Wednesday, May 7, 2014

Ανακοινώσεις .ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ- ΓΛΥΦΑΔΑΣ Η ΑΘΗΝΑ ΛΥΓΝΟΥ στην πλατεία Β.Κατράκη.


ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ – ΑΘΗΝΑ ΛΥΓΝΟΥ»


Ο συνδυασμός μας «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ – ΑΘΗΝΑ ΛΥΓΝΟΥ» πραγματοποιεί μεγάλη προεκλογική συγκέντρωση την Παρασκευή 9 Μαίου 2014 και ώρα 8.00 μ.μ. στη Πλατεία Β. Κατράκη (κεντρική πλατεία Γλυφάδας)
Θα μιλήσει η υποψήφια Δήμαρχος κ. Αθηνά Λυγνού.
Θα παρουσιασθούν οι υποψήφιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι.


Με εκτίμηση
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

«ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» 
=====================
Όλγας 4  – 16561 Γλυφάδα
Τηλ. 2109626573 FAX 2109626573
www.anor.gr       e-mail info@anor.gr
================

Μια πολυ επίκαιρη ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡ

ΚΥΡΚΥΡ
07-05-14

ΧΑΧΑΧΑ..το ΑΝΕΚΔΟΤΟ της Theano




ΚΕΡΑΤΟΥΚΛΗΣ   και...


Περιμένει κάποιος στη στάση, οπότε έρχεται ένας άγνωστος, του τσιμπάει το μάγουλο και του λέει:


- Κερατούκλη!...και φεύγει.


Την άλλη μέρα το ίδιο. Εκεί που περιμένει το λεωφορείο, πλησιάζει ο άγνωστος και του τσιμπάει το μάγουλο.
- Κερατούκλη !...και φεύγει.
Αφού έγινε το ίδιο μερικές φορές, λέει στη γυναίκα του.
- Ασε ρε γυναίκα, ξέρεις τι μου συμβαίνει τις τελευταίες μέρες; Με πλησιάζει κάποιος άγνωστος με τσιμπάει στο μάγουλο και με λέει κερατούκλη.
- Μη δίνεις σημασία άντρα μου. Κανένας τρελός θα είναι.
Την άλλη μέρα τον πλησιάζει πάλι ο άγνωστος, του τσιμπάει το μάγουλο και του λέει.
- Κερατούκλη, είσαι και μαρτυριάρης ε;;;!

Theano Iliades

 Melbourne

Φαΐ στον κάδο. Του Νίκου ΧΕΙΛΑ

Άργησε, αλλά ήρθε. Ύστερα από καθυστέρηση 11 μηνών, η ΝΕΡΙΤ έκανε τα εγκαίνια της την περασμέν
η Κυριακή. Όμως και καθόλου να μην ερχόταν, η απουσία της δεν θα γινόταν ιδιαίτερα αντιληπτή – έτσι όπως δεν έγινε αισθητή και η παρουσία της την Κυριακή.

ΤΟ ΒΗΜΑ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  06/05/2014 08:21
Στα μέσα ενημέρωσης, όπως και παντού αλλού, ισχύει η τέχνη των «μικρών διαφορών». Αυτή μεταδόθηκε προφανώς εύκολα από την παλιά ΕΡΤ στη ΝΕΡΙΤ: Μικρές και πολλές ειδήσεις, όχι κραυγαλέα πάνελ. Όμως αυτό δεν φτάνει για να κάνει τη μεγάλη διαφορά. Στις 48 ώρες που εξέπεμψε ο νέος σταθμός έδειξε ότι είναι εξίσου άνευρος, άχρωμος και φιλοκυβερνητικός με τον παλιό. Το ενδιαφέρον που διεγείρει στο κοινό είναι έτσι εκ των προτέρων περιορισμένο. Εξαίρεση αποτελεί το «μπάχαλο» στο εσωτερικό του που οδήγησε και στην πρόσφατη παραίτηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου τουΓιώργου Προκοπάκη.
Έχει ο καιρός γυρίσματα: Ο Μάιος του 2014 δεν είναι ο Ιούνιος του 2013, όταν η κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά έκλεισε πραξικοπηματικά την EΡΤ. Η πεντάμηνη λειτουργία μιας αυτοδιοικούμενης και ανεξάρτητης ΕΡΤ έδειξε ότι μπορεί σήμερα να υπάρξει μια εναλλακτική ραδιοτηλεόραση, που αναδεικνύει προβλήματα, προβληματίζει και αρέσει πραγματικά στο κοινό. Με αυτό το κριτήριο, η ΝΕΡΙΤ (παρά την εγνωσμένη ικανότητα μεγάλου μέρους του προσωπικού της) είναι μια «ψόφια γέννα», που εξοντώνει (βλέπε Γ. Προκοπάκη) και τους γεννήτορές της. 
Πέρα ωστόσο από το κυβερνητικό αλαλούμ, η στάση του ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί επίσης πρόβλημα – αν και εντελώς διαφορετικής τάξης. Οι ηγέτες του αδυνατούν προφανώς να καταλάβουν τι συνέβη πραγματικά τον Ιούνιο του 2013. Έτσι μόνο μπορεί να εξηγηθεί η δήλωσή τους, ότι αν αναλάβουν την κυβέρνηση θα επαναφέρουν την ΕΡΤ στο παλιό καθεστώς της. Όχι βέβαια με την μορφή του κυβερνητικού παραμάγαζου, όπως ήταν τότε, αλλά ενός ανεξάρτητου σταθμού, η διοίκηση του οποίου «θα πρέπει να τυγχάνει αυξημένης πλειοψηφίας του ελληνικού κοινοβουλίου» (Πηγή: Τυπολογίες).
Έτσι πετούν στον κάδο ότι τους σερβίρουν στο πιάτο: Ένα  μοναδικό στον κόσμο μοντέλο αυτοδιαχείρισης, το οποίο, ύστερα από πολύμηνη επιτυχή εφαρμογή, θα έπρεπε κανονικά να το έχουν πάνω-πάνω στο μενού τους. 
Μια αυτοδιαχειριζόμενη ΕΡΤ δεν είναι φυσικά εύκολη υπόθεση. Για να γίνει πράξη πρέπει να γίνουν πολλά – με αποκορύφωμα μια νέα πλειοψηφία στη Βουλή, που θα προωθήσει τέτοια «μεταρρύθμιση του αιώνα».  
Μέχρι τότε όμως πρέπει να ξεριζωθεί ένας φαινομενικά αξερίζωτος μύθος: Ότι η παλιά ΕΡΤ ζει και να βασιλεύει. Οι μυθοπλάστες, που προέρχονται από τις τάξεις εκείνων που κράτησαν ζωντανή την ΕΡΤ στο μεσοδιάστημα Ιούνιος-Νοέμβριος του 13, θυμίζουν κάπως τους στρατιώτες του ιαπωνικού στρατού που κρύβονταν μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1960 σε δάση νομίζοντας ότι ο Β΄Παγκόσμιος Πόλεμος δεν είχε τελειώσει ακόμα. 
Ψυχολογικά, ο μύθος αυτός σίγουρα τους βοηθάει - πολιτικά όχι. Κι αυτό για δυο λόγους:
Πρώτον, επειδή, ανεξάρτητα από τη νομική εγκυρότητά του, το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι δεδομένο, όχι μόνο ντε φάκτο, αλλά (ύστερα από την έγκριση του από το Συμβούλιο Επικρατείας) και νομότυπα – παρά τις  ενστάσεις περί της αντισυνταγματικότητάς του.  

Και, δεύτερον, επειδή δημόσια ραδιοτηλεόραση χωρίς δημόσιο εντολέα δεν γίνεται. Υπό κανονικές συνθήκες, ο εντολέας αυτός είναι το κράτος. Υπό μη κανονικές, σε περίπτωση δηλαδή «ανώμαλων» ιστορικών καταστάσεων, ο εντολοδόχος μπορεί να γίνει η λεγόμενη «αντί-δημοσιότητα» (Γιούργκεν Χάμπερμας), ήτοι μια σημαντική ομάδα πολιτών, η οποία έχει χειραφετηθεί από τον κρατικό έλεγχο. Μια τέτοια ομάδα, για παράδειγμα, ήταν ο εντολοδόχος του ραδιοφωνικού σταθμού του Πολυτεχνείου το 1973, και κάτι παρόμοιο συνέβαινε και με την «ελεύθερη» ΕΡΤ τον Ιούνιο-Νοέμβριο του 2013.

Η ΕΡΤ έχει χάσει και τους δύο εντολείς: Πρώτα την  κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά(Ιούνιος του 13), και ύστερα εκείνο το «εξεγερμένο» κοινό, που έπαψε μετά την κατάληψη του Ραδιομεγάρου να ενδιαφέρεται γι αυτήν (Νοέμβριος του 13). 
 Έφυγε η αντι-δημοσιότητα, έφυγε και η ΕΡΤ. Ούτε η καταγγελία του κλεισίματός της, ούτε η ηρωική συνέχιση των προσπαθειών των τελευταίων Μοϊκανών της μπορούν να τη διατηρήσουν στη ζωή. Το ότι η ΕΤ3 στη Θεσσαλονίκη, καθώς και πολλοί περιφερειακοί ραδιοφωνικοί σταθμοί κατορθώνουν να επιζούν ως δημόσιοι φορείς, οφείλεται ακριβώς στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Στην Αθήνα πάντως ΕΡΤ δεν υπάρχει. Το υποκατάστατό της, που εγκαταστάθηκε απέναντι από το Ραδιομέγαρο σε γραφεία της ΠΟΣΠΕΡΤ, θυμίζει ζόμπι. Χωρίς δημόσιο εντολέα δεν έχει δημόσια υπόσταση – όσο πλούσιο και ελκυστικό κι αν είναι το πρόγραμμα που παράγει.
Το λιγότερο που θα περίμενε λοιπόν κανείς από ένα αριστερό κόμμα σαν τον ΣΥΡΙΖΑ είναι, πρώτον, ότι θα αντιτασσόταν σε αυτόν το μύθο, και δεύτερον  ότι θα υποσχόταν την ανασύσταση της ΕΡΤ με τη μορφή που είχε στο πεντάμηνο της ελευθερίας της. 
Αντί γι αυτό αντιπαρέρχεται και τα δυο. Ο μοναδικός στόχος του είναι η (βελτιωμένη) αναβίωση της παλιάς καλής ΕΡΤ.
Η βελτίωση αυτή έχει ωστόσο αντιφατικές όψεις. Ορισμένες ακούγονται όμορφα: Παράδειγμα, το στήσιμο μιας ραδιοτηλεόρασης που θα είναι «πραγματικά δημόσια, έγκυρη, πλουραλιστική, αντικειμενική και όχι μνημονιακό φερέφωνο».
 Άλλες πάλι προξενούν ανησυχία. Μια από αυτές σχετίζεται με την υπόσχεση για την επαναπρόσληψη των 2300 απολυθέντων υπαλλήλων και συμβασιούχων της εταιρίας. Από αυτούς, αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ, «εξαιρούνται εκείνοι που κατάλαβαν διευθυντικές θέσεις, ή συνέβαλαν στο λουκέτο της ΕΡΤ».
Με τι δικαίωμα θα κάνει όμως ο ΣΥΡΙΖΑ τέτοιες εξαιρέσεις; Με το εθιμικό του τσαμπουκά, που εφάρμοζαν για μισό και πλέον αιώνα η Νέα Δημοκρατία και το ΠαΣοΚ; Ή με κάποιο ιδιώνυμο, που θα του επιτρέπει παρεμβάσεις στη διοίκηση της εταιρίας;
Είναι φανερό, ότι τέτοια «νεκρανάσταση» της ΕΡΤ θα μετατραπεί σε φιάσκο, αν εφαρμοστούν τέτοιες ρεβανσιστικές λογικές. Ο μόνος που μπορεί να αποφασίσει για προσλήψεις σε δημόσιο φορέα είναι το διοικητικό του συμβούλιο, ή άλλα αρμόδια όργανα. Κι σε αυτές πρέπει να ισχύει η αρχή της ισονομίας – για όλες και όλους, δικαίους και αδίκους.
Εξίσου φανερό είναι επίσης, ότι η επαγγελλόμενη επιλογή της διοίκησης της ΕΡΤ από μια «αυξημένη πλειοψηφία του ελληνικού κοινοβουλίου» δεν λύνει το θέμα της δημοκρατικής λειτουργίας της, αν δεν συνοδεύεται από την εφαρμογή αρχών, που είναι απαραίτητες για μια δημόσια ραδιοτηλεόραση.
 Σε αυτές συγκαταλέγονται, μ.α.:
 -         Η ελευθερία έκφρασης και ο πλουραλισμός. Πουθενά αλλού δεν είναι αυτό τόσο απαραίτητο, όσο σε ένα μέσο που ζει από την ελευθερία της κίνησης ειδήσεων και ιδεών. Αν η δημοσιότητα γενικά είναι «η πολιτική μορφή της συλλογικής συνείδησης» (Φόλκερ Γκέρχαρτ), τότε το καθήκον ενός δημόσιου φορέα είναι να την αποτυπώνει σε όλες τις δυνατές εκφάνσεις της – δεξιές, κεντρώες και αριστερές.
-         Οι δημόσιες αξίες (Public Values). Πρόκειται για τη μεγαλύτερη  κατάκτηση του κλάδου τα τελευταία 15 χρόνια, με πρώτο διδάξαντα το βρετανικό BBC. Σημαίνει, ότι οι δημόσιοι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί πρέπει να έχουν ως βασικό γνώμονα της λειτουργίας τους την υπεράσπιση των δημόσιων αξιών (δημοκρατία, ισονομία, πολιτικό προβληματισμό, άρτια ενημέρωση, πρόγραμμα υψηλής αισθητικής, κλπ.) – σε αντίθεση με τους ιδιωτικούς σταθμούς, οι οποίοι (χωρίς να παραβλέπουν πάντα τις δημόσιες αξίες) έχουν ως βασικό γνώμονα το κέρδος. Η αξιολόγηση τέτοιων φορέων κυρίως στη Δυτική Ευρώπη γίνεται κυρίως στη βάση αυτού του κριτηρίου. Άλλα κριτήρια, όπως η θεαματικότητα, η ακροαματικότητα και η κερδοφορία έπονται από μακριά.
-         Η απεξάρτηση από την κυβέρνηση και τα κόμματα. Ένα αντιθετικό μοντέλο δηλαδή, από εκείνο που ίσχυε ανέκαθεν στην Ελλάδα της Νέας Δημοκρατίας και του ΠαΣοΚ, και συνεχίζεται και σήμερα με τη ΝΕΡΙΤ (παρά την προσπάθεια πολλών δημοσιογράφων της να διατηρήσουν στοιχειώδη ανεξαρτησία). Σε ορισμένα κράτη, όπως στη Γερμανία και την Αυστρία, η ανεξαρτησία κατοχυρώνεται από το σύνταγμα και καλό θα ήταν να γίνει το ίδιο και στην Ελλάδα. Το ερώτημα είναι όμως τι θα γίνει μέχρι τότε, ιδίως αν αναλάβει την κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ: Θα αναθέσει σε δικά του στελέχη να διευθύνουν την ΕΡΤ, έτσι όπως το έκαναν με κάθε αλλαγή κυβέρνησης το ΠαΣοΚ και η Νέα Δημοκρατία, ή θα εφαρμόσει αμέσως ένα μεταβατικό σχέδιο, που θα αποκλείει κάθε εξωγενή ανάμιξη στα εσωτερικά της; Αλλά ούτε και η αναγγελθείσα επιλογή της διοίκησης της ΕΡΤ από αυξημένη πλειοψηφία του ελληνικού κοινοβουλίου λύνει το πρόβλημα της ανεξαρτησίας της. Με αυτό μπορεί το πολύ να επιτύχει μια μεγαλύτερη ισορρόπηση στην επιρροή των κοινοβουλευτικών κομμάτων στην ΕΡΤ – την ώρα που το ζητούμενο είναι ο αποκλεισμός τους από τη σύνθεση των οργάνων και τη λειτουργία της.
Κατά παράδοξο τρόπο, όλο αυτό το ευρωπαϊκό κεκτημένο βρίσκεται πίσω από το ελληνικό: Το κεφάλαιο, που δημιούργησαν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ στο πεντάμηνο Ιούνιος-Νοέμβριος του 2013, ενσωματώνει το ευρωπαϊκό και πηγαίνει πολύ μακρύτερα από αυτό.  Γι αυτό και δεν επιτρέπεται να πάει χαμένο. Η αυτοδιαχείριση στην οργάνωση, υψηλά ενημερωτικά και αισθητικά στάνταρτ και το άνοιγμα στην κοινωνία θα πρέπει να είναι το μίνιμουμ των προϋποθέσεων μιας νέας δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.
Ουτοπικός στόχος; Κάθε άλλο. Τέτοια παραδείγματα αυτοδιαχείρισης λειτουργούν από δεκαετίες άψογα στην Ελβετία και την Ολλανδία. Η πρώτη ιδιαιτερότητα τους συνίσταται, στο ότι έχουν συγχρόνως δυο εντολείς: Από τη μια το κράτος, που εκχωρεί στους αυτοδιαχειριζόμενους σταθμούς το δικαίωμα να λειτουργούν ως δημόσιοι φορείς. Και από την άλλη τα οργανωμένα μέλη των συνδέσμων, που αναλαμβάνουν αυτό το έργο, καθώς και το κοινό που τους περιβάλλει. Και η δεύτερη ιδιαιτερότητα, ότι η «αντιδημοσιότητα» με το νόημα που της δίνει ο Χάμπερμας (ήτοι οι σύνδεσμοι και το κοινό, που λειτουργούν αυτόνομα) είναι σπάνια ριζοσπαστικοποιημένη. Έτσι το κράτος μπορεί να παραιτείται εύκολα από τον άμεσο έλεγχο στους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς.
Στην Ελλάδα ωστόσο, το εγχείρημα της αυτοδιαχείρισης έγινε με εντελώς διαφορετικούς όρους. Τόσο οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, όσο και το κοινό που τους υποστήριζε, ριζοσπαστικοποιήθηκαν γρήγορα πολιτικά. Κι αυτό έκανε αδύνατη μια συμφωνία με την κυβέρνηση, ή τουλάχιστον τη διαρκή ειρηνική συνύπαρξη μαζί της.
Το πιθανότερο είναι λοιπόν, ότι το ριζοσπαστικό πνεύμα θα αναβιώσει σε περίπτωση που ο ΣΥΡΙΖΑ αναλάβει την κυβέρνηση και προχωρήσει στην ανασύσταση της ΕΡΤ. Οι πρώην εργαζόμενοι της ΕΡΤ δεν θα περιοριστούν τότε μάλλον στο αίτημα για την άμεση λύση των επειγόντων προβλημάτων τους, όπως η ανεργία, ή η μη πληρωμή των αποζημιώσεων από την προηγούμενη κυβέρνηση. Ταυτόχρονα θα ζητήσουν και το αυτονόητο: αυτοδιαχείριση. Αυτό πάλι θα αναζωπυρώσει το αίσθημα αλληλεγγύης του κοινού. Με αποτέλεσμα, την εμφάνιση μιας νέας αντιδημοσιότητας, η οποία δύσκολα θα τα «βρίσκει» με τον κυβερνώντα ΣΥΡΙΖΑ.
 Ίσως αυτό είναι και η λύση του αινίγματος, γιατί οι ηγέτες του κόμματος αυτού εμφανίζονται σήμερα απρόθυμοι να πάρουν από εκείνο που τους προσφέρεται στο πιάτο. Το έδεσμα θα τους έβγαινε ξινό, αφού θα συνοδευόταν από τη μερική, πιθανόν και την πλήρη απώλεια του ελέγχου στη δημόσια ραδιοτηλεόραση. Και μάλλον γι αυτό δεν το θέλουν ούτε ως gourmet, ούτε ως πολιτικοί - αφού έτσι δεν θα μπορούν να γευθούν στο ακέραιο τη γλύκα της εξουσίας.



Tuesday, May 6, 2014

Η Μόνικα Λιουίνσκι «θάβει το μπλε φόρεμα».Δεκαέξι χρόνια μετά..

Δεκαέξι χρόνια μετά, η Μόνικα Λιουίνσκι «θάβει το μπλε φόρεμα»
Το εξώφυλλο του Vanity Fair (Φωτογραφία: Mark Seliger)
Ουάσινγκτον
H πρώην ασκούμενη στο Λευκό Οίκο Μόνικα Λιουίνσκι, με την οποία ο Μπιλ Κλίντον είχε παραδεχθεί το 1998 ότι διατηρούσε «ανάρμοστη σχέση», σπάει τη σιωπή της με άρθρο που υπογράφει στο περιοδικό Vanity Fair που κυκλοφορεί την Πέμπτη. Μιλά για την «παγκόσμια ταπείνωση» που υπέστη μετά την αποκάλυψη της σχέσης της με τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ και τονίζει ότι «είναι ώρα να κάψει τον μπερέ και να θάψει το μπλε φόρεμα».

«Είναι καιρός να γυρίσω σελίδα» τόνισε η Λιουίνσκι, σύμφωνα με αποσπάσματα του άρθρου της που δημοσιεύονται στον δικτυακό τόπο του μηνιαίου αμερικανικού περιοδικού, κι εκφράζει την επιθυμία της να «ανακτήσει τον έλεγχο της ιστορίας [της] και να δώσει ένα νόημα στο παρελθόν [της]».

«Λυπάμαι βαθιά για αυτό που συνέβη ανάμεσα στον προέδρο Κλίντον και εμένα» αναφέρει.

Έπειτα από μια δεκαετία σχεδόν απόλυτης σιωπής, η τότε ασκούμενη, 40 ετών σήμερα, εξήγησε ότι παρέμεινε τόσο σιωπηλή που «η φήμη σε ορισμένους κύκλους ήταν ότι οι Κλίντον πρέπει να με είχαν πληρώσει». Όμως «τίποτα δεν είναι πιο μακριά από την αλήθεια» τονίζει.

Είναι καιρός «να σταματήσω να περπατώ στις άκρες των δακτύλων όσον αφορά το παρελθόν μου -και το μέλλον άλλων ανθρώπων. Είμαι αποφασισμένη να γράψω ένα διαφορετικό τέλος στην ιστορία μου» γράφει η Λιουίνσκι.

«Είναι αλήθεια, το αφεντικό μου με εκμεταλλεύτηκε, όμως παραμένω απόλυτη σε αυτό τα σημείο: επρόκειτο για μια συναινετική σχέση» υπογραμμίζει.

«Όλη αυτή η αντίληψη περί 'κακοποίησης' δημιουργήθηκε εκ των υστέρων, όταν μετατράπηκα στον αποδιοπομπαίο τράγο για να προστατεύσω [την] θέση ισχύος» του Μπιλ Κλίντον, εξηγεί.

Μετά το σκάνδαλο στα τέλη της δεκαετίας του 90, η Λιουίνσκι επιβεβαιώνει ότι «αρνήθηκε προσφορές [για δουλειά]» οι οποίες θα μπορούσαν να της έχουν αποφέρει «10 εκατομμύρια δολάρια και πλέον κάθε χρόνο», καθώς «δεν αισθανόταν ότι ήταν σωστό» να τις αναλάβει.

Μετακόμισε στο Λονδίνο, όπου πήρε πτυχίο στην κοινωνική ψυχολογία στο London School of Economics, έπειτα στο Λος Άντζελες, στη Νέα Υόρκη, στο Πόρτλαντ (στο Όρεγκον, βορειοδυτικά των ΗΠΑ). Είχε υποβάλει αιτήσεις για διάφορες θέσεις εργασίας στους τομείς της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ.

«Ομως εξαιτίας αυτού που οι εργοδότες της χαρακτήριζαν με τακτ την 'ιστορία' μου, δεν ήμουν ποτέ το 'κατάλληλο πρόσωπο' για την θέση» αναφέρει.

Η πρωταγωνίστρια του σκανδάλου του Λευκού Οίκου εξέφρασε την εκτίμηση ότι το 1998 υπήρξε «όχι μόνο το πλέον ταπεινωμένο πρόσωπο του κόσμου», αλλά «αναμφίβολα το πρώτο πρόσωπο ο παγκόσμιος εξευτελισμός του οποίου έγινε κυρίως μέσω του Διαδικτύου».

Στόχος της είναι, σημειώνει η ίδια, να υπερασπιστεί «θύματα ταπεινώσεων και συνεχών παρενοχλήσεων και να αρχίσει να μιλά για αυτό το θέμα σε δημόσια φόρουμ». in.gr

O απολογισμός του γιατρού Γρ.Καρκανιά ,στην άμισθη θέση του Δήμου Τρικκαίων



Ένα μοναδικό ταξίδι 
μέσα από την θητεία μου στο Δήμο Τρικκαίων

Το ταξίδι ξεκίνησε όταν ο Τρικαλινός λαός με εξέλεξε ως δημοτικό σύμβουλο και συνεχίστηκε με τον ορισμό μου από το Δήμαρχο Τρικκαίων Χρήστο Λάππα ως άμισθου αντιδημάρχου. Μέσα στο διάστημα της θητείας μου είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με συνδημότες μου, να μιλήσω μαζί τους, να ακούσω τα προβλήματά τους, να συζητήσω τις απόψεις τους.
Διδάχθηκα πολλά μέσα από αυτή την εμπειρία. Το άγχος μου ήταν αρκετό, ήθελα να αποφύγω τα σφάλματα και οφείλω να επισημάνω αλλά και να διαβεβαιώσω ότι τα τυχόν λάθη που έγιναν, δεν ήταν σκόπιμα. Στόχος ήταν να προσφέρω, να βοηθήσω με τις δυνάμεις μου στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνδημοτών μου, να κάνω όσο μπορώ περισσότερα.
Στο ταξίδι αυτό υπήρχαν και φουρτούνες αλλά οι συνταξιδιώτες μου ήταν δίπλα μου αρωγοί και όλοι μαζί τις ξεπεράσαμε. Είχα την τύχη να το μοιραστώ με τους συμπολίτες μου και με τους συναδέλφους μου δημοτικούς συμβούλους καθώς και τους συμβούλους των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων του Δήμου μας. Οφείλω να ομολογήσω όμως ότι χωρίς τη συνεργασία και τη συμπαράστασή των υπαλλήλων του Δήμου, το πιο πιθανό θα ήταν το καράβι να μείνει δεμένο στο λιμάνι.
Στη διάρκεια της θητείας μου στη θέση του Αντιδημάρχου μου δόθηκε η ευκαιρία υπηρετήσω σε διάφορους τομείς. Οι στόχοι της δημοτικής αρχής, αλλά και οι δικοί μου ήταν πολλοί καθώς επίσης και τα οράματά, αρκετά από αυτά είχα την ευτυχία να τα δω να υλοποιούνται……..

Στον τομέα της Κοινωνικής Μέριμνας για το διάστημα από 1/1/2013 έως 17/7/2013:
Συνεργαστήκαμε με τους Γιατρούς του Κόσμου και βρέθηκε στην πόλη μας από 15 έως 17 Ιανουαρίου 2013 η κινητή οφθαλμολογική μονάδα, οι δε ωφελούμενοι ξεπέρασαν τους 250.
Συντονίσαμε το πρόγραμμα πληθυσμιακού ελέγχου για γυναίκες που κατοικούν στο Δήμο Τρικκαίων «Η Ελλάδα κατά του καρκίνου», για την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού και του τραχήλου της μήτρας. Το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε από το Ελληνικό Ίδρυμα Ογκολογίας σε συνεργασία με το Δήμο Τρικκαίων, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Νομού Τρικάλων και το Σύλλογο Αποφοίτων του 1ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Τρικάλων «Ακαδημία Πλάτωνος». Οι ωφελούμενες ξεπέρασαν τις τρεις χιλιάδες (3.000) γυναίκες.
Σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο ενισχύσαμε η λειτουργία του Κοινωνικού Ιατρείου το οποίο σήμερα έχει στελεχωθεί με περισσότερους από δεκατέσσερις εθελοντές ιατρούς και πλέον των έντεκα ειδικοτήτων.
Έγιναν οι σχετικές ενέργειες σε συνεργασία με τους εθελοντές Παιδιάτρους του Κοινωνικού Ιατρείου για την προμήθεια εμβολίων για την πάγια εμβολιαστική κάλυψη του παιδικού πληθυσμού.
Με τη συνεργασία και τη βοήθεια των εθελοντών Ιατρών εντοπίσαμε τις ελλείψεις σε φάρμακα του Φαρμακείου.
Ήρθαμε σε επαφή με ιδιωτικούς φορείς και πετύχαμε τη συνεργασία για την ενίσχυση του Κοινωνικού Ιατρείου σε εξοπλισμό.
Έγιναν επαφές με εταιρείες, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο, και επετεύχθη συνεργασία με αρκετές από αυτές για την ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου σε προϊόντα.
Διαπραγματευτήκαμε με τοπικές επιχειρήσεις ώστε να διατεθεί ο κατάλληλος εξοπλισμός στο Κοινωνικό Παντοπωλείο για την καλύτερη λειτουργία του (καταψύκτες κ.α.). Η ανταπόκριση τους ήταν άμεση.
Μετά από επαφές με φορείς, τοπικές εταιρείες και ιδιώτες, διανείμαμε, μέσα από το Κοινωνικό Παντοπωλείο, σε περισσότερες από 70 οικογένειες τρόφιμα ενόψει της Καθαράς Δευτέρας.
Οργανώσαμε και συντονίσαμε τη διανομή τροφίμων και κουπονιών σούπερ μάρκετ σε άπορες οικογένειες, μέσα από το Κοινωνικό Παντοπωλείο, για τις ημέρες του Πάσχα 2013.
Σε συνεργασία με ιδιώτες (ωδεία, σχολές χορού, χορευτικούς συλλόγους) διοργανώσαμε δράσεις για τη συγκέντρωση τροφίμων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο.
Σε συνεργασία με την Περιφερειακή Εφορία Προσκόπων αναλάβαμε δράσεις για τη στήριξη του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
Με συντεταγμένη τη Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας συντονίσαμε και οργανώσαμε το πρόγραμμα σίτισης ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα τα οποία προέκυψαν κατά τη λειτουργία του.
Υπήρξε συνεργασία με τον σύλλογο «Ο Άργος» ώστε να συνεχίσουν να λειτουργούν οι εγκαταστάσεις του καταφυγίου αδέσποτων σκυλιών.
Συντονίσαμε τη διαδικασία και την παράδοση αναπηρικών αμαξιδίων και λοιπών υλικών εξυπηρέτησης, που διευκολύνουν και υποβοηθούν άτομα με κινητικά προβλήματα, στους δικαιούχους τους. Είδη τα οποία δώρισε ο Κος Κώστας Μπούλμπος στο Δήμο Τρικκαίων.
Μέσα από τη λειτουργία των κοινωνικών δομών του Δήμου και την ίδρυση νέων διευρύναμε τη συνεργασία με κοινωνικούς φορείς, συλλόγους, σωματεία, επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα με κοινό στόχο όλων τη στήριξη συνανθρώπων μας που το έχουν ανάγκη.

Στον τομέα της Παιδείας για το διάστημα από 1/1/2013 έως σήμερα:
Σε συνεργασία με το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Φροντιστών Μέσης Εκπαίδευσης Τρικάλων ενισχύσαμε την Κοινωνική Δομή της Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Τροποποιήθηκε δε ο κανονισμός λειτουργίας του ώστε να διασφαλιστεί η διατήρηση του θεσμού.
Ιδρύσαμε με τους συνταξιδιώτες μου και λειτουργήσαμε την κοινωνική δομή ενισχυτικής διδασκαλίας ξένων γλωσσών. Η συγκεκριμένη δομή παρέχει δωρεάν μαθήματα ξένων γλωσσών, σε συνεργασία με το Σύλλογο Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Τρικάλων.
Ιδρύσαμε και λειτουργήσαμε σε συνεργασία με Ωδεία, μουσικές σχολές, χορευτικούς συλλόγους, χορευτικούς ομίλους, σχολές χορού που λειτουργούν στα μέσα στα διοικητικά όρια του Δήμου Τρικκαίων, την κοινωνική δομή διδασκαλίας χορού και μουσικής. Η συγκεκριμένη δομή παρέχει δωρεάν εκμάθηση χορού και μουσικής.
Σε συνεργασία με τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Τρικάλων και το «Χαμόγελο του Παιδιού» αναπτύξαμε σε σχολικές μονάδες του Δήμου Τρικκαίων πρόγραμμα προληπτικής οδοντιατρικής. Πολλοί είναι επίσης οι συμπολίτες μας που εξετάστηκαν δωρεάν στην κινητή οδοντιατρική μονάδα του Χαμόγελου του Παιδιού από εθελοντές οδοντιάτρους.
Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που υλοποίησε ο Δήμος Τρικκαίων και το Δίκτυο ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS σε συνεργασία με το ΕΔΔΥΠΠΥ «Εξοικονόμηση Νερού στα σχολεία - Watersave».
Σε συνεργασία με την Πυροσβεστική Τρικάλων υλοποιήσαμε για το σχολικό έτος 2013 – 2014 πρόγραμμα με θέμα «Πυρκαγιές σε κτίρια και δάση», το οποίο απευθυνόταν σε μαθήτριες και μαθητές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα οποία λειτουργούν στα διοικητικά όρια του Δήμου Τρικκαίων.
Οργανώσαμε πρόγραμμα συγκέντρωσης σχολικών ειδών σε συνεργασία με το κατάστημα JUMBO, που βρίσκεται στο 13ο χλμ Καρδίτσας - Τρικάλων και το σύλλογο Βιβλιοχαρτοπωλών Τρικάλων. Τα είδη που συγκεντρώθηκαν διατέθηκαν, σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και φιλανθρωπικούς συλλόγους, σε περισσότερους από εκατό μαθητές και μαθήτριες.
Υλοποιήσαμε πρόγραμμα συγκέντρωσης βοηθητικών βιβλίων. Μεγάλο μέρος των βιβλίων που συγκεντρώθηκαν μοιράστηκαν, σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και φιλανθρωπικούς συλλόγους.
Διοργανώσαμε σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας σεμινάριο καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης, με πρακτική εξάσκηση (μαλάξεις σε προπλάσματα) το οποίο απευθυνόταν κυρίως σε καθηγητές φυσικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το σεμινάριο παρακολούθησαν περισσότερα από εκατό άτομα τα οποία και έλαβαν βεβαίωση παρακολούθησης.
Σε συνεργασία με το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας οργανώσαμε πρόγραμμα δωρεάν μαθημάτων ναυαγοσωστικής για μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Παρεμβήκαμε προς τα Υπουργεία Οικονομικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού για το πρόβλημα που προέκυψε με την έλλειψη σε εκπαιδευτικό προσωπικό στην λειτουργία του Παραρτήματος του ΤΕΙ Θεσσαλίας στα Τρίκαλα.

Στον τομέα του Πολιτισμού και Αθλητισμού για το διάστημα από 1/1/2013 έως σήμερα:
Συντονίσαμε και διοργανώσαμε με τους συνοδοιπόρους μου τη λαμπαδηδρομία, την υποδοχή και της φιλοξενία στην πόλη των Τρικάλων της Φλόγας των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων 2014 του Sochi της Ρωσία.
Έγιναν επαφές με επιχειρηματίες της περιοχής μας για εγκατάσταση ποδηλατοστατών, με δική τους πρωτοβουλία κατασκευής, η δε ανταπόκρισή τους ήταν θετική.
Έγιναν οι σχετικές ενέργειες για την ψήφιση του κανονισμού λειτουργίας των αθλητικών χώρων.
Υποβάλαμε προτάσεις για τη χρηματοδότηση από το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» δράσεων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης.
Μετά από συντονισμένες ενέργειες η Φιλαρμονική του Δήμου Τρικκαίων επαναλειτουργεί μέσα στα πλαίσια που προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία.
Δρομολογήθηκε η ίδρυση Εθελοντικής Ομάδας στο Δήμο Τρικκαίων με την ολοκλήρωση της Χάρτας του Εθελοντισμού, θέμα το οποίο εκκρεμεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Με τη συνεργασία των αρμοδίων υπηρεσιών η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου είναι πλέον απρόσκοπτη έχοντας επιτευχθεί η σύνδεση με φυσικό αέριο.
Διοργανώθηκαν Πανελλήνια παιδικά και εφηβικά κολυμβητικά Πρωταθλήματα.

Στον τομέα της Παιδικής Μέριμνας και της Τρίτης Ηλικίας για το διάστημα από 1/1/2013 έως 17/7/2013:
Σε συνεργασία με τις υπηρεσίες διοργανώθηκαν ημερίδες ενημέρωσης στα ΚΑΠΗ του Δήμου. Επίσης σε συνεργασία με φορείς αλλά και με φυσικά πρόσωπα διοργανώθηκαν δωρεάν εξετάσεις.
Διοργανώθηκαν εκδηλώσεις στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου σε συνεργασία με το προσωπικό του Ο.Α.Π.Κ.Φ.Α. «Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ».

Ήταν αξέχαστο ταξίδι και νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τους δημότες και δημότισσες του Δήμου μας αλλά και το Δήμαρχο Τρικκαίων Κο Χρήστο Λάππα γι’ αυτό. Με την εμπιστοσύνη τους ένιωσα τη χαρά της προσφοράς. Η ευκαιρία που μου δόθηκε αποτέλεσε μοναδική εμπειρία και ταυτόχρονα μάθημα ζωής. Θα είναι τιμή μου να κρίνουν οι συμπολίτες μου πως οι δράσεις που ενορχηστρώσαμε ήταν στη σωστή κατεύθυνση και επιτυχείς. Θέτω τον εαυτό μου στη διάθεσή σας, για να συνεχίσω να αγωνίζομαι και να αντιπροσωπεύω τον Πολίτη και τον Τόπο.


ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Γ. ΚΑΡΚΑΝΙΑΣ
ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ

Tριγυρνώντας στο ΦΒ και διαβάζοντας τα δικά σας...

Chickens burning alive to destroy "evil spirits" (avian influenza - Indonesia)

Join www.vegfriend.com to connect with veggie friends from all over the world! — with Raschad Tuffaha.
Photo: Chickens burning alive to destroy "evil spirits" (avian influenza - Indonesia)

Join www.vegfriend.com to connect with veggie friends from all over the world!



Μεταφραση: Πριν 20 χρόνια ειχαμε Johnny CASH (=Μετρητά)
          Bob HOPE (=EΛΠΙΔΑ)  και Steve JOBS (=EΡΓΑΣΙΕΣ).
ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΡΗΤΑ,ΕΛΠΙΔΑ,ΕΡΓΑΣΙΕΣ

===================================

ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ


Κάτι έχει με τα πόδια ο πρόεδρος:

"...θα μπορέσουμε να αρθούμε στα πόδια μας", είπε!
Αίρομαι = κινούμαι προς τα άνω, ανέρχομαι, ανεβαίνω, εγείρομαι, αφυπνίζομαι, ξυπνώ, εγείρω, αφυπνίζω, "σηκώνω", έρχομαι σε όρθια στάση, "σηκώνομαι", ανέρχομαι καθ' ύψος, εντείνομαι, οξύνομαι, δυναμώνω, κατακτώ υψηλότερη θέση, "ανέρχομαι", τρανεύω, επιτέλλω, αναδύομαι, ανατέλλω, "βγαίνω", φουσκώνω, εξεγείρομαι, διακόπτω!

Διαβάζω σήμερα (με κάποια καθυστέρηση είναι η αλήθεια) για τον καυγά Τσίπρα-Σαμαρά για το ντημπέϊτ...
Επίσης, για τα ίντερβιου του αντιπροέδρου που διακονεύει ψήψους επισείοντας τον κίνδυνο κυβερνητικής αστάθειας, αν ...πέσει η ελιά... 
Βρε μπας και δεεεν έχουμε αυτοδιοικητικές και ευρωεκλογές, αλλά γενικές εκλογές;;;
N.T
======

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΑΚΟΣ Υποψ.Δημ. Σύμβουλος Γλυφάδας

Περιμένουν το ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ!
Καλημέρα με χαμόγελο....
Περιμένουν το ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ!
Καλημέρα με χαμόγελο....


======

Lef Pap

 Tríkala, Greece 

Το καλό του να μην βιάζεσαι να σχολιάσεις αυτά που λέει ο Βενιζέλος είναι ότι μέχρι το βράδυ έχει κάνει κωλοτούμπα ,βγάζει όλο τον κόσμο τρελό κ με μειωμένη αντίληψη (εγώ καλά τα λέω , εσείς φταίτε που δεν με καταλαβαίνετε) ...προβλέψιμος .

Vana Barba

1 hour ago 

Αγαπητοί φίλοι όσοι έχετε διάθεση να περάσουμε μια καλοκαιρινή βραδιά την Πέμπτη 8 Μα'ί'ου στις 20:00 στο bar-restaurant mikro(Κύπρου 13 Γλυφάδα) για να γνωρίσετε καλύτερα την ομάδα του Γιώργου Παπανικολάου που διεκδικεί τη Δημαρχεία της πόλης μας.Σας περιμένω να συζητήσουμε και να διαφωνίσουμε με πολύ κρασί και χαμόγελα.Σας ευχαριστώ!

George Arjo

Χαλκιδική

Σήμερα γνώρισα κάποιον που δεν είναι υποψήφιος.Πω πω επαθα πλάκα.

Patricia Alatsas-Drivas

r Melbourne 

Αν θέλετε τη συμπάθεια των μαζών, πρέπει να λέτε τα πιο ηλίθια και τα πιο χοντρά ψέματα.
Αδόλφος Χίτλερ, 1889-1945, Γερμανός δικτάτορας


Στο τέλος όλα καλά θα πάνε. Αν δεν πάνε καλά, να σταματήσουν κάπου για οδηγίες. Καλημέρα!!!
=======
Παρατηρώ με προσοχή της σελίδες των υποψηφίων δημοτικών και περιφερειακών συμβούλων που μου στέλνουν και θέλω να κάνω ένα σχόλιο...Οι περισσότεροι αναφέρουν ως ιδιότητα τη λέξη "ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ". Είμαι της άποψης ότι πολιτικός δε γίνεσαι επειδή βάζεις υποψηφιότητα στο Δήμο ή την Περιφέρεια και πολύ περισσότερο επειδή κάνεις μια σελίδα στα social media...πολιτικός γίνεσαι αφού περάσεις εξετάσεις, είτε ως εκλεγμένος είτε ως μη εκλεγμένος μέσα από τη δράση και την προσφορά σου και σίγουρα ΟΧΙ στην Αυτοδιοίκηση. Άλλο η πολιτική και άλλο τα κοινά παιδιά!!! Και επιπλέον, στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες Χώρες, η πολιτική εκφράζεται μέσω των κομμάτων...δε γίνεται λοιπόν, όλοι σχεδόν οι υποψήφιοι να μιλούν για ανεξάρτητες υποψηφιότητες "αποκηρύσσοντας"την επιρροή κάποιου πολιτικού κόμματος και ταυτόχρονα οι ίδιοι αυτοί υποψήφιοι να παρουσιάζονται ως "πολιτικοί". Παιδιά, αφήστε την πολιτική για τους πολιτικούς και την αυτοδιοίκηση για τους αυτοδιοικητικούς...η σεμνότητα είναι μεγάλη αρετή για έναν υποψηφιο και δή νέο που κάνει την πρώτη του εμφάνιση σ'αυτές τις εκλογές......




ΑΦΡΙΚΗ. Ιστορίες που διδάσκουν . Το παιδί!!

Photo: There is a tribe in Africa called the Himba tribe, where the birth date of a child is counted not from when they were born, nor from when they are conceived but from the day that the child was a thought in its mother’s mind. And when a woman decides that she will have a child, she goes off and sits under a tree, by herself, and she listens until she can hear the song of the child that wants to come. And after she’s heard the song of this child, she comes back to the man who will be the child’s father, and teaches it to him. And then, when they make love to physically conceive the child, some of that time they sing the song of the child, as a way to invite it.

And then, when the mother is pregnant, the mother teaches that child’s song to the midwives and the old women of the village, so that when the child is born, the old women and the people around her sing the child’s song to welcome it. And then, as the child grows up, the other villagers are taught the child’s song. If the child falls, or hurts its knee, someone picks it up and sings its song to it. Or perhaps the child does something wonderful, or goes through the rites of puberty, then as a way of honoring this person, the people of the village sing his or her song.

In the African tribe there is one other occasion upon which the villagers sing to the child. If at any time during his or her life, the person commits a crime or aberrant social act, the individual is called to the center of the village and the people in the community form a circle around them. Then they sing their song to them.

The tribe recognizes that the correction for antisocial behavior is not punishment; it is love and the remembrance of identity. When you recognize your own song, you have no desire or need to do anything that would hurt another.

And it goes this way through their life. In marriage, the songs are sung, together. And finally, when this child is lying in bed, ready to die, all the villagers know his or her song, and they sing—for the last time—the song to that person.

You may not have grown up in an African tribe that sings your song to you at crucial life transitions, but life is always reminding you when you are in tune with yourself and when you are not. When you feel good, what you are doing matches your song, and when you feel awful, it doesn’t. In the end, we shall all recognize our song and sing it well. You may feel a little warbly at the moment, but so have all the great singers. Just keep singing and you’ll find your way home.

The Mind Unleashed
www.themindunleashed.org

Υπάρχει μια φυλή στην Αφρική που ονομάζεται τη φυλή Himba, όπου η ημερομηνία γέννησης ενός παιδιού δεν υπολογίζεται από τη στιγμή που γεννήθηκαν, ούτε από τη στιγμή που συνέλαβε, αλλά από την ημέρα που το παιδί ήταν μια σκέψη στο μυαλό της μητέρας του. Και όταν μια γυναίκα αποφασίζει ότι θα έχει ένα παιδί, σβήνει και κάθεται κάτω από ένα δέντρο, με τον εαυτό της, και ακούει μέχρι που μπορεί να ακούσει το τραγούδι του παιδιού που θέλει να έρθει. Και αφού έχει ακούσει το τραγούδι του αυτό το παιδί, έρχεται πίσω στον άνθρωπο που θα είναι ο πατέρας του παιδιού, και διδάσκει σ 'αυτόν. Και στη συνέχεια, όταν κάνουν έρωτα για να συλλάβουν σωματικά το παιδί, μερικές από εκείνη την ώρα που τραγουδούν το τραγούδι του παιδιού, ως ένας τρόπος για να την καλέσει. Και τότε, όταν η μητέρα είναι έγκυος, η μητέρα διδάσκει το τραγούδι των παιδιών αυτών με τις μαίες και οι ηλικιωμένες γυναίκες του χωριού, έτσι ώστε όταν το παιδί γεννιέται, οι γριές και οι άνθρωποι γύρω της να τραγουδήσει το τραγούδι του παιδιού να την υποδεχθούμε. Και τότε, καθώς το παιδί μεγαλώνει, οι άλλοι χωρικοί διδάσκονται τραγούδι του παιδιού. Εάν το παιδί πέφτει ή πονάει το γόνατο του, κάποιος που παίρνει και τραγουδά το τραγούδι του σε αυτό. Ή ίσως το παιδί κάνει κάτι θαυμάσιο, ή περνά μέσα από τις τελετές της εφηβείας, στη συνέχεια, ως ένας τρόπος για να τιμήσει αυτό το άτομο, οι κάτοικοι του χωριού τραγουδούν το τραγούδι του. Στην αφρικανική φυλή υπάρχει μία άλλη περίσταση κατά την οποία οι κάτοικοι τραγουδούν για το παιδί. Αν σε οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της ζωής του, το πρόσωπο που διαπράττει ένα έγκλημα ή παρεκκλίνουσα κοινωνική πράξη, το άτομο καλείται στο κέντρο του χωριού και οι άνθρωποι στην κοινότητα σχηματίζουν ένα κύκλο γύρω τους. Στη συνέχεια, τραγουδούν το τραγούδι τους σε αυτές. Η φυλή αναγνωρίζει ότι η διόρθωση για αντικοινωνική συμπεριφορά δεν είναι η τιμωρία, είναι η αγάπη και η ανάμνηση της ταυτότητας. Όταν έχετε αναγνωρίσει το δικό σου τραγούδι, δεν έχετε καμία επιθυμία ή ανάγκη να κάνω κάτι που θα βλάψει ένα άλλο. Και πάει με αυτόν τον τρόπο μέσα από τη ζωή τους. Στο γάμο, τα τραγούδια που τραγουδιούνται, μαζί. Και τέλος, όταν αυτό το παιδί είναι ξαπλωμένo στο κρεβάτι, έτοιμο να πεθάνei, όλοι οι κάτοικοι γνωρίζουν το τραγούδι του, και τραγουδούν-για τελευταία φορά-το τραγούδι σε αυτό το πρόσωπο. Μπορεί να μην έχουν μεγαλώσει σε μια αφρικανική φυλή που τραγουδά το τραγούδι σας για να σας σε κρίσιμες μεταβάσεις της ζωής, αλλά η ζωή είναι πάντα υπενθυμίζοντάς σας όταν είστε σε αρμονία με τον εαυτό σου και όταν δεν είστε. Όταν αισθάνεστε καλά, τι κάνετε ταιριάζει το τραγούδι σας, και όταν αισθάνεστε χάλια, δεν το κάνει. Στο τέλος, θα αναγνωρίσουμε όλοι μας τραγούδι και να τραγουδούν καλά. Μπορεί να αισθανθείτε λίγο warbly αυτή τη στιγμή, αλλά έτσι ;exoyn όλα τα πράγματα μεσπουδαίους τραγουδιστές. Ακριβώς κρατήστε το τραγούδι και θα βρείτε το δρόμο σας σπίτι.

There is a tribe in Africa called the Himba tribe, where the birth date of a child is counted not from when they were born, nor from when they are conceived but from the day that the child was a thought in its mother’s mind. And when a woman decides that she will have a child, she goes off and sits under a tree, by herself, and she listens until she can hear the song of the child that wants to come. And after she’s heard the song of this child, she comes back to the man who will be the child’s father, and teaches it to him. And then, when they make love to physically conceive the child, some of that time they sing the song of the child, as a way to invite it.

And then, when the mother is pregnant, the mother teaches that child’s song to the midwives and the old women of the village, so that when the child is born, the old women and the people around her sing the child’s song to welcome it. And then, as the child grows up, the other villagers are taught the child’s song. If the child falls, or hurts its knee, someone picks it up and sings its song to it. Or perhaps the child does something wonderful, or goes through the rites of puberty, then as a way of honoring this person, the people of the village sing his or her song.

In the African tribe there is one other occasion upon which the villagers sing to the child. If at any time during his or her life, the person commits a crime or aberrant social act, the individual is called to the center of the village and the people in the community form a circle around them. Then they sing their song to them.

The tribe recognizes that the correction for antisocial behavior is not punishment; it is love and the remembrance of identity. When you recognize your own song, you have no desire or need to do anything that would hurt another.

And it goes this way through their life. In marriage, the songs are sung, together. And finally, when this child is lying in bed, ready to die, all the villagers know his or her song, and they sing—for the last time—the song to that person.

You may not have grown up in an African tribe that sings your song to you at crucial life transitions, but life is always reminding you when you are in tune with yourself and when you are not. When you feel good, what you are doing matches your song, and when you feel awful, it doesn’t. In the end, we shall all recognize our song and sing it well. You may feel a little warbly at the moment, but so have all the great singers. Just keep singing and you’ll find your way home.

The Mind Unleashed

ΠΟΙΗΣΗ. Τα ΣΟΥ..τα ΜΟΥ..και τα ΞΟΥ !! της Λιζας Διονυσιάδου


Liza Dionisiadou


Για ένα "μου
πέταξες όλα τα "σου"


Τώρα κοιτάς 
πως χαριεντίζονται 
τα "μου" με τα "σου" 


Είχες ξεχάσει 
πως ανάμεσα στο "μου" και το "σου" 
υπάρχει και το "ξου" .


ΛΔ

wibiya widget