Sunday, November 20, 2016

Σαν σήμερα 20 Νοέμβρη 1921. Γράμμα μελλοθάνατου πόντιου

Γράφει η

Για να θυμόμαστε...

σαν σήμερα ένας πόντιος καταδικασμένος σε θάνατο από το δικαστήριο της Αμάσειας γράφει ..
..
Αμάσεια τη 20 Νοεμβρίου 1921
Αγαπητή και πολυπόθητός μοι Μαξιμιλιανή
αγαπητά μου τέκνα Σαπφώ,Κουζηνός(αν ζει),Αναστασία,Μαρίκα,Λάζαρος και τριανταφυλλιά
Αγαπητά μοι πρόσωπα,ενταύθα μη ζητήσετε τον τάφον μου ,ο τάφος μου δύναται να ανεγερθεί όπου και αν είναι. Εάν μείνετε εις το Αλατσάμ ,επιθυμώ να μου καμετε εις εκεί νεκροταφείον έν ωραίο μνήμα και να γραφεί επ αυτού ,συνταχθέν υπο καλού ποιητού,πως απεβίωσα. ......Εγώ δεν λυπούμαι διότι θα απαγχονιστώ και σεις μην λυπείσθε...δια καταλλήλου αιτήσεως εξιστορείτε την υπόθεσιν στους Αμερικανούς ,διότι το μίσος των Τούρκων προς εμέ προήρχετο διότι εφιλοξένισα Αγγλους στην οικία μου και ζητέιτε αποζημίωσιν δια την καταστροφήν ,την οποίαν υπέστην εξ αιτίας αυτών των Αγγλων....
Σας αφήνω εις το έλεος του θεού ,σας εναγκαλίζομαι και σας γλυκοασπάζομαι ..Ο κόσμος αυτός είναι μάταιος και πρόσκαιρος ..ο θεός να μας αξιώσει να σχηματίσωμεν μίαν νέαν οικογένειαν εν τω Παραδείσω.
Τας κυριακας και εορτάς να μην απουσιάζετε από την εκκλησίαν και δις του έτους να κοινωνείτε ....
Σας ασπάζομαι τους οφθαλμούς σας
ο αγαπητός σύζυγος και πατήρ σας
Περικλής Κουζουδζακογλου

1 comment:

  1. http://santeos.blogspot.gr/2016/11/20-1921.html.
    Ισως ηταν η μονη επιστολη την οποια δεν ειχα ...μου προξενησε εντυπωση και την ανηρτησα στο blog μου, γραφοντας φυσικα την πηγη.
    Σας ευχαριστω εκ των προτερων

    ReplyDelete

wibiya widget