Sunday, November 27, 2016

Το συγκινητικό «αντίο» ενός αστυνομικού στο νεκρό προσφυγόπουλο της Μόριας

Το συγκινητικό «αντίο» ενός αστυνομικού στο νεκρό προσφυγόπουλο της Μόριας

Με τον δικό του συγκλονιστικό τρόπο αποχαιρέτησε ο αστυνομικός Κωνσταντίνος Βαγγελής τον μικρό Bares που άφησε την τελευταία του πνοή στο hot spot της Μόριας, μετά την πυρκαγιά που ξέσπασε στη σκηνή του.
Η ανάρτηση του αστυνομικού στο Facebook που συγκίνησε τους χρήστες των social media...
«Δυο λόγια για τον Bares...έναν μικρό Άγγελο από το Ιράκ που δεν πρόλαβε τη Ζωή...
Ήρθες αγγελάκι μου και τύλιξες αυτά τα δυο χεράκια γύρω μου στη δεύτερη υπηρεσία που έκανα στο νησί. Κι από τότε σε είχα σε κάθε βάρδια μαζί μου...Σε είχα συντροφιά δυο μήνες με περίμενες είχα δεν είχα κάτι να σου φέρω, τρύπωνες στην αγκαλιά μου και έμενες εκεί......
Και σήμερα με πήραν οι συνάδελφοι και μου είπαν ότι εσύ ήσουν η ψυχούλα που κάηκε προχτές στη φωτιά της Μόριας, το Ψυχοπαίδι.....
Πλήρωσες ακριβά το Ευρωπαικό όνειρο των γονιών σου, τον πόλεμο, την προσφυγιά.....
Έγινες εσύ το Θύμα και που είναι οι Θύτες;
Καλό Ταξίδι Αγγελάκι μου, μακάρι να μπορούσα να σε ξανακούσω να τρέχεις στην κατηφόρα και να φωνάζεις Police ή μάλλον όπως το έλεγες Pulice......»

No comments:

Post a Comment

wibiya widget