Sunday, May 26, 2013

Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΙΓΝΟΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝ...ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΑ !!!



Και τα πάνε περίφημα!!

Πίσω, αδέλφια, και τους φάγαμε. Του Σταύρου Θεοδωράκη

Photo: Π. Τζάμαρος @fosphotos.com













Να μη μιλήσει, λοιπόν, ο Γιώργος Παπανδρέου στο TEDX του Εδιμβούργου. Και αν μιλήσει, να πάμε εκεί να του ρίξουμε κανένα γιαούρτι. Και μετά να επιστρέψουμε στην Αθήνα να διαμαρτυρηθούμε για τα καθάρματα της Χρυσής Αυγής που το παίζουν τσαμπουκάδες και θέλουν πάντα να περνάει το δικό τους. Και, βέβαια, αν στον δρόμο μας βρούμε έναν μετανάστη θα τον βοηθήσουμε, γιατί οι Έλληνες είναι πάνω από όλα αντιρατσιστές. Κλαίμε από οργή όταν βλέπουμε τι τραβάνε οι μαύροι στη Μανωλάδα: αντί να έρθουν στην Αθήνα να πουλάνε μαϊμούδες ή να δουλεύουν ανασφάλιστοι στις δουλειές που εμείς δεν κάνουμε.


Σταύρος Θεοδωράκης Σταύρος Θεοδωράκης
Όσο για τους Κινέζους -πού χωράνε οι Κινέζοι; παντού χωράει ένας Κινέζος!- να φύγουν από το λιμάνι, ΤΩΡΑ. Κι ας έπαιξαν "Τα παιδιά του Πειραιά" στον Σαμαρά. Σ' εμάς δεν πιάνουν αυτά. Δεν θα μας εξαγοράσουν μ' ένα τραγουδάκι.
Να φύγουν και οι Γερμανοί από το αεροδρόμιό μας. Ακούς εκεί, ασύμφορο το αεροδρόμιό μας! Την Ελλάδα θα δεις, ρε κωλοτουρίστα! Δεν θα δεις ό,τι κι ό,τι. Πλήρωσε, ρε καρμίρη, λίγο παραπάνω, τι θα πάθεις; Εμείς δεν κάναμε χώρο υγειονομικής ταφής στην Κερατέα για να μπορείς να δεις τ' αρχαία και εσύ πας στην Κωνσταντινούπολη, ρε άχρηστε, να δεις αν κουνιούνται τα νερά στον Κεράτιο; Αν και η καλύτερη λύση θα ήταν να φύγει και το αεροδρόμιο από το αεροδρόμιο και να γυρίσει στο Ελληνικό. Το βλέπεις στις ελληνικές ταινίες και το χαίρεσαι. Χωρίς κιγκλιδώματα και μπάτσους. Να μπαίνουμε στην πίστα να χαιρετάμε τους δικούς μας. Να παραλαμβάνουμε οι ίδιοι από τη σκάλα του αεροπλάνου τους ντενεκέδες που μας στέλνει η μάνα από το χωριό. Να γίνει πάλι ανθρώπινη η ζωή μας. Να βάλουν εισπράκτορες στα λεωφορεία. Θα πρότεινα να κλείσει και το Μετρό, αλλά δεν θέλω να φανώ υπερβολικός. Ένα, ένα. Να ξαναπαίξει η ΑΕΚ στα Φιλαδέλφεια και ο ΠΑΟ στη Λεωφόρο. Ερωτηματικό έχω τι πρέπει να κάνουμε με το ίντερνετ - να το κλείσουμε ή να μην το κλείσουμε;

Γιατί, ωραία δεν ήταν το δελτίο της ΥΕΝΕΔ; Η Μπόκοτα που είναι; Γιατί δεν παρουσίασε τη Eurovision; Ως πότε αυτή η χώρα θα τρώει τα παιδιά της; Είπα παιδιά και θυμήθηκα τις εξετάσεις που συνεχίζονται κανονικά. Τι κατάπτωση του κινήματος! Καλά το είπε η μια συνιστώσα. «Βρεθήκαμε απροετοίμαστοι και δεν στηρίξαμε τους συνδικαλιστές μας». Έπρεπε να το κάνουμε «του Μητσοτάκη». Να αναγκαστούν να κάνουν τις εξετάσεις δεκαπενταύγουστο, θυμάσαι; Βέβαια, η άλλη συνιστώσα δεν συμφώνησε. «Παιδιά, το νου σας, μην αποκοπούμε από την κοινωνία». Αλλά δεν θα το φέρει το νομοσχέδιο ο Ρουπακιώτης; θα το φέρει! Θα το ψηφίσουμε όλοι μαζί. Θα βγει η ΔΗΜΑΡ στους δρόμους και το συνταγματικό τόξο θα δείξει τη δυναμική του. Να δικαιωθεί και το χαρακωμένο αφγανάκι. Γιατί αν είχαμε τον νόμο, όταν πλησίαζαν τα γομάρια, θα τους φώναζε: «Φύγετε ρε, η Βουλή ψήφισε αντιρατσιστικό». Εν ανάγκη θα πρόσθετε «Αν με χαρακώσετε θα το πω στον Ρουπακιώτη». Και τα γομάρια ακόμα θα έτρεχαν. Τον φόβο της τρικομματικής, κακό χρόνο να 'χουνε. «Τρικομματική»! Το λες και γεμίζει το στόμα σου. Ασφάλεια! Σαν το τριφασικό ρεύμα. Με υπουργούς εργάτες που τσιμπιούνται κάθε πρωί για να δουν αν είναι ακόμα υπουργοί. «Δεν μπορεί, κάποιος θα μας πάρει χαμπάρι και θα μας διώξουν ή θα μας φορολογήσουν σαν ακίνητα». Αλλά όλα αυτά θα αλλάξουν μόλις ο Βενιζέλος γίνει αντιπρόεδρος.

Δηλαδή -για να επανέλθω στα προηγούμενα- όταν οι καθηγητές απεργούσαν 2 μήνες επί Αρσένη, ήταν άσχημη η Ελλάδα; Έβγαζες πεντακοσάρι και λιγωνόταν η γκαρσόνα. Καλά τα λέει ο Κατσανέβας -γαμπρός του Ανδρέα- «δραχμή πολλών αστέρων». Αν βοηθήσει και ο Αλαβάνος με το «Σχέδιο Βήτα», θα τους κάνουμε το «Σχέδιο Γάμα». Προσοχή μόνο στους προδότες, αδέλφια. Κάποτε ήθελαν να μας πουλήσουν στους Τούρκους, μετά στους Σκοπιανούς - αλλά αντιστάθηκε ο Χριστόδουλος και γλιτώσαμε.
Τώρα -που γέρασε και ο Γλέζος- μας πουλάνε στα συμφέροντα. Πού ήσουν, Αντώνη, που κάποτε ήσουν Άνοιξη; Αλλά αυτά τα είπε και ο Άκης στο δικαστήριο. Μας οχύρωσε και τώρα του ζητάμε τα ρέστα από τις μίζες. Ποιος μας έκανε τόσο αχάριστους, μου λέτε; Γιατί δεν μαζεύουμε χαρτί υγείας για τον λαό της Βενεζουέλας; Ή μήπως συμβάλλουμε και εμείς στην τεχνική έλλειψη κωλόχαρτου που κατήγγειλε ο Μαδούρο; Τι έκανες το πρωί στο μπάνιο; Γιατί τα κάνεις όλα αυτά; Επειδή δεν πρόλαβε ο Τσάβες να μας στείλει φτηνό πετρέλαιο; Τόσο συμφεροντολόγοι, πια; Πότε θα ξαναγίνεις Έλληνας; Πότε θα ξαναβγείς στους δρόμους με τους συνδικαλιστές σου;
Αντιστάσου. Μην προδίδεις τη χώρα σου. Γύρνα πίσω τον χρόνο.
ένα άρθρο των πρωταγωνιστώνΠρόσφατα άρθρα του Σταύρου Θεοδωράκη

Έργα φύσης και ποιητων



Μάνα Φύση! Πόσο υπέροχα και θαυμαστά τα έργα σου! Καλημέρα φίλες 
και φίλοι του "Βαλς", να έχετε μια πολύ όμορφη Κυριακή!

Μάνα Φύση! Πόσο υπέροχα και θαυμαστά τα έργα σου! Καλημέρα φίλες και φίλοι του "Βαλς", να έχετε μια πολύ όμορφη Κυριακή!


































**********************


Γιάννης Ποταμιάνος

Μοναξιά δωματίου

Ενα πρόσωπο μπρος στο παράθυρο
Απέναντι στο πάρκο η ζωή
                                           καλλικέλαδη
Τα παιδιά παίζουν, οι φωνές τους
                       αντιλαλούν χαρούμενες
Οι μητέρες στα παγκάκια άγρυπνες
              καμαρώνουν και προσέχουν
Ώρα πολλή τα κοιτώ, κουράστηκα
Ένα σύννεφο σκέπασε τον ήλιο
Οι πρώτες σταγόνες πέφτουν
                                    το τζάμι θολώνει
Οι μητέρες με τα παιδιά φεύγουν
                 το παιγνίδι μένει ατέλειωτο
Εγώ ακόμα μπρος στο παράθυρο
                  κοιτάζω τ’ άδεια παγκάκια
Ώρες ατέλειωτες, το σύννεφο φεύγει
                                        ο ήλιος φεύγει
Ένας άστεγος έρχεται, ψάχνει
                    στεγνό μέρος να κοιμηθεί
Τελικά φεύγει κι’ αυτός μες τη νύχτα
Έξω σκοτάδι
Εγώ ακόμα μπρος στο παράθυρο
Κοιτάζω τώρα το πρόσωπό μου
                να καθρεφτίζεται στο τζάμι
Η νύχτα έξω απλώνεται στην πόλη
                           κι αργεί να ξημερώσει

                              14 Μαΐου 2013
                            Γιάννης Ποταμιάνος

***************

Χλόη Κουτσουμπέλη

ΑΣ
Ας προσποιηθούμε πως ουδέποτε συνέβη.
Εκείνο το κρεβάτι πλωτό σπίτι.
Πως στην συνέχεια δεν ξεπρόβαλλες 
συνέχεια
στα στενά καντούνια και πίσω απ' τις καμάρες
στο ολόφωτο νησί
ή καλύτερα ας αποδώσουμε
αυτές τις ξαφνικές σου εμφανίσεις
στην κεκτημένη ταχύτητα
που έχουν οι στιγμές
που ενώ τις στραγγαλίζεις
συνεχίζουν ακέφαλες να περπατούν
στάζοντας αίμα.
Ναι, ας προσποιηθούμε.
Πως δεν ήταν αυτή η εκδρομή
που σχεδιάζαμε από καιρό μαζί να πάμε.

Γιατί πίσω από κάθε ζωντανή εκδρομή
υπάρχει η δίδυμη της,

Η εκδρομή που δεν θα κάνουμε ποτέ.
 *****
Ρένα Τσαβαρή

Την Στιγμή που όλοι εμείς μετράμε το μέγεθος της καταστροφής της οικονομικής
 μας κατάστασης και της κοινωνικής μας υπόστασης,λόγο Κρίσης.
Ένα παιδί μετράει την απώλεια της αγκαλιάς της ΜΑΝΑΣ του.
Ο Πόλεμος σκληρότατος και άκαρδος της πήρε την μανούλα.
Ζωγράφισε την μάνα με κιμωλία στον δρόμο και κούρνιασε μέσα της.
Σκληρό; Γραφικό;


Α Λ Η Θ Ι Ν Ο!

Ευχαριστώ Μαρινάκι που με κάνεις ανθρώπινη 










Καλησπέρα
Στο βαλς μιας ζωής στήριξαν τα όνειρά τους.
Και πήρε χρώμα και χαρά η όμορφη καρδιά τους.

Καλησπέρα παρεάκι ..
Αφήνω τον βασιλικό μου στο μπαλκονάκι μας!
Ρένα Τσαβαρή!
Στο βαλς μιας ζωής στήριξαν τα όνειρά τους.
Και πήρε χρώμα και χαρά η όμορφη καρδιά τους.

Καλησπέρα παρεάκι ..
Αφήνω τον βασιλικό μου στο μπαλκονάκι μας!

Ρένα Τσαβαρή!














                   *********
Καλως ήρθες ζωή
Elisabeth Maousidou
Πίνακας : Γιάννης Γαΐτης (1923-1984) 1923 Ο Γιάννης Γαΐτης γεννιέται στην Αθήνα. 1942 Γράφεται στη Σχολή Καλών Τεχνών, απ' όπου αποφοιτά το 1954. 1944 Πρώτη προσωπική έκθεση στο σπίτι του, στην οδό Μαυροματαίων 35. Από εκείνη τη χρονιά και έως το 1947 εκθέτει, ετησίως, στον Παρνασσό, αρχικά παραστατικούς πίνακες και αργότερα βιομορφικά έργα. 1948 Συμμετέχει στην πρώτη μεταπολεμική Πανελλήνια Καλλιτεχνική Έκθεση. Πρώτες απόπειρες κυβιστικής γλυπτικής. 1949 Συμμετέχει στην ομάδα "Ακραίοι" που ιδρύει ο Αλέκος Κοντόπουλος. 1954 Εκθέτει στο Κεντρικόν κυβιστικές και σουρεαλιστικές συνθέσεις. Την ίδια χρονιά φεύγει για να εγκατασταθεί μόνιμα στο Παρίσι. 1957 Παρουσιάζει -από τους πρώτους έλληνες καλλιτέχνες- χειρονομιακούς πίνακες στην παρισινή γκαλερί "Diderot", επηρεασμένος από την "Art Informel" και το κίνημα "Cobra". 1959 Εκθέτει στο Ζυγό την ενότητα "Φυλλώματα", μια σειρά από πίνακες με παχιά πάστα. 1960 Αρχίζει να πλάθει εικονογραφικά τον οικολογικό, φαντασιακό μικρόκοσμό του, ενώ εκθέτει από εδώ και στο εξής, ευρύτατα, διεθνώς. 1962 Φιλοτεχνεί τα σκηνικά και τα κουστούμια της παράστασης "Το Μπαλκόνι" του Jean Genet που ανεβαίνει στο θέατρο Βεργή (1962-63, 1963-64). 1967 Εμφανίζεται στους πίνακές του το "ανθρωπάκι" σε πρωτόλεια μορφή. Έργα με το εξπρεσιονιστικό προφίλ παρουσιάζονται τη ίδια χρονιά στη γκαλερί "T" του Harlem και στην IX Biennale του Sao Paulo. 1970 Το "ανθρωπάκι" σχηματοποιείται γραμμικά και η προσέγγιση του Γαΐτη γίνεται γεωμετρική. Κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας δημιουργεί τα πρώτα περιβάλλοντα, ενώ επεκτείνεται παράλληλα και στις εφαρμοσμένες τέχνες. 1980 Ζωγραφίζει την ενότητα "Αρχαιότητες", κάνοντας άμεσες αναφορές στην αρχαιοελληνική αρχιτεκτονική και αγγειογραφία. 1981 "Happening" στους δρόμους της Θεσσαλονίκης με ζωντανούς ανθρώπους ντυμένους "ανθρωπάκια". 1983 Πρώτη, μικρή αναδρομική έκθεση στο πολυκατάστημα "Μινιόν". 1984 Αναδρομική έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου. Μια εβδομάδα μετά τα εγκαίνια, ο Γιάννης Γαΐτης πεθαίνει στην Αθήνα.
Πίνακας : Γιάννης Γαΐτης (1923-1984) 1923 Ο Γιάννης Γαΐτης γεννιέται στην Αθήνα. 1942 Γράφεται στη Σχολή Καλών Τεχνών, απ' όπου αποφοιτά το 1954. 1944 Πρώτη προσωπική έκθεση στο σπίτι του, στην οδό Μαυροματαίων   35. Από εκείνη τη χρονιά και έως το 1947 εκθέτει, ετησίως, στον Παρνασσό, αρχικά παραστατικούς πίνακες και αργότερα βιομορφικά έργα. 1948 Συμμετέχει στην πρώτη μεταπολεμική Πανελλήνια Καλλιτεχνική Έκθεση. Πρώτες απόπειρες κυβιστικής γλυπτικής. 1949 Συμμετέχει στην ομάδα "Ακραίοι" που ιδρύει ο Αλέκος Κοντόπουλος. 1954 Εκθέτει στο Κεντρικόν κυβιστικές και σουρεαλιστικές συνθέσεις. Την ίδια χρονιά φεύγει για να εγκατασταθεί μόνιμα στο Παρίσι. 1957 Παρουσιάζει -από τους πρώτους έλληνες καλλιτέχνες- χειρονομιακούς πίνακες στην παρισινή γκαλερί "Diderot", επηρεασμένος από την "Art Informel" και το κίνημα "Cobra". 1959 Εκθέτει στο Ζυγό την ενότητα "Φυλλώματα", μια σειρά από πίνακες με παχιά πάστα. 1960 Αρχίζει να πλάθει εικονογραφικά τον οικολογικό, φαντασιακό μικρόκοσμό του, ενώ εκθέτει από εδώ και στο εξής, ευρύτατα, διεθνώς. 1962 Φιλοτεχνεί τα σκηνικά και τα κουστούμια της παράστασης "Το Μπαλκόνι" του Jean Genet που ανεβαίνει στο θέατρο Βεργή (1962-63, 1963-64). 1967 Εμφανίζεται στους πίνακές του το "ανθρωπάκι" σε πρωτόλεια μορφή. Έργα με το εξπρεσιονιστικό προφίλ παρουσιάζονται τη ίδια χρονιά στη γκαλερί "T" του Harlem και στην IX Biennale του Sao Paulo. 1970 Το "ανθρωπάκι" σχηματοποιείται γραμμικά και η προσέγγιση του Γαΐτη γίνεται γεωμετρική. Κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας δημιουργεί τα πρώτα περιβάλλοντα, ενώ επεκτείνεται παράλληλα και στις εφαρμοσμένες τέχνες. 1980 Ζωγραφίζει την ενότητα "Αρχαιότητες", κάνοντας άμεσες αναφορές στην αρχαιοελληνική αρχιτεκτονική και αγγειογραφία. 1981 "Happening" στους δρόμους της Θεσσαλονίκης με ζωντανούς ανθρώπους ντυμένους "ανθρωπάκια". 1983 Πρώτη, μικρή αναδρομική έκθεση στο πολυκατάστημα "Μινιόν". 1984 Αναδρομική έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου. Μια εβδομάδα μετά τα εγκαίνια, ο Γιάννης Γαΐτης πεθαίνει στην Αθήνα.








Saturday, May 25, 2013

Επίθεση σε Γάλλο στρατιώτη στο Παρίσι παρόμοια με αυτή του Λονδίνου


Νέα επίθεση σε βάρος στρατιώτη σημειώθηκε πριν από λίγο στοΠαρίσι και μάλιστα ίδια με αυτή που έγινε πριν από λίγες ημέρες στο Λονδίνο, όπου αποκεφαλίστηκε ο βρετανός στρατιώτη.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ένας αντρας πιθανότατα βορειο-αφρικανικής καταγωγής, ο οποίος φορούσε κελεμπία, επιτέθηκε και προσπάθησε να αποκεφαλίσει έναν γάλλο στρατιώτη στο Παρίσι αφού τον μαχαίρωσε στο λαιμό.

Ο δράστης, που φαίνεται να είναι περίπου 30 ετών, προσπάθησε να μιμηθεί ακριβώς την επίθεση που σημειώθηκε πριν από λίγες ημέρες στο Λονδίνο προκάλεσε σοκ σε όλο τον κόσμο αφού κατά την οποία αποκεφαλίστηκε ο βρετανός στρατιώτης.

Ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες, ωστόσο ο γάλλος στρατιώτης είναι ζωντανός και νοσηλέυεται σε νοσοκομείο του Παρισιού.

Η αστυνομία αναζητεί το δράστη που κατάφερε να διαφύγει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αγκαλιά στο θάνατο... Μια συγκλονιστική φωτογραφία από τα ερείπια του εργοστασίου στο Μπαγκλαντές

Αγκαλιά στο θάνατο...

Η φωτογράφος Shahidul Alam, τράβηξε μια συγκλονιστική φωτογραφία μέσα στα ερείπια του εννεαόροφου κτηρίου που κατέρρευσε και παρέσυρε στο θάνατο πάνω από 900 ανθρώπους, σύμφωνα με τον τελευταίο απολογισμό. Ένα ζευγάρι που έμεινε αγκαλιασμένο μέχρι την τελευταία στιγμή.   "Με ρώτησαν πολλοί για την φωτογραφία αυτή. Προσπάθησα να μάθω γι' αυτούς αλλά δεν τα κατάφερα. Δεν ξέρω ούτε ποιοι είναι, ούτε τι σχέση είχαν…Ξαφνικά, ανακάλυψα το ζευγάρι αυτό, αγκαλιασμένο στα ερείπια. Το αίμα από τα μάτια του άνδρα έτρεχε σαν δάκρυ… Κάθε φορά που κοιτάζω αυτή την φωτογραφία, αισθάνομαι άβολα. Με έχει στοιχειώσει. Είναι σαν να μου λένε. "Δεν είμαστε ακόμα δυο πτώματα. Δεν είμαστε φτηνά εργατικά χέρια και φτηνές ζωές. Είμαστε άνθρωποι σαν κι εσάς. Η ζωή μας είναι πολύτιμη, όπως και τα όνειρά μας…Η αγριότητα και η εκμετάλλευση θα συνεχιστούν. Γι' αυτό και θέλω η φωτογραφία αυτή να κάνει τον γύρο του κόσμου", δήλωσε η ίδια η φωτογράφος στο περιοδικό ΤΙΜΕ το οποίο δημοσιεύει τη φωτογραφία. 

Πηγή: www.lifo.gr

Πυρά προς πάσα κατεύθυνση από τον Ευάγγελο Βενιζέλο..ενώ κινδυνεύει να γίνει "Καισαρ της ερήμου"


Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στη διάρκεια της ομιλίας του













«Δεν 



θα σηκώσουμε το βάρος κανενός»

Σκληρή γλώσσα για πρώην «συντρόφους» του χρησιμοποίησε ο Ευ.Βενιζέλος μιλώντας στην Κεντρική Πολιτική Επιτροπή. Ζήτησε σεβασμό από όλους προς την παράταξη που τους ανέδειξε, «άλλους με εμβρυουλκό και άλλους με αλεξίπτωτο». Επίσης, αναρωτήθηκε πώς μπορεί κάποιο πρώην στέλεχος να απαλλαγεί από τις ιστορικές ευθύνες του, ιδρύοντας κόμμα ή δεξαμενή σκέψης, δείχνοντας τον Ανδρέα Λοβέρδο. Ακόμη σημείωσε: «Δεν θα σηκώσουμε το βάρος ούτε του Τσοχατζόπουλου, ούτε του Παπακωνσταντίνου, ούτε κανενός άλλου». Κριτική και προς ΝΔ και ΔΗΜΑΡ.   

Friday, May 24, 2013

Το τραγικό τελευταίο μήνυμα του νεκρού Βρετανού στρατιώτη,στη μητέρα του.Όλα τα πρόσωπα του δράματος



Λίγες ημέρες μετά το αποτρόπαιο έγκλημα που σόκαρε το Λονδίνο αλλά και όλο τον κόσμο με την αγριότητά του, με θύμα τον 25χρονο Λι Ρίγκμπι και δράστες δύο άνδρες, βγαίνουν στην επιφάνεια προσωπικά στοιχεία του στρατιώτη, αλλά και ενός από τους δύο δολοφόνους.

Την ίδια ώρα, με λυγμούς η οικογένεια του Ρίγκμπι, μίλησε στους δημοσιογράφους για τον άδικο χαμό του παιδιού τους, ενώ η  σύζυγός του, Ρεμπέκα, αποκάλυψε ότι το ζευγάρι επρόκειτο σύντομα να επανασυνδεθεί. 

Παράλληλα, ;όπως μεταφέρει απο το Λονδίνο η Δανάη ΔΔασοπούλου στο Πρωτο Θέμα",συγκλονιστικό είναι το τελευταίο μήνυμα που ο Ρίγκμπι έστειλε στη μητέρα του, ενώ για έναν «κανονικό» άνθρωπο κάνουν λόγο η πρώην σύντροφος και οι φίλοι του ενός από τους δύο δράστες.

Η σύζυγος του Βρετανού στρατιώτη








Συντετριμμένη εμφανίστηκε η σύζυγος του Βρετανού στρατιώτη που σφαγιάστηκε άγρια από τον Μάικλ Αμπεντολάχο σε κεντρικό δρόμο του Λονδίνου. Η Ρεμπέκα Ρίγκμπι και οι γονείς του Λι Ρίγκμπι μίλησαν στον Τύπο περιγράφοντας τον αδικοχαμένο στρατιώτη ως έναν «ήρωα».

Η Ρεμπέκα, με την οποία ο Ρίγκμπι είχε χωρίσει, με σπασμένη τη φωνή και με δάκρυα να κυλούν ασταμάτητα στο πρόσωπό της, είπε: «Τον αγαπούσαμε τόσο πολύ. Δεν σου άξιζε αυτό».

Η νεαρή γυναίκα αποκάλυψε ότι αυτές τις ημέρες το ζευγάρι σκόπευε να συναντηθεί ώστε να είναι ξανά μαζί και να «συνεχίζουμε μαζί σαν οικογένεια τη ζωή μας, όμως χάθηκε τόσο απότομα».

Με λυγμούς συμπλήρωσε πως δεν είχε ποτέ φανταστεί ότι ο άνδρας της και πατέρας του δίχρονου γιου τους θα σκοτωνόταν στη Βρετανία, λέγοντας: «Νομίζεις πως θα είναι ασφαλής».

Ο πατριός του Λι Ρίγκμπι, Ιαν, είπε στους δημοσιογράφους ότι ο γιος του είναι ήρωας, πως όταν γεννήθηκε ήταν το καλύτερο δώρο, τον περιέγραψε ως χαρισματικό και πολύτιμο, ενώ εξέφρασε την περηφάνια του για εκείνον.
Το τελευταίο μήνυμα του στρατιώτη στη μητέρα του


Λίγες ώρες πριν τον τραγικό του θάνατο, ο 25χρονος στρατιώτης έστειλε μήνυμα στη μητέρα του για να την καληνυχτίσει, σαν να διαισθανόταν ότι αυτό θα ήταν το τελευταίο.

«Καληνύχτα μαμά, ελπίζω να πέρασες μια φανταστική ημέρα σήμερα γιατί είσαι η πιο φανταστική και μία στο εκατομμύριο μαμά, που θα ήλπιζε ο καθένας να έχει. Σε ευχαριστώ που με ανέχεσαι τόσα χρόνια, δεν είσαι μόνο η μαμά μου, είσαι η καλύτερη μου φίλη. Για αυτό καληνύχτα. Σε αγαπώ πολύ», έγραφε το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Λι Ρίγκμπι.
Η πρώην του δολοφόνου
 

 

 
ια έναν «καλό, ευγενικό και φιλικό άνθρωπο», έκανε λόγο η πρώην σύντροφος του ενός από τους δύο δράστες του σοκαριστικού εγκλήματος, Μάικλ Αμπεντολάχο. Η Ζουστίν Ρίγκντεν, με την οποία ο δολοφόνος ήταν ζευγάρι όταν ήταν έφηβοι, δήλωσε σοκαρισμένη με την είδηση.

«Ηταν πολύ φιλικός και πραγματικά πολύ ευγενικός. Δεν υπήρχε τίποτα που να σε κάνει να νομίζεις ότι θα έκανε κάτι τέτοιο. Επίσης, οι φίλοι του ήταν καλοί. Έπαιζαν ραπ μουσική μαζί. Κανείς δεν το πιστεύει ότι έκανε κάτι τέτοιο. Ηταν ένα κανονικό παιδί», είπε η Ρίγκντεν.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι παλιοί συμμαθητές του Αμπεντολάχο, είπαν ότι ήταν έξυπνος και πως προερχόταν από βαθιά θρησκευόμενη χριστιανική οικογένεια. Έκαναν λόγο για ένα παιδί που χαμογελούσε πάντα, διάβαζε πολύ, έπαιζε ποδόσφαιρο με τους φίλους του.
Η αδελφή του δράστη
 
Σοκάρει η αδελφή του δράστη, Μπλέσινγκ (Ευλογία) Αμπεντολάχο με την στάση της μπροστά στους φωτογράφους. Η 32χρονη αδελφή του Μάικλ Αμπεντολάχο πριν επιβιβαστεί σε όχημα της βρετανικής αστυνομίας απευθύνθηκε στους εκπροσώπους του Τύπου με ένα λαμπερό χαμόγελο σαν να αδιαφορούσε για ό,τι έχει συμβεί.

Η γυναίκα δεν συνελήφθη, ωστόσο η αστυνομία πραγματοποίησε έρευνα στο διαμέρισμά της και την ανέκρινε σχετικά με τον αδελφό της, ο οποίος βρισκόταν συχνά στο σπίτι της.
Ο καλύτερος φίλος του δολοφόνου σκοτώθηκε στο Ιράκ
Οι «άγγελοι» δίπλα στον νεκρό στρατιώτη
 

 

 

Μια μητέρα με την κόρη της διακινδύνευσαν την ίδια τους τη ζωή, όταν παρακάλεσαν τον δολοφόνο να σταθούν δίπλα στον νεκρό στρατιώτη και να προσευχηθούν για εκείνον. Η 20χρονη Τζέμινι Ντόνελι Μάρτιν και η μητέρα της, Αμάντα, επέμειναν και τελικά ξάπλωσαν δίπλα στο πτώμα του Λι Ρίγκμπι κι έμειναν εκεί μέχρι να φτάσουν οι αρχές. Η Αμάντα Μάρτιν, μάλιστα, τον αγκάλιασε χωρίς να τρομάζει στη θέα του σφαγιασμένου κορμιού του.

Οι δύο γυναίκες που ο βρετανικός Τύπος χαρακτηρίζει «αγγέλους του Γούλιτς» δήλωσαν πως δεν έκαναν τίποτα ηρωικό και πως έπραξαν όπως θα έπρατταν όλοι.
Ο «γκουρού» του Αμπεντολάχο εξαίρει το θάρρος του
Ένας συριακής καταγωγής ιερωμένος του Ισλάμ, ο οποίος είχε διδάξει τον έναν εκ των δύο δραστών, εξαίρει το «θάρρος» του, σημειώνοντας ότι οι μουσουλμάνοι θα δουν την επίθεση αυτή ως ένα πλήγμα σε έναν στρατιωτικό στόχο.

Μιλώντας στο πρακτορείο Reuters από την Τρίπολη, όπου ζει από το 2005 που εξορίστηκε από τη Βρετανία, ο Όμαρ Μπάκρι, ιδρυτής της απαγορευμένης βρετανικής ισλαμιστικής οργάνωσης Αλ Μουχατζιρούν δήλωσε: «Όταν είδα το βίντεο τον αναγνώρισα αμέσως. Τον γνώριζα. Ήταν ένας ήσυχος άνθρωπος, πολύ ντροπαλός, που έκανε πολλές ερωτήσεις για το Ισλάμ».

Οι δύο τους γνωρίζονταν τα τελευταία δέκα χρόνια, ενώ όπως είπε ο Μπάκρι τον εξέπληξε το γεγονός ότι ο δράστης «έστεκε ακλόνητος, θαρραλέος, γενναίος. Δεν έτρεξε να το σκάσει. Αντ' αυτού, δήλωσε γιατί το έκανε και ήθελε να το ακούσει όλος ο κόσμος».

Συμπλήρωσε δε, ότι ο «Μάικλ, ή Μουτζάχιντ, θα αντιμετωπίσει την μοίρα που του όρισε ο Θεός. Ο Θεός τον προόριζε να πραγματοποιήσει την επίθεση και ο Θεός προόριζε τον Βρετανό στρατιώτη να πεθάνει για τον σκοπό στον οποίο πίστευε».

Ολοκληρώνοντας, μάλιστα, τόνισε ότι ίσως πολλοί άνθρωποι στην Βρετανία, μουσουλμάνοι και μη, να μην μπορούν να συγχωρήσουν τον Μάικλ γι' αυτό που έκανε. «Αυτοί το καταδικάζουν. Αλλά οι μουσουλμάνοι στον κόσμο δεν τον βλέπουν με τον ίδιο τρόπο. Οι μουσουλμάνοι σε αυτήν την χώρα είναι πολύ χαρούμενοι, υπερήφανοι γι' αυτόν. Τον βλέπουν όπως έναν μαχητή για την ελευθερία που επιτίθεται σε μια στρατιωτική βάση»

Στάλιν - Τσόρτσιλ: Πολύ κρασί κι ένα γουρουνάκι τους έφερε κοντά!


Μια βραδιά με πολύ αλκοόλ και φαγητό πέρασαν εν μέσω του Β' Παγκοσμίου Πολέμου στη Μόσχα ο ηγέτης της Σοβιετικής Ένωσης Ιωσήφ Στάλιν και ο πρωθυπουργός της Βρετανίας Ουίνστον Τσόρτσιλ, όπως αποκαλύφθηκε από τα μέχρι σήμερα απόρρητα έγγραφα που δόθηκαν στη δημοσιότητα από τα βρετανικά Εθνικά Αρχεία.

Οι σχέσεις των δύο ηγετών ήταν ψυχρές μέχρι που ο Τσόρτσιλ ζήτησε να έχει μια συνάντηση με τον Στάλιν, η οποία οδήγησε σε. . . κρασοκατάνυξη μέχρι τις 3 τα ξημερώματα.

"Εκεί βρήκα τον Στάλιν με τον Τσόρτσιλ και τον Μολότοφ, καθισμένους γύρω από ένα βαρυφορτωμένο τραπέζι: φαγητά όλων των ειδών, με αποκορύφωμα ένα γουρουνάκι του γάλακτος και αμέτρητα μπουκάλια", έγραψε στην αναφορά του για την επίσκεψη ο σερ Αλεξάντερ Κάντογκαν, ο μόνιμος υφυπουργός Εξωτερικών της Βρετανίας.



Η ατμόσφαιρα στο λουκούλλειο δείπνο ήταν "γιορταστική", προστίθεται στην αναφορά. Ωστόσο ο Τσόρτσιλ παραπονέθηκε στον Κάντογκαν, γύρω στη 1 μετά τα μεσάνυχτα, για "ελαφρύ πονοκέφαλο". Ο Βρετανός πρωθυπουργός "φρονίμως ποιών φαινόταν να έχει περιοριστεί σε ένα σχετικά αβλαβές, αφρώδες, κόκκινο καυκασιανό κρασί".

Οι δύο ηγέτες δεν συζήτησαν ιδιαιτέρως για στρατιωτικά θέματα κατά τη διάρκεια της ολονυχτίας τους, όμως ο Τσόρτσιλ ρώτησε τον Στάλιν για την εσωτερική πολιτική που ακολουθούσε και για το τι συνέβη στους κουλάκους, τους σχετικά πλούσιους γαιοκτήμονες. Ο Σοβιετικός ηγέτης απάντησε "με μεγάλη ειλικρίνεια" ότι είχε δοθεί γη στους κουλάκους στη Σιβηρία όμως "ήταν πολύ αντιδημοφιλείς στο λαό!".

Ο συγγραφέας της αναφοράς χαρακτήρισε "επιτυχημένη" τη βραδιά. "Ασφαλώς ο Ουίνστον εντυπωσιάστηκε και νομίζω ότι τα αισθήματα ήταν αμοιβαία", έγραψε.

onAlert.gr

wibiya widget