Monday, November 21, 2016

Της ημέρας. " Στεφανοπουλος:Καλό ταξίδι παιδί μου.." Του Δ.Παπαγεωργίου


Καλημέρα.. καλημέρα..

Το μόνοπου θυμάμαι  από τον προεδρο ήταν λίγο πριν την ομιλία του στη ΜΕΛΒΟΎΡΝΗ. .
Την ώρα που έφτασε στο μεγάλο χωλ τον περικύκλωσαν οι προυχοντες κι άρχισαν τα γνωστά ..ανάλατα που λένε όσοι βρεθούν κοντά στους ηγέτες.
Το πλήθος ασφυκτιούσε στή  μεγαλη  αίθουσα, στους διαδρόμους και έξω. .Ενώ ο καιρός "άτακτος Μελβουρνιώτης"..!
Και ξαφνικά ακούω τον προεδρο:
-Παιδιά. πάμε .
"Δεν μπορεί ο κόσμος να περιμένει κι εμείς να λέμε τα ίδια και τα ίδια. ." και με σταθερό βήμα προχώρησε για το βήμα
Η υποδοχή του λαού ήταν εκρηκτική. .και ο λόγος του ενωτικός πατριωτικό ς . .

Α και κάτι που μου  έλεγε το 1976 (;) ο πρώτος Έλληνας διευθυντής τραπέζης στη Μελβούρνη  Σπύρος Καραμεσήνης.
"Ο καλλίτερος Έλληνας πολιτικός είναι ο Κωστής Στεφανόπουλος . ."
Προσωπικά ελάχιστα γνώριζα τοτε για αυτόν,σχεδόν τίποτα.
-Έίναι  καλός ανθρωπος και πολύ τίμιος  είπε ο Σπυρος και συνέχισε. ..
"Οταν έκανα τα χαρτιά να μετανάστευσω για Αυστραλία χρειάστηκα κάτι από δικηγόρο και μπήκα τυχαία στο γραφείο του στην Πάτρα.
"Αφού μου ετοίμασε τα χαρτιά με ρώτησε γιατί μετανάστευω και άλλα ανθρώπινα. .
Κι όταν ρώτησα τι σας οφείλω ;
-Να πας στο καλό παιδί μου και να τιμάς πάντα την πατρίδα" μου είπε αρνουμενος να δεχτεί χρήματα. .

Πρόεδρε . .θα ζεις πάντα στις καρδιές μας..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

DEITE AKOMA

22.11.16. Της ημέρας.. Οι κανονιοβολισμοί! Του Δημήτρη Παπαγεωργίου

No comments:

Post a Comment

wibiya widget