χορέψαμε.
Ο Routard μου γράφει πως το Οστούνι μοιάζει με αλγερινή κάσμπα. Οχι. Είναι η Νότια Ιταλία. Η λευκότητα στον ήλιο, το μπαρόκ, η οπερατική ατμόσφαιρα. Βόλτα στο χωριό. Σταματάμε στο «L' Ulivo che canta» (Η ελιά που τραγουδάει), το υπόγειο εργαστήριο τουΤονίνο Τσούρλο, ξυλογλύπτη, μουσικού και ποιητή. Δουλεύει αποκλειστικά με το ξύλο της ελιάς, που το μεταμορφώνει. Οι Encardia τον ξέρουν. Τον προσκαλούν σε μία από τις συναυλίες τους, τις επόμενες ημέρες, στο χωριό Καλημέρα. Θα τον δούμε και στην ταινία του Κοβότσου.
Το βράδυ στη Σπέκια. Φθάνουμε γύρω στις 8.30 μ.μ. σε αυτό το καλοδιατηρημένο χωριό στον δρόμο προς τη μύτη του Λέτσε, τη Σάντα Μαρία ντι Λέουκα. Στο χωριό γίνεται το «Τσίνεμα ντελ Ρεάλε», ένα φεστιβάλ ντοκυμαντέρ που θα κλείσει με την ταινία του Κοβότσου. Η κεντρική πλατεία, όπου γίνεται το φεστιβάλ, στην εσωτερική αυλή του Καστέλο του χωριού, κανονικό σκηνικό. Εχει πέσει το σκοτάδι, ατμόσφαιρα χλιαρή, ένας γάμος στην εκκλησία, πυροτεχνήματα και παγωτό στο παγωτατζίδικο Μαρτινούτσι, που είναι μέσα στο Καστέλο. Καταπληκτική cassata siciliana.
Οι Encardia παίζουν στην πλατεία λίγο πριν από την προβολή της ταινίας του Κοβότσου. Κάνω μια μικρή συνέντευξη με τον Λουίτζι ντε Λούκα, αντιπρόεδρο του Puglia Film Commission, ενός τοπικού δημόσιου οργανισμού που χρηματοδοτεί ταινίες κάθε είδους με θέμα την Απουλία ή που γυρίζονται στην Απουλία, για τη δημιουργία θέσεων εργασίας και για την εμπλοκή τού τοπικού καλλιτεχνικού και τεχνικού δυναμικού. Βόλτα στο χωριό. Στη salumeria της κεντρικής πλατείας βλέπω για πρώτη φορά τα φρίζε, μεγάλα κροκάν ψωμιά που τα βρέχουν με ντομάτα, βασιλικό και τυρί, σαν τους δικούς μας τάκους. Αγοράζουμε μια σακούλα με μικρά φρίζε, τα φριζελίνε, με φοινόκιο, και τα τρώμε με μορταδέλα, συνοδεία τοπικής μπίρας.
Το θέμα του εφετινού φεστιβάλ είναι «Κρίση, έρωτας, τρέλα». Η ταινία του Κοβότσου προβάλλεται τελευταία και συναντάει πολύ καλή υποδοχή, αν και στη συντομευμένη εκδοχή της. Παρουσιάζει την αναζήτηση και την έρευνα των Encardia στη μουσική των ελληνόφωνων χωριών της Ιταλίας και επιμένει στη γλωσσική διάσταση, συνδυάζοντας την περιοχή του Σαλέντο με ένα σχολείο της Μήλου, όπου ο Βαγγέλης Παπαγεωργίου εργάζεται ως δάσκαλος. Η ταινία αρέσει πολύ και βραβεύεται.
Η απονομή των βραβείων, από τον Πάολο Πιζανέλι, καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ, και τον περιφερειάρχη του Σαλέντο, Νίκι Βέντολε. Μελαχρινός, με σκουλαρίκι, μοιάζει πολύ με τον Μπουτάρη. Μιλάει για το marketing territoriale και για το πώς η Ιταλία, μετά τον Πόλεμο και τον φασισμό, έγινε μια μεγάλη χώρα (και) χάρη στο σινεμά της, χάρη στον Ντε Σίκα, τον Παζολίνι, τον Βισκόντι. Μεταξύ των βραβευμένων, εκτός από τον Κοβότσο, η Ινγκε Φελτρινέλι και η μεγάλη κυρία του ευρωπαϊκού ντοκυμαντέρΤσετσίλια Μαντζίνι, μια μορφή που μοιάζει να βγαίνει από αγροτικά νεορεαλιστικά δράματα.

ΔΕΥΤΕΤΗ ΗΜΕΡΑΤο πρωί βόλτα στο Λέτσε. Στη Βία Βιτόριο Εμμανουέλε, μπαίνουμε στο βιβλιοπωλείο «Liberrima, esperianza di gusto», η εμπειρία του Σαλέντο μέσα από τα βιβλία, τον καφέ, το κρασί, τα τοπικά προϊόντα. Αγοράζουμε βιβλία μαγειρικής και το μυθιστόρημα του Ρόκο Απρίλε «Il Sole e il Sale», ένα μυθιστόρημα griko-salentino, δηλαδή επικεντρωμένο στην κουλτούρα και στους ανθρώπους των ελληνόφωνων του Σαλέντο (συγκεντρωμένοι σε εννιά χωριά).
Ο Ρόκο, γεννημένος το 1929, είναι ο άνθρωπος που άνοιξε τον δρόμο για τη διάσωση αυτής της κουλτούρας. Αυτός έφερε τον Παζολίνι στο Καλημέρα στις 21 Οκτωβρίου 1975, και λίγο προτού βρεθεί δολοφονημένος σε μια παραλία της Ρώμης, είχε δηλώσει ότι θα δουλέψει γι' αυτόν τον ιδιαίτερο πολιτισμό. Σύμπτωση που το ίδιο πρωί η εφημερίδα «Corriere della Sera», στις ειδικές σελίδες της τοπικής έκδοσης «Cultura di Corriere del Mezzogiorno» είχε ένα αφιέρωμα στην επίσκεψη του Παζολίνι. «Il poeta - regista incontro il griko».
Το απόγευμα στο Κοριλιάνο ντ' Οτραντο, το ένα από τα τρία ελληνόφωνα χωριά που θα επισκεφθούμε. Εχω ως βοήθημα τον οδηγό του Slow Food για το Σαλέντο, με ειδικό κεφάλαιο στην Grecia Salentina και τα εννιά χωριά της. Το χωριό έχει μεγάλη αγροτική παράδοση, όπου αποτυπώνεται και η μνήμη της μιζέριας, της φτώχειας, της μετανάστευσης. Αλλωστε το ταραντίσμο, μια κατάσταση επιληψίας που αποδίδεται στο τσίμπημα της αράχνης ταραντούλα, έχει σχέση με την «αρρώστια των γυναικών», τη σεξουαλική στέρηση από την πολύχρονη απουσία των ανδρών τους. Ο εξορκισμός γίνεται με την ταραντέλα.
Το χωριό μοιάζει να βγαίνει μέσα από τη γεωγραφία του Πιραντέλο. Βλέποντας αυτά τα χωριά, μπορείς να καταλάβεις τη λογοτεχνία και τη μουσική της Κάτω Ιταλίας. Η μουσική των ελληνόφωνων αγροτών ήταν ενταγμένη στο μουσικό ιδίωμα του Σαλέντο, αλλά με γλώσσα έκφρασης τα γκρικάνικα, γλώσσα πολύ ποιητική και τραγουδιστή. Το Κοριλιάνο, όπως τα περισσότερα χωριά, έχει το καστέλο, την πιάτσα, τις εκκλησίες με τις μπαρόκ προσόψεις. Μόνο ηλικιωμένοι στους δρόμους, οι νέοι έχουν φύγει, όπως σε όλο τον ιταλικό Νότο.
Προς το βράδυ, στη μασερία των Αβαντατζάτο. Ενα αγρόκτημα, ενταγμένο στον αγροτουρισμό, όπου μορφή είναι ο 90χρονος Τζοβάνι Αβαντατζάτο, ερασιτέχνης μουσικός, ακορντεονίστας (στην τοπική εκδοχή του οργκανέτο), μα κυρίως γκρικάνος. Αγοράζω έναν δίσκο με τη μουσική και τη φωνή του. Μαζί του, η γυναίκα του Αντζολίνα. Τη μασερία διευθύνει ο γιος τους Ρόκο, που μιλάει γκρικάνικα, παίζει μουσική κι έχει μετατρέψει τη μασσερία σε κέντρο πολιτισμού, με θέατρο και ένα μικρό πάρκο επεξεργασίας της πέτρας. Ο Ρόκο, που δούλευε μηχανικός στη Ρώμη, έχει επιστρέψει οριστικά στο χωριό του. Είναι παντρεμένος με Γερμανίδα αλλά προσπαθεί να μεταδώσει στα παιδιά του την κουλτούρα και τη γλώσσα των γκρίκο.
Στο θέατρο του αγροκτήματος προβάλλεται αργότερα η ταινία του Κοβότσου στην πλήρη μορφή της. Αρέσει πολύ. Είναι ενδιαφέρων ο συνδυασμός της γκρικάνικης γλωσσικής και μουσικής κουλτούρας με ένα ελληνικό συγκρότημα, τους Encardia, που όχι μόνο δουλεύουν με αυτή την παράδοση, αλλά και δημιουργούν πάνω σε αυτή. Στην ταινία παρελαύνει όλος ο κόσμος των γκρικάνων και τα γυρίσματα στα ελληνόφωνα χωριά δημιουργούν ένα ντοκυμαντέρ μουσικής ανθρωπογεωγραφίας. Σε κάποια στιγμή της ταινίας εμφανίζεται ο Φράνκο Κορλιανό, ο δημιουργός του πασίγνωστου τραγουδιού «Αντρα μου πάει». Δεν είναι παραδοσιακό, αλλά έχει ταυτιστεί με την αναγέννηση της γκρικάνικης κουλτούρας. Μου αρέσει η βιωματική ιστορία πίσω από το τραγούδι. Στον σιδηροδρομικό σταθμό του Λέτσε, το τρένο με τον μετανάστη φεύγει για τη Γερμανία, η γυναίκα του τον αποχαιρετά, αυτός δεν την κοιτάζει, γιατί αν ανοίξει τα μάτια του δεν θα μπορέσει να φύγει.
Αργά τη νύχτα, γλέντι και ταραντέλες με τους Encardia. Κυλάει κόκκινο κρασί negroamaro (μαυρόπικρο), τοπική ποικιλία που μάλλον συγγενεύει με το ξινόμαυρο, και ο Ρόκο μας χαρίζει έναν δίσκο με μουσική salentina, ηχογραφημένη στο θέατρο του κτήματος. Περιλαμβάνει και ένα τραγούδι των Encardia, πρωτότυπη δημιουργία στο γκρικάνικο ύφος, με τίτλο «Σάντου Πάουλου» (Αγιος Παύλος).

ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ
Το πρωί στο Οτραντο. Είναι το ανατολικότερο σημείο της Ιταλίας, το πλησιέστερο στις αλβανικές ακτές. Ηρθαμε να δούμε το μεγάλο έργο του Κώστα Βαρώτσου, που στο λιμάνι της πόλης έχει μετατρέψει σε γλυπτό το πλοίο με τους αλβανούς λαθρομετανάστες που βύθισε η ιταλική ακτοφυλακή πριν από χρόνια. Στο Οτραντο είναι όμως και η έδρα της εταιρείας Anima Mundi, που ειδικεύεται στη μουσική του Σαλέντο - και στην γκρικάνικη.
Το απόγευμα στη Στερνατία, που στα γκρίκο αποκαλείται «χώρα μου». Είναι το κεφαλοχώρι των ελληνόφωνων. Στην εσωτερική αυλή ενός παλιού μοναστηριού, που τώρα είναι δημοτικό κτίριο, συναντάμε τον Τζιόρτζιο Φιλιέρι. Είναι καθηγητής ελληνικών (τα ελληνικά διδάσκονται τα τελευταία χρόνια στα τοπικά σχολεία) και έχει μουσικό συγκρότημα για τη διαφύλαξη της μουσικής παράδοσης του Σαλέντο. Πολιούχος του χωριού είναι ο Σαν Ρόκο. Την ημέρα της γιορτής του, στις 16 Αυγούστου, το χωριό μετατρέπεται σε κέντρο εκδηλώσεων. Είναι ταυτόχρονα και γιορτή των λαμπιονιών, όπου ροκοκό ξύλινες κατασκευές με φωτάκια δημιουργούν τις τοπικές φαντασμαγορίες. Εδώ δημιουργήθηκε πριν από 35 χρόνια ο σύλλογος «Χώρα μου», ο πρώτος για την ελληνική παράδοση και γλώσσα. Ο Φαλιέρι μας λέει μια καταπληκτική ιστορία: ήταν τόσο περίκλειστος ο τόπος, που οι ελληνόφωνοι νόμιζαν ότι μόνο αυτοί υπάρχουν στον κόσμο που μιλούν ελληνικά.
Επισκεπτόμαστε ένα υπόγειο ελαιοτριβείο, που τώρα έχει μετατραπεί σε μουσείο. Δεν έχω ξαναδεί υπόγειο ελαιοτριβείο, ένα είδος μεγάλης φυσικής κάβας, λαξευμένης στον βράχο, όπου σε σταθερές θερμοκρασίες δούλευαν άνθρωποι και ζώα για τη σύνθλιψη της ελιάς. Βγαίνοντας, φωτογραφίες craunari, δηλαδή καρβουνιάρηδων, δείχνουν μια άλλη δραστηριότητα, κάρβουνο από βελανιδιές, μέσα από κωνικούς σωρούς που καίγονται, όπως γινόταν παλιά στα Επτάνησα.
Η έδρα του συλλόγου «Χώρα μου» είναι στο παλάτι του τοπικού μαρκήσιου. Μέσα σε αυτό αισθάνομαι σαν να κατοικώ αυτοβιογραφικές σελίδες του Λαμπεντούζα. Η στιγμή της μεγάλης συγκίνησης είναι η απαγγελία ποιημάτων στα γκρίκο από τον Γκαετάνο Μαστρολία. Μια ποίηση τόσο αρμονική, μια γλώσσα και ένας ήχος που έρχονταν από πολύ παλιά. Αναγνωρίζουμε ένα ποίημα του Βίτο Ντομένικο Παλούμπο, μορφή των γκρίκο από το χωριό Καλημέρα. «Ασπρον ε το χαρτίν/ άσπρο το χιόνι/ άσπρον ε το χαλάζι τσε άσπρι οι κρίνοι/ άσπρο το σφόνδυλό σου τσε ε βραχιόνοι». Φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα απάγγελλαν τον «Ερωτόκριτο» και όλη την ομοιοκατάληκτη λαϊκή ποίηση. Πραγματικά μια επιβίωση που με άφησε άφωνο. Αργά, στην πλατεία του χωριού προβάλλεται η ταινία του Κοβότσου. Και πάλι αποθέωση. Και μετά οι Encardia, ταραντέλες, χορός.

ΤΕΤΑΡΤΗ ΗΜΕΡΑ
Το πρωί στο Λέτσε. Βόλτα στην τοπική αγορά. Δοκιμάζουμε φάβα κουκιών (κουτσία στα τοπικά ελληνικά) με βρασμένο τσικόριε από πάνω, το πικρό ραδίκι που δημιουργεί την αντίθεση του γλυκού - πικρού. Το συνοδεύουμε με ένα παγωμένο galatina, ροζέ κρασί από την περιοχή της πόλης Galatina, που παρά το όνομά της (γάλα) φημίζεται για το κρασί της.
Το απόγευμα στο Καλημέρα, το τελευταίο ελληνόφωνο χωριό του οδοιπορικού μας, με το Casa Museo della Civilta Contadina e della Cultura Grica (Μουσείο Αγροτικού Πολιτισμού και Ελληνικής Κουλτούρας). Μέσα από αντικείμενα, φωτογραφίες και εκδόσεις, η γκρικάνικη αγροτική κουλτούρα. Ο κοινός κόσμος της Μεσογείου. Λίγο πριν στο Καφέ Βιτόρια, της κεντρικής πλατείας, εκπληκτικό παγωτό και caffe in ghiaccio, ένας καφές «σπασμένος» με latte di mandorla (γάλα πικραμύγδαλου) και πάγο, που τον επινόησε οΑντόνιο Κουάρτα στο μπαρ Αβιο του Λέτσε, και αποτελεί τοπική «διασημότητα». Στην κάβα του χωριού βρίσκουμε το κρασί «Κλάμα» (στα ελληνικά η ετικέτα), κόκκινο negroamaro.
Και μετά η μεγάλη στιγμή. Η προβολή της ταινίας του Κοβότσου και η συναυλία των Encardia. Η στιγμή είναι μοναδική γιατί μετά από πολλά χρόνια ανεβαίνουν στη σκηνή μαζί ο Ρομπέρτο Λίτσι και η αδελφή του Φραντσέσκα, που τραγουδούν και παίζουν με το ελληνικό συγκρότημα. Ο Ρομπέρτο και η Φραντσέσκα είναι ιστορικές μορφές της μουσικής των γκρίκο, που τους πρωτογνωρίσαμε στον δίσκο του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος «Η ελληνική μουσική παράδοση της Κάτω Ιταλίας». Είχε κυκλοφορήσει στις αρχές του '80 σε επιμέλεια των Λάμπρου Λιάβα και Νίκου Διονυσόπουλου. Στη σκηνή ανέβηκαν κι άλλοι, όπως ο Φράνκο Κορλιανό και η Εντσα Πανιάρα, επίσης σημαντική μορφή της μουσικής salentina. Και ύστερα η απελευθέρωση της ταραντέλας και της ταραντέλας πίτσικα, η δική μας μεταμόρφωση μέσα από μια άλλη μανία.


πότε & πού:
Η ταινία «Encardia, η πέτρα που χορεύει» του Αγγελου Κοβότσου, παραγωγής Γιώργου Πουλίδη, προβάλλεται από την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου στη Λαΐδα - Τανιοθήκη της Ελλάδος. Το συγκρότημα Encardia αποτελείται από τους Κώστα Κωνσταντάτο, Βαγγέλη Παπαγεωργίου, Μιχάλη Κονταξάκη, Δημήτρη Τσεκούρα, Αναστασία Δουλφή, Ναταλία Κοτσάνη, Γιάννα Χαμαλέλη, Κωνσταντίνα Καλκάνη.

Το ΚΚΕ για το κόψιμο της εκπομπής «Πρωινή Ενημέρωση» της ΝΕΤ


Το κόψιμο της εκπομπής «Πρωινή Ενημέρωση» της ΝΕΤ, με τους δημοσιογράφους Κ. Αρβανίτη και Μ. Κατσίμη, αποτελεί πράξη ωμής λογοκρισίας και πολιτικής δίωξης. Η ευθύνη βαρύνει τη..
συγκυβέρνηση και τους εντεταλμένους της στην ΕΡΤ. Η απαράδεκτη αυτή απόφαση πρέπει να ανακληθεί τώρα.

σ.σ. Η ΕΡΤ  έκοψε την εκπομπή  για σχόλιο που έκαναν αναφερόμενοι στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Νίκο Δένδια σχετικά με το δημοσίευμα της Guardian
Αυτός είναι ο διάλογος των δύο παρουσιαστών. Τον ανέβασαν οι συντελεστές της εκπομπής στο Facebook.
-Μ. Κατσίμη. ...Και βγήκαν και τα ιατροδικαστικά πορίσματα για τους 15 που συνελήφθησαν και έγραφε η Guardian και που ήθελε ο κ. Δένδιας να κάνει στην Guardian μήνυση
-Κ. Αρβανίτης. Δεν έκανε μήνυση;

-Μ. Κατσίμη. Δεν έκανε γιατί τα πορίσματα δείχνουν ότι όντως είναι κακούργημα.

-Κ. Αρβανίτης. Και θα παραιτηθεί τώρα;

-Μ. Κατσίμη. Δε νομίζω ότι θα παραιτηθεί. Πάντως ήταν περίεργο το ότι ο κ. Δένδιας είπε – σαν να ήξερε τα πορίσματα, που αυτό κανονικά δε γίνεται - που από τη μία έιναι καλό ότι δεν τα ήξερε τα πορίσματα, αλλά από την άλλη πώς πας και το λες αυτό;
-Κ. Αρβανίτης. Και τώρα τι θα γίνει; Θα πει συγνώμη;
-Μ. Κατσίμη. Δεν ξέρω....
-Κ. Αρβανίτης. Πω πω δύσκολα για τον κ. Δένδια. Και είναι και κοντοχωριανός σου, είναι από την Κέρκυρα.
-Μ. Κατσίμη. Και είναι και σοβαρός άνθρωπος έχω να πω.

Δύο ανακοινωσεις της ΟΣΠΑ για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και τις κομπίνες κυβερνώντων και ΕΕ.


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

 25/10/2012
Η 28η Οκτωβρίου 1940 βρίσκει την Ελλάδα με μια κρατική αεροπορική εταιρία, την: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ που με το άρθρο 6 του Ν.4809/40 μετατρέπεται σε μονάδα μεταφορών για τις ανάγκες του στρατού.

Σας παραθέτουμε ένα απόσπασμα από το βιβλίο της Ε.Π.Τ.Α.Ο.Α «Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ» που εκδόθηκε το 1988 σελ.69 «ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ..»

«Αμέσως μετά την Γερμανική εισβολή, οι κατακτητές φρόντισαν να κατασχέσουν όλο το πτητικό και επίγειο υλικό της Ε.Ε.Ε.Σ (με το νόμο 104 της 27 Απριλίου 1941) και μεταβίβασαν τις μετοχές του Μ.Τ.Σ της Εταιρίας στην κατοχή της Γερμανικής Αεροπορικής Εταιρίας ΛΟΥΦΤΧΑΝΣΑ.
Η αξία των μετοχών αυτών θα εισπράττονταν από την ΛΟΥΦΤΧΑΝΣΑ με το Ν.191 της 18.3.1943, όπου επίσης το Ελληνικό Δημόσιο θα ανελάμβανε την απαραίτητη χρηματοδότηση για τη λειτουργία της Ε.Ε.Ε.Σ. Το προσωπικό σε της Εταιρίας θα παρέμενε μισθοδοτούμενο από το δημόσιο.
Στις αρχές του 1942 έγινε απόπειρα να επαναληφθούν με αερ/φη «Ju-24» οι πτήσεις της Ε.Ε.Ε.Σ. Η κρυφή επιθυμία όμως όλων των Ιπταμένων της Ε.Ε.Ε.Σ ήταν να διαφύγουν μόλις τους δινόταν η ευκαιρία, στην Τουρκία και στη συνέχεια στην Αίγυπτο. Έτσι με τη σκέψη στη μακρινή Αφρική, οι Έλληνες χειριστές ανέλαβαν, κατόπιν συνεννοήσεων με τις αρμόδιες Υπηρεσίες, να εκτελέσουν πτήσεις στην γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Πράγματι, εκτελέστηκαν τρία δρομολόγια με Ελληνικά πληρώματα. Οι Γερμανοί όμως είχαν φροντίσει να λάβουν ασφαλή μέτρα περιφρούρησης, που καθιστούσαν σχεδόν αδύνατη τη διαφυγή.
Έτσι οι Έλληνες χειριστές απέφυγαν να συνεχίσουν τις πτήσεις, με αποτέλεσμα οι Γερμανοί να διαθέσουν τα αερ/φη για δικές τους στρατιωτικές ανάγκες και μόνο. Έτσι, η πλειοψηφία του προσωπικού της Εταιρίας Ε.Ε.Ε.Σ παρέμεινε χωρίς δουλειά σ’ όλη τη διάρκεια της κατοχής.
Λίγοι μονάχα κατόρθωσαν να διαφύγουν στη Μέση Ανατολή, κύρια από τα προβλήματα που παρουσίαζε το εγχείρημα αυτό και συνέπεια της αδιαφορίας των αρμόδιων Υπηρεσιών της Ελλάδας, που βρισκόταν στη Μέση Ανατολή, να διευκολύνουν την αναχώρηση των Τεχνικών και Ιπταμένων της Ε.Ε.Ε.Σ. Έτσι οι περισσότεροι παρέμειναν στην Ελλάδα, πολλοί από του οποίους πήραν ενεργά μέρος στις διάφορες Ελληνικές Αντιστασιακές Οργανώσεις. Για την ιστορία πρέπει ν’ αναφέρουμε την λειτουργία ενός αντάρτικου αεροδρομίου, 25 χιλιόμετρα έξω από την Καρδίτσα, στο υψίπεδο της Νευρόπολης, που λειτούργησε απ’ τους αντάρτες κάτω από τη μύτη των Γερμανών και διατήρησε ανοιχτή την αερογέφυρα και την επικοινωνία ανάμεσα στο βουνό και στο ΚΑΪΡΟ, όπου είχε την έδρα της η εξόριστη Ελληνική Κυβέρνηση. Το αεροδρόμιο αυτό στήθηκε στο υψίπεδο της Νευρόπολης, που ήταν κόμβος που οδηγούσε προς Ρούμελη, Ήπειρο, Μακεδονία και Θεσσαλία.
Πρωτολειτούργησε στις 9 Αυγούστου του 1943 και είναι χαρακτηριστικό ότι με το χάραμα μετατρεπόταν σε φυσικό δάσος και τη νύχτα άνοιγε ο αεροδιάδρομος που κρατιόταν ανοιχτός με λάμπες θυέλλης, που τις κράταγαν χωρικοί που βρίσκονταν ακροβολισμένοι στα άκρα του διαδρόμου.
Το αντάρτικο αεροδρόμιο λειτούργησε ως τα τέλη του Σεπτέμβρη του 1944, που απογειώθηκε το τελευταίο αερ/φος μια εγγλέζικη “ντακότα”. »


Κάθε ομοιότητα με την σημερινή κατάσταση και τα γεγονότα (αγοραπωλησίες αεροπορικών εταιριών, ονόματα εταιριών και κρατών) είναι τυχαία. Η μόνη προσπάθεια της Ομοσπονδίας είναι να θυμίσει τη έγινε στην χώρα μας την περίοδο της ΚΑΤΟΧΗΣ, στα πλαίσια της Εθνικής μας εορτής 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940.


ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΟΣΠA
======================================
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΕΞΑΓΟΡΑ OLYMPIC AIR ΑΠΟ AEGEAN AIRLINES
Στις 21/10/2012 ανακοινώθηκε η εξαγορά της Olympic air από την Aegean airlines στο ποσό των 72εκ ευρώ. Αν σκεφτεί κανείς ότι οι επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές που παίρνει η Olympic air από το κράτος είναι πάνω από 100εκ. ευρώ μάλλον είναι μια καλή αγορά.
Αυτή την αγοραπωλησία εμείς την είχαμε προβλέψει από το 2005 όπως αποδεικνύεται από τις ανακοινώσεις και τα Δελτία Τύπου της εποχής.
Τελικά ήταν ένα κόλπο ξεπουλήματος της κρατικής εταιρίας και ας μην υποστηρίζουν κάποιοι ότι «πέφτουν από τα σύννεφα». Όταν ψηφιζόταν ο Νόμος ξεπουλήματος της εταιρίας, όλοι ήξεραν ότι η υποχρέωση του αγοραστή ήταν να την κρατήσει για ένα χρόνο. Εκείνη την περίοδο οι πολιτικοί των κομμάτων που ήταν υπέρ της ιδιωτικοποίησης και τα Μ.Μ.Ε. που τους υποστήριζαν έλεγαν ότι θα υπάρξει ανταγωνισμός, καλές υπηρεσίες και φθηνά εισιτήρια.
ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. Το κράτος ή μάλλον ο φορολογούμενος πολίτης, που στο όνομά του έγινε το μεγάλο ξεπούλημα πληρώνει ακριβότερα εισιτήρια για τους προορισμούς του εσωτερικού παρόλο που επιδοτεί τις 4 ιδιωτικές εταιρίες πάνω από 200εκ. ευρώ το χρόνο.
Πριν από την ιδιωτικοποίηση της «μονοπωλιακής» ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ που ήταν περιουσία του κράτους, οι μεταφορές στοίχιζαν στον φορολογούμενο πολίτη 22εκ. ευρώ το χρόνο με βάση τα στοιχεία που κατατέθηκαν στα πρακτικά της Βουλής κατά την ψήφιση του Ν.3710/10’08.
Εκείνη την περίοδο οι εργαζόμενοι της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ έλεγαν ότι «Η αγορά στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή δεν αντέχει πέραν της μιας, μεγάλης και σοβαρής εταιρίας ….», όπως φαίνεται από τα πρακτικά της ημερίδας 29/04/2004 με θέμα: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ 10ΕΤΙΑ- Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΕΣΑ Σ’ ΑΥΤΗ» - ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Σήμερα εφαρμόζεται το σχέδιο που είχαμε καταγγείλει το 2005 όταν ανακοινώθηκε η συνεργασία της Aegean με την Lufthansa και ο Αντιπρόεδρος της τελευταίας εξηγούσε ότι το κενό της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ θα το «κάλυπτε» η AEGEAN.
Η ολοκλήρωση του σχεδίου είναι να ενταχθεί σε αυτό τον όμιλο και η CYPRUS AIRWAYS. Επομένως ο βραχίονας της STAR ALLIANCE θα έχει αγκαλιάσει όλη την Ανατολική Μεσόγειο, την Τουρκία, την Ελλάδα, την Κύπρο και την Αίγυπτο.
Οι απολυμένοι και ακόμα απλήρωτοι εργαζόμενοι της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ έχουν δικαιωθεί απόλυτα από την ροή των γεγονότων. Είχαμε προβλέψει τα γεγονότα, είχαν καταγραφεί από τη μελέτη της εταιρίας EN & JL AVIATION BUSINESS CONSULTING LTD του καθηγητή ΙΩΑΝΝΗ Σ. ΛΑΪΝΟΥ, και από την απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου που αθώωνε την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και καταργούσε προηγούμενες αποφάσεις του, λόγω ψευδών στοιχείων στις 18/10/2010, ένα χρόνο μετά το κλείσιμο της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ.
Ποιος έδινε ψευδή στοιχεία για να βγάζει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο τέτοιες αποφάσεις που να βοηθούν στο κλείσιμο της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, όπως και έγινε;;
Από την ιδιωτικοποίηση έχασαν σίγουρα το κράτος, οι Έλληνες πολίτες της παραμεθορίου, ο Τουρισμός και ο απόδημος Ελληνισμός.
Για να πάει κάποιος Αμερική ή Αυστραλία πρέπει πρώτα να περάσει από Τουρκία, Γερμανία ή τον κόλπο των Εμιράτων. Ας κάνει κάποιος τον κόπο να ζητήσει ένα εισιτήριο γι’ αυτές τις χώρες.
Εμείς περιμένουμε να τελειώσει η διαδικασία της εκκαθάρισης. Θα επανέλθουμε και θα δείτε ότι θα «σηκωθούν και οι πέτρες».
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΟΣΠΑ

Πάτρα:Το ''κέρατο'' πάει σύννεφο - Έρευνα για την ερωτική ζωή των κατοίκων!


Τελευταία ενημέρωση: 29.10.2012 | 11:24-20:24 Αυστραλίας απο το NewsIt.gr


Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για την ερωτική ζωή των Πατρινών προκύπτουν από την σχετική έρευνα της εταιρείας DATA R.C. που παρουσιάζει το περιοδικό TRIP της εφημερίδας «Πελοπόννησος».






Στα αξιοσημείωτα το γεγονός ότι μεγάλο ποσοστό πολιτών δεν χρησιμοποιεί προφυλακτικό καθώς και το γεγονός ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τις προσωπικές σχέσεις των ερωτηθέντων. Αναλυτικά:
 Μόλις των 28% των Πατρινών δηλώνουν πως χρησιμοποιούν «πάντα» προφυλακτικό, ενώ υπάρχει και ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της τάξεως του 24,4% που δηλώνει ότι δεν χρησιμοποιεί ποτέ προφυλακτικό.

Το 36,5% των Πατρινών δηλώνει ότι κάνει έρωτα μια έως τρεις φορές την εβδομάδα. Το 22,8% μια έως τρεις φορές το μήνα, το 17,6% καθημερινά, το 16,2% πιο αραιά και το 6,9% καθόλου.
ΦΩΤΟ από thebest.grΦΩΤΟ από thebest.gr
Όσον αφορά στο πότε έκαναν για πρώτη φορά έρωτα το 8,9% δηλώνει ότι έκανε πριν γίνει 14 ετών, το 39,4% υποστηρίζει ότι έκανε μεταξύ 14-17 ετών, το 40,8% 17-20 ετών και το 10,9% αργότερα.
Οι Πατρινοί φαίνεται να προτιμούν τις μακροχρόνιες σχέσεις καθώς σε ποσοστό 65,7% δηλώνουν ότι διαρκούν πάνω από ένα χρόνο. Μερικούς μήνες διαρκούν οι ερωτικές σχέσεις του 26,2%, ενώ το 8,1% δηλώνει ότι διαρκούν λιγότερο από ένα μήνα.
Στην πόλη της Πάτρας πάντως, σύμφωνα με την έρευνα, φαίνεται πως το «κέρατο» πάει σύννεφο. Το 20,1% δηλώνει ανοικτά ότι η ερωτική του ζωή δεν περιορίζεται στον γάμο ή στην σχέση, μάλιστα ανάμεσα στους άνδρες αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 29,7%.
Μάλιστα συνολικά το 12,1% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι έχει απατήσει μια φορά τον/την σύντροφό του, το 8% δύο-τρεις φορές και το 7,1% περισσότερες από τρεις.
Όσο για το πού συναντούν τις περισσότερες ερωτικές προκλήσεις, οι χώροι διασκέδασης κατατάσσονται πρώτοι με 46,3%, ακολουθεί το φιλικό περιβάλλον με 31,1%, ο χώρος εργασίας με 19,6%, το οικογενειακό περιβάλλον 7,5% και αλλού το 2,4%.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι μόλις το 4,4% παραδέχεται ότι είχε ομοφυλοφιλική εμπειρία τουλάχιστον μια φορά και το 3% πιο συχνά. Τέλος η έρευνα καταδεικνύει ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει και τις προσωπικές σχέσεις των Πατρινών. Συγκεκριμένα 27,3% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι πλέον δυσκολεύεται να προσεγγίσει τους ανθρώπους, το 25,5% ότι η κρίση του έχει δημιουργήσει προβλήματα στη σχέση του, το 5,8% ότι η κρίση συνέτεινε στο χωρισμό του και το 5,3% ότι πλέον δε μπορεί να βρει σύντροφο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ειδήσεις από κάθε γωνιά της χώρας στην σελίδα ''Τοπικά Νέα'' του NewsIt

Ηράκλειο:Κρεμάστηκε με ένα καλώδιο - Τον βρήκαν νεκρό συγγενείς του! 

Πάτρα: Κουκουλοφόροι ξυλοκόπησαν δύο φοιτήτριες στο σπίτι τους!


Τρίκαλα:''Τσουνάμι'' σε χωριά του Ασπροποτάμου - Φωτό και βίντεο!  

Θεσσαλονίκη: Δεν άντεξε τους δυνατούς ανέμους η μεγαλύτερη ελληνική σημαία - Δείτε φωτό!

Θεσσαλονίκη:Τον έσπασαν στο ξύλο στη μέση του δρόμου για 150€!

Φθιώτιδα: Η κακοκαιρία έβγαλε σκάφη στη στεριά - Εντυπωσιακές φωτογραφίες!


Ο Αμερικανός ζητιάνος που χλευάζει τον Γιώργο Παπανδρέου - Αλήθεια ή φωτομοντάζ;

Αχαϊα: Η φήμη για ροζ βίντεο με πρωταγωνίστρια νεαρή, αναστατώνει ένα ολόκληρο χωριό!

Sunday, October 28, 2012

ΨΑΡΕΥΟΝΤΑΣ στο ΦΒ ..μετα το "ΟΧΙ"



Θέλουμε και μεις ένα Βαξεβάνη που να τα έχει ναααααα........και όχι κάτι πουλημένα δημοσιογραφούθκια που τα ααααααα .....τους ούτε για σκουλαρίκια δεν κάνουν !


========================
Δεν με νοιάζει η "αλήθεια για την ξυπόλυτη μαθήτρια",
με σκιάζει που ένας γενικός διευθυντής του υπουργείου Παιδείας
χειρίζεται τόσο φρικτά την ελληνική γλώσσα....

«Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω τόσο υπεύθυνα, όσο και εγγράφως.....
Όσον αφορά τα βγαλμένα παπούτσια της, άμεσα μάζεψε ένας εμπλεκόμενος στην παρέλαση άνδρας και τα οποία πήγε προς την άκρη, προκειμένου να μη σημειωθεί τόσο κάποιο ατύχημα από τους ερχόμενους παρελαύνοντες μαθητές, όσο και να μπορούν να δοθούν στη μαθήτρια, η οποία δεν έχασε την ψυχραιμία της αλλά ούτε υπολόγισε την ενδεχόμενη απώλεια των παπουτσιών της...."

http://nonews-news.blogspot.gr/2012/10/blog-post_6188.html


Rασσιάς: Σκοτεινά κέντρα ταυτίζουν τον «δωδεκαθεϊσμό» με τη Χρυσή Αυγή!
Με ανάρτησή του στο facebook, ο γραμματέας του ΥΣΕΕ (Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών) Βλάσης Ρασσιάς, γνωστός συγγραφέας και δημοκρατικός, καταγγέλλει όλους εκείνους που προσπαθούν να «ταυτίσουν» τους ελληνότροπους, δηλαδή τους Έλληνες που μετέχουν στην προγονική αντίληψη περί Θείου, με την ακροδεξιά και ακραιφνώς χριστιανική οργάνωση της Χρυσής Αυγής.
Ο κ. Ρασσιάς έγραψε:
Ποιά σκοτεινά κέντρα καθοδηγούν όλους αυτούς τους ψευτοδημοκράτες (Παντελής Καψής στο «Έθνος» σήμερα, Τατσόπουλος στο τηλεοπτικό «Σκαϊ» χθές, κ.ά.) στο να ταυτίζουν ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ τον «δωδεκαθεϊσμό» (sic) με τους… χρυσαυγίτες;
Τελικά η (σκόπιμα μη αναγνωριζόμενη) Ελληνική Εθνική Θρησκεία ενοχλεί πολύ περισσότερους (και πονάει πολύ βαθύτερα) από όσο αρχικά υποψιαζόμασταν.
Γι αυτό και είναι πολλά τα λεφτά που, ακόμα και σήμερα, στην χρεοκοπημένη Ελλάδα, ξοδεύουν αφειδώς οι «δημόσιες σχέσεις» της θεοκρατίας…




Όταν βλέπω στην διασπορά να γίνονται μικτοί γάμοι με έλληνες, νιώθω όπως τον Αθανάσιο Διάκο, όταν τον σούβλιζαν ζωντανό οι Τούρκοι, γιατί ξέρω πολύ καλά με αυτό τον τρόπο εξαφανιζόμαστε για πάντα.
Στην Ελλάδα, πρέπει να κάνουμε το παν να ελληνοποιήσουμε όλα τα παιδιά των μεταναστών, ώστε να αγαπήσουν την Ελλάδα και να θέλουν να γίνουν 'Ελληνες. Αυτό κάνουν με μεγάλη επιτυχία οι αγγλόφωνοι στην Αμερική, Καναδά, Αυστραλία, Βρετανία και Νέα Ζηλανδία!
Τι κρίμα που δεν διδάσκουμε όλους τους ελληνικούς παραδεισιακούς χορούς μας σε όλα τα παιδιά, σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας!
Έχουμε τα πιο όμορφα και συναρπαστικά εργαλεία για να μας φέρουν θετικά αποτελέσματα στη διάθεσή μας και εμείς τα θάβουμε!

Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες.
Οι Έλληνες ανήκουν σε άλλους.
Μα πιο πολύ ανήκουν στην βλακεία τους.
Η βλακεία έχει όρια. Διακριτά. http://www.terrapapers.com/?p=1784


ΖΗΤΩ ΤΟ ΟΧΙ
ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ
Ο Ιωάννης Μεταξάς, ο Λαμπράκης και ο Γερο
υλάνος

Την αποκάλυψη έκανε σε τηλεοπτική εκπομπή ο καθηγητής της Ιστορίας κ. Δημήτρης Μιχαλόπουλος: Στο σπίτι του Λαμπράκη δηλητηριάστηκε ο Μεταξάς. Τυχαίο; Το πιστοποιητικό θανάτου του το υπέγραψε ο παππούς του Γερουλάνου! Κι αυτό τυχαίο;

Η φοβερή αποκάλυψη που ήρθε στο φως της δημοσιότητα, δείχνει πως ο Ιωάννης Μεταξάς δολοφονήθηκε στο σπίτι του εκδότου του «Βήματος» και των «Νέων» Δημητρίου Λαμπράκη (πατρός του Χρήστου Λαμπράκη, του δημιουργού του Μεγάρου Μουσικής).

Την παραμονή του θανάτου του 25 ή 26 Γενάρη 1941, ο Ιωάννης Μεταξάς πήγε επίσκεψη στο..... σπίτι του Δημητρίου Λαμπράκη κι εκεί τον κέρασαν, σύμφωνα με τον καθηγητή μία δηλητηριασμένη πορτοκαλάδα.

Ο γιος του γιατρού του Μεταξά αποκάλυψε το φρικτό μυστικό, αφού ξέραμε μεν πως οι Άγγλοι σκότωσαν τον Μεταξά, αλλά αγνοούσαμε ποιος ήταν το εκτελεστικό τους όργανο. Ήταν ο γνωστός για τις σχέσεις του με την Ιντέλλιτζενς Σέρβις, Δημήτριος Λαμπράκης;

Φοβερά πράγματα αποκάλυψε και ο καθηγητής της Ιστορίας Δημήτρης Μιχαλόπουλος: Το πιστοποιητικό θανάτου του Μεταξά, το οποίο έπρεπε να «καλυφθεί» το υπέγραψε ο μέγας γιατρός της εποχής Γερουλάνος, παππούς του σημερινού υπουργού Πολιτισμού).

Τυχαίο; Επίσης δεν έχει ακόμη εκδοθεί το πιστοποιητικό θανάτου του Παπάγου, τον οποίον επίσης δολοφόνησαν οι Άγγλοι, κατά τον καθηγητή Μιχαλόπουλο, διότι τα είχε βρει με τους Γερμανούς. Φαίνεται ότι οι «επιταγές» που εισέπραξαν κάποιοι εκείνη την εποχή έφταναν και για εγγόνια τους.

Μην ξεχνάμε ότι ο επόμενος πρωθυπουργός μετα τόν θάνατο τού Μεταξά ήταν ο Κορυζής πού αυτοκτόνησε με.....ΔΥΟ σφαίρες στην καρδιά!!!!! Μέγα κουκούλωμα και σ' αυτό το συμβάν!!!
Το να αυτοκτονήσεις με δύο σφαίρες στην καρδιά ισοδυναμεί με το να κλειδώσεις το συρτάρι και να προλάβεις να ρίξεις το κλειδί μέσα.

Λογικό είναι όταν ένας διορισμένος δικτάτορας πάει κόντρα σε αυτά που θέλουν οι μασόνοι παίρνει τον δρόμο για τον άλλο κόσμο. Αυτό να το καταλάβουν οι σημερινές μαριονέτες της βουλής, όπως τα κατάλαβε ο Τζοχαντζόπουλος και την “ψιλοακούει” ο Παπακωνσταντίνου με τον Βενιζέλο …
ΠΗΓΗ
http://ksipnistere.blogspot.gr/2011/10/blog-post_1841.html

"Ἐξ οὗ ἕπεται τὸ ἀκλόνητον δόγμα: καὶ ἡ ἀνηθικότης εἶναι ἀποκλειστικὸν προνόμιον τῶν βλακῶν! "http://www.terrapapers.com/?p=1784


=====================

Giouli Tsakalou and Nefeli Mono like Εν Πλω Εκδόσεις's album ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ ΣΤΗ 2η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Κύπρου.




  • Μέ πρωτοβουλία τοῦ Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Κωνσταντίας κ. Βασιλείου πραγματοποιεῖται ἀνά διετία στην Ἱερά Μητρόπολη Κωνσταντίας καί Ἀμμοχώστου στό Παραλίμνι ἡ Διεθνής Ἔκθεση Βιβλίου Κύπρου.Η 2η Διεθνής Ἔκθεση Βιβλίου Κύπρου πραγματοποιείται ἀπό τίς 26 Ὀκτωβρίου μέχρι καί τίς 4 Νοεμβρίου 2012 καί ἔχει ὡς γενικό θέμα: «Ὀρθοδοξία καί Ἑνωμένη Εὐρώπη». Ἡ διοργάνωση τῆς Ἔκθεσης ἔχει ἐνταχθεῖ μέσα στόν...See more
    ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ "ΕΝ ΠΛΩ"




















===================



  • Από Nikos Roussis !!!!
    ΠΡΩΤΟΝ
    Οι τελεσίδικες αποφάσεις του Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, δημιουργούν νομολογία που είναι υποχρεωμενα να την σεβασθούν και να την ενσωματώσουν στο εθνικό τους δίκαιο, τα 47 κράτη-μέλη του Συμβουλίου της Ευρωπης, και της Ψωροκώσταινας συμπεριλαμβανομένης.
    ΔΕΥΤΕΡΟΝ
    Ο κυρ-Εισαγγελέας που ξέθαψε τον νόμο περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων, έχει κάτι να μας πεί για την προστασία των ν προσωπικών δεδομένων όλων μας, από τις κρατικές υπηρεσίες ασφαλείας.
    Τα επιμορφωτικά σεμινάρια αρχίζουν...
    Έντυπη Έκδοση
    Ελευθεροτυπία, Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011
    Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ
    Παγκόσμια ημέρα φακελώματος
    Του ΝΙΚΟΥ ΡΟΥΣΣΗ
    Στην... ενημέρωση των χρηστών του Διαδικτύου, ότι τα προσωπικά τους δεδομένα συλλέγονται, υποβάλλονται σε επεξεργασία και ενίοτε αποθηκεύονται, μέχρι νεωτέρας, αποσκοπεί και ο σημερινός εορτασμός της 28ης Ιανουαρίου ως Ημέρας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων αφού, όπως προκύπτει από στοιχεία του Συμβουλίου της Ευρώπης, καμία, επί της ουσίας, θεσμοθετημένη προστασία δεν υπάρχει γι' αυτά τα δεδομένα.
    Η Ευρωπαϊκή Σύμβαση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ήταν αδύνατο, όταν συντάχθηκε, να συμπεριλάβει στα άρθρα της και την προστασία του δικαιώματος της ελεύθερης επικοινωνίας και αλληλογραφίας μέσω του Διαδικτύου.
    Η Σύμβαση του ΣτΕ, η οποία, κατά τα λεγόμενα των ιθυνόντων του Οργανισμού, είναι και το μοναδικό, δεσμευτικό διεθνές μέσο που αποσκοπεί στην προστασία των ανθρώπων από την κακή χρήση της αυτόματης επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, εμπεριέχει μία και μοναδική εξαίρεση, που «λύνει τα χέρια», μυστικών υπηρεσιών και κυβερνήσεων, στο να παραβιάζουν και με τον νόμο το απόρρητο αυτών των δεδομένων.
    Ο μόνος περιορισμός, λέει η Σύμβαση, για την παραβίαση του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων μέσω Διαδικτύου, είναι όταν αυτά τα δεδομένα θέτουν σε κίνδυνο τα μεγάλα συμφέροντα του κράτους, όπως είναι αυτά της ασφάλειας και της άμυνας.
    Στο όνομα, λοιπόν, της προστασίας κρατικών μυστικών και της διατήρησης της ασφάλειας, οι εκάστοτε κρατούντες έχουν το δικαίωμα να συλλέγουν, να επεξεργάζονται και να αποθηκεύουν στοιχεία, που ξεκινούν από την ηλεκτρονική αλληλογραφία των χρηστών και φθάνουν μέχρι το φακέλωμα των ταξιδιών τους, το... DNA τους, τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις και τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα.
    Αυτό, τουλάχιστον, αποδεικνύεται και από τις καταδικαστικές αποφάσεις που, κατά καιρούς, έχει εκδώσει, εναντίον ευρωπαϊκών χωρών, το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
    Καταδίκες για παραβιάσεις
    Επί τη ευκαιρία της σημερινής ημέρας, το ίδιο το Δικαστήριο αναφέρει ότι έχει εκδώσει καταδικαστικές αποφάσεις, για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εναντίον της Σουηδίας, που διατηρούσε μυστικό αρχείο δεδομένων πολιτών (Leander κατά Σουηδίας, 1987), της Αγγλίας, που προέβη σε εκτεταμένες υποκλοπές και καταγραφές τηλεφωνημάτων (Malone v. United Kingdom, 1984) αλλά και της Γαλλίας, που παραβίασε το απόρρητο των επικοινωνιών μέσω Διαδικτύου, με εντολή του υπουργείου Δικαιοσύνης (Kruslin κατά Γαλλίας, 1990).
    Το 2009 η Γαλλία καταδικάσθηκε για τρεις υποθέσεις, που σχετίζονταν με τη συλλογή, επεξεργασία και αποθήκευση προσωπικών δεδομένων πολιτών, μέσω του Διαδικτύου, για σκοπούς της... αστυνομίας.
    Το 2007 καταδικάσθηκε και η Αγγλία, για υπόθεση παρακολούθησης των ηλεκτρονικών μηνυμάτων, που έστελνε σε φίλους του ένας Βρετανός υπήκοος, από την εργασίατου.
    Από τα όσα αναφέρει το Δικαστήριο προκύπτει ότι οι κρατούντες αρέσκονται να αποθηκεύουν και τα βιολογικά δεδομένα των χρηστών του Διαδικτύου.
    Από το 1997 έχει καταδικασθεί η Φινλανδία διότι παραβίασε την εμπιστευτικότητα των ιατρικών δεδομένων, στην περίπτωση ενός πολίτη, που είχε προσβληθεί από τον ιό του AIDS ενώ το 2008 καταδικάσθηκε η Αγγλία, επειδή διατηρούσε επ' αόριστον στα αρχεία των υπηρεσιών της το DNA ενός πολίτη, ακόμη και μετά το πέρας της ποινικής διαδικασίας εναντίον του.
    sisour@orange.fr

    **

    Δύο πράγματα, αν μου επιτρέπετε, τώρα που κατακαθησε ο κουρνιαχτός από την σύλληψη Βαξεβάνη, επειδή δημοσίευσε την λίστα Λαγκάρτντ.
    Το καθήκον του έκανε, σαν ευσυνείδητος ερευνητής-δημοσιογράφος, που όμως διεκδικεί μετά μανίας την συνέχιση της χρηματότησης της εκποομπής του στην ΝΕΤ.
    Και τον Αιμίλιο Λιάτσο, συνέλαβαν προ καιρού, κατηγορούμενο για συκοφαντία και η κατάληξη ήτανε να τον κάνουνε διευθυντή ειδήσεων στην κρατική τηλεόραση.
    Θέλω να πώ δηλάδή ότι ο καθείς εφ' ω ετάχθη και ότι έχει μεγάλη διαφορά να υποστηρίξεις και να βοηθήσεις (όπως νομίζω ότι κάνω) έναν δημοσιογράφο, που επειδή δημοσιοποίησε μία λίστα καταθετών στην Ελβετία, τον διώκει ένας ηλίθιος εισαγγελέας από το να βάζεις τη φωτογραφία του στο προφίλ σου και να τον αναγορεύεις σε ήρωα.
    Βλέπω δε μία τάση υπερβολής εδώ στο φβ, μόλις συμβεί κάποιο γεγονός, όπως η δημόσια αυτοκτονία του υπερήλικα στο Σύνταγμα, να δημιουργούνται ομάδες υποστήριξης, να παίρνει φωτιά το διαδίκτυο και με
    τά από δεκαπέντε μέρες, να έχουν ξεχασθεί τα πάντα.
    Να μην πέφτουμε, λοιπόν, στην παγίδα της διαδικτυακής εκτόνωσης, διότι αυτό είναι κάτι που μπορεί να το θέλουν και να το επιδιώκουν " Οι άλλοι".
    Μπάστα λοιπόν, γιατί οι καιροί είναι πονηροί και μην πιανόσαστε, γενικώς, κοροϊδα και υπερβάλλετε χωρίς λόγο.
    Με το συμπάθειο, κιόλας, έτσι?

    ================================

    ‎"........αν ο Η λ ι ο ς * εδυσε μεσα σου.........
    ...........μην τον αναΖητας στον Ουρανο........"
    =============================

    ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ...ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΠΟΥΤΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΩΤΟΣΤΟΠ....ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ....!!!!!!!!ΔΕΙΧΝΩ ΕΓΩ 2 ΜΠΟΥΤΙΑ ΨΗΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ,,......ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΟΛΟΙ...
    ===================

    Να ερωτεύεστε μυαλά, οχι μόνο πρόσωπα κ κορμιά. Το μυαλό, θα μείνει κ θα σας ερεθίζει την ύπαρξη για χρόνια αφότου τ αλλα 2 έχουν ήδη φύγει.
    ***
    Ακόμα και η sim δέχεται μόνο 2 φορές το ίδιο λάθος και μεις καθόμαστε και συγχωρούμε κάποιους ξανά και ξανά. .....
    **
    Αν εμπιστευτείς απόλυτα κάποιο άτομο ή θα σε νιώσει ή θα σε αποτελειώσει.....

    ======

    Βαρθολομαίος: «Ο Θεός νοιάζεται για εμάς»
    Ethnos.gr – 7 ώρες πριν
    Βαρθολομαίος: «Ο Θεός νοιάζεται για εμάς»
    Μήνυμα ελπίδας στους Έλληνες από τη βοήθεια του Θεού έστειλε ο Οικουμενικός Πατριάρχης, Βαρθολομαίος, κατά την ομιλία του μετά το πέρας της θείας πανηγυρικής πατριαρχικής λειτουργίας που τελέστηκε στο νέο καθεδρικό Ναό του Ησυχαστηρίου Τιμίου Προδρόμου Ακριτοχωρίου Σιντικής, στο νομό Σερρών. «Ο Θεός νοιάζεται για εμάς», τόνισε ο Οικουμενικός Πατριάρχης.
    Ο κ. Βαρθολομαίος επίσης πρόσθεσε: «Θέλω να εκφράσω τη χαρά μου και τη συγκίνηση μου που βρίσκομαι και πάλι στην Ελλάδα και ειδικότερα στη Μακεδονία με αφορμή ενός πολύ ευχάριστου γεγονότος όπως είναι τα εγκαίνια του νέου ναού Ησυχαστηρίου Τιμίου Προδρόμου Ακριτοχωρίου. Οι αδελφές και όσοι τις βοήθησαν επιτέλεσαν έναν άθλο. Όσοι είδα
    με το ναό θαυμάσαμε το κάλλος του, το μεγαλείο του, την πιστότητα στην παράδοση».

    ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΔΙΑΡΗΔΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΡΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΜΑΥΡΕΣ ΨΥΧΕΣ ΧΤΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΥΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΛΟΣ ΚΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΡΑΓΟ ΟΥΤΕ ΤΑ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΑ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΑΣ. ΣΑΣ ΡΩΤΑΜΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ
    << ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΣΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΕΡΡΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΠΙΟ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΜΟΦΑΙΚΗ ΚΑΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ>>
    ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ;; ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400

    <<ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΣΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΕΡΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΕΣ;>>
    ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ;; ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30

    <<ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΕΡΡΩΝ>> <<ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟ;>>
    ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ;;
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΜΕ ΔΙΟΤΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΕΣ



    http://ellinonpaligenesia.blogspot.gr/2012/10/o.html

    ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ: Τo Μυστήριο του Ελληνικού Αλφαβήτου: Πανάρχαια προσευχή - επίκληση υπάρχει και
    ellinonpaligenesia.blogspot.com




Ψάξε στην Εφημερίδα efhmeris.blogspot.com

wibiya widget

There was an error in this gadget