H Eλληνική Φωνή της Αυστραλίας,όλων των αποδήμων και των απανταχού Ελλήνων... Ε-mail: efhmeris@gmail.com
Saturday, November 19, 2016
Σας συστήνουμε για καλό φαγητό στα νότια της Αθήνας
Αρχοντής: ΑΠΙΤΑΟΥ κάθι μέρα 22-23-24-25 να μί λιέτι χρόνια πουλλά για τά γινιέθλιαμ.
Αγαπητές φίλες Αγαπητοί φίλοι καλημέρα σας.Επειδής το λοιπόν ναούμε από την Τρίτη ξικινάν τα γινέθλιά μ και θα κρατήσν μέχρι την Παρασκευή και εξηγάου παρακάτ του λόγου.Ιγώ γινήθκα τα 22 Νουέμβρι,μι τούπι μάναμ αλλά λόγου μιάς μαλακίας κατά την γέννησήν μου από κάποιους πιστήμουνες απ αυτοί απ ξιγινάν τσγνιέκις νόμζαν ότι θα τά τνάξου κι είπαν άστουν να δούμι. Δεν τά τίναξα τσ 22 κοιτάν νάλλη μέρα τσ 23 πάλι δεν τά τίναξα ξανακοιτάν τσ 24 τίπουτα πού να ψουφήσου γώ,κοιτάν τσ 25 τίπουτα του ζαγάρι,κι απουφάσισαν να μι γραψν τσ 25 γιατί είδαν κι απόειδαν ότι κακό σκλί ψόφου δε νιέχει.Ουπότις ιγώ αφού δεν ψόφσα μπρώτη μέρα κάθι μέρα μέχρι τσ 25 ξαναγινιόμαν.Ουπότι ΑΠΙΤΑΟΥ κάθι μέρα 22-23-24-25 να μί λιέτι χρόνια πουλλά για τά γινιέθλιαμ.Ιντάξει.Ουοόποιυς δεν του κάνει μη ντού λάβου στα χέριαμ θα πεί του δισπότι Παναϊώτι.Καλημέρα σας και έχετε την αγάπη μου ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ.
Αρχοντής Τσαγγάρης
Μυρίνη Καρδίτσας
Αρχοντής Τσαγγάρης
Μυρίνη Καρδίτσας
Αυτοί είναι οι Εύζωνες που Ψάρωσαν τον Ομπάμα!«Δάκρυσε, και με άγγιξε»
Τρεις από τους Εύζωνες της προεδρικής φρουράς που είδαν από κοντά τον Μπαράκ Ομπάμα, κατά την επίσκεψη του στην Ελλάδα, μίλησαν στο Star για την τιμή να είσαι Εύζωνας.
«Ένιωσα πολύ περήφανα, όχι σαν Σκόνδρας, αλλά για την εθνική ενδυμασία που είχε τέτοια προώθηση και φάνηκε σε όλο τον πλανήτη. Εκείνη την ώρα εκτελούσα ακινησία, οπότε δεν κατάλαβα, καταλάβαινα μόνο φιγούρες να περνούν αριστερά, δεξιά μου», είπε ο 24χρονος Παναγιώτης Σκόνδρας, ο οποίος κέντρισε το ενδιαφέρον του φωτογράφου του Ομπάμα, Πιτ Σόουζα, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να ανεβάσει μια φωτογραφία στο Instagram και να κάνει τον εύζωνα από την Κερασιά Λεχουρίου Καλαβρύτων γνωστό σε όλο τον κόσμο!
«Δέος μπορείς να αισθανθείς που περνάει ένας τόσο σημαντικός άνθρωπος για όλο τον πλανήτη, πολύ κοντά σου» συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Σκόνδρας, αναφερόμενος στον πλανητάρχη.
Η κορμοστασιά και η επιβλητική παρουσία, του 27χρονου Γεράσιμου Βαγενά εντυπωσίασαν τον αμερικανό πρόεδρο. «Μόλις έστριψε, έπεσε το βλέμμα του επάνω μου. Οι φίλοι μου ποστάρανε την φωτογραφία και με πειράζανε γι’ αυτό ! Μου έλεγαν ότι τον «ψάρωσα» και τα κλασικά. Ένιωσα περίεργα αλλά ωραία», δήλωσε στο Star ο 27χρονος και πρόσθεσε «Τα ωραία της φρουράς είναι ότι περνάνε από μπροστά σου πολύ σημαντικά άτομα και είσαι εκεί για να τα δεις από κοντά. Έρχονται άγνωστοι άνθρωποι και σου μιλάνε σαν να είσαι το παιδί τους».
Για μια πολύ δυνατή εμπειρία και για κάτι ξεχωριστό, έκανε λόγο ο 23χρονος εύζωνας Γιώργος Φραγκισκάτος.
Μάλιστα, εξομολογήθηκε και ένα περιστατικό που έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη του. «Είχε κάτσει μια κυρία μεγάλης ηλικίας και μου έλεγε πως ο παππούς της και ο πατέρας της ήταν Εύζωνες… Συγκινήθηκε, δάκρυσε, και με άγγιξε πολύ αυτό», είπε χαρακτηριστικά.
Περηφάνια και τιμή νιώθουν οι Εύζωνες. Περνούν 5 εβδομάδες σκληρής εκπαίδευσης για να αντέχουν στην απόλυτη ακινησία και να έχουν αυστηρή πειθαρχία. Τα παλικάρια αυτά εμπνέουν σεβασμό σε άτομα κάθε ηλικίας.
Εύζωνας σημαίνει «καλά ζωσμένος» και προέρχεται από τα χρόνια του Ομήρου. Η Προεδρική Φρουρά ιδρύθηκε στις 12 Δεκεμβρίου του 1868 με την ονομασία «Άγημα». Στην περίοδο της Τουρκοκρατίας την Ευζωνική στολή φορούσαν οι κλέφτες και οι αμαρτωλοί.
Friday, November 18, 2016
ΕΛΛΑΔΑ Ισχυρός σεισμός στη Θεσσαλονίκη
Σύμφωνα με τους μετρητές του Ευρωπαϊκού Σεισμολογικού Κέντρου ο σεισμός άγγιξε τα 5 Ρίχτερ. Το επίκεντρο εντοπίζεται 10 χιλιόμετρα δυτικά του χωριού Κρηστώνη.
Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη Παρασκευή δόνηση 4,4 Ρίχτερ ταρακούνησε Κιλκίς και Θεσσαλονίκη, ενώ ακολούθησαν αρκετοί μετασεισμοί.
Της ημέρας. Χόκινγκ:Η ανθρωπότητα θα επισπεύσει το τέλος του πλανήτη - Επικουρος για το τέλος μας..
Η ανθρωπότητα θα επισπεύσει το τέλος του πλανήτη καθώς συνεχίζει αλόγιστα να «καταβροχθίζει» τους ζωτικούς πόρους του επισήμανε πρόσφατα ο Στίβεν Χόκινγκ. Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε συνεχώς για ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας δίχως κανόνες και όρια, από την στιγμή που αυτή βασίζεται στους πόρους ενός συγκεκριμένου πλανήτη οι οποίοι κάποτε θα εξαντληθούν και σύμφωνα με στοιχεία διεθνών ερευνών σήμερα για να καλύψουμε τις ανάγκες μας σε ενέργεια χρησιμοποιούμε το 130% των δυνατοτήτων του πλανήτη.
Από το ΦΜ του
Από το ΦΜ του
Ο σκοταδισμός ως «επιστήμη» στη θεοκρατική Ελλάδα της φονικής λιτότητας
Η απάνθρωπη, εκμεταλλευτική και καταστροφική εξουσία των λίγων πάνω στους πολλούς μοιάζει με τη μυθική Λερναία Ύδρα. Έχει πολλά φονικά κεφάλια που αποδεκατίζουν τον
πληθυσμό της Λέρνης και της ευρύτερης περιοχής της Αργολίδας, τα οποία ο λαός της, ως μυθικός Ηρακλής, τα έκοψε με το σπαθί του και με τον αναμμένο δαυλό τα καυτηρίασε για να μην ξαναφυτρώσουν διπλά.
του Κώστα Λάμπου
Είναι εύκολο να κατανοήσουμε τον ισχυρό συμβολισμό του μύθου, σύμφωνα με τον οποίο η σκοτεινή εξουσία των λίγων με τα πολλά κεφάλια μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά με τον φωτεινό δαυλό των πολλών που συμβολίζει τη Γνώση που γίνεται δύναμή τους και ο μεγαλύτερος εχθρός κάθε σκοταδισμού και εξουσίας.
Η σύγχρονη Λερναία Ύδρα έχει κι αυτή πολλά σκοταδιστικά και εξουσιαστικά κεφάλια-ιερατεία που συνεργάζονται για την εκμετάλλευση των εργαζόμενων κοινωνιών αλλά και αλληλοσπαράσσονται για το ποιο από τα σκοταδιστικά και εξουσιαστικά ιερατεία θα έχει το πάνω χέρι στη μοιρασιά της λείας. Αυτό συμβαίνει διαρκώς και αδιαλείπτως, εδώ και πολλούς αιώνες στο θεοκρατικό κράτος του χριστιανιστάν, από τότε που ο εβραϊκός μύθος του περιούσιου λαού διεπλάκεται με τον ορφισμό, τον πυθαγορισμό και τον ιδεαλισμό του Πλάτωνα και με τη βία του Ιμπεράτορα Κωνσταντίνου και την πανουργία του Ευσεβίου Καισαρείας κατάφερε να εκτοπίσει τον Ελληνισμό της φιλοσοφίας, της επιστήμης, της γνώσης και του ανθρωπισμού και να βάλλει στη θέση του το αποκρουστικό κατασκεύασμα του θεοκρατικού παπισμού της Δύσης και του νόθου ‘ελληνοχριστιανισμού’ της βυζαντινής Ανατολής.
Από τότε και μέχρι σήμερα στρατιές ολόκληρες αργόσχολων αγυρτών που συγκροτούνται σε σωτηριολογικές θρησκείες και παρηγορητικές Εκκλησίες ζουν παρασιτικά σε βάρος της εργαζόμενης κοινωνίας, σμιλεύουν θρησκευτικούς μύθους, αόρατες πνευματικές αλυσίδες, κολάσεις και παράδεισους, καίνε βιβλιοθήκες και επιστήμονες και κρατάνε τη γνώση μακριά από τα ποίμνιά τους, γιατί γνωρίζουν πως «αν τα θύματα, τα ψώνια και τα σύμβολα τα αιώνια ξυπνήσουν μονομιάς θα ’ρθει ανάποδα ο ντουνιάς».
Στη σύγχρονη Ελλάδα η επιρροή της Εκκλησίας έχει παγιδεύσει τα μυαλά των ‘πιστών’ της σε βαθμό που να μπερδεύουν την θρησκευτική με την κομματική κατήχηση και να επιλέγουν τη συντηρητική-θανατόφιλη στάση ζωής. Σε όλα τα σχολεία και σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες ο υποτιθέμενος ιδρυτής και το σύμβολο του εβραιορωμαϊκού χριστιανισμού κρέμονται πάνω από τα κεφάλια των πιστών και υπηκόων ως μεγάλος αδερφός έτοιμος να τιμωρήσει ‘παραβάτες και αμαρτωλούς’. Το ξεκίνημα κάθε σχολικής χρονιάς δεν το κάνει κάποιος εκπρόσωπος της Πολιτείας ή κάποιος, λαμπρό παράδειγμα και εκφραστής της επιστήμης, αλλά κάποιος αγράμματος παπάς ή παραμορφωμένος ιεράρχης, πράγμα που δημιουργεί σύγχυση στα παιδικά μυαλά για τη σχέση επιστήμης και γνώσης με την θρησκεία και την πίστη. Ακόμα και οι εκλεγμένες κυβερνήσεις δεν ορκίζονται στο όνομα του Ελληνικού Λαού, αλλά στο όνομα του φετίχ της εξουσίας του κεφαλαίου, ενός τρικέφαλου φανταστικού μη-όντος, της λεγόμενης ‘αγίας τριάδας’. Και η Βουλή των Ελλήνων δεν ξεκινά τις εργασίες της υπό τον συμβολικό εκφραστή της ενότητας των Ελλήνων, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, αλλά υπό την απειλή σύσσωμης της πολυπληθούς λεγόμενης ‘διαρκούς ιεράς συνόδου’. Η οποία μάλιστα νουθετεί τους υποτιθέμενους εκπροσώπους του λαού κάνοντας επίδειξη δύναμης, η οποία βέβαια απορρέει από το γεγονός ότι η Εκκλησία ασκεί μεγάλη πολιτική επιρροή στους πνευματικά λεηλατημένους ψηφοφόρους του ‘ποιμνίου’ της, αλλά και στα κόμματα απευθείας και με αυτόν τον τρόπο στέλνει στη Βουλή δεκάδες, ή και εκατοντάδες βουλευτές έτοιμους να γκρεμίσουν κυβερνήσεις αν κάποια επιχειρήσει να θίξει τα άνομα και καταχρηστικά προνόμια του ιερατείου. Κι όλα αυτά συμπορεύονται με το φαινόμενο εκατοντάδες χωριά να μην έχουν σχολειό και δάσκαλο για τα παιδιά τους, ή να έχουν σχολειό χωρίς παράθυρα και θέρμανση, αλλά κανένα χωριό δεν στερείται πανάκριβης και πολυτελούς εκκλησίας και παπά.
Τέλος, για να αρκεστούμε μόνο σε αυτά τα χαρακτηριστικά παραδείγματα θεοκρατίας, στην Ελλάδα το αργόσχολο παπαδαριό μισθοδοτείται από το δημόσιο ταμείο και όχι από τις εισφορές των πιστών, όπως συμβαίνει σε όλες τις πολιτισμένες χώρες, παρά το γεγονός ότι η λεγόμενη ‘ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας’ κατέχει αμύθητη κινητή και ακίνητη περιουσία η κοινωνικοποίηση της οποίας θα αρκούσε να μορφωθούν όλοι οι Έλληνες κα να εξαλείψει την φτώχεια από τη χώρα.
Η σύγχρονη Ελλάδα πασχίζει εδώ και πολλές δεκαετίες να χαλαρώσει λίγο από την ασφυκτική πίεση της ολιγαρχικής εξουσίας της κομπραδόρικης μπουρζουαζίας της, από τον λαϊκισμό και τις ιδεολογικές ψευδαισθήσεις των υπό εξωθεσμική πατρωνία τελούντων πολιτικών κομμάτων και από τον σκοταδισμό της εκκλησιαστικής συμμορίας που όλοι μαζί υπηρετούν τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας σε βάρος της εργαζόμενης κοινωνίας. Όσες φορές όμως κάποιες μετριοπαθείς αστικές ή ‘κεντροαριστερές’ κυβερνήσεις επιχείρησαν κάτω από την λαϊκή πίεση και την αναγκαιότητα των πραγμάτων να ξεχωρίσουν την Εκκλησία από το κράτος, να ξεχωρίσουν τον θρησκευτικό προσηλυτισμό από τη μαθησιακή διαδικασία και το σχολειό, να κοινωνικοποιήσουν την τεράστια εκκλησιαστική περιουσία υπέρ των πενόντων Ελλήνων και να εκλογικεύσουν κάπως τις μεταξύ τους διαπλεκόμενες σχέσεις, άλλες τόσες φορές το παπαδαριό χέρι-χέρι με τη συντηρητική παράταξη και τις ακροδεξιές παραφυάδες της απείλησε, ‘με τη βοήθεια του θεού’-εργαλείου, να ρίξει λάδι στη φωτιά τού, από το 1823 πότε ενεργού και πάντα υποβόσκοντα, εμφύλιου σπαραγμού. Κι όλα αυτά υποτίθεται για ‘του Χριστού την πίστη την αγία’, η οποία μεταφράζεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρώ για τη μισθοδοσία των έντεκα και πλέον χιλιάδων ρασοφόρων που διαχειρίζονται τεράστια κοινοτικά και κρατικά κονδύλια, αλλά και το χρυσοφόρο παγκάρι από το υστέρημα των λεηλατημένων πιστών.
Τις τελευταίες μέρες ο ‘υπουργός παιδείας, έρευνας και θρησκευμάτων’, (πίστευε και μη ερεύνα!) κ. Φίλης, στην προσπάθειά του να αναστηλώσει την ξεφτισμένη αριστεροσύνη από τις νεοφιλελεύθερες κωλοτούμπες του κόμματός του, απείλησε να αντικαταστήσει το μάθημα των θρησκευτικών, (που στην ουσία πρόκειται για την υποτιθέμενη ιστορία του ‘περιούσιου λαού’ των εβραίων και τον μύθο περί Χριστού που δεν επιβεβαιώνεται ούτε από την ιστορία, ούτε από την επιστήμη, αλλά ούτε και από την απλή Λογική), με το μάθημα της συγκριτικής θρησκειολογίας που θα εφοδίαζε τα παιδιά με την κρίσιμη και χρήσιμη γνώση να επιλέξουν αν χρειάζονται να θρησκεύονται, ή να μην θρησκεύονται. Το κακό είναι ότι μπροστά σ’ αυτό το αυτονόητο η λεγόμενη ιεραρχία θορυβήθηκε, γιατί γνωρίζει ότι η αντικειμενική επιστημονικά έγκυρη και κοινωνικά χρήσιμη γνώση σκορπίζει τους σκοταδιστικούς μύθους και αναστηλώνει την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων, η οποία γκρεμίζει μύθους και διαλύει ποίμνια και στρούγκες εγκλωβισμένων στο ψέμα και στην ψευδαίσθηση ανθρώπων, αντί να δεχτεί να δείξει τη δύναμη της υποτιθέμενης δικής της μεταφυσικής αλήθειας. Το πιθανότερο είναι ότι και αυτό το πολιτικό πυροτέχνημα, όπως και το δημοψήφισμα του 2015, κάτω και από την πίεση του συμπολιτευόμενου ‘ψεκασμένου’ εταίρου του, ο Τσίπρας θα το πάρει πίσω επαινώντας τον Φίλη, όπως επαινέθηκε και ο Τρίτσης, ότι έγραψε ιστορία υποχωρώντας στις πιέσεις της λεγόμενης ‘ιεραρχίας’.
Το χειρότερο όμως όλων αυτών των τραγελαφικών επεισοδίων και συμβάντων είναι ότι ενώ ο ‘προκαθήμενος’ της λεγόμενης Εκκλησίας της Ελλάδας κ. Ιερώνυμος έκανε, στην από 27 Σεπτεμβρίου 2016 κακογραμμένη, υποκριτική και αντιφατική επιστολή του[1] προς τον πρωθυπουργό κ. Τσίπρα, μάθημα για το ρόλο της Εκκλησίας, με πολλές αναφορές του, περί «θεολογικής επιστήμης», και περί «επιστημόνων θεολόγων», χωρίς να πάρει μια σχετική απάντηση από την Ακαδημία Αθηνών, τον υποτιθέμενο φύλακα και υπερασπιστή των γραμμάτων και των επιστημών στη χώρα. Ούτε από μεμονωμένους επιστήμονες εγνωσμένου κύρους, ή από διακεκριμένους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών για την συνειδητή και σκόπιμη αλχημική απόπειρα του προκαθήμενου να εμφανίσει ως επιστήμη τη θεολογία και τους θεολόγους ως επιστήμονες, υπενθυμίζοντάς του ότι Επιστήμη είναι η ορθολογική και μεθοδική έρευνα της συγκεκριμένης φυσικής, κοινωνικής και ανθρώπινης υπαρξιακής πραγματικότητας και η συστηματική οργάνωση της γνώσης που προκύπτει από την έρευνα, το πείραμα και την επαλήθευση-απόδειξη της συγκεκριμένης πραγματικότητας. Ενώ αντίθετα ως θρησκεία νοείται η τυφλή πίστη σε ένα υποτιθέμενο ύψιστο Όν, η ύπαρξη του οποίου δεν αποδείχνεται ιστορικά, επιστημονικά και λογικά, γιατί αποτελεί κατασκεύασμα κάποιας εξουσίας δια της υποτιθέμενης ‘θείας αποκάλυψης’ που την παρέδωσε τάχα ο υποτιθέμενος θεός στον υποτιθέμενο Χριστό, ο υποτιθέμενος Χριστός στον υποτιθέμενο άγγελό του, ο υποτιθέμενος άγγελος στον υποτιθέμενο εκστασιαζόμενο Ιωάννη και ο υποτιθέμενος εκστασιαζόμενος Ιωάννης στον υποτιθέμενο συνεκστασιαζόμενο μαθητή του τον Πρόχορο[2]. Ο θεολόγος Μπέγζος ορίζει την θρησκεία ως σχέση του ανθρώπου με τον θεό, χωρίς ωστόσο να μας εξηγήσει ποιος και γιατί διαμεσολάβησε και ποιόν άλλον εξυπηρετεί τελικά αυτή η σχέση εκτός από την δημιουργό του θεού-εργαλείου, δηλαδή την μόνη υπαρκτή οικονομικοκοινωνικοπολιτική εξουσία. Η Χριστιανική Φοιτητική Δράση προσθέτει: ‘Θρησκεία είναι η φυσική και τέλεια, η ολόψυχη στροφή και αφοσίωση του ανθρώπου στο Θεό, ώστε να νοιώθει ο άνθρωπος και με αυτή τη στροφή του προς το Θεό να ομολογεί, πως χωρίς το Θεό δεν μπορεί να ζει, δεν μπορεί να ζει ευτυχισμένος, χαρούμενος και ειρηνικός’[3]. Κανένας από όλους αυτούς τους υποκριτές δεν μας είπε πόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι ζουν ταπεινωμένοι και δυστυχισμένοι και πόσα εκατομμύρια συνάνθρωποί μας πεθαίνουν κάθε χρόνο από την πείνα και τους πολέμους που γίνονται στο όνομα κάποιου υποτιθέμενου θεού, κάποιου φετίχ της εξουσίας των εκμεταλλευτών-εξουσιαστών και μακελάρηδων της ανθρωπότητας.
Όπως και κανένας από τα σκοταδιστικά και εξουσιαστικά ιερατεία και τους διανοούμενους-παραδουλεύτρες τους δεν θα μας πει ότι η αμφισβήτηση των θρησκευτικών μύθων και των εξουσιαστικών ιδεολογιών δεν είναι έργο κάποιων κακών ‘αθέων’, γιατί δεν υπάρχουν άθεοι, αφού θεοί δεν υπάρχουν, παρά μόνο απάνθρωπες και καταστροφικές εξουσίες και συνεπώς η αναζήτηση της αλήθειας για τα φυσικά και κοινωνικά φαινόμενα μπορεί να είναι μόνο έργο ανθρώπων που αγωνίζονται για την κοινωνική ισότητα, την πραγματική κοινωνική δημοκρατία, την αταξική κοινωνία και τον ανθρωπισμό με την έννοια του οικουμενικού ουμανισμού. Όπως και κανένας δεν θα μας πει ότι το λεγόμενο ‘θρησκευτικό φαινόμενο’ που επικαλείται ο προκαθήμενος και η παρέα του δεν είναι παρά ένα εφεύρημα των εκάστοτε εξουσιών που γίνεται ευκαιρία επαγγελματικής αποκατάστασης αργόσχολων θεολόγων, παπάδων και θεολογούντων με σκοπό την εξαπάτηση των ‘πιστών’ και την διευκόλυνση της εκμετάλλευσης των δυνάμεων της Εργασίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού, με κατάληξη τη σημερινή καπιταλιστική βαρβαρότητα.
Οι δυνάμεις της Εργασίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού, τα θύματα της σκοταδιστικής καπιταλιστικής βαρβαρότητας συνειδητοποιούμε μέρα τη μέρα την καταστροφικότητα των σκοταδιστικών μύθων[4], των κομματικών ιδεολογιών και των δοτών πολιτικών διαχειριστών του κεφαλαίου, που λειτουργούν ως διαμεσολαβητές εξαπάτησης των κοινωνιών και γι αυτό όλο και περισσότεροι, όλο και περισσότερο πυκνώνουμε τις γραμμές του αγώνα για την αποκαπιταλιστικοποίηση μαζί και την αποθρησκειοποίηση του μυαλού μας, ως ικανή και αναγκαία συνθήκη για την οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου, του κόσμου της κοινωνικής ισότητας, των κοινών αγαθών και της άμεσης-αταξικής δημοκρατίας[5] χωρίς σκιάχτρα και εξουσίες, χωρίς αφεντικά και δούλους, χωρίς ηγεμόνες και υποτελείς[6].
[1] http://www.topontiki.gr/article/187151/epistoli-ieronymoy-se-tsipra-kai-skliri-kritiki-se-fili
[2] «Ένα ξεκάθαρα πολιτικό κείμενο που ονειρεύεται την καταστροφή των εχθρών του Ισραήλ και τον θρίαμβο της ιουδαϊκής θεοκρατίας με χριστιανική απόχρωση, χρησιμοποιώντας άφθονους ευφάνταστους συμβολισμούς και τρέχοντες όρους παραμυθιών της Ανατολής και της προφητικής κειμενογραφίας»< Βερέττας Μάριος, Η Βίβλος και οι Έλληνες. Οι διαδρομές του βιβλικού μισελληνισμού. Εκδόσεις ΒΕΡΕΤΤΑΣ, Αθήνα 2001, τόμος 1, σελ. 236-237.
[3] Ορισμός της Θρησκείας https://www.xfd.gr/%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%B
[4] Βλέπε, Λάμπος Κώστας, Θεός και κεφάλαιο. Δοκίμιο για τη σχέση μεταξύ εξουσίας και θρησκείας, ΚΟΥΚΚΙΔΑ, Αθήνα 2015 και 2016 2η έκδοση.
[5] Βλέπε, Λάμπος Κώστας, Άμεση Δημοκρατία και Αταξική Κοινωνία. Η μεγάλη πορεία της ανθρωπότητας προς την κοινωνική ισότητα και τον Ουμανισμό, ΝΗΣΙΔΕΣ, Θεσσαλονίκη 2012
[6] Βλέπε Κώστας Λάμπος, Αμερικανισμός και παγκοσμιοποίηση. Οικονομία του Φόβου και της Παρακμής, ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ, Αθήνα 2009.
http://www.bloko.gr/2016
tvxs.gr
Μητσοτάκης από το Άγιον Ορος: Η Ορθοδοξία είναι το πνευματικό μας καταφύγιο
Αναδημοσιεύεται απο την ιστοσελίδα www.euro2day.gr
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ολοκλήρωσε την προσκυνηματική
επίσκεψή του στον ιερό χώρο. Ποια μηνύματα έστειλε από τη Μονές
Ιβήρων και Ξενοφώντος.
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας σήμερα, Παρασκευή, την προσκυνηματική επίσκεψή του στο Άγιον Όρος.Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε τη Μονή Ιβήρων και ακολούθως τη Μονή Σταυρονικήτα και απευθυνόμενος στην Ιερά Κοινότητα, ανέφερε τα εξής:
«Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την θερμή σας υποδοχή και για τα ζεστά σας λόγια πνευματικότητας και σοφίας, που είναι τόσο επίκαιρα σε έναν κόσμο, ο οποίος συχνά μας δίνει την εντύπωση ότι χάνει το νόημα της πραγματικής ζωής.
Έχω μεγάλη συγκίνηση που επισκέπτομαι το Μοναστήρι σας, για δεύτερη φορά μετά από 16 χρόνια. Είχα τη χαρά να έρθω πάλι μαζί με τον πατέρα μου, τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, το 2000, σεμνοί και απλοί προσκυνητές, στην τελευταία ευκαιρία που είχε να επισκεφθεί το Άγιο Όρος. Χαίρομαι πραγματικά που αναγνωρίσατε τη σημαντική του συνεισφορά και τη στήριξη την οποία παρείχε μέσα από την πολιτική του ιδιότητα στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων του Αγίου Όρους.
Και πρόσθεσε: «Ξέρετε, για εμάς που ασχολούμαστε καθημερινά με τα κοινά, το Όρος αποτελεί ένα καταφύγιο πνευματικότητας και ηρεμίας σε ένα κόσμο ο οποίος αλλάζει πολύ γρήγορα. Μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε τα πράγματα μέσα από μια διαφορετική οπτική γωνία, να αντιληφθούμε την έννοια του χρόνου, μέσα από τη διάσταση που της δίνει η πίστη.
Και κυρίως να θυμηθούμε τρεις σημαντικές έννοιες, οι οποίες είναι ταυτισμένες με την Χριστιανική πίστη: Την έννοια της αλήθειας, την έννοια της πίστης αλλά και την έννοια της ελπίδας. Την οποία ελπίδα, ο κάθε πολίτης, ο κάθε Χριστιανός τη βιώνει με τον δικό του μοναδικό τρόπο».
Θέλω να επαναλάβω και αυτό το οποίο είχα την ευκαιρία να πω και στις Καρυές ότι ως Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θα είμαι αρωγός στις προσπάθειες τις οποίες κάνει το Άγιον Όρος να συντηρήσει και να ενισχύσει αυτήν την πνευματικότητα, την οποία υπηρετεί εδώ και παραπάνω από χίλια χρόνια. Εμείς ερχόμαστε και επανερχόμαστε, αλλά το Όρος θα είναι εδώ.
Ένας φάρος πνευματικότητας και Ορθοδοξίας σε έναν κόσμο, ο οποίος αναζητά ολοένα και περισσότερο αυτή την πνευματική διάσταση, που η επαφή με την εκεί πραγματικότητα, συχνά μας στερεί.
Σας ευχαριστώ, λοιπόν, πρωτίστως που μας δίνετε τη δυνατότητα να έρθουμε πάλι σε επαφή με αυτές ακριβώς τις σπουδαίες έννοιες. Σας ευχαριστώ που μας δίνετε τη δυνατότητα, έστω και για μια μέρα, έστω και για λίγες ώρες, να ξεφύγουμε από την πραγματικότητα την οποία βιώνουμε και να μπορέσουμε να έρθουμε - ο καθένας με το δικό του τρόπο - σε επαφή με τη δική του πίστη, όπως ο καθένας με προσωπικό τρόπο την βιώνει. Και πάλι σας ευχαριστώ για τη θερμή σας υποδοχή».
Στη συνέχεια, ο αρχηγός της ΝΔ επισκέφθηκε τη Μονή Ξενοφώντος και, απευθυνόμενος στην Ιερά Κοινότητα, ανέφερε τα εξής:
«Θέλω, καταρχάς, να σας ευχαριστήσω για τα θερμά σας λόγια, για την καλοσύνη και την αγάπη, με την οποία με υποδεχθήκατε σήμερα εδώ, στη Μονή Ξενοφώντος, εμένα και τους συνεργάτες μου. Προσευχόμαστε ως ταπεινοί προσκυνητές σε αναζήτηση πνευματικής ηρεμίας και μιας διεξόδου από τα μεγάλα προβλήματα, τα οποία όλοι μας αντιμετωπίζουμε.
Είχα την ευκαιρία να έρθω για πρώτη φορά στο Άγιο Όρος, όταν έκλεισα τα 18 μου χρόνια, συνοδεύοντας τότε τον πατέρα μου Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, που ήταν τότε αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Αισθάνομαι ιδιαίτερη συγκίνηση, διότι 30 χρόνια μετά από αυτήν την πρώτη επίσκεψη που έλαβε χώρα το 1986, έχω την τιμή και τη χαρά να προσέρχομαι κι εγώ τώρα, ως Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
Θέλω να γνωρίζετε ότι στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, η Ορθοδοξία και ειδικά το Άγιο Όρος είναι για εμάς ένα πνευματικό καταφύγιο. Ένα καταφύγιο πίστης, αγάπης, αλήθειας και ελπίδας».
Και συνέχισε: «Γνωρίζω καλά και το γνωρίζετε κι εσείς, ότι ο τόπος μας περνάει μέσα από μεγάλες δυσκολίες. Γνωρίζω, επίσης, εξίσου καλά με εσάς ότι η πνευματική αναζήτηση, το πνευματικό καταφύγιο, είναι πάρα πολύ σημαντικό. Είναι ακόμα πιο σημαντικό σε εποχές μεγάλη δυστυχίας και πολλών προβλημάτων.
Θα κρατήσω τις ευχές σας και την παρότρυνσή σας ως ένα φάρο αλήθειας, ο οποίος θα καθοδηγεί εμένα και τους συνεργάτες μου στις δύσκολες αποφάσεις τις οποίες έχουμε να πάρουμε. Ενωμένοι και σεβόμενοι πάντα την πίστη, την Ορθοδοξία, τους θεσμούς αυτής της πατρίδας, θα τα καταφέρουμε και θα βγάλουμε τη χώρα μας από την κρίση.
Εξάλλου, και το Όρος στην υπερ-χιλιετή διαδρομή του, έχει ζήσει μεγάλες στιγμές, έχει ζήσει δύσκολες στιγμές, και γνωρίζει καλά ότι ο χρόνος θεραπεύει τελικά τα δεινά και πρέπει να είμαστε σε κάθε περίπτωση αισιόδοξοι, με πίστη στις δικές μας εσωτερικές δυνατότητες.
Αυτό το μήνυμα κρατώ από τα λόγια γεμάτα καλοσύνη, με τα οποία μας υποδεχθήκατε. Και θέλω και πάλι να σας ευχαριστήσω για αυτή την υποδοχή. Να γνωρίζετε ότι στο πρόσωπο το δικό μου αλλά και στο πρόσωπο των συνεργατών μου, θα έχετε πάντα έναν αρωγό, έναν πολύ καλό φίλο, όχι μόνο της δικής σας πολύ όμορφης Μονής αλλά και του Αγίου Όρους συνολικά».
«Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την θερμή σας υποδοχή και για τα ζεστά σας λόγια πνευματικότητας και σοφίας, που είναι τόσο επίκαιρα σε έναν κόσμο, ο οποίος συχνά μας δίνει την εντύπωση ότι χάνει το νόημα της πραγματικής ζωής.
Έχω μεγάλη συγκίνηση που επισκέπτομαι το Μοναστήρι σας, για δεύτερη φορά μετά από 16 χρόνια. Είχα τη χαρά να έρθω πάλι μαζί με τον πατέρα μου, τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, το 2000, σεμνοί και απλοί προσκυνητές, στην τελευταία ευκαιρία που είχε να επισκεφθεί το Άγιο Όρος. Χαίρομαι πραγματικά που αναγνωρίσατε τη σημαντική του συνεισφορά και τη στήριξη την οποία παρείχε μέσα από την πολιτική του ιδιότητα στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων του Αγίου Όρους.
Και πρόσθεσε: «Ξέρετε, για εμάς που ασχολούμαστε καθημερινά με τα κοινά, το Όρος αποτελεί ένα καταφύγιο πνευματικότητας και ηρεμίας σε ένα κόσμο ο οποίος αλλάζει πολύ γρήγορα. Μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε τα πράγματα μέσα από μια διαφορετική οπτική γωνία, να αντιληφθούμε την έννοια του χρόνου, μέσα από τη διάσταση που της δίνει η πίστη.
Και κυρίως να θυμηθούμε τρεις σημαντικές έννοιες, οι οποίες είναι ταυτισμένες με την Χριστιανική πίστη: Την έννοια της αλήθειας, την έννοια της πίστης αλλά και την έννοια της ελπίδας. Την οποία ελπίδα, ο κάθε πολίτης, ο κάθε Χριστιανός τη βιώνει με τον δικό του μοναδικό τρόπο».
Θέλω να επαναλάβω και αυτό το οποίο είχα την ευκαιρία να πω και στις Καρυές ότι ως Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θα είμαι αρωγός στις προσπάθειες τις οποίες κάνει το Άγιον Όρος να συντηρήσει και να ενισχύσει αυτήν την πνευματικότητα, την οποία υπηρετεί εδώ και παραπάνω από χίλια χρόνια. Εμείς ερχόμαστε και επανερχόμαστε, αλλά το Όρος θα είναι εδώ.
Ένας φάρος πνευματικότητας και Ορθοδοξίας σε έναν κόσμο, ο οποίος αναζητά ολοένα και περισσότερο αυτή την πνευματική διάσταση, που η επαφή με την εκεί πραγματικότητα, συχνά μας στερεί.
Σας ευχαριστώ, λοιπόν, πρωτίστως που μας δίνετε τη δυνατότητα να έρθουμε πάλι σε επαφή με αυτές ακριβώς τις σπουδαίες έννοιες. Σας ευχαριστώ που μας δίνετε τη δυνατότητα, έστω και για μια μέρα, έστω και για λίγες ώρες, να ξεφύγουμε από την πραγματικότητα την οποία βιώνουμε και να μπορέσουμε να έρθουμε - ο καθένας με το δικό του τρόπο - σε επαφή με τη δική του πίστη, όπως ο καθένας με προσωπικό τρόπο την βιώνει. Και πάλι σας ευχαριστώ για τη θερμή σας υποδοχή».
Στη συνέχεια, ο αρχηγός της ΝΔ επισκέφθηκε τη Μονή Ξενοφώντος και, απευθυνόμενος στην Ιερά Κοινότητα, ανέφερε τα εξής:
«Θέλω, καταρχάς, να σας ευχαριστήσω για τα θερμά σας λόγια, για την καλοσύνη και την αγάπη, με την οποία με υποδεχθήκατε σήμερα εδώ, στη Μονή Ξενοφώντος, εμένα και τους συνεργάτες μου. Προσευχόμαστε ως ταπεινοί προσκυνητές σε αναζήτηση πνευματικής ηρεμίας και μιας διεξόδου από τα μεγάλα προβλήματα, τα οποία όλοι μας αντιμετωπίζουμε.
Είχα την ευκαιρία να έρθω για πρώτη φορά στο Άγιο Όρος, όταν έκλεισα τα 18 μου χρόνια, συνοδεύοντας τότε τον πατέρα μου Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, που ήταν τότε αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Αισθάνομαι ιδιαίτερη συγκίνηση, διότι 30 χρόνια μετά από αυτήν την πρώτη επίσκεψη που έλαβε χώρα το 1986, έχω την τιμή και τη χαρά να προσέρχομαι κι εγώ τώρα, ως Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
Θέλω να γνωρίζετε ότι στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, η Ορθοδοξία και ειδικά το Άγιο Όρος είναι για εμάς ένα πνευματικό καταφύγιο. Ένα καταφύγιο πίστης, αγάπης, αλήθειας και ελπίδας».
Και συνέχισε: «Γνωρίζω καλά και το γνωρίζετε κι εσείς, ότι ο τόπος μας περνάει μέσα από μεγάλες δυσκολίες. Γνωρίζω, επίσης, εξίσου καλά με εσάς ότι η πνευματική αναζήτηση, το πνευματικό καταφύγιο, είναι πάρα πολύ σημαντικό. Είναι ακόμα πιο σημαντικό σε εποχές μεγάλη δυστυχίας και πολλών προβλημάτων.
Θα κρατήσω τις ευχές σας και την παρότρυνσή σας ως ένα φάρο αλήθειας, ο οποίος θα καθοδηγεί εμένα και τους συνεργάτες μου στις δύσκολες αποφάσεις τις οποίες έχουμε να πάρουμε. Ενωμένοι και σεβόμενοι πάντα την πίστη, την Ορθοδοξία, τους θεσμούς αυτής της πατρίδας, θα τα καταφέρουμε και θα βγάλουμε τη χώρα μας από την κρίση.
Εξάλλου, και το Όρος στην υπερ-χιλιετή διαδρομή του, έχει ζήσει μεγάλες στιγμές, έχει ζήσει δύσκολες στιγμές, και γνωρίζει καλά ότι ο χρόνος θεραπεύει τελικά τα δεινά και πρέπει να είμαστε σε κάθε περίπτωση αισιόδοξοι, με πίστη στις δικές μας εσωτερικές δυνατότητες.
Αυτό το μήνυμα κρατώ από τα λόγια γεμάτα καλοσύνη, με τα οποία μας υποδεχθήκατε. Και θέλω και πάλι να σας ευχαριστήσω για αυτή την υποδοχή. Να γνωρίζετε ότι στο πρόσωπο το δικό μου αλλά και στο πρόσωπο των συνεργατών μου, θα έχετε πάντα έναν αρωγό, έναν πολύ καλό φίλο, όχι μόνο της δικής σας πολύ όμορφης Μονής αλλά και του Αγίου Όρους συνολικά».
Ενώ ο λαός βογκάει από τα χρέη..γεμίσαμε μητροπολίτες με κρατικές λιμουζίνες..
Ευτυχία Ξυνίδου
κοράκια που παριστάνουν τους ιερούς κι αγίους πατέρες πληρώνονται απ την πλάτη των εξαθλιωμένων φορολογουμενων με 2.5 δις/ετησίως για μισθούς, πλήρη ΙΦ περίθαλψη, εξτρά, επιδοτήσεις και περίπου 200.000 συντάξεις κάθε μήνα!
Ετικέτες
μητροπολιτών στην Ελλάδα,
Ρεκόρ
Εμπρηστικός ο Σόιμπλε: Η Ελλάδα ζει πέραν το δυνατοτήτων της
Εμπρηστικές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι νέες δηλώσεις του Γερμανού Υπουργού , Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ο οποίος σε διάστημα σχεδόν 48 ωρών επαναλαμβάνει για τρίτη φορά πως δεν χρειάζεται ελάφρυνση χρέους τώρα καθώς -όπως ισχυρίζεται- κάτι τέτοιο θα "παγώσει" τις προσπάθειες για μεταρρυθμίσες. Χαρακτηριστική όμως είναι και μια δήλωση - "αγκάθι" για τα ελληνικό και όχι μόνο ακροατήριο πως "η Ελλάδα ζει πέραν των δυνατοτήτων της" και πρέπει να τηρήσει τα υποσχεθέντα.
Την ώρα λοιπόν, που οι έντονες διαπραγματεύσεις για την ολοκλήρωση της β' αξιολόγησης βρίσκονται εν εξελίξει ο Γερμανός Υπουργός φέρεται έτοιμος να "τορπιλίσει" κάθε προσπάθεια εξεύρευσης κοινών τόπων παρά το γεγονός ότι τόσό ο πρόεδρος του Eurogroup, Γερούν Ντάϊσελμπλουμ όσο και οι Μοσκοβισί (Ε.Ε) και Ρέγκλινγκ έδωσαν τα έυσημα για την πρόοδο, ανοίγοντας το δρόμο για την υπόθεση του χρέους, έστω και με την παρουσίαση των πρώτων βραχυπρόθεσμων μέτρων, στο επόμενο Eurogroup. Η σκληρή στάση του Β. Σόιμπλε στην εν λόγω διελκυστίνδα αναμένεται πάντως και το επόμενο διάστημα ως τις γερμανικές εκλογές, σχολιάζουν πολιτικοί αναλυτές.
Καταλήγοντας, ο Γερμανός Υπουργός σημείωσε πως η Ελλάδα δεν έχει κάνει αρκετά ακόμα στα εργασιακά, στην ρύθμιση της εσωτερικής αγοράς και τις μεταρρυθμίσεις στο Δημόσιο, στοιχεία που θα έφερναν ανάπτυξη. "Αντίθετο αποτέλεσμα" θα είχε μια ελάφρυνση χρέους όπως επεσήμανε, τέλος, καθώς δεν θα προχωρούσαν οι απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις. Όπως σημείωσε δε, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην εξυπηρέτηση του χρέους την επόμενη δεκαετία.
Μιλώντας επίσης και για το ΔΝΤ, ο Σόιμπλε τόνισε πως πρέπει να διευκρινιστεί από εδώ και έπειτα ο ρόλος του στα ευρωπαϊκά προγράμματα.
Πιέζει για ομαδικές απολύσεις το ΔΝΤ
Ενώ τα εργασιακά αποτελούν το κρίσμότερο και φλέγον θέμα της τρέχουσας διαπραγμάτευσης, έντονες πιέσεις ασκούνται απο πλευράς του ΔΝΤ για την απελευθέρωση του ορίου ομαδικών απολύσεων και τη διαμόρφωση του κατώτατου μισθού. Οι εκπρόσωποι των ευρωπαϊκών Θεσμών δεν έχουν αποσαφηνίσει τις θέσεις τους στο ζήτημα των απολύσεων. Οσον αφορά τον κατώτατο μισθό η ελληνική πλευρά αποδέχεται μόνο τον τρόπο καθορισμού του που προτείνουν οι δανειστές και όχι το ύψος του ποσού.
Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος πιέζει και κοινή βούληση, όπως έχει διατυπωθεί πολλάκις, είναι να έχει ολοκληρωθεί η δεύτερη αξιολόγηση εγκαίρως πριν τις 5 Δεκεμβρίου. Το εργασιακό φυσικά αποτελεί το "μεγαλύτερο αγκάθι", ενώ κατ' αρχήν συμφωνία φέρεται να υπάρχει αναφορικά με τον εξωδικαστικό συμβιβασμό. Βασικές προτεραιότητες της νέας Υπουργού Εργασίας, Έφης Αχτσιόγλου είναι η επαναφορά των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων, ειδικά στο επίπεδο των κλαδικών συμβάσεων εργασίας, οι οποίες έχουν καταρρεύσει, και η επεκτασιμότητα τους.
Οι πρόσφατες δηλώσεις άλλωστε τόσο του προέδρου του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ όσο και Επιτρόπου επί των Οικονομικών, Πιέρ Μοσκοβισί μεταφράστηκαν ως "καλό σημάδι" για την συνέχεια εφόσον η ελληνική πλευρά ξεπέρασε τον "σκόπελο" της τρέχουσας διαπραγμάτευσης. Υπό αυτό το πρίσμα ο Υπ. Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου μιλώντας στην WSJ προειδοποιώντας τόσο την Γερμανία όσο και τους πιστωτές για μια ενδεχόμενη κωλλυσιεργεία στις διαβουλεύσεις και το αρνητικό αντίκτυπο που θα έχει.
Ο Τσακαλώτος απέρριψε πάντως τη θεωρία ότι το Βερολίνο αποφεύγει το θέμα του ελληνικού χρέους λόγω των επερχόμενων εκλογών. Η ελάφρυνση του χρέους δεν θα «μεταφραζόταν» σε αξιοσημείωτο κόστος για τον μέσο ψηφοφόρο στο Αμβούργο, σημείωσε. Κατά τον ίδιο, η Γερμανία δείχνει μια έλλειψη εμπιστοσύνης στην αποφασιστικότητα της Ελλάδας να συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις, εάν πάρει την ελάφρυνση χρέους. «Σε κάποιο στάδιο μίας σχέσης, πρέπει να εμπιστευτείς τον άλλον, διότι η έλλειψη εμπιστοσύνης έχει τεράστιες συνέπειες».
Σοφοκλέους. in
'Θα είχαμε νεκρούς αν κάναμε χθες επέμβαση στο Πολυτεχνείο'. Τον απολογισμό της κάνει η ΕΛ.ΑΣ
“Θα είχαμε θύματα, τραυματίες ή ακόμα και νεκρούς αν κάναμε χθες επέμβαση εντός του Πολυτεχνείου” ομολογούν υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., απαντώντας γιατί δεν έκαναν επέμβαση εντός του ΕΜΠ προς απομάκρυνση των καταληψιών, παρά την εισαγγελική εντολή που δόθηκε.
Από την πλευρά τους στην ΕΛ.ΑΣ. “βλέπουν” ευθύνες για όσα έγιναν και όσα δεν έγιναν πρωτίστως στις πρυτανικές Αρχές, αφού γνώριζαν εδώ και τουλάχιστον μία εβδομάδα πως το κτίριο Γκίνη τελούσε ουσιαστικά υπό κατάληψη και πως “άγνωστοι” συνέλεγαν “πολεμοφόδια” επί σειρά ημερών, με αποτέλεσμα να γίνουν επεισόδια κατά την επίσκεψη του Αμερικανού Προέδρου Μπαράκ Ομπάμα και κατά τους χθεσινούς εορτασμούς της Επετείου του Πολυτεχνείου, όπου ουσιαστικά και στις δύο περιπτώσεις η κατάληψη στην αίθουσα Γκίνη λειτούργησε ως καταφύγιο, “διευθυντήριο” και ορμητήριο των ταραχοποιών.
Ωστόσο, όπως επισημαίνουν οι ίδιοι υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., μόλις χθες στις 4 το μεσημέρι, για την ακρίβεια, ισχυρίζονται οι πρυτανικές Αρχές πως ενημερώθηκαν από υπάλληλο του Πολυτεχνείου πως το κτίριο τελούσε υπό κατάληψη αντιεξουσιαστών και στη συνέχεια ο Πρύτανης έστειλε σχετικό έγγραφο στην Εισαγγελία, η οποία με τη σειρά της διέταξε την Αστυνομία, να τηρήσει τις προβλέψεις του νόμου και εφόσον διαπιστωθούν κακουργηματικές πράξεις να επέμβει.
Στο εξωτερικό του κτιρίου αυτό επισημαίνουν ότι έγινε στο μέτρο του δυνατού, στο εσωτερικό όμως επισημαίνουν πως πλέον με τις θέσεις που είχαν λάβει στην ταράτσα οι καταληψίες και εκσφενδόνιζαν συνεχώς και από ψηλά βόμβες μολότοφ προς τους αστυνομικούς, εάν γινόταν επέμβαση εντός του κτιρίου θα ήταν μία επέμβαση υπό αυτές τις συνθήκες ακραία υψηλού ρίσκου τόσο για τους αστυνομικούς όσο και για τους ίδιους του παραβάτες και στη συνέχεια αναρωτιούνται ποιος θα έπαιρνε την ευθύνη για μία τέτοια εξέλιξη.
Subscribe to:
Posts (Atom)