Thursday, March 2, 2017

Η στρατιωτική ισχύς της Κίνας είναι πλέον ισοδύναμη της Δύσης



Το IISS υπογράμμισε στην ετήσια έκθεσή του για την Πολεμική Ισορροπία ότι η Κίνα πλέον στο χώρο της εναέριας υπεροχής είναι ισοδύναμη με τις δυτικές χώρες, ενώ επισήμανε ότι το βλήμα αέρος-αέρος PL-10, ένα νέο οπλικό σύστημα που αναπτύσσει το Πεκίνο ανήκει στην κατηγορία των όπλων που «μόνο μια χούφτα χωρών μπορούν να αναπτύξουν».
Ταυτόχρονα, ειδικό βάρος δίνεται και στο βλήμα αέρος-αέρος μακράς απόστασης που η Κίνα αναπτύσσει και το οποίο, σύμφωνα με το IISS, πλέον θα αποτελεί σοβαρή απειλή για στόχους υψηλής αξίας, όπως τάνκερ, κατασκοπευτικά αεροσκάφη AWAKS και πλατφόρμες.
Το ινστιτούτο υπογράμμισε ότι «η στρατιωτική πρόοδος της Κίνας υπογραμμίζει ότι η δυτική κυριαρχία στον τομέα των προηγμένων οπλικών συστημάτων δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη», τονίζοντας, μάλιστα, ότι η προθυμία του Πεκίνου να εξάγει τη στρατιωτική του τεχνολογία προκαλεί επιπλέον πονοκεφάλους.

Wednesday, March 1, 2017

Αυστραλία. Τους ..τέλειωσαν τα Ελληνικά στην Κοινότητα Μελβούρνης;


Βλέποντας τα αμέτρητα πλήθη παλαιών και νέων Ελλήνων που συγκεντρώθηκαν στη Μελβούρνη το Σαββατοκύριακο για να γιορτάσουν την
 "Σαρακοστή'' στη Γωνία Ράσσελ και Λόνσταλ τα έχασα...
Τόσο πολύ λαός, Ελληνικός ..στις υπέροχες φωτογραφίες της καλοπροσεγμένης και μεγαλύτερης εφημερίδας του απόδημου Ελληνισμού ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ  κι ούτε μια λέξη Ελληνική δεν φαίνεται να  έχει γράψει  η Κοινότητά μας,στο κτήριο,στη σκηνή ΠΟΥΘΕΝΑ...ΓΙΑΤΙ;

Κι όμως ούτε μια λέξη με το όνομα ΕΛΛΑΔΑ,ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Τ Ι Π Ο Τ Α.  ΠΑΤΗΣΤΕ και  ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ   Θα επανέλθουμε σύντομα

Η ΕFΗΜΕRΙΣ   ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗΣ
ΚΑΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ  ΔΠ


Παλαιότερη συνέντευξή μας με Ελληνοπούλα της Μελβούρνης


ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο.. ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
*Μελβούρνη πριν 30 χρόνια- Ελληνικό φεστιβάλ. 




ΕΛΛΑΣ ΣΕ ΣΟΚ.. Άγνωστος επιβιβάζεται σαν πελάτης ταξί στην Κηφισιά και πυροβολεί τους οδηγούς


Της εν ψυχρώ εκτέλεσης που έγινε τα μεσάνυχτα είχε προηγηθεί στις 11 Φεβρουαρίου, περιστατικό όπου "πελάτης" πυροβόλησε κάτω από το αυτί νεαρό οδηγό, του πήρε τα κλειδιά και έφυγε

Νέα διάσταση και μάλιστα εξαιρετικά επικίνδυνη παίρνει το περιστατικό της εν ψυχρώ εκτέλεσης ενός 52χρονου οδηγού ταξί τα μεσάνυχτα στην Κηφισιά.

AdTech Ad

Το τοπικό Τμήμα Ασφαλείας ενημέρωσε σήμερα το πρωί το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής, πως είχαν στην περιοχή τους άλλο ένα περιστατικό, το Σάββατο της 11ης Φεβρουαρίου, στις 8 το βράδυ μόλις 5 τετράγωνα από το σημείο που έγινε η χθεσινή εκτέλεση!
Τότε ένας νεαρός οδηγός ταξί που έκανε μεροκάματα στο ταξί του πατέρα του τα Σαββατοκύριακα, παρέλαβε έναν πελάτη από την περιοχή της Κηφισιάς και μόλις 5 τετράγωνα πριν το σημείο της χθεσινής δολοφονίας, χωρίς να του πει τίποτα ο… «πελάτης», ένιωσε ένα έντονο κάψιμο κάτω από το αυτί και έχασε προσωρινά τις αισθήσεις του. Τότε ο δράστης άρπαξε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και τράπηκε σε φυγή…
Μόλις συνήλθε το θύμα μετέβη μόνος του σε Νοσοκομείο και εκεί του αφαίρεσαν μία βολίδα μικρού διαμετρήματος κάτω από το αυτί…
Το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας αναμένει την βαλλιστική εξέταση τώρα για να δει αν πρόκειται για το ίδιο όπλο μικρού διαμετρήματος των 22 χιλιοστών!
Φαίνεται, πως στην περιοχή κυκλοφορεί κάποιος μανιακός, ο οποίος για άγνωστους λόγους έχει στοχοποιήσει οδηγούς ταξί, επιβιβάζεται τις βραδινές ώρες σαν πελάτης από την ίδια περιοχή και στην ευρύτερη γειτονιά της οδού Κοκκιναρά τους πυροβολεί στο ίδιο σημείο στο κεφάλι, χωρίς να τους ληστέψει.
Άλλωστε και ο άτυχος 52χρονος που βρέθηκε νεκρός τα μεσάνυχτα στην περιοχή, είχε δεχτεί πυροβολισμό στο δεξί βρεγματικό.
Πλέον αυτό αλλάζει τα δεδομένα και τα κάνει πολύ πιο πολύπλοκα για την Ασφάλεια, ενώ προτεραιότητα έχει δοθεί στο να ληφθεί κατάθεση από το πρώτο θύμα και αν μπορεί να δώσει περιγραφή του δράστη.

Το χρονικό στην οδό Κοκκιναρά

Με μία σφαίρα στον δεξί κρόταφο εκτέλεσε άγνωστος δράστης έναν άτυχο 52χρονο οδηγό ταξί την ώρα που εκείνος οδηγούσε μάλιστα και το όχημα βρισκόταν εν κινήσει, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί όταν προσέκρουσε πλέον σε σταθμευμένο αυτοκίνητο, στη συμβολή των οδών Κοκκιναρά και Χαριλάου Τρικούπη στην Κηφισιά.
Το περιστατικό έγινε περίπου τα μεσάνυχτα και έγινε αντιληπτό, όταν οδηγός λεωφορείου προσπάθησε να περάσει από το σημείο, δεν μπορούσε λόγω του τρόπου που είχε ακινητοποιηθεί το ταξί, κατέβηκε να δει τι συμβαίνει και ανακάλυψε νεκρό τον άτυχο 52χρονο, ο οποίος μάλιστα δούλευε ως οδηγός ταξί μόλις τους τελευταίους 6 μήνες.
Στο σημείο κλήθηκε κλιμάκιο του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής και ιατροδικαστής. Βρέθηκαν εντός του οχήματος δύο κάλυκες και μία βολίδα των 22 χιλιοστών. Τα χρήματα βρέθηκαν στην κατοχή του θύματος.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ. /news 247.grELLAS 

Έμειναν ζευγάρι για 27 αιώνες! Τα συγκλονιστικά ευρήματα στο Φαληρικό Δέλτα, όπου βρέθηκαν δύο ζευγάρια της Αρχαϊκής Εποχής θαμμένα πιασμένα χέρι χέρι...


Πιασμένοι χέρι χέρι άφησαν την τελευταία τους πνοή κι έτσι θάφτηκαν. Πρόκειται για δύο ζευγάρια της Αρχαϊκής Εποχής (7ος – 6ος αιώνας π.Χ.), οι σκελετοί των οποίων βρέθηκαν σε κοντινή απόσταση για το κάθε ζεύγος, στην περιοχή του Φαληρικού Δέλτα. 

Πολύ κοντά στο ένα μάλιστα, σχεδόν πλάι του, βρέθηκε και ένα παιδί. Δύο άντρες και δύο γυναίκες είδε, μακροσκοπικά όμως, η έφορος αρχαιοτήτων Δυτικής Αττικής, Πειραιώς και Νήσων Στέλλα Χρυσουλάκη. Δεν έχουν εξεταστεί από ανθρωπολόγο, λέει στο «Έθνος», όμως είναι βέβαιο πως πέθαναν με κρατημένα χέρια. Η νεκρική ακαμψία δεν επιτρέπει άλλες εικασίες. Το νέο εύρημα αποτελεί ένα ακόμη «ιδιαίτερο» εύρημα ανασκαφών στην περιοχή του Φαληρικού Δέλτα, στο πλαίσιο του έργου για την κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος και εντυπωσίασε ιδιαίτερα το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, οι ταφές ήταν ακτέριστες, δεν υπάρχουν δηλαδή κινητά αντικείμενα που θα βοηθούσαν στη χρονολόγηση.  Αλλά η κ. Χρυσουλάκη σημειώνει πως τα εντόπισε στα αρχαϊκά στρώματα της νεκρόπολης που ήταν «ένα κανονικό νεκροταφείο των αρχαϊκών χρόνων με εξέλιξη στα κλασικά, με πλήθος ταφών οι οποίες δεν είναι τόσο συχνές» λέει η ανασκαφέας. Θα ακολουθήσει εξέταση από ανθρωπολόγους και άλλους ειδικούς επιστήμονες. Από τις ανασκαφές στο πλαίσιο του έργου για την κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος 


Το ΚΑΣ κλήθηκε να γνωμοδοτήσει ως προς τη διατήρηση ή όχι των αρχαιοτήτων που αποκαλύφθηκαν στην περιοχή δενδροφύτευσης του Κέντρου, κοντά σε υπό διαμόρφωση τεχνητό κανάλι. Το νεκροταφείο έχει ιδιαίτερα ευρήματα, καθώς ανάμεσα στις ταφές του συγκαταλέγονται ταφές δεσμωτών ή ατόμων που είχαν βίαιο θάνατο. Επίσης, σε προηγούμενη συνεδρίαση είχε εισαχθεί η συντήρηση ενός ξύλινου φερέτρου, ευρήματος εξαιρετικά σπάνιου. Έμειναν ζευγάρι για 27 αιώνες Άλλο εύρημα είναι μια ταφή αλόγου, που αποδεικνύεται ως η καλύτερα διατηρημένη. «Στη νεκρόπολη του Φαλήρου έχουμε βρει τέσσερις ολόκληρες ταφές αλόγου, καθώς και τμήματα από άλλους σκελετούς, συνεπώς για την περιοχή δεν είναι κάτι σπάνιο», είπε η κ. Χρυσουλάκη. Σπάνιος είναι ο βαθμός διατήρησης του συγκεκριμένου σκελετού. Ακόμα και οι οπλές υπάρχουν. Έτσι, σε συνδυασμό και με άλλα ανάλογα ευρήματα κάποιος ζωοαρχαιολόγος ή κάποιο πανεπιστήμιο μπορεί να βρει μια εξαιρετική ευκαιρία για μελέτη. Στο συγκεκριμένο τμήμα της έρευνας, έκτασης 840 τ.μ., αποκαλύφθηκαν 136 ταφές που χρονολογούνται στα αρχαϊκά χρόνια, από τις οποίες οι 74 ήταν ελεύθερες, οι 51 εγχυτρισμοί, οι 9 πυρές, η μία αλόγου, καθώς κι ένας κιβωτιόσχημος τάφος. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται τμήμα ομαδικής ταφής καθώς και ταφικά αγγεία, αρχαϊκά στην πλειονότητά τους. Παρουσιάζεται αταξία ως προς τη διάταξη των αγγείων και τον προσανατολισμό των νεκρών, που φαίνεται να συνδέεται με τη διατάραξη του χώρου από πιθανές μετατοπίσεις ακτογραμμής, στην παραθαλάσσια περιοχή. Τα μέλη του ΚΑΣ έδωσαν το «πράσινο φως» για τη μη διατήρηση των αρχαιοτήτων, καθώς επρόκειτο μόνο για λάκκους μέσα στο φυσικό έδαφος (οι σκελετοί έχουν απομακρυνθεί για συντήρηση). To αρχαϊκό νεκροταφείο στο Δέλτα Φαλήρου​ Στη συνεδρίαση έγινε λόγος για την ανάγκη να εκτεθούν και να αναδειχθούν εντός του Κέντρου κάποια από τα ευρήματα της περιοχής, όπως η ταφή του αλόγου, καθώς αφορούν πτυχές της διαχρονίας του χώρου. Η πρόταση αυτή θα μπορούσε να «ενεργοποιήσει» και να συμπληρώσει την υπουργική απόφαση που αφορά στη χωροθέτηση μόνιμης έκθεσης εντός του Ιδρύματος. Η απόφαση είναι του 2013 και χωροθετεί μια έκθεση ευρημάτων σε χώρο κοντά στο τεχνητό κανάλι. Η ανασκαφέας και η Εφορεία έχουν ένα εξαιρετικό μουσειολογικό σχέδιο ώστε τα σημαντικότερα από τα αρχαία των ανασκαφών να αναδειχθούν όπως τους αξίζει. 

Tuesday, February 28, 2017

Σαν σήμερα χαρίσαμε τα χρέη στους Γερμανους !!!



Το χρέος της χώρας είναι υπέρογκο. Ο λόγος όχι για την Ελλάδα, αλλά για τη Γερμανία. Πριν από ..
64 χρόνια υπογράφηκε στο Λονδίνο η συμφωνία για τη διαγραφή του γερμανικού χρέους.

Με την υπογραφή της συμφωνίας για την διαγραφή του γερμανικού χρέους στο Λονδίνο στις 27 Φεβρουαρίου του 1953 η γερμανική μεταπολεμική οικονομία έθετε τα θεμέλια του μετέπειτα «οικονομικού θαύματος», πιστεύει η Γερμανίδα ιστορικός Ούρσουλα Ρόμπεκ- Γιασίνσκι από το Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης:

«Η συμφωνία του Λονδίνου έπαιξε σημαντικό ρόλο στο λεγόμενο οικονομικό θαύμα της Γερμανίας. Μπορεί μάλιστα να υποστηριχθεί ότι χωρίς τη διαγραφή του χρέους δεν θα υπήρχε οικονομικό θαύμα».

Ο Γερμανός ειδικός σε ζητήματα χρέους Γιούργκεν Κάιζερ, μέλος του συνδέσμου erlassjahr.de για τη μείωση του χρέους των υπό ανάπτυξη χωρών, δηλώνει στην DW ότι για χρόνια οι Γερμανοί απωθούσαν το γεγονός ότι η χώρα τους μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν υπερχρεωμένη, όπως σήμερα η Ελλάδα ή κάποιες υπό ανάπτυξη χώρες:

«Μαθαίναμε τότε ότι το οικονομικό θαύμα οφειλόταν στην εργατικότητα του λαού μας και στους Αμερικανούς, οι οποίοι μας βοήθησαν με χρήματα και για αυτό εμείς τους στηρίζουμε όπου μπορούμε. Αυτά γνώριζα για τη περίοδο αυτή. Δυστυχώς ένα κομμάτι της ιστορίας μας αγνοήθηκε επιμελώς».

H Γερμανία δεν ήθελε λιτότητα και αποπληρωμή

Περίπου 70 χώρες είχαν απαιτήσεις έναντι της Γερμανίας τόσο από την προπολεμική, όσο και από την μεταπολεμική περίοδο. Το συνολικό χρέος της Γερμανίας ανέρχονταν γύρω στα 30 δισ. μάρκα. Ας σημειωθεί ότι το γερμανικό χρέος το 1953 αντιστοιχούσε μόλις στο 23% του ΑΕΠ. Ακόμα και για τις υπό ανάπτυξη χώρες ισχύει σήμερα ότι βρίσκονται σε κίνδυνο μόνο όταν το χρέος τους ξεπερνά το 40% του ΑΕΠ. Σήμερα το ελληνικό χρέος βρίσκεται στο 160% και μόνο οι πολύ αισιόδοξοι ευελπιστούν ότι θα μειωθεί στο 120%.

Για την Γερμανία του 1953 όμως η λιτότητα και η επιστροφή των δανείων δεν αποτελούσε επιλογή. Το αντίθετο! Η γερμανική οικονομία χρειαζόταν «φρέσκο» χρήμα για την ανοικοδόμηση της χώρας και την ενίσχυση της οικονομικής ανάπτυξης. Μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις οι πιστώτριες χώρες συμφώνησαν στη διαγραφή σχεδόν του 50% του χρέους, ενώ για το υπόλοιπο προέβλεψαν τη μακροπρόθεσμη αναδιάρθρωσή του.

Η Ελλάδα συμφώνησε στη διαγραφή του γερμανικού χρέους

Παράλληλα η συμφωνία δημιούργησε τις προϋποθέσεις για να γίνει η Γερμανία εξαγωγική δύναμη. Διότι η Γερμανία ήταν υποχρεωμένη να εξυπηρετεί το χρέος της, μόνο αν κέρδιζε χρήματα από τις εξαγωγές. «Οι δανειστές της είχαν λοιπόν συμφέρον να αγοράζουν γερμανικά προϊόντα», λέει ο Γιούργκεν Κάιζερ. Κατά την άποψή του μια παρόμοια ρύθμιση θα μπορούσε να βοηθήσει και την Ελλάδα, η οποία όπως υπενθυμίζει ο Γερμανός ειδικός, λίγο πριν το ξέσπασμα της κρίσης δαπανούσε δισεκατομμύρια για γερμανικά τανκς.

«Αν εφαρμόσουμε κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα τότε οι Γερμανοί θα πάρουν πίσω τα χρήματά τους μόνο αν επιτρέψουν ένα πλεόνασμα στο ελληνικό εμπορικό ισοζύγιο. Και οι Έλληνες θα εξάγουν προϊόντα και θα φιλοξενούν στα ξενοδοχεία τους Γερμανούς τουρίστες μέχρι που να ξεπληρώσουν αυτά τα καταραμένα τεθωρακισμένα».

Η ιστορικός Ούρσουλα Ρόμπεκ-Γιασίνσκι τονίζει ότι δεν είναι εύκολη η σύγκριση της μεταπολεμικής Γερμανίας με τη σημερινή Ελλάδα. Παρόλα αυτά οι Γερμανοί, λέει, δεν θα έπρεπε να ξεχνούν στις διαπραγματεύσεις με την Ελλάδα ότι κάποτε και η Γερμανία ήταν υπερχρεωμένη και χρειάζονταν βοήθεια. Πόσο μάλλον που τότε στο Λονδίνο η Ελλάδα ανήκε στους δανειστές και αποδέχθηκε και εκείνη τη διαγραφή του χρέους της τότε Δυτικής Γερμανίας.

ΝΑΣΑ. Λονδίνο - Νέα Υόρκη σχεδόν σε τρεις ώρες;


Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία εξελίσσει μαζί με την αμερικανική αεροναυπηγική εταιρεία Lokheed Martin ένα νέο αεροσκάφος με ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του γαλλικού Concorde.
Κι όμως! Σε τρία χρόνια από σήμερα, οι λάτρεις των υπερατλαντικών πτήσεων θα μπορούν να πετάγονται για shopping από την πρωτεύουσα της Βρετανίας στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ σε τρεις ώρες και 30 λεπτά!  
 
Όπως αναφέρει η γερμανική εφημερίδα Bild, η NΑSA δοκιμάζει ένα υπερηχητικό επιβατικό τζετ, το βασιλιά του αέρα, το οποίο μάλιστα προορίζει για εμπορικές πτήσεις.
Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία εξελίσσει μαζί με την αμερικανική αεροναυπηγική εταιρεία Lokheed Martin ένα νέο αεροσκάφος με ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του γαλλικού Concorde.
Πρόκειται για το QueSST (προκύπτει από τα αρχικά των λέξεων "Quiet Supersonic Technology", δηλαδή "Αθόρυβη Υπερηχητική Τεχνολογία") το οποίο θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 2.179 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με το γερμανικό δημοσίευμα της Bild, η NASA φέρεται να ενδιαφέρεται εντόνως για τα επίπεδα θορύβου από την πτήση του νέου υπερηχητικού αεροσκάφους της, έχοντας ήδη προβεί σε δοκιμές σε αστικό περιβάλλον για τα ανεκτά επίπεδα θορύβου που θα είχε ένα τέτοιο αεροσκάφος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα υπερηχητικά Concorde έριξαν αυλαία στην καριέρα τους πριν από 13 χρόνια και από τότε η ιδέα του υπερηχητικού ταξιδιού με αεροσκάφος αποτελεί μακρινό όνειρο. Το σίγουρο είναι ότι μία τέτοια πτήση θα εκμηδενίσει τον χρόνο που απαιτείται για ταξίδια πολύ μεγάλων αποστάσεων.

Monday, February 27, 2017

Και ψηλά στον Υμηττό. .πετάξαμε χαρταετό. .

Αν και  μουντός ο ουρανός πάντα οι Γλυφαδιωτες πάνε στονΥμηττό να χαρούν  παιδιά κι εγγόνια το χαρταετό. 





Και αφού δουν το δημιουργημα τους στον αερα; Η λαγάνα τους περιμένει στο  σπίτι.
Τιμές  .από 3 μέχρι 20  Ευρώ.


Sunday, February 26, 2017

Μελβούρνη πριν 30 χρόνια- Ελληνικό φεστιβάλ. Δείτε πως αλλάξαμε.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης αείμνηστος Σάββας Παπασάβα εγκαινιάζει με τον Αυστραλό πρωθυπουργό Μπομπ Χωουκ μια από τις πρώτες "Ελληνικές Εβδομάδες " στη Μελβούρνη.
Σκοπός να τιμηθει ιστορικά η 25 Μαρτίου και  η σημαντική παρουσία των Ελλήνων σε όλους τους τομείς της  χώρας.  


Και γράψαμε και αλλάξαμε την ιστορία σ αυτή τη χωρα οι  Έλληνες.  Προς το παρόν  δειτε τις απίθανες φωτογραφίες που αναρτησε ο φίλος μας Θανάσης Τραγουδας δραστηριος κοινωνικός παράγων γία χρόνια στηΜςελβουρνη και τώρα στη ΛΑΡΙΣΑ.


Οπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες μας
Τα άσπρα μαλλιά απουσιάζουν εντελώς από τα κεφάλια των Ελλήνων ,πλην του πρωθυπουργού .

Σήμερα τέτοιες εικόνες δεν θα ξαναδούμε.


Κι αν προσέξετε παραπάνω  θα δείτε όλα τα παιδάκια λάμπουν  σε γαλανολευκα ρουχαλάκια. ενω απουσιαζαν εντελως οι ράσο φόροι τη ς αρχιεπισκοπης.


"Τωρα...τι λες "; Δ. Π.



Οι γιορτές έγιναν πένθος στο Ζάρκο Τρικάλων..

ΣΟΚ! Νεκρός σε τροχαίο ο Τάσος Γεροδήμος


Έφυγε από κοντά μας το "κουκλί", ένα παιδί που η μοίρα δεν του επιφύλασσε τα καλύτερα. Ο φίλος και αδερφός μας Τάσος Γεροδήμος δεν είναι πια στη ζωή, μετακόμισε 
για την γη των αγγέλων. Το επιβατικό αυτοκίνητο που οδηγούσε ξέφυγε της πορείας του σήμερα τα ξημερώματα στο ύψος του ANIMUS(Λάρισα) και προσέκρουσε σε κολόνα, με αποτέλεσμα ο 25χρονος να χάσει τη ζωή του.
Σε ένδειξη πένθους ακυρώνονται όλες οι αποκριάτικες και σαρακοστιανές εκδηλώσεις στο Ζάρκο σύμφωνα με απόφαση του προέδρου της Τοπικής Κοινότητας.

Καλό ταξίδι ρε μπαγάσα, θα μας λείψεις! 

Ο γιος του ιδιοκτήτη του Τζάμπο στο φρικτό δυστύχημα της Εθνικής.


Φρικτό δυστύχημα στην Αθηνών-Λαμίας:

Ο γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo, Απόστολου Βακάκη, ήταν, όπως όλα δείχνουν, μέσα στη μοιραία Porsche που έπεσε πάνω σε σταθμευμένο όχημα σε πάρκινγκ της Εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος της Θήβας και ένα από τα 4 άτομα που έχασαν τη ζωή τους λίγο πριν τις 4 το απόγευμα της Κυριακής.
Ο Γιώργος Βακάκης, που είχε επιστρέψει πριν από λίγες ημέρες από τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου σπούδαζε, κι ένα ακόμα άτομο που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί αν πρόκειται για άντρα ή γυναίκα επέβαιναν στο όχημα με προορισμό την Αράχωβα, όπου θα έκαναν ολιγοήμερες διακοπές.
Τελικά, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του πολυτελούς αυτοκινήτου και στην «τρελή» πορεία που ακολούθησε στον δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, έφυγε με το πλάι στον παράδρομο και έπεσε πάνω σε αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο σε πάρκινγκ στο 83ο χλμ της Αθηνών-Λαμίας, αφαιρώντας τη ζωή από μια 33χρονη γυναίκα και το 3χρονο μωρό της που περίμεναν μέσα στο όχημα τον μπαμπά της οικογένειας, που βρισκόταν στην τουαλέτα.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής, οι αστυνομικές αρχές και οι άνδρες της τροχαίας δεν έχουν απαντήσει αν την Πόρσε την οδηγούσε ο Γιώργος Βακάκης ή ο δεύτερος επιβάτης, ο οποίος απανθρακώθηκε και δεν έχει ταυτοποιηθεί το φύλο του. Ο δεύτερος νεκρός της Πόρσε εκσφενδονίστηκε έξω από το αυτοκίνητο μετά την πρωτοφανής σφοδρότητας σύγκρουση. Πρόκειται για άνδρα, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες.

wibiya widget